Traian Basescu: Obiectivul meu e ca pana in noiembrie Ponta sa ajunga la un nivel la care sa nu mai poata deveni presedinte

de I.R.     HotNews.ro
Sâmbătă, 17 mai 2014, 13:50 Actualitate | Politic


Presedintele Traian Basescu a declarat, sambata, la Alba Iulia, ca obiectivul sau este ca in noiembrie Victor Ponta sa ajunga la un nivel la care sa nu mai poata deveni presedintele Romaniei.

Prezent la o dezbatere organizata de Fundatia Miscarea Populara Alba, acesta a fost intrebat ce se va intampla cu Romania dupa plecarea sa de la Cotroceni, iar Traian Basescu a afirmat ca "e usor de raspuns", relateaza Agerpres.

"Daca ati vazut, ca raspuns la atacurile mizerabile pe care Ponta si televiziunile lui le fac la adresa mea, a familiei mele, nu ezit sa raspund. Iar obiectivul meu, chiar daca aceasta atitudine are pierderi electorale si pentru mine, este ca pana in noiembrie acest om sa ajunga la un nivel la care sa nu mai poata deveni presedintele Romaniei", a spus Basescu.

Traian Basescu a participat sambata, alaturi de primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, la o dezbatere organizata de Fundatia Miscarea Populara Alba la Casa de Cultura a Studentilor si s-a intalnit cu membri ai conducerii Universitatii '1 Decembrie 1918' Alba Iulia.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


8693 vizualizari

  • +28 (36 voturi)    
    FOARTE BINE! (Sâmbătă, 17 mai 2014, 14:09)

    schroedinger [utilizator]

    Poate reusim sa- nu mai avem nici prim ministru!
    • -20 (32 voturi)    
      mda (Sâmbătă, 17 mai 2014, 15:56)

      Danela Diana [anonim] i-a raspuns lui schroedinger

      Ma gandeam ca obiectivul este sa ne scoti din saracie, sa revigorezi industria, agricultura, fiscalitatea, sa faci vizite pentru stabilirea de noi relatii internationale...dar vad ca ne pacalesti in fiecare zi...te tii de agonisit averi, de razbunari personale si alte dosare..
      • +24 (32 voturi)    
        gandesti? (Sâmbătă, 17 mai 2014, 17:27)

        CNBC [utilizator] i-a raspuns lui Danela Diana

        Revigorarea agriculturii, fiscalitatea, industria sunt treaba guvernului tovarasa. Rolul presedintelui in stat este extrem de redus. Te-as intreba ce sistem de guvernare are romania....dar mai bine priveste haznaua 3.
        • +22 (30 voturi)    
          Las-o Badie (Sâmbătă, 17 mai 2014, 17:35)

          Kappa [utilizator] i-a raspuns lui CNBC

          in pace. A postat si ea, si-a luat felia de salam.
          Trebuie sa manînca si gura ei ceva.
          La urma urmei si postacii astia, chiar daca nocivi, sprijina biodiversitatea.
          Adica o fauna mai variata, nu?
        • -10 (18 voturi)    
          mda (Sâmbătă, 17 mai 2014, 19:25)

          Danela Diana [anonim] i-a raspuns lui CNBC

          e tara parlamentara si prezidentiala. te amagesti singur. ma intreb de ce mai votezi presedinte si parlament. Consideri ca rolul presedintelui tau este doar sa se lupte cu ceilalti? amice..
          • +9 (15 voturi)    
            Rolul presedintelui meu este (Sâmbătă, 17 mai 2014, 23:34)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui Danela Diana

            sa ma reprezinte in fata puscariabililor din parlament si din administratie. De aia l-am ales.
          • +6 (12 voturi)    
            asa? (Duminică, 18 mai 2014, 0:02)

            CNBC [utilizator] i-a raspuns lui Danela Diana

            Incorect tovarasa, se numeste semiprezidential, dar nici aia nu este ca in manuale. Este o forma de guvernare semiprezidentiala originala, cu atributii reduse pentru presedinte.
            PS: Si te rog fara apelative formale de genul "amice", nu am sa detaliez.
          • +7 (9 voturi)    
            asa o fi (Duminică, 18 mai 2014, 9:10)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui Danela Diana

            deci tu, daca ai fi presedintele tarii, cum ne-ai scoate din saracie? :)
            momentan avem o majoritate parlamentara (care scrie legile) care sustine un guvern (care scrie ordonante de urgenta si hotarari de guvern, gestioneaza bugetul tarii etc) si un presedinte (care ne reprezinta in afara tarii).
            peste astia avem un electorat care tot voteaza. majoritatea se abtin (din pacate), dar din aia care voteaza tot se creeaza o majoritate. intamplator (sau nu?) aceasta din urma majoritate nu prea contribuie la bugetul de stat, nici la PIB in general, dar decide indirect cine va guverna. trist, nu?
      • +24 (28 voturi)    
        Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 17 mai 2014, 17:43)

        [anonim] i-a raspuns lui Danela Diana

        • -11 (17 voturi)    
          amice... (Sâmbătă, 17 mai 2014, 19:41)

          Danela Diana [anonim] i-a raspuns lui

          Eu nu tin cu Ponta si cu nimeni. Toti sunt la fel asta subliniam. Nu tine nimeni cu poporul. Toti se cearta si NOI suntem cei care pierdem. De ani de zile vedem aceleasi lucruri.
          • +10 (14 voturi)    
            chiar vedem? (Duminică, 18 mai 2014, 0:08)

            CNBC [utilizator] i-a raspuns lui Danela Diana

            Nu toti sunt la fel, cum bine spunea si ardeleanu_ion123 trebuie sa muncesti daca vrei sa traiesti mai bine. Gandeste si tu cu altceva in afara de televizor.
      • +4 (6 voturi)    
        Clarificare (Duminică, 18 mai 2014, 11:56)

        dekar [utilizator] i-a raspuns lui Danela Diana

        Irina,desigur, vorbesti despre Ponta,asa ca sunt de acord cu tine,cu tot ceea ce ai postat.
  • +22 (42 voturi)    
    La lupta frati romani:NU bolsevimii,NU Ponta (Sâmbătă, 17 mai 2014, 14:20)

    Cristiann80 [utilizator]

    Cata dreptate are Presedintele. Dupa cum vedeti este singurul care ne mai apara tara de baroniada lui Ponta, de bolsevici, de mitomanul Ponta care este un real pericol pentru noi. In urma declaratiilor facute de penalul Ponta ca in noiembrie va elibera pe toti penalii din puscarii si ca Justitia ii va fi subordonata, la ce sa ne mai asteptam ca sa reactionam la timp?
    Trebuie sa ne alaturam tot electoratul de centru-dreapta Presedintelui, este singurul care il poate demasca pana la ultimul detaliu pe Ponta. Blaga, MRU, Predoiu sunt penibili, sunt niste pausi de paie neputinciose sa lupte intr-un razboi atat de mare. In afara de Basescu si Elena Udrea impreuna cu PMP, pe nimeni nu vad in stare sa elibereze tara de PSD=PCR condus de un bolsevic format de Ilici si Nastase pentru a le indeplini visul cu Rusia. Nu ne vom lasa si nu-l vom lasa pe Presednite singur in lupta. Stampila este la noi!
    • -16 (36 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 17 mai 2014, 15:16)

      [anonim] i-a raspuns lui Cristiann80

      • +16 (22 voturi)    
        Cred ca esti in eroare... (Sâmbătă, 17 mai 2014, 16:46)

        Kits [utilizator] i-a raspuns lui

        ...la fel ca si in 2012 sau ai uitat binefacerile oferite de cacarau si pnl
    • +23 (33 voturi)    
      Comment sters de user (Sâmbătă, 17 mai 2014, 15:25)

      Captain Romania [anonim] i-a raspuns lui Cristiann80

      • +6 (6 voturi)    
        Atita vreme cit avem dezbinare pe dreapta (Duminică, 18 mai 2014, 11:52)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Captain Romania

        si nici o stinga autentica, tzara e a mafiei oligarhice dimbovitzene.
    • +3 (23 voturi)    
      esti dus rau (Sâmbătă, 17 mai 2014, 15:38)

      nu-conteaza [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      1. Nici mie nu-mi place Ponta si nu o sa-l votez niciodata, precum nici PSD-ul.
      2. Dai in oameni in care mai ieri Basescu a crezut foarte mult.
      3. Asocierea cu Udrea nu va fi niciodata castigatoare.

      Numai bine.
      • +1 (7 voturi)    
        Exact, nu mai dezbinati dreapta! (Duminică, 18 mai 2014, 11:53)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui nu-conteaza

        sa ne explice Udrea de ce cabinetul lui VVP era avocatul lui Cocos!
    • +5 (7 voturi)    
      V-am dat plus inainte sa citesc denigrarile (Duminică, 18 mai 2014, 11:51)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      la adresa lui MRU, Predoiu. Cine divide castiga, deci aveti rolul de a posta ca tineti cu basescu dar n-avem nici o sansa fara o dreapta unita. Asadar, de partea cui ziceti ca sinteti? A lu' POnta?
  • -5 (31 voturi)    
    Am obosit (Sâmbătă, 17 mai 2014, 14:33)

    Cote [utilizator]

    Am obosit sa asist la paruiala dintre Primul Ministru si Presedinte. Nu am speranta ca le e grija de tara.
  • +1 (19 voturi)    
    Comment sters de user (Sâmbătă, 17 mai 2014, 14:39)

    Mowgli [anonim]

    • -2 (12 voturi)    
      Ponta nu se va mai vedea, daca tace Basescu (Sâmbătă, 17 mai 2014, 16:59)

      danduta [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

      Daca il aduce in prim plan, de bine, sau de rau, nu conteaza. Ii face reclama gratuita, o reclama de la cel mai innalt nive (Presedentia tarii) si cu atat mai pretioasa.
      Sa taca Basescu. Sa renunte ai mai face reclama lui Ponta.
      Numai asa Ponta nu va castiga prezidentialele.
      Sa-i explice cineva lui Basescu bazele elementare ale reclamei si publicitatii.
      Poti sa spui orice despre cineva, cu cat este mai de rau cu atat ii faci reclama mai multa. Totul este sa vorbesti de aceea persoana.
      Daca nu vorbesti, nimeni nu-l va baga in seama.
    • 0 (2 voturi)    
      da, Mowgli (Sâmbătă, 17 mai 2014, 20:17)

      Oltea [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

      Cu durere, subscriu- relativ la psihologia electoratului. Dar, cu minime sanse, nu ar trebui sa-i intrebam pe sociologi ce se poate face in modularea tacticilor de campanie? Ei stiu cum arata analiza demografica si in ce fel se pot prezenta adevarurile- atata cat pot fi scoase la iveala. Insa ma tem ca se culege ceea ce s-a semanat. "Viitorul si trecutul sunt a filei doua fetze"...
  • -20 (40 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 17 mai 2014, 14:52)

    [anonim]

    • +11 (17 voturi)    
      Si tu (Sâmbătă, 17 mai 2014, 17:42)

      Kappa [utilizator] i-a raspuns lui

      de-un pasaport pentru Rusia.
      E bine ca apar si unia ca tine, ca vb.aia tin spiritul viu.
      Da, dar e pacat ca existati in tara asta totusi frumoasa.
      PS:Ai ortografiat prost numele (nick-name-ul). Intreaba-l pe Varan de ce.
  • +20 (30 voturi)    
    bine...n.traiane.....ai grija ... (Sâmbătă, 17 mai 2014, 14:53)

    oxxxxxyyyyya [utilizator]

    pe cine lasi in loc si cu ce suport politic....asigura-ne de o coalitie a dreptei, altfel ....moare tara cu pontache si gasca de hoti., excroci,mazaroi ,voiculoi si alte lepadaturi hidoase.
  • -16 (28 voturi)    
    Oameni (Sâmbătă, 17 mai 2014, 15:06)

    Vladel [utilizator]

    Traiane, in afara de intelectualii pe care i-ai premiat, mai stii si alti romani. Te vad plin de ura fata de Ponta. E drept ca si Ponta nu e mai breaz in relatia cu tine dar tu esti presedintele TUTUROR romanilor deci si a lui Victor Ponta ori atitudinea pe care o ai vis-a-vis de el te arata cine esti, un om pe functie care lucreaza pentru interesul propriu si nu pentru bunastarea romanilor.
    • +10 (12 voturi)    
      nenica (Sâmbătă, 17 mai 2014, 17:31)

      CNBC [utilizator] i-a raspuns lui Vladel

      Si copy-ponta-paste nu e prim ministru decat peste cei 7.4 milioane de asistati, morti si spalati pe creier ?
  • -7 (25 voturi)    
    Vedeti romani (Sâmbătă, 17 mai 2014, 15:08)

    marius112 [utilizator]

    Ce obiective au mascaricii astia doi? Base si Prosta
    • +12 (24 voturi)    
      da (Sâmbătă, 17 mai 2014, 15:35)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui marius112

      daca obiectivul este sa scapam de micul hitler din |Romania, da eu sustin astfel de obiectiv.
      obiectivul plagiatorului este sa puna sub control toate institutiile statului.
      obiectivul lui base este sa-l opreasca.
      oare cine-i mascarici aici? :)
      cred ca unii comentatori :)
  • -8 (22 voturi)    
    Ciudat... (Sâmbătă, 17 mai 2014, 15:11)

    taticutu [utilizator]

    Acesta e obiectiv de Presedinte in exercitiu ?
    Cat au decazut principiile unei vieti democratice normale... Bineinteles ca unii vor spune ca e campanie electorala, si vezi ,Doamne, este permis orice ! Chiar asa ? Noi de la cine mai putem lua un exemplu ?
    • +12 (18 voturi)    
      da (Sâmbătă, 17 mai 2014, 16:43)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

      cat timp ne scapa de un mincinos, asta este obiectiv demn de presedintele Romaniei.
      cand un premier isi permite sa faca fascisti pe cine nu-l lauda da, este un obiectiv bun.
      • -6 (12 voturi)    
        Raspuns ? (Sâmbătă, 17 mai 2014, 17:42)

        taticutu [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

        Numai Ponta e mincinos ? Presedintele s-a intors de la manastire ?
        Te rog fi mai obiectiv,pentru ca iti respect opiniile.
        • +6 (8 voturi)    
          asta e raspuns? (Sâmbătă, 17 mai 2014, 21:52)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui taticutu

          da, toti politicienii mint. dar exista o limita pe care ponatalau a depasit-o cu mult.
          si cand este pus in fata dovezilor el tot ramane-n minciuna. vezi cazul afiselor electorale cu poze din alte tari.
          plagiatorul sef a depasit orice limita. minte minte si iar minte. cand scoate o vorba din gura este minciuna. am ajuns sa nu-l mai cred nici cand spune adevarul.
          deci hai sa nu facem comparatie si sa-i punem pe acelasi plan ca nu tine.
  • +21 (31 voturi)    
    Mda (Sâmbătă, 17 mai 2014, 15:24)

    Miscarea Focul Dacic [utilizator]

    Hai sa va zic si eu una. Din punctul meu de vedere cei care il sustin pe Ponta acum sunt ori dusi cu pluta, ori manipulati, ori inconstienti. Punct.
    Si ce ati vrea sa faca Basescu mai inteligentilor, daca astialalti, cu exceptia lui Udrea (dupa cum se vede clar in ultima perioada) tac sau mai miorlaie si ei din cand in cand impotriva bolsevicului.
    La ăsta trebuie sa ragi ca un leu nu să miauni ca un pisic?
    IDaca si Basescu tace atunci ne-am ras. De tot. Dar de...unii intelepti de pe aici nu pricep sau... manipuleaza. Si inca ceva. Daca ceilalti aproape 12 milioane ies la vot PSD si Ponta raman o neagra... amintire.
    • -2 (6 voturi)    
      Nu numai psd, dar nu mai (Sâmbătă, 17 mai 2014, 19:33)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Miscarea Focul Dacic

      prind parlamentul nici udmr si nici prm sau altii ca ei.
    • -1 (5 voturi)    
      Udrea sa explice contractul cu VVP la Cocos (Duminică, 18 mai 2014, 11:54)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Miscarea Focul Dacic

      si dupa aia va rog ridicati-o in slavi.
  • +10 (16 voturi)    
    ...aferim !!!... (Sâmbătă, 17 mai 2014, 15:28)

    ALTAN [utilizator]

    ...asa sa fie !!!...
  • +16 (26 voturi)    
    sper sa-i reuseasca. (Sâmbătă, 17 mai 2014, 15:29)

    __alex__ [utilizator]

    Ma surprinde ca unii nu vad diferenta dintre Basescu si Ponta, latrinele lucreaza doar.

    Basescu, cu scaderile lui, ( e om, nu candideaza la sfintenie ), a fost profesional foarte bun si respecatat ca om.

    Ponta a fost 0 profesional si a ajuns prim ministru prin casatorie din interes si gudurindu-se pe linga penalul Nastase.

    Dar cind pui egal intre cei doi, nu te mira ca-ti merge asa cum esti, adica prost.
  • +17 (23 voturi)    
    ! (Sâmbătă, 17 mai 2014, 15:51)

    karula [utilizator]

    Ponta este la un nivel la care Nu trebuie sa fie presedinte!
    trebuie evitat votul ...multimii! aici trebuie lucrat...nu ne intereseaza sa-i reducem inteligenta mitomana lu' Ponta ...trebuie sa ridicam natia.
  • +17 (23 voturi)    
    Comment sters de user (Sâmbătă, 17 mai 2014, 15:54)

    Radu-Mihai [anonim]

  • -10 (18 voturi)    
    da, base (Sâmbătă, 17 mai 2014, 16:28)

    chiuariu [utilizator]

    la demolari te pricepi. problema e daca mai ai timp si de altceva.
    • +2 (6 voturi)    
      Esti (Duminică, 18 mai 2014, 0:53)

      soringusar [utilizator] i-a raspuns lui chiuariu

      Esti chiar d-l Chiuariu ???
      • +1 (1 vot)    
        Nu e d-l Chiuariu ... (Duminică, 18 mai 2014, 17:12)

        Herodot [utilizator] i-a raspuns lui soringusar

        ... e TOA'SU' Chiuariu ... ;)
  • -10 (16 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 17 mai 2014, 16:57)

    klaudyuxxx [utilizator]

    Basescule, ti-e frica sa raspunzi si tu la intrebarile DNA, si nu in calitate de martor. Stim noi.
  • -8 (14 voturi)    
    :D (Sâmbătă, 17 mai 2014, 17:28)

    Gigi Kent [utilizator]

    Foaie verde de cicoare
    Te cam paste o ...
  • +9 (15 voturi)    
    Daca d-l Presedinte... (Sâmbătă, 17 mai 2014, 17:32)

    MichiuStefan [anonim]

    Daca d-l Presedinte reuseste asta,ii iert toate erorile si-ll declar "Salvatorul Patriei".Dar, singur, nu are nici o sansa.Solutia este la noi:sa spunem oricui sa voteze orice, cu exceptia PSD si corifeului acestui partid- inamic marsav al viitorului Romaniei.
  • +7 (9 voturi)    
    carisma si omenie (Sâmbătă, 17 mai 2014, 18:04)

    Vladel [utilizator]

    @alex

    E bine sa facem diferenta intre carisma si omenie. Oamenii merg repede dupa liderii carismatici, puternici. Omenia e mai greu de depistat in oameni, de multe ori oamenii se lasa purtati de slogane frumoase care pot degenera in extremism. Sa ne amintim de meritocratie, elitism. Importanta educatiei e una, elitism e alta si dus la extrem poate degenera in fascism. Ori desi frumos la prima vedere si mizand pe imaginea personala buna a fiecaruia despre el, propaganda elitelor si a meritocratiei a prins. Nu ca meritocratia nu e ceva meritoriu si un ideal spre care sa aspiram dar cand e folosit ca principiu de excluziune sociala si constrangeri efectuate de grupul "meritoriilor" asupra unei tari intregi, nu e ok. Oamenii meritorii ar trebui sa se angajeze in propasirea si bunastarea economica, intelectuala si spirituala a tuturor romanilor, inclusiv a celor mai putin norocosi si nu in excluziunea si pesepsirea lor pentru comportamente neconforme cu "ordinea sociala a merituosilor" pentru ca asa se transforma in tirani.
  • -4 (10 voturi)    
    Aiurea (Sâmbătă, 17 mai 2014, 18:24)

    MihaixMihai [utilizator]

    Basescu il legitimeaza pe Ponta ca lider indiscutabil al anti-basistilor si in felul asta Ponta va castiga alegerile fluierand. Basescu ar trebui sa nu-l mai consolideze pe Ponta dpdv moral si politic. Nu inteleg de ce il ajuta pe Ponta, probabil ca ii e frica mai mult de DNA decat de Voiculescu.
  • +2 (8 voturi)    
    Daca esti altfel !!!,de ce cobori la nivelul lui ? (Sâmbătă, 17 mai 2014, 19:11)

    andreesanu [utilizator]

    Dle Presdinte mi-ii scirba de politica si de cei care au facut-o din 90 pina azi,m-am saturat de mizerii de balacareli de mahalagisme.
    Vreau o viata normala,vreau o viata decenta,vreau un minim de liniste ,un minim de ordine,de siguranta ,de demnitate.
    Avem aceeasi virsta si cred ca este cazul ca in tara asta sa revina macar la civilizatia si ordinea anilor 19 70-1975 din Romania .
    Numai intr-o Romanie normala, civilizata,neinvrajbita
    un individ ca Ponta poate fi cel mult un gardist de strada cu fluierul legat de git !!!
  • +8 (12 voturi)    
    Ponta ca Ponta... (Sâmbătă, 17 mai 2014, 19:47)

    mono61 [utilizator]

    Mai important este ca poporul să ajungă la un nivel la care să nu-l aleagă pe Ponta.
  • +7 (11 voturi)    
    Ponta nu a trecut de stadiul de copilot (Sâmbătă, 17 mai 2014, 20:44)

    FlaviuBota [anonim]

    Cred că mulţi l-au văzut pe Ponta zburând cu F16 sau concurând la raliuri pe post de copilot. Dacă Ponta s-ar limita în a fi copilot numai la aceste două cazuri nu ar fi nici o problemă. Grav este că Ponta nu poate face nimic fără copilot chiar şi în actul de guvernare.
    Aţi observat în multe cazuri, mai ales acum în campania electorală, dând drumul la televizor, într-un colţ o mică imagine cu unul sau două pupitre cu microfon. Sub imaginea cu un pupitru se poate citii: „Peste câteva minute urmează o declaraţie sau o conferinţă de presă a preşedintelui Traian Băsescu”. Sub imaginea cu două pupitre se poate citii: „Peste câteva minute urmează o declaraţie sau o conferinţă de presă a primului ministru Victor Ponta”. De ce Victor Ponta foloseşte două pupitre iar Traian Băsescu foloseşte un singur pupitru? Pentru copilot!
    Când un ziarist îi pune lui Ponta o întrebare mai încuietoare care necesită oarecare cunoştinţe de economie, politică sau administraţie şi nu se limitează la lupta împotriva regimului Băsist, Ponta predă imediat manşa (microfonul) copilotului şi dispare ca o boare, amintindu-şi că are o întâlnire importantă.
    Ponta vrea să înfiinţeze funcţia de „Preşedinte copilot”. Vă convine?
  • -2 (4 voturi)    
    terminatorul (Duminică, 18 mai 2014, 8:46)

    tontu [utilizator]

    Domn' presedinte e consecvent, ca cam asa a facut mereu, a distrus...
  • +4 (4 voturi)    
    Basescu greseste cind ataca oameni de DREAPTA (Duminică, 18 mai 2014, 11:55)

    Maniu [utilizator]

    e o idee perdanta. UNITI DREAPTA, nu e de glumit.
  • +2 (2 voturi)    
    abordarea e gresita (Duminică, 18 mai 2014, 16:14)

    catelu [utilizator]

    Nu Ponta trebuie sa ajunga la un anumit nivel, ci noi alegatorii trebuie sa ajungem la un nivel de educatie si cultura la care sa ne dam seama ca meritam mai mult decat maimutoiul ala patetic.
    Cat timp este considerat "uncool" sa votezi, iar unele voturi se pot cumpara cu o galeata de plastic si o sticla de ulei, mai avem pana acolo!
    • 0 (0 voturi)    
      Exact, astia sint polii: uncool si uleiul (Duminică, 18 mai 2014, 17:51)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui catelu

      si pe falia asta se cocotaza Ponta si grupul ifractional organizat.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by