VIDEO Ponta: Noul guvern isi va angaja raspunderea pentru un program, nu program de guvernare

de I.C.     HotNews.ro
Joi, 6 martie 2014, 13:08 Actualitate | Politic


Victor Ponta
Foto: Agerpres
​Premierul Victor Ponta a subliniat in sedinta de guvern de joi ca noul cabinet va finaliza si isi va angaja raspunderea "pentru un program, nu program de guvernare ci un program" care va cuprinde principalele actiuni si pincipalele directii de actiune ale guvernului pentru perioada urmatoare. Seful Executivului a adaugat ca programul "este inspirat aproape in totalitate din programul de guvernare aprobat in 2012", insa cuprinde si lucruri noi care, sustine premierul, au aparut intr-un an si jumatate de guvernare.

"Noul guvern, nu vechiul guvern ca nu avea cum vechiul guvern, noul guvern - asa am decis aseara, in principiu astazi avem finalizat documentul - noul guvern, in  baza art. 114 din Constitutie, isi va angaja raspunderea pentru un program, nu program de guvernare ci un program. Asa spune Constitutia, asa facem. Este un program care va cuprinde principalele actiuni si principalele directii de actiune ale guvernului in perioada urmatoare", a declarat Ponta.

Premierul a precizat ca noul program este inspirat aproape in totalitate de programul aprobat in 2012.



"Evident ca nu l-am inventat peste noapte, este inspirat aproape in totalitate din programul de guvernare aprobat in din 2012. Sunt lucruri care s-au realizat deja si nu are rost sa ni le mai propunem o data, dar sunt si lucruri noi care au aparut intr-un an si jumatate si evident acestea trebuie asumate de guvern si aprobate de Parlament", a adaugat premierul.

"Ca sa fie foarte clar, si sunt convins ca acum lucrurile sunt intr-adevar clare, e vorba de noul guvern, e vorba de art. 114 din Constitutie, si e vorba de un program, nu un program de guvernare, ci un program de actiuni pentru care cerem sprijinul Parlamentului in perioada urmatoare", a reiterat premierul.

"Fac aceste precizari pentru ca am vazut un val de optimism ca e pace intre guvern si presesdinte, eu nu imi fac asemena iluzii si nu vreau sa iluzionam pe nimeni. Nu e deloc pace si nici nu cred ca va fi pana in decembrie, cand vom avea un presedinte care va intelege sa fie presedinte arbitru si nu unul jucator. Aseara a fost doar un armistitiu impus de doua lucruri: de votul Parlamentului de marti (...) si de realitatea regionala si europeana. UE si partenerii nostri trans-atlantici au nevoie de o Romanie stabila si democratica si serioasa, tocmai in momente foarte dificile si foarte apropiate de granitele noastre", a afirmat Victor Ponta.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














6595 vizualizari

  • +47 (51 voturi)    
    Bond. James Bond (Joi, 6 martie 2014, 13:17)

    mono61 [utilizator]

    De guvernare. Program de guvernare. Demisionar. Prim-ministru demisionar.
    • +26 (28 voturi)    
      Program de guvernare sau politic, acelasi lucru! (Joi, 6 martie 2014, 13:42)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui mono61

      Ponta e invins si se agata de nuante ca sa scape de infrangerea rusinoasa pe care o va avea.
      • +12 (14 voturi)    
        oops (Joi, 6 martie 2014, 14:37)

        federal [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        dacă își angajează răspunderea pe program sa se facă Program Manager și sa lase pe alții care se pricep la programe de guvernare, sa guverneze tara.

        aștept sa ajungă plângerile penale la destinație și sa înceapă asanarea.
        • +8 (10 voturi)    
          plingerile au ajuns cred si sint in lucru (Joi, 6 martie 2014, 15:06)

          mnicku [utilizator] i-a raspuns lui federal

          sper ca va avea si bonusuri pe " performanta" adica + 25ani + 15ani ......
    • +28 (32 voturi)    
      Stilul uslamist (Joi, 6 martie 2014, 13:55)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui mono61

      Asa gindesc TOTI uslamistii! TOTI!

      Vezi tu mesajul meu? Cum il vezi? Litere negre pe fond alb? Minti! Sint litere albe pe fond negru, Si asa mai departe. Asta-i stilul uslamist. Nu conteaza ce vezi, ce vrei si daca innebunesti tu! Conteaza ce spunem noi, majoritatea uslamista. 7,4 milioane. Miine daca ne superi, dam lege. 7,4 este egal cu 10 sau cu 20. Nu-ti convine? Poti sa si crapi! Noi uslamistii sintem majoritatea. Si facem si spunem permanent ce vrem noi! Ne si sinucidem daca vrem. Caci ne salveaza doctorul Bradisteanu.
      • 0 (0 voturi)    
        pai... (Joi, 6 martie 2014, 17:32)

        gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

        propaganda USL zice 7,4 milioane, aritmetica insa zice ca 58% din 41.62% din 18 milioane nu prea da 7.4 ci mai degraba 4.3 milioane...
        • 0 (0 voturi)    
          Parerea mea (Joi, 6 martie 2014, 17:59)

          Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui gab0iu

          Multi uslamisti au participat la referendum, dar nu au votat USL-ul la alegeri.

          Din punctul meu de vedere, uslamistii sint cei 7,4 milioane de la referendum, minus frauda, pe care n-o stim.

          Iar cei care au votat cu USL-ul, ... nu am nimic sa le reprosez despre legalitate. Alegerile au fost constitutionale. Referendumul nu a fost.
    • +6 (8 voturi)    
      N-ai inteles! (Joi, 6 martie 2014, 14:59)

      ZaR [utilizator] i-a raspuns lui mono61

      N-ai inteles! In sfarsit V.V. Ponta a devenit un om sincer: omul a recunoscut ca nu are program de guvernare...el un programel acolo: se scoala dimineata la 7, se da jos din pat, se spala pe dinti etc. L-au votat 70% din romani ca sa aiba unde se duce in fiecare dimineata, nu ca sa guverneze tara... "Romanie, Romanie, hai la vot, sa ne fie, sa ne fie...... invatatura de minte"!!!
    • +5 (7 voturi)    
      merge si (Joi, 6 martie 2014, 15:18)

      ggna [utilizator] i-a raspuns lui mono61

      Paste. Copy-paste!
    • +1 (1 vot)    
      pai... (Joi, 6 martie 2014, 17:17)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui mono61

      daca nu-i " un program de guvernare ci un program", o fi un program artistic...
  • +39 (43 voturi)    
    ce te mai joci cu cuvintele... (Joi, 6 martie 2014, 13:20)

    un dac [utilizator]

    Raspundere pentru una sau alta e tot aia. E cel mai gol cuvant al politicii romanesti, nu inseamna nimic. A, ba da, inseamna ca scuipati mereu seminte in capul nostru.
    • +21 (25 voturi)    
      A dat-o in bulangeala ! (Joi, 6 martie 2014, 13:57)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui un dac

      Cine il mai crede pe Micul Mintulescu ? Interesanta obsedanta precizare -program dar NU program de guvernare.
      Ce face un guvern ? Guverneaza . De ce se fereste sa pronunte program de guvernare?
      Pentru ca stie ca de fapt ei nu guverneaza.
      Improvizeaza si mimeaza ,ne face din vorbe ca la o maradoneala la colt de strada .
      Art 102 din Contistutie zice ca guvernul guverneaza potrivit PROGRAMULUI DE GUVERNARE aprobat de Parlament. In acest moment singurul PROGRAM de GUVERNARE aprobat de PARLAMENR este cel USL din 2012.
      114 din Contistutie prevede ca Guvernul isi poate asuma un program .In cadrul Programului de GUVERNARE art 102. Daca programul asumat confor 114 nu este in cadrul Programului de Guvernare USL din 2012 NU ESTE ASUMABIL pentru ca NU ESTE IN CADRUL Programului de Guvernare acceptat de partament de la 102 . Este ceva nou ce depaseste cadrul programului de guvernare acceptat.Partea cu UDMR.
      Adica Mintulescu guverneaza in afara Constitutiei .Da nu-i pasa . Scapa cine poate. O sa fuga cu Mazare in Madagascar. Revolutia Maidan din Romania se contureaza la orizont.Oamenii au invatat ceva.Sa lupte cu coruptii care au furat banii poporului.Care au saracit poporul.
  • +30 (32 voturi)    
    logic (Joi, 6 martie 2014, 13:20)

    codo [utilizator]

    programul care nu este de guvernare este inspirat aproape in totalitate din celalalt program, de guvernare de data asta. a ajuns si ponta la concluzia ca face orice numai nu guverneaza?
    • +5 (7 voturi)    
      E program TV (Joi, 6 martie 2014, 14:19)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui codo

      Va ilustra aparitiile TV ale lui Ponta . In rest nimic ca si pana acum .Doar minciuni.
    • +2 (2 voturi)    
      atentie la citate (Joi, 6 martie 2014, 15:50)

      NicolaeA [utilizator] i-a raspuns lui codo

      La programul nou, mare atentie la citatele din programul de guvernare ! Trebuie puse ghilimele si citata sursa ! Sa nu pati din nou un scandal de plagiat ca ar fi prea de tot !
  • +35 (37 voturi)    
    Ce program? (Joi, 6 martie 2014, 13:21)

    FlaviuBota [anonim]

    Artistic!
  • +27 (29 voturi)    
    Comment sters de user (Joi, 6 martie 2014, 13:22)

    qwerasdf [anonim]

    • 0 (0 voturi)    
      pai... (Joi, 6 martie 2014, 17:46)

      gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      sa nu te-ntrebe cate turbine are pascalu' ala!
  • +27 (29 voturi)    
    ciudatenii (Joi, 6 martie 2014, 13:22)

    MihneaR [utilizator]

    Daca nu e program de guvernare, ce fel de program e?
    .
    E inspirat aproape in totalitate din vechiul program. Pai e inspirat sau e 99% identic, cum a spus alta data ?
    • +28 (30 voturi)    
      E... (Joi, 6 martie 2014, 13:48)

      Berzelius [utilizator] i-a raspuns lui MihneaR

      E ceea ce stie Ponta sa faca mai bine: e copy-paste. Ca si cu teza de doctorat. Nu e identic, e doar inspirat din...
      E cireasa de pe tort! Adica e 99,9% vechiul program. De guvernare. Vechiul program era de guvernare. Asta nou e doar program. Si-atat. De-aia e doar 99%. Ca a disparut "de guvernare"!

      Ce nu-i clar??
  • +20 (22 voturi)    
    daca (Joi, 6 martie 2014, 13:26)

    mos ion roata [utilizator]

    tot v-ati facut program pentru perioada urmatoare si nu are nimic comun cu guvernarea, vedeti-va de el si lasati-ne in pace.
  • +20 (22 voturi)    
    practic nu isi angajeza nici o raspundere (Joi, 6 martie 2014, 13:27)

    yellowdog [utilizator]

    minte o tara intreaga, isi bate joc de fiecare din noi...

    eu daca ma angajez la patron sunt raspunzator de tot ce fac, nu doar de o parte din ce fac...
  • +18 (24 voturi)    
    M-ash fi chiar mirat, ca acest mincinos (Joi, 6 martie 2014, 13:28)

    Lupulsas [utilizator]

    patologic, care este PM plagiatorul PONTA, sa se tzina de cuvant, cand a promis preshedintelui facerea publica a unui program de guvernare oficial in schimbul investirii noilor ministri. Ramane ca de obicei: PONTA minte de ingheatza apele.
  • +19 (21 voturi)    
    ponta esti patetic (Joi, 6 martie 2014, 13:29)

    emil bobu [utilizator]

    Cat de patetic poti sa fii, ca nu e un program de guvernare ci doar un program. Esti un mare las ponta, fugi de raspundere cat te tin picioarele. Parintii tai ce parere au despre tine? Oi fi ajuns tu premier, dar esti doar un las patetic.
    • +4 (6 voturi)    
      De fapt e doar jalnic. (Joi, 6 martie 2014, 14:40)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      Ca nu-l vad plin de patos...
  • +12 (14 voturi)    
    ULS - un program (Joi, 6 martie 2014, 13:31)

    boogiewoogie [utilizator]

    "Descurajarea UDM in a mai ridica pretentii si a mai pune conditii (inclusiv in ceea ce priveste scindarea pe criterii etnice a Universitatii de Medicina si Farmacie din Targu Mures)"

    esti trist Ponta...foarte trist!
  • +15 (17 voturi)    
    iresponsabilul (Joi, 6 martie 2014, 13:39)

    Point [utilizator]

    asta ne rade in fata.maine poimaine zice ca de fapt nu a semnat nimic.cum dracu se face de avem numai magari in frunte?!
  • +13 (15 voturi)    
    program. (Joi, 6 martie 2014, 13:50)

    grig70 [utilizator]

    Doamne cu ce am gresit de avem in fruntea guvernului numai corupti,hoti, mincinosi ?
    • +6 (6 voturi)    
      Cu votul, nene, cu votul am gresit. (Joi, 6 martie 2014, 14:20)

      munuc [utilizator] i-a raspuns lui grig70

      Cata vreme la alegeri castiga candidati aflati dupa gratii sau nevestele acestora la ce sa te astepti. Nu prea cantam imnul. Desi poate e singurul ajutor ce-l putem avea.
  • +11 (13 voturi)    
    program de stat in parlament. (Joi, 6 martie 2014, 13:51)

    grig70 [utilizator]

    Doamne cu ce am gresit de avem in fruntea guvernului numai corupti,hoti, mincinosi ?
  • +15 (17 voturi)    
    Ce zici? (Joi, 6 martie 2014, 13:52)

    EagleEye [utilizator]

    Ce zici Ponta?Am citit de trei ori,dar nu inteleg ce vrei sa zici.Tu esti normal la cap?Program,dar nu program de guvernare???Pai atunci ce faci?Si eu am un program(zilnic,saptamanal etc.).
  • +16 (18 voturi)    
    Atat! (Joi, 6 martie 2014, 13:54)

    EagleEye [utilizator]

    Eu zic sa aducem cativa protestatari din Kiev,ca altfel nu se poate...s-a umplut nu paharul,ci galeata.
  • +14 (14 voturi)    
    Practic, e vechil program PLAGIAT.... (Joi, 6 martie 2014, 13:57)

    Johanis [utilizator]

    Ha! La asta te pricepi cel mai bine, la copy-paste! Bravo, Viorele!
  • +9 (11 voturi)    
    pROGRAMUL PONTA (Joi, 6 martie 2014, 13:58)

    timp tamp [utilizator]

    programul lui pontalasu se va referi la
    partidele de baschet
    chermeze
    conferinte de presa
    discursuri antiopozitie la guvern
    orarul la tembeliviziuni(cocina lui ghita si latrina lui felix)
    excursii
    vizite de shuting
    clampaneli si cevetiri...
    ADIO GUVERNARE, ADIO ELECTORAT
  • +14 (16 voturi)    
    Basescu i-a dat lui Ponta sah-mat (1) (Joi, 6 martie 2014, 14:13)

    ticbis [utilizator]

    Sa ma explic:

    1. CCR va judeca contestatia depusa de catre opozitie si trebuie sa solutioneze daca noua structura guvernamentala necesita sau nu un nou vot in parlament pentru un nou program de guvernare care sa includa toate prevederile acordurilor suplimentare incheiate cu noile partide atrase in guvern (UDMR);

    2. Dat fiind faptul ca este o speta noua si ca in CCR fortele "pro" sunt sensibil egale cu cele "contra", solutia finala este greu de anticipat;

    3. Potrivit acordului public dintre Basescu si Ponta, primul se obliga sa-i investeasca oficial pe noii ministri, iar al doilea s-a obligat ca saptamana viitoare sa treaca prin parlament noul program de guvernare;

    4. Basescu stia insa ca decizia CCR va fi luata sambata, asa ca imediat a organizat investirea ministrilor lui Ponta. Din acest moment, desi contestatia de la CCR ramane activa, practic CCR-ul nu mai are de ce sa ia o decizie contrarie. Adica rasufla usurati si gandesc cam asa: "daca astia doi deja s-au inteles intre ei si au facut public acest acord, n-are rost sa ne mai certam intre noi, dam o decizie in conformitate cu intelegerea facuta de ei si nu riscam sa fim criticati nici de unii si nici de ceilalti".

    5. In conditiile astea, decizia CCR va fi in proportie de 99% ca Ponta trebuie sa-si treaca noul program de guvernare prin votul parlamentului; deci Basescu a evitat o eventuala decizie contrarie si a creat un precedent de juristprudenta pentru viitoare astfel de situatii;

    6. Ponta a inteles ceva mai tarziu capcana in care s-a bagat si de-aia o scalda acum ca "e program dar nu e program de guvernare", deja este prea tarziu si nu mai intereseaza pe nimeni;

    7. Daca Ponta va prezenta in parlament un program din care vor lipsi prevederile acordului cu UDMR, ii va enerva pe maghiari care se vor simti pacaliti ca se evita ca intelegerile semnate de ei sa fie facute publice. Daca programul va cuprinde insa aceste prevederi, PSD-ul va pierde o gramada de voturi ale romanilor din Ardeal si nu numai;
    • +2 (2 voturi)    
      Imi place (Joi, 6 martie 2014, 16:12)

      CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

      Cum gandesti.
      Sa dea Domnul sa fie asa cum spui!
  • +10 (10 voturi)    
    Un iresponsabil sincer. (Joi, 6 martie 2014, 14:18)

    MagnusLucian1320675938794 [anonim]

    /// asta poate sa spuna orice. Nimeni nu-l poate intelege. E fricos, panicard, ilogic, nesimtit.
    Isi incepe frazele cu "Vreau sa fie clar..." precum mentorul sau Adrian Nastase. Sper sa-i tina de urat cat mai devreme.
  • +9 (9 voturi)    
    ... (Joi, 6 martie 2014, 14:21)

    dragos234 [utilizator]

    Ok, ce contine noul program? Care nu e de guvernare. Doar seamana cu un program de guvernare dar nu e.
    Ca ala vechi sigur nu e, pt ca ala era de guvernare si asta nu e. Asta e doar un program.
  • +9 (9 voturi)    
    Programul la care se refera 114 (Joi, 6 martie 2014, 14:21)

    hic sunt leones [utilizator]

    este cel de guvernare deoarece Constitutia vorbeste doar despre acesta.
    Cred ca pana si o Curte formata in totalitate din greble ar respinge o astfel de enormitate...
  • +9 (9 voturi)    
    mazeto (Joi, 6 martie 2014, 14:34)

    Apocrif [utilizator]

    explica-ne tu ce vrea sa spuna dl PM......ca noi suntem fraieri si nu intelegem.....
  • +14 (16 voturi)    
    Basescu i-a dat lui Ponta sah-mat (2) (Joi, 6 martie 2014, 14:34)

    ticbis [utilizator]

    8. Basescu a jucat magistral si i-a dat lui Ponta o adevarata lectie de inteligenta politica. Asta dovedeste (pentru a cata oara?) diferenta enorma dintre un adevarat om de stat si un diletant politic;

    9. Ponta a realizat mult prea tarziu ca s-a bagat singur intr-o fundatura din care nu poate iesi nesifonat. Si asta doar pentru ca era disperat sa-si vada ministrii validati la Cotroceni. Ar fi avut o sansa daca mai astepta doua zile verdictul de la CCR care, repet, ar fi putut in proportie de 50% sa-i dea castig de cauza, adica sa nu-l mai oblige sa-si asume noul program guvernamental prin voturile plenului parlamentului. A crezut ca-l pacaleste pe Basescu, dar a esuat lamentabil, ca de fiecare data!

    10. Prostia cu "prezentam un program dar nu un program de guvernare" nu este altceva decat o incercare disperata de a mai diminua din paguba; oricum nu mai are nicio relevanta pentru nimeni. Singurul efect pe care-l mai poate obtine este fie nemultumirea UDMR-ului, fie pierderea unor voturi din Ardeal;

    11. Daca un guvern cere votul parlamentului pentru un program care nu este program de guvernare, atunci ce fel de program este asta? Programul TV? Programul etapelor campionatului de fotbal?
    Sau poate ca, daca nu este un program de guvernare ar trebui sa intelegem ca este un program de ne-guvernare?
    • 0 (0 voturi)    
      mi-ar place sa te cred dar explica-mi... (Joi, 6 martie 2014, 18:01)

      Luke [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

      Ce vor face UDMR, si cum il va durea pe Ponta undeva, in caz ca nu vor aparea prevederile acordului? Poate chiar le va parea bine ca va fi liniste sa lucreze in cardasie.
      PSD nu are nevoie, si nu-i da nimeni, voturile UDMR nici la europarlamentare nici la celelalte. Si pana la celalalte mai e putin in care se va vedea ce vor face pentru maghiari, nu un acord citit in parlament.
      Au avut nevoie de sustinere doar la formarea guvernului si au trecut hopul. Pleaca UDMR din guvern? Mare paguba pt PSD...

      Pe de alta parte Basescu s-a razgandit rau de tot de data asta.

      Repet, mi-ar place sa ai dreptate, in sensul s-o muste ponta in final ori dupa cum zici tu, ori altfel. Din pacate nu m-ai convins si cred ca mai asteptam putin pana ne dumirim ce si cum, deocamdata si presa a luat sah-mat.
      • +1 (1 vot)    
        E cu bataie mai lunga (Vineri, 7 martie 2014, 5:10)

        ticbis [utilizator] i-a raspuns lui Luke

        Nu pentru europarlamentare conteaza miscarea asta, ci pentru dupa acestea. Oricum Ponta si-ar fi trecut ministrii, intr-un fel sau altul.
        UDMR-ul va fi nemultumit ca acordurile cu Ponta nu vor fi validate oficial prin votul parlamentului asupra noului program, dar deocamdata n-are ce face.
        Numai ca la o viitoare motiune de cenzura, UDMR-ul ar putea vota pentru caderea guvernului, mai ales daca opozitia le va promite aceleasi lucruri dar inscrise oficial in programul de guvernare. Sa nu uitam ca UDMR-ul a mai procedat asa la caderea guvernului Ungureanu, din care facea parte si el.
        Daca ai fost atent, Basescu a lasat aceasta portita deschisa, cand i-a numit pe udmristi "aliati de nadejde" si i-a felicitat pentru intrarea in guvern. Iar Ponta se incapataneaza sa ascunda oficial intelegerile cu UDMR pentru ca pierde voturi, mai ales ca electoratul anti-maghiar cel mai vehement apartine in proportie covarsitoare votantilor traditionali ai PSD-ului: din zonele rurale sarace, asistatii sociali, pensionarii sau nostalgicii comunismului.
        Parerea mea este ca pana in toamna guvernul Ponta va cadea si abia atunci strategia lui Basescu isi va arata roadele.
        Scopul lui Basescu nu este rezultatul de la europarlamentare si nici macar cel de la prezidentiale; principala tinta este caderea guvernului Ponta si investirea unui guvern al actualei opozitii, deci va avea nevoie si de UDMR.
        Si cred ca are dreptate.
  • -8 (10 voturi)    
    ponta la depasit si pe bas la basism (Joi, 6 martie 2014, 14:53)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    Cand venea bas cu basisme de astea era bine si va convenea, acuma nu mai e bine. bas a guvernat cu programul de la goldenblitz iar asta guverneaza cu programul tv. Da liberalii sunt de vina si Antonescu e rau nu-i asa?
    • 0 (2 voturi)    
      Da liberalii sunt de vina (Joi, 6 martie 2014, 15:45)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      Vom vedea ce hram poarta liberali astia si daca vor depune motiune de cenzura la programul lui Ponta.
  • +8 (8 voturi)    
    doar program? (Joi, 6 martie 2014, 14:59)

    doar_eu [utilizator]

    Pai daca ne asumam raspunderea pentru un program doar, propun ca si functia sa se numeasca doar Prim. Ce-o vrea el, Prim pesedist, prim plagiator, prim demagog samd..prim
    • +1 (1 vot)    
      Constitutia Romaniei (Joi, 6 martie 2014, 15:40)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui doar_eu

      ARTICOLUL 102
      (1) Guvernul, potrivit programului său de guvernare acceptat de Parlament, asigură realizarea politicii interne şi externe a ţării şi exercită conducerea generală a administraţiei publice.
    • +1 (1 vot)    
      Excelent! (Joi, 6 martie 2014, 16:14)

      CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui doar_eu

      .
  • 0 (0 voturi)    
    prog (Joi, 6 martie 2014, 15:26)

    alllx [utilizator]

    de fapt nu e nici macar program e doar prog!
    care ram? raul, ramul mie- prieten numai mie iara tie dusman ti-este!
    asa ca dragii mongoloidului ascultati la mine-aici!
    noi LUCRAM doar DUPA un PROG!

    la fel o sa se si duca la pusca! nu la puscarie, doar la pusca!
  • +4 (4 voturi)    
    teoria catastrofelor (Joi, 6 martie 2014, 15:43)

    condrescu [utilizator]

    filozofez putin dar la subiect. In matermatica exista asa numita 'Teorie a catastrofelor'. Adica totul fain, frumos si la un moment dat iti explodeaza de aiurea ceva in plina fatza. Adica el doctor, mare specialist, popular 70%, correct, cinstit si brusc e un nimeni si al nimanui. Ce nu stie dnul Ponta e ca intotdeauna exista un spatiu (realitate) echivalent in care evenimentul catastrofal era o consecinta evidenta, predictibila a evolutiei faptelor. adica plagiat, incompetent, popularitate 30%, incorrect, necinstit deci evident e un nimeni...
  • +2 (2 voturi)    
    guvernul Ponta III (Joi, 6 martie 2014, 16:18)

    meddio [utilizator]

    isi va asuma programul ..... de la Antena 3 . Ce nu a fost clar ??? Programul hazna facut de Gadea, Badea si Felix Voiculescu .
    • +1 (1 vot)    
      ai dreptate.... (Joi, 6 martie 2014, 17:07)

      timp tamp [utilizator] i-a raspuns lui meddio

      E coadă la latrină (evident a lui felix de unde se hrănește) și ponta își face program să nu facă caca pe el...
  • 0 (0 voturi)    
    "val de optimism ca e pace intre guvern (Joi, 6 martie 2014, 19:40)

    AlisCuPar [utilizator]

    si presedinte". Puie Monta nu e vrea sa fie pace, derbedeul vrea razboi civil. Asta n-o sa vada, atata timp cat justitia isi face datoria. Tocmai asta il sperie: faptul ca justitia s-a descatusat.
  • 0 (0 voturi)    
    Ponta s-a angajat sa mearga pe tricicleta !!! (Joi, 6 martie 2014, 21:09)

    andreesanu [utilizator]

    Programul de programe este o noua indibidiguizare in care se poate vedea foarte clar ce nu se vede, iar voi deja stiti ce n-am spus !!!
    Politica gogoberidelor lui Ponta si aplicarea ei cu ajutorul tiribonflaxului este calea ce-am zis care va sa zica .........famelia .....si lupta si dai.........
  • 0 (0 voturi)    
    Bravo Crin!! (Vineri, 7 martie 2014, 12:39)

    RichardPopescu [anonim]

    Este jenant in ce situatie am ajuns, felicitari Crin ca ai reusit sa ramai integru si te-ai desprins de toti acesti jalnici securisti!!
  • 0 (0 voturi)    
    ilegitim (Vineri, 7 martie 2014, 12:52)

    mayan [utilizator]

    minciuni si aberatii nu mai crede omul de rand ce zice ponta vrea el sa faca burta mare din buzunarele oamenilor de rand, guvernul lui e ilegitim
  • 0 (0 voturi)    
    buna ziua (Vineri, 7 martie 2014, 12:52)

    CosminLazaroiu [anonim]

    Pentru ce am iesit in strada sa protestam impotriva regimului Basescu?
    Ca guvernu Ponta ajutat de Basescu si Oprea sa ne distruga tara sa fie unu ilegitim?
    Cum Crin Antonescu a avut demnitatea sa demisioneze din functia obtinuta cu ajutorul USL-ului Rugam toti parlamentari care siau obtinut functia cu ajutorul Usl sa demisioneze
  • 0 (0 voturi)    
    jos guvernul (Vineri, 7 martie 2014, 12:53)

    MihaiIonescu4 [anonim]

    Acest nou guvern nu este unul legitim si nu ar trebui sa fie in functie. Ponta d-abia astepta sa schimbe ministrii liberali cu PSD-istii lui, cu PC-istii lui Voiculescu si cu oamenii lui Oprea. Mai ales ca acum este si UDMR-ul la guvernare, lucru pt care oamenii nu au votat, ci chiar au iesit in strada sa dea jos guvernul lui Boc din care UDMR facea parte.JOS GUVERNUL PONTA III!!!
  • 0 (0 voturi)    
    ionita.ilie@yahoo.com (Vineri, 7 martie 2014, 12:55)

    RalucaCostel [anonim]

    Este penibil in ce situatie a ajuns Romania!Felicitari Crin Antonescu ca ai reusit sa iti pastrezi demnitatea .
  • 0 (0 voturi)    
    Jos Ponta!!! (Vineri, 7 martie 2014, 12:57)

    RichardPopescu [anonim]

    Aceasta noua alianta va distruge aceasta tara, singura noastra sansa este ca Ponta sa isi dea demisia, acest nou guvern seamana cu guvernul lui Basescu...
  • 0 (0 voturi)    
    . (Vineri, 7 martie 2014, 13:03)

    BeatriceBeatrice [anonim]

    Guvernul Ponta este ilegitim !!!!Pesedistii ar trebui sa demisioneze din pozitiile pe care le ocupa datorita USL-ului, asa cum Antonescu a avut demnitatea sa o faca din fruntea senatului !!!
  • 0 (0 voturi)    
    ionita.ilie@yahoo.com (Vineri, 7 martie 2014, 13:35)

    RalucaCostel [anonim]

    Este penibil in ce situatie a ajuns Romania!Felicitari Crin Antonescu ca ai reusit sa iti pastrezi demnitatea .
  • 0 (0 voturi)    
    programator (Vineri, 7 martie 2014, 13:44)

    LuanaSavu [anonim]

    Cum adica NU pentru programul de guvernare? Daca nu este un program de guvernare, atunci ce naiba este? Programul televiziunii romane din acest we? Chiar are de gand sa-si bata joc de noi acest Ponta? Ori si-l asuma, ori sa plece! Ori sa plece in orice situatie! You won't be missed!
  • 0 (0 voturi)    
    !! (Vineri, 7 martie 2014, 14:33)

    andreea1971 [utilizator]

    Guvernul Ponta,sustinut de partenerii lui Basescu-Oprea si Hunor, este ILEGITIM.Pentru asta au iesit romanii in pietele din toata tara sa protesteze impotriva regimului Basescu?Pentru asta au iesit romanii sa voteze la referendrumul de suspendare al lui Basescu?Dupa ce au dat afara leberalii de la guvernare,pesedistii ar trebui sa demisioneze din pozitiile pe care le ocupa datorita USL-ului,asa cum Antonescu a avut demnitatea sa o faca din fruntea Senatului.
  • 0 (0 voturi)    
    a (Vineri, 7 martie 2014, 14:48)

    andreea1971 [utilizator]

    Guvernul Ponta,sustinut de partenerii lui Basescu-Oprea si Hunor, este ILEGITIM.Pentru asta au iesit romanii in pietele din toata tara sa protesteze impotriva regimului Basescu?Pentru asta au iesit romanii sa voteze la referendrumul de suspendare al lui Basescu?Dupa ce au dat afara leberalii de la guvernare,pesedistii ar trebui sa demisioneze din pozitiile pe care le ocupa datorita USL-ului,asa cum Antonescu a avut demnitatea sa o faca din fruntea Senatului.
  • 0 (0 voturi)    
    iuhuh (Vineri, 7 martie 2014, 15:24)

    AdrianTudor [anonim]

    PSD avea ca joc politic ruperea USL programata de mult, cartea asta au jucat-o destul de bine pentru ca in ochii cetateanului au aruncat vina in directia opusa, manipulare in masa prin media. USL s-a dus, pa! Dl Ponta in schimb sustine sus si tare ca aceasta uniune inca mai exista sub diverse forme, si latra in toate directiile ca nu se poate sa spui ca nu mai exista USL(cu referire la Crin Antonescu) si sa ramai pe o functie oferita de USL, acum Crin Antonescu a dat dovada de onoare si a demisionat din functia in care fusese pus de majoritatea USL, vreau sa vad "copy-paste" si din partea "priceputului si abilului prim-ministru" in acest caz, indrumati-l catre o coala alba si un pix, titlu mare DEMISIE Ponta!
  • 0 (0 voturi)    
    Mizerie (Vineri, 7 martie 2014, 18:09)

    VeveVeve [anonim]

    PNLu e dat afara de la guvernare si Ponta se aliaza cu Oprea, Hunor si alte gunoaie. Pt asta au iesit romanii in strada? Ar trebui sa demisioneze toti din pozitiile in care au fost pusi de USL, asa cum a avut bunul simt sa faca Antonescu.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version