Antonescu: Daca Ponta ar fi supus unei probe cu detectorul de minciuni, se dezmembreaza aparatul ala

de V.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 17 mai 2014, 17:48 Actualitate | Politic


Liderul PNL, Crin Antonescu, a spus, intrebat cum comenteaza o afirmatie a lui Victor Ponta potrivit careia fusese de acord cu cedarea unor actiuni de la Portul Constanta la municipalitate, ca daca premierul ar fi supus unei probe cu detectorul de minciuni, "aparatul ala se dezmembreaza, sar acele".

Liderul PNL a fost intrebat, sambata, intr-o conferinta de presa sustinuta la Constanta, ce parere are despre o afirmatie a premierului Victor Ponta potrivit careia Antonescu fusese de acord cu cedarea unor actiuni de la Portul Constanta catre municipalitate, relateaza Mediafax.

"Domnul Ponta spune atat de multe lucruri incat eu nu am cum sa replic elegant. Tot ce pot sa spun e ca daca domnul Ponta ar fi supus unei probe cu detectorul de minciuni, cred ca se dezmembreaza aparatul ala, sar acele. Avem un fapt, avem o realitate, va aduceti aminte discutia si stiti decizia PNL ca portul nu a fost dat. Povesteste domnul Ponta ca eu eram de acord. Eu eram de acord? Si ce s-a intamplat? Nu a vrut Ramona Manescu? Foarte bine. Nu eram de acord, pozitia PNL si pozitia ministrului nostru a fost sustinuta, am avut discutii impreuna cu dumneaei cu tandemul Ponta- Dragnea destul de intenese pe acest subiect. (...) Indiferent despre ce ne amintm noi ca minte domnul Ponta sau nu minte, decizia sta in mana premierului si trebuie sa si-o asume fie ca e alba sau neagra. Ce rost are sa-l fac eu mincinos pe domnul Ponta cand il face realitatea?", a spus Crin Antonescu.

Antonescu a precizat ca nu este de acord ca statul sa nu mai fie majoritar in Portul Constanta.

"Aduc aminte ca in vreme ce eram impreuna la guvernare a fost o discutie prelungita si intensa privitoare la descentralizare, la legile descentralizarii si va aduceti aminte poate ca atunci a existat un conflict in interiorul Guvernului privitor la Politie, la porturi si Portul Constanta in principal si privitor la niste institutii din subordonea Ministerului Muncii pe care noi nu am acceptat sa le cedeze autoritatea centrala, in cazul portului din motive foarte clare. Doamna Manescu a impiedicat la acel moment pierderea controlului statului asupra Portului Constanta", a declarat Crin Antonescu.

De asemenea, fostul ministru al Transporturilor Ramona Manescu a spus, in aceeasi conferinta de presa, ca decizia de a oferi acel pachet de actiuni de la Portul Constanta catre municipalitate nu poate fi facuta printr-o Hotarare de Guvern, ci printr-o lege si chiar daca acest lucru s-ar realiza Consiliul Local Constanta nu ar avea forta economica de a sustine investitiile care trebuie facute in port.

Totusi, Ramona Manescu nu crede ca Victor Ponta doreste cu adevarat sa cedeze Portul Constanta, scopul sau fiind de a-l implica pe primarul Radu Mazare in campania pentru europarlamentare.

"Nu cred ca domnul Ponta e sincer si doreste sa-i dea portul lui Radu Mazare. Il tine un pic pe Mazare in priza pentru alegerile europarlamentare, determinandu-l sa se implice in campanie pentru PSD. Sunt convinsa ca domnul Ponta e la curent cu problemele pe care le ridica acest transfer", a spus Ramona Manescu.

Presedintele Traian Basescu a declarat, sambata, la Alba Iulia, la o dezbare a Fundatiei Miscarea Populara, ca a da "un port care face investitii de 500 de milioane in ultimul an lui Mazarica, clovnul national" este "un element de dispret pentru interesul national".

In 1 mai, in cadrul unei vizite facute in judetul Constanta, premierul Victor Ponta spunea ca procedura de transfer a actiunilor Portului Constanta catre Consiliul Local va continua, chiar daca exista riscul "sa se supere" anumite persoane, el sustinand ca portul se va dezvolta mai bine dupa ce o parte din actiuni vor fi listate la bursa.

In 17 aprilie, Consiliul Local Constanta l-a desemnat pe reprezentantul sau in AGA Companiei Nationale Administratia Porturilor Maritime sa verifice nivelul chiriilor in port pentru a vedea daca sunt operatori care platesc mai putin decat altii. In cadrul sedintei Consiliului Local de atunci a fost votat un proiect de hotarare prin care Consiliul Local Municipal solicita Ministerului Transporturilor transferul unui pachet de 13% din actiunile APM Constanta.

In prezent, Ministerul Transporturilor este actionar majoritar la Administratie Porturilor Maritime Constanta, cu 60% din actiuni, Fondul Proprietatea detine 20 de procente si tot 20 de procente are si Consiliul Local Municipal.

Angajatii din Portul Constanta vor protesta saptamana viitoare, de luni pana miercuri, fata de procedura de transfer a actiunilor de la Compania Nationala Administratia Porturilor Maritime catre Primaria Constanta, au anuntat lideri de sindicat, urmand ca protestele sa fie reluate dupa alegerile europarlamentare.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


4422 vizualizari

  • +25 (29 voturi)    
    Bine, bine, dle Cacarau! (Sâmbătă, 17 mai 2014, 18:08)

    Cataleya [utilizator]

    Dar noi, "votacii de rand" avem o problema!
    S-ar fi dezmembrat detectorul de minciuni daca ati fi fost testat pe vremea cand il sustineati, trup si suflet, pe Ponta?
    Sau s-ar dezmembra, astazi, cand il atacati la baioneta pe acelasi individ?
    N-o sa aflam niciodata!
    Nu prea e nimic de capul matale, dle Cacarau. Ati batjocorit sperantele si voturile catorva zeci de mii de romani. Acum degeaba va intindeti pe burta si degeaba incercati sa adunati ce-a picat pe jos de la masa imbelsugata a USL.
    Asa cum v-ati facut pres in fata lui Iliescu si a Varanului, tot asa va faceti pres, acum, in fata electoratului de dreapta. Aveti vocatia, aveti in sange aceasta atitudine.
    Nu stiu ce va iesi pana la urma dar, o data pres - intotdeauna pres!
    Sa te tarasti placut, dle Cacarau!
    • -10 (18 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 17 mai 2014, 20:26)

      [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      • +7 (11 voturi)    
        Ia uite unde era votacul de dreapta! (Sâmbătă, 17 mai 2014, 21:44)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui

        ///, nu ti-e ma rusine? Dupa ce tu si cu cacaraul tau l-ati facut PM pe Poanta si ati adus PSD-ul la guvernare, tot tu ai tupeul sa spui ca PSD-ul incaleca tara?

        Nimeni nu uita ce-a facut Antenescu' in 2012! O sa vada voturi de la noi cand si-o cere scuze pentru participarea la lovitura de stat si pentru comportamentul din perioada cand a fost presedinte interimar. Dar cel mai bine ar fi sa plece naiba din PNL si sa-si ia cu el penalii pe care i-a tot sustinut, in frunte cu Chiuariu lui.
        • -5 (9 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Duminică, 18 mai 2014, 3:44)

          [anonim] i-a raspuns lui Alius

          • +1 (1 vot)    
            Ar trebui... (Duminică, 18 mai 2014, 16:43)

            Alius [utilizator] i-a raspuns lui

            sa te opresti sa postezi tampenii. Basescu l-a numit pe Poanta premier, asa cum spune legea, dupa ce coalitia USD a castigat alegerile. Coalitia a castigat datorita faptului ca PNL a facut alianta cu PSD, caci daca nu faceau alianta aia, nici Poanta nu mai ajungea PM.

            Daca mie ar trebui sa-mi fie jena, tu ar trebui sa te ascunzi in canal si sa nu iesi de-acolo decat cand cacarau dispare dn politica.
      • +9 (13 voturi)    
        eu nu înţeleg... (Sâmbătă, 17 mai 2014, 22:34)

        slashroot [utilizator] i-a raspuns lui

        ...de unde anume din postarea de mai sus ai tras concluzia că e "votac Udrea"? Concret, pe text, cu argumente.

        Ca fapt divers, @Andradda are dreptate: Antonescu a mâncat rahat în coaliţie, a fost al doilea om în stat, ba chiar şi preşedinte interimar - toate cu sprijinul hidrei pesediste. Acum scuipă de unde a mâncat. Să fie sănătos, îl mai votează doar proştii şi membrii de partid.
      • +7 (9 voturi)    
        Adica de ce nu e de dreapta?! (Duminică, 18 mai 2014, 0:21)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui

        De cand Cacarau este dreapta in Romania?!
        Pana acum cateva luni era stanga!
        Dupa revolutie cine era langa ilici?
        "Dreapta" din penele; tariceanu si chiliman!
        De ce trebuie ca totul sa se reduca la latura asta de om?
        Ma doare in cot de Udrea!
        Dar cand ma uit la jegul asta de om numit cacarau, vomit! Numai cand ma gandesc la atitudinea lui de pe latrine si am numai ganduri... religioase (stii tu, care!)
        Te rog, lasa/ma cu puricele asta repetent!
        Oricine la conducerea tarii numai uslasi, nu!
        Nici spalati, nici actuali!
  • +10 (14 voturi)    
    Corect.chiar e mincinos ponta (Sâmbătă, 17 mai 2014, 19:53)

    marius112 [utilizator]

    Eu,Crin Antonescu,ma retrag din viata politica
  • +10 (12 voturi)    
    Fratii au devenit...vitregi ! (Sâmbătă, 17 mai 2014, 20:39)

    gica43 [utilizator]

    Asa este,dar aparatul respectiv s-ar defecta si in cazul lui crin...
  • +9 (15 voturi)    
    Sunt de acord ca Ponta minte, dar nici Crin (Sâmbătă, 17 mai 2014, 20:57)

    Matrafirefox [utilizator]

    nu e sfant. Cand era U$L-ul, acum putin timp, Crin era tare fericit, pana i-a tras Ponta presul de sub picioare. Asa ca desi sunt de acord cu ideea prezentata, ca Ponta e un mincinos si tradator de tara, nu-mi schimb parerea despre Crin, e doar un alt parvenit cu pofta de ciolan.
  • +6 (6 voturi)    
    are dreptate, aici chiar stie crin ce vorbeste, (Sâmbătă, 17 mai 2014, 21:28)

    __alex__ [utilizator]

    ca a dezmembrat si el citeva la viata lui....
  • +4 (6 voturi)    
    Comment sters de user (Sâmbătă, 17 mai 2014, 23:21)

    qwerasdf [anonim]



Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by