Antifascistii nostri

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 8 mai 2014, 18:17 Actualitate | Politic


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
S-a umplut brusc tara de antifascisti. Cum zici ceva de Rusia, un micut grup leninist de pe net sare in sus si te stampileaza fascist. Dincolo, la Antena 3, basistii nu mai sunt demult simpli basisti ci iau diverse alte chipuri hade: legionari, fascisti, extremisti. Toti cei care sustin anchetele DNA, curatenia in justitie si politica au ceva fascist in atitudine, de-a dreptul criminal dar la o adica poti fi trecut si in categoria activistilor comunisti ai anilor 50. Victor Ponta s-a pus zilele astea in fruntea plutonului de anti-fascisti, refuzand sa semneze decretul de decorare a unor onorabili intelectuali care au condus ICR-ul sub pretextul ridicol ca Mircea Mihaies ar fi "fascist batran".

Toate rahaturile astea nu prea merita atentie, explicate stiintific sau demontate deoarece n-ai ce demonta, totul e prostie pura si rea credinta. Dar merita studiat putin cum apar aceste cacareze de gandire scremuta. In cazul micului grup de leninisti care vede fascisti peste tot tampenia asta vine direct din Rusia. Patria miscarilor ultranationaliste, tara asasinatelor politice, comandate sau tolerate de statul lui Putin a umflat in ultimii ani teoria pericolului fascist dupa metoda clasica hotul striga hotii.

In Europa exista, adevarat, niste miscari extremiste (anti-imigrationiste in special) si un real pericol ca ele sa castige teren in PE, dar ele sunt numite in mod abuziv neo-fasciste sau cripto-fasciste. (Vezi aici un excelent studiu intitutlat The breakthough of neo-fascism in Europe. A case of mistaken identity, publicat luna trecuta in Foreignpolicy). Este, insa, mai eficient propagandistic sa acuzi  Europa ca tolereaza si incurajeaza fascismul, cum fac Putin si Lavrov azi, decat sa te aperi mereu de acuzatiile ca procedezi exact ca Hitler. Cea mai buna aparare este atacul continuu. Iti acuzi tu adversarii de toate relele care ti se pot imputa, la o adica, chiar tie, denigrezi fara scrupule pentru a confuza publicul.

Ei, asa si cu smecherasul Victor Ponta, tot mai vadimizat si lipsit de minima responsabilitate. La fel cum batranul activist Iliescu ii facea leginoari pe adversarii sai din opozitie la inceputul anilor 90 pentru a-i demoniza, exact asa procedeaza si Ponta cand isi acuza criticii de fascism. Tehnica e aceeasi, ruseasca, securista sau pur si simplu ticaloasa: adversarul trebuie denigrat cu orice pret, decredibilizat, tarat in mocirla chiar daca n-ai nici un argument sa o faci. Si mai ales cand relele puse in craca altuia sunt chiar in curtea ta. Pana una alta, PSD-ul este partidul tuturor - ismelor posibile. PSD-ul lui Ponta vine cu cea mai solida mostenire comunista si securista, nu altul. Mazare a defilat public cu uniforma nazista, nu Mihaies sau Patapievici (te umfla rasul numai cand te gandesti la asta). Sova si-a castigat dupa cateva iesiri in decor proasta reputatie de negationist, nu intelectualii de dreapta.

Marile aliante cu securisti dovediti le-a facut Ponta, nu dreapta "fascista". Fascisme in cele mai pure forme de manifestare, cu ziaristi care afirma public ca-si doresc moartea unor basisti, instiga la linsaje publice si pun in scena executii mediatice vedem fix la televiziunile aliate cu Victor Ponta, nu in alta parte, si unde premierul se simte foarte bine. Cea mai nationalista si prafuita campanie la europarlamentare o gasim la PSD, cu sloganul "Mandri ca suntem romani" sau "Aparam Romania la Bruxelles", de parca tara noastra s-ar afla sub asediul occidentului "putred", nu sub amenintarea expansionismului rusesc. Este, pana si aceasta, o forma de manipulare.

Cel mai mare dispret pentru justitie, stat de drept si lege l-a manifestat constant de-a lungul anilor PSD-ul lui Iliescu, Nastase si acum Ponta, culminand cu puciul parlamentar, tentativa de lovitura de stat sau cum doriti s-o numiti numai actiune democratica nu din vara lui 2012.

Antifascistii nostri, in frunte cu premierul Victor Ponta, fie au ceva de ascuns, fie tradeaza complexe teribile in fata adversarilor atunci cand arunca in stanga si in dreapta cu acuzatiile de fascism, legionarism sau dictatura. Este exact ceea ce li se poate imputa lor, antifascistilor de parada ai Romaniei. Cand tarasti dupa tine atatea rele si pacate politice, ca Victor Ponta, normal ca toti ceilalti - mai ales adversarii cu onoare, credibilitate si performante recunoscute peste tot in lume ca grupul de intelectuali care a condus ICR  - trebuie desfiintati. Cel mai simplu e sa le spui fascisti, deoarece e si la moda si nici nu prea trebuie demonstrat.  Publicul PSD stie doar ca fascismul e ceva nasol si cam atat, nu-si bate capul mai departe.

Apoi, poate va amintiti, micutul grup leninisto-antifascist incita la insurectii de strada, in frunte cu Rogozanu, facea nu demult apologia protestulului violent ca unica sansa de a impune o idee. Cam astia sunt antifascistii nostri de azi: un lider politic maoist, cu simpatii declarate fata de China si Rusia, un grup de intelecutali  stangisti-leninisti adepti ai revolutiei violente impotriva ordinii capitaliste si cativa ziaristi isterici ca seful lor risca sa intre azi maine la inchisoare. In rezumat, toti cei care nu tin cu hotia, minciuna, coruptia si propaganda sunt fascisti.

PS: Toti antifascistii din Romania au ocazia sa protesteze, maine, la statuia soldatului sovietic de langa statia de metrou Aurel Vlaicu unde azi dimineata se curata de zor, impotriva revenirii fascismului in Romania la 70 de ani de la infrangerea fascismului in Europa. Masa si dansul, la ambasada Moscovei.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















.*.


16916 vizualizari

  • +54 (64 voturi)    
    bravo, DT!! (Joi, 8 mai 2014, 18:29)

    cim [utilizator]

    .. bine, bine ''fascist'' ...da de ce batran!? de ce a trebuit sa l jigneasca si eu ma declar ''fascist'', <tin cu Ucraineni> ;)
    • -49 (61 voturi)    
      probabil (Joi, 8 mai 2014, 20:43)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui cim

      Ponta și-a numit opozanții „fasciști” pentru același motiv pentru care Tapalagă îi numește „leniniști”. Sună bine. Și e comod.
      • +28 (30 voturi)    
        Diferenta (Joi, 8 mai 2014, 22:45)

        mictatorul [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        , nu scriu pentru tine ci pentru cei care au un minim grad de discernamant, este ca Tapalaga mai are argumente. Si alea sunt supreflue; cine vede un congres sau un afis al PSD intelege de ce oamenii aia sunt comunisti.

        Ponta insa arunca cu invectivele in stanga si dreapta si cam atat.
      • +39 (39 voturi)    
        esti irecuperabil !!! (Joi, 8 mai 2014, 23:08)

        romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Chiar daca nu pricepi NIMIC din noianul de minusuri care le iei la fiecare comentariu, chiar daca toate opiniile pertinente se lipesc de tine ca apa de gasca, iti reamintesc 2 chestii elementare :
        1.Dan Tapalaga nu este plagiator si este si persoana privata;
        2.Ponta e si plagiator si nu doar persoana publica, ci DIN PACATE si un prim ministru mitoman, o pata neagra in istoria Romaniei...
        Poti pricepe restul rationamentului?
        • +13 (13 voturi)    
          pricepere? (Vineri, 9 mai 2014, 9:27)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui romania_curata

          dragule, mazeta e PLATIT ca sa scrie. Idem hingherul care iti ia catelusul drag tie. Nu-l intereseaza parerea ta, ci franzela lui.
          • -9 (9 voturi)    
            ca tot vorbim de acuzatii nefondate ... (Vineri, 9 mai 2014, 11:53)

            adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui cinic

            nu vrei tu sa aduci cateva dovezi la ceea ce sustii ?

            sau fiind persoana 'anonima' pe bloguri ai voie sa denigrezi alti useri ?
            • +4 (4 voturi)    
              si tu Brutus? (Vineri, 9 mai 2014, 12:58)

              cinic [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

              tot platit?
              • -6 (6 voturi)    
                nu .. tu ? (Vineri, 9 mai 2014, 13:46)

                adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui cinic

                ;)
            • 0 (0 voturi)    
              dovada (Sâmbătă, 10 mai 2014, 19:48)

              deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui adrian8

              Ce naiba bah..prostia are nevoie de dovezi ?
        • +7 (7 voturi)    
          ei . . . (Vineri, 9 mai 2014, 9:28)

          Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui romania_curata

          . . . nu pricepe! Pricepe ca nu e prost dar asta e job-ul lui ce vrei? Castiga si el o bucata de paiine! Ce nu stie el(sau stie pentru ca nu e prost) e ca penrtru acest job murdar parinii, copii si nepotii lui sunt condamnati la saracie si obscurantism perpetuu. Dai inainte Mazeta nu te lasa!
      • +7 (7 voturi)    
        Care sunt argumentele (Vineri, 9 mai 2014, 10:56)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Pentru a-i numi leninisti exista destul ba chiar pentru a-i numi pe ponta si sova nazisti (partidul nazist se numea Partidul National Socialist al Muncitoprilor din Germania) sova este anti-semit notoriu (notorietate data de propriile afirmatii la televiziune si in ziare - atitudine recunoscuta si de ponta), nationalismul inept e tema constanta in psd, se considera partid al muncitorilor. Mai mult discursul anti-capitalist este izbitor la cele doua partide (psd si NSPAD). Care sunt argumentele pentru Mihaies "fascist batran" ? ZERO
      • +7 (7 voturi)    
        Mazeta e postac (Vineri, 9 mai 2014, 13:35)

        pewpew [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Tapalagă nu este om politic si nu are opopzanti ///
      • +1 (1 vot)    
        fa ! mazeta (Sâmbătă, 10 mai 2014, 19:47)

        deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Si noi credem ca faci parte din "tembelisti"
        qed
    • -24 (26 voturi)    
      Eu tin cu Romania (Vineri, 9 mai 2014, 1:11)

      freejack [utilizator] i-a raspuns lui cim

      Poti sa tii si cu Dinamo. Nici ei nu "bat" pe nimeni. Dar cu Romania cand o sa tii? Si o sa ceri ca tara ta sa primeasca inapoi ce i s-a luat si acum se afla la ucrainieni? Fara sa fi nici fascist, nici antifascist. Si totusi cu Partidul National Social numit acum Svoboda, cum ramane? Sau cu ridicarea la rang de erou al Ucrainei al unui colaborator al nazistilor, pe numele sau Bandera, cum ramane? Ce tara face asa ceva? Ce politicieni conduc tara aia? Dar ce stiu eu? Sunt un "leninist" aflat in solda rusilor.
      P.S. Am inteles ca Ucraina e plina de "democrati" care vor integrarea in UE pentru binele poporului asuprit de slugile rusilor si care habar n-au cei ala fascism. Dar cu Jobbik in Ungaria? Sau si astia sunt plini de blandete si intelegere a democratiei?
      • +7 (7 voturi)    
        Incapacitatea de intelegere (Vineri, 9 mai 2014, 8:56)

        Spiky [utilizator] i-a raspuns lui freejack

        Nu poti intelege un lucru doar din doua cauze: 1. nu te duce capul; 2. refuzi sa accepti realitatea acelui lucru.
        Se pare ca matale esti incadrat la 2. Nici Antonescu si nici Bandera NU erau fascisti - ei s-au aliat cu fascistii pentru a lupta impotriva comunistilor(la fel de rai ca fascistii). Stalin omorase prin infometare milioane de ucraineeni, in 1936. Tot Stalin, care a lansat gogoritza asta cu fascistii peste tot, s-a inteles bine mersi cu Hitler cand i-a convenit, dar daca altii au facut acelasi lucru , gata, sunt fascisti. El cand a primit soldati germani sa se antreneze in URSS, nu a fost fascist? Ce este un fascist decat un national-socialist? Nu este Ponta socialist si nationalist? Deci Ponta, FASCISTUL, insulta pe altii cu o insulta perfect aplicabila lui insusi!!! Oricine se raliaza lui Ponta se declara automat GOGOMAN! sau mitoman, dupa caz
      • +11 (13 voturi)    
        istorie (Vineri, 9 mai 2014, 9:07)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui freejack

        Dragul meu FiloRus.
        Putina istorie:

        1. Rusii au luat Basarabia in 1812
        2. Rusii ne-au furat tezaurul in 1917
        3. Rusii ne-au furat industria aeronautica dupa razboi
        4. Rusii au tarat milioane de romani in gulagul soviectic
        5. Rusii ne-au distru elitele dupa razboi...

        Vrei sa stii mai multe? Citeste istoria Romaniei.
        Apoi comenteaza!
        Deocamdata TACI!
      • +9 (9 voturi)    
        nea istoricule! (Vineri, 9 mai 2014, 9:36)

        cinic [utilizator] i-a raspuns lui freejack

        Pentru ukrainienii de vest, rusii sunt cotropitori. In 1940 Rusia a acaparat Galitia [care era in Polonia]. In plus au adus si comunismul pe capul lor.
        Asa ca Bandera [cel putin pt. acesti ukrainieni] este un erou.
        Ca o paralela si noi am avut rezistenti in munti [ofiteri care au luptat contra bolsevicilor] Ii clasificam si pe ei drept fascisti?
        Iar modificarea granitelor in Europa se face numai pasnic [Helsinki]. Vrei sa conduci tu o miscare separatista in Bucovina?
  • +33 (37 voturi)    
    numitor comun (Joi, 8 mai 2014, 19:12)

    Adrian_. [utilizator]

    acesti "antifascisti" sunt doar niste soldatei care indeplinesc ordine. au rol de "propagatori". ar fi interesant de aflat ce numitori comuni au, pentru ca cel mai probabil acolo se regaseste "sursa ideologica".

    Ponta este limitat din punct de vedere intelectual. Probabil nici nu stie ce inseamna fascist. Repeta termeni si expresii auzite in sedinte despre "strategii de comunicare". Cu siguranta "strategii" de partid au la dispozitie solutii pentru a conferi greutate afirmatiilor lui Ponta propagandu-le pe mai multe "canale".

    PSD-ul are o politica de partid "populista". Ei reprezinta peste 7 milioane de anti-basisti. Ei scapa intreaga tara de dictatura lui Basescu. Prin urmare tot ceea ce afirma conducerea partidului trebuie "vandut" ca vocea / dorinta / votul poporului.
    Prin urmare mesajul partidului trebuie comunicat prin cat mai multe canale pentru a parea o opinie adoptata de tot poporul.
  • -56 (62 voturi)    
    E seara? E tapalaga! (Joi, 8 mai 2014, 19:19)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    Deci: "PSD-ul lui Ponta vine cu cea mai solida mostenire comunista si securista, nu altul." Oare stie dl. tapalaga ca nea nelu era mai nomenclaturist decat colegul nomenclaturist bas?  Ca eu cred ca bas bas era mai bine vazut si mai sus in ierarhia ceusisto-comunista. Pentru proza da bine frazele lui domnu tapalaga, pentru adevar insa nu.
    • +33 (37 voturi)    
      Daca ai si argumente.. (Joi, 8 mai 2014, 19:55)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      ..cu care sa demonstrezi de ce sunt Mihaies este fascist (batran nu mai e nevoie sa demonstrezi), apuca-te si scrie.

      Deocamada tu compari o adunatura de hoti, fosti securisti, fosti comunisti (PSD) cu un singur om (Basescu). Deci Poanta declara ceva, arunca si el cu niste noroi (ca atat are in cap), iar tu acum spui de Basescu.

      Si sa inchei: Este Tapalaga, apare si fai turnuletul, care da din manute fara nici o legatura cu articolul (dar nu se poate abtine sa nu spuna ceva de Basescu). Probabil un fel de efect Pavlov.
    • +15 (15 voturi)    
      asta chiar ca pute..... (Joi, 8 mai 2014, 21:31)

      Manes [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      ...binenteles ca era mai sus decat nea Nelu, era mai sus si decat nea NIcu.. ce de imbecili utili.....
    • +8 (8 voturi)    
      Iliescu vs Basescu (Vineri, 9 mai 2014, 11:02)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      E ridicol in a pune un comandant de vas in aceiasi oala cu un activist de partid, ministru, membru CC, prim - secretar de partid la Iasi si Timisoara. In calitate de prim-secretar Ilici Iliescu avea securitatea judetului in subordine deci si responsabilitatea actiunilor acesteia pe perioada cat a fost prim secretar. Basescu a avut in subordine echipajul sau si deci si el e responsabil pentru actiunile echipajului sau (oare echipajul a facut politie politica, a trimis oameni la inchisoare pentru delict de opinie ?). Influenta psd (vanghelie) se vede si in agramatismul postarii ("pentru proza da bine frazele"). ///
      • -6 (6 voturi)    
        la Anvers era altceva iar după era director de min (Vineri, 9 mai 2014, 11:27)

        basilicus [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        lasă, că nu despre cariera de căpitan de vas e vorba...., ci de cea de politruc.
  • -51 (59 voturi)    
    eh (Joi, 8 mai 2014, 19:20)

    Mazeta [utilizator]

    Propaganda și contra-propaganda sunt surori bune. Putin se luptă cu armele adversarului: a luat Kosovo și l-a transformat în Crimeea; a luat teroriștii și i-a transformat în fasciști; a luat mustața lui Hitler și a pus-o pe figura doamnei Nuland. Putin aruncă înapoi grenadele dușmane.
  • +25 (31 voturi)    
    hop (Joi, 8 mai 2014, 20:26)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    si lumpenii ceausisti mazeta si turbefel sa scuipe unde pot ei, adica pe orice insemna valoare in Romania si in general. Altfel a presta cu hidrantul la varan si la sluga oligarhica analfabeta mongo li se pare normal si chiar placut, fiecare cu placerile lui.
  • +29 (33 voturi)    
    păi cum?! (Joi, 8 mai 2014, 20:27)

    corvus coraX [utilizator]

    Când te-a împovărtat natura cu tone de nesimțire, când mitomania ți-a devenit modus vivendi, când porți în spate ingnobila povară a furtului intelectual (stigmat care știi că te va urmări toată viața), când nu ai altă susținere decât o șleahtă de bandiți mafioți dar și o bună pare din populația miloagă și spălată pe creier (dar niciodată adevărați intelectuali!!), cam ce pretenții mai poți avea?! O ții înainte gaia-mațu că altceva în viață nu știi să faci, deci, ești un ratat cu diplomă. Acesta este Baronul Ponthausen...
  • -34 (44 voturi)    
    Semeni vant culegi furtuna (Joi, 8 mai 2014, 20:46)

    Gigi Kent [utilizator]

    Eh lasati domnul Tapalaga ca PSD = comunisti bolsevici de mai mult timp decat basist = fascist. Ponta a invatat si el ca e bine sa lipesti etichete si daca discursul tuturor basistilor se invarte in jurul a cat de comunist e PSD-ul mi se pare normal ca la un moment dat sa le sara inapoi in brate cartoful fierbinte.

    PS Dl Patapievici e domnul acela care in timp ce era Presedinte ICR in campania din 2009 ne spunea de o caseta cu Geoana primind sex oral? Pe care o are Basescu dar nu o sa dea ca e baiat giorno (sanchi)? Pai se decoreaza acum "sexul oral"?
    • +21 (23 voturi)    
      deocamdata (Joi, 8 mai 2014, 21:34)

      Manes [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Ponta e cu tovarasii si Mazare cu nazistii...astia au adunat tot ce a fost mai "bun"....
    • +5 (7 voturi)    
      adica? (Vineri, 9 mai 2014, 9:39)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      trebuie decorat Geoana? sau [presupus] Birchall?
      Amandoi sunt acum Inalti reprezentanti ai Guvernului [o fi stiind Ponta ceva?].
    • +7 (7 voturi)    
      Birchall (Vineri, 9 mai 2014, 11:30)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      E cu caseta. Cat despre activitatea favorita a "doamnei" ne e prezentata seara de seara la televiziunile prietene. Pentru amatori si profesionisti filmuletul Birchall e de mult pe net
  • +22 (24 voturi)    
    Excelent articol (Joi, 8 mai 2014, 21:09)

    Excelsior [utilizator]

    Multumesc d-le Tapalaga!
    • -1 (3 voturi)    
      Fascismul, comunismul, nazismul (Vineri, 9 mai 2014, 13:39)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Excelsior

      au la bază confruntarea, între idei, între oameni, între națiuni, pe care o duc la extrem, adică o folosesc în orice situație. Care dintre politicieni preferă confruntarea?
  • +14 (16 voturi)    
    Prea... (Vineri, 9 mai 2014, 0:00)

    Teris [utilizator]

    Prea multa mediocritate, prea putin orizont, prea multa isterie mediatica, prea putin spirit de discernamant in fata ecranului, prea turma...
  • +18 (20 voturi)    
    Sa nu uitam de "fascistul" Gâdea (Vineri, 9 mai 2014, 2:35)

    mdesteptu [utilizator]

    ... în deja mult discutatul linșaj televizat, în care repetă precum un procuror nazist: "Da sau nu? Da sau nu? .... Ja oder nein? Ja oder nein?
  • +3 (7 voturi)    
    Relele (Vineri, 9 mai 2014, 7:16)

    Mihai2009 [utilizator]

    Cert e ca Ponta a reusit sa bage in capul oamenilor prostia asta cu "relele".
  • -15 (23 voturi)    
    mobilizarea HN... (Vineri, 9 mai 2014, 7:59)

    demaGOGU [utilizator]

    ...nu e de bun augur

    artileria grea - Tapalaga, Tismaneanu, Liiceanu, etc -a fost "activata" semn ca partida decisiva din toamna pare pierduta.

    scapa cine poate!
    • +7 (9 voturi)    
      Noroc... (Vineri, 9 mai 2014, 9:01)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      ... cu aruncatoarele de noroi de la Haznaua 3, care salveaza frontul... unitatii socialiste... utopice
    • +8 (10 voturi)    
      Dragule (Vineri, 9 mai 2014, 9:09)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      voi, tradatorii romaniei, interlopii psd incepeti sa pierdeti "partida".

      pentru voi romania este intr-adevar "o partida"...de poker dupa modelul psd-istului vlasov.

      pe care o pierdeti. incet, dar sigur!
    • +9 (9 voturi)    
      Artileria grea apara bunul simt (Vineri, 9 mai 2014, 11:34)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Panica lui ponta se traduce intr-un limbaj si agreesivitate ce depasesc orice limite ale bunului simt. Mahalaua si incultura au invadat spatiul public la initiativa psd. Atacul grobian la imaginea unor intelectuali e ultima picatura si orice om onest se simte jignit de afirmatiile aberante ale unui infractor dovedit care conduce un guvern al Romaniei. Acum se vede calitatea societatii civile Romanesti nu la manifestatii de picnic pentru copaci, parcuri, gaze de sist sau nu.
  • -6 (12 voturi)    
    Patapievici si romanii (Vineri, 9 mai 2014, 8:51)

    Deni2014 [utilizator]

    "Patapievici despre români și dragostea de țară:

    „Radiografia plaiului mioritic este ca a fecalei: o umbră fără schelet, o inimă ca un cur, fără șira spinării”,
    „un popor cu substanța tarată. Oriunde te uiți, vezi fețe patibulare… guri vulgare, trăsături rudimentare”,
    „Românii nu pot alcătui un popor fiindcă valorează cât o turmă”
    Despre limba română:

    „Româna este o limbă în care trebuie să încetăm să mai vorbim sau ... să o folosim numai pentru înjurături ... ”
    —H. R. Patapievici, Politice, ediția 1996, pag. 64

    Ponta e de aceeasi factura cu intelectualul asta!
    • +4 (6 voturi)    
      Petre Tutea! (Vineri, 9 mai 2014, 13:01)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui Deni2014

      "am facut 13 ani de puscarie pentru un popor de idioti". N-am stiut ca te-a cunoscut personal.
      PS. Il mazilim si pe el? sau Ponta nici n-a auzit de P.Tutea, asa ca n-a dat ordin de zi pe unitate ?
      • -2 (4 voturi)    
        Patapievici NU este Tutea (Vineri, 9 mai 2014, 15:14)

        Deni2014 [utilizator] i-a raspuns lui cinic

        vezi ca faci confuzii mai mari decat orgoliul tau.tutea nu este patapievici. ///patapievici nu are nimic romanesc in gandire si mai ales nu simte romaneste.esti pe aratura amice.treci pe asfalt!
        • +2 (2 voturi)    
          ii (Vineri, 9 mai 2014, 19:39)

          mike13 [utilizator] i-a raspuns lui Deni2014

          Iar tu cred ca esti prin sant...dak Patapievici nu gandeste romaneste, de ce a facut performanta la ICRoman??De ce a fost decorat afara ca reprezentant al Romaniei??Dak a scris odata ceva ce a gandit in acel moment--si dupa perera mea are dreptate!--inseamna ca trebuie sa-l impuscam??noi, astia, de ne-am trezit patrioti peste noapte, ignorand realitatile crunte ale acelor afirmatii!!!
          Toti ne grabim sa dam cu piatra, da ati gresit adresa, fratilor!!Nu este mai antiroman ca acest regim care ne-a facut praf!!!Mai treziti-va!!!
  • +8 (8 voturi)    
    ponta & putin (Vineri, 9 mai 2014, 8:53)

    barbu007 [utilizator]

    domnule tapalaga, in vara lui 2012, prezenta prietenul dv. turcescu, in a sa emisiune, un document colosal: scrisoarea unor oficiali rusi, referitoare la angajamentele luate de actualul premier fata de ei. va mai amintiti de el?
    acesta ar trebui reluat, cat mai insistent ("agresiv", cum se spune in publicitate), sustinand perfect sloganul electoral "votati ponta=votati putin"
  • +2 (4 voturi)    
    oameni (Vineri, 9 mai 2014, 9:48)

    Vladel [utilizator]

    Poate ar fi bine sa ne ridicam deasupra etichetelor si sa fim oameni. Nu doar in vorbe ci si in fapte. Si sa nu lasam umanitatea deoparte in favoarea unei asa de simplu de aruncat etichete. Ca eu nu vad ura si filiatiune extrema la nimeni.
  • +2 (12 voturi)    
    fasciști, comuniști, antisemiți, (Vineri, 9 mai 2014, 9:59)

    basilicus [utilizator]

    leniniști, securiști, feseniști etc. toate sunt niște etichete goale de conținut dar care îndeplinesc aceeași sarcina: atacă și jignesc persoana în lipsă de argumente!
    • +4 (4 voturi)    
      alt nick? (Vineri, 9 mai 2014, 13:02)

      cinic [utilizator] i-a raspuns lui basilicus

      esti evoque sau adrian 8?
  • -9 (15 voturi)    
    Citate din "gandirea" lui Patapievici. (Vineri, 9 mai 2014, 10:05)

    Gigi66 [anonim]

    Cateva citate din putul gandirii anti-romanesti a scarnaviei basiste Patapievici:
    "Radiografia plaiului mioritic este ca a fecalei: o umbra fara schelet, o inima ca un cur, fara sira spinarii." (din "Politice" de H.R. Patapievici, editia 1996, pag.63)
    "23 de milioane de omuleti patibulari (buni de spanzurat)" (din "Politice" de H.R. P., editia 1996, pag 53)
    "Un popor cu substanta tarata. Oriunde te uiti, vezi fete patibulare, ochi mohoriti, maxilare incrincenate, fete urite, guri vulgare, trasaturi rudimentare." (din "Politice" de H.R. P., editia 1996, pag. 34)
    • -9 (11 voturi)    
      îi descria pe fanii PiMP de la Nana? (Vineri, 9 mai 2014, 10:32)

      basilicus [utilizator] i-a raspuns lui Gigi66

      că se cam potrivesc descrierii....
    • +9 (9 voturi)    
      Patriot de stadion (Vineri, 9 mai 2014, 10:40)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui Gigi66

      Eu inteleg ca urmatorii sunt tot "scarnavii basiste":
      1. Mihai Eminescu: „Dar domnilor! Mi-e ruşine să fiu român! Dar ce fel de român? Român care vrea a-şi fi însuşit monopolul, privilegiul patriotismului şi-a naţionalităţei – aşa român de paradă mi-e ruşine să fiu.” (Opere, vol.IX, p.459-460).

      2. I.L.Caragiale: „M-am exilat şi atîta tot. [...] nu am ce căuta acolo, unde linguşirea şi hoţia sînt virtuţi, iar munca şi talentul, viţii demne de compătimit.” (apud Dan C. Mihăilescu, Despre lume, artă şi neamul românesc).

      3. Octavian Goga: „Ţară de secături, ţară minoră, căzută ruşinos la examenul de capacitate în faţa Europei… Aici ne-au adus politicienii ordinari, hoţii improvizaţi astăzi în moralişti, miniştrii care s-au vândut o viaţă întreagă, deputaţii contrabandişti… Nu ne prăbuşim nici de numărul duşmanului, nici de armamentul lui, boala o avem în suflet, e o epidemie înfricoşătoare de meningită morală.” (Jurnal, 1916).

      4. Emil Cioran: „În ţara cu români, nimic nu reuşeşte. Totul se întâmplă altcum. Lipsa noastră de noroc e o poezie fără ritm, e-un cânt înaintea inspiraţiei, e-o schiţă a unei imposibile melodii. Un imn negativ e viaţa noastră. El nu pătrunde în spaţiu, ci se destramă în vibraţii de nicăieri, ca un parfum sau o putoare de absurd. [...] Între neamurile bolnave, noi suntem cei mai bolnavi.” (Îndreptar pătimaș II, pp. 23-24

      Patrioti - dupa mataluta - sunt urmatorii: Matale, Mazeta & Co., Ponta, Iliescu, Ceausescu, Voculescu +...adica cei care sunt interesati sa fie "patrioti" pentru milioanele si respectiv puterea care o primesc de la fraierii romani (70%) carora nu le place sa se mai uite cateodata in oglinda!

      Propun ca PSD-istii sa strige in Piata Publica urmatoarele lozinci:
      Jos Eminescu, Goga, Caragiale, Cioran, etc....
      • -3 (9 voturi)    
        Unde vezi tu "fecale" la Eminescu Caragiale Goga? (Vineri, 9 mai 2014, 11:59)

        alex4321 [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        Unde vezi tu "fecalele patapieviciene" la Eminescu Caragiale Goga?

        Unde vezi tu ca Eminescu sa-i injure pe TOTI cei 23 de milioane de ROMANI sau cati or fi fost atunci ?

        Unde vezi tu sa "urineze patapievician" pe ei?

        Unde vezi tu ca ei sa injure grobian Limba Romana cum o face acest pata-piev-ici?
        care spune ca romana trebuie folosita doar pentru injuraturi?
        http://cuibus.ro/blog/despre-poporul-roman-h-r-patapievici.html

        Chiar nu vezi diferenta intre injuraturi xenofobe a acestui Pata-piev-ici (cu -ici ca in Il-ici si Vladimiro-vici) si disperarea lui Eminescu Caragiale Cioran si Goga?
        • +4 (6 voturi)    
          alt studios? (Vineri, 9 mai 2014, 13:05)

          cinic [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

          biografia lui Eminescu ai citit-o ? sau nu se preda la St.Gheorghiu. Eminescu s-a nascut Eminovici , asa ca argumentul cu "ici" lasa-l [apropos si de activistul PSD Bebe Ivanovici].
          De P.Tutea ai auzit, sau Bogdan Teodorescu nici nu stie cine este?
          • -2 (4 voturi)    
            Eu ma refeream la ce au scris nu la cum ii (Vineri, 9 mai 2014, 14:49)

            alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui cinic

            Eu ma refeream la ce au scris nu la cum ii cheama...

            Si dadeam exemplu screirile agresive bolsevice ale -icilor ruznaci de tip Ilici si Vladimirovici dupa nivelul discursului lor agresiv.

            Apoi tatal lui Eminescu nu a fost un "transfug-stalinisto-bolsevic" om al rusilor, refugiat de la Viena" in "Bucurestiul bolsevizat ocupat de rusi si de agentii lor paukeristi si bruckeneristi"

            cum a fost taica-sau acestui Patapievic un bolsevic stalinist asta a fost taica-sau daca
            n-ai aflat din ce familie "de democrati stalinisti bolsevici se trage celebrul pubibonderist"

            Totusi mult tupeu iti trebuie sa compari un Patapievici cu un Eminescu

            Chiar asa???

            (Brosurelele alea rasuflate si reincalzite dupa altii, nu-s carti, ca sa fie clar, acest patapievic e un fel de mic recenzoras al ideilor altora lucru usor de sesizat daca i-ai citit pe altii te prinzi usor cam ce lecturi transpune in brosuricile sale si cam de la cine preia "universurile dintr-o lingurita" si alte nazbatii de 2 lei din ciclu sa ne facem ca vorbim cand n-avem ce spune)

            Dar daca nu citesti altceva asta a ti se pare geniu national orice fizician ratat...care n-a profesat nici o zi.

            Citeste-i ma pe Noica, Cioran, Eliade, Blaga daca vrei carti de eseuri , de antropologia culturii si de filozofie...nu "fecalelele" (citat din el) unui neica nimeni care-si trece mana prin par de 100 de ori la TV ca sa para inteligent si din acelasi motiv isi infinge (ca-ntr-un teatru prost) degetul in barbie de 50 de ori pe minut.
        • 0 (2 voturi)    
          Param pam (Vineri, 9 mai 2014, 13:33)

          Sani [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

          Daca taceai .....filosof ramaneai - v. raspunsul lui "cinic".

          Apropo, astia care se "legau" de nationalitate, nume,...cum se numeau....fascisti cumva?

          TU ESTI UN FASCIST, MAI DRAGA?
          • -1 (3 voturi)    
            Fascisti is aia care au ideologizat Teoria Pop inf (Vineri, 9 mai 2014, 15:11)

            alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Sani

            Fascisti is aia care au ideologizat Teoria Popoarelor Inferioare, mai smechere care repede ii faci fascisti pe altii ca Ponta,

            Fascisti is aia care au ideologizat Teoria Popoarelor Inferioare
            cum face acest Patapievici cu poporul roman
            http://cuibus.ro/blog/despre-poporul-roman-h-r-patapievici.html
            Citeste inainte sa-ti dai cu parerea

            Fascisti is aia care pe baza ideologiei popoarelor inferioare propagata de primii (propaganda de tipul acestui patapievici
            vzei linkul) au exterminat mai apoi popoare intregi mai smechere incepand cu exterminarea evreilor in masa si
            terminand cu noi si alte popoare de la marginea Europei.

            III. Apoi eu ma refeream la scrierile -icilor ruznaci
            bolsevici alt flagel la fel de criminal ca si fascimul daca n-ai aflat

            din ale caror trupe-boslevice-pripasite prin Romania tatal acestui patapievic a facut parte in timp ce bunicul meu preot cu sase copii era scos din casa si aruncat pe strazi
            de agentii bolsevici de tip tismaneanu, patapievici, ilici-iliescu, paukeri brucani dej si altii)

            Daca tie iti place ce au scris si ce au spun
            Vladimir Il-ici Lenin si Vladimirov-ici Putin
            si trupasii lor bolsevici din anii 50 si dupa prin Romania
            iti urez lectura placuta din Patapiev-ici

            Dar sa vina urmasii bolsev-icilor care ne-au exterminat si chinuit jumate de secol si sa ne dea pe-aici lectii de democratie dupa ce parintii lor au implementat exterminarea si crimele bolsevice pe-aici pe la noi e prea mult.

            Eu unul care am victime directe chiar in familie ii vad vinovati grav...pe cei care au slujit bolsevismul in Romania mai ales pe criminalii anilor 50...ani de teroare si crime.

            Iar tatal lui patapievici (un bolsevic cunoscut) a facut parte din tagma boslevica ca si tatal lui tismaneanu, a lui roman (care recita pe la radio moscova a lui stalin in timpul razboiului daca nu stiai), a lui ilici-iliescu (chiar Ilici il cheama) & comp.
    • +6 (6 voturi)    
      Vezi mai tari la Eminescu Cioran si Caragiale (Vineri, 9 mai 2014, 11:36)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi66

      Probabil alti "fascisti" avant la lettre in viziunea de-cerebratilor psd. Liiceanu a dat extrase semnificative. Se certifica sloganul psd "Noi furam nu gandim"
    • 0 (0 voturi)    
      kk (Vineri, 9 mai 2014, 18:12)

      mike13 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi66

      Dak se referea la acea parte a romanilor care sunt de acord cu Ponta, ma tem ca avea mare dreptate!!!Si mai pot spune ca opinia si frustrarile lui Patapievici din acea perioada erau justificate!!!Si chiar si acum in mare parte, domnule patriot de carton, care-ti plac minciunile lui Ponta in locul adevarului lui Patapievici!!!Dak nu vrei sa vezi adevarul cu ochii tai aia inrositi de sfanta ura de clasa, nu ne intereseaza aberatiile tale.
  • +4 (6 voturi)    
    ai studiat istoria miscarii legionare ? (Vineri, 9 mai 2014, 10:34)

    Sfarsitoru [utilizator]

    "chipuri hade: legionari...."

    e usor sa arunci cu epitete si deformezi sensul unor cuvinte.
    Cati nu au imbracat camasa verde ? cati nu au crezut in miracolul legionar ?

    Un fenomen atat de complex caracterizat atat de succint si distorsionat ?
    Se pare ca totusi comunistii au reusit sa spele creierele majoritatii !
  • -5 (15 voturi)    
    Lasa domnu' Tapalaga... (Vineri, 9 mai 2014, 10:50)

    tabas [utilizator]

    Si pe aici daca il critici de dl. basescu si printr-o minune ti se afiseaza comentariul esti automat catalogat ca fiind comunist, bolsevic, postac platit, etc.. Asa ca mai uitati-va si in gradina dvs.
    • -2 (8 voturi)    
      corect ! (Vineri, 9 mai 2014, 12:02)

      adrian8 [utilizator] i-a raspuns lui tabas

      se dau democrati , anticomunisti .. la fel si acei de pe contributors ...

      dar orice comentariu care nu convine , brusc dispare in neant (fara sa contina jugniri sau cuvinte urate) .

      oricum aici e ceva mai bine decat pe contributors ..acolo chiar si un simplu 'nu sunt de acord' nu apare ..ca doar e democracy , si e lupta contra comunismului !!!!!!!

      ps. nu vad nici un comentariu (din categ. care iau minus) sa injure sau sa jigneasca alti useri , spre diferenta de cele cu + .. acum am o intrebare : cei ce iau minus sunt mai civilizati decat plus-arii ...? sau doar anumite mesaje 'trec granita' ?
    • +2 (2 voturi)    
      nimeni nu se supara de critica (Vineri, 9 mai 2014, 14:58)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui tabas

      daca sunt folosite argumente logice, rationale si, mai ales, daca exista si dovezi reale, nu elucubratii de genul : "stiu eu".
      minusuri se dau, binenteles, si atunci cand nu esti de acord cu opinia respectivului om care a postat.
      faptul ca marea majoritate a celor care scriu anti basescu folosesc doar "argumente", asta-i alta poveste. nu inseamna insa ca hotnews ar fi probasist. e o greseala.
      faptul ca ai luat minusuri, se datoreaza lipsei de neconcoradnta cu primul meu paragraf. dupa cum ai putea constata, comentariul ti-a aparut.
    • +2 (2 voturi)    
      Punctajul comentariilor (Vineri, 9 mai 2014, 15:37)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui tabas

      este la nivelul conceptelor extremiste. Catalogarea comentariilor în bune și rele duce la o luptă surdă, fără rezultat. Trebuie gândit un sistem tot la fel de simplu ca cel existent care să permită completarea ideilor și nu confruntarea lor.
    • +2 (2 voturi)    
      tabas (Vineri, 9 mai 2014, 18:48)

      mike13 [utilizator] i-a raspuns lui tabas

      Eu vad ca toata lumea il critica pe Ponta pe argumente mult prea clare pt orice minte, iar el este primul in sondaje!!!Asa ca te rugam din suflet, critica-l tare pe Basescu, poate s-o schimba balanta!!!Da pe argumente, nu pe invective ieftine, ca vad ca in general toti sustinatorii regimului actual sunt de slaba factura intelectuala...Iar sa sustii un lider doar pt ca ti-a dat de mancare, mi se pare o practica sora cu prostitutia!!!
      De-aia i-mi pare rau ca nu pricepeti, Basescu e un lider criticabil, dar Ponta este un lider puscariabil!!!De aici si vehementa oamenilor normali, care nu mai suporta prostia sustinatorilor PSD!!!
  • +3 (5 voturi)    
    pasarea ... (Vineri, 9 mai 2014, 10:56)

    pita [utilizator]

    dupa pene si omul dupa prieteni se cunoaste , el micul comunist nu poate fi altfel decat'' mentorii'', lui , bolsevicul iliescu si hotul , puscarias bombo , ce este mai dureros este faptul ca astia sunt sustinuti de acest brav popuur, care dealtfel l-ar vota si pe ceasca ! asa ca fratilor , hai la vot !
  • -3 (11 voturi)    
    Din pacate si voi folositi propaganda cu LEGIONARI (Vineri, 9 mai 2014, 11:52)

    alex4321 [utilizator]

    1. Din pacate si voi (pe HotNews) ati folosit propaganda cu "LEGIONARII" anti-Rosia-Montana, as spune chiar la greu

    La Manifestatiile pentru Rosia Montana era "plin de legionari in camesi verzi" pe HotNews strecurati printre "eco-anarhisti" acre au devenit chiar majoritari in manifestatii la un moment dat.

    Deci era un Mesaj de tip Ilici la Mineriade folosit la greu de HotNews care in plus avea publicitate la greu platita de Gold...

    Deci voi faceati o propagandasi pe bani....
    Asa ca propaganda "antifascista" a lui Iliescu a facut scoala in presa romana.

    II. Acum vorbind pe text: Daca insa analizati scrierile lui Patapievic acestea, pamflete sau nu, sunt intr-adevar extremiste sovine la anti-romanesti

    http://cuibus.ro/blog/despre-poporul-roman-h-r-patapievici.html
    Inlocuiti in citatele din link "romani cu evrei" si "Plaiul Mioritc cu Plaiul de pe Muntele Maslinilor" si trimiteti-le
    la Jerusalem Post si intrebati-i daca un astfel de "pamflet" e antisemit sau nu,

    Sunt sigur ca textul lui Patapievic va fi returnat ca fiind unui evident anti-semit si veti fi intrebati
    "Cine este autorul unui astfel de text rasist la adresa unui popor intreg?" si prin urmare el este evident un text extremist sovin si antiromanesc...

    (a se vedea si reactia autoritatilor franceze fata de "pamfletarul" antisemit Dieudonne, Priun urmare nu orice antisemitism se poatea ascunde in spatele cuvantului pamflet)

    III. In plus, la orice postare a lui Liiceanu Plesu Tsimaneanu si Patapievic sunt cenzurate la greu comentariile care nu le convin, ca al meu care doar indeamna la decenta si la ratiune

    Intrebati-i pe cei de mai sus de ce apar doar comentariile care le convin?

    IV. Cum de Tapalaga "suporta" sa fie criticat la greu in comentarii (si nu m-am purtat cu manusi cu el dar comentariile mele critice au aparut intotdeauna spre cinstea lui) si acesti domni care ne vorbesc "la greu" "de sisteme totalitare care cenzurau" cenzureaza la randul lor la greu comentariile care nu le convin
    • +2 (6 voturi)    
      Efort (Vineri, 9 mai 2014, 13:34)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui alex4321

      Bai, merita efortul sa justifici ceea ce nu poti justifica?

      Primesti ceva in schimb?
      Sau doar bilet la....Socola...platit din banii publici PSD?
      • 0 (4 voturi)    
        Smechere n-am vota niciodata cu PSD-ul (Vineri, 9 mai 2014, 15:38)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        Smechere n-am vota niciodata cu PSD-ul

        cum au facut ai tai in 90.

        In 90 cand eram doar 3% in tara asta care l-am votat pe Ratiu si Ochiul toti ai tai votau cu Iliescu

        (la fel facea marele ganditor Plesu bagat pana-n gat in ministeriatul FSN si tot cu Ilici vota si CTP-ul care le lua apararea atunci hidosilor minerilor in Adevarul, Adevarul care vedea numai legionari prin Piata Universitatii)

        Asa ca mai incet cu pianul anti-FSN pe scari...fsn-isilor ras-popiti peste noapte
  • +3 (3 voturi)    
    PSD=PENAL (Vineri, 9 mai 2014, 15:00)

    casio [utilizator]

    Traim int-o tara in care bezna s-a asternut asupra mintilor unei mare parti din populatie ce risca sa devina masa critica.Ce poti sa spui despre cei aproximativ 4-5milioane de votanti USLcare il urasc de moarte pe ''dictatorul'' Basescu dar iubesc dictatura lui ceausescu sau, urasc hotia dar iubesc hotii cu conditia sa fie inscrisi in PSD, ori nu le place capitalismul dar iubesc binefacerile acestuia sau nu le place munca dar le place banul...fara munca. Cand o asemenea masa devine critica atunci se ajunge la un parlament plin de penali si un guvern cu un sef ca penalul de PONTA.
    Sa traiti asa cum meritati!!
  • -3 (5 voturi)    
    Tapalaga, noul Badea? (Vineri, 9 mai 2014, 15:49)

    MihaixMihai [utilizator]

    Tapalaga este unul dintre cei maximum trei jurnalisti inteligenti din presa romaneasca. Insa acest articol, daca ar fi scris pe hartie, ar putea fi numit cu usurinta maculatura. Nu exista nicio nuanta si e plin de lozinci care imi jignesc inteligenta. Lumea e mult mai complicata decat noi, aia buni, care ne luptam cu ei, aia rai. S-a trecut dincolo de paroxismul polarizarii politice si toate taberele isi simplifica mesajul pana la onomatopee. Trebuie sa analizam cat mai obiectiv situatia pentru a nu da foc la casa ca sa ne incalzim, directie de care, dincolo de optiunea lui politica, Tapalaga e capabil.
    • +1 (1 vot)    
      kk (Sâmbătă, 10 mai 2014, 9:05)

      mike13 [utilizator] i-a raspuns lui MihaixMihai

      Maestre, nu poti fi obiectiv cu hotii, mincinosii, nesimtiti, incompetentii si tradatorii de neam!!!Odata ce acest lucru a devenit atat de simplu de inteles si pt copii, vrei sa fii obiectiv??Asa a fost Emil Constantinescu, si a pierdut cu brio lupta cu securistii!!!Sigur ai inteles in ce lume traiesti??
      Acest regim incearca sa confiste Romania, cu tot ce se afla in ea!!!Iar tu vrei sa raspunzi cu flori cand esti atacat si executat???Nu ai decat, dar lasa-i pe altii sa-si faca datoria cum se cuvine...Si fara comparatii cu Mircea Badea, te rog, ca nu poti compara un latrau platit, cu un om care se bate pt principiile sale!!A, ca si-a pierdut rabdarea , asta e altceva..eu il inteleg pe Dan Tapalaga si il sustin!!!
      • -2 (2 voturi)    
        HA HA HA :)) (Sâmbătă, 10 mai 2014, 16:33)

        romania_curata [utilizator] i-a raspuns lui mike13

        ca sa-ti jigneasca inteligenta, ar trebui ca intai sa o si ai !!!
        • 0 (0 voturi)    
          kk (Sâmbătă, 10 mai 2014, 21:10)

          mike13 [utilizator] i-a raspuns lui romania_curata

          Nu era mai bine dak taceai??..e bine macar ca ai simtul umorului, lucru rar la indivizi ca tine, sunt convins ca fara remarcile tale ,Romania ar fi mult mai curata...


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by