VIDEO Traian Basescu despre declaratia Parlamentului in care i se cere demisia: O actiune de intimidare a justitiei. Parlamentul a fraternizat cu clanul Bercea

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 26 iunie 2014, 10:37 Actualitate | Politic


Traian Basescu
Foto: HotNews / DP
Declaratia adoptata miercuri de Legislativ in care se cere demisia de onoare a sefului statului "Este in opinia mea un lucru extrem de grav pe care l-a facut Parlamentul, o actiune de intimidare a justitiei", a declarat joi dimineata presedintele Traian Basescu, inaintea plecarii la Consiliul European de la Bruxelles. "Toata declaratia se sustine pe franturile de filmari pe care le-a oferit clanul Bercea. (...) Parlamentul a fraternizat cu clanul Bercea, asta e realitatea. Sunt preluate punctele de vedere exprimate de Antena 3 si de reprezentanti ai clanului, pe asta se sustine documentul", a aratat seful statului.



Ce spune Traian Basescu despre declaratia adoptata miercuri de Parlament:

  • Este in opinia mea un lucru extrem de grav pe care l-a facut Parlamentul, o actiune de intimidare a justitiei.
  • Toata declaratia se sustine pe franturile de filmari pe care le-a oferit clanul Bercea.
  • Potrivit SRI, acest clan este monitorizat din anul 2001.
  • Nimeni nu observa ca pentru prima data, liderii acestui clan au fost condamnati in mandatul meu.
  • Nimeni nu ia in vedere punctele de vedere ale celui acuzat, ci probele prezentate de clan.
  • Nimeni nu ia in consideratie plangerile pentru santaj facute de fratele meu si anul trecut, si anul acesta.
  • M-am ferit sa spun aceste lucruri, sa nu se spuna ca influentez justitia. Acum v-am raspuns la intrebari.
  • Parlamentul a fraternizat cu clanul Bercea, asta e realitatea. Sunt preluate integral punctele de vedere exprimate de Antena 3 si de reprezentanti ai clanului.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8540 vizualizari

  • +51 (61 voturi)    
    Geniala declaratie! Fraternizare cu Bercea!!! (Joi, 26 iunie 2014, 10:41)

    EdwardEugene [utilizator]

    Oferta guvernarii PSD pe urmatorii ani: asocierea cu clanuri de romi si lideri ai acestora gen Bercea sau Basica, penali senzationali gen Dan Diaconescu, avocati securisti gen Abraham, televiziuni obediente conduse de moguli penali ce-ti coloreaza realitatea in pastelurile preferate gen Antena 3, Romania TV si servicii secrete ce fac politie politica gen "doi si un sfert" (DGIPI) pentru compromiterea sau anihilarea adversarilor politici, dusmanii poporului. Oferta e valabila pe o perioada nedeterminata...
    • +41 (49 voturi)    
      Penalii tin cu penalii! Touche' dl Basescu (Joi, 26 iunie 2014, 10:52)

      Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

      Parlamentul Romaniei este format din penalii PSD, PNL si PC cativa de la UNPR asa ca, mi se pare firesc sa apere clanul Bercea! Ce treaba au parlamentarii cu adevarul, corectitudinea, onestitatea, ei sunt acolo pentru interese personale si sa scape de puscarie! Hotii tin cu hotii, santajistii cu santajistii. Practic parlamentarii isi apara propriile probleme acuzand, judecand ca sa nu fie judecati. Dar, Justitia nu ii va cruta, deoarece sunt la fel penali ca acele clanurile tigganesti. Presedintele a facut o observatie corecta, ca au fraternizat cu clanurile. Asta-i Parlamentul Romaniei!
      • +27 (31 voturi)    
        Pai nu e prima oara (Joi, 26 iunie 2014, 11:12)

        Penten [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

        cand Parlamentul "fraternizeaza"...Marti a fraternizat cu primarii cercetati de ANI, au mai fraternizat cu cei carora nu le-au dat aviz pt. inceperea urmaririi penale...Calitatile morale, si nu numai, ale parlamentarilor sunt indoielnice...Sa ne fereasca Dumnezeu de Ponta-Presedinte!
        • +30 (34 voturi)    
          Comment sters de user (Joi, 26 iunie 2014, 11:19)

          qwerasdf [anonim] i-a raspuns lui Penten

        • -8 (16 voturi)    
          parlamentul nu a fraternizat cu clanul Mondialu (Joi, 26 iunie 2014, 13:37)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui Penten

          Este o inventie a presedintelui, o gogorita, facuta ca sa contraatace si el cu ceva.
          Basescu uita ca:
          -Mircea Basescu a fost retinut si arestat timp de 30 zile de justitie, nu de Parlament;
          -Procurorii si judecatorii nu l-au arestat strict pe baza unor franturi din context; l-au audiat la DNA timp de mai multe are si Mircea nu a putut veni cu nici o dovada ca e nevinovat; a acceptat ca a luat bani de la Mondiali, dar sub forma de imprumut. Nu a putut sa convinga judecatorul ca asa a fost, si a fost retinut;
          -Mircea a fost filmat inclusiv cand a declarat fata de Mondiali ca va da bani si va interveni pe langa presedintele Traian Basescu sa il faca scapat pe Becea Mondialu.
          Acestea fiind zise, eu cred ca Mircea a fost retinut 30 zlle pe baza de probe, si nu de franturi.
          Daca erau doar franturi, il trimiteau acasa si se decidea NUP>
          • +8 (18 voturi)    
            Legatura (Joi, 26 iunie 2014, 14:07)

            Encounter [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            IAr dovada ca Traian Basescu a comis vreo infractiune unde e? Despre asta vorbim! Cum ti-ar fi tie sa ti se ceara sa iti dai demisia pentru ca fratele tau a fost arestat(nu a fost inca condamnat)?
        • -8 (14 voturi)    
          Parlamentul nu a fraternizat (Joi, 26 iunie 2014, 14:16)

          lumigim [utilizator] i-a raspuns lui Penten

          Parlamentul vrea din rasputeri sa spele imaginea de 2 lei care este aruncata asupra Romaniei de un presedinte care in loc sa faca bine tarii si sa-si dea demisia, prefera sa tina cu dintii de putere pana nu se mai poate, facand un deserviciu urias tarii.
          Ce credeti ca se va auzi in cercurile puterii de la Bruxelles ?! Ca presedintele Romaniei este implicat intr-un caz urias de coruptie si totusi nu face gestul de a isi da demisia.
          Eticheta pentru Romania e clar pusa, tara de corupti.
          • +5 (11 voturi)    
            glumesti (Joi, 26 iunie 2014, 15:26)

            Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui lumigim

            Parlamentul are o imagine mult mai proasta fata de presedintele romaniei avand in vedere infractiunile comise ultima fiind cea cu noua lege in care fiecare voteaza unde are chef la prezidentiale. Nu exista un sistem informatic de verificare pentru vot multiplu(acelasi CNP apare cel putin de doua ori in locatii diferite).
          • +8 (12 voturi)    
            @Penten (Joi, 26 iunie 2014, 15:44)

            European [utilizator] i-a raspuns lui lumigim

            In cazul de fata, parlamentul vrea doar sa scape de Basescu folosindu-se de situatia fratelui sau. Eticheta puse Romaniei, tara de corupti, e lipita de multa vreme chiar de catre parlamentarii despre care vorbiti. Refuzurile de a permite justitiei sa-i cerceteze pe senatorii/deputatii corupti, incercarea de a vota noaptea, pe ascuns, legi care favorizeaza infractorii, refuzul de a se conforma rezultatelor referendumului din 2009 plus o multime de alte ilegalitati, sunt cunoscute si comentate de mult in lume. Singurul mod in care parlamentarii poate spala imaginea Romaniei este prin propria demisie si retragerea definitiva. Doar din acea pozitite, ca simpli cetateni, ar avea credibilitate la Bruxelle sau in alta parte.
            • +3 (5 voturi)    
              subscriu (Joi, 26 iunie 2014, 16:10)

              IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui European

              .
            • +1 (3 voturi)    
              Scuze (Joi, 26 iunie 2014, 16:21)

              European [utilizator] i-a raspuns lui European

              Raspunsul nu este adresat lui Penten, ci lui lumigim si lui bancher.
    • -26 (34 voturi)    
      ... (Joi, 26 iunie 2014, 11:23)

      hola [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

      mataluta sunteti complet spalat pe creier.
      Toti care sunt impotriva clanului basescu sunt penali, 7 jumate de milioane de romani sunt oligofreni, asistati sociali etc.
      ati capiat cu totii, astia basisti.
      • +18 (22 voturi)    
        Mai hola! (Joi, 26 iunie 2014, 11:55)

        Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui hola

        Ai dreptate. Nu toti cei 7 si jumatate sunt oligofreni si asistati sociali. Multi sunt cei din mediul rural care nu sunt interesati deloc de politica (si nici nu ar intelege-o, chiar daca ar fi interesati) si care sunt mobilizati la vot de primar si voteaza asa cum le spune primarul.
      • +14 (18 voturi)    
        Ba Pardon (Joi, 26 iunie 2014, 12:03)

        Encounter [utilizator] i-a raspuns lui hola

        Unde ai citit mataluta in comentariul criticat cuvintele care te-au aprins?
        Din pacate va veni si momentul in care chiar si matale vei fi de acord ca poanta si sleahta ne-au distrus dar va fi prea tarziu. Si mai pacat va fi de cei care acum nu au drept de vot, dar pe care inconstienta si orbirea celor 7,4 milioane ii condamna la o viata de sclavie. Veti vedea baronii preluand puterea, intangibili, atotputernici. Vor fura, vor omori (in accidente de circulatie si prin neglijenta crasa), vor construi ignorand orice element de siguranta, vos schimba legile in asa fel incat sa nu mai poata fi schimbati sau pedepsiti. Iar voi, voi cei 7,4 milioane de orbi o veti merita, desi veti spune "pai nu am stiut ca va fi asa de rau". Nu veti avea nici o scuza, dar nici cale de scapare; pacat e doar de cei care au incercat sa va destepte, pentru ca ei nu vor merita soarta la care voi orbii ii condamnati. Va urez sa va desteptati suficient de mult incat sa intelegeti ce ati facut!
        • -1 (13 voturi)    
          foarte multi din cei 7,4 milioane (Joi, 26 iunie 2014, 12:54)

          minos [utilizator] i-a raspuns lui Encounter

          au votat cu Basescu in 2004 sau 2008 si importiva demiterii lui la prima suspendare. Acesti 7,4 milionoane nu sunt adeptii psd-ului, ei au dat un vot negativ lui Udrea, Blaga, Elena Basescu asa cum vor da un vot negativ si lui Ponta in decembrie. Tot vad aici pe hotnews ca multi iau apararea lui Basescu, dar toata clasa politica este la fel, indiferent de culoare. Toti sunt infractori si Basescu, se pare, ca nu este altfel asa cum am sperat si eu la un moment dat, si cum unii dintre voi, in mod naiv sau poate interesat(in sens rau), credeti. Acest razboi intre cele doua clanuri nu este decat competitia intre ei si nu spre binele public. Noi cei din afara clasei politice, nu avem alta sansa decat sa incercam sa cream un echilibru intre fortele politice, in asa fel incat nimeni sa nu controleze toate institutiile, fie el Basescu sau Ponta. Apoi, ar trebui sa exise mai multe organizatii idependente care sa atace sau sa faca propuneri legislative care sa puna frana derapajelor politicienilor. De exemplu, ar trebui depusa o initiativa legislativa care sa desfiinteze imunitatea demnitarilor, inclusiv cea a presedintelui si oricine sa poata fi cercetat penal ca orice om obisnuit. Astfel, Parlamentul ar putea fi curatat de infractorii care isi gasesc acolo salvarea si ar putea deveni cat de cat, ceea ce ar trebui sa fie, adica o institutie care sa controleze celelate institutii executive si un reprezentat al cetatenilor. De asemenea, parlamentarii ar trebui bombardati cu mesajele si parerile celor din colegiile lor. Ma intreb cati din cei care tot isi dau cu parerea pe aici au scris vreodata parlamentarului care ii reprezinta sugerandu-i cum sa voteze in numele mai ales in problemele importante? Desigur, la inceput nu ne-ar baga in seama, dar in timp vor trebui sa o faca daca punem presiune pe ei.
          • +1 (7 voturi)    
            Ai votul meu (Joi, 26 iunie 2014, 14:11)

            Encounter [utilizator] i-a raspuns lui minos

            Sunt in mare parte de acord cu tine. NU cred ca Base e totusi la fel de decazut ca p$d-ii, dar cavaler stralucitor nu o fi nici el. Macar nu s-a pus pavaza (in mod public si evident) vreunui infractor. Pentru restul ai un plus de la mine.
      • +6 (10 voturi)    
        mataluta (Joi, 26 iunie 2014, 12:28)

        Point [utilizator] i-a raspuns lui hola

        ai fost prin judetele sarace vreodata?aia voteaza si cu ceau' din groapa daca le dai o pereche de gumari.oare stii cati muncesc din ei,chiar daca au pamant?sunt multi adevarat,insa lasa-ne cu 7.5 mil.

        ON:nu vreau sa par mafalda insa chestia asta incepe sa puta.ceva scartie in toata logica evenimentelor.va mai amintiti scandalul tigareta?
        Tapu' zbiera ca serviciile l-au doborat si noi radeam de el.
      • +2 (8 voturi)    
        Mai usor cu 7,5 milioane ! Mai degraba 5,7 milioan (Joi, 26 iunie 2014, 13:57)

        Luke1 [utilizator] i-a raspuns lui hola

        Din cei "7,5 milioane" cred ca 30 % au fost numai fraude electorale ...

        Unde au fost cei 7,5 milioane la Europarlamentare ??

        psd-ul a scos sub 40 % din aprox 30 % ==> aprox 12 % din TOTALUL populatiei cu drept de vot ==> aprox 2.5 milioane !

        Deci, inca o data : CARE 7,5 milioane ???
        • -1 (5 voturi)    
          inca o circumvolutiune si-ti iesea (Joi, 26 iunie 2014, 17:32)

          Parol [utilizator] i-a raspuns lui Luke1

          Nu toti cei care s-au saturat de Basescu si clica lui au afinitati pentru psd. Asta e partea pe care nu o intelegi... De aici diferenta...
      • -2 (2 voturi)    
        Nici vorba, (Joi, 26 iunie 2014, 17:45)

        canuta [utilizator] i-a raspuns lui hola

        multi sint morti!
        Restul s-ar putea sa fie cum ziceti dvs.,sau chiar mai rau:sa fie rau intentionati.
    • -5 (17 voturi)    
      Comment sters de user (Joi, 26 iunie 2014, 12:00)

      Reticentul [anonim] i-a raspuns lui EdwardEugene

      • +7 (13 voturi)    
        Reticentule citeste comentariul lui Hola (Joi, 26 iunie 2014, 12:41)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

        Din care categorie a milioanelor de alegatori jigniti de Basescu faci parte. Hola a facut o clasificare, esti printre ei cumva ?
        • -2 (8 voturi)    
          Well ... comentarii puerile ... (Joi, 26 iunie 2014, 13:16)

          MiticaPalarierul [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

          Problema reala este ca cei ce traiesc la distanta mai mare de "Palate" - s-au plictisit de Basescu, de schimonoselile sale, de poantele sale, de amenintarile sale, de demiterile sale televizate, ... asa in mod general - de el.

          Din clipa in care a inceput sa vorbeasca despre sine la persoana a treia - gen "presedintele" face si drege, si dupa ce a lansat sintagma "familie prezidentiala", well ... noi, astia "asistatii" plini de impozite, ne-am plictisic de el.

          Odata intrat in cumetrie cu tziganii - a devenit unul de-al lor, pentru ca statutul social al tziganilor este o problema de alegere in Romania de azi. Am multe exemple de "bruneti" - care au facurat reala cariera sociala, profesionala, artistica, si sunt respectati pe masura.

          Pe scurt - problema o are Basescu, nu noi. Ne-am saturat de panseurile unor jurnalisti luati de suflet din orfelinatul de la Plataresti si dusi in redactii basiste,anteniste,romaniste, etc.

          Iar de Basescu - ne-ma saturat si mai mult.

          Pa pa pa Basescu !

          "Patria si Dreptul Meu!"
          .
          • +3 (5 voturi)    
            deci vrei liniste si pace (Joi, 26 iunie 2014, 13:49)

            GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui MiticaPalarierul

            Vrei liniste si o tara fara corupti si hoti.
            I pofida paptylui ca tara va fi si mai putred de corupta iar saracia, datorata hotilor cu rang de mari demnitari, aflati deasupra legilor, este lucie.

            Faci cumva parte din acei romani multumiti de sine care "se descurca", cu ceva relatii cu o mica 'ciupeala' de ici de colo, sau cum ii mai zice.

            Esti sigur ca iti doresti ce iti doresti ?
          • +1 (5 voturi)    
            Vorbesti (Joi, 26 iunie 2014, 14:15)

            Encounter [utilizator] i-a raspuns lui MiticaPalarierul

            Vorbeste strict in numele tau! Nu esti in stare sa faci diferenta intre om si institutia pe care o reprezinta si nici intre om si ruda sa, asa ca te rog sa nu ma pui in aceeasi galeata cu tine.
          • -1 (3 voturi)    
            bolsevic, bolsevic... (Joi, 26 iunie 2014, 15:40)

            timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui MiticaPalarierul

            esti frate cu ilici. criminalul de la revolutie si mineriade
      • +1 (5 voturi)    
        esti prostul perfect (Joi, 26 iunie 2014, 15:38)

        timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

        "vreo 20 de parlamentari cu dosar penal, deci Institutia Parlament e penala 4%"
        Esti in eroare TOTI parlamentarii (sau cca 99%) sunt penali.
        in orice tara civilizata apararea infractorilor este infractiune, ori parlamentarii nostri, cu putine exceptii au interzis prin vot cercetarea penala a vreo 10 mafioti.
        2 institutia prezidentiala nu este basescu mircea sau traian...
        • 0 (4 voturi)    
          iar tu avocatul fara diploma (Joi, 26 iunie 2014, 17:35)

          Parol [utilizator] i-a raspuns lui timp tamp

          priceput la toate, mai ales fotbal si politica.
          conform normelor de drept, alea mult trambitate de unii p-aici, esti infractor cand esti condamnat. pana atunci, te bucuri de prezumptia de nevinovatie. Faptul ca idiotii din parlament voteaza dupa ureche la incuviintarile de arestari preventive nu-i face infractori. se pot gasi alte apelative, dar pana la condamnare las-o mai usor cu terminologia pe care n-o stapanesti.
    • -1 (7 voturi)    
      Look who's talking ! (Joi, 26 iunie 2014, 14:12)

      lumigim [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

      lol @ EdwardEugene
      Pai cine s-a asociat primul cu clanurile de rromi ?! Nu Mircea Basescu care s-a apucat sa fie nas ?
      Presedintele Romaniei TREBUIE sa isi dea demisia pentru simplul motiv ca asupra sa planeaza banuiala de coruptie si asociere cu clanuri mafiote.
      Ne face tara de cacao iesind la tribuna si dezvinovatindu-se ca-n clasa a IV-a. Singura miscare care salveaza imaginea tarii este sa isi dea demisia si apoi sa astepte finalizarea procesului pentru a isi restaura imaginea sa publica.
      Stand la Cotroceni si incercand sa traga cu dintii de putere pentru inca 4-5 luni produce un prejudiciu imens Romaniei, chiar daca este adevarat ce sustine ca este nevinovat, asupra sa planeaza un nor negru si este un motiv arhisuficient sa faca tarii un beneficiu si sa isi dea demisia.
      • +3 (7 voturi)    
        Demisia (Joi, 26 iunie 2014, 14:27)

        Anjo [utilizator] i-a raspuns lui lumigim

        In acest caz, eu propun demisia de onoare a tuturor parlamentarilor PSD, datorita faptului ca presedintele partidului, domnul Victor Viorel Ponta este suspectat, dovedit de furt intelectual. De asemeni cer demisia de onoare a doamnei Daciana Sarbu din PE pe acelasi considerent,
    • -2 (4 voturi)    
      din pacate (Joi, 26 iunie 2014, 15:00)

      SergiuAnghel000 [utilizator] i-a raspuns lui EdwardEugene

      clasa politica e plina de corupti moral, in toate partidele, la toate nivelurile.

      Din pacate ei sunt exponentii societatii care i-a format, spuma acesteia, si vedem acest lucru la orice nivel al societatii romanesti, indiferent de domeniu. Moralitatea a sczut dramatic in ultimii ani.
      Toti vor sa te fure, sa te jecmaneasca, si cate si mai cate. De la cel mai mic la cel mai mare.

      Vorba aia ca fiecare popor are conducatorii pe care si-i merita e perfect adevarata.

      Ce-i de facut? Nu e de ajuns doar sa-si dea ei demisia si atat, pt ca in locul lor vor veni alti corupti, ci trebuie sa incercam sa ne indreptam toti, fiecare in parte.
      Nu e de ajuns sa mergi la vot si sa-i votezi pe altii, pt ca si aia tot corupti vor fi. Si daca nu vor fi la inceput, vor fi populati ulterior cu coruptii din celelalte partide, si ne vor face votul inutil. Nu e o previziune, e un fapt, bazat pe alegerile ultimilor 25 de ani.

      Votul nu numai ca este inutil, cu actuala clasa politica, dar este si nociv, pentru ca-i legitimizezi pe hoti. Ajung sa se ascunda in spatele 'milioanelor de oameni care ne-au votat', sa-si justifice actiunile prin legitimitatea data de numarul votantilor.
      Noroc ca oamenii si-au dat seama de asta, si castigatorii ultimelor alegeri nu au in spate decat 2 milioane de votanti. De unde si spaima acestora, ati vazut ca vor sa faca votul obligatoriu, sa se legitimizeze prin forta!! Nu vor avea parte decat de... 12 milioane de voturi nule...
  • +32 (38 voturi)    
    Solutie (Joi, 26 iunie 2014, 10:42)

    Soljenitin [utilizator]

    Exista o solutie: dizolvarea Parlamentului si reconstruirea sa pe baza referendumului care stabilea maximum 300 de parlamentari, oameni ce ar trebui sa fie capabili de a face ceva bun si util pentru Romania.
    • +20 (22 voturi)    
      exista o solutie si mai buna ! (Joi, 26 iunie 2014, 11:00)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Dizolvarea parlamentului si trecerea la administrarea statului prin contract, unde cetateanul este angajatorul iar administratorii sunt angajatii care au obligatia de a-si indeplini programul prezentat in campania electorala.

      Doar asa vom scapa de mincinosii, escrocii si hotii aciuati in administratie si in sfarsit, vom incepe si noi sa ne bucuram de munca noastra, fara a mai fi jecmaniti de un stat dusmanos.
      • 0 (4 voturi)    
        cea mai buna si mai buna..... (Joi, 26 iunie 2014, 15:31)

        timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Transformarea Casei poporului in PUSCARIE DE LUX cu ocupanti cu tot(sun putine exceptii), s-ar rezolva mai mute probleme:
        1. ocupantii actuali nu mai trebuie judecati sau carati cu dubele la Jilava sau Poarta Alba
        2. Am avea puscarie de lux/cu plata!!! pentru ghertoii cu bani si astfel statul nu va mai fi condamanat la CEDO
    • 0 (10 voturi)    
      e mai usor de controlat 300 (Joi, 26 iunie 2014, 12:59)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      decat 600 in doua camere. cu cati sunt mai putini, cu atat democratia va avea de suferit. este o cursa treaba asta cu parlament unicameral si maxim 300. Nu distrugi institutia din cauza celor care o repreznta, reforma corecta ar fi sa se schimbe cumva modul cum ajung acesti infractori in parlament, si un pas ar fi desfiintarea imunitatii. Alt mod ar fi un control mult mai corect al finantarii partidelor, pentru ca infractorii platesc cu cash pentru fotoliile de parlamentar pentru a se ascunde in spatele imunitatii. Apoi, ei vor incerca sa-si recupereze investitia, cu profit si de aici alte infractiuni. Automat ei vor fi si santajabili si vor vota cum li se spune din partid sau de la alti infractori mai sus pozitionati si nu vor vota cum le transmit cetatenii pe care ii reprezinta.
      • -1 (5 voturi)    
        Teoretic ai dreptate (Joi, 26 iunie 2014, 14:18)

        Encounter [utilizator] i-a raspuns lui minos

        de aceea si ai plus de la mine, insa practic, cand in parlament se voteaza strict pe comanda de partid, un parlament bi-cameral e o bataie de joc la adresa bugetului nostru. Dar cum nu cred ca mai avem vreo sansa sa ii albim vreodata macar sa ii imputinam.
  • -28 (48 voturi)    
    nu se mai potriveste traiane (Joi, 26 iunie 2014, 10:45)

    jackalphonse [utilizator]

    fara doar si poate ca parlamentarii sunt o adunatura de hoti, asa cum au fost si aia agreati de tine. de data asta tu ai probleme cu justitia
    • +4 (10 voturi)    
      Aiurea (Joi, 26 iunie 2014, 12:06)

      Encounter [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      Nu are Presedintele probleme cu justitia. Le are Mircea Basescu, un porc (probabil) care a incercat sa profite de pe urma fratelui sau. In rest sunt incercari de a face din tantar armasar si de a arunca cu noroi intr-un om incomod. Sa fie doar coincidenta ca aruncatorul principal de balega(latrina 3) apartine unui viitor (sper) condamnat?
      • +3 (5 voturi)    
        dansurile si cadourile tiganilor (Joi, 26 iunie 2014, 14:56)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Encounter

        plus informatiile primite de B, la care se adauga faptul ca bercea nu a fost anchetat pentru ilegalitatile care l au facut notoriu ca interlop, ci pentru faptul ca si a "intepat" o ruda, ridica semne de intrebare. in rest, bercea statea linistit daca se intelegeau la spaga, sri-ul trimitea informatii la presedinti (chiar asa, la mai mult:)) ), presa mai vorbea de biletele si blugii udrei si politica damboviteana mergea unsa. toate astea arunca indoieli serioase asupra lui basescu. l-am votat pe base de fiecare data, am votat cu da la toate referendumurile propuse de el si am ajuns ca cetateanul turmentat, de nu mai stiu ce sa votez. psd-ul nu poate avea votul meu, nici daca as fi turmentat. peneleul si-a demonstrat forta coruptiei cu proprii ministri. trist, nu?
        PS. unde doreati sa apara informatii vis a vis de bercea si fam basescu? la b1tv? normal ca a aparut la A3, un fel de b1tv mai jegos a taberei adverse. A3 este "agentia" lui felix, e drept, dar de data asta este irelevant.
  • +20 (32 voturi)    
    "Parlamentul a fraternizat ...... (Joi, 26 iunie 2014, 10:51)

    translativus [utilizator]

    ....cu clanul Bercea, asta e realitatea."

    Imi permit sa il contrazic pe presedinte. Parlamentul nu a fraternizat doar cu clanul Bercea ci cu toti incriminatii de DNA.
    De ce ? Pai acesta este rolul acestei institutii, care colcaie de politicieni verosi, in acest sistem politic dusmanos cu cetateanul onest.

    De ce credeti ca se bat pe viata si pe moarte ca sa ajunga in parlament ? Ca sa ne slujeasca pe noi si tara ? NU ! Pe ei ii mana in lupta doar propriul buzunar !

    Aceasta este "democratia parlamentara" !
    • +1 (5 voturi)    
      completare !! (Joi, 26 iunie 2014, 11:40)

      JustifyNic [anonim] i-a raspuns lui translativus

      ... tu ai venit cu o completare la spusele lui ;)
    • 0 (4 voturi)    
      Comment sters de user (Joi, 26 iunie 2014, 14:57)

      Reticentul [anonim] i-a raspuns lui translativus

      • +2 (4 voturi)    
        "democratie reprezentativa" !? (Joi, 26 iunie 2014, 15:37)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

        Daca dvs considerati ca ceea ce se intampla acum este democratie inseamna ca nu stiti ce inseamna cuvantul DEMOCRATIE !
        DEMOS = POPOR
        CRATOS = PUTERE
        Democratia a fost inventata de unu', Pericle acum peste doua mii de ani. Nu stiu daca numele acesta va spune ceva.

        In ceea ce priveste "democratia reprezentativa", dupa cum se vede este de fapt o cleptocratie.
        KLEPTO = A FURA
        CRATOS = PUTERE

        Ce ati spune despre o administrare a statului prin contract, unde cetateanul este angajatorul iar administratorii sunt angajatii iar parlament nu exista, elaborarea legilor fiind "externaliza" prin angajarea unui grup de cel mult 12-15 juristi specialisti pe domeniul la care se va aplica legea respectiva si care, odata cu promulgarea legii se va auto-desfinta ?

        Astfel vom avea siguranta ca legea respectiva nu a fost elaborata de niste analfabeti iar costurile cu munca aferenta vor fi infime fata de dezmatul parlamentarist.

        Ce parere aveti ?
      • +1 (3 voturi)    
        aia populara (Joi, 26 iunie 2014, 17:39)

        Parol [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

        cum care?
  • +29 (37 voturi)    
    SUPER TRAIAN !!! (Joi, 26 iunie 2014, 10:53)

    aer [utilizator]

    Fraternizarea cu interlopii a Parlamentului !!!
    Super tare a intors-o !!!!

    BVO DOMNULE PRESEDINTE !!!!

    O cloaca de infractori si penali cum este clanul USD/USL din parlament nu se putea situa decat de partea unui clan de interlopi !!!!

    Foarte Tare !!!!
    • +1 (9 voturi)    
      SUPER TRAIAN (Joi, 26 iunie 2014, 13:21)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui aer

      din clanul Basescilor a fraternizat cu SUPER BERCEA din clanul Mondialilor,ura si tot inainte!!!
  • +1 (17 voturi)    
    Despre A3 si despre Ursu. (Joi, 26 iunie 2014, 10:58)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Am ascultat, ca de multe ori, cum a comentat A3 declaratia Presedintelui. In studio era un talamb, complet strain de realitate. Prin telefon a intervenit insa Adrian Ursu, care a fost pur si simplu magnific.Da, magnific, in calitatea lui de profesionist al manipularii. Foarte convingator, sunt sigur, pentru cei spalati pe creier de postul respectiv, un adevarat talent oratoric. Ce pacat ca un asemenea geniu nu se pune in slujba unor scopuri care sa ajute poporul acesta sa evolueze cat de cat!
    Cred ca daca un sponsor de buna credinta i-ar oferi un salariu dublu fata de cel pe care il primeste de la Felix, ar accepta sa serveasca binele. Ca mercenar, nu ar avea scrupule sa treaca de partea cealalta.
    Vorbesc serios, nu e nicio ironie in cele ce spun.
    • +2 (10 voturi)    
      relativ... (Joi, 26 iunie 2014, 11:28)

      asada [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      Ce facem cu lipsa de caracter a individului (recunosc ca nu am urmarit interventia telefonica a individului dupa care ai cazut pe spate si dai satisfacut din labe ??!!! )
    • +6 (10 voturi)    
      ar ramane un mercenar (Joi, 26 iunie 2014, 11:55)

      canichon [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      un fel de CTP, care are o gandire alambicata, care-si alimenteaza inteligenta, incontestabila de altfel, dintr-o ura viscerala cuibarita bine in propriul ego, cam hipertrofiat...
    • +3 (7 voturi)    
      adrian ursu (Joi, 26 iunie 2014, 11:56)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      este din slatina, familia lui prietena cu familia iacobescu :)
      Parca mama lui ursu este judecatoare sau procuroare. sau a fost. nu mai stiu exact.
      l
    • 0 (4 voturi)    
      Comment sters de user (Joi, 26 iunie 2014, 14:52)

      Reticentul [anonim] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

  • +15 (23 voturi)    
    declaratia palavragiilor.. (Joi, 26 iunie 2014, 11:10)

    pita [utilizator]

    un act adoptat in DEVALMASIE , care denota ura viscerala al lui ponta , tariceanu voiculescu, hrebenciuc, taica popa etc , fata de tot ce sa realizat in ultimii 10 ani sub regim BASESCU precum si fata de persoane ! dar este bine ca mai sunt (se mai gasesc ), oameni carora nu le este frica de ei (GIO) si ca speranta este acolo !
  • +12 (20 voturi)    
    clanul mafiot parlamentar (Joi, 26 iunie 2014, 11:14)

    sucaa [utilizator]

    si aia din parlament, mai exact USL-ul care n-a murit, s-a vazut la vot, o mare parte din UDMR, o parte din PDL sunt cel mai amre clan mafiot din Romania. Si cel mai periculos pt ca pot legifera hotia.
    ei se sustrag justitiei cand este vorba de ei, dar cer presedintelui demisia can fapta este facuta de altcineva.
  • -6 (20 voturi)    
    Extraordinar! (Joi, 26 iunie 2014, 11:43)

    Shaolin [utilizator]

    Este uluitor tupeul inepuizabil al acestui individ.

    Nu neg că Parlamentul e plin de tot felul de hoți și oportuniști (din TOATE partidele). Dar nu Parlamentul a dansat cu interlopi. Nu Parlamentul a botezat copii interlopilor. ȘI puțin îmi pasă că Băsescu a fost sau nu informat de SRI.

    Nu ai nevoie de SRI să îți dai seama că un rrom fără loc de muncă, fără școală ce dă afară de bani nu este altceva decât un interlop ordinar. Două vorbe trebuie să schimbi cu el să ți dai seama ce hram poartă.

    Oamenii care îl laudă pe Băsescu pentru această declarație "inteligentă" fie sunt motivați financiar fie sunt de o ignoranță înfiorătoare.

    Chiar atât de spălați pe creier sunt membrii din secta Băsescu?
    • +10 (16 voturi)    
      ? (Joi, 26 iunie 2014, 12:15)

      maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

      Shaoline, pana acum discutam despre Mircea Basescu care e acuzat, nu de Traian Basescu. Pe masura ce ancheta se desfasoara, daca apar elemente care sa il incrimineze pe Traian Basescu, sunt de acord cu tine ca ar trebui sa apara o demisie, anchetare, judecare, condamnare.
      Cum adica nu-ti pasa daca T. Basescu a fost informat sau nu? E ca si cum ai zice ca nu-ti pasa daca e vinovat sau nu, pentru ca deja l-ai declarat tu vinovat.
      Sa inteleg ca daca ai o ruda care a facut ceva rau, tu esti de acord sa fii judecat pentru asta, doar pentru ca ti-e ruda? Uau, meriti premiul Nobel pentru loialitate (stiu ca nu exista, dar il inventez special pentru tine).
      • +2 (2 voturi)    
        Eu spun ceva tu reciți poezii (Joi, 26 iunie 2014, 20:59)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

        Încearcă să mai citești o dată ce am scris în comentariu. Eu nu îl acuz pe Bășinel de păcatele fratelui sau. Eu îl acuz de o ipocrizie și un tupeu inepuizabile.

        Și nu am spus că nu îmi pasă dacă a fost informat. Am spus că NU CONTEAZĂ: trebuie să fii retardat (clinic vorbind) să ai nevoie să îți spună cineva că țiganul Bercea e un interlop ordinar.

        Tu discuți despre ce vrei tu. Eu am scris despre tupeul marinerului. Dacă tu nu o vezi atunci e problema ta (și e una mare să știi).
    • +10 (16 voturi)    
      de fapt (Joi, 26 iunie 2014, 12:15)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

      cu ce ai contrazis ce a spus basescu?
      tocmai ca in baza hramului care-l paorta, asa cum si tu spui, parlamentul a adoptat o declaratie bazata DOAR pe ce spune un interlop.
      ca a dansat si a botezat copilul unui interlop nu se compara cu o declaratie de la tribuna parlamentului bazata doar pe ce declara interlopul.
      cu toate ca dansat si fratele lui a botezat un copil, acel interlop a primit ani grei de inchisoare.
      parlamentul vine si-l face victima acum.
      oare cine este spalatul pe creier aici? mai verifica o data.
      • +1 (3 voturi)    
        raspuns (Joi, 26 iunie 2014, 18:44)

        asada [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        La intrebarea ta imi permit sa spun ca cel spalat esteshaolin !!!!!!!
      • +1 (5 voturi)    
        Prin definiție: băsistul (Joi, 26 iunie 2014, 21:08)

        Shaolin [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Prin definiție: băsistul este spălat pe creier. Că altfel nu ar fi băsist.

        Ceea ce nu înțelegi tu este că eu m-am exprimat în legătură cu tupeul marinerului și nu cu tupeul parlamentarilor (nu de alta dar n-am chef să scriu romane pe aici).

        Fii atent aici că nu e greu de înțeles: Familia lui Băsescu (și el însuși) are relații strânse cu țiganii interlopi (dansuri, cadouri, nășit, afaceri). În ACESTE condiții Băsescu acuză Parlamentul că EL are relații strânse cu interlopii.

        Oameni buni! Voi sunteți bine? Nu sesizați minciuna sfruntată care vă este trântită în față?! Asta e grav domnilor.
    • +10 (16 voturi)    
      Sectant Basescian... (Joi, 26 iunie 2014, 12:19)

      Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

      Da, eu sunt "sectant" din asta. Neplatit. Si neignorant. Ba da, Parlamentul a botezat toate faradelegile posibile si imposibile, a adus si protejat toti infractorii, ulterior condamnati definitiv (nu mai vin cu exemple ca mn-as plictisi), Parlamentul a dat de pamant cu statul de drept, si-a votat tot feluld e imunitati si a atacat justitia. Nu l-am vazut pe Basescu atacand justitia, nu am vazut protejand infractori. Deci ce vorbesti, dom'le aici?
      Ca a dansat...aia e chestie electorala, nu era de-a gatea special cu Bercea, era pur si simplu cu tiganii la Costesti. Ei, si? Aia nu-s tot romani? Pai Base a vorbit si cu fenechiu si cu Felix si cu Rizi si cu alti penali pe banda rulanta. Acolo de ce nu v-ati sesizat ca vorbeste cu cine nu trebuie, ha?
      Care-i diferenta intre Nastase si Bercea? Sau intre Fenechiu si Bercea? Sau intre Felix si Bercea? Niste infractori penali ordinari imporali. ca unu vorbeste cu staif si unul injura...asta e detaliu...
    • +4 (10 voturi)    
      e adevarat ce spui (Joi, 26 iunie 2014, 12:19)

      nedumeritul [utilizator] i-a raspuns lui Shaolin

      e adevarat ce spui dar eu il prefer pe Basescu (raul mai mic) pentru ca ceilalti sunt si mai tupeisti si mai hoti si mai mincinosi
      E trist ca intotdeauna suntem pusi sa alegem din doua rele.
      Din pacate elementele statului de dictatura se consolideaza si reapar si altele noi...
  • +8 (16 voturi)    
    Dizolvarea parlamentului! Singura solutie! (Joi, 26 iunie 2014, 11:57)

    Matrafirefox [utilizator]

    E vremea ca Romania sa scape de parazitii din Parlament - care sunt toti hoti!
    • -2 (4 voturi)    
      solutia perfecta (Joi, 26 iunie 2014, 15:43)

      timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui Matrafirefox

      SOLUTIA IDEALA Transformarea Casei Poporului in puscarie cu ocupanti cu tot!
      • 0 (2 voturi)    
        solutia ideala este...stilul Alimanescu. (Joi, 26 iunie 2014, 16:14)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui timp tamp

        .
  • +6 (12 voturi)    
    Noul Presedinte (Joi, 26 iunie 2014, 12:06)

    americanca [utilizator]

    De ce va agitati atit? Toata tara ,toate canaleleTVk.
    Nu realizati ca Bercea Mondialul este cel mai inteligent. Luptati-va serios si dati-l jos pe Basescu si puneti-l pe Bercea Mondialul ca si asa el conduce toate serviciile,are o avere enorma fara justificari,taxe nu plateste.Deci nu este el cel mai destept si o pune si pe IZAURA Prim Ministru ca stie foarte bine sa vorbeasca si sa aduca discutia in favoarea ei.Toata tara va trai in liniste
  • -6 (20 voturi)    
    Oglinda Romaniei In Lume (Joi, 26 iunie 2014, 12:13)

    MenInBlack [utilizator]

    ''Oglinjoara, oglinjoara,
    Care-i cel mai tare clan din tara ? "

    - Clanul Basescu, se stieeeee ;-)

    Sa ne traiasca nashii din suflete ! Traiasca DNA, SRI, si Procurorul General al Republicii Populare Basiste !
    • +9 (15 voturi)    
      Ai dreptate (Joi, 26 iunie 2014, 12:22)

      maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

      Clanul Basescu e cel mai tare din tara, prin urmare, logic, Mircea Basescu a fost arestat.
      Bravo, ai o logica de fier.
      • +1 (9 voturi)    
        Ai dreptate (Joi, 26 iunie 2014, 12:45)

        MenInBlack [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

        Exact, urmeaza si restul clanului :)))
        La Brutarie, La Brutarieeeee !
        • -1 (7 voturi)    
          Nu esti hotarat (Joi, 26 iunie 2014, 13:35)

          maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

          Ba e clanul Basescu cel mai tare, ba intra toti la puscarie.
          Esti sigur ca nu ai dedublari de personalitate?
          • +3 (5 voturi)    
            Unde e logica ta ? (Joi, 26 iunie 2014, 13:47)

            MenInBlack [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

            Toate clanurile vor intra in final la Brutarie :)
            duuh...
  • -3 (19 voturi)    
    ? (Joi, 26 iunie 2014, 12:20)

    Gigi Kent [utilizator]

    Sa inteleg ca dl Basescu "fraternizeaza" cu fratele sau? Adica sustine ca e nevinovat? Ca acum cateva zile ne zicea ca justitia, alea, alea ... sa dovedeasca. Ca dansul alege independenta justitiei si ca nu o va influenta.

    Parlamentul nu are nici o treaba cu justitia. A dat o declaratie politica prin care practic I-a transmis dl Basescu ca nu mai are nici un fel de crediblitate sa mai reprezinte Romania. In conditiile in care subiectul era pe "agenda" discutiilor dintre cei doi frati (dupa cum dl Basescu insusi a recunoscut).
    • -1 (7 voturi)    
      Meriti oare (Joi, 26 iunie 2014, 12:54)

      Encounter [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Meriti oare timpul pe care mi-l pierd scriind o replica la comentariul tau?
      Unde ai vazut tu ca Base ii ia apararea fratelui sau? Base se apara impotriva mizeriilor proferate de penalii din parlament.
      Iar Base a spus ca stia de santaj si a reactionat cum trebuia: l-a indemnat sa se adreseze autoritatilor competente. Mai mult nu avea dreptul (si nici argumentele legale) sa faca.
      Declaratia parlamentului spune doar ca ei considera ca Base nu ii reprezinta. Asa si e, nici nu are cum. Multumesc lui Dumnezeu pentru asta!
      • +1 (7 voturi)    
        Pe bune? (Joi, 26 iunie 2014, 14:01)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Encounter

        • Nimeni nu ia in vedere punctele de vedere ale celui acuzat, ci probele prezentate de clan.
        • Nimeni nu ia in consideratie plangerile pentru santaj facute de fratele meu si anul trecut, si anul acesta.

        Uite aici ii ia apararea fratelui. In clar.

        Dl Basescu sa se apere pe sine insusi, ca asa ati zis, ca raspunderea este individuala, in fata unei declaratii a Parlamentului care ii este adresata domniei sale, nu justitiei, nu mondialilor, nu fratelui ci domniei sale.

        Cea mai simpla aparare ar fi sa ne spuna ce a vorbit exact cu fratele sau anul trecut. Povestea cu "ma santajeaza / mergi la DNA" nu tine. Sa ne spuna in clar cu ce l-a mintit (sau care e varianta completa) a fratelui sau. "M-au santajat ca fac X daca nu fac Y". Si eventual X si Y sa nu aiba legatura cu luarea de mita, traficul de influenta, interventii in justitie etc.

        Vreau sa cred ca M. Basescu e nevinovat. Vreau ca cred ca dl Basescu (in cazul in care M. Basescu e vinovat) nu stia nici un detaliu despre caz. Din datele existente pana acum imi este imposibil. Vreau sa cred ca dl. M Basescu a fost la fratele sau si i-a zis "mondialii au poze cu mine cu amanta si ma santajeaza ca dau la tabloide pozele daca nu este eliberat Bercea" sau ceva ... care sa nu implice banii, traficul de influenta, interventia in justitie.

        I WANT TO BELIEVE!
    • -1 (7 voturi)    
      nu, să nu înțelegi așa. (Joi, 26 iunie 2014, 13:26)

      iradu [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Să gândești. Străduiește-te, puțin mai mult.
  • +2 (8 voturi)    
    Inlocuirea clasei politice (Joi, 26 iunie 2014, 12:44)

    Buerebista [utilizator]

    Pentru actuala situatie a Romaniei cred ca ar fi foarte potrivit un cuplu politic de genul:

    Stefan cel Mare - presedinte
    Vlad Tepes - premier

    Cred ca s-ar face putina ordine prin debandada care s-a instalat in tara noastra.
  • 0 (14 voturi)    
    invidie domnule (Joi, 26 iunie 2014, 13:01)

    evoque [utilizator]

    sunt niste rautaciosi, probabil pentru ca ei nu au luat 600000 de euro precum a luat fratiucul din incuscrire.
    Sa primesti bani de la interlopi si apoi sa le faci flagrant pentru santaj in conditiile in care aia au vrut banii inapoi asta inseamna un tupeu mai mare decat al interlopilor. Asta inseamna justitie marca basescu. Cred ca merita "intimidata"
    • 0 (6 voturi)    
      Saracii de ei (Joi, 26 iunie 2014, 14:19)

      tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      au vrut inapoi banutii lor munciti.
      Iar tu sintetizezi aci tocmai scenariul care este pe cale sa fie demontat :))) Ai cam intarziat!
      • +4 (4 voturi)    
        munciti sau nemunciti (Joi, 26 iunie 2014, 15:03)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui tanar_pensionar

        este treaba altor institutii sa stabileasca acest lucru.
        Insa acest lucru nu justifica faptul ca basescii ii pot folosi pentru trafic de influenta. Unii sunt intarziati rau daca nu chiar orbi sau indobitociti cu propaganda ieftina.
  • +4 (18 voturi)    
    Aşa e soarta noastră (Joi, 26 iunie 2014, 13:09)

    Sile_Creditoru [utilizator]

    Voievodul care a luptat cel mai mult împotriva turcilor s-a suit pe tron cu sprijin otoman iar astăzi, campionul luptei contra corupţiei este cel mai mare hoţ, infractor şi corupt din ţară
    Tupeul în schimb îi întrece toate celelalte "calităţi". Ar fi în stare să omoare pe cineva, acuzându-i de crimă pe martori!
  • +4 (6 voturi)    
    Si eu prostul de mine care am vazut invers (Joi, 26 iunie 2014, 17:19)

    alex-1234 [utilizator]

    Si eu prostul de mine care am vazut invers:

    Eu unul am vazut:
    Cum au fraternizat familiile Basescu Mircea si ca nas si cu 600.000 EU luati de la familia Bercea Mondialu'
    precum si cum a fraternizat familia Basescu Traian cel care se tinea emotionat de dupa umar cu Bercea Mondialu si la gatul sotiei caruia punea tiganul banu de aur....

    Dar se pare ca "ce am vazut eu mai jos nu-i adevarat"

    Se pare ca eu am visat:

    I. cum se pupa Basescu Mircea cu Bercea Mondialu'

    https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQobmlkxA9aXxXPDAE9JNOGOUCl1G9FFVDzamKmL_CSBUhkfs2vrA

    II. Cum lua de la familia Bercea Mita de sute de mii de euro

    http://www.youtube.com/watch?v=r4Ig-1j_9Y4

    III. cum se tinea de dupa gat Basescu Traian cu Bercea Mondialu

    https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQR_qdtgf-zIi-Eg9ZWfQ0_Aajcker7110_XD8XRx3pRhqg9dTj


    IV. sau cum punea tiganu banu de aur pe dupa gatul sotiei lui Basescu Traian

    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRvDzK7zKYLmPCFClSz7pEVKhgZX9YuHNUUj3JfE3zMF3H5ptbHtQ

    Atata tupeu si minciuna mai RAR.
    • +1 (3 voturi)    
      Sa-ti fie rusine! (Joi, 26 iunie 2014, 21:21)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui alex-1234

      E un pixel albastru!

      Ala nu e Traian Basescu, e Parlamentul Romaniei in pullover albastru :P
  • +2 (2 voturi)    
    franturile de filmari (Vineri, 27 iunie 2014, 9:52)

    misa2002_2006 [utilizator]

    Franturile de filmari aduse de familia lui Bercea, care nici macar nu au fost verificate daca sunt autentice, au fost aruncate pe post de, ghiciti cine? Antena 3 si prietenul lui Ponta mincinosul, Gadea!
    Domnule Presedinte, va rugam sa nu cedati presiunilor care sa fac asupra dumneavoastra, si sa ramaneti pe pozitie pana la alegeri!
    Daca fratele a gresit, sa plateasca. Legea e pt toti. Daca nu sunteti implicat, nu demisionati!
    Aduceti-l pe Ponta in stare sa faca clabuci la gura!
    vreau sa stiu daca este adevarat ce se scrie prin diverse site-uri despre acest impostor, care de-altfel, cu manuta dumneavoastra l-ati pus ministru.. daca intr-adevar cu ceva timp in urma, si-a batut tatal cu bestialitate crunta, asa incat i-a rupt mana.
    daca lucrarea lui de doctorat este o copie, si a fost promovat in baza acesteia, sa raspunda penal toti cei implicati!
    daca Iliescu stia despre aceasta lucrare ca este o copie, sa raspunda penal, pt manipulare si influenta politica!
    Ma rog la Dumnezeu, Ponta, ca toate relele care le-ai facut si susutinut ,sa se intoarca impotriva ta..
    trebuie sa termini odata cu circul asta!
    trebuie ca toti cei care l-au provocat, inclusiv Antena 3, sa plateasca.
    sunteti acolo sa guvernati in folosul poporului roman.
    voi ati uitat care va e rolul acolo si pt ce va luati salariile alea nesimtite!
    poporul il bagati in sevraj cu taxele, impozitele si preturile marite pt ca asa permiteti sa ceara UE, care pana la urma nu stim cine e sa dicteze in tara noastra..pt ca in afara de un creditor, nu are alt rol..
    iar voi va jucati de-a hotii si vardistii!
    un guvern si un parlament de nemernici de 2 bani..vanzatori de tara si neam!
    oameni care nu aveti principii, coloana verticala, care nu va pretuiti nici parintii, nici copii, pt ca daca
    i-ati pretui, nu ati face ceea ce faceti.
    Dea Domnul sa primiti toti, ceea ce meritati!!!!! Puscaria are loc pt toti! Daca nu, mai construim una, cu voluntari, numai sa nu va mai vedem!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by