Eugen Tomac: PMP nu isi propune sa fuzioneze cu niciun partid. Este exclus sa continuam fara Elena Udrea

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 30 mai 2014, 14:22 Actualitate | Politic


Presedintele Partidului Miscarea Populara, Eugen Tomac, a declarat vineri ca formatiunea pe care o conduce nu isi propune sa fuzioneze cu niciun partid, dar este "deschisa" pentru conturarea unei platforme de dreapta.

Colegiul National al PMP, care s-a reunit vineri, a adoptat o rezolutie care prevede, pe langa respingerea ideii de fuziune, ca linia politica a unei platforme de centru-dreapta trebuie sa sustina o justitie independenta, sa-si asume "ferm si clar" continuarea luptei impotriva coruptiei si o linie politica pro-occidentala "clara".

"Miscarea Populara e deschisa spre discutii pentru o constructie de dreapta dar nu oricum si nu in orice conditii", a precizat Tomac.

Tot vineri s-a decis convocarea primului congres al PMP in data de 7 iunie, cand va fi aleasa si conducerea partidului.

Eugen Tomac a subliniat insa ca este exclus ca proiectul PMP sa continue fara Elena Udrea.

"Nu, este exclus. Doamna Udrea este un lider important al partidului si noi ne-am asumat foarte clar pozitia si toti cei care sustin proiectele presedintelui Traian Basescu sunt bine-veniti in PMP", a afirmat Tomac, citat de Agerpres.

Tomac a mai spus ca Udrea a fost prezenta la sedinta Colegiului National al PMP si a infirmat ca aceasta ar fi fost criticata.

"A fost prezenta si doamna ministru Elena Udrea, au fost prezenti toti presedintii organizatiilor judetene si parlamentarii PMP. S-a discutat despre succesul Miscarii Populare. Obiectivul nostru a fost sa facem fata acestei competitii. A fost o competitie extrem de delicata, un partid care a plecat la drum fara structuri in toate judetele, cu confruntari politice, si noi ne-am asumat aceasta strategie pe care am avut-o in campania electorala. Uitandu-ne la ceea ce s-a intamplat la PNL si PDL, inclusiv la celelalte partide care se revendica a fi de centru-dreapta, consideram ca este un rezultat bun. Si, am plecat de la aceasta analiza, ne-am validat ca si partid politic, pentru ca am primit suportul cetatenilor pentru a ne trimite doi colegi in Parlamentul European", a spus presedintele PMP.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


4128 vizualizari

  • +5 (27 voturi)    
    De ce nu a declarat asta Nuti? (Vineri, 30 mai 2014, 14:25)

    nellino [utilizator]

    Era la coafor?
    Este in "silenzio stampa"?
    A gasit un faras langa biroul ei si s-a socat?
    • -10 (38 voturi)    
      PNL si PDL in pragul decaderi. (Vineri, 30 mai 2014, 14:51)

      Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      O alegere inteligneta. PMP este o constructie onesta, moderna nu are ce cauta cu PNL si PDL care sunt pe duca. PMP trebuie sa creasca naturar, cu tineri multi cum deja se si inscriu, sa astepte sa vina electoratul spre el, nu sa ceara, cum a si dat de inteles Elena Udrea. PMP nu are nicio graba, nu vor functii, putere. Vor ajunge acolo unde le este locul cand trebuie si cand NOI o sa cerem asta pentru a salva tara de la dezastrul actual si viitor. PDL abia daca mai are 5% in sondaje. Restul de inca 5% le-a luat Macovei. PDL stie asta si incearca se se salveze dar langa cine? Langa un PNL care in curand va ajunge ca PNTCD. Aceste doua partide s-au compromis pentru multi ani. NU mai au sanse, credibilitate, nu mai sunt atractivi, nu mai au ce oferi. Au tradat sunt expirati politic, vad cum Macovei acum se pupa cu Antonescu si ceilallti care au dat acea lovitura de stat prin Parlament si pe care o raporta cu multa verva la Bruxelles!!! Ce credibilitate sa mai aiba aceasta femeie, dar PDL? Jenant, rusinos! De asta cred ca PMP va fi sansa dreptei adevarate, deoarece PDL si PNL NU sunt de dreapta, sa fim seriosi.E mai de dreapta Ponta decat Blaga si Antonescu, Predoiu sau Iohannis. Iar Udrea chiar este de dreapta.
      • +12 (26 voturi)    
        tinere (Vineri, 30 mai 2014, 15:02)

        dum_i [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

        Tinere, ia un minus si stai jos ca de postaci ne-am saturat.

        Si ia mesajul meu si urla-l prin sediu la PMP acolo. Nu o vrem pe Udrea! Nu ne place de ea, nu o vom vota.

        Incep sa cred ca udrea e direct pe statul de plata a lui ponta, doar doar sa descurajeze cetatenii sa mai voteze cu dreapta.
        • +7 (13 voturi)    
          subscriu 100% (Vineri, 30 mai 2014, 16:40)

          firstfb [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

          .
        • +6 (8 voturi)    
          Am spus ca astia sunt destepti! (Vineri, 30 mai 2014, 19:27)

          Marian777 [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

          Ati auzit voi asa ceva la alianta PDL-PNL??? Ne-au prezentat un spectacol dizgratios uselist de dreapta cu sloganul "Jos Ponta!" (reversul lui "Jos Basescu!") care ne-a dat senzatia ca doar le e foame!...
      • +7 (15 voturi)    
        Citat (Vineri, 30 mai 2014, 15:19)

        Null [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

        "Ce credibilitate sa mai aiba aceasta femeie" - Aici vorbeai de Udrea, nu? :))

        Apropo, vreau si eu ce fumezi tu ca vad ca da o stare de euforie si exaltare (fara motiv) deosebita!
      • +8 (20 voturi)    
        Asta e argumentul suprem? (Vineri, 30 mai 2014, 15:32)

        nellino [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

        Ca se inscriu tineri in partid???

        Ba, nene, aia se inscriu pentru a capata si ei o ata de carne din ciolanul la care orice partid politic spera ca va accede! Se inscriu pentru ca spera din tot sufletul ca la un moment dat vor ajunge si ei bugetari din aia pe pozitii remunerate gras si cu responsabilitate zero!

        "nu vor functii, putere"... Gogosi populare, probabil ca aceste vorbe le ascundeti de cei care se inscriu in partid pentru ca altfel i-ati pierde inainte de semnatura.

        Nu comentez parerea canibala pe care o ai fata de fratii tai de dreapta. Dar este ironic cum PNL este personajul rau, desi Udrea a fost in PNL, iar PDL NU este de dreapta, in schimb membrii sai probabil ca sunt autentic de dreapta din moment ce sunt primiti cu bratele deschise in PMP!
        Ma rog, primiti cu bratele deschise si trimisi apoi cu bratele incatusate la DNA...

        Ca un side note, nici una dintre pretinsele mazete uselisto-proruse-filochineze-antidemocratice de pe acest site nu are un asemenea discurs gretos de servil fata de un alt actor politic din Romania.
    • 0 (2 voturi)    
      Pentru că (Sâmbătă, 31 mai 2014, 10:24)

      CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      Dl. Eugen Tolomac e președintele partidului PMP.
  • +8 (26 voturi)    
    nu stiu cine va cere sa fuzionati (Vineri, 30 mai 2014, 14:32)

    sachei [utilizator]

    ....apoi trebuie s-o trimiteti pe dna udrea la shopping ca numai timpenii a facut. si mai sint si altii
    • -5 (19 voturi)    
      Nu va pricepteti dat tot comentati!!! (Vineri, 30 mai 2014, 14:58)

      Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui sachei

      Elena Udrea a scos PMP-ul din anonimat, nici conferintele de presa nu le erau preluate, nimeni nu-i baga in seama pana sa vina ea in Miscare. I-a luat de la nici 3% si i-a adus la 6,21% IN NUMAI TREI LUNI. Ma intreb pe ce lume traiti si daca nu va pricepeti de ce comentati?
      Un partid je justifica prin electorat. Un politician se justifica prin electorat, nu prin gargara la tv sau pe FB. Papahagi, Funeriu, Paleologu, Baconschi sunt perdanti lamentabili. Nu aduc voturi, au pierdut rusinos si la PDL si la PMP, asa se compara diferneta dintre Udrea si restul. Intelegeti acum? PMP este alternativa, va da Presedintele in noiembrie, sa va fie clar. Va fi Elena Udrea. Singura care poate aduna voturi, are carisma, presa ii este prietena, face audienta, are verb, mesaj, forta , putere..este o masinarie politica.
      • +5 (9 voturi)    
        ne inveti tu (Vineri, 30 mai 2014, 16:45)

        cinev@ [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

        iti urmaresc comentriile pe toate articolele cu PMP si inaltarea in slava si lauda adusa lui Udrea nu cred ca te intrece nimeni...mai dihai ca la un cuplu dinainte de 89 daca ai prins asa ceva... cum poti vb de tineri cand in PMP au venit toti din PDL care nu si-au mai gasit locul? Mai ales tanarul Pinalti din Piatra Neamt...coboara si tu pe pamant si i-ati un job adevarat...
      • +3 (5 voturi)    
        dragul meu (Vineri, 30 mai 2014, 16:46)

        sachei [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

        sincer iti spun, chiar i-as fi votat. cind am vazut-o pe dna udrea, mi-a trecut cheful. nothing personal, e chiar o femeie inteligenta dar sa n-o mai scoateti in fata poporului ca nu va mai voteaza nimeni. e saracie mare in tara, lumea abia traieste de pe o zi pe alta si voi iesiti cu o blonda ca scoasa din cutie.
      • +4 (8 voturi)    
        Ti-am dat plus pentru umor (Vineri, 30 mai 2014, 16:53)

        Berzelius [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

        M-am amuzat atat de tare citind comentariul tau incat te-as vota fara retinere la un festival national (sau chiar european) de umor! =))))
        Chiar, nu te-ai gandit sa dai la actorie? Sau macar sa incerci sa faci un one-man-show. Ori sa scrii o piesa de teatru de comedie... Ti s-ar deschide atatea posibilitati!

        Auzi la el:
        "PMP este alternativa, va da Presedintele in noiembrie, sa va fie clar. Va fi Elena Udrea." =)) LOL
        Alta:
        "Singura care poate aduna voturi, are carisma, presa ii este prietena, face audienta, are verb, mesaj, forta , putere..este o masinarie politica." =)) ROFL
        • +4 (4 voturi)    
          Ea sau o prietena (Vineri, 30 mai 2014, 19:11)

          rerenenegate [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

          Cred ca e ea :)

          P.S. Daca toti ceilalti sunt prosti - "Papahagi, Funeriu, Paleologu, Baconschi sunt perdanti lamentabili" - inseamna ca PMP se bate la voturi cu M. Diaconu.
      • 0 (0 voturi)    
        Esti tare !!! (Duminică, 1 iunie 2014, 18:39)

        soringusar [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

        Postarea ta genereaza o suita de raspunsuri furioase !
  • +12 (22 voturi)    
    din lunga listă de tâmpenii... (Vineri, 30 mai 2014, 15:05)

    Mariicaialbastri [utilizator]

    a detestatei madame Udrea:
    de exemplu a adus pe cianuristul ăla /// de Marin Anton in PMP și pe feudalul (ex-PDL) de Dâmbovița Florin Popescu. Din cauza asta și-a dat demisia din PMP un om valoros ca Adrian Papahagi.

    PMP dacă doriți să vă votez de acum încolo vă rog să faceți un congres (să fie ca o noapte a cuțitelor lungi) și să să-i faceți vînt blondei direct în partid la Președintele Norvegiei.
    La mine în sector de exemplu s-au organizat alegeri pentru Senat (pe locul Varanului) și ați avut un candidat "ok" - Cristian Ilie, cu un pic de CV și cu studii prin Belgia. Vreau să spun că nu l-am votat din cauza acelor afișe în care era prima în fruntea pâinii madam Udrea cu blugi și cu tocuri. N-am avut încotro și a trebuit să votez second best option pe doamna Săftoiu de la PDL.

    P.S. Să știți că am fost de față în 2009 la Festivalul de jazz de la Gârâna când a fost huiduită absolut spontan Elena Udrea (și niște căței județeni de Caraș-Severin care îi țineau trena) de vreo 3000 de oameni!
    • +1 (5 voturi)    
      PMP are cateva vreascuri, PDL si PNL paduri! (Vineri, 30 mai 2014, 20:30)

      Marian777 [utilizator] i-a raspuns lui Mariicaialbastri

      In timp ce PMP are doar cativa oameni controversati, restul fiind de buna si foarte buna calitate, PDL si PNL, un fel de USL de dreapta, sunt pline de penali, baroni locali, securisti, demagogi, inraiti si care nu se vor reformati. Proportiile fac diferenta intr-un partid.
      • +4 (6 voturi)    
        Mai, vreascuri stie toata lumea (Sâmbătă, 31 mai 2014, 0:13)

        XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui Marian777

        ca sunt peste tot. Problema este ca in PMP, vreascul principal mai aduce si alte vreascuri, si ies tot timpul in frunte, ca paduchii.
        Cum sa zic ... PNL si PDL sunt praf, asa e. De aia nici nu am votat cu ei acum. Cat o admir pe Macovei, nu am de ce sa sprijin baronii PDL /PNL impotriva celor PSD.
        Nu ma mai sperie PSD-ul - am mai zis si o sa mai zic, sa vina, sa ia 100%, sa puna Ro in tren si sa o duca la Moscova, din punctul meu de vedere. Daca asta e tot ce poate produce tara asta, dupa mai bine de 20 de ani, ca alternativa la ciuma rosie a PSD-ului, Antonescu / Blaga / Udrea, Ro n-are decat sa moara cu PSD-ul si Moscova de gat.
        Pe de alta parte, insa, Udrea e ... incalificabila. Nu doar ca este la fel cu ei, in ceea ce privesete promovarea coruptiei etc, dar ... ea chiar pare ca se asteapta sa o credem cand ne minte ca e altfel.
        Antonescu, Blaga, stiu, pe undeva, cat sunt de de dispretuiti. Mai inteleg cate ceva. De asta Blaga o baga pe Macovei in fata, la alegeri, nu si-a pus poza cu el peste tot. La fel Antonescu, il scoate pe Iohannis, stie ca are imagine mai buna.
        Udrea nu intelege nimic. Dar NIMIC. Aduce penali cu ea, si se asteapta sa o credem ca ea vrea sa procedeze altfel decat PSD-ul, sa promoveze justitia. Ea chiar se asteapta sa atraga votanti, de asta si iese atat de mult in fata. Ea chiar mizeaza ca o credem ca aduce gasca de penali, dar, pe masura ce se dovedeste ca sunt penali, ea tot da-i si lupta pentru apararea justitiei, un mediu correct de afaceri....
        E ... foarte foarte blonda. Cam tot cu atitudinea asta a reusit sa duca si Bucurestiul in bratele PSD. Nu o sa invete nimic, niciodata - pentru ca e si fudula.
        Iar Basescu ... bleah, s-a prostit de tot. Nu mai e nimic, doar creator de jucarii pentru blonde.
  • -2 (6 voturi)    
    ... (Vineri, 30 mai 2014, 15:21)

    CristiRu [utilizator]

    Voi ati luat fiinta din ambitie, ceea ce pe mine nu ma convinge ... Puteti sa cresteti numai in situatia in care ve-ti veni cu programe pe care sa le duceti la bun sfarsit si sa invatsti sa fiti diplomati ... Dar ceea ce este mai trist ca eu vad pe fata voastra (in general a politicienilor) o disperare ... dorinta de ai spune celuilalt... sic!! (ca in copilarie) si poporul roman sufera ca voi va luptati in ...orgolii.
    Partidele facute la ambitii tin foarte putin ....
    Succese...Dar eu astept o alta clasa politica sau poate voi construi una ...
  • +3 (7 voturi)    
    ...f bine... (Vineri, 30 mai 2014, 15:44)

    ALTAN [utilizator]

    ...cit mai repede si un plan economico-politic clar...oameni de f buna calitate si umana si profesionala aveti,asa ca iesiti des in media cu propunerile concrete...si...fara divagatii gen 'graua mostenire'''...
  • +4 (14 voturi)    
    e.u. - un personaj gol (Vineri, 30 mai 2014, 15:52)

    FlorinMiron [anonim]

    elena udrea este moartea pmp. orice atinge omoara : e un om fara substanta , gol pe dinauntru . are mult tupeu , buna de gura , ceva din ''neamul'' antonescu-ponta-voiculescu . un om orbit de vanitate si dorinta de putere .
    un om trist , pana la urma.
  • +7 (15 voturi)    
    o sa muriti (Vineri, 30 mai 2014, 15:53)

    Manes [utilizator]

    cu Nuti de gat.....dar e bine ca aveti demnitate , tocmai ce ati castigat alegerile si ati obtinut un scor fabulos....
  • +7 (13 voturi)    
    RIP (Vineri, 30 mai 2014, 16:00)

    igorashu [utilizator]

    Uite-asa Alba ca Zapada ramane cu marul otravit in gat si fara print s-o salveze.
    • -1 (5 voturi)    
      vesnica pomenire (Vineri, 30 mai 2014, 16:45)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

      cel mai mult ma intriga Tomac,asta incepuse destul de bine,acum si-a legat papucii politici de gatul elenei?auzi ''EXCLUS'',cine dracu l-a invatat pe asta ca in politica e ceva exculs?meh...vb ta,RIP!
    • +5 (5 voturi)    
      Poate ma insel... (Vineri, 30 mai 2014, 18:16)

      old man [utilizator] i-a raspuns lui igorashu

      Cam asa vad situatia acum:
      Dreapta (PNL+PDL) are nevoie de PMP (cu Elena Udrea) - ca partid separat (nealiat), pentru a-si descarca PSD-ul gloantele in el, ca o continuare a luptei impotriva lui Basescu.

      PMP-ul poate n-o sa mai creasca, dar datorita faptului ca exista (nealiat), va facilita cresterea aliantei PNL+PDL - care (aparent) este despartita de Basescu (deci si de taierea salariilor si pensiilor).

      Daca acesta varianta nu se adevereste, iar PMP va creste, inseamna ca electoratul vede altfel lucrurile, ceea ce devine interesant.
  • +5 (11 voturi)    
    Pe scurt (Vineri, 30 mai 2014, 16:13)

    Miscarea Focul Dacic [utilizator]

    1.PDL si PNL nu au cum sa constituie o dreapta credibila in Romnania pastrandu-si liderii actuali chiar și în plan secundar. Sunt compromișii pe termen mediu și au nevoie absolută de o reformă profundă și de trecere prin purgatoriul refacerii identitatii și a credibilitatii lor ca partide politice. Numai fuziunea nu ii va ajuta.Ori pentru asta este nevoie de cel putin doi ani.
    2. PMP face bine daca ramane singur. PMP trebuie sa infrângă prin fapte psihoza bine coordonată de oamenii vechilor structuri în directia anatemizării sale pentru simplu motiv că este partidul lui Traian Băsescu și că a fost, chipurile, facut pentru Elena Udrea.
    Manipularea asta tine la naivi. Eu unul sunt absolut sigur de faptul că PMP va fi partidul care va scoate țara din dezstrul în care va fi dusă de PSD și apoi de PNL-PDL.
    Dar asa-i românul. Până nu-și dă cu tesla în... nu se învață minte.
    Succes PMP! Nu fuziona cu nimeni. Rămâi singur, consolideaza-te pe dreapta politicii românești, adu în rândurile tale oameni de valoare și lasă-i pe tot felul de mari ganditori sa spuna ce vor. TU AI VIITOR. Ceilalți au doar trecut. Și unul nu pre bun.
  • -2 (6 voturi)    
    Tomac (Vineri, 30 mai 2014, 16:14)

    Unu-2 [utilizator]

    Impresia mea e ca Tomac este exact imaginea lui Basescu, iar acel partid ar avea nevoie de o noua conducere, cu alt spirit si alt lider. Ca vor face apoi aliante cu altii nu prea conteaza acum (ramine de vazut) insa eu as vota imediat cu un lider de partid de genul funariu. Sa evdem apoi ce declaratii se vor face, atti cu privire la Udrea cit si alte subiecte.
  • +2 (8 voturi)    
    lider al partidului? (Vineri, 30 mai 2014, 16:29)

    lizardking [utilizator]

    Pai nu zicea chiar dna Udrea c[ este doar simplu membru? Acum, după un rezultat electoral ratat, e lider al partidului? Domnule Tomac, ce-ar trebui sa se întâmple ca sa pricepeți ceea ce va spune TOATĂ lumea: Udrea este piatra de moara. N-o vrea nimeni, afara de vreo doi-trei amețiți. Coborâți cu picioarele pe pământ odată.
  • +3 (9 voturi)    
    foarte bine (Vineri, 30 mai 2014, 16:31)

    geo12 [utilizator]

    Veti ramane in bula voastra, izolati si rupti de realitate. Ba chiar va rog sa luati in secta voastra si cateva specimene din PNL si PDL, poate se mai curata si astia de uscaturi si obtinem o dreapta solida.
  • +2 (10 voturi)    
    Solutie... (Vineri, 30 mai 2014, 16:59)

    taticutu [utilizator]

    Solutia e urmatoarea : TOATE partidele autointitulate de dreapta sa se alieze ( sa fuzioneze ! ) cu PMP ! numai asa se poate reface dreapta ! Pentru dreapta se aplica dictonul : cel mic il inghite pe cel mare ! Haideti repede , ca trebuie sa punem in aplicatie programul Presedintelui, si el nu trebuie sa gaseasca un partid minuscul dupa ce termina mandatul ! P rogramul inseamna justitie independenta, stat de drept, zero coruptie ,ceeace alte partide nu au in programul lor !!!
  • +5 (11 voturi)    
    E trist cand vezi ca unii care se cred anti PSD... (Vineri, 30 mai 2014, 19:08)

    Excelsior [utilizator]

    ...vorbesc exact ca si Ponta Plagiatorul.
    Nu ma jenez sa ii spun coruptului corupt si incompetentului incompetent cand e dovedit dar nu inteleg ce e cu adversitatea asta viscerala contra lui Udrea. Fapte, motive concrete, ceva?
    Vad ca e mai huiduita decat Cosma, Duicu, Ponta sau Fenechiu ori Daciana... sunt nedumerit. Femeile nu o inghit din instinct si barbatii din cauza complexelor sau de ce? Intreb si eu...
    • +4 (4 voturi)    
      da (Vineri, 30 mai 2014, 23:05)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Excelsior

      domnule Excelsior, ce conteaza ce stim noi, eu si dumneata si alti citiva ca noi, oricum ar fi udrea are imagine proasta si trebuie sa faca pasul inapoi. Imaginea, asa cum bine stim, e determinanata in politica, asta-i viata.
      • +3 (5 voturi)    
        Inteleg ca sunt multi care nu o suporta (Sâmbătă, 31 mai 2014, 10:32)

        Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        Am observat ca femeile tinere si cu caracter puternic o agreaza iar aproape toate "trecutele" nu o inghit. Din comentariile citite pe internet am avut impresia ca multi barbati sau pustani sunt complexati de ea si de faptul ca are bani. Ma rog, fiecare cu cat poate.
        Eu vroiam sa stiu motivele pentru care are "imagine proasta" cum spuneti dvs.
        • +2 (4 voturi)    
          De ce nu o suportă lumea (Sâmbătă, 31 mai 2014, 12:22)

          Mariicaialbastri [utilizator] i-a raspuns lui Excelsior

          pe madame Udrea. Cred că sunt două tipuri de motive, unele subiective şi altele obiective:
          - cele subiective ţin de faptul că o cheamă Elena (românii detestă femeile din politică pe care le cheamă Elena pentru că două purtătoare ale acestui nume au fost - si pe buna dreptate - considerate geniul rău al lui Carol al II-lea si al lui Nicolae Ceausescu), probabil că e percepută ca o arivistă fiind a doua soţie a milionarului Cocoş.
          Cele obiective probabil provind din faptul că nu asumă niciodată (vezi esecurile cu măscăriciul Prigoană la PMB, cu fuga lui Piedone - sef de campanie la opoziţie înainte de locale), europarlamentarele de acum, se inconjoară de profitori ordinari ca Marin Anton şi Florin Popescu, are şcoală puţină şi proastă (n-a fost în stare să ia admiterea la drept care în anii 90 încă mai era serioasă şi a terminat o particulară de mîna a III-a), e lipsită de gust şi rafinament(când scapă de conslierul vestimentar), îi plac manelele...
          • +1 (1 vot)    
            Nu stiu daca e asa... (Sâmbătă, 31 mai 2014, 15:48)

            Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui Mariicaialbastri

            Dupa aceste criterii Vanghelie nu trebuia sa castige niciodata nici o alegere. Suna destul de impalpabile. Ala cu Elena cel putin nici nu cred ca merita discutat. Nu cunosc ce e in Bucuresti dar am senzatia ca oricine candida era acelasi lucru exceptand cazul unui candidat asumat oficial de USL - vorbim de 2012, nici acum multi romani nu au inteles de ce s-au redus salariile bugetarilor (nu ca vina principala ar fi a lor). Ma rog, intram in amanunte greu cuantificabile dar per total cand cineva e hulit de Ponta eu am mai dihai incredere in acea persoana. Si oricum continui sa sustin ca alti oameni politici cunoscuti au mult mai multe si mai mari probleme si nu starnesc aceiasi viscerala reactie negativa. Posibil daca maine s-ar arunca in apa si ar salva un copil 3/4 din cei ce acum o anatemizeaza ar adula-o :)
    • 0 (4 voturi)    
      Pentru ca Udrea e dusmanul din (Sâmbătă, 31 mai 2014, 0:36)

      XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui Excelsior

      interior. Aia sunt intotdeauna cei mai urati ...
      Si da, spuneti-va voi ca "oamenii nu o iubeste pentru ca e invidiosi pe valoarea ei".
      Hai sa zicem ca aveti dreptate, ok ? Pai ... ea o sa aiba mereu mare valoare, deci dusmanii o sa-i poarte mereu pica, da' ? Care va sa zica, tot nu-I bine - valoarea ei e prea mare pentru lumea noastra, s-a nascut cu 1000 de ani prea devreme, etc. Eu inteleg ca, dupa ce cunosti asemenea culmi de competenta si simt politic, e greu sa renunti la standardele inalte (si baronii pe care asemenea standarde ii atrag), dar ... calcati-va pe inima.
      Uite, dati-o afara pe Udrea, si faceti-i o oferta lui Macovei. Daca i s-ar oferi o platforma pe care sa aiba o mai mare libertate pentru reforma ... cred ca ar accepta. Acum, inteleg ca e greu sa te multumesti cu cineva ca Macovei, dupa ce ai avut de-a face cu culmea tuturor culmilor, Udrea. Dar ... ce sa faci, e pur si simplu mult prea buna pentru noi. Unii am da-o in scris. Numai sa plece. :D
      • +3 (5 voturi)    
        domnule eu nu am zis ca "oamenii E invidiosi (Sâmbătă, 31 mai 2014, 10:27)

        Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui XXIstCentury

        pe valaorea ei", nu o cunosc personal macar.....eu am intrebat care sunt motivele concrete.
        Poate gresesc eu fiind logic in loc sa votez dupa cat imi place unul sau altul la fata.
        Ca o nota sa stiti ca la europarlamentare am votat FC si nefiind membru al vreunui partid mi-ar fi foarte greu sa "o dam afara pe Udrea si sa ii facem o oferta lui Macovei" :)
        Succes la ratiune tuturor!
  • 0 (4 voturi)    
    Mișcarea Delirantă (Sâmbătă, 31 mai 2014, 0:43)

    CititorulComentator [utilizator]

    N-am cuvinte.
  • -3 (3 voturi)    
    Mr. To(lo)mac, (Sâmbătă, 31 mai 2014, 11:20)

    John M. [utilizator]

    Take it from a pro. You are going to be history after the elections. Have the guts to tell Udrea to step back and join the movement. Your last train is just pulling into the station. Don't miss it!
  • +1 (3 voturi)    
    Un partid inutil... (Sâmbătă, 31 mai 2014, 15:32)

    UpNext [utilizator]

    ... si, ca atare, terminat. Fiind un produs exclusiv construit pe si in jurul Elenei Udrea, cadou oferit amantei politice (cabinetul doi) a actualului presedinte, nu are absolut nicio sansa in perspectiva. Total lipsit de doctrina, rezultat doar al unei ambitii personale a "pupezei" politicii romanesti, acest grup -pupila a presedintelui este ridicol, izolat, nesemnificativ, perdant. Theo Paleologu, asa infantil cum este, are perfecta dreptate apropos de PMP. Cu tomaci, papahagi si baconski perfect penibili, partidul de suflet al Carmaciului poate merge linistit in agricultura, la Nana, unde va fi, cu siguranta, mult mai util natiunii romane.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by