Predoiu lui Ponta: Ca de la jurist la jurist, daca semnati HG cu Portul Constanta intrati la puscarie

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 1 mai 2014, 16:10 Actualitate | Politic


Catalin Predoiu
Foto: HotNews / DP
Prim-vicepresedintele PDL Catalin Predoiu a declarat, joi, ca Guvernul pregateste adoptarea unei hotarari prin care 13% din actiunile Portului Constanta vor fi transferate gratuit la Consiliul Local Constanta, el avertizandu-l pe premierul Ponta ca va intra in puscarie daca va semna aceasta hotarare, relateaza Mediafax.

"Se pregateste adoptarea unei hotarari de guvern prin care 13% din actiunile Portului Constanta sa fie transferate cu titlu gratuit, subliniez cu titlu gratuit, in proprietatea Consiliului Local Constanta. Aceasta este prima pagina a proiectului de hotarare, acest proiect de hotarare urma sa intre ieri in sedinta de Guvern, se prevede clar transferul cu titlu gratuit a 13% din actiuni, 13,99% in proprietatea Consiliului Local Constanta", a precizat Predoiu intr-o conferinta de presa.

El a aratat ca, daca va fi adoptata, hotararea de guvern va fi nelegala, deoarece incalca Legea privatizarii si nu tine cont de avizele date de directiile de specialitate din Ministerul Transporturilor.

"Eu vreau sa spun, nu ca politician, nu ca prim-ministru ce se afla, nu ca opozant, vreau sa-i spun asa, ca de la jurist la jurist, de la avocat la procuror: ᅡdomnule Ponta, daca semnati aceasta hotarare de guvern, acest proiect asa cum este el scris astazi, intrati in puscarie! Sa nu spuneti ca nu v-am zisᅡ", a afirmat Ca Catalin Predoiu

Predoiu a apreciat ca vizita pe care Ponta o face de 1 Mai primarului Mazare "seamana cu o vizita a doi gangsteri care fac o recunoastere inainte sa dea lovitura, inainte sa dea spargerea".

"Vizita aceasta pe care domnul Ponta o face azi domnului Mazare, inteleg ca viziteaza Portul Constanta, seamana foarte mult, tinand cont de acest proiect de hotarare, seamana, pana nu semneaza nu vreau sa spun chiar este, seamana cu vizita a doi gangsteri care fac o recunoastere inainte sa dea lovitura, inainte sa dea spargerea, se duc sa vada ce este acolo, e vreun geam deschis, e vreo usa lasata fara incuietoare, seamana cu vizita a doi oameni onorabili", a mai spus Catalin Predoiu.

El a aratat ca PDL doreste sa impiedice "un jaf care se pune la cale de catre premier, ministrul Sova si primarul Mazare, un jaf care vizeaza obiectivul strategic de interes national, Portul Constanta".

Catalin Predoiu a mai aratat ca proiectul de hotarare de guvern, in afara de faptul ca este nelegal, are si o problema legata de oportunitate, iar directiile de specialitate din Ministerul Transporturilor au atras atentia ca transferul cu titlu gratuit este nelegal si ar insemna pierderea controlului asupra Portului Constanta, cu riscuri foarte mari "de a se deteriora infrastructura portuara".

Premierul Victor Ponta se afla, joi, in judetul Constanta, unde a inspectat lucrarile la podul de la Agigea, a mers in cartierul de locuinte sociale Henry Coanda, impreuna cu Radu Mazare, va merge la una dintre pasarelele pietonale aflate in constructie la Mamaia si pe faleza, unde de asemenea au loc lucrari.

Premierul Victor Ponta a afirmat joi ca este "absolut logic" ca locuitorii din Constanta sa "aiba un cuvant de spus, o participare" in administrarea Portului, dupa ce a inaugurat, alaturi de Radu Mazare si Liviu Dragnea, o pasarela in statiunea Mamaia.

"Este normal ca oamenii din constanta sa aiba un cuvant de spus, o participare, e absolut logic. Am foarte mare incredere ca autoritatea locala, alaturi de investitori privati si guvern vor dezvolta mult mai bine Portul decat l-au dezvoltat guvernele in 20 de ani. De fapt, guvernul nu l-a dezvoltat in 20 de ani", a spus primul ministru, la intrebarile presei.

Declaratiile sale vin pe fondul informatiilor legate de transferarea la Primaria Constanta a unui pachet important de actiuni detinut de Ministerul Transporturilor la Administratia Porturilor Maritime Constanta. Dan Sova, ministrul Transporturilor, a afirmat recent ca intentiile Guvernului sunt ca Ministerul Transporturilor sa renunte la o mare parte din actiuni astfel incat Primaria Constanta sa ajunga sa detina 33% din actiuni, iar 14% sa fie vandute.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















13405 vizualizari

  • +68 (82 voturi)    
    Portul (Joi, 1 mai 2014, 16:38)

    mike13 [utilizator]

    Sa dea Dumnezeu sa-l vedem pe Ponta de mana cu Mazare la zu-haus!!!Ca sa vada ca tara asta nu e a lor, sa dispuna de ea cum poftesc!!!
    • +26 (28 voturi)    
      zuchthaus (Joi, 1 mai 2014, 18:12)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui mike13

      zuchthaus = inchisoare pentru cei cu pedepse aspre.
      • 0 (0 voturi)    
        Exact (Vineri, 2 mai 2014, 22:09)

        hatru [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        Si ca pedeapsa suplimentara sa le sforaie ala in creieri noapte de noapte.
    • +29 (29 voturi)    
      Ponta minte (Joi, 1 mai 2014, 18:20)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui mike13

      "Cu portul facem ce am vorbit. Se supără, nu ştiu cine se supără, dar eu cred că este mai bine să avem mai mult capital privat şi mai mulţi investitori, iar toţi banii îi lăsăm pentru investiţii, nu-i luăm la buget", a declarat Victor Ponta, citat de Mediafax.
      Minciunile :
      dar eu cred că este mai bine să avem mai mult capital privat şi mai mulţi investitori - actiunile se dau pe gratis =de unde mai mult capital?

      iar toţi banii îi lăsăm pentru investiţii, nu-i luăm la buget", Mazare spunea ca i-a banii de la Port ca sa plateasca subventia la gigacalorie la saracii Constantei.
      Nu i-a Ponta la Buget banii din dividntele pe profitul Administratiei Portului zice el. Ii lasa la"investitii" .Uite ca Mazare nu-i lasa la investitii si ii ia .Cum ramane cu lasatul banilor pentru investitii?
      Sau ii lasa numai Ponta si restul actionarilor Fondul Propietatea si Orasul Constanta ii iau ? Dar actiunile ce vor fi vandute "pe bursa" .Cum se face ca cumparatorii sa lase si ei banii pentru investitii? Ca sa plateasca giga caloria? Da cine plateste gigacaloria celorlalti cetateni ai Romaniei ? Sa organizam o actiune generala de vandut actiuni ale satului la toate unitatile administrative ca sa primeasca toti subventii la gigacalorie sau la gaze sau la lemne.
      Ca asa este corect.Romania nu este numai a lui Ponta si Mazare. Toaata lumea trebuie sa beneficieze in mod egal de bunurile aflate in propietatea intregului popor.Ca portul Constanta.Propunem sistemul energetic ca prim obiectiv.Ptr giga caloria tuturor romanilor.
  • +52 (56 voturi)    
    Un subaltern (Joi, 1 mai 2014, 16:40)

    aniod [utilizator]

    Isi va lua doua zile medical si o va semna un subaltern
    • +27 (27 voturi)    
      hm ... (Joi, 1 mai 2014, 21:35)

      lars [utilizator] i-a raspuns lui aniod

      n-ar fi exclus sa se intample asa. Sova deja si-a delegat drepturile de semnatura.
  • -9 (35 voturi)    
    De ce il pupa Predoiu pe Ponta? (Joi, 1 mai 2014, 16:45)

    Matrafirefox [utilizator]

    Trebuia sa-l lase sa semneze, sa intre la parnaie, n-ar fi fost mai bine pentru tara? Ce te-a apucat Predoiule? Febra ciolanului?
    • +30 (38 voturi)    
      ... (Joi, 1 mai 2014, 17:01)

      Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui Matrafirefox

      Pentru ca nu intra acum, la c^ta munca e la noi sa faci o ancheta si la cum se tot amina procesele, mai auzi de el proces in 3-4 ani. Intre timp, isi face efectele. Vezi dosare de coruptie pe partea stinga. Imi place de Predoiu la faza asta, bravo.
      • +27 (27 voturi)    
        intradevar..... (Joi, 1 mai 2014, 18:59)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui Dan D.

        ....iar plagiatorul mincinos ia in calcul si cei zece ani la Cotroceni la care viseaza.
        Asa ca, un eventual dosar alcatuit pe aceasta tema se va "rezolva" prin noile legi adoptate de "alesii neamului", inainte de a ne "regionaliza" in feude si de a destrama statul.

        Ukraina este nimic fata de ce ne asteapta pe noi, dupa "glorioasa" victorie a lui Ponta asupra poporului roman care, imbecilizat si hamesit, isi va vinde votul pentru acelasi biet litru de ulei.
        • +21 (21 voturi)    
          Atata timp cat.. (Joi, 1 mai 2014, 22:22)

          flyngangel [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          Noi toti, Poporul roman, nu vom pricepe odata pentru todeauna ca nimic nu cade din cer, ca aceasta buruiana cumplita care se chiama " Coruptia ", e intretinuta de noi noi, mai mult sau mai putin, prin atitudinea noastra de catelus culcat pe labe care doar tace, si nu latra atunci cand ar trebui, atata timp cat intoarcem privirea sau spatele daca vreti, la ceea ce se intampla in jurul nostru in fiecare zi, atata timp cat vom fi prea preocupati de binele individual in loc de cel colectiv, atata timp cat nu vom sti sa alegem cu luare-aminte pe cei care conduc destinele acestei tari.. beh.. pana atunci, imi este frica ca vom continua sa ne plangem amarul aici, online. Caci acolo, pe strada unde viata adevarata, curge in fiecare zi, lucrurile vor continua sa ramana la fel, daca nu si mai rau, caci asa cum spuneai si tu, Lupii sunt deja la poarta tarii, si nu e exclus sa avem iar secera si ciocanul pe Steag!!
    • +8 (10 voturi)    
      Te inseli... (Vineri, 2 mai 2014, 8:47)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Matrafirefox

      ... prin acest mod, mai mult il intărâtă.
      Și mitomanul, ca să se dea și mai mare, va face prostia și mai mare pe măsură.
      Ai să vezi, prăbușirea nemernicilor este aproape!
      Imediat după ce varanul va intra la închisoare, tot eșafodajul se va prăbuși.
      Atunci trebuie să fie pregătiți Predoiu, Funeriu, Morar, Macovei, Kovesi & co.
      Și noi, bineînțeles.
      • +5 (5 voturi)    
        Sper sa ai dreptate (Vineri, 2 mai 2014, 14:17)

        Matrafirefox [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        A trecut mult timp ca PD$R-ul sa castige atata putere, ma tem ca va dura tot atat (25 de ani) pana va scapa tara de el.
  • +34 (38 voturi)    
    Fiti serios, (Joi, 1 mai 2014, 16:52)

    canuta [utilizator]

    domnule Predoiu! Astia sint in stare sa dea o lege prin care sa interzica PSD-istilor sa calce prin puscarii.
  • +19 (19 voturi)    
    Nastase a distrus toata economia !!! (Joi, 1 mai 2014, 18:11)

    andreesanu [utilizator]

    Nastase a distrus toata economia Romaniei si face puscarie pentru golanii si nu pentru distrugerea Romaniei sau pentru cotractul cu Bechtel or privatizarile dubioase gen Mittal.
    Cind o sa vedem procese pe rol pentru distrugerea economiei Romaniei o sa cred ca face puscarie si CIRLANUL impostor.
  • +21 (21 voturi)    
    oare... (Joi, 1 mai 2014, 18:14)

    IancuJianu [utilizator]

    ...sa fim noi tara cu 2 premieri in puscarie, in acelasi timp?
    ar fi unic pe mapamond...
    • +15 (15 voturi)    
      La cati penali avem in politica.. (Joi, 1 mai 2014, 22:08)

      flyngangel [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

      2 PM in puscarie nu prea fac mare diferenta, dar ar fi un inceput excelent :P ( odata dovediti, binenteles )
      Mai avem apoi si ceva senatori, ministri, deputati, primari, de trimis cu mare alai, dupa cei doi PM, in acelasi loc de vacanta :))))
  • -7 (15 voturi)    
    Crezi? (Joi, 1 mai 2014, 19:14)

    Reticentul [utilizator]

    Puscarie pe naiba! La cate prerogative si-a tras Nastase pentru Basescu si cata imunitate si-a tras Basescu pentru Ponta, asta din urma poate folosi la propriu mitraliera contra adversarilor. Desigur, dupa 22 decembrie. Observ ca presedintele Basescu tocmai si-a dat seama ca nu e bine ca procurorii generali ICCJ si DNA sa fie numiti politic, cum au fost in ultimii zece ani. Cica ar trebui sa se schimbe urgent legea. Cine s-o schimbe, Ponta? Pai lui Ponta ii pica manusa sa fie ca Basescu, de ce s-o schimbe? Pariez ca dupa 21Dec va constata si ca imunitatea absoluta de care se bucura dansul in prezent, e foarte nociva daca beneficiaza de ea si succesorul sau. Dar cu ce folos? Politicienii nu invata niciodata ca puterea pe care o strang avizi si disperati in propria mana in mandatul lor, la sfarsitul mandatului o predau unui adversar care nu va ezita s-o foloseasca impotriva predecesorului care i-a asigurat-o. Si isi merita soarta. Sariti acum sa clamati ca Ponta nu va fi presedinte. Dar daca va fi?!
    • +8 (8 voturi)    
      reticent sau neinformat? :) (Vineri, 2 mai 2014, 9:18)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

      ce imunitate si-a tras Basescu? poti sa detaliezi?
      Numirile de procurori si judecatori cand se faceau la csm se faceau nejustificat iar acolo erau doar oamenii lui Nastase. A fost normal sa schimbe regulile ca sa poata sa inceapa schimbarea sitemului.
      Acum ca la CSM alegerile sunt corecte se pot trece numirile inapoi acolo.
      Nu a fost vorba ca s-a razgandit, ci doar a facut o schimbare ca sa scape de dinozaurii lasati de nastase si bombonel.
      cat priveste imunitatea presedintelui si a celorlalti politicieni, citeste propunerile de schimbare a constitutie date de Base acum vreo 2-3 ani.
      Cand vad astel de comentarii ma intreb cum dracu a reusit Base sa castige voturi in Romania. doar presupuneri, insinuari si informatii eronate.
  • +16 (16 voturi)    
    Mda (Joi, 1 mai 2014, 19:22)

    flyngangel [utilizator]

    Din păcate sunt in stare de orice doar sa nu plătească pentru ce fac!! Trist dar adevărat si mai tragic decât atât e ca romanasii noștri nu fac nimic, efectiv. NIMIC!!
  • +12 (12 voturi)    
    in sfarsit (Vineri, 2 mai 2014, 0:40)

    ws [utilizator]

    in sfarsit apare si predoiu cu un atac (bun, ce-i drept). unde a fost pana acum? omul asta asteapta luna dinaintea alegerilor pentru a-si face campanie?

    la fel si mru.

    oamenii astia n-au aflat ca ponta a inceput campania inca de acum 4 ani? inca n-au aflat ca 90% din mass media e sub influenta directa a psd?

    pe ce lume se afla oamenii astia?
  • +7 (7 voturi)    
    Cizmele de pe grumazul tarii! (Vineri, 2 mai 2014, 6:42)

    hotnewsfil [utilizator]

    Ponta a tinut sa dea o dovada, tuturor baronilor care l-au adus la conducerea partidului si a tarii - jefuitorii de voturi, ca ei conduc tara, ca sunt protejati complet.
    Aceasta demonstratie de credinta, de supunere a fost facuta anume in vazul intregii tari, asa cum i-au pretins baronii.
    Demonstratia de forta este menita sa ii intimideze pe procurori si pe judecatori - dependenti de 'pixul bugetar' manevrat de imoralul premier.
    Avertismentul dat justitiei este : 'sa nu va atingeti de oamenii mei, de cei care ma tin la putere si imi aduc voturi!'
    Demonstratia de forta si avertismentul au menirea sa il linisteasca si pe securistul Felix, sa ii dea certitudinea sa este invulnerabil in fata justitiei, ca 'cine da in Felix, da in atotputernicul Ponta'.
    Imaginile de la Constanta, in care Ponta recita dictatul baronilor Mazare si Nicusor-borfasul, iar Mazare il privea sigur de sine si dadea afirmativ din cap atunci cand deja parsivul premier declama pasajul esential, dadea asigurarea ca portul Constanta va fi dat pe mana hotilor.
    Imaginea reprezinta victima pusa la pamant - orasul Constanta- cu capul sub cizmele celor doi calai (vanatori) - Ponta si Mazare.
    Aceasta imagine se regaseste in intreaga tara, Ponta dand dovezi de supunere in fata marilor baroni, tinand sub cizma victimele vanate de el si de fiecare dintre baronii-vanatori.
    Ponta il serveste si pe prietenul lui de afaceri avocatesti dubioase - incapabilul Sova, ii ia o mare raspundere de pe cap (portul Constanta), asa cum il ajuta si neintervenind pentru scoaterea la lumina (de Sova) a contractului Bechtel (care o incrimineaza pe mama pui Sova - avocat care a reprezentat firma americana, la semnarea contractului extrem de pagubitor pentru tara).
    Ponta este disperat in aceasta campanie electorala.
    S-a infratit cu toti borfasii care ii pot aduce voturi - baronii aflati pe calea puscariei, cu cei care il pot sustine prin mijloacele media, ca sa ramana la putere, promitandu-le ca-o sa-i scape de justitie.
  • +6 (6 voturi)    
    Ce le iese din aceasta afacere ? (Vineri, 2 mai 2014, 7:58)

    Alistar44 [utilizator]

    Le iese vre-o spaga grasa? .....sau o puscărie lungă ? ..........sau şi una - şi alta ?
  • +4 (4 voturi)    
    Sfidarea Americii ! (Vineri, 2 mai 2014, 8:02)

    VASCO [utilizator]

    De 1 mai, pe litoralul lui Mazăr,e premierul sfidând în uralele adunaţilor de soartă analiza de situaţie de la ambasadă, Decide, ca un puternic avertisment pentru ICCJ, DNA şi completul de judecată din 27 mai de la CAB ;
    "MAZĂRE la primărie,
    PREŞEDINTELE României la puşcărie" .!
    şi privind complice spre bobul canceros de mazăre, cu pumnul sus, cu gest de revoluţionar şopteşte-n
    barbă "astai pofta ce-am pontit".

    Prin acest gest El maximo cheamă sub stindardul bătăliei sale pe toţi oropsiţii dosarelor DNA, demonstrând că analiza americană cu privire la stadiul voivodatelor mafiote judeţene şi mass- madia noastră este eronată, la noi depăşind, stadiul atins in Ucraina, fiind evident că reorganizarea unitară, la scara naţională se află in metastază generalizată.

    Se numără zilele la nivel partinic până la care "bătălia" procurorului convertit în adversar al profesiunii sale ca şi Stalin, va indeplinii "înţelegerea de pe plaje" de desfiinţare a tutulor celor care nu lasă cohortele de mafioţi să lucreze.

    Azi chiar şi analiza domnului Iliescu din anii 2000 a capitalismului de cumetrie din epoca marilor lovituri este depăşită. azi mafioţii şi locotenenţi lor în bucuria antenelor au ieşit la lupta de stradă pe plaje, având posibil pregătită reanimarea lozincii secolului trecut ..
    " America goo.. " cu toate pretenţiile anacronice a le statului de drept.

    O moţiune de cenzură în faţa acestei grosolane sfidări ar spăla în parte ruşinea şi obrazul acestui popor.
  • +7 (7 voturi)    
    Multumim domnule Predoiu!.... (Vineri, 2 mai 2014, 9:47)

    ivanescu [utilizator]

    ...pe ce lume ne aflam când o populatie tembela voteaza psd ,hotii si mafiotii !...ponta mizeaza pe prostimea care-i aproape 80 %... cata minte trebuie sa ai sa dai portul pe mana mascariciului de serviciu care-i prieten cu ponta ? ...doar umblau prin cluburi cu pipite prostituate !
  • -4 (4 voturi)    
    asa ca intre incompetenti, i-a zi mai acesta !! (Vineri, 2 mai 2014, 9:51)

    mnicku [utilizator]

    ai fost min Justitiei si n-ai performat in activitatea ta . Ai impins vintul prin minister
    Acum te bati in declaratii c.a altceva concret nu esti capabil sa faci.

    Ai spus corect ca intre juristi deci ai ramas la statiul de jurist
  • +6 (6 voturi)    
    Confesiunea celor de varsta a treia! (Vineri, 2 mai 2014, 10:38)

    hotnewsfil [utilizator]

    Un domn de varsta a treia se confesa altuia, de seama lui : 'eu sunt un nostalgic dupa rezultatele muncii mele si ale celorlati romani, de dinainte de '89; ne-am fi gandit macar, in acele vremuri, ca lepadaturile Mazare si Nicusor Constantinescu, precum si ceilalti baroni-pungasi sa ajunga la conducerea destinelor tarii? noi nu suntem niste nostalgici egoisti, noi ne-am iubit si ne iubim tara, ne-am daruit muncii noastre, securistii si activistii - parintii actualilor conducatori ai tarii, la toate nivelurile, nu au reusit sa ne distraga de la munca serioasa, facuta cu pasiune; cine ar fi crezut atunci, si in '89- cand asteptam sa fie inlaturat comunusmul- ca tara va ramane pe manaurmasilor lor, a neo-comunistilor, care o vor sufoca in imoralitate?
  • -4 (4 voturi)    
    Ciudat ! (Vineri, 2 mai 2014, 15:27)

    Liviu-Ludovic [utilizator]

    Dl. Predoiu ii face pe plac Presedintelui punand presiune pe Ponta. Pana la urma care este miza ? 14% din pachet nu inseamna controlul autoritatilor locale asupra societatii, ci doar accesul acestora la datele ei si este logic ca localnicii sa stie ce se intampla acolo. Oare exista un trafic ascuns care trebuie protejat ? Sa fie vorba de furnituri militare, de arme si munitii si combustibil sau droguri care traverseaza portul ? Pe de alta parte, Portul este si el o societate comerciala care are de platit impozite locale. De cine se teme Presedintele ? Cine nu trebuie sa-si bage nasul acolo ? Dl. Presedinte ne sugereaza ca este vorba de interese NATO. Asa o fi oare ? Daca Dl. Predoiu a uitat sau nu a aflat inca, sub semnaturile puse de presedinte, de primul Ministru si de Guvernator in 2011 pe scrisorile de intentie trimise FMI se programa "privatizarea" aeroporturilor si porturilor. Atunci era bine si acum nu mai este ? Ciudat...
    • +3 (3 voturi)    
      raspuns (Vineri, 2 mai 2014, 16:36)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui Liviu-Ludovic

      Oriunde exista o nevoie urgenta reala de ceva si tu il pui pe Mazare sef la bucate, este o greseala, inteles ?

      Mazare in occident nu era nici macar primar intr-un sat.
  • +4 (4 voturi)    
    semneaza, viorel, (Vineri, 2 mai 2014, 17:39)

    Yankeu [utilizator]

    fii barbat, ce mama masii!Hai, ca eu merg pe mana lui Predoiu.Nu-l lasa pe adelu sa se incurce la numaratoare.Du-te langa el si numara si tu!Ca-s destul de multe oua de numarat in penitenciar!Si va ajung amandorura!
  • 0 (0 voturi)    
    unde ai văzut tu jurist (Sâmbătă, 3 mai 2014, 19:04)

    timp tamp [utilizator]

    Ponta e plagiatul unui mafiot, năstase, e viitor subiect al justiției în calitate de infractor periculos.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by