VIDEO Monica Macovei: Am depus plangere penala impotriva lui Victor Ponta, Corlatean si Stanoevici pentru impiedicarea romanilor din strainatate sa voteze / Il voi sustine pe Klaus Iohannis daca respecta principiile statului de drept

de Alina Neagu     HotNews.ro
Miercuri, 5 noiembrie 2014, 18:43 Actualitate | Politic


 documente
Candidatul independent la prezidentiale Monica Macovei a anuntat, miercuri, intr-o conferinta de presa sustinuta la sediul de campanie, ca a depus plangeri penale la Parchet, atat in nume propriu, cat si in numele cetatenilor, impotriva premierului Victor Ponta, a ministrului de Externe Titus Corlatean si a ministrului pentru romanii de pretutindeni, Bogdan Stanoevici, dar si impotriva presedintilor sectiilor de votare din strainatate care au impiedicat dreptul la vot al romanilor. Monica Macovei ii acuza pe premier si pe cei doi ministri ai cabinetului sau de incalcarea a trei articole din Codul penal: impiedicarea dreptului la vot, abuz in serviciu si neglijenta in serviciu.

"Nu putem trece peste turul I. Romania va ramane cu eticheta de tara in care se fraudeaza alegerile", spune europarlamentarul. Monica Macovei a mai anuntat miercuri ca "Astazi ii trimit domnului Iohannis o scrisoare cu cerintele minimale pentru statul de drept din Romania. Daca este de acord cu ele, electoratul meu poate ca il va vota, daca nu, nu."
  • Citeste in atasament scrisoarea transmisa de Monica Macovei lui Klaus Iohannis.
Principalele cerinte ale Monicai Macovei adresate lui Klaus Iohannis in scrisoare sunt pastrarea directiei Romaniei catre vest, in principal pastrarea parteneriatului strategic cu SUA si NATO, sa nu promulge legea gratierii si amnistiei si sa declanseze un referendum national pentru eliminarea imunitatii parlamentarilor.

Monica Macovei ii mai cere lui Iohannis, in scrisoare, sa isi ia angajamentul de a respecta independenta justitiei si de a face tot ce ii sta in putinta pentru recuperarea prejudiciilor din marile dosare de coruptie si evaziune fiscala, dar si sa respinga proiectele de tip Rosia Montana.
  • "Astept un raspuns de la domnul Iohannis tot sub forma unei scrisori. In acel moment eu voi vota cu domnul Klaus Iohannis, alegatorii mei, care sunt oameni liberi, daca vor fi satisfacuti de acest demers al meu si de eventualele promisiuni ale lui Klaus Iohannis, vor merge la vot", a adaugat Monica Macovei.
  • "Pentru ca in turul II avem de ales din pacate intre Victor Ponta si Klaus Iohannis, sa fim intelesi, nu e nimic de negociat. Nu cer pozitii, nu cer functii, nu cer contracte, nu cer nimic. Cer respectarea unor principii pentru care lupt de ani de zile. Nu intru in niciun Guvern, nu doresc nicio functie, nu am cerut nicio functie, nu accept sa intru in niciun Guvern", a precizat Monica Macovei.
  • Macovei a subliniat ca "Trimit aceasta scrisoare domnului Iohannis si nu i-o voi trimite si domnului Ponta, pentru ca nici eu, nici electoratul meu nu avem asteptari de la domnul Ponta. Domnul Ponta ne duce spre rusi, ne minte in fiecare zi. Ca atare, singura persoana careia ii trimit aceasta scrisoare este domnul Iohannis."
  • Monica Macovei a mai declarat, miercuri, ca va infiinta in perioada urmatoare un ONG care "va ramane si nu va disparea, nu se va transforma intr-un partid" si ca va incepe strangerea de semnaturi pentru un nou partid politic.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















24680 vizualizari

  • +67 (85 voturi)    
    BRAVO (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 18:52)

    potaissa [utilizator]

    atat
    • +17 (33 voturi)    
      Ba nu atat! (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 19:27)

      Barthales [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      Doamna Macovei ar fi putut sa-i ceara lui Iohanis sa-l excluda din partid pe condamnatul parlamentar membru in comisia juridica, Chiuariu. Si pe inca cativa cu astfel de probleme. Este un lucru pe care il poate face imediat, inainte de alegeri. Sa vedem daca poate!
      • +3 (17 voturi)    
        Asta e tot ce ai gasit impotriva lui? (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 20:31)

        GRadu007 [utilizator] i-a raspuns lui Barthales

        Pai, sta bine Johannis.
        • +2 (10 voturi)    
          NU, de fapt Johannis sta ciar f. prost (Joi, 6 noiembrie 2014, 9:11)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui GRadu007

          Lasand la o parte tot ce i se imputa (multe mizerii dar si cateva lucruri rezonabile) problema majora cu Johannis este ca pare genul care nu crede in nimic, un personaj lipsit de orice convingeri, un Golem;

          asta e motivul real pt. care nu va putea mobiliza suficiente voturi indiferent cine-l sustine in turul 2.

          Daca Macovei, Udrea, Basescu, Antonescu, William Branza si Angela Merkel la un loc vor cere electoratului sa-l voteze pe Johannis in turul 2, tot nu va mobiliza suficiente voturi;

          Daca nu reuseste sa se prefaca cel putin ca e un om care chiar crede in ceva, ca in numele acestui "ceva" chiar vrea sa faca o schimbare, ca are macar o singura idee pe care e dispus s-o apere orice ar fi, Johannis nu castiga.

          Electoratul ala idiot si fomist care nu crede in nimic e la Ponta, bosorogii care spun ca vor "liniste" cand in realitate vor 2 procente in plus la pensii sunt tot acolo.

          Macovei nu-i poate da efectiv lui Johannis voturi; ea i-a oferit niste idei care sa anime Golemul; Golem pe care altfel nu-l vor vota decat 2,8 milioane de fosti usl-isti si ardeleni mandri, plus cateva sute de mii (printre care probabil si eu) pt. care e suficient sa admita ca da, Johannis nu e Ponta.

          Johannis are nevoie de 5 milioane de voturi ca sa-l bata pe Ponta.

          "Stop la furat si stat de drept", "Parlamentari fara imunitate", "Directia UE-NATO orice-ar fi", "Fara aministie pt. infractori" astea sunt niste idei de care Johannis personal nu pare in mod necesar convins, dar daca afirma ca va lupta in mod hotarat pt. ele, s-ar putea sa gaseasca inca 1 milon de alegatori care sa-l creada.
          • 0 (0 voturi)    
            da (Joi, 6 noiembrie 2014, 22:01)

            baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

            exact asa este domnule calaret, ati pus punctul pe i. Foarte buna analiza.
      • +4 (8 voturi)    
        pai (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 20:51)

        Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui Barthales

        dupa cum se zicea in alt articol asta e motivul pt care scorule e 40 la 30 si nu 38 la 32.
        le-a zis deja la cativa ca nu ii poate scapa de puscarie si sa plece din partid si ca urmare a pierdut hunedoara ... deci da chiar face asta si cu consecinte destul de tragice pentru rezultat ca astia se duc la psd.
        mai bine ar fi sa taca acum si sa ii rupa dupa dar asta e mai cinstit asa ca nu cred ca va face asta
      • +4 (6 voturi)    
        ok (Joi, 6 noiembrie 2014, 8:29)

        Ana Armanca [utilizator] i-a raspuns lui Barthales

        Dar aici este vorba despre problemele României, nu ale partidului condus de Johannis!
        Văd că toată lumea are mari pretenții de la Macovei, ceea ce este foarte bine. De ce nu aveți însă aceleași exigențe și față de PMP și ACL, care nu au depus nici o plângere penală împotriva guvernării, deși a fost încălcat dreptul la vot al diasporei?!
      • -1 (3 voturi)    
        Gresala (Joi, 6 noiembrie 2014, 11:30)

        Dicu [utilizator] i-a raspuns lui Barthales

        Monica a gresit deja trimitand acea scrisoare lui Johannis. Pentru el intelept este sa o ignore. A semna acea scrisoare inseamna a lua mai putin de 25%. Are interesul sa primeasca voturi si de la electoratul curat ca si de la cel mai putin curat care insa ii poate aduce multe voturi. Vreti ca toti baronii din PNL, UDMR si altii sa-l respinga. Chiar daca e de acord cu tot ce vrea Monica nu poate sa recunoasca in acest moment. Toti cei care doresc binele acestei tari nu trebuie sa-i ceara nimic acum. Mai tarziu i se va cere fie macar de EU la care el va trebui fi sensibil.
    • +5 (7 voturi)    
      cautati openvote.ro pentru incidente la vot (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 21:02)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui potaissa

      "OpenVote este o aplicatie mobila disponibila pe platformele Google Play si App Store, care permite fotografierea si raportarea in timp real a oricarui tip de incident observat in campania electorala. Fotografiile si raportarile sunt codate geospatial si sunt publicate in portalul geospatial OpenVote.ro."
  • -96 (122 voturi)    
    Asta voia sa fie presedinte.... (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 18:54)

    newlook [utilizator]

    Asta voia sa fie presedinte....

    Eu zic sa se mai dea in stamba de cateva ori, ba cu numaratul, ba cu masuratul, ba cu plangaciunea, cum vrea ea,....pana la turul II, poate mai sunt romani care nu au inteles ce le-a trecut pe la ureche.
    • +14 (28 voturi)    
      Nu te grabi (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 19:02)

      a-politic [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      "poate mai sunt romani care nu au inteles ce le-a trecut pe la ureche."

      Subscriu in totalitate, dar stai sa treaca turul 2 si sa-l vedem pe Ponta ca se culca in calitatea de presedinte si se trezeste in calitatea de cetatean, abia dupa aia putem sa discutam.
      • +4 (4 voturi)    
        Ai gresit expresia ! (Joi, 6 noiembrie 2014, 8:45)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui a-politic

        Se culca vitel si se trezeste BOU !
    • +65 (77 voturi)    
      ”Asta” (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 19:09)

      CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      „Asta” este cel mai bun candidat de care-a avut parte România postrevoluționară. „Asta” a fost și cel mai bun ministru al justiției de care-a avut parte aceeași România. „Asta” este pentru orice om respectabil o rază de speranță în politica mioritică. Dar „asta” îi face să spumege pe „ăștialalți”, cei care nu vor să ne țină decât în genunchi.

      Și cum „asta” a ieșit acum din cursă, noi, „ăștia”, puțini câți om mai fi, o să votăm cu „lucrul”, că de nu, iese „El însuși”, și-atunci ne depersonalizăm cu toții.
      • -41 (65 voturi)    
        eh (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 19:39)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

        Asta câștigă 6.000 de euro pe lună de la buget, dar vrea stat minimal.
        • +33 (43 voturi)    
          argumente (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 19:49)

          Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Ceva argumente ca nu-si merita banii?
          • -15 (27 voturi)    
            apăi (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 20:16)

            Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

            Cu siguranță că Monica Macovei merită și 10.000 de euro, dar hai să-i dăm șansa să-i câștige din mediul privat.
            • +12 (18 voturi)    
              Bravo! (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 22:08)

              ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

              Iar in locul ei - ca tot trebuie ocupat, nu-i asa - trimitem vreun verisor sau vreun fin de-al lu' dr. Ponta, ca se poarta, nu-i asa, "la buget"...
        • +17 (19 voturi)    
          Oh, nu (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 20:06)

          CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Lighioana mic-burgheză, cum de-și permite să câșțige mai mult decât salariul minim pe economie? De când a devenit o crimă să câștigi bine?

          Iar legătura dintre salariu și statul minimal e sublimă, dar lipsește cu desăvârșire.
        • +19 (21 voturi)    
          castiga ca europarlamentar, ales de cetateni. (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 20:24)

          ouyang [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          ignori ca si consoarta iubitului tau conducator ia aceiasi bani nefacand nimic. nu am auzit de directiva Sarbu. am auzit doar de tunurile in care e implicat tata socru Sarbu. ca sa nu mai vorbim de pm, guvern, parlament, fripturisti ce-si apara fundu, no work whatsoever pentru cetateni. ///
        • +14 (16 voturi)    
          Aşa... (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 21:13)

          war4peace [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          ...şi de-aia ai vrea să votezi cu unii care fură sute de milioane?
        • +12 (14 voturi)    
          Plezneste fierea in tine... (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 21:16)

          JohnR [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Nu a vazut neam de neamul tau atata banet. Invidia e mare. Asta e, cine te-a pus sa fi postac pentru rusi? Rubla s-a cam devalorizat in ultimul timp. ///
        • +13 (15 voturi)    
          @Mazeta: am o propunere (Joi, 6 noiembrie 2014, 0:05)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          n-o sa intru in detaliile enormitatii cu 6.000 de euro "de la buget", stat minimal etc.

          ia Macovei 6.000 de euro pe luna "de la buget" pt. o prestatie mediocra?

          facem asa: am eu o lista cu 100 de politicieni de mare valoare pe care ne angajam sa-i platim cu cate 6.000 de euro pe luna din contributii private numai ca sa stea acasa, sa stea la Monaco, sa stea unde vor, sa nu faca nimic - le dam banii moca, le dam tribut ca la turci, numai sa ne lase.

          tu te apuci de lobby, eu ma apuc de fund raising si rezolvam pe calea asta si treaba cu statul minimal.
          • +12 (14 voturi)    
            foarte tare (Joi, 6 noiembrie 2014, 2:12)

            AlamoMarch [anonim] i-a raspuns lui derblauereiter

            Foarte buna ideea, pun si eu bani. Dar cred ca e prea subtil pt Mazeta
            • 0 (0 voturi)    
              cand ai pronuntat acel (Joi, 6 noiembrie 2014, 17:36)

              banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui AlamoMarch

              Pseudonim ,,Mazeta ,, stii totul !
      • -7 (13 voturi)    
        credeti! (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 20:35)

        GRadu007 [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

        sinteti cam putini cei care credeti, pentru ca de credinta e vorba, ca „asta” este cel mai bun candidat de care-a avut parte România postrevoluționară.

        credinta e la liber. credeti!
        • +2 (10 voturi)    
          Prin definiție... (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 22:26)

          CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui GRadu007

          ...credința înseamnă adoptarea unei poziții care nu poate fi justificată prin dovezi și argumente, cu excepția celor emoționale (vezi credința religioasă). Însă Monica Macovei a oferit o mulțime de dovezi care arată dincolo de orice îndoială devotamentul față de statul de drept, democrație, valorile civilizației moderne, justiție și adevăr.

          De aceea, eu pot zice clar că nu am credință în Monica Macovei, ci am încredere în Monica Macovei. Nuanțe, dar sunt importante.
      • -1 (1 vot)    
        Asta e un neadevar! (Joi, 6 noiembrie 2014, 11:10)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

        Daca Traian Basescu nu ajungea presedinte, "asta" ramanea un procuror obscur. Ca sa spui ca ea este cel mai bun candidat postrevolutionar tradeaza o euforie ca sa nu spun altceva demna de o cauza mai buna. "Asta" nu este si nici nu va fi vreodata un om politic. E foarte buna in justitie, dar este un tehnocrat. Este limitata din punct de vedere politic la DNA, lege, justitie si cam atat. E infim. Traian Basescu este cu 10 clase peste ea, la toate capitolele...Traian Basescu a fost si va fi cel mai bun candidat si presedinte pe care l-a avut Romania in ultimii 50 de ani si in urmatorii 50 de ani. Nu-mi place ce-a facut promovand-o pe Udrea, dar meritele lui sunt inegalabile. Sa pastram un dram de realitate, altfel devenim voiculescieni de talibani. Cam "asta" e adevarul!...:)
    • +43 (53 voturi)    
      Ce trist ar fi fost (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 19:10)

      Ancutz [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Mda, va dati seama cat de nasol ar fi fost, un presedinte care sa cunoasca legea si sa fie campionul aplicarii legii pentru toti, un presedinte care - in limitele atributiilor legale - sa militeze pentru cetateni, un presedinte respectat in UE si la Washington pt activitatea ca ministru si ca parlamentar european - bine c-am scapat ca altfel ar fi trebuit sa ne schimbe eticheta de tara corupta si n-am fi stiut ce sa facem fara...
    • +17 (23 voturi)    
      stai (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 19:13)

      Manes [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      linistit, nu ti se adresa tie....
    • +20 (30 voturi)    
      mocofane (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 19:18)

      kripton [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      du-te si o fa pe desteptu' in alta parte cu aberatiile tale,aici suintem oameni care gandim nu muncim!!
      si vezi ca nu ne trece pe la ureche ci ne intra direct in burta chestia numita ponta,chestie urata care miroase a rusi,a coruptie,a chinezi, a diktatura urata cu legi democratice puse la vedere si batjocorite tot la vedere
    • +14 (20 voturi)    
      zau? (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 19:24)

      ValentinV [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Nu ne luminezi tu te rog? Dar argumentat si nu inventii, bine? Multumesc.
    • +21 (27 voturi)    
      newlook!!?? (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 19:25)

      rares.d [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      cred ca noi avem viziuni foarte diferite asupra vieti!! nu pot decat sa-ti doresc sa traiesti intr-o republica socialista, dar nu in romania!!
    • +17 (21 voturi)    
      dintre toti DA, e cea mai buna (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 19:36)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      insa mincatorii de salam cu soia atit au inteles si nu se gindesc la viitor.

      Poate tie iti plac cei ce dau lovituri de stat . Ca asa-i in democratie , e permis orice incepind de la furt pina la lovituri de stat .
    • +14 (18 voturi)    
      las' ca multi (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 19:45)

      Kepler [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      `romani' ca tine vor un presedinte albanez!
    • +8 (12 voturi)    
      Omule, (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 20:13)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      tu in afara de rosu, nu mai vezi nimic?!
      De ce nu iti iei tu catrafusele sa te duci in Coreea de Nord?! Poate noi nu vrem nici ca la rusi, nici ca la coreeni, nici ca la chinezi...
      De ce vrei tu si resturile voastre penibile sa ne transformati in marionete/robotei rosii?
      Noi vrem altceva, prostii, dupa opinia voastra... ca democratie, dreptate, integritate, onestitate...
      Daca vrei minciuna ai destule tari si locuri de... vizitat.
      Duceti/va acolo!
      E mai bine pentru toti!
    • +6 (12 voturi)    
      prefer... (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 21:02)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      sa-mi treaca pe la ureche orice rahat american/european decat glontul rusesc...si apropo..pentru cultura ta generala, si ca sa nu primesti un glont in cap cand o sa creada ca faci baza de ei..."davai ceas" inseamna "DA-MI ceasul", nu cat e ora...desi am vaga impresie ca deja stii...
    • +2 (4 voturi)    
      old look (Joi, 6 noiembrie 2014, 8:38)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      tot insulti dar argumente ioc.
      ti se pare normal sa nu li se permita oamenilor sa voteze, doar pentru ca nu voteaza cu stanga?
      da sau nu...lasa-ma cu metafore!
  • +13 (17 voturi)    
    Absolut corect! (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 18:56)

    Kepler [utilizator]

    Asa trebuie procedat!
  • +6 (16 voturi)    
    doamna (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 18:58)

    Apocrif [utilizator]

    v-am votat; daca vreti sa sa il votam pe dl KJ va rugam sa ne aratati si noua acea scrisoare;
    • +6 (14 voturi)    
      ironic (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 19:37)

      TenziCarbone [anonim] i-a raspuns lui Apocrif

      esti ironic!!Eu asa cred,ca esti ironic,nu pot sa cred
      ca daca Johhanis nu-i raspune ,nu te duci la vot,
      sau il votezi pe Ponta!Ati luat-o razna,ca si ea,
      parca sunteti Becali cu razboinicul luminii!!
      • -8 (16 voturi)    
        da, da (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 20:40)

        GRadu007 [utilizator] i-a raspuns lui TenziCarbone

        e o forma de fanatism la enoriasii lui macovei. majoritatea se cred teribil de inteligenti si cultivati. intelectuali. elite. totul le pute in afara de zeita lor.
      • +3 (7 voturi)    
        de ce? (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 21:38)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui TenziCarbone

        Ti se pare ca Iohannis a clarificat tot ce trebuia clarificat?
        Daca ar fi clarificat ce a scris Monica in scrisoare, crezi ca i s-ar mai fi cerut clarificarea acelor puncte si angajarea respectarii lor?
      • -3 (11 voturi)    
        MM este de un orgoliu funest pt Romania! (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 23:33)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui TenziCarbone

        Imi pare rau de sustinerea pe care a avut-o fiindca INCITA LA DEMOBILIZARE, ii face lui Ponta un cadou nesperat!
        • +2 (2 voturi)    
          Nu MM ii face "cadoul" lui Ponta (Joi, 6 noiembrie 2014, 8:09)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          ACL i-a facut lui Ponta un "cadou" cand l-a desemnat pe Johannis candidat la prezidentiale;

          Basescu i-a facut lui Ponta un "cadou" cand si-a exprimat sustinerea pt Udrea;

          Imaginati-va un scenariu in care ACL ar fi desemnat un candidat cat de cat adecvat, sa zicem Predoiu, iar Basesca ar fi sustinut-o pe Macovei in turul 1; cum credeti ca ar fi aratat situatia dreptei astazi?
    • +8 (8 voturi)    
      scrisoarea (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 19:55)

      Canyon [utilizator] i-a raspuns lui Apocrif

      este ataşată acestui articol; document .pdf
    • +6 (6 voturi)    
      Auăleu (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 21:15)

      war4peace [utilizator] i-a raspuns lui Apocrif

      Greu e să dai clic pe ataşamentul din articolul de faţă?
      ///
    • +8 (10 voturi)    
      Si eu am votat-o ! (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 22:16)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Apocrif

      Si sigur ma duc la vot inturul doi si il votez pe Johannis.Nu mai vreau nici un motiv in plus ca sa iau decizia. Am luat-o de cand am aflat rezultatul primului tur de scrutin.
      • -2 (4 voturi)    
        ea este in dubii. probabil voteaza ponta (Joi, 6 noiembrie 2014, 10:30)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        ca n am inteles care este cealalta varianta, in caz ca Iohanis nu-i trimite o scrisoare raspuns.
        • 0 (2 voturi)    
          cealalta varianta (Joi, 6 noiembrie 2014, 11:37)

          stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          Nu votezi si pleci din tara, pentru a opri alimentarea hotilor din taxele ce le platesti.

          Daca ai impresia ca votez unul care nu are nicio experienta in pastrarea tarii spre directia occidentului, fara ca nici macar sa se angajeze clar ca respecta toate conditiile minimale enumerate de Monica (care sunt si conditiile mele pentru a-l angaja ca presedinte al tarii mele), te inseli.

          Eu nu angajez incompetenti asa... doar pentru ca exista altii chiar mai periculosi decat ei!
          • 0 (2 voturi)    
            adica numai Monica ar putea asta (Joi, 6 noiembrie 2014, 11:47)

            jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

            hai mai lasati ma cu ipocrizia. spuneti-o pe sleau: daca nu iese al meu, nu votez. adica faceti si voi ce fac ceilalti, votati numai daca e pe-a voastra
            uite, mie nu-mi place niciun candidat si chiar imi pare rau ca am votat in situatia asta
  • -1 (13 voturi)    
    tarziu (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 19:01)

    verid [utilizator]

    Foarte tarziu.Dar Udrea tace si pierde electorat pe banda rulanta.Pina maine ajunge la1%.Cred ca nu mai vrea sa faca politica.
  • +13 (21 voturi)    
    Mă așteptam... (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 19:05)

    lukuss [utilizator]

    și așteptam declarația oficială. Un om de caracter trage la un om de caracter!
  • +18 (24 voturi)    
    De bun simt scrisoarea (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 19:05)

    igorashu [utilizator]

    Astept sa o semneze Iohannis.
    • -3 (9 voturi)    
      in tema (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 21:50)

      TLiviu [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

      E o problema cu scrisoarea ,daca o ia pompa si o semneaza ?,face abstractie ca nu i a fost trimisa lui,tipul e inventiv si pana caaaaa..nd se v a hotara Klaus J. se termina alegerile
      • +1 (1 vot)    
        pe Monta nu-l crede nimeni (Joi, 6 noiembrie 2014, 11:38)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui TLiviu

        poate sa semneze orice.
  • 0 (8 voturi)    
    As vrea sa-ti dau un minus (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 19:10)

    potaissa [utilizator]

    dar mi-e sila
  • +23 (31 voturi)    
    BRAVO (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 19:24)

    costa328 [utilizator]

    Totul este atat de clar, atat de precis, atat de corect. In vest doamna Macovei ar fi iesit presedinte din primul tur .. La Valahia insa-i mai greu.
  • +18 (24 voturi)    
    E buna initiativa. (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 19:25)

    tarantella [utilizator]

    Mai ales că vine din partea unui jurist.
    Problema, însa, persistă, pentru că, după cum ați aflat, MAE și/sau Ponta nu vor să mărească nr. secțiilor de votare. În aceste condiții, vor fi iarăși zeci de mii de români care vor rămâne pe dinafara secțiilor de votare, caz în care vinovăția lui Ponta și Corlățean va fi mult diluată (vor găsi justificari în aglomerație, legi, paragrafe etc)
    De aceea, ar mai fi si varianta ca niște juriști să ofere consultanță, în ideea ca cetățeanul care se va prezenta la o secție de vot și nu va reuși să voteze, să aibe la îndemână o procedură pe care s-o urmeze în prealabil, astfel încât să dispună la urmă de toate probele necesare unei plângeri penale. Împiedicarea exercitării dreptului de vot o va face concret un responsabil al secției de votare (președinte, agent de pază, ofițer sub acoperire etc) fie si prin faptul ca-ti refuza accesul in incinta din cauza aglomeratiei. De aceea, orice eventuală plângere trebuie să fie îndreptată împotriva acelei persoane.
    Dacă vor să-l slujească pe Ponta cu orice preț, atunci să-l plătească.
  • +19 (23 voturi)    
    Un plus mare... (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 19:28)

    CRK [utilizator]

    pentru votul electronic si eventual o centralizare electronica a voturilor. Daca nu la alegerile astea, macar la urmatoarele sa starpim fraudele.
    Pe langa asta, probabil vom ajunge si noi la 80-90% "prezenta" la vot.
  • +23 (37 voturi)    
    Multumim mult Doamna. (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 19:30)

    CetateanulRoman [utilizator]

    Personal consider ca nu e suficient sa il recomandati alegatorilor dumneavoastra. E necesar sa fiti ministrul lui de justitie.

    Multumim
  • -15 (25 voturi)    
    Votati PONTA, doamna! (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 20:27)

    GRadu007 [utilizator]

    Nu, doamna, Klaus Iohannis nu va respecta principiile statului de drept.
    Asa cum a tot declarat si in campania electorala, el nu respecta statul de drept. Si, cum bine stim, nu l-a respectat nici ca primar, nici ca profesor.

    De ce il mai intrebati cind totul e atit de evident?

    In schimb, Ponta va respecta principiile statului de drept. Votati PONTA, doamna! Votati PONTA impreuna cu toti inteligentii sint strinsi in jurul dvs. Elita a natiei ce sinteti.

    Dupa care, puteti sa va inscrieti la niste cursuri de tango cu totii.
    • -2 (8 voturi)    
      Exact, MM ii ridica mingea lui Ponta la fileu! (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 23:35)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui GRadu007

      Iata cine e de fapt D-na MM, un om care se pune pe sine mai presus de interesele Romaniei care acum sunt : NU PONTA!
    • +1 (1 vot)    
      Super bine punctat (Joi, 6 noiembrie 2014, 11:34)

      JohnnyBoy [utilizator] i-a raspuns lui GRadu007

      Prin faptul ca il pune jure pe rosu ca va respecta statul de drept, arunca asupra lui KI suspiciunea ca ar fi la fel de breaz ca si Ponta. Mare greseala, da impresia ca nu poate sa vada mai departe de propriul ego.
  • +7 (13 voturi)    
    multumesc (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 20:39)

    beatricemotoi [utilizator]

    As vrea sa multumesc pe aceasta cale doamnei Monica Macovei pentru sustinerea dansei pentru k a ales sa lupte pentru noi romanii de aici din Londra Anglia si nu numai de pretutindeni eu personal nu am putut vota desi as fi vrut sa votez...da si sper ca domnul Klaus Yohannis sa iasa presedinte si sa castige alegerile prezidentiale eu cu dansul votez..si da as fi vrut sa votez desi nu am avut posibilitatea nu mi sa dat posibilitatea....efectiv nu le pasa..de noi le pasa numa de bani pentur ca ei practic pentru bani o fac...si nu se multumesc vor mai mult CORUPTIA e mare si da as vrea sa se faca reptate si Ponta sa fie dat in judecata si s afaca puscarie pt k e un HOT...ne fura cu acte in regula nu mi s epare corect sa mi se ia dreptul de a vota...sper sa se faca dreptate va SUSTIN DE AICI doamna Macovei...ult succes si speram sa iasa domnul Yohannis...
  • +8 (12 voturi)    
    La tribunal si repede ! (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 20:45)

    anaana [utilizator]

    Foarte buna ideea cu plingerea penala. Acum trebuie strinse dovezi pentru "turismul electoral" din sudul tarii si evident depusa alta plingere penala impotriva celor care au votat de mai multe ori. Sa vedem daca Dragnea le plateste avocatii ? Numai plingerile penale si informarile la Parlamentul European ne pot scapa de ciuma rosie.
  • +11 (19 voturi)    
    Monica (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 21:13)

    Trojan.H [utilizator]

    Asta e Monica care ne place noua!
  • +3 (7 voturi)    
    ... (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 21:30)

    GigelStrainu [utilizator]

    Cam tarziu...deja au trecut 3 zile de la potop, daca sar anula 1 tur , sa vad ca psd ca isi taie venele
  • -5 (11 voturi)    
    redundant (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 22:07)

    spy [utilizator]

    pai orice cetatean trebuie sa respecte statul de drept, cine se crede dinsa sa vina cu pretentii, cerinte, conditii, etc?
    si electoratul e masa de manevra a dinsei? sa faca ce porunceste?
    • +4 (10 voturi)    
      nu ai citit cu atentie articolul (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 22:34)

      jeckyll [utilizator] i-a raspuns lui spy

      "In acel moment eu voi vota cu domnul Klaus Iohannis, alegatorii mei, care sunt oameni liberi, daca vor fi satisfacuti de acest demers al meu si de eventualele promisiuni ale lui Klaus Iohannis, vor merge la vot". unde e porunca, imi scapa mie?
      • +1 (1 vot)    
        ba da (Joi, 6 noiembrie 2014, 23:28)

        spy [utilizator] i-a raspuns lui jeckyll

        "Astazi ii trimit domnului Iohannis o scrisoare cu cerintele minimale pentru statul de drept din Romania. Daca este de acord cu ele, electoratul meu poate ca il va vota, daca nu, nu."
  • -5 (15 voturi)    
    L'État, c'est moi! (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 22:09)

    GRadu007 [utilizator]

    Macovei isi continua campania in sprijinul lui Ponta.

    Trec peste absurditatea unor chestii de pe lista, puse acolo tocmai de-aia.

    Trec si peste tonul arogant, necuviincios si chiar obraznic, ca de la superior la inferior. Si astea cautate cu luminarea tocmai de-aia.

    Trec si peste faptul ca ea zice, implicit, ca daca Johannis nu renunta la programul lui deja publicat si nu il inlocuieste urgent cu programul primit prin posta, adio sprijin de la majestatea sa, Macovei.

    Trec si peste faptul ca scrisoarea nu e altceva decit un bat bagat prin gard ca sa il irite pe Johannis si sa il determine sa faca greseli.

    Dar pe asta simt nevoia sa o subliniez, pentru ca imi aminteste megalomania lui Ceausescu:

    "Cum toate cererile din prezentul pact sunt fundamentale pentru România, iar oamenii care m-au votat au votat, de fapt, pentru aceste principii și proiecte, am certitudinea că nu veți ezita să întăriți
    prin semnătură aceste cereri ale angajatorului dumneavoastră, poporul român."

    Ati vazut ce repede trece Macovei - intr-o singura fraza - de la a vorbi in numele celor 3-4% care au votat-o la identificarea acestei minoritati insignifiante cu poporul român si la formularea, fara a avea vreun mandat, de cereri imperative in numele poporului român, in fruntea caruia se pune singura?

    Daca Johannis o baga in seama, inseamna ca nu are ce cauta in batalia asta.

    p.s.
    Sper ca scrisoarea a fost tiparita pe o hirtie moale.
    • +4 (10 voturi)    
      asta e megalomanie? (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 22:35)

      jeckyll [utilizator] i-a raspuns lui GRadu007

      "Pentru ca in turul II avem de ales din pacate intre Victor Ponta si Klaus Iohannis, sa fim intelesi, nu e nimic de negociat. Nu cer pozitii, nu cer functii, nu cer contracte, nu cer nimic. Cer respectarea unor principii pentru care lupt de ani de zile. Nu intru in niciun Guvern, nu doresc nicio functie, nu am cerut nicio functie, nu accept sa intru in niciun Guvern"
  • +5 (9 voturi)    
    Nu mai fiti doar emotivi, fiti rationali! (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 22:19)

    ofCAER [utilizator]

    Cititi cu atentie scrisoarea cu pricina si veti vedea ca unele dintre cerinte nu pot fi "garantate" de catre presedintele Romaniei.
    Iohannis nu va semna scrisoarea. Neamtul este om serios si nu-si ia angajamente pe care nu este sigur ca le va putea tine.
    Dar eu, care am votat cu Macovei in T I, voi vota cu Iohannis in T II.
  • -9 (9 voturi)    
    D-na MM cu ce drept jucati viitorul Romaniei? (Miercuri, 5 noiembrie 2014, 23:37)

    Maniu [utilizator]

    Demobilizati lumea si asta il serveste pe Ponta! Cum ramane cu justitia, o va apara Ponta?
  • -7 (7 voturi)    
    Monica Macovei si tirania interesului personal (Joi, 6 noiembrie 2014, 1:03)

    MMDDCC [utilizator]

    Daca Ponta va castiga aceste alegeri, una din cauzele principale va fi decizia dnei Macovei de a candida.
    Aceasta optiune a dus la polarizarea electoratului anti-Ponta si la scaderea sanselor dlui Iohannis de a deveni figura (pentru ca nu putem spune vocea) calauzitoare in aceasta campanie. Nici daca echipa dlui Ponta ar fi incercat o mai eficace strategie “divide et impera”, nu ar fi reusit.
    Prin unicul sau mesaj de lupta impotriva coruptiei, dna Macovei nu a realizat altceva decat construirea unui capital politic propriu. Si poate acesta a fost si scopul principal urmarit, in dauna interesului public afisat de a pastra independenta justitiei prin infrangerea dlui Ponta.
    Acest lucru s-ar reflecta si in declaratiile dumneai de duminica seara, imediat dupa anuntarea rezultatelor preliminare: “Astazi s-a nascut al treilea pol in Romania. (…) Voturile pe care mi le-ati dat sunt voturile d-voastra, impreuna le vom folosi si vom porni la drum”. Ba mai mult, rezultatele deziluzionante obtinute de dna Macovei sunt vazute de dumneai ca o victorie: “Prin reusita noastra de azi incepe actiunea noastra, incepe revolutia oamenilor cinstiti. Ii invit pe toti care au fost langa mine si pe altii care vor sa vina intr-o noua constructie (…)”.
    Or, daca, intr-adevar, interesul principal al dnei Macovei ar fi fost cel declarat de lupta impotriva coruptiei, de ce nu si-a manifestat imediat si fara echivoc sustinerea fata de dl Iohannis, ca fiind singurul care poate duce aceasta batalie pana capat? De ce nu a aplicat principiul “bate fierul cat e cald”, indemnand-usi sustinatorii sa continue sa creada in infrangerea dlui Ponta? De ce nu si-a indemnat acest electorat fidel sa continue lupta, cel putin pe termen scurt alaturi de dl Iohannis, urmand ca, ulterior, pe termen mediu, sa dezvolte aceasta noua constructie?
    • +7 (7 voturi)    
      Cred ca gresiti intr-un sens: (Joi, 6 noiembrie 2014, 6:53)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui MMDDCC

      Monica Macovei a adus la urne mult mai multi romani dintre cei care nu ar fi iesit la vot decit dintre cei care, in absenta domniei sale, ar fi votat Iohannis.
      Problema este ca dr. Ponta tot trimbiteaza ca, impreuna cu "sotul in serie", va reface USL-ul din 2012, iar Macovei pune conditii adversarului. Din fericire electoratul Monicai este format din oameni 100 % rationali, care vor sti pe cine sa voteze in T II indiferent de scrisoare si/sau raspuns.
      Sa fim... rationali: d-na Macovei se va duce sa voteze dr. Ponta in T II?
  • -7 (7 voturi)    
    Continuare (Joi, 6 noiembrie 2014, 1:03)

    MMDDCC [utilizator]

    Ce alta explicatie ar mai putea fi cand dna Macovei stia ca nu are nicio sansa in cadrul acestor alegeri (sondajele de opinie din septembrie si octombrie nu ii acordau mai mult de 5%). Daca lupta impotriva coruptiei a fost principalul scop, de ce nu s-a alaturat dlui Iohannis, pentru care asigurarea independentei justitiei a fost, de semenea, unul dintre mesajele cheie?
    Ba mai mult, exista riscul insa ca reactia dnei Macovei sa fi afectat, cu o mai grava consecinta, sansele dlui Iohannis din turul II de scrutin. Prin prisma declaratiilor dnei Macovei citate mai sus, electoratul dumneai va fi divizat in trei categorii:
    - cei dezamagiti de faptul ca dna Macovei nu s-a calificat in turul II si care nu vor mai merge la vot in turul II;
    - cei entuziasmati de rezultatele obtinute, la fel ca dna Macovei insasi, care vor considera ca si-au atins scopul, ca “vocea lor a fost auzita” si care, de asemenea, nu vor mai merge la vot in turul II;
    - cei care vor vota in turul II cu dl Iohannis.
    In aceste conditii, o mica parte din cei 5% luati de dna Macovei in turul I vor fi transferati dlui Iohannis in turul II.
    Incheind, am putea spune ca am asistat, in dulcele stil romanesc, la o noua confirmare a valabilitatii principiului “sa moara si capra vecinului”.
  • -6 (8 voturi)    
    dezamagire (Joi, 6 noiembrie 2014, 2:32)

    unix [utilizator]

    Iohannis a spus clar ca nu negociaza voturile. Asa ca ce rost are santajul asta ieftin a lui Macovei asupra lui Iohannis? Vrea sa capitalizeze ea electorat pe carca lui ? Pai sa-i trimita scrisoare cu conditiile cu pricina si lu Ponta. Ala o semneaza si fara sa o citeasca, voturi sa fie.
    In rezumat, scrisoarea lui Macovei catre Iohannis s-ar condensa asa "Vrei si o sa faci astfel incat sa fie bine pt Romania"? Daca Iohannis refuza sa ii trimita raspuns va avea de pierdut pt ca a zis clar ca nu negociaza deci nu isi va respecta cuvantul. Daca nu semneaza are de pierdut pt ca, s-ar interpreta ca nu e de acord cu intrebarile retorice, cu principiile de bine ale lui Macovei.
    M-a dezamagit profund doamna asta. Adica nu isi negociaza Iohannis voturile in schimb se duce ea la piata si si le pune pe taraba in asteptare de clienti.
    • +5 (5 voturi)    
      Bravo! (Joi, 6 noiembrie 2014, 6:43)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui unix

      O interpretare foarte - dar foarte! - logica.
      Si o observatie foarte buna: dr. Ponta ar semna scrisoarea, chiar asa, fara sa o mai citeasca!
      Dar Macovei - si domnia sa are ceva bun de spus despre viitorul Romaniei (eu am votat Macovei si as vota si in continuare), iar pentru asta stie ca "trebuie" sa se faca auzita. Scrisoarea cu pricina - tocmai asta este: un mijloc de a se face auzita. Altminteri, d-na Macovei stie foarte bine ca niciun presedinte responsabil (evident, aceasta categorie nu include pe dr. Ponta) nu poate sa garanteze ne-promulgarea vreunei legi, caci daca legea i se intoarce in aceeasi forma, el este obligat de Constitutie sa o promulge. Asa incit aceste prevederi ale scrisorii sunt, dpdv al "angajamentului" care i se cere lui Iohannis, un "fis".
  • -1 (9 voturi)    
    si daca ? (Joi, 6 noiembrie 2014, 7:03)

    tontu [utilizator]

    Si daca raspunsul lui Klaus nu e satisfacator pentru Monica isi va indemna electoratul sa stea acasa precum a facut-o mentorul ei Traian?
  • +1 (1 vot)    
    nu vota cu Iohanois si il ai pe Ponta (Joi, 6 noiembrie 2014, 10:25)

    jackalphonse [utilizator]

    bravo MM, facem figuri pe principiul, daca eu nu pot, sa moara toti in jurul meu, ca doar am un imens 4%.
    pai sa inteleg ca va vota cu ponta daca iohanis nu catadicseste sa i scrie o scrisorica??
    daca nici cu ponta, inseamna ca MM nu va vota si atunci, ma intreb, de ce am mai fost indemnat eu de ea sa merg la vot??? pentru ca sa i dau un vot din cele 4%? nu i-am dat votul meu si atitudinea ei ma face sa cred ca am facut bine. am votat iohanis.
    MM, nu te mai crampona de aroganta, pentru ca asta este ce faci acum. nu ai alta sansa decat sa votezi iohanis, altfel vorbim ponteste. cu o asa mentalitate, nu ma mir ca n-o sa avem niciodata o dreapta unita.
    as vrea sa ne spuna MM cu cine voteaza daca Iohanis nu-i scrie un raspuns, pentru ca are doua variante. devine votant Ponta?
  • +3 (5 voturi)    
    ce face MM daca Iohanis nu-i semneaza? aflam? (Joi, 6 noiembrie 2014, 10:36)

    jackalphonse [utilizator]

    vrem raspunsul! ca sa stim si noi ce politiciem avem.
    1. voteaza ponta, ca cica nu trebuie sa lasi pe altii sa voteze in locul tau. nu-i asa?:)
    2. nu voteaza. atunci de ce am mai fost indemnati noi sa votam? acum bvotati, acum nu votati. suntem oi?
    va rugam sa ne dati raspunsul, ca sa stim pe cine votati, daca tot ati deschis subiectul in mod public vis a vis de optiunea dvs de vot.
    mentionez ca eu nu sunt oaie si ma doare-n cot de votul vostru, al politicienilor. votez ce cred eu ca trebuie sa votez. avea dreptate Iohanis, votul meu NU este marfa voastra.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version