VIDEO Traian Basescu despre rezultatul PMP la europarlamentare: Nu a fost entuziasmant, e un scor bun pentru un partid care s-a inregistrat in ianuarie 2014

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 27 mai 2014, 13:19 Actualitate | Politic


Traian Basescu
Foto: HotNews / DP
Presedintele Traian Basescu a declarat marti, la plecarea spre Bruxelles, raspunzand unei intrebari adresate de un jurnalist, ca rezultatul obtinut de Partidul Miscarea Populara la europarlamentare "Nu a fost entuziasmant, e un scor bun pentru un partid care s-a inregistrat pe 29 ianuarie 2014".

Partidul Miscarea Populara (PMP) va tine un congres in luna iunie pentru a evalua rezultatele de la europarlamentare si pentru desemnarea unei noi conduceri, au declarat pentru HotNews.ro surse politice. Decizia congresului a venit in urma unei intalniri desfasurate luni intre Traian Basescu si conducerea partidului, au precizat sursele citate.

PMP a obtinut la europarlamentare 6,21%, scor sub UDMR si candidatul independent Mircea Diaconu. Elena Udrea, lider informal al PMP, a calificat rezultatul drept "un succes" pentru un partid infiintat acum trei luni, dar fostii consilieri prezidentiali Daniel Funeriu si Sebastian Lazaroiu au cerut schimbarea strategiei si a conducerii partidului.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


5782 vizualizari

  • +23 (41 voturi)    
    Hai Basescule ... (Marţi, 27 mai 2014, 13:26)

    A_Radu [utilizator]

    Fugi cu barcutza de aici si ia-o si pe Udrea cu tine ... daca asa aveti voi de gand sa bateti PSD care e aproape de 40% din voturi , inseamna ca ne paste o domnie rosie de durata ...
    Ca sa nu mai spun ca ai contribuit masiv la fragmentarea dreptei ... in loc de unitate ai dezbinat, in loc de reconciliere ai bagat intriga ... Basescule , gata, constientizeaza ca esti de domeniul trecutului si n-ai facut nimic pentru coagularea unei drepte credibile cu lideri credibili .. Udrea e un moft de-al tau, dar nu va fi in nici un caz un lider adevarat , respira mediocritate prin toti porii ... asa ca ai pus Romania in bratele PSD pt multi ani de acum inainte
    • +9 (15 voturi)    
      Udrea presedinte! (Marţi, 27 mai 2014, 13:53)

      nbo [utilizator] i-a raspuns lui A_Radu

      Suna absurd? E foarte posibil s-o avem si candidata la presedintie, cu tot cu Basescu in spatele ei. Va fi bomboana de pe coliva, si dovada finala ca domnul Base si-a pierdut de tot simtul realitatii.
      • -2 (12 voturi)    
        eh (Marţi, 27 mai 2014, 14:19)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui nbo

        Cufundați în calcule meschine, electorale, uităm deseori că politicienii sunt în primul rând oameni. Traian Băsescu nu mai are nevoie de bani și de funcții, a obținut deja totul. El o susține pe Elena din simplă și pură dragoste. De aceea, pe TB nu îl pot învinge Macovei, Funeriu & co, ci doar Elena Udrea, frângându-i inima.
        • -1 (7 voturi)    
          :) (Marţi, 27 mai 2014, 14:33)

          pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          "El o susține pe Elena din simplă și pură dragoste."
          Am ras cu pofta.

          Dar...
          Corect!
          Din pacate...

          Nu ca Nutzi nu ar arata bine la varsta ei.
          ///
          Nu!
    • +9 (13 voturi)    
      Simplu! (Marţi, 27 mai 2014, 13:57)

      pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui A_Radu

      Antenescu demisia.
      Buldogul demisia.
      Nutzi mai in spate.
      MRU la fel.

      Dupa aia candidat comun al dreptei, includ aici: PNL+PDL+PMP+FC.

      Gata!
      Am scapat de comunism!
    • +14 (14 voturi)    
      6% este maximul pe care il poate scoate udrea (Marţi, 27 mai 2014, 14:05)

      snowflake [utilizator] i-a raspuns lui A_Radu

      afirmatia lui Basescu cum ca 6% este un scor bun poate fi explicata prin prisma incapacitatii lui de a isi asuma greseala.
    • +2 (2 voturi)    
      Ce final (Marţi, 27 mai 2014, 14:19)

      giigi [utilizator] i-a raspuns lui A_Radu

      demn de o tragedie greceasca, de-un Shakespeare ceva..
  • +25 (33 voturi)    
    Altul (Marţi, 27 mai 2014, 13:26)

    CititorulComentator [utilizator]

    Care crede că e un scor bun, vă dați seama că Udrea nu pleacă nicăieri. Părerea electoratului=0.
    • +7 (7 voturi)    
      Nu trebuia sa spuna. (Marţi, 27 mai 2014, 14:16)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      ..ca e un scor prost ca sa o retraga pe Udrea. Daca te uiti la ce declara oficial fiecare partid, toti au castigat, dupa care incep macelurile interne.
      • +1 (5 voturi)    
        nu prea ... (Marţi, 27 mai 2014, 14:57)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        pnl a fost primul care a recunoscut pierderea .
        si antonescu a depus demisia imediat .

        restul au invins ...toti .... triste figuri .. si astia vor sa fie presedinte/parlamentari ..etc ...
  • +20 (34 voturi)    
    S-a ramolit saracul (Marţi, 27 mai 2014, 13:27)

    bogdan1477 [utilizator]

    Basescu tine neaparat sa moara odata cu Udrea. Dupa ce el singur spusese ca vrea scor cu doua cifre, acu e bine cu 6% si e meritul elenei. Poate a uitat ca nu se adreseaza publicului uslamist, care inghite orice explicatie. Cit timp a fost singura alternativa la comunisti, lumea i-a inghitit multe, de la casa din mihaileanu la eba europarlamentar.

    In momentul in care PDL si PNL se aliaza intr-un bloc de 28%, deja Basescu devine irelevant.
  • +31 (39 voturi)    
    NU elena udrea (Marţi, 27 mai 2014, 13:28)

    lp [utilizator]

    Sunt un sustinator al lui Traian Basescu, l-am votat de fiecare data, ma cert cu toti cunoscutii ca sa-l sustin. Dar pe Elena Udrea nu o sa o votez niciodata. Am votat PMP numai pt ca ea nu a candidat. Dar din cauza ei, nu o sa mai votez data viitoare acest partid. daca e nu intelege ca trebuie sa se retraga, iar ceilalti nu o indeparteaza, pe mine, una, m-au pierdut de votant
    • +12 (12 voturi)    
      Şi eu sunt un (Marţi, 27 mai 2014, 13:48)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui lp

      susţinător al lui Băse. Este pentru prima dată când nu votez cu PDL-ul dar nici cu PMP-ul. Am votat Forţa Civică.
      Dacă dl. Băsescu gândeşte aşa, e păcat. Păcat de încrederea pe care eu, personal, o investesc în domnia sa.
      • +4 (6 voturi)    
        La fel si eu (Marţi, 27 mai 2014, 15:21)

        Florin Cj [utilizator] i-a raspuns lui Audit

        Am votat FC. Cu tot respectul pentru doamna Monica Macovei, nu am putut vota acest PDL. USD, PNL, UDMR din diferite motive / principii nu am putut vota. Astfel am votat FC si speram sa ajunga un om de calibrul si pregatirea lui MRU la PE. Asta e, vedem la prezidentiale.
    • +4 (6 voturi)    
      la fel gandesc si eu (Marţi, 27 mai 2014, 13:54)

      was [utilizator] i-a raspuns lui lp

      Pare sa ne gandim la fel, si eu am votat cu cei 6%, tot cu Basescu tin in lipsa altei variante acceptabila.
      Pe de alta parte, va fi interesant congresul de PMP tinut in luna viitoare, ma astept ca un fel de Daniel Morar sa fie ales presedinte de partid, daca nu chiar el in persoana. Sigur ar aduce cateva procente pentru PMP, pe mine poate conta.
    • +2 (2 voturi)    
      EROARE (Marţi, 27 mai 2014, 14:58)

      sabo [utilizator] i-a raspuns lui lp

      DE logica,,pai daca Base o sustibe vadit pe Udrea..dumneta nu vezi ca te inseli singur! te autoamagaesti!?
      Ai haz!
  • -25 (31 voturi)    
    Basescu a spus un advear si de mine promovat (Marţi, 27 mai 2014, 13:28)

    Cristiann80 [utilizator]

    In numai trei luni de zile PMP a reusit sa aiba 2 europarlamentari, si sa atinga 6,21%. Repet: numai dupa TREI luni. PSD dupa 25 de ani a scos acel 37% in realitate nu au nici 25%. Nu i-au votat nici 1,3 milioane de asistati! Unde sunt cei 7,4 milioane? PNL si PDL au pierdut rusinos dupa tot 24 respectiv 20 de ani de existenta in politica. Asa ca cine este cel mai castigat? Asa se pune problema. Liderii dreptei au fost umiliti; Antonescu Blaga, MRU nu reprezinta nimic pentru electorat, iata dovada. Nu au fost votati desi au structuri in toata tara. MRU aluat ZERO. Asa ca Udrea are mare dreptate, dupa ce ca pierd rusinos tot ei tin nasul pe sus. Asta-i prostie crasa dragii mei. Au fost umiliti si se dau mari si tari, desi electoratul a decis, nu-i vor. PMP este solutia, asta e clar. Iata rezultatele finale:PMP conduce in Bucuresti si Diaspora. A batut si PSD-ul!!! Avem sanse dragii mei. Udrea a reusit!!!!!Este inceputul si numai in trei luni oameni buni!
    • 0 (8 voturi)    
      terminati cu prostia asta ... (Marţi, 27 mai 2014, 13:50)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      pmp era de 5% pre-urdea .

      cu urdea a ajuns la 15% (asa ziceaa basu si expertii aia in sondaje) .

      de fapt a ajuns la 6.2% , si nu datorita urdei ..ci datorita suportului exclusiv si pe fata dat de bas ...

      nu vorbim ca e un partid aparut de 1,2,sau 3 luni .. e vb ca e un pardit vechi , cu pdlici si cu electoratul basului .... nu e nimic nou , nu e nimic original , e parte electorat pdl furat de acolo si electoratul basului .

      asa ca terminati cu "numai in 3 luni" .. e irelevant , electoratul a fost furat si tranferat (dupa caz) .

      daca voi sperati ca infumurata aia e solutia ... spor ! voi o sa fiti principalii raspunzatori pentru ponta-presedinte .
    • +1 (5 voturi)    
      Nu mi se pare corectă (Marţi, 27 mai 2014, 13:52)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      analiza ta iar motivul este simplu: un partid susţinut de Traian Băsescu nu este un partid oarecare. Nu pleacă de la zero. Va avea maxim procentele lui Traian Băsescu dacă nu se fac greşeli iar Elena Udrea a fost o greşeală. Personal îmi place de ea: e frumoasă, e deşteaptă, cred că şi cinstită dar ... nu aduce voturi ci pierde.
    • +8 (8 voturi)    
      Este și începutul și sfârșitul (Marţi, 27 mai 2014, 14:08)

      Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      PMP nu mai urcă. Din păcate pentru tine nu se poate aplica regula de trei simplă - dacă în 3 luni a scos 6%, atunci în 12 luni ia 24% iar în 2020 câștigă 150%.
    • +1 (1 vot)    
      Mazeto (Marţi, 27 mai 2014, 14:24)

      CititorulComentator [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      Nu ești cu nimic mai bun față de Mazeta care postează pe aici.

      Dacă până și Căcărău și-a dat demisia, vine Udrea să ne spună de "succesurile" opținute de PMP.

      Chiar lipsește EBA din peisajul ăsta!
  • +19 (25 voturi)    
    ... (Marţi, 27 mai 2014, 13:30)

    o_oarecare [utilizator]

    Nu, nu e un scor bun. La cate asteptari sunt latente in Romania, nu e un scor bun. Dar d-l Basescu poate sa creada orice. Ma mira orbirea dumnealui. La ce 'feeling'-uri politice poseda, faptul ca nu poate trece la etapa urmatoare de recunoastere a erorii...Sa pariezi pe un cal care stii ca nu are performante ( de imagine in cazul d-nei Udrea) si sa insisti mi se pare o prostie fara margine. Pacat de Funeriu si Papahagi.
    • 0 (2 voturi)    
      nu cred (Marţi, 27 mai 2014, 13:56)

      Point [utilizator] i-a raspuns lui o_oarecare

      ca base e orb,mai degraba nu accepta infrangerea asta.eu personal i-l vad pe Tomac incalzindu-se pe margine
      • 0 (2 voturi)    
        incalzirea pt ce ? (Marţi, 27 mai 2014, 15:00)

        adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Point

        vorbeste mai rar decat ciorbea ...

        are deja imaginea de aservit ...

        e deja vechi si uzat .
      • 0 (0 voturi)    
        tomac (Joi, 29 mai 2014, 10:46)

        o_oarecare [utilizator] i-a raspuns lui Point

        Un om mai invizibil si fara activitate ca Tomac n-am vazut. Halal presedinte de partid. Udrea a fost portavocea campaniei si s-a vazut. Sa vedem ce fuziuni, aliante si alte aranjamente mai face 'dreapta' noastra, sa nu ne uitam lung la PSD cum face jocurile pentru anii viitori pe spinarea noastra. Mi-as dori un Basescu mai lucid. Udrea e un politician loial, dar ...
  • +11 (21 voturi)    
    Razgandire humanum est! (Marţi, 27 mai 2014, 13:30)

    nellino [utilizator]

    "Nu puteti sa fiti urmasii mei daca nu castigati. Ca sa puteti face ceea ce spuneti ca vreti sa faceti - sa continuati modernizarea Romaniei inceputa de Emil Boc si de mine - trebuie sa castigati. Asta inseamna doua cifre la europarlamentare[...]"

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-16878120-traian-basescu-reprezentantilor-pmp-nu-puteti-fiti-urmasii-mei-daca-nu-castigati-asta-inseamna-doua-cifre-europarlamentare.htm
    • -1 (5 voturi)    
      e .. de ar fi prima ... (Marţi, 27 mai 2014, 13:51)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      dar din pacate e a 1001 "razgandire" ..

      singura lui consecventa este : 'razgandirea" .
    • 0 (2 voturi)    
      Asta cu razganditul... (Marţi, 27 mai 2014, 15:05)

      AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      ...e trasa rau de tot de par. Omul a zis ca nu pot fi urmasii lui daca nu scot 2 cifre la alegeri. Omul le-a dat targetul si acum a avut rezultatul. Nu e normal ca o decizie sa se ia dupa primirea rezultatelor ?

      Iar o decizie majora nu o iei imediat dupa o zi de la alegeri.

      Aveti rabdare sa vedem daca se vor petrece schimbari in PMP sau nu si apoi mai vorbim. Pana una alta, abia s-au dat scorurile la alegeri si nici tusul de la stampila de vot nu s-a uscat inca.

      Sa-l injuram daca se incapataneaza sa o tina pe udrea mai departe.
  • +11 (19 voturi)    
    Bleah! (Marţi, 27 mai 2014, 13:31)

    corvus coraX [utilizator]

    Și Nuțy, cel mai mare om politic de la Gigi Becali încoace...
  • +19 (23 voturi)    
    PMP... (Marţi, 27 mai 2014, 13:32)

    pathfinder [utilizator]

    Daca se da Nutzi putintel mai in spate, au sanse.
    Poate chiar si Baxe, sa se implice mai putin.
    • -15 (21 voturi)    
      Completare (Marţi, 27 mai 2014, 13:39)

      pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui pathfinder

      Si ciudatul de Funeriu ar trebui sa faca un pas inapoi...
      • +4 (6 voturi)    
        Prostii (Marţi, 27 mai 2014, 13:54)

        CosminMaricari [utilizator] i-a raspuns lui pathfinder

        Ciudatul de Funeriu este cel mai credibil om de dreapta din România în afară de Monica Macovei. Hai, poate la egalitate cu Boc.
        • -1 (5 voturi)    
          Hmmmm... (Marţi, 27 mai 2014, 14:23)

          pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui CosminMaricari

          "..cel mai credibil om de dreapta..."
          Pe ce te bazezi?
          Ai un sondaj de opinie pe care sa-l impartasesti?
          Sau e doar o parere personala?

          Acuma, serios...
          "cel mai credibil om de dreapta"?!?
          Asta-i incredibil!

          Cel mai dintre cei mai si asta chiar e cel mai?!?
          Funeriu???
      • +6 (8 voturi)    
        de ce? (Marţi, 27 mai 2014, 14:12)

        snowflake [utilizator] i-a raspuns lui pathfinder

        De ce ar trebui sa faca funeriu un par innapoi? Pentru ca a avut puterea sa inceapa o reforma educationala in timpul unei crize economice si cu o sustinere politica redusa? Pentru ca a fost medaliat olimpic la chimie (nu la educatie fizica). Da nu are carisma si nu va fi niciodata o locomotiva electorala dar in pmp e nevoie de el sa iasa mai in fata si cu siguranta mai in fata elenelor.
        • -3 (5 voturi)    
          Pai uite de ce... (Marţi, 27 mai 2014, 14:19)

          pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

          1. Reforma aia educationala a fost un fiasco.
          El nu a facut "reforma" ci pur si simplu a taiat banii universitatilor mici.
          Pe criterii numai de el stiute si/sau intelese.
          O magarie, asta a facut.

          2. Da, nu are nici un fel de carisma.
          Cat a fost ministru citea discursuri scrise de secretara.
          Si pe alea le citea prost.

          Singurul lucru bun al individului este BAC-ul mai curat. Dar in rest a fost o catastrofa.

          Unde sunt de acord cu tine: Nutzi ar fi bine sa se dea putin mai in spate.
  • +18 (24 voturi)    
    justificari lamentabile (Marţi, 27 mai 2014, 13:34)

    pecos [utilizator]

    cum adica bun?
    e slab, e putin!
    ...s-a infiintat in ianuaria 2014. de ce?
    Atunci ati aflat de europarlamentare sau...ce legatura are...
    Dle Presedinte, retineti: 6% e PUTIN!
  • +21 (27 voturi)    
    A fi sau a nu fi! (Marţi, 27 mai 2014, 13:35)

    Sani [utilizator]

    Basescu este pe cale sa nu vada parul din ochi.
    PMP si-a atins aproape maximum de crestere in structura actuala.

    Vrei mai mult?
    Atunci las-o pe Udrea din brate....si pe ratatul de Florin Popescu...bazeaza-te pe oameni ca Funeriu si Baconschi!
    Atunci va mai creste PMP!

    Auziti domnu' Presedinte?
    Ati facut odata "buba mare" cu EBA si Udrea.
    Asa au ajuns la putere USL-amii!

    Grija mare sa nu mai faceti odata.
    S-ar putea sa vi se uite toate lucrurile bune pe care le-ati facut daca nu incercati sa fiti rationali si mai tineti in brate leprele.
    Va plac femeile? Corect!
    Dar alegeti-le mai bine...de Mona Musca va mai amintiti?....dar de Doamna Macovei?
    Eu personal as vrea un presedinte femeie.

    DAR NU UDREA!
    Kapisci?
    • -2 (4 voturi)    
      De acord! (Marţi, 27 mai 2014, 13:42)

      pathfinder [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      1. Fara Udrea in prim-plan.
      In plan secund sau in plan orizontal de-a binelea.
      Prin cearcefuri, acolosa...

      2. Lasa-ma bre cu ciudatul de Funeriu.
      Brrrrrrr
    • +2 (6 voturi)    
      pmp a fost o iluzie ... (Marţi, 27 mai 2014, 13:55)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      pornit si condus de oameni intelectuali , cu realizari ...
      dar a fost doar un 'vehicol' cum zicea ungurelu ... o dubitza colorata bine , in care sa intre gasca supusa din pdl .

      din pacate pentru ei .. lumea e putintel mai inteligenta decat au sperat ei ..si a inteles ce reprezinta de fapt pmp .
  • +17 (21 voturi)    
    "Despre morti,numai de bine !" (Marţi, 27 mai 2014, 13:36)

    gica43 [utilizator]

    Sunt curios cat ar fi insemnat un scor prost ! 0 % ??
    • -1 (5 voturi)    
      doar daca era cu - (Marţi, 27 mai 2014, 13:57)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui gica43

      (ceea ce e imposibil)

      doar atunci ar fi fost un scor prost .

      si la 0% gaseau justificari .. ca sunt prea tineri , ca sunt prea noi ..ca ciuma rosie ., ca antenele .. etc.


      ps. a vrut 2 cifre , a primit 3 ... deci e foarte bine !
  • +16 (22 voturi)    
    Mișcarea Populară (Marţi, 27 mai 2014, 13:36)

    CititorulComentator [utilizator]

    Nu prea mișcă...
    • +4 (8 voturi)    
      si nici populara nu e (Marţi, 27 mai 2014, 13:54)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui CititorulComentator

      buna lectia asta cu europarlamentarele. pana si pnl se straduieste sa faca schimbari, macar de fatada. numai basescu o tine cu udrea in continuare.
  • +2 (6 voturi)    
    si uite asa (Marţi, 27 mai 2014, 13:43)

    sachei [utilizator]

    o sa scape dl Basescu si de elena udrea. la congresul PMP
  • +1 (7 voturi)    
    acum e momentul (Marţi, 27 mai 2014, 13:55)

    boierash [utilizator]

    T Basescu cred ca a folosit-o suficient pe d-na udrea ca sa-l sperie pe v ponta. Deja se poate considera consacrata legenda premierului care se ascunde sub pat cand bate la usa o doamna blonda. O legenda care poate fi accesata si speculata in defavoarea lui ponta in toata campania. Dar acum a avenit timpul sa faca pasii relevanti catre lucrurile serioase pt tara. Dl Cristian Diaconescu are statura de om de stat. Nu cred ca exista alt scenariu decat promovarea acestui om. D-na udrea va ramane cea de frica caruia face pe el primul ministru. Intre timp, un om politic adevarat va vorbi despre proiect de tara si viziune. Contradictia cu un/// palavragiu va fi mai mult decat evidenta. C Diaconescu poate scoate la vot multi romani rezervati. Dl basescu, daca a gandit tactica asta, n-a gresit.
  • +5 (5 voturi)    
    Jenant.. (Marţi, 27 mai 2014, 14:16)

    taticutu [utilizator]

    Toti justifica ca e un partid infiintat "numai" de 3 luni,si vezi doamne ,nu a avu timp sa se impuna ! Minciuna : partidul functioneaza " ascuns " de cand s-a infiintat Fundatia MP, iar chichitele judecatoresti l-au intarziat sa fie " omologat " oficial numai in ianuarie curent ! Ei functionau si actionau de mult timp ; au mai pierdut mult timp si pana sa rupa membri ai PDL-ului, ei fiind de fapt o fractiune rupta din PDL ! Priviti afisul de la alegeri, si adevarul este evident ! Nici ceilalti nu sunt mai breji , dar sa proclami ca esti cel mai puternic si adevarat partid de dreapta,si ca ce s-a petrecut duminica a demonstrat o mare victorie, inseamna ca ne cred pe toti trepanati ! Un suflu nou in viata politica nu se aduce cu vechituri ! PM spune ca telul sau politic este sa puna in practica programul lui Basescu ; dar care este acest program ? Stat de drept, justitie independenta, coruptie zero ,etc. Dar care partid nu are in programul sa aceleasi doleante ?
    Hai sa nu ne mai mintim ...
  • -2 (4 voturi)    
    Votul meu... (Marţi, 27 mai 2014, 14:21)

    muciflenduri [utilizator]

    Multumita lui Basescu a ajuns (implicit) votul meu la PSD.
    In loc sa ajute la formarea unei aliante credibile (sau macar sa stea dracului in banca lui) a reusit sa faramiteze dreapta in partide si partidulete.
    Asa am ajuns sa votez FC si s-a dus dracului votul meu.
    Am mai si fugit de la iarba verde, sa apuc sa votez, ca nu cumva sa se piarda votul meu...
    • 0 (2 voturi)    
      dreapta (Marţi, 27 mai 2014, 16:52)

      botezatu1 [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

      Dreapta s-a faramitat din cauza lui Tariceanu, cand a sustinut suspendarea, si a condus guvernul cu ajutorul psd. Motivarea cum ca Basescu a faramitat dreapta este vehiculata numai la antene, ca sa scoata o vina din orice pentru Basescu, si se vede ca a reusit. Tariceanu are un ghimpe impotriva lui Basescu, de cand cu biletelul roz, si de atunci vrea sa se razbune, fiind un caracter mic dupa fapte sale.
      • 0 (2 voturi)    
        Tariceanu (Marţi, 27 mai 2014, 19:55)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui botezatu1

        Tariceanu a fost matrasit de la PNL de o bucata de vreme. Ce spun eu e ca Basescu nu a facut nimic pentru a coagula dreapta. Din contra, a luat /// PDL si l-a impartit in doua, un pdl cu oameni rai si unul cu oameni buni.
        L-a lansat si pe Tomac, a cochetat si cu Ungureanu, ai zice ca e eminenta cenusie a PSD-ului si singurul scop e sa starneasca tot felul de lupte.

        In final e oricum irelevant, si stanga si dreapta sunt la fel de putrede.
  • +3 (3 voturi)    
    pa pa (Marţi, 27 mai 2014, 14:37)

    Ovidiu4 [anonim]

    Imi vine si mie sa spun „Traian Basescu, pa, pa, la revedere!” Si chiar o spun daca o mai tine mult in brate pe blonda!
  • +2 (2 voturi)    
    marea greseala (Marţi, 27 mai 2014, 14:42)

    Johanis [utilizator]

    Cand te confrunti cu o criza este sa nu recunosti acest lucru, sa te minti singur. Pacat, la nivelul acesta!?
  • +3 (5 voturi)    
    Eu nu cred ca marinaru' nu-si da seama (Marţi, 27 mai 2014, 14:49)

    Copy-Paste [utilizator]

    Dar ce-ati fi vrut sa spuna, da' sunt un bou ca am pus-o pe Udrea in fata !
    Pe de alta parte, Udrea si-a facut treaba paratrasnet ce a luat in piept toate zoaiele psd-ului.
    Nu-l vad nici pe Preda, nici pe Funeriu, nici pe Baconschi, ca sa nu mai vorbesc de Tomac sa faca fata mirosului de rahat cu care arunca toata ziua PSD-ul.
    Sunt de acord ca Udrea n-are anvergura de om de stat, dar cred ca a fost impinsa in fata pentru ca tine la tavaleala (:-)).
    Congresul PMP e de fapt raspunsul real a lui Basescu si nu declaratia asta.
    Sunt curios ce se va intampla.
    • +2 (2 voturi)    
      tavaleala (Marţi, 27 mai 2014, 15:30)

      muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui Copy-Paste

      O fi buna Udrea la tavaleala, dar cum masori efectele pozitive? Daca rezultatul e 6%, se mai poate spune ca a ajutat in vreun fel?
      Nu-mi displace doamna, dar daca flacaii de la pmp se vor pragmatici, trebuie sa-si faca curatenie in ograda si sa vada realist cine ramane si cine pleaca.
  • +2 (2 voturi)    
    am zis eu inainte de alegeri ceva: (Marţi, 27 mai 2014, 16:28)

    ember [utilizator]

    ca din cauza personajelor din anturajul udrei si a nulitatilor de la ppdd care s-au aciuat la sanul lui basescu sperand sa mai gaseasca o rampa de lansare, acest pmp are izul unei afaceri sezoniere. atunci mi-a sarit lumea in cap ca sunt antenist si felixist.
  • +3 (3 voturi)    
    ... (Marţi, 27 mai 2014, 17:06)

    rerenenegate [utilizator]

    Nu stiu de ce va ofticati atata - asa e viata, fiti si voi ceva mai "zen"...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by