Elena Udrea: Sunt pregatita sa imi asum candidatura la presedintia Romaniei. Il pot bate pe Victor Ponta in orice competitie

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 18 august 2014, 14:31 Actualitate | Politic


Elena Udrea
Foto: Agerpres
Elena Udrea a declarat luni ca este pregatita sa isi asume candidatura la presedintia Romaniei, dupa ce Cristian Diaconescu a anuntat ca va candida ca independent, si a afirmat ca il poate invinge pe premierul Victor Ponta "in orice competitie".

Elena Udrea a convocat o conferinta ad-hoc la 10 minute dupa ce Cristian Diaconescu isi incepuse conferinta pentru a anunta ca se retrage din PMP si va candida ca independent la presedintia Romaniei.

"Suntem pregatiti de aceasta campanie si eu ca presedinte sunt pregatita sa imi asum candidatura la presedintia Romaniei. Sunt candidatul care il poate invinge pe Victor Ponta, il pot bate pe Victor Ponta in orice competitie, inclusiv in ceea ce priveste presedintia Romaniei", a spus aceasta, exprimandu-si regretul fata de decizia lui Diaconescu de a candida ca independent.

Aceasta a sustinut ca Diaconescu "a fost doar propus candidat, nu a fost si votat, iar stattul partidului spune ca votul se da in Colegiul National".

"Orice partid isi doreste sa mearga cu cel care este cea mai buna solutie pentru organizatia respectiva. PMP isi doreste sa mearga cu candidatul care ii poate aduce cele mai multe voturi", a argumentat ea, adaugand ca reuniunea conducerii partidului de marti "era necesara si statutara".

In plus, a continuat Elena Udrea, "aproape toate partidele si-au schimbat candidatii, i-au ales pe cei aflati in situatia de a le aduce cele mai multe voturi" iar atunci "cand vezi ca lucrurile nu merg asa cum ti-ai propus tu e firesc sa le corectezi".

Intrebata pe cine va sustine Traian Basescu in cursa pentru alegerile prezidentiale, Elena Udrea a raspuns: "Presedintele va spune el insusi ce candidat va sustine in aceasta campanie electorala", adaugand insa ca PMP isi doreste alaturi electoratul presedintelui.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7691 vizualizari

  • +14 (18 voturi)    
    po Ponta il poate bate (Luni, 18 august 2014, 14:34)

    nellino [utilizator]

    intrebarea este daca ii poate bate pe Dragnea si ai lui...
    • +13 (15 voturi)    
      Himerele... (Luni, 18 august 2014, 15:40)

      Bwana [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      Este aproape un vomitiv de clasa incercrea "dreptei" de a stabili un candidat la presedentie. Nu credeam sa-mi faca atata greata incercarea asa-zisilor dreptaci de a se angaja in lupta ptr Cotroceni. Este de notorietate ca exista o sansa rarisima de a ajunge presedintele Romaniei un asa zis reprezentant al dreptei calificat in turul 2 impreuna cu Ponta ca urmare a mult trambitatei teorii ca dreapta invinge in repriza a doua intotdeauna.
      Si de aici calcarea in picioare, la propriu si la figurat ptr a ocupa acea pozitie 2 la sfarsitul primului tur de scrutin.
      Nu spun ca sunt printre ei vestale si neprihaniti dar sa lasi tu Base...pe Udrea sa duca la extinctie PMP ptr ca nu-i place Diaconescu si sa-l lucrati artistic...la semnaturi...
      Cel mai prost vector de imagine posibil dintre toti candidatii este Elena Udrea. Nu de la Vuitoane sau tocuri i se trage ci de la modul impardonabil in care a confiscat PMP si la stilul tupeist pe care l-a avut de-a lungul guvernarii PDL. Si daca e sa-i intrebam pe cei din "gala Bute" cred ca problemele ei abia incep sa apara.
      Nu vreau sa ma dau mama Omida dar sincer cred ca daca Doamne Doamne vrea sa se joace cu nervii romanilor si o duce in turul 2 cu Ponta poate or sa fie si dintre cei nedecisi care sa mearga la vot doar ca sa fie siguri ca nu iese madam prima presedinte.
      Asa ca d-le nellino...nu o sa-l bata pe Ponta niciodata.Nici macar la incaierare!
      • -9 (11 voturi)    
        Udrea-Ponta=finala cea mare (Luni, 18 august 2014, 16:41)

        Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui Bwana

        Elena Udrea poate ajunge in finala cu Ponta, de ce sa nu recunoastem. Am tot spus ca dl Cristi Diaconescu a avut la dispozitie doua luni sa demonstreze ce poate, cat electorat aduce, cat creste in partide, cum convinge, cate semnaturi strange deoarece target-ul PMP este de 300 de mii de semnaturi pentru prezidentiale, ori, d-lui n-are nici 10 mii dupa doua luni de precampanie!!!! Nu vad sensul candidaturii sale cand stie ca nu are electorat, nu este cunoscut, nu are mesaj, treci pe langa tv cand vorbeste el ca si cum ar fi mut, are un limbaj de lemn, nu are lipici la electorat, mass-media nu-l mediatizeaza deoarece nu face audienta si atunci, cum naibba vrea el sa ajunga in turul doi cu Ponta, asa cum si-a propus PMP? Sa fim seriosi, este un om la o varsta si de-o naivitate crasa! Este la fel ca Papahagi, Baconschi, Cristi Preda si Macovei si e mare pacat, astia nu au electorat, niciodata nu i-a votat nimeni individual, ci doar pe liste- numiti, altii nici atat cum ar fi Baconschi si tot ei se tin cu nasul pe sus!!!! Nulitati politicie le-as zice fara exagerare. Udrea este politicianul complet si pregatit pentru asa ceva, nu-i picata din luna ca sa vrea presedintia! Nu. A fost pregatita pentru functia asta!
        • +1 (1 vot)    
          se pare ca si tu ai fost.. (Marţi, 19 august 2014, 2:43)

          exilatul [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

          "pregatit"...nu stiu daca merita pt ca romania e plina de pupin-uristi si cu si fara creier....daca aceasta blonda care e impinsa pe la spate de marinar o sa aiba mai mult de 10% din voturi , eu unul renunt la cetatenia de rom...
      • +10 (10 voturi)    
        Hmm (Luni, 18 august 2014, 16:41)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Bwana

        la prost gust ar putea sa ii ia fata lui Pontache...
        Nu uit cand Udrea vroia o alianta cu Vanghelie pentru primaria BUcuresti si au si 'ctitorit' ceva businessuri impreuna.

        Din punctul meu de vedere, Udrea este Mazarea lui Basescu.

        Pacat, inca nu e prea tarziu sa se lepede... caci avem nevoie de o dreapta cat mai puternica altfel e groasa rau.
        • -1 (3 voturi)    
          Totusi (Luni, 18 august 2014, 18:29)

          Gigi-al-mai-tare [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

          Ar trebui ca macar sa recunosti ca Mazare nu a intrat in politica stind pe spate.
      • +1 (1 vot)    
        Corect. (Marţi, 19 august 2014, 0:17)

        MagnusLucian1320675938794 [anonim] i-a raspuns lui Bwana

        Toti politicienii dovedesc in momentele cruciale ce fel de oameni de nimic sunt si cat de ipocriti. Ponta mizeaza pe prostie, ca doar atata stie, si de asta va castiga. Prostia e intotdeauna consegventa, si sistemul politic e atat de dat naibii incat nu mai conteaza cine iese. Ati fost scosi din casa la un referendum ca sa fie doar 300 de porci si-ati votat in masa... ati primit aproape 600 pentru asta! Asta-i tzara lui Ceausescu, Iliescu, Constantinescu, Basescu. Singura speranta ca Ponta sa-si rupa gatul la alegeri e ca nu se termina in 'escu!
  • +19 (25 voturi)    
    Comment sters de user (Luni, 18 august 2014, 14:35)

    qwerasdf [anonim]

    • +11 (17 voturi)    
      lenuta (Luni, 18 august 2014, 15:20)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      Lenuta joaca in aqceeasi echipa cu Victoras. Stie ca nu ia mai mult de 3%, da' ii da plagiatorului motiv sa continuie cu singura politica de stat si de guvern, jos basescu. Vom avea cea mai timpa campanie electorala din lume. Pe toate posturile uslamiste vor fi doar certurile dintre Ponta si Udrea cu concluzia Jos Basescu (care Basescu intre timp se va fi dezis si el de Udrea), iar pe celelalte posturi vor fi probabil discutii cu Johannis si Macovei. Delimitind doua populatii total diferite care intimplator imaprt aceeasi tara: uslamistul (pensionarul, asistatul social, bugetarul (partial) si toate celelalte categorii de pomanagii care stau cu mina intinsa la stat si cetateanul cit de cit educat, invatat sa munceasca in loc sa stea cu mina intinsa.

      Pin la urma decizia se afla in mina acestuia din urma. Daca va catadicsi sa-si miste posteriorul pina-n sectia de votare, Ponta sigur pierde. Daca nu, vom trai in republica uslamista romania multi ani de-acu incolo.
  • +13 (19 voturi)    
    intrebare retorica (Luni, 18 august 2014, 14:38)

    a7064303 [utilizator]

    Si in prostie ?
  • +7 (13 voturi)    
    Bine, mai, eu te cred... (Luni, 18 august 2014, 14:38)

    prompt [utilizator]

    DAR, trebuie sa te mai creada inca atatia cati il voteaza pe ponta+1! Crezi ca poti?!!!!
  • +16 (22 voturi)    
    cu tot respectul... (Luni, 18 august 2014, 14:39)

    brahmenau [utilizator]

    unde poate doamna sa-l bata si mai ales la ce???
    Cine o va alege pe d-na Udrea...dupa problemele de imagine???
    D-nul Diaconescu era o alternativa, dar ca independent...va fi greu.
    Ce va face "dreapta" daca D-nul Johannis va fi declarat incompatibil? Va fi "reincalzit candidatul Crin"????
    Se vede ca partidele de dreapta nu au unitate...
  • +27 (31 voturi)    
    NU! (Luni, 18 august 2014, 14:40)

    rakkone [utilizator]

    Nu, ciumafaio, nu il poti bate pe VVP nici dintr-o 1000 de incercari! Pe ala il voteaza toti prostii lui, pe tine aia nu te voteaza. Pe tine insa nu te voteaza nici aia de dreapta, cu carte, starnesti scarba si respingere in oricine e cu creierul la el, nu numai pentru ticalosia politica ci si pentru tzopismul de care dai dovada cu orice prilej si prin lipsa crasa de rezultate! Nu te-as vota in veci, si eu sunt un "basist" convins, iti dai seama cam cate voturi vei lua de la cei din stanga.
    • +1 (1 vot)    
      Ipoteza (Luni, 18 august 2014, 20:36)

      geag [utilizator] i-a raspuns lui rakkone

      Cred ca daca Cristian Diaconescu va fi perceput ca adversar al elenei udrea va lua voturi mai multe. Problema este ca se impart voturi intre el si Macovei.Pentru mine ar fi ideal sa se inteleaga intre ei si sa candideze doar unul.
  • +20 (24 voturi)    
    pe asta (Luni, 18 august 2014, 14:43)

    xanti [utilizator]

    Nu o opreste nimeni?
    Daca prin absurd ajunge in finala cu Ponta ,lumea de frica va vota raul cel mai mic ,adica Ponta.
    Udrea e perceputa ca orice numai ca presedinte nu,experienta externa zero,militara zero avem un razboi in coasta cum il va gestiona,o va juca Ponta pe degete cum vrea,va fi SANTAJABILA prin dosarul Bute.
    Incep sa cred ca e pe blat cu Ponta.
  • +25 (29 voturi)    
    eu am impresia (Luni, 18 august 2014, 14:44)

    sucaa [utilizator]

    ca o sa ne bati pe toti... iar in 2015 nimeni n-o sa-si mai revina dupa bataia ta.
    deja ideea ca voi ii faceti jocul lui ponta este din ce in ce mai credibila. de azi inainta ponta nu mai trebuie sa zica nimic, nici sa iasa la tv. este suficient ca lumea o sa te vada pe tine si victoras o sa castige inistit.
    Base... ce dracu faci acolo de ne lasi cu asta pe cap? chiar nu vrea NIMENI sa inteleaga ca are cea mai proasta imagine posibila pt un candidat?
    Nu intelege NIMENI ca face mai mult rau decat bine dreptei din Romania?
    Nu a inteles NIMENI rezultatul de la europarlamentare?
    SI nu in ultimul rand pe noi nu ne asculta NIMENI?
    se are ca nu...
    • 0 (0 voturi)    
      . (Luni, 18 august 2014, 17:02)

      Marius Muntean [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Suca, au inteles foarte multi lucrurile astea, mai respira si tu :p
  • +23 (23 voturi)    
    Comment sters de user (Luni, 18 august 2014, 14:50)

    tenere [anonim]

  • -4 (16 voturi)    
    Basescu are si el impostoarea lui (Luni, 18 august 2014, 14:52)

    don giovanni [utilizator]

    Va fi o competitie de la impostor la impostoare, amandoi creatii aberante ale lui Basescu.
    Desigur, Udrea il poate 'bate' pe Ponta, rezultatul fiind la fel de tragic pentru biata tara... Se sparie gandul sa ii vezi pe Nutzy sau pe Viorel elaborand strategii de politica externa sau reprezentand tara in intalniri cu partenerii NATO.
    Repet, totul din cauza deraierilor lui Basescu, incepind cu cedarea aparenta a puterii lui Victor Viorel, pentru ca iesisera vreo 150 de baieti la Universitate, cei mai activi, 'acoperiti' si spargind la 'ordin', si pana la Nutzy candidata.
    Totul pentru a-si crea 'urmasi' cat mai ridicoli, asa, ca substante de contrast...
    • +16 (18 voturi)    
      nu (Luni, 18 august 2014, 15:13)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui don giovanni

      nu din cauza celor ce au iesit la universitate l-a pus base pe ponta. ci ca atunci si UNPR-ul si UDMR-ul au schimbat tabara. IN plus si cativa din PDL au votat demiterea guvernului MRU.
      Nu putea sa se bata singur cu 60% din parlament. Nici macar nu mai era democratic. trebuia sa accepte majoitatea parlamentara.
      oricat am vrea sa dam vina pe cineva, el chiar nu mai avea ce sa faca atunci. atunci era cu spatele la zid si incasa.
      era clar ca trebuia sa faca pasul inapoi si sa salveze ce se mai putea salva. s-a repliat si acum a putut sa revina-n forta.
      daca se incapatana sa nu puna de la usl acum nu mai aveam kovesi la DNA iar voiculescu ne radea in fata.
      mi-e teama ca base a fost iar tradat de apropati...
      • 0 (2 voturi)    
        a fost tradat basescu!!!!! (Marţi, 19 august 2014, 2:54)

        exilatul [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        el e singurul vinovat daca plagiatorul va fi presedintele rom ( si va fi , pariez )...multi il considera gresit salvatorul justitiei..NU E ADEVARAT...justitia si a dat seama ca numai poate continua sa apere hotii si escrocii si atunci a schimbat foaia...marinarul tot timpul a vrut sa fie el ..seful..cind a vazut ca numai poate controla un partid, l a parasit si a format un altul....asa cum psd ul are "orbii" lui care aproba tot ce zice si face, asa si basescu are "orbii" lui...ca de rom e mare si plina de imbecili...
  • +20 (22 voturi)    
    fireste (Luni, 18 august 2014, 14:57)

    amycus [utilizator]

    in orice competitie de tricouri ude.
  • +15 (19 voturi)    
    Blonda (Luni, 18 august 2014, 15:03)

    fl0 [utilizator]

    Ce sa ii ceri? oricum e o nulitate...nu ia mai mult nici decat Dan Diaconescu (daca mai candideaza) :)))
  • +21 (23 voturi)    
    intrebare (Luni, 18 august 2014, 15:03)

    cosminbut [utilizator]

    nu spunea Traian Basescu ca prin candidatura Monicai Macovei se fragmenteaza electoratul de dreapta? pai prin candidatura mimozei Udrea ce se intampla? chiar nu e nimeni sa o mai tempereze pe doamna cu "gala Bute"? personal votez Monica Macovei. e un om care imi inspira incredere.
  • +16 (16 voturi)    
    Înapoi în eviul mediu (Luni, 18 august 2014, 15:03)

    VASCO [utilizator]

    Nu interesează bătaia dintre doi pretinşi cavaleri ai turnirului prezidenţial organizat de gaşca rătăcită în arena naţională. Manifestarea unei asemenea nemăsurate aroganţe, sfidează bunul simţ al dreptului sacru al alegerii primului om al ţării.
    Călăriţi de prea mult timp peste speranţele noastre.
    Meritaţi scuze domnule Diaconescu faţă de incalificabilul procedeu al scoaterii dvs. din pretinsa bătălie de nobila şi gentiloama intens şi asumat pregătită a dvs. şefă .
    Unde eşti tu Ţepeş Doamne !
  • +6 (18 voturi)    
    Serios?? (Luni, 18 august 2014, 15:03)

    Electorul [utilizator]

    PMP este si va ramane un partid de buzunar.
    • +7 (9 voturi)    
      Nu cred (Luni, 18 august 2014, 16:10)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Electorul

      Ma indoiesc ca va ramane ceva. Se va transforma intr-un UNPR, mereu la guvernare, niciodata votat.
      • +6 (6 voturi)    
        aia a fost si este intentia (Luni, 18 august 2014, 16:40)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

        "mereu la guvernare, niciodata votat".
  • +12 (14 voturi)    
    "il pot bate pe Victor Ponta in orice competitie" (Luni, 18 august 2014, 15:04)

    thebblack [utilizator]

    grozav, de abia astept sa va vad la lupte in noroi.
    • -6 (10 voturi)    
      Mai, theblack! (Luni, 18 august 2014, 16:05)

      Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

      Chiar nu intelegi cat de mare e pericolul de a-l avea pe Ponta Presedinte? Chiar nu inteleegi ca trebuie votat oricine, dar ORICINE care poate constitui o piedica in calea iresponsabilului vesel? Mai ales daca si Basescu nu va avea alta solutie si o va sustine in final pe Udrea? Cu promisiunea ca ii va sta alaturi cu sfaturile lui in cazul vctoriei?
      Si mai retine ca Udrea nu a promis altceva decat ca POATE SA-L BATA pe Ponta? Dupa aia, vedem noi ce avem de facut fara Ponta Presedinte.
      • 0 (0 voturi)    
        .... (Luni, 18 august 2014, 18:07)

        thebblack [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

        ba tocmai ca eu inteleg chestia asta. chiar prea bine. dar stiu si ca nuti are sanse 0% sa il bata pe ponta in alegeri (ca la lupte in noroi nu dau un pronostic). si atunci ce sa fac? hai sa o sprijin ca poate ajunge in turul 2? cu cine crezi tu ca se va bate acolo?
    • 0 (0 voturi)    
      Poate... (Luni, 18 august 2014, 21:40)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

      la crosetat ciorapi la tv...
  • +19 (21 voturi)    
    situatie jenanta, putin spus (Luni, 18 august 2014, 15:06)

    barba-neagra [utilizator]

    Dupa ce il prezinta Colegiului National drept candidatul PMP la presedintie si toata lumea prezenta il aplauda, deci il aproba implicit, dna Udrea se razgandeste. Probabil ca i-ar fi placut sa castige un eventual tur de scrutin intern in fata cuiva, pe care tot dansa il propusese.
    In acest moment vanzoleala pare o furtuna intr-un pahar de apa... Il deplang pe dl Diaconescu care, asemeni altor personalitati cu staif, sunt aruncate in neant. Nu ca ar fi avut vreo sansa, dar, asa cum spunea chiar el, e o chestie de demnitate.
    Dna Udrea il lasa in off-side si pe Presedintele Basescu: azi declara ca il sprijina pe Diaconescu, o ignora pe dna Macovei pentru ca, nu-i asa, s-a hotarat deja pe cine sustine, iar maine i se cere sa-si schimbe decizia.
    Nici nu vreau sa ma gandesc ce mistocareala va izbucni pe Antena 3 si Romania TV, ca sa nu mai vorbesc de susotelile din spatele cortinei PMP.
  • +12 (14 voturi)    
    basist (Luni, 18 august 2014, 15:07)

    uzu [utilizator]

    proasta miscare ... o fi ea pregatita in viziunea ei dar romanii nu-s deloc pregatiti pentru ea. nu ca-i femeie ci pentru ca romanii au deja o imagine a elenei udrea pe care ea ar trebui s-o schimbe dar este practic imposibil.
    oricum, daca vorbim de faramitare, se faramiteaza un 5% ... n-are mare efect.
    • -5 (7 voturi)    
      @ uzu (Luni, 18 august 2014, 16:17)

      Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui uzu

      Si daca Iohannis va fi declarat incompatibil pentru candidatura? Cine il mai da la o parte pe Ponta? In acest caz, sunt sigur ca si tu o vei vota pe Udrea, in speranta ca il va impiedica pe iresponsabilul vesel sa preia TOATA puterea. Udrea are replica pe masurala orice magarie posibila a lui Ponta si de asa ceva e nevoie in aceasta etapa istorica, pana cand majoritatea celor spalati pe creier sau care voteaza visceral va disparea. Orice, oricine, numai Ponta NU!
  • +5 (13 voturi)    
    O țară pline de Elene... (Luni, 18 august 2014, 15:11)

    corvus coraX [utilizator]

    Elena Lupescu, Elena Ceaușescu...
  • +9 (11 voturi)    
    Macovei (Luni, 18 august 2014, 15:36)

    Nenea Iancu [utilizator]

    ... iese in castig daca va candida Udrea.
  • -7 (15 voturi)    
    o parere (Luni, 18 august 2014, 16:13)

    maria1961 [utilizator]

    Ha,hah. Buna miscarea. D-na Udrea este singura care i-l poate invinge pe premierul actual in timpul campaniei electorale mai ales in INFRUNTARILE TELEVIZATE. Are acelasi tupeu si nu cred ca i-i va lasa loc de intors si de raspunsuri in 2 peri. De asemenea i-l poate pune in dificultate cu "multe intrebari inocente " care au la baza dedesubturi stiute numai de ei in anii de guvernare comuna. Nici unul din ceilalti candidati anuntati nu are aceleasi "atuuri* ca si d-na Udrea . Eu cred ca rolul ei este :1.de a-l subrezi si enerva pe premier cu aceeasi arma: tupeul si 2.de a consolida candidatul nr.2 pentru turul 2.
    Deci intrebare : care este candidatul 2 pentru care intra in cursa?
    • +4 (4 voturi)    
      ai luat un minus, (Luni, 18 august 2014, 16:53)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui maria1961

      dar iti dau eu un plus, pentru echilibru
      da, udrea este un produs mass media, un produs al canaliilor de tv.
      la asta si la tupeu, este tonta in fusta, iar dottore e udrea in nadragi.

      nu ar fi exclus s'o vedem pe udrea si partidul confiscat de ea si parlamentarii naimiti ca dupa alegeri sa ajunga la oarece intelegeri.
      cu "doctoral" la cotrocesti si un govern condus de maior, cumatrul, n'ar fi exclus sa vedem pmp/udrea la guvernare.
      n'ar mai da doi bani pe sfaturile lui base...
      si'a exprimat deja sustinerea pt. maior, pentru care a spus ca ar vota.

      si ar mai fi, ca vorbeam de udrea ca produs al canaliilor tv, ea apare, in ultimul timp, mai mult la otv ghita, aka ro tv, canalul pesede.
      si o vom mai vedea la gusa, lavinia sandru fiind fatzi o sustinatoare.

      candidate pt. care merita sa iesi afara din casa, in nev.: dicaconescu, predoiu sau macovei.
      in turul doi, sper ca va fi frumos la munte. ceva zapad, fara viscol....
      • +1 (1 vot)    
        poate (Luni, 18 august 2014, 17:31)

        maria1961 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Candidatura doamnei creste cota lui Macovei si Diaconescu,eventual Predoiu; cel putin asa este logic.
        Sa ajunga cu premierul in turul 2 exclus.
        In orice caz ,sa nu o subestimam ,va avea niste procente de negociat pentru turul 2. Sa vedem petru cine.
  • +12 (12 voturi)    
    Sunt pregatit sa te vad candidand! (Luni, 18 august 2014, 16:23)

    micul_licurici [utilizator]

    Sper sa candideze ca sa isi dea seama odata pentru totdeauna ca nu are niciun cuvant de spus in politica romaneasca si ca in afara de Base nu o sustine nimeni.

    Nu inteleg, de ce Base insista cu aceasta domna ?
  • +12 (12 voturi)    
    de abia astept sa-i vad mutrita plina de mirare (Luni, 18 august 2014, 16:26)

    Rumpelstilstikin [utilizator]

    ...ca nu a ajuns in turul 2....eu ma aventurez sa spun ca nu depaseste nici macar procentajul candidatului UDMR
  • -2 (2 voturi)    
    Comment sters de user (Luni, 18 august 2014, 17:03)

    NL [anonim]

  • +1 (1 vot)    
    1. APEL LA BASESCU (Luni, 18 august 2014, 17:06)

    baimarean [utilizator]

    Retrage-o pe Elena pana nu e prea tarziu.
    Sustine-l pe cel ce te-a sustinut.
  • +2 (2 voturi)    
    Elena il bate pe Viktor... (Luni, 18 august 2014, 17:08)

    baimarean [utilizator]

    numai daca umbla/apare si el pe tocuri-cui sau se face blond.C-asai intre blonde.
  • 0 (2 voturi)    
    Udrea il poate bate pe Ponta, sigur, (Luni, 18 august 2014, 17:17)

    Matrafirefox [utilizator]

    la orice, la box, la tae kwon-do, la ce vreti voi.
  • 0 (0 voturi)    
    Silviu Craescu (Luni, 18 august 2014, 17:43)

    EduardJohn [anonim]

    Silviu Craescu va candida pentru functia de Presedinte al Romaniei in noiembrie 2014.

    1. SILVIU CRĂESCU CANDIDAT INDEPENDENT LA PREŞEDINŢIA ROMÂNIEI https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=ljWP56kfLBY
    2. https://www.facebook.com/silviu.craescu
    3. http://silviucraescuelita.blogspot.ro/2014/08/silviu-craescuscrutinele-din-noiembrie.html
    • 0 (0 voturi)    
      Explica-ne (Miercuri, 20 august 2014, 8:41)

      somesanu [utilizator] i-a raspuns lui EduardJohn

      si noua, te rog, de ce candideaza un om care stie ca n-are sansa de a lua mai mult de 1% voturi? Chiar sunt curios si n-am inteles niciodata ( exemple sunt la toate alegerile ).
  • +5 (5 voturi)    
    consilieri (Luni, 18 august 2014, 18:46)

    covrig [utilizator]

    n-o avea tantica asta? S-o traga de maneca, poseta, par samd si sa-i spuna sa stea-n banca ei ca o rad si curcile? sau alti oameni normali la cap in PMP-ul ala care sa o aduca cu picioarele pe pamant si s-o fereasca de o dezamagire crunta? Da' o fi vreo strategie pe care n-o pricepe toate lumea din care cine stie ce are ea de castigat.
  • +2 (2 voturi)    
    Comment sters de user (Marţi, 19 august 2014, 9:38)

    Radu-Mihai [anonim]



Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by