VIDEO Rezultate oficiale partiale, ora 09.00: Victor Ponta 40.01%, Klaus Iohannis  30.54% dupa centralizarea a 91,33% din sectiile de votare. Prezenta la vot - 53,10%

de Carla Dinu     HotNews.ro
Luni, 3 noiembrie 2014, 9:02 Actualitate | Politic


 documente
(03 Nov 2014) PDF, 1MB
Biroul Electoral Central (BEC) a anuntat luni dimineata, la ora 09.00, noi rezultate oficiale partiale, dupa centralizarea voturilor din 91,33% din sectii. Conform datelor, Victor Ponta a obtinut 40.01%, Klaus Iohannis 30,54 %, Tariceanu 5,46%, Elena Udrea 5,17%, Monica Macovei 4,51%. Prezenta la vot pe tara a fost de 53,10%.

Pana acum au fost numarate voturile din 91,33% sectii de votare, adica din 17 213 sectii din cele 18 847. Datele anuntate cuprind centralizarile facute de BEC pana luni dimineata la ora 7.00.

Prezenta la vot pe tara a fost de 53,10%.

Au fost 8.747.588 de voturi valabil exprimate, adica 97,56%, mai arata datele BEC. Numarul voturilor nule a fost 218.176, adica 2,43%.



Rezultatele partiale anuntate de BEC la ora 9.00 pentru voturile numarate pana la ora 7.00:

Kelemen Hunor - 3,66% 
Klaus Iohannis - 30,54% 
Dan Diaconescu - 3,94% 
Victor Ponta - 40,01% 
William Branza - 0,45% 
Elena Udrea - 5,17%  
Mirel Mircea Amaritei - 0,08% 
Teodor Melescanu - 1,11% 
Gheorghe Funar - 0,48% 
Zsolt Szilagyi - 0,58% 
Monica Macovei - 4,51% 
Constantin Rotaru - 0,30% 
Calin Popescu Tariceanu - 5,46% 
Corneliu Vadim Tudor - 3,65%

Prezenta la vot in Bucuresti pe sectoare arata astfel: 


Sectorul 1 - 60,52%
Sectorul 2 - 55,27%
Sectorul 3 - 49,82%
Sectorul 4 - 53,10%
Sectorul 5 - 50,07%
Sectorul 6 - 57,55%


Noi date de la Biroul Electoral Central vor fi anuntate la ora 11.00






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















38989 vizualizari

  • +5 (51 voturi)    
    calcule (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:06)

    mrcarlos [utilizator]

    In turul I, Ponta obtine 3.6 milioane de voturi.In turul 2, Ponta nu poate obtine mai mult de 4 mil de voturi. Ma bazez pe faptul ca la alegerile parlamentare USL(psd+plnl) a obtinut in jur de 4.5 mil de voturi.Deci ponta cam si-a atins maximul de voturi, nu mai are potential de crestere prea mare. Johannis are acum 2.7 mil de voturi. Dar are potential mare de crestere. Teoretic poate creste cu cel putin 15%, adica inca 1.5 mil de voturi. Estimez ca in turul 2, Johannis va lua cel putin 4.2 mil voturi. Calculele sunt facute la prezenta de 52% din turul I. Sper ca in turul II, electoratul nehotarat sa aduc un plus de 1 mil de voturi care se vor duce majoritar spre Johannis. Deci, inca se poate.Ciuma rosie poate fi invinsa!
    • -10 (34 voturi)    
      E bine ca diferenta a scazut sub 10% (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:35)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui mrcarlos

      Cum se poate obtine mobilizarea celor care stau acasa?
      • -10 (32 voturi)    
        raul cel mai mic (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:05)

        mrcarlos [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        ma bazez pe faptul ca in anul 2009, in turul 2 prezenta la vot a fost in jur de 57%, adica un plus de 5%. ceea ce inseamna aprox.1 mil de votanti in plus. ma bazez pe "frica de ponta"...asta e..raul cel mai mic..
        • -18 (24 voturi)    
          Nu intelegeti (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:43)

          Vasile375 [utilizator] i-a raspuns lui mrcarlos

          Votantii lui Ponta sunt pensionarii, din cele probabil 3.9 milioane de voturi 60% adica 2.6-2.7 milioane sunt pensionari. Adica el nu are in randul populatiei active decat sustinere de 1 milion de persoane. Nenorocirea este ca astia merg la vot indiferent ce se intampla si sunt spalati pe creier de televiziunile PSDiste. Asa ca singura speranta este o prezenta masiva la vot care sa contrabalanseze aceasta masa "amorfa" de pensionari. Problema este ca multi sunt plecati in strainatate si nu pot participa din motive fizice de prezenta in tara la vot. O alta problema este prezenta f redusa a maghiarilor la vot. Trebuie ca ceilalti contracandidati in special Udrea si Macovei sa ceara imperios prezenta sustinatorilor lor la vot si votul pentru Iohannis.
      • -19 (25 voturi)    
        ...e simplu.. (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:50)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        .. toata lumea care nu e de acord cu un regim totalitar in Romania(asa cum se preconizeaza a fi regimul ponta) sa mearga sa faca cerere de pasaport in urmatoarele 2 saptamani..tineri, studenti, oameni intre 18-45 ani) probabil ca vom putea atrage mai bine atentia autoritatilor cand vom avea toti la indemana un mod de a parasi o tara condusa de niste nebuni..
    • -9 (37 voturi)    
      am auzit ceva (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:40)

      m.l [utilizator] i-a raspuns lui mrcarlos

      Am auzit ceva despre un plan/proiect al lui Ponta pentru tara asta.
      Va rog eu sa imi dati si mie un link sa vad acest plan. Sunt socat ca 40 % din populatia cu drept de vot a tarii este atat de imbecila.
      Vreau sa vad si eu , ce au citit acei 40 % ... Va rog un link , nu mai mult.
      Ce am citit eu este :"http://www.psd.ro/media/stiri/programul-prezidential-al-lui-victor-ponta-romania-are-nevoie-de-o-noua-mare-unire-a-romanilor/"

      Ceea ce mi se pare foaret slabut... Unde e saracie si coruptie merge foarte bine patriotismul si asistenta sociala.....
      • -13 (31 voturi)    
        Ah, nu-i deloc greu de înțeles... (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:02)

        Radu I [utilizator] i-a raspuns lui m.l

        „România are nevoie de o nouă mare unire a românilor”... în jurul hoților!
      • -14 (30 voturi)    
        Care 40%? Ca sunt 50%! (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:30)

        Rads101 [utilizator] i-a raspuns lui m.l

        Ponta + DD + Funar + Vadim + Melescanu = 49-50%

        Ponta castiga daca nu e mobilizare mai serioasa in turul 2. Un 49% are asigurat. Mai ramane electoratul maghiar si al lui Tariceau care ma indoiesc puternic ca va merge in proportie de peste 90% pe Iohannis, in special avand in vedere ca Tariceanu probabil isi va indemna electorii sa voteze cu Ponta.

        Electoratul cat de cat cu cap tin Romanica e de doar 40% (Macove + Iohannis + Udrea).

        Restul imbecili prin natura, sau prin naivitate, manipulare si lipsa de informare (in special la sate).
      • -15 (27 voturi)    
        . (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:34)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui m.l

        Dar nu e 40% din nr. persoanelor cu drept de vot, e 40% din 52%. Probabil Ponta il va propune pe Tariceanu PM sa-i ia voturile, asta deja era anuntata. Dar tot mai are nevoie....Poate devine si Predoiu mai activ, ca vorbeste mult mai bine decat Johannis.
        Si poate mai ies nehotarati la vot....
      • -19 (19 voturi)    
        ..banuiala mea e ca.. (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:01)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui m.l

        ..acest plan e posibil(unirea RO cu MD), dar cu un pret destul de mare pentru orice roman..o enclavizare a unei zone centrale a tarii..harcov-ul (ce asemanare de denumire cu zona din Ucraina Harcov, unde sunt multi "etnici rusi" si multi "pro-rusi"..)..
        Oricum, poate sunt eu paranoic, dar prea stau cu totii linistiti si mustacesc cu subinteles cand se vorbeste de mandria de a fi roman peste tot mai putin in harcov(inclusiv "marele" ponta nu are curajul sa puna sloganul in maghiara pe banerele electorale din harcov)..
    • -10 (34 voturi)    
      CALCULELE SUNT SIMPLE! (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:53)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui mrcarlos

      Daca macar 5% dintre alegatorii cu drept de vot ar iesi sa voteze ar fi o sansa, dar astia care nu ies sunt cei care se cred superiori si care sustin ca nu au nici un candidat care merita votat (vezi babuinul de Banciu, care mai si striga in gura mare pe post!).
      Pai draga Banciu, du-te mata in Franta pe care o slavesti atat de mult si lasa-ne pe noi, amarastenii sa ne luptam cu jegurile rosii! Tu du-te si ia-ti si admiratorii dupa tine.
      Alta, mare desteapta, Zeicescu de la Realitatea se mai si lauda ca am fost la vot si mi-am anulat buletinul! Cat de cretin sa fii sa faci astfel de lucru?
      Asa ca, mie greu sa cred ca se mai poate intampla o minune!
    • -10 (34 voturi)    
      Calcule... (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:00)

      ticbis [utilizator] i-a raspuns lui mrcarlos

      Am facut si eu cateva calcule incercand sa fiu cat mai obiectiv cu putinta.
      Daca voturile lui Tariceanu, Melescanu, Udrea si Macovei stim catre care dintre cei doi candidati vor migra, va fi extrem de important cu cine va vota elctoratul lui Vadim Tudor, Dan Diaconescu si Kelemen Hunor care impreuna au acum cca 12%.
      Din estimarile mele, daca prezenta la vot se mentine ca la turul 1, adica de 53%, scorul turului 2 va fi Victor Ponta 52% si Klaus Johannis 48%.
      Klaus Johannis va putea castiga doar daca prezenta la vot in turul 2 va fi cu 4% mai ridicata decat in turul 1, adica peste 57%.

      Eu cred ca nu e imposibil sa se intample asta, dar e necesara o mai mare mobilizare la votul pentru turul 2.

      Iesiti la vot, doar asa putem invinge ciuma rosie!
      • -16 (26 voturi)    
        Hai la vot! (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:31)

        mrcarlos [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

        da..e dificil, dar nu imposibil..Hai la vot!!!!
    • -8 (12 voturi)    
      e exact cum ai zis doar ca e invers (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:08)

      danionescu11 [utilizator] i-a raspuns lui mrcarlos

      40 + 5 de la Tariceanu + 1 de la Melescanu + 3 de la Diaconescu + 3 de la maghiari care sunt in alianta+3 de la Vadim fac cam 55 %. Iohannis nu e o varianta pentru Romania pentru ca ar trebui in primul rand sa invete sa vorbeasca. Nu e deajuns pentru un presedinte sa repeti ca robotul. Romania lucrului bine facut.
      • -13 (29 voturi)    
        Nu echiar asa! (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:25)

        ticbis [utilizator] i-a raspuns lui danionescu11

        Secuii din Romania au in general boala pe romani, nu pe sasii care care sunt etnie minoritara ca si ei.
        In plus, cred ca rezoneaza mai bine atunci cand citesc pe buletinul de vot un nume nemtesc decat unul romanesc, macar si pentru faptul ca-l pot citi si silabisi ceva mai corect.
        Deci, cu toata prezenta la guvernare a UDMR, probabil ca voturile se vor duce majoritar catre Johannis, nu catre Ponta!

        In ceea ce ii priveste pe votantii lui Vadim si D. Diaconescu, astia in general vor vota cum le va indica liderul. Ma indoiesc insa ca CVT la va indica sa voteze cu Ponta, chiar si la DD am inca dubii!
        Sanse sunt, insa trebuie sa iesim la vot mai multi decat am iesit in turul 1!
        Putem scapa de ciuma rosie, trebuie doar sa ne mobilizam cu totii!
        • -18 (24 voturi)    
          Mda... (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:11)

          ticbis [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

          Observ ca in decurs de 2 min s-au dat simultan 20 de minusuri la postarile care indeamna cetatenii sa iasa la vot in numar cat mai mare in turul 2.

          Cred ca e mare agitatie acum la sediul bolsevicilor, cam tremura chilotii pe ei de frica mobilizarii la vot a cetatenilor romani!
          Tovarasi, de ce va e frica nu veti scapa!
          Tara asta merita o soarta mai buna, romanii si copiii lor merita un alt viitor si sansa de a face parte in mod real din clubul select al democratiilor occidentale!
          Tara asta se va opune ca voi, niste tradatori nevolnici, s-o transformati intr-o gubernie ruseasca!

          Romani, iesiti la vot si starpiti ciuma rosie!
    • -17 (25 voturi)    
      e o problema... (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:47)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui mrcarlos

      ..si ea se numeste Tariceanu!
      acest Tariceanu o sa ii faca rost lui ponta de mai multe voturi decat i-ar aduce Macovei si Udrea lui Iohannis.. singurul mod in care il vad pe Iohannis la Cotroceni e sa se ramana la mana UDMR si implicit se va pune pe masa autnomia tinutului secuiesc..

      Asta a fost povestea Romaniei moderne... condusa de pensionari cu traista goala si mintea mult prea "usoara"!
      • -20 (22 voturi)    
        eu nu cred asta (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:53)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui akillies

        Voturile de la Macovei si Udrea cred ca se vor duce in proportie de 99% spre Iohannis. In timp ce voturile lui Tariceanu se vor dispera relativ egal spre ambii candidati. Ce face Tariceanu acum, a candidat din partea "adevaratei drepte", dar in turul II o sa-si indemne alegatorii sa voteze cu ponta?
    • -16 (20 voturi)    
      Istoria se repeta (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:46)

      lerim70 [utilizator] i-a raspuns lui mrcarlos

      MAI DRAGA ponta nici nu stii cat de MIC incepi sa fii.
  • -17 (43 voturi)    
    oare (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:12)

    Nelu-SM [utilizator]

    Oare nu ar fi mai ok sa se desparta Romania intre rosii si albastrii? E o granita fizica pana la urma. O despart carpatii.

    Stiu pare absurd dar o Romanie deja e plecata de aici prin strainatate. De ce sa nu fie toata lumea fericita cu alegerile ei?
    • -2 (12 voturi)    
      Da, PSD-istii, PPDD-istii si PRM-istii sa (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:36)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Nelu-SM

      traiasca in tara lor - nu geografica ci organizatorica - si sa consume ce produce societatea lor.
      • -19 (25 voturi)    
        Păi, nea Gogule ... (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:57)

        LianBerthold [anonim] i-a raspuns lui Maniu

        ... avînd în vedere că votanţii PSD provin chipurile în majoritate din mediul rural, eu zic că o să trăiască bine-mersi din ceea ce produce "societatea lor", adică păpică. Mai nasol vafi cu "elitiştii" care, în societatea lor, în cea mai mare parte nu produc decît hîrtii şi alte chestii impalpabile. Eu unul le-aş ura succes în demersul lor de a muri prin inaniţie; totuşi, nu ăsta e rostul unei societăţi normale, şi anume segregarea pe diverse criterii tembele precum cele inventat de tine.
        • +1 (1 vot)    
          Era in Germania Turnatoria Berthold (Luni, 3 noiembrie 2014, 18:02)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui LianBerthold

          unde-ai vazut tu ca am spus ca noi, elitistii, dam tara pe mana postacilor? Noi muncim si gandim bre postacule.
    • -18 (30 voturi)    
      Este vointa poporului (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:50)

      lalaverim [utilizator] i-a raspuns lui Nelu-SM

      Votul reprezinta vointa poporului si trebuie respectat ca atare, asta o stiu si americanii si ar trebui sa o stim si noi daca avem pretentia ca aspiram la democratie.
      Nu avem voie sa comentam vointa populara. Asta e materialul clientului, cu asta lucram.
      Eu cred ca ar trebui sa ne vedem fiecare de serviciul nostru, sa muncim acolo unde ne este locul si sa nu venim cu propuneri stupide de scindare a Romaniei in rosii si albasti.
      • -17 (25 voturi)    
        ? (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:37)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui lalaverim

        Sigur, sa muncim, sa tinem ciocul mic si ei sa fure din bugetul la care noi contribuim disciplinat. Atunci sa nu mai fie influentat clientul cu santaje si pomeni daca tot e sa jucam corect, nu?
      • -18 (20 voturi)    
        ba da (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:42)

        AlamoMarch [anonim] i-a raspuns lui lalaverim

        Eu vreau autonomie completa. Sa contribuim doar la bugetul ministerului apararii, in rest toate taxele sa ramana in teritoriu. M-am saturat sa fiu condus de votul celor din gorj si teleorman. Sa ramana ei cu pontacul, sa ne lase pe noi in pace.
    • -18 (30 voturi)    
      sigur (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:59)

      fanariotu [utilizator] i-a raspuns lui Nelu-SM

      se va petrece asta mai devreme sau mai tarziu...Mai ales dupa ce am vazut rezultatele BEC pe judete. Mi-e rusine ca sunt regatean...
    • -12 (30 voturi)    
      hmmm?! (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:11)

      Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui Nelu-SM

      Eu nu inteleg cum ai tupeul sa vorbesti! Cand, voi, avand un candidat ardelean(si neamt)iesiti la vot-un om din trei(e ceam mai mica prezenta la vot in Ardeal, exceptand Sibiul), mai aveti tupeul sa va plangeti ca decid altii pt voi!!?...si-nca ceva, daca te uiti pe exit-uri, in majoritatea judetelor din Ardeal, Ponta e acolo, linga Iohannis, ii sufla in ceafa! De medie aritmetica ai auzit?
    • -17 (21 voturi)    
      tu ori esti rus.. (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:02)

      akillies [utilizator] i-a raspuns lui Nelu-SM

      ..ori esti prost..
      • 0 (0 voturi)    
        Rus=prost (Luni, 3 noiembrie 2014, 18:06)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui akillies

        roman pro rus =prost x1500000000000000000
  • -6 (40 voturi)    
    Sa ne pierdem speranta? (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:17)

    Dana Bob [anonim]

    Eu zic ca mai avem o speranta in turul 2 .
    Haideti la vot!!!!!!!!!!!!!
    • -20 (24 voturi)    
      Sa aduceti si ajutoare (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:17)

      madriano [utilizator] i-a raspuns lui Dana Bob

      Mergeti la parinti, bunici, neamuri, vecini si convingeti-i sa nu mai voteze cu mafia rosie daca vrem sa avem un viitor in tzara. Explicati-le ca din cauza lor pleaca tinerii din tzara in cautarea unui trai decent. Folositi-va capul, nu furia!!!
  • -10 (22 voturi)    
    S-a numarat si Diaspora ? (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:21)

    HP [utilizator]

    S-a numarat si Diaspora ? Desi presupun ca cele cateva zeci de mii de voturi de afara nu au puterea sa compenseze.

    Acestea fiind spuse, dupa toata febra cu Macovei, pe care am votat-o, daca a iesit doar pe locul 5, ne vom concentra pe un nou partid politic.

    Cat despre turul doi, va urez succes, nu votez politruci, nici "raul cel mai mic".
  • -11 (33 voturi)    
    si diaspora? (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:22)

    thatchme [utilizator]

    ce ati facut cu votul romanilor din strainatate?
  • -7 (37 voturi)    
    astept diaspora (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:22)

    bunicul [utilizator]

    Daca si in restul sectiilor din strainatate se va mentine raportul de la New Yorc, ecartul dintre Iohanis si Ponta se va micsora. Problema este ca in turul II, vor exista aceleasi golanii: numarul sectiilor de votare nu va fi suplimentat si nu se va renunta la declaratia scrisa in fata comisiilor din sectii. Singura solutie va fi - si am incredere in inteligenta celor batjocoritiin primul tur - sa se prezinte esalonat, incat sa poata vota toti pana la inchiderea urnelor
    • -13 (31 voturi)    
      Exista pe net formularul- Moise Guran (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:37)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui bunicul

      l-a postat. Se poate printa si merge cu el gata scris! Sau sa stea de la partide OPOZITIA SE AUDE??? sa dea formularele inainte de intrarea in sectia de vot!
      • -18 (20 voturi)    
        complet de acord.. (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:04)

        akillies [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        .. pot sa puna la dispozitie la intrarea in sectia de votare si o masuta pe care sa completeze formularele... si ar mai putea Opozitia sa faca rost si de tabelele acelea tipizate care lipseau pe la Arhitectura cand apareau declaratiile de raspundere...
    • -13 (31 voturi)    
      alta solutie (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:40)

      demothon [utilizator] i-a raspuns lui bunicul

      O solutie si mai buna ar fi ca romanii care vor sa voteze si isi permit sa faca o plimbare pana in tara si sa voteze, cu toate ca stim ca este costisitor si drumul lung. Dar PSD nu va renunta la ingreunarea votului in Diaspora, pentru ca stiu ca ar fi un dezastru pentru ei.
    • -21 (23 voturi)    
      :( (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:38)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui bunicul

      despre ce vorbim? cateva sute de voturi per total? e nimic, se recupereaza din 2-3 sate bine orientate.
  • -8 (36 voturi)    
    Mda (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:26)

    electron [utilizator]

    "Prezenta la vot - 53,10%"
    Mda a avut grija PSD sa nu se poata vota. a mai ciupit 1-2% de la alti candidati prin faptul ca a pus bariere mai mult sau mai putin birocratice in calea votului.
    Si totusi 40% .... nu stiu de ce nu ma mira totusi, in '90 Iliescu a luat 85%, adica cel care era cel mai probabil mostenitorul "tronului" lui Ceausescu ia 85% din voturi dupa revolutie, inca generatia de atunci mai traieste si mai are drept de vot asa se explica acest 40%. Trist este ca prin felul in care merge invatamanetul romanesc se alimenteaza in continuare masa votantiilor lui "Iliescu" o sa mai dureze mult timp pana Romania se trezeste la realitate.
    • -14 (28 voturi)    
      Buna explicatia cu invatamantul romanesc! (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:39)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui electron

      Aici nu mai exista resurse nici umane nici morale! Dascalii, profesia, a fost distrusa inca de pe vremea lui Ceausescu si nu intamplator.
    • -11 (33 voturi)    
      Comment sters de user (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:40)

      qwerasdf [anonim] i-a raspuns lui electron

  • -9 (41 voturi)    
    Trist (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:28)

    naenae [utilizator]

    Hmm... trist baieti, cred ca ne-am tras presedinte plagiator, exact ce ne trebuia. Diferenta asta nu stiu daca o va putea recupera Iohannis. E prea molcom si ardelean ca sa convinga o tara intreaga sa-l voteze.
    • -19 (29 voturi)    
      Johannis e ambiguu (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:39)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui naenae

      asta e necazul, nu ca e molcom;

      mai are o sansa, daca ar da mesajele corecte inca ar mai putea sa castige, dar asa cum l-am vazut aseara cred ca o s-o tina pe-a lui :(
    • -13 (31 voturi)    
      Nu doar Johannis trebuie sa convinga, ci ACL (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:39)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui naenae

      sa puna naibii osul la treaba!
    • -13 (31 voturi)    
      Apropo de tristete (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:42)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui naenae

      l-am vazut ieri pe Vosganian intrand zambitor in sediul de campanie ACL - asta e genul de probleme care-l vor impiedica pe KJ sa castige, nu faptul ca e molcom & ardelean.
  • +3 (51 voturi)    
    Anxietate (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:34)

    AndreiCiobanu [anonim]

    Nu imi vine sa cred ca suntem pusi in postura de a-l avea pe Ponta maimutoi-presedinte timpd e 5 ani,

    Am o stare anxioasa doar cand ma gandesc.
  • -11 (21 voturi)    
    hai macovei (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:36)

    step by step [utilizator]

    inca putin si ajungem la 99%. apropo de postacii manipulati care abundau ieri seara. distractie maxima cu ei.
    • -20 (24 voturi)    
      cine a votat cu Monica Macovei: (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:00)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui step by step

      1. Toti cunoscutii mei de pe Facebook,
      2. Toti cei cu care am vorbit,
      3. Toti romanii din diaspora care nu au fost lasati sa voteze.
      4. Cativa electori galagiosi de pe Hotnews.

      Din pacate, cu voturile reale Monica Macovei a stat mai prost.
  • -15 (35 voturi)    
    Istoria se repeta (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:47)

    lerim70 [utilizator]

    MAI DRAGA ponta nici nu stii cat de MIC incepi sa fii.
  • -14 (32 voturi)    
    Brutaria (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:50)

    geag [utilizator]

    In penitenciare votul a mers struna si bineinteles toata lumea l-a votat pe ponta
  • -17 (29 voturi)    
    Ceva este putred la ora 9 (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:57)

    slakeritul [utilizator]

    http://www.bec2014.ro/wp-content/uploads/2014/11/comunicatora07.pdf

    Cum se poate ca BEC sa fi facut centralizarea la 100% in majoritatea judeteleor, dar in sectorul 4 si 5 din bucuresti aceasta sa fie la doar 70%?! Ca sa nu vorbim bineinteles si de Constanta care are doar 46% centralizare(cel mai mic procent cu urmatorul loc la 63%). Ce fac acum acolo de dureaza atat?!Indeasa urnele cu noi voturi date de Mazare?!
  • -16 (30 voturi)    
    10 ani sau mai mult (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:00)

    a.l. [utilizator]

    Ponta daca va castiga in turul 2 va fi pe 10 ani sau mai mult....
    Asta trebuie sa ne sperie.
    • 0 (0 voturi)    
      Slogan de campanie (Luni, 3 noiembrie 2014, 18:10)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui a.l.

      sa fie ce spuneti Dvs.!
  • -17 (29 voturi)    
    pacat de Internet (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:06)

    barba-neagra [utilizator]

    Mare pacat ca autoritatile "se chinuie" de vreo opt-noua ani sa "bage" internetul la sate (si orase mici) dar nu reusesc, in ruptul capului.
    Mare pacat ca stanga si dreapta au cazut de acord sa nu "bage" votul electronic, sau votul prin corespondenta.
    S-ar duce de rapa tot esafodajul manarelilor, al urnelor mobile, al primarilor atrasi de bani publici pentru propria ograda, al structurilor teritoriale care se imbratiseaza, peste masa, dupa fiecare campanie electorala.
    Toata suflarea politica de anvergura - PSD si lacheii, plus PNL si pdl - are de castigat. Ce rost ar mai avea bannerele, stransul semnaturilor, banii publici alocati cu darnicie candidatilor?
    Mai avem de asteptat vreo 20 de ani, pana cand generatia Ponta-Ghita va apune, si odata cu ea, metehnele invatate de la Iliescu-Hrebenciuc-Nastase-Blaga.
    Atata vreme cat vor exista 6 (sase) milioane de asistati cu mana-ntinsa Internetul va ramane doar un hobby pentru maxim jumatate de milion de romani.
    • 0 (0 voturi)    
      Va apune si va aparea alta ciupercarie (Luni, 3 noiembrie 2014, 18:13)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui barba-neagra

      de "Jmecheri". JOS CU EI, ACUM! Hai la vot!
  • -13 (35 voturi)    
    Greu de acceptat. (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:08)

    Kpriciu [utilizator]

    Cum sa fie ales din nou un reprezentant PSD ca presedinte ?!?!
    Nu s-au saturat romanii de mandatele lui Iliescu ?? Nu este drept sa am un presedinte ca ponta! Nu, nu, nu!!! Simt frustrare, tristete, neputinta..... , pentru prima data incep sa am sentimente de ura fata de tara in care m-am nascut. Ce popor slab...!!! Cum vrea sa uneasca ponta romanii daca si alegerile nu se desfasoara cum trebuie..., si arunca si ACUM cu acuze cum ca ambasadele sunt de vina??? Minciuni psd-iste care prind doar la oamenii slabi, putin educati, indobitociti prin necarte si tot felul de pomeni si influentari ieftine. Doamne, si cati sunt... !!!! Mi-e lehamite de ce se intampla in Romania si mi-e ciuda ca am CI de Romania. Nu stiu ce o sa fac de acum incolo..., ce-o fi mai bine oare..., incotro s-o apuc...?
    • +19 (25 voturi)    
      hmm (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:14)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Kpriciu

      Incearca la Bruxelles. Poate te ajuta Morcovei cu cateva mii de euro sa pornesti o afacere. Ea e bugetar, dar de dreapta.
      • -18 (22 voturi)    
        ? (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:44)

        AlamoMarch [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        Esti pe langa. Am deja o afacere si nu mai vreau sa platesc taxe pentru ca sa fure Pontacu.
  • -14 (32 voturi)    
    Mda (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:11)

    muciflenduri [utilizator]

    Asadar Diaconescu si Vadim au luat aproape de multe voturi ca Monica Macovei, iar Tariceanu a luat cu 20% mai multe, asta e tara pentru care se da batalia.
  • -20 (26 voturi)    
    votacii (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:39)

    ciocolata [utilizator]

    tinanad cont ca masaverde vrea partidul sau de dreapta, voturile chilotelului roz se vor duce integral catre psd, adaugam tariceanu si gata, 50%+1 vot pentru copilot.
    -restul voturilor nu mai conteaza.
    -extremistii gen funar+vadim+macovei( doar 10%) nici nu vor mai vota decat in procent foarte mic.
    -domnu' dan probabil isi va negocia libertatea tot cu ponta, asta daca albanezul va accepta, desi dupa alegeri sa-l bagi pe ddd la parnaie poate fi o dovada de independenta a justitiei si eliminarea unui adunator de voturi cu gura mare.
    - ah , am uitat de fosila cu 1%, melescanul, asta va fi trimis ambasador prin bora bora, pentru servicii aduse patriei si actualului si viitorului presedinte.

    ps. cine voteaza hotii se face vinovat de favorizarea infractorului, aviz enoriasilor lui masaverde incepand din 2004
  • -18 (28 voturi)    
    harta va rog (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:55)

    stefan2008 [utilizator]

    Eu vrea sa vad clar pe judete cine m-a facut sa plec din tara dand tara asta pe mana hotilor.
    Per ansamblu avem asa;

    1) o gramada de agenti rusi care trag tara asta inapoi spre retardata rusie, asa cum au facut-o de secole.

    2) 345101 de indivizi cu IQ-ul sub cel al delfinului, prostiti de circul fara valoare al lui DD.

    3) 320446 de unguri care ar urma UDMR-ul si in buda (adica nu-i intereseaza binele lor si al tarii in care traiesc ci doar binele smenarilor gen Kerestai Atilla).

    4) 319343 de dinozauri securisti, fosti tortionari, prostalai ce pozeaza in patrioti, pe care istoria a uitat sa-i condamne la inchisoare pentru crimele impotriva poporului roman. Astia mor natural in urmatorii 10 ani, impreuna cu VCT-ul pe care l-au votat.

    5) 478113 de asa-zisi liberali, in realitate doar niste oportunisti carora le-a mers bine cand colaborau cu hotii PSDisti. Astia pur si simplu vor sa-si continue afacerile impreuna cu oamenii lui Iliescu, Hrebenciuc, etc.

    6) miezul de peste 3,5milioane de retardati ai Romaniei, pentru care conteaza doar cei 50 de lei pe care-i primesc la alegeri de la PSD. Cat de retardat poti sa fii sa accepti asa ceva si sa le permiti sa fure milioane de euro de la romani? Retardatii astia 3,5 milioane au impresia ca daca ei nu au bani, atunci oricum nu se fura milioane de euro de la ei, deci le convine. Cu alte cuvinte avem 3,5 milioane de romani care fie nu sunt constienti ca firmele unde lucreaza ei pentru salarii de mizerie platesc taxe si impozite cu mult peste 50 de lei, care le sunt furate de cei pe care ii voteaza, fie le convine sa se fure banii nostrii, ai celor care platim mii de euro taxe si impozite, ca doar primesc si ei 50 de lei.

    7) pe restul cu sub 100 de mii de voturi nici nu are rost sa ii consider mai mult decat niste sectanti. Fiecare au cateva mii sau zeci de mii de adepti care ii urmeaza orbeste, crezand orbeste, fara nicio logica sau argumente, ca mantuirea vine prin cel pe care l-au votat.

    Total: 5 milioane retardati.
    • +3 (5 voturi)    
      Q.E.D. (Luni, 3 noiembrie 2014, 12:35)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      ...nu degeaba am pus prorusii punctul 1)

      Se vede clar din minusurile troll-ului ca principala problema a Romaniei nu sunt retardatii din Teleorman, Vaslui, Braila, Botosani, Buzau, Dambovita, Gorj, Dolj, Mehedinti, ci adevarata problema a Romaniei de care ar trebui sa scapam inainte de a incepe educatia economica a retarzilor este problema prorusilor. Apoi va fi simplu sa le aratam retarzilor ca 50lei <<<<<<<< 50 miliarde de EUR pe care ii pierd retarzii votand hoti.
  • -19 (27 voturi)    
    Dilema romanului (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:59)

    El Ciupacabra [utilizator]

    intre un neamt si un hot ce sa aleg? Merg pe mana hotului ca oricum toti politicienii fura, da' macar e baiat de baiat, roman de-al nostru, ortodox neaos, nu ca sasul ala care vorbeste putin, n-are deloc caterinca in el si evident nici nu e roman.. Xenofobia si nationalismul de taraba bat morala si trebuie sa intelegem ca asta e o oglinda destul de fidela a poporului infometat si prostit ani de zile cu tv-ul. Mostenirea lui ilici, fie numele lui blestemat in veci. Pacat.
    • +1 (1 vot)    
      Sa se adreseze maghiarilor (Luni, 3 noiembrie 2014, 17:52)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui El Ciupacabra

      sa le castige voturile!
  • -17 (23 voturi)    
    Game Over (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:07)

    EXEs [utilizator]

    S-a cam terminat. Iohannis nu poate obtine in al doilea tur peste 50% din ce strange de la Udrea, Macovei si Hunor, iar ungurii nu ies de obicei in al doilea tur. In schimb Ponta strange cam tot restul voturilor. Destul de trist ca in tara asta de rahat o sleahta atat de mare de imbecili pot vota un plagiator, un prost prim-ministru, un mincinor sef de servicii secrete, 2 extremisti un comunist si un neo-legionar si un smecher vedeta tv cu 0 televiziuni.
    Sunt curios doar de nivelul furaciunii. In mod clar dat fiind ca au controlat toate sectiile de vot din provincie frauda a trecut de 10% poate chiar 20%.
    E un dezastru, asta nu e democratie, e idiocratie.
  • -19 (25 voturi)    
    ponta va fi presedinte (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:22)

    Itsoc [utilizator]

    Trebuie sa respectam dorinta poporului de a se autodistruge.
    Alegatori cu cap in tara asta sunt undeva pe la maxim 40% (iohannis, macovei si cei care si-au "anulat" voturile).
    In ciuda incercarilor societatii civile de a aduce oamenii la vot, prezenta a fost sub cea din 2009 deci si mai mare dezinteres.
    Daca in 2009 de la T1 la T2 s-a crescut cu 5%, acum probabil se va creste cu 3-4% care vor vota iohannis.
    Pe 16 noiembrie scorul va fi PONTA 55%, Iohannis 45%
    E timpul sa emigram! eu unul studiez chiar acum oferta unor tari traditionale in care as putea pleca in 2015 dupa ce imi inchei toate socotelile aici.
    E clar ca europa si sua si-au luat mana de pe noi si mi se pare normal sa faca asta. Adica unde poporul nu vrea, nici nu ai ce da.
    Sper ca toti romanii de buna credinta care-s educati si cred in valorile occidentale sa lase aspectele emotionale care ii tine legati de glie si sa plece de urgenta pentru ca urmeaza 10 ani de ciuma rosie si deja sacrificiul e prea mare.
    Sa ne vedem cu bine peste hotare!
  • -15 (23 voturi)    
    Alerta! Alerta! Alerta! (Luni, 3 noiembrie 2014, 11:53)

    Itsoc [utilizator]

    In decurs de 3-4 minute fiecare comentator pro-iohannis a primit 10-15 minusuri!

    Hoardele de postaci s-au activat cu ordin de la centru sa munceasca din greu zilele astea!

    hotnews! urmariti ip-urile!
  • +2 (2 voturi)    
    Postacii dau cu minus=PSD-ului ii e frica! (Luni, 3 noiembrie 2014, 17:54)

    Maniu [utilizator]

    Pentru prima data Mazeta pe plus! Pashol za Rassia idioten! Europa verboten ist fur sie.
  • +1 (1 vot)    
    solutia (Luni, 3 noiembrie 2014, 23:29)

    Privitor.ca.la.teatru [utilizator]

    Numai razboiul va elimina coruptia in Romania.
    NU VOTATI IN TURUL DOI. Astfel Victor Ponta va iesi presedinte. Ca urmare, in Romania situatia se va inrautati economic si geo-strategic. In continuare, Romania va cauta o apropiere de puterile asiatice, adica China si Rusia. Urmand modelul Ungariei, Romania va iesi din NATO si UE, incurajata si de esecul politicii pro-europene din Ucraina, care va falimenta. Influenta Rusiei si Chinei in Europa va creste considerabil, determinand Statele Unite sa-si reconsidere atitudinea fata de ele si sa urmareasca schimbari de regim in Europa de Est. Numai ca lovindu-se de puterea consolidata a Rusiei, va izbucni razboiul. ATUNCI se va elimina coruptia. Deci solutia nu e sa votati Iohannis, ci sa stati acasa.
    Daca totusi iese Iohannis, Rusia va pierde din avant, Ucraina va evita falimentul si nu va incepe razboiul, dar nici coruptia nu se va diminua.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by