Scena politica prezinta un nou act odata cu alegerea lui Klaus Iohannis in functia de presedinte al Romaniei. Campania din social media a avut un rol important asupra rezultatelor votului in al doilea tur pentru prezidentiale. Emotia transmisa de cei din diaspora s-a propagat ca un virus in spatiul virtual, intorcand o victorie aproape sigura a lui Victor Ponta. In urma votului din 16 noiembrie 2014, partidele si institutiile statului ar trebui sa isi schimbe atitudinile si strategiile. Urmeaza o perioada de analize detaliate ale votului si de stabilire a principalelor linii de actiune pentru viitor: unde a gresit Victor Ponta si echipa sa in aceasta campanie; cum a fost posibila o prezenta la vot atat de mare; care sunt principalele schimbari pe scena politica generate de alegerea lui Klaus Iohannis; ce se va intampla cu actualul Guvern pana la sfarsitul anului si anul viitor; care vor fi temele politice principale ale sfarsitului de an. Despre toate acestea va discuta online Bogdan Dima, consultant politic la Point Public Affairs a discutat online.

Bogdan DimaFoto: Arhiva personala

Bogdan Dima - scurta biografie

Bogdan Dima este doctor in drept al Facultatii de Drept, Universitatea din Bucuresti, unde preda Drept Administrativ inca din 2007. Este licentiat al aceleiasi Facultati si al College Juridique Franco-Roumain d'Etudes Europeennes de Bucarest, Universite Paris 1 Pantheon-Sorbonne. A publicat cartea "Conflictul dintre Palate. Raporturile de putere dintre Parlament, Guvern si Presedinte in Romania postcomunista" si a coordonat impreuna cu prof. Simina Tanasescu studiul "Revizuirea Constitutiei: Analiza si proiectii", rezultatul unui proiect de cercetare amplu, care a durat trei ani si care a implicat o echipa extinsa de specialisti in drept constitutional si stiinta politica. Experienta sa extra-academica este diversificata, axandu-se in special pe strategie politica si electorala, comunicare strategica, management de risc, dar si analiza legislativa si dezvoltare institutionala. In ultimii 10 ani, Bogdan a lucrat in campanii electorale pentru mai multe partide politice, politicieni, dar si pentru antreprenori si manageri din mari companii private.

Intlnirea online s-a incheiat

Nota redactiei:

  • Puneti intrebari folosind formularul de comentarii de la finalul articolului
  • Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu vom valida comentariile care nu se refera la temele anuntate, care nu contin intrebari sau care constau in atacuri la persoana