Elena Udrea, reactie la fotografiile cu Alina Bica la Paris: E evident ca e vorba de un filaj al serviciilor secrete. E o lucratura tipica a SIE

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 30 octombrie 2014, 17:49 Actualitate | Politic


Elena Udrea
Foto: HotNews.ro
Elena Udrea a afirmat joi ca fotografiile in care apare alaturi de Alina Bica, procurorul sef DIICOT, la Paris sunt rezultate dintr-un "filaj" al serviciilor secrete si au fost realizate "pe cheltuiala statului roman". "Este evident ca e vorba de un filaj al serviciilor secrete care pe cheltuiala statului roman au supravegheat trei femei aflate intr-un week-end privat", a spus Udrea intr-o conferinta de presa, subliniind ca "a fost o vizita privata, fiecare si-a platit vizita" si acuzand faptul ca "este o lucratura tipica a Serviciului de Informatii Externe". Udrea a precizat ca are o relatie de "amicitie" cu Alina Bica, procurorul-sef al DIICOT, cu care "obisnuia", cand avea timp, sa "sa mai iesim la teatru, sa mai mergem la un film".

Cele mai importante declaratii ale Elenei Udrea:

Atacurile nemaintalnite la adresa unui candidat cu numai cateva zile inaintea votului sunt justificate de interesul celor intrati in competitie si al celor care se afla in spatele lor de a prelua puterea.

Ma bat nu numai cu contracandidatii, ma bat si cu serviciile secrete.

In spatele lui Ponta si Iohannis, doi candidati slabi, doua marionete, se afla oameni corupti, moguli, dar si reprezentanti ai serviciilor secrete.

Miza o reprezinta voturile pe care Elena Udrea le va avea in turul I, in situatia in care, desigur, aceste voturi nu ma vor duce in finala.

Miza o reprezinta demobilizarea electoratului Elena Udrea pentru Ponta, pentru Iohannis miza o reprezinta mutarea acestui electorat care sa nu voteze cu mine, sa voteze cu Klaus Iohannis.

Am vazut astazi pe un site, pe un blog creat cu acest scop, fotografii cu mine intr-o vizita privata, intr-un weekend cu doua prietene, doua femei apropiate de varsta mea. Avem o relatie de prietenie si nu vad nimic vinovat in a fi cu o prietena, la masa, in tara sau in afara tarii.

Pe Alina Bica o cunosc de 5 ani, am fost colege in Guvern, avem o relatie de amicitie.

Doamna Bica mergea la o intalnire oficiala la Haga si a si plecat in acel weekend cu trenul.

Intamplator, 3 femei se aflau in acea duminica la Paris si au fost fotografioate profesionist.

Este evident un filaj al serviciilor secrete, pe banii statului, 3 femei au fost urmarite timp de 48 de ore.

Modul in care aceste fotografii sunt facute, de la distanta, profesionist, cu aparatura de specialitate, de sus, indica ca e clar ca nu poate fi vorba de paparazzi, arata ca cei care le-au facut sunt profesionisti.

S-au cerut facturi de la hotelul la care am stat, facturi care au fost date de la receptie, un hotel altfel foarte serios, pe care desigur il voi actiona in judecata, care nu puteau fi date decat unei institutii care le-a cerut.

Fotografiile au fost facute in februarie 2014, iar nota de la receptia hotelului a fost ceruta in septembrie 2014, dupa ce mi-am depus candidatura. Niciun ziarist nu ar fi tinut secrete fotografiile noua luni de zile. E o actiune a serviciilor secrete.

Este tehnica de manipulare clasica, in ultima joi din campanie, spun manualele de manipulare, iesi cu o bomba: Elena Udrea, intr-un weekend cu doua prietene la Paris.

Nu am niciun dosar deschis la DIICOT. Dosarul in care am fost martora s-a inchis in 2010, inainte ca Alina Bica sa vina la condicerea DIICOT.

Temerea pe care o am este legata de ce se poate intampla: avem un candidat in campanie impotriva caruia nu joaca doar structurile politice din spatele contracandidatilor, ci si serviciile secrete.

Dupa plecarea lui Traian Basescu de la Cotroceni va fi un vid de putere, o batalie pe cine sa preia cu adevarat puterea in Romania.

Victor Ponta este un candidat slab, santajabil, Iohannis e un candidat slab.

Este o presiune extraordinara asupra mea si se cere retragerea mea din competitie.

Este o lupta extraordinara pe care o duc nu pt mine, nu pt partidul pe care il reprezint, ci pentru democratie. Nu ma voi retrage.

Luni, 27 octombrie, am fost fotografiata in propriul meu apartament, apartament cu chirie in care locuiesc, locuiesc la parter, livingul este pe doua laturi, spre miezul noptii am fost fotografiata in propria locuinta.

Nu as vrea sa mai retraiesc vremurile in care tatal meu, Dumnezeu sa il ierte, ma punea sa ascult pe scari in timp ce el asculta Europa libera.

Nu m-am gandit niciodata ca sunt urmarita, eu sunt un om care gandeste liber.

Citeste si:


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















17676 vizualizari

  • +3 (51 voturi)    
    Nu asta e problema (Joi, 30 octombrie 2014, 17:54)

    corvus coraX [utilizator]

    Problema este că Alina Bica este procuror șef DIICOT. Repet, DIICOT...
    • +5 (27 voturi)    
      nu ca ii tin partea ... (Joi, 30 octombrie 2014, 17:59)

      dnicu [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      dar ca persoana destul de influenta in fostele guvernari ... ce prieteni vrei sa aiba?

      Is curios ... oare Kovesi nu are voie sa iasa la cumparaturi/in vacanta cu oameni din PDL, PNL sau PSD?

      Daca doamna Udrea era acuzata de ceva si apareau niste inregistrari din care reiese ca Alina Bica o ajuta plus aceste poze ... atunci da ... cred ca aveam ce comenta.

      Mai bine sa ne vedem de dosarul Microsoft si faptul ca apare numele ei acolo ...
      • +3 (23 voturi)    
        Comment sters de user (Joi, 30 octombrie 2014, 18:17)

        Vuie Pictor Monta [anonim] i-a raspuns lui dnicu

        • +3 (15 voturi)    
          "pe care le au" (Joi, 30 octombrie 2014, 18:47)

          Barthales [utilizator] i-a raspuns lui Vuie Pictor Monta

          1. Vezi cu gramatica. Te-ai molipsit de la moliceanu razgandeanu motocicleanu?
          2. Lucrul cel mai grav este ca SIE a luat-o razna. Aceasta actiune are ca singur rezultat influentarea luptei politice, deci este o actiune politica a serviciilor. Asa ceva nu este permis.
          • +4 (8 voturi)    
            SIE (Joi, 30 octombrie 2014, 21:24)

            geo12 [utilizator] i-a raspuns lui Barthales

            Tu chiar ei de bun tot ce spune Leana? Daca ti-a spus ea ca SIE e de vina tu chiar crezi? Nu esti departe de logica antenistilor care inghit orice gogoasa pe nerasuflate.
      • +8 (20 voturi)    
        eu consider ca Kovesi s-ar compromite (Joi, 30 octombrie 2014, 18:19)

        georgeb [utilizator] i-a raspuns lui dnicu

        Da, daca Kovesi ar iesi la cumparaturi de cateva mii de euro cu un politician important al oricarui partid, sau chiar si cu un om de afaceri influent si afluent, s-ar compromite iremediabil.
        • -2 (8 voturi)    
          Asta-i o prejudecata (Joi, 30 octombrie 2014, 20:08)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

          O relatie nu spune mare lucru despre oameni.
          • +2 (4 voturi)    
            atunci reformulez: (Joi, 30 octombrie 2014, 21:07)

            georgeb [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

            in ochii mei s-ar compromite iremediabil. Call me prejudiced.
      • +6 (14 voturi)    
        Mură-n gură... (Joi, 30 octombrie 2014, 18:34)

        corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui dnicu

        Uite o teorie, așa poate înțelegi mai bine! Să presupunem că peste ceva timp, foarte scurt, Elena Udrea, din anumite pricini va fi urmărită penal. În acel moment Alina Bica devine foarte vulnerabilă. Să nu uităm de eficiența DIICOT aproape la fel de mare ca a DNA. Acum mă înțelegi?! Remarc tot felul de postaci proUdrea aruncându-se în apă după o piatră iluzorie fără a încerca să analizeze mai departe de ștampila de vot. Iată de ce funcționează în România atât de bine diversiunile!
        • -1 (7 voturi)    
          atentie (Joi, 30 octombrie 2014, 19:38)

          fit [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

          Deocamdata nu este nici un conflict de interese. Daca in viitor, presupunerea ca Elena Udrea va fi urmarita penal, abia atunci se va tine cont, intr-un fel sau altul de asta... chiar si prin simpla recunoastere.
      • +4 (16 voturi)    
        "marea stire" este un mare fas ! (Joi, 30 octombrie 2014, 18:44)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui dnicu

        Niste poze in care sunt trei femei la plimbare in Paris.
        Nu tu valize cu bani, nu tu interceptari ambientale in care se dau spagi de milioane de euroi si nici despre zeci de mii de hectare de padure.

        Mincinosul galactic a dat dintr-un foc 400.000.000 de dolari din banii nostri catre kazmunaigaz si nu a mai iesit atata taraboi.

        Nu cred nici ca SIE s-ar fi implicat in aceasta murdarie amatoriceasca ci mai degraba este opera unui "serviciu secret privat", al unui opozant care detine un trust de presa si care isi trimite "spionii" pe urmele celor incomozi.

        Daca Udrea va da in judecata hotelul respectiv, probabil ca se va afla cine este autorul magariei pentru ca orice hotel peste doua stele are camere de supraveghere iar pe inregistrari se va putea vedea exact cine a dat spaga si cui, pentru a obtine nota de plata a micului dejun respectiv.

        Oricum, aceasta magarie ma face si mai hotarat sa o votez pe Udrea la prezidentiale.
      • -2 (4 voturi)    
        Deci corupti sunt si ai vostri nu? (Joi, 30 octombrie 2014, 18:55)

        danionescu11 [utilizator] i-a raspuns lui dnicu

        Deci corupti sunt si ai vostri nu? Cum va ziceam ca luati partea unor corupti si ca atunci cand esti acolo asa trebuie a fii....voi inca credeti in Stefan cel Mare? lol
    • +9 (15 voturi)    
      si problema... (Joi, 30 octombrie 2014, 18:05)

      #SCHIMBARE [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      adica problema este asha: pontacfhe poate sa fie verisorul ministrului justitiei care pune si desface pe acolo..si prieteni si la chermeze impreuna ...iar ceilalti nu au voie sa fie prieteni ijn viata reala......okei sa zicemc a ambele ar fi o problema, dar nu se observa si evidenta ORI SERVICIU ORI PERSOANE PLATITE SPECIAL SA FILEZE au facut asta...SI ASTA NU PARE NIMANUI O PROBLEMA??? adica ai de la serviciu isi urmaresc proprii oameni din tara ??? fara a fi o conotatie ilegala ci care tine poate doar de moralitate??????....ne intoarcem pe vremea lui ceasca???...e pe acolo ceva care sa arate ca au facut ceva ILEGAL???...eu nu votez cu udrea dar nu insemana ca evidenta nu este ...evidenta...
      • +2 (12 voturi)    
        citesti incorect cele spuse de corvus coraX (Joi, 30 octombrie 2014, 18:24)

        georgeb [utilizator] i-a raspuns lui #SCHIMBARE

        Stim ca ce face Ponta si gasa lui este inacceptabil. De la un reprezentant al dreptei, sustinator al reformelor in justitie, continuator al proiectului de tara Basescu, aparator al statului de drept avem CU TOTUL alte asteptari decat de la plagiator-in-chief si sleahta lui.

        Iar poblema autorului filajului este extrem de importanta (si ar fi tare bine daca s-ar lamuri cat de cat in viitorul apropiat, dar fiind vorba de servicii, probabilitatea sa aflam ceva este practic nula), dar nu trebuie sa acopere subiectul expus.

        Singurul motiv pentru care tind sa dau mai putina importanta subiectului de fatza este faptul ca Udrea n-avea oricum nici o sansa sa intre in finala, dar faptul ca Basescu o sustine cu atata tarie imi da iarasi de gandit si ciulesc urechile la tot ce misca despre madamme.
    • +4 (18 voturi)    
      Exagerezi (Joi, 30 octombrie 2014, 18:06)

      war4peace [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      E în primul rând un om.
      Să spui că persoana A nu are voie să iasă la o plimbare cu persoana B fiindcă persoanele respective au nu-ştiu-ce funcţii încalcă dreptul la viaţă privată.

      Nu-mi place Udrea, dar să faci astfel de legături e absurd, e ceva ce făcea Secu' pe fremea lu' împuşcatu', când erai vinovat până la proba contrarie, şi poate şi atunci.
      • +3 (15 voturi)    
        viata privata?? (Joi, 30 octombrie 2014, 18:27)

        georgeb [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

        Functionarii publici nu au voie sa se ascunda sub umbrela dreptului la viatza privata. Seful de politie de judet care chefuieste cu cel mai mare interlop este protejat si el tot de asta?

        Comparatia este exagerata, dar ideea este ca subiectul, sefa DIICOT si sefa CNI, cadorisite din plin de un politician cu dare de mana, nu este deloc subiect privat. Este subiect de interes public.
        • -4 (10 voturi)    
          Nu sunt de acord (Joi, 30 octombrie 2014, 18:33)

          war4peace [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

          Funcţionarii publici au dreptul la viaţă privată la fel ca toată lumea. E problema lor cu cine ies la un suc sau o beţie cruntă.
          Că sunt unii care nu înţeleg asta, e altă poveste.
          Se face o confuzie între viaţa privată şi viaţa publică aici, confuzie care provine de la orele alea de educaţie civică la care se făcea matematică sau se chiulea din greu. Ceea ce, de asemenea, e altă poveste.
          • 0 (8 voturi)    
            corect (Joi, 30 octombrie 2014, 19:36)

            fit [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

            Nu vad nici un conflict de interese. Cand o sa fie un conflict de interese, atunci se va tine cont si de relatia dintre cele doua.
        • +2 (8 voturi)    
          Asta cu cadorisitu ai scos-o de la A3 (Joi, 30 octombrie 2014, 18:44)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

          sau din arhiva propie?
        • +1 (7 voturi)    
          Impecabil argumentat (Joi, 30 octombrie 2014, 19:23)

          Maniu [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

          chapeau!
      • +6 (10 voturi)    
        Daca Ponta pleca la cumparaturi la Paris (Joi, 30 octombrie 2014, 19:01)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

        cu Kovesi sau cu Livia Stanciu de la ICCJ ce ati fi zis? ca e viata lor privata? ca e ok?

        daca Basescu ar fi iesit la teatru sau la bere cu Daniel Morar, cu sefii PG, DIICOT, DNA era ok?

        pe mine Udrea sincer ma amuza, o sa ia 3% la prezidentiale si sper s-o vad mai ceva mai rar, dar cu Alina Bica, la modul cel mai serios, nu e in regula.
        • -1 (5 voturi)    
          Uimitor (Joi, 30 octombrie 2014, 19:19)

          war4peace [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

          Da, aş fi zis că e OK. Atâta vreme cât nu există procese pe rol care să determine un conflict de interese, este OK.
          Eu zic că mulţi au luat-o razna şi îşi imaginează că "îi deţin" pe politicieni. Nu este aşa. Aveţi un pic de respect faţă de om, dacă politicianul vă repugnă.

          Eu personal îl detest pe Ponta ca politician, şi Udrea mă dezgustă ca politician. Dar de la asta până la a da cu bocancul în viaţa lor privată mai e multă apă de curs pe râul preferat. Dacă justiţia determină că a existat un conflict de interese, bine, la pârnaie cu toţi. Altfel, lăsaţâi oamenii să se plimbe împreună, ce Dumnezeu.
          • +1 (3 voturi)    
            nu te supara (Joi, 30 octombrie 2014, 21:35)

            keiser_soze [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

            dar de pe ce planeta ai aterizat ? ce spui tu este aplicabil intr-o tara unde sistemul functioneaza, adica institutiile isi fac datoria.
            Nu e cazul Romaniei aici.
            • 0 (2 voturi)    
              Nu pricep (Vineri, 31 octombrie 2014, 0:27)

              war4peace [utilizator] i-a raspuns lui keiser_soze

              Adică dacă noi vedem că sistemul nu funcţionează, trebuie să-l stricăm şi mai mult? Să ne băgăm picioarele în ceea ce e corect de făcut şi să devenim parte a problemei?

              Refuz să fac asta. S-o facă ponta şi clica lui, eu mă dezic de aşa ceva.
    • -3 (19 voturi)    
      Corect, Udrea nu a raspuns la problema de fond (Joi, 30 octombrie 2014, 18:10)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      Sunt de acord cu ea ca pare lucratura a serviciilor, dar problema de fond ramane si nu vad cum poate sa ocoleasca subiectul fara sa fie ridicola. Si Basescu din pacate s-a umplut si el de ridicol odata cu ea, din cauza ei si din cauza unei logici pe care n-o inteleg.
      • -2 (6 voturi)    
        Si cam care ar fi problema de fond? (Joi, 30 octombrie 2014, 18:48)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

        asta doar daca o stii.
    • +8 (14 voturi)    
      Văd că nu am fost bine înțeles... (Joi, 30 octombrie 2014, 18:11)

      corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      Obiectivul nu era Udrea ci Bica!!!
      • +1 (9 voturi)    
        așa e (Joi, 30 octombrie 2014, 18:50)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

        Forțe oculte au dus-o la shopping pe mii de euro cu madam Udrea.
    • +4 (10 voturi)    
      in plus (Joi, 30 octombrie 2014, 18:12)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      S-au ascuns atat "amicitia" cat si cico baut la paris. De Topoliceanu se stia ca este prietena/pion. Astea's problemele. Hotel, preturi, haine... amanunte tip cancan.
    • +12 (14 voturi)    
      amici si rubedenii (Joi, 30 octombrie 2014, 18:13)

      Inuka [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      Iar ministrul Justitiei e cumnatul lui Ponta, Maior nasul lui, iar Nitu este coleg de facultate cu el.
      Cum ar putea fi urmarit sau anchetat Ponta cand cei care au atributia sa aprobe mandatul de ascultare sau urmarire in caz ca a calcat pe bec sunt rudele/apropiatii lui?
      Imi este profund antipatica Udrea dar niste simple poze intro excursie privata cu o amica asumata, nu ascunsa, inca de pe vremea guvernului Boc nu indica nicio vinovatie. Iar pozele se presuipune ca au fost facute acum mai mult de 6 luni, cand nu plana nicio suspiciune asupra vreunui dosar in care ar fi implicata individa.
      Metodele si modul de a scoate pe piata informatia corespund informatiilor "servite" de serviciile secrete, intrebarea e care e scopul in care se implica ele in campania electorala...
      Oare cine se teme de Udrea cu ale ei minuscule 5-6% procente la intentia de vot?
      Mai curioase mi se pareau stenogrmele lui Cocos, cu "Elena care zic bine" dar poate au trecut prea neobservate in presa si s-a simtit nevoia sa se pluseze cu niste poze "compromitatoare"
      • +1 (1 vot)    
        pai de unde stii tu de cand a fost deschis dosarul (Joi, 30 octombrie 2014, 19:14)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Inuka

        ???
    • +1 (15 voturi)    
      Si daca e sefa DIICOT, ce? (Joi, 30 octombrie 2014, 18:18)

      Observator roman [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      Eu vad, in continuare, ca presedintele Basescu este, in continuare, un BAU-BAU pentru asa-zisa clasa politica si dupa terminarea mandatului sau.

      Alina Bica, s-a intalnit nu cu doua infractoare, ci cu doua (foste) colege, sa ne intelegem!!
      • +6 (8 voturi)    
        Greu cu pianul pe scări și miopia mare (Joi, 30 octombrie 2014, 18:27)

        corvus coraX [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

        De ce trebuie să luați totul în raport cu Elena Udrea și campania ei electorală?! Încearcă să privești mai departe de lungimea cozorocului. Dacă se încearcă compromiterea Alinei Bica?! DIICOT a ajuns să fie aproape la fel de eficient ca și DNA....
        • -1 (3 voturi)    
          Ponta presedinte mai are nevoie de compromiterea (Joi, 30 octombrie 2014, 18:55)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

          Alinei Bica? Daca nu face ce i se sugereaza zboara. Asta-i dictatura.
    • -1 (5 voturi)    
      NU E NORMAL SA FII FILAT (Joi, 30 octombrie 2014, 21:30)

      MirunaIacob [anonim] i-a raspuns lui corvus coraX

      securitatea comunista a reinviat iar udrea este o victima a activitatii acesteia. este inadmisibil sa fii filat de servicii fara sa fii acuzat de ceva, iar imaginile sa fie prezentate public ca un atac direct in campanie. o insinuare a ce, disperatilor? nu mai stiti cum sa dati in ea pentru ca stiti ca doar ea va poate face fata. hai la vot sa o sustinem pe udrea!
    • -1 (5 voturi)    
      Daca-i procuror sef DIICOT nu are voi sa se plimbe (Joi, 30 octombrie 2014, 22:02)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui corvus coraX

      cu Elena Udrea prin Paris?
      Plimbarea a avut loc prin februarie 2014.
      În data de 7 iunie 2014, Elena Udrea a fost aleasă cu o largă majoritate președinte al PMP.
      In februarie Elena Udrea era un simplu membru PMP. Trei femei sau plimbat prin Paris. Mare scofala.
  • +3 (13 voturi)    
    Udrea, la teatru? :O (Joi, 30 octombrie 2014, 17:56)

    Codruta N [utilizator]

    Eu credeam ca merge acolo numai cand e in campanie :))))))))))))

    LOL, au defectat serviciili! acum, nu mai fac poze numai pentru Base si Udrea - le dau si la ceilalti :))) la cine plateste mai bine, nenicule... impartial, ca tot romanu'... :)))))))))
    • -3 (7 voturi)    
      Poate ca... (Joi, 30 octombrie 2014, 18:28)

      M.aura [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      Pozele sint facute chiar pentru Base. Sejurul a avut loc de Valentine's Day. I s-o fi aratat vreo batista. :)
  • -8 (24 voturi)    
    laţul (Joi, 30 octombrie 2014, 17:57)

    Mazeta [utilizator]

    Mai e cineva din jurul lui Traian Băsescu nesuspectat de fraude cu milioane de euro?
    • +6 (6 voturi)    
      Da. (Joi, 30 octombrie 2014, 18:43)

      iradu [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Eu!
    • +3 (3 voturi)    
      Cate sperante desarte iti faci (Joi, 30 octombrie 2014, 18:59)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Sperantele e bine sa le cladesti pe realitati.
    • +4 (4 voturi)    
      RUBEDENII (Joi, 30 octombrie 2014, 20:35)

      liviusmaximus [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Mai e vreo ruda a lui PONTA care nu a primit un post in administratie ? Mai este vreun "guru" PSD-ist al lui Ponta care sa nu fi comis nici-o infractiune ? Da, mai este unul singur - pana la proba contrarie (probabil se va intampla dupa neasteptatul deces) acela este Ion Iliescu. MINERIADELE sunt inca neanchetate ! Dar macar tataie ala, cu tot raul facut tarii, nu pare sa fi furat. Restul...
  • -4 (12 voturi)    
    da.... (Joi, 30 octombrie 2014, 18:00)

    Itsoc [utilizator]

    ca si Geoana cu SOV, se ajutau reciproc sa se relaxeze, vedeau filme cu ce scheme, combinatii si manevre sa mai faca, d'astea.
    Nimic rau, numai lucruri oneste dupa cum garanteaza marele Carmaci al tarii!
  • +3 (7 voturi)    
    mai mai (Joi, 30 octombrie 2014, 18:03)

    giigi [utilizator]

    ce alegeri distractioniste anul asta..
  • +8 (8 voturi)    
    Poate stie ceva.. (Joi, 30 octombrie 2014, 18:04)

    Mirobo [utilizator]

    ...domnul Melescanu ?
    Oricum ,doamna Udrea "nu era in carti" !
  • -3 (15 voturi)    
    Nuti cea cinstita (Joi, 30 octombrie 2014, 18:05)

    Radomir [utilizator]

    Nuti...lasa ca nu esti tu asa cinstita precum pretinzi...Acush iti vine si tie randu...:) stii tu bine la ce ma refer.
    • 0 (2 voturi)    
      Te referi la presidentie (Joi, 30 octombrie 2014, 19:00)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Radomir

      Ar fi chiar indicat
  • +4 (16 voturi)    
    Monica Macovei. (Joi, 30 octombrie 2014, 18:09)

    Marionette [utilizator]

    Monica Macovei turul I si daca nu merge mai departe, Iohannis!
    Udrea nu ma convinge ca nu este corupta chiar daca sta in cap.
  • -4 (14 voturi)    
    aici sunt cel putin doua probleme (Joi, 30 octombrie 2014, 18:13)

    ciubex [utilizator]

    Nu ma intereseaza persoana candidata la presidentie.
    Dar sunt cel putin doua probleme aici ce pot fi discutate.
    1. Teoretic urmarirea unei persoane poate fi incriminata, daca nu s-a facut pe baza unui mandat sau ordin judecatoresc. Atata timp cat nu exista o situatie de natura penala nu cred ca este normal sa fii urmarit. Din poze se observa ca a fost urmarita serios, asadar, fie exista o problema in cazul persoanei ei, fie in cazul Alinei Bica.
    2. Faptul ca esti prieten cu cineva, nu inseamna imediat ca este si o situatie de natura penala. Poate sunt prietene din copilarie. :)
    Insa la noi, prieteniile, din pacate, se fac din interes. Nu sunt naiv si sa imi sustin punctul 2.
    Oricum, intr-un final, fum fara foc nu exista.
    • 0 (8 voturi)    
      ??? (Joi, 30 octombrie 2014, 18:25)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui ciubex

      Bre, da' voi de "paparazzi" n-ati auzit?
      Adica... pana acum, Udrea ADORA sa fie "sub ochiu' presei" - acu', gata? nu-i mai place? Serviciili sunt di vina? :P
  • +5 (13 voturi)    
    Bre Lenuta (Joi, 30 octombrie 2014, 18:17)

    Sani [utilizator]

    O fi filaj, da...nu asta-i raspunsul!

    Ai fost sau n-ai fost?!

    Mai departe....daca votez cu tine in turul 2 (doar daca ramai tu cu Ponta desigur), nu faci matale o nefacuta si te impaci brusc cu Plagiatorul-Mincinos?

    Mie asa-mi pare....Oricum votez cu tine in turul 2 ca mai bine cu copia unui idiot decat cu idiotul insusi!

    PS_1: valabil cele de sus si cu Iohannis!

    PS_2: Succes Monica Macovei!
  • +6 (18 voturi)    
    Un nufar alb (Joi, 30 octombrie 2014, 18:18)

    derblauereiter [utilizator]

    rasarit din malul "mafiei personale a lui Adrian Nastase", atat am avut si noi, si pe asta ni l-au facut serviciile muci.

    ce mare lucru sa fii prietena cu Niro, cu Pinalti si cu sefa DIICOT simultan?

    d-na Udrea zice ca se va adresa justitiei; cui exact din justitie? unui procuror subordonat prietenei Bica?

    Corvus are dreptate: problema grava e a Alinei Bica.

    daca pozele au fost facute de servicii nu vad care e problema; mi se pare corect ca serviciile sa monitorizeze intalnirile sefului DIICOT cu persoane care apartin unui mediu infractionar ca cel din care face parte Elena Udrea;

    dar daca ei sunt cei care le-au dat drumul pe piata in campanie, atunci manevra e intr-adevar discutabila.
    • +4 (8 voturi)    
      putina consecventa (Joi, 30 octombrie 2014, 18:22)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

      adauga si sotul la prieteni :D
      • +5 (5 voturi)    
        nu pot, ca nu exista dovezi temeinice (Joi, 30 octombrie 2014, 18:46)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        de prietenie :))

        pe ce ne bazam? pe 2-3 poze? asa a zis, ca practic se intalneau f. putin, habar n-are ce facea el in 2009 ca ea era la minister...
    • +4 (8 voturi)    
      da' de unde reiese ca le-au facut "serviciili"? (Joi, 30 octombrie 2014, 18:27)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

      Poate le-au facut ãia care o pozau la plaja... sau pe cal... sau in telegondola... sau dand cu mopu'... :P
      • +4 (4 voturi)    
        si eu m-am gandit (Joi, 30 octombrie 2014, 18:49)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        la cum se intalnea ea cu paparazzi din coincidenta, la cate coincidente s-au intamplat in viata ei...
  • +4 (12 voturi)    
    Elena Udrea (Joi, 30 octombrie 2014, 18:18)

    CititorulComentator [utilizator]

    Se bate doar cu Elena Udrea și culmea, va pierde chiar și așa. Sunteți inconștienți, este una din persoanele din cauza căreia PDL a obținut rezultatele devastatoare la locale în 2012., PDL-ul defilând cu oameni pe care electoratul nu-i mai poate înghite.

    Așa că Elena Udrea e doar un joc politic al cuiva.
    • +4 (4 voturi)    
      Înghiți. (Joi, 30 octombrie 2014, 18:45)

      iradu [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      în loc de înghite.
      • +3 (3 voturi)    
        Corect :) (Joi, 30 octombrie 2014, 19:22)

        CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui iradu

        Mulțumesc pentru corectură.
  • +9 (15 voturi)    
    Tare asta (Joi, 30 octombrie 2014, 18:18)

    The Special One [utilizator]

    "Este evident ca e vorba de un filaj al serviciilor secrete care pe cheltuiala statului roman au supravegheat trei femei aflate intr-un week-end privat", a spus Udrea intr-o conferinta de presa, subliniind ca "a fost o vizita privata, fiecare si-a platit vizita"

    Auzi tupeu la SIE sa urmareaza o persoana cu access la informatii la varf, cand e o vizita particulara

    SIE trebuie sa culeaza informatii numai de la oameni in vizite oficiale, adica daca eu ma duc la moscova maine sa tradez putin tara, si imi platesc singur hotelul sa nu ma urmareasca sie, ca e vizita privata :-)
    • +1 (5 voturi)    
      mi-ai luat... (Joi, 30 octombrie 2014, 19:17)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

      ... vorba din gura... sau din tastatura, ca sa zic asa ;)
    • 0 (0 voturi)    
      noapte buna! (Vineri, 31 octombrie 2014, 13:06)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

      de doi ani juma' pontalaul conduce acest guvern, el a facut privatizarile minune, el a sters datorii minune, el a crescut pib-ul precum fat-frumos.... udrea in primavara era o persoana publica deoarece facea parte din parlamentul romaniei, asa ca nu vad ce informatii mari detinea si le vindea in franta...
      serviciile mai bine se ocupau de alde hrebe, sarbu, cei din dosarul eadds, microsoft, ei ne-au adus in sapa de lemn, ca fura banii nostri, nu ai statului si de-asta platim sie sa nu se intample astfel de lucruri...
      puteau fi si paparazzi? puteau fi, dar greu de inteles de ce nu au dat publicitatii pozele pana acum si de ce le dau acum....
      a fost o vizita privata, greu ca paparazzi au urmarit-o intamplator pe udrea si au constatat ca mai este si o procuroare...
      cr4ed ca totul a fost premeditat....
  • +3 (13 voturi)    
    Un om de calitate indoielnica (Joi, 30 octombrie 2014, 18:23)

    redmc [utilizator]

    Filajul ca filajul, si amicitia cu un procuror sef cam dubioasa dar o chestie personala. Dar cum sa alegem pe cineva care la 40 de ani dupa experienta unei casnicii si a unui divortz are ca hobby cuparaturi de weekend la Paris? Si se mai si lauda cu cate lucruri frumoase a facut in Romania ca ministru al turismului.
  • +6 (8 voturi)    
    manipulare vs manipulare (Joi, 30 octombrie 2014, 18:34)

    barba-neagra [utilizator]

    Dna Udrea se plange ca un site anonim a postat poze compromitatoare cu ea si dna Bica la Paris. Dna Udrea acuza serviciile de implicare in campania electorala, mai precis de manipularea electoratului (zi fierbinte pentru gadea & co). Ea spune ca este libera (???) si cere electoratului sa o voteze pentru a pune serviciile la locul lor... Manipulare versus manipulare sau manipularea serviciilor ii ridica o minge la fileu, desi cam tarziu.
    S-ar putea sa ni fi fost "serviciile" alea, ci servicii contra solda voiculesciana.
    Inca ceva: cred ca DIICOT a atins niste fire de inalta tensiune care ajung la conducerea PSD. Altfel nu-mi explic pozele aparute acum. Cu alte cuvinte Bica trebuie inlaturata pentru ca a fost la Paris cu Udrea si... " au tocat mii de euro" (explicatie pentru analfabetii care n-au bani decat pentru o cinzeaca la birt).
    • +1 (5 voturi)    
      Si: "Mai avem si alte scenarii de studiat" (Joi, 30 octombrie 2014, 20:21)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui barba-neagra

      Iar daca Elena Udrea a angajat ea insasi pe cineva sa le faca poze in Paris? Nu mai vorbesc de faptul ca avea "acces direct" la toate facturile?! Si a lansat site-ul si pozele la momentul oportun spre a se victimiza si a creste in numar de votanti?! Iar fotografiile din "livinmgul pe doua laturi" sunt asaaa, ca un topping?! Si prietenia ei cu Bica, veche de 5 ani? Dar muuult mai scurta decit prietenia cu Ponta, de vreo 15... Si d-na Bica care-l supara pe dr. Ponta cu-al sau PSD trebuie inlaturata "elegant"? Offf...
  • 0 (6 voturi)    
    O sansa! (Joi, 30 octombrie 2014, 20:01)

    Miscarea Focul Dacic [utilizator]

    O singură șansă reală pentru țară în acest moment: MONICA MACOVEI PREȘEDINTE!

    Toată lumea în aceste zile este concentrată pe cei doi candidați din fruntea clasamentului, conform sondajelor de opinie.
    Lăsând la o parte faptul că în realitate Victor Viorel Ponta și Klaus Johanis sunt cu cel puțin 5 procente mai jos, trebuie să recunoaștem că ei sunt favoriții în acest moment.

    Ceea ce puțină lume a observat însă este faptul că, totuși, următorii trei-patru candidați, deci până la locul 6, ar putea influența decisiv, încă din primul tur, soarta acestor alegeri.

    Da, ar putea. Numai că fiecare are un motiv strategic să candideze altul decât cel de a deveni Președinte.

    Elena Udrea vrea să-și consolideze poziția în PMP și să mai ridice partidul cu câteva procente.
    În plus este și foarte orgolioasă. Nu o poți struni. Când vrea ceva trebuie să fie ca ea. Asta însă, în politica la vârf…costă.

    Tăriceanu este în mod clar omul lui Victor Viorel Ponta, premierul nefast al României; dacă VVP pierde alegerile Călin Popescu Tăriceanu poate să - și facă liniștit (?) bagajele si să plece: este terminat politic.

    Teodor Meleșcanu, și el fără șansă în aceste alegeri, a candidat totuși urmărind o anumită strategie; o vom vedea curând.

    Monica Macovei este singura dintre cei amintiți care candidează pentru a fi Președinte și nu are nici un partid în spate.

    Mai mult, se declară a fi împotriva modului în care se face politică în România.

    Ei bine, dacă Elena Udrea sau Teodor Meleșcanu (ideal ar fi amândoi) s-ar retrage și și-ar îndemna suporterii să o voteze pe Monica Macovei, atunci Johanis ar pierde locul 2 cu siguranță.

    Șocul ar fi unul extreme de puternic și Monica Macovei ar fi propulsată pe locul 2 iar în turul II l-ar spulbera pur și simplu pe Ponta. (Johanis nu este foarte sigur că va reuși asta).
  • 0 (2 voturi)    
    Pai serviciile isi fac treaba (Joi, 30 octombrie 2014, 21:36)

    DanBruma [utilizator]

    Printre altele tocmai de asta le platim, Madame Udrea, ca sa te prinda pe tine si pe alti candidati la presedentie in posturi din astea compromitatoare. Cum a fost de altfel si cazul lui Geoana. Cand e prins Geoana de servicii e ok, cand e prinsa printzesa lui Basescu nu mai e ok.
    • 0 (0 voturi)    
      hm... (Vineri, 31 octombrie 2014, 13:08)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

      in februarie nu era candidata, asta daca nu cumva cineva isi lua masuri de siguranta....
  • +2 (2 voturi)    
    dar daca (Joi, 30 octombrie 2014, 21:43)

    keiser_soze [utilizator]

    nu e nimic politic in asta si este doar..hm...o relatie...intre doua femei.....care nu sint heterosexuale ?
    just kidding ! ;))))))))))))))))
  • +2 (2 voturi)    
    mai usor cu sensibilitatea (Joi, 30 octombrie 2014, 22:47)

    visio [utilizator]

    realitatea ca SIE se implica in politica la ordinul PlagiatorulSef, este Trista......
  • +1 (3 voturi)    
    Diversiuni (Joi, 30 octombrie 2014, 23:23)

    unix [utilizator]

    N-are absolut nicio relevanta cine a facut fotografia. Scuza Udrei e pura diversiune in pur stil politicienesc: adica raspunde la acuze cu alte acuze, pe principiu ca ricoseaza vina in alta parte. Adica daca era fotografiata de exemplu taind beregata la cineva, era scutita de orice vina daca poza era facuta de un SRI-ist, sau care e ideea? La fel procedeaza si Ponta. Orice acuza i se aduce el tot pe altii ii gaseste vinovati, evident Base cu precadere ca asa mai si castiga electorat
  • 0 (2 voturi)    
    scopul (Vineri, 31 octombrie 2014, 9:20)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    scopul acestei campanii , la fel ca si al multiplelor suspendari, este decimarea politica a lui Basescu.

    A fost un fiasco.

    PMP va fi singura opozitie valabila impotriva unui USL refacut care va incerca sa opreasca DNA, ANI si presa


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by