Gheorghe Falca isi anunta intentia de a candida la competitia interna din PDL pentru desemnarea candidatului la prezidentialele din 2014

de Red. Stiri     HotNews.ro
Vineri, 11 octombrie 2013, 9:34 Actualitate | Politic


Gheorghe Falca
Foto: Agerpres
Primarul municipiului Arad, Gheorghe Falca, a anuntat, joi seara, in sedinta Biroului Permanent Judetean al PDL Arad, ca intentioneaza sa candideze la presedintie in 2014, un anunt oficial in acest sens urmand sa fie facut vineri, cu ocazia alegerilor in cadrul organizatiei municipale a partidului, transmite NewsAr.ro. Potrivit sursei citate, Falca a precizat ca va demara o campanie interna in cadrul PDL, pentru a obtine si sprijinul altor filiale din tara.

Ora 10.03: Gheorghe Falca isi va depuna candidatura interna vineri, au declarat surse din PDL pentru HotNews.ro. In interiorul partidului s-a vorbit despre candidatura Elenei Udrea iar anuntul lui Gheorghe Falca este unul surprizator pentru democrat liberali.

"Nu stiam ca domnul Falca vrea sa intre in competitie. Este evident ca intentia este sa rupa din voturile lui Catalin Predoiu. Sunt doua variante in aceasta noua situatie: fie va fi sustinut de Elena Udrea si organizatiile fidele acesteia, fie si doamna Udrea isi va depune candidatura. Ambele variante sunt pentru a destabiliza nominalizarea lui Predoiu. Vom vedea, termenul de depunere a candidaturilor expira luni dimineata", au explicat surse din interiorul PDL.

De precizat este ca inaintea alegerilor interne pentru sefia PDL din martie Gheorghe Falca isi anuntase intentia de a candida, dar a renuntat dupa ce Elena Udrea a intrat in competitia interna.

Totodata, Gheorghe Falca a fost un sustinator al inscrierii lui Mihai Razvan Ungureanu in PDL si a promovat ideea ca acesta sa fie candidatul partidului la alegerile prezidentale din 2014.

Gheorghe Falca este finul presedintelui Traian Basescu. Amintim ca presedintele Traian Basescu s-a deplasat la inceputul lunii august la Arad, pentru o vizita pe santierul autostrazii Nadlac-Arad, ocazie cu care s-a intalnit cu edilul Gheorghe Falca, informa atunci Mediafax.

Edilul din Arad nu este singurul care si-a anuntat intentia de a intra in cursa interna pentru desemnarea candidatului PDL la alegerile prezidentiale din 2014.

Catalin Predoiu a anuntat, joi seara, in emisiunea "Impartial" de pe Digi24, ca se inscrie in cursa interna a PDL pentru a fi nominalizat drept candidat al partidului la alegerile prezidentiale din 2014. "Cred ca pot sa ofer solutii pentru Romania, m-am saturat sa vad aceasta tara tarata inapoi de incompetenta", a declarat vicepresedintele PDL.

Catalin Predoiu a spus ca va face anuntul oficial maine, intr-o conferinta de presa.

Liderul Fortei Civice, Mihai-Razvan Ungureanu, si-a anuntat si el intentia de a candida in 2014 la presedintie
, mizand pe sprijinul fortelor de dreapta, la o zi dupa ce Vasile Blaga anuntase ca, daca fostul premier va veni in PDL si va dori sa se inscrie in cursa interna pentru a fi desemnat candidat la Cotroceni, atunci alegerile interne din partid pentru nominalizarea prezidentiabilului ar putea fi amanate dupa termenul de 15 decembrie.










Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2626 vizualizari

  • +15 (15 voturi)    
    lasa, nu e cazul (Vineri, 11 octombrie 2013, 9:51)

    rov [utilizator]

    hai sa nu ne jucam, dreptei ii trebuie un om impecabil.
    falca, udrea, abtineti-va!
    • +1 (1 vot)    
      mai draga (Vineri, 11 octombrie 2013, 15:08)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui rov

      el intra in competitie in cadrul pdl.
      e treaba lor pe cine aleg
      dar, cu cat mai multi cu atat mai bine, au de unde allege.
      cinstit, falca are mai multe sanse ca predoiu.
      nu ca ar fi mai bun, mai frumos, mai cinstit.
      este mai cunoscut, are merite la arad, a aparut mai des la tv.
      si, in plus, va avea si sustinerea basistilor, nu numai a pedeleilor blagisiti.

      din cate stiu, a fost achitat de tribunal.
      deci, este ca nou :)

      si sa fim cinstiti, e si mai harsit in politica, mai verbal si mai spontan ca predoiu, intr'o campanie si intalniri cu adversarii.
      stie sa loveasca adversrul unde vede votatroul.

      la doi posibili catindati politicieni, obijnuiti sa minta cu zambetul pe buze, harsiti in lupte electorale, cum sunt cei doi...bebelusi, unul ca predoiu este carne de tun.
      nici; mru n'are prea mare experienta politica, mai ales din pozitia de catindat, intr'o slujba de ales.

      se cere verb sprintzar, charisma, experienta politica, cunoasterea adversarului, locurile sale vulnerabile.

      falca ar fi consiliat si sprijinit de base, cel care are mai mari sanse sa coaguleze dreapta, decat oricare altul.

      totusi, cred ca urmatorul presh al tzatisoarei, va fi un pesedist, iar pesdeaua va pune mana pe toate palatele tzarii: cotrocesti, viktoria socializmului si palatal ceausescu.
      va fi ca la inceputul anilor 90, cand tot ce rade'n soare va canta slava psd.

      dragnea le da mijloace baronilor sa instaleze domnia psd, pentru de'a pururi.
      taman acum, cand se da putere judetelor si primariloe, peste tot, primarii impart daruri, ajutoare de la ue.
      leatul stie ca sunt de la primarie.

      nu le pasa daca mai ramanem sau nu in ue.
      nu mai conteaza, atata timp cat vor fi ei la putere.
      stiu ca nimeni din afara nu'i va mai putea inlatura, cu fortza.

      deci, totul depinde de prezenta la vot.
      daca se iese la vot in proportie de 80% nu mai conteaza voturile furate.
  • +9 (9 voturi)    
    ai s-o iei in falca (Vineri, 11 octombrie 2013, 10:23)

    jackalphonse [utilizator]

    divizati-va, candidati fiecare pentru ciolanul lui si o sa luati un rahat.
    pnl-ul ia praful de pe toba in timp ce psd-ul n-are nimic credibil (ar fi un paradox).
    • +5 (5 voturi)    
      n-are nimic credibil (Vineri, 11 octombrie 2013, 13:09)

      math [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

      dar mi-e teama ca PSD care controleaza toate televiziunile, organizeaza alegerile si numara voturile poate castiga chiar daca desemneaza pe Adrian Minune, pe Mazare sau pe Abramburica...
      • +4 (4 voturi)    
        b1tv, realitatea si digi tv (Vineri, 11 octombrie 2013, 14:08)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui math

        nu sunt controlate de usl. din contra, b1tv este un fel de antena3 pt basescu
        televiziunile sunt destul de impartite, numai ca nu este niciuna impartiala
        • 0 (0 voturi)    
          mai draga ...jaques (Sâmbătă, 12 octombrie 2013, 14:05)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui jackalphonse

          ai dreptate.
          posturile de tv controleaza partidele.
          varanu contorleaza, pirn latrina 3, tot usl'amul.
          tot ce misca.
          misca stramb, e desfiintzat, nu mai pupa pe sticla.
          otv-ul lui ghita, latrina cu nume pompos, Romania tv, este o rusine a sticlei.
          otv controla partidul dd.
          b1 nu controleaza.
          da, este favorabil lui base, dar scorul este 3-1, sau chiar 4-1 daca numeri si tvr care e tot al usl'amului sub conducerea paparudei de barbat al nevestei.
          ala de zicea base: l'a vrut pe barat'so sef la srei, l'am facut sef la sri.

          deci, dormez vous, frère jaques.

          masina de propaganda a usl'amului e bine unsa.

          interesant c'ai inceput sa faci pureci, adica ai adepti pe hn. de unde ca a fost si saitu' asta contaminat de usl'am.
  • +10 (14 voturi)    
    De forma (Vineri, 11 octombrie 2013, 10:37)

    SRA [utilizator]

    Trebuia si cineva de paie in competitie, altul in afara lui PREDOIU nu exista !!! In final vom asista la o lupta intre MRU si CPR 8Catalin Predoiu) care va decide cine va fi lansat in competitia finala. Finalul va fi unul din ei Presedinte celalant Premier !!! Salvati ROMANIA de PESTA BRUNA, neo fascismul comunist ponta si antonescu !!!
  • +1 (5 voturi)    
    Eu cred (Vineri, 11 octombrie 2013, 11:59)

    Nationalistul [utilizator]

    ca e foarte bine sa existe competitie interna. Asta inseamna ca partidul /partidele are /au mai multi membri care la un moment dat ar putea deveni lideri. Ceea ce e foarte bine. Un partid nu poate sta mereu doar in jurul unui om. Uitati-va la PNL care orbiteaza in jurul lui Antonescu. Sau, de ce nu, la PDL care a stat in spatele presedintelui Basescu.
    Cred ca e cazul sa lasam partidele, pentru binele natiunii, sa evolueze.
    • +2 (2 voturi)    
      PDL nu evolueaza (Vineri, 11 octombrie 2013, 12:37)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui Nationalistul

      E doar o impresie cam slab indusa de Blaga. Predoi e omul lui Blaga, astfel ca pentru mine ideea ca " PDL e un partid in care e competitie democratica " e un rateu.
      Daca venea un outsider din PDL sa spuna asta , gen Cristi Preda sau de ce nu Macovei poate eram mai convins ( desi Macovei pare ca a intrat intr-un fel de blat cu Blaga ) .
      • +2 (2 voturi)    
        Tocmai asta e ideea. (Vineri, 11 octombrie 2013, 14:39)

        Nationalistul [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

        Sa stii ca eu sunt din categoria fostilor votanti ai PDL. Insa, asa cum arata partidul acum, nu ma face pentru nimic in lume sa-l mai votez. De asta ma bucura ideea de competitie. As vrea sa mai apara si altii... Sa simt ca ar mai merita macar sa ma gandesc daca i-as mai putea vota sau nu...
  • +2 (2 voturi)    
    falconetti stay away! (Vineri, 11 octombrie 2013, 12:14)

    gigiduru945 [utilizator]

    Predoiu si MRU este tandemul perfect. Falca, Udrea, stati deoparte pentru ca ingropati PDL.
  • 0 (0 voturi)    
    Nu-l opreste nimeni... (Vineri, 11 octombrie 2013, 12:48)

    trigger [utilizator]

    Probabil ca domnul Falca are o părere foarte buna despre sine...
    Da' nu este cazul sa facă efortul asta.
    Dacă USL nu se sparge , opoziție poate sa stea liniștita , sa piardă ...prin neprezentare.
    Dacă PDL vrea sa arunce un candidat doar de forma, este treaba lor.
    Si sa presupunem ca USL se destramă si PNL ar face alianță cu PDL, cine ar fi candidatul pentru alegerile din 2014? O condiție ca o astfel de alianță sa se facă ar fi ca Antonescu sa fie candidatul dreptei.

    In orice caz, după episodul Basescu președinte și USL cu majoritate parlamentara, este clar ca singura varianta viabila este ca viitorul președinte sa fie din partea aliantei la putere.
  • +1 (3 voturi)    
    Sa fi analfabet si sa candidezi ca presedinte? (Vineri, 11 octombrie 2013, 13:35)

    alex1234 [utilizator]

    Sa fi analfabet si sa candidezi ca presedinte !

    Mare-i Gradina lui Dumnezeu.
    • +3 (5 voturi)    
      puţină gramatică, domnu' alex! (Vineri, 11 octombrie 2013, 14:30)

      ManuelaIstratis [anonim] i-a raspuns lui alex1234

      SĂ FII (cu doi "i") sau SA nu FI analfabet pe Hotnews :)
      Mare-i grădina celor care-şi dau cu părerea!
      • -1 (3 voturi)    
        manuela nu-i nici o diferenta fonetica (Vineri, 11 octombrie 2013, 16:14)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui ManuelaIstratis

        Manuela, nu-i nici o diferenta fonetica

        intre SA FI si SA NU FI

        spune tare in fata oglinzii si daca tu auzi diferenta

        fonetica trimite-ne inregistrarea la toti si-mi cer scuze in public.

        Ai dreptate, la origine, este "sa fi+ i-terminatie" = "sa fii" numai ca ii-ul a fost redus la i

        Deci azi Fonetic e doar "sa fi" cu accent pe i

        (si nu -ii- diftong)

        Limba romana e o limba fonetica

        iar restul sunt povesti de smecheri

        In Romana "ce nu se aude nu se scrie" ,asta ca sa stii si tu indiferent de ce scrie in cartea de gramatica fie ea si a Academiei Romane.

        Deci daca, nu auzi, diferenta fonetica intre SA FI si SA NU FI cere-ti tu scuze ca-i facut pe desteapta

        Si daca o auzi inseamna ca nu vorbesti limba romana
        • +2 (2 voturi)    
          Andrei Plesu, Adevarul "să fi prost" (Vineri, 11 octombrie 2013, 16:51)

          alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

          Asta asa pentru gramatofilii smecheri
          care scriu si ce nu aud....

          Andrei Plesu, Adevarul :
          <<N-a scris el faimosul cântec „Fă-mă, Doamne, prost", cu versuri de neuitat în cruda lor ironie? („De vrei să faci o carieră ajunge numai să fi prost",>>

          Citeste mai mult: adevarul.ro/news/societate/patriotismul-aflare-treaba-1_50a7b8377c42d5a66369e72b/index.html
        • -1 (3 voturi)    
          Ca sa fie si mai clar (Vineri, 11 octombrie 2013, 17:05)

          alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

          1. Am doi fii

          diftongul ii se aude clar

          2. Fiii lui merg la scoala

          triftomgul iii se aude clar

          3. Sa fi analfabet

          avem doar i-accentuat
          ->deci nu avem ii-diftong

          4. doi lupi
          avem i dar e semivocala
          (in romana vocala si semivocala se scriu la fel)

          Manuela incearca 1-4 la oglinda cu voce tare...
          diferentele fonetice sunt foarte clare.intre
          doi fii si
          sa fi analfabet

          si apoi, ambele de mai sus, suna complet diferit fata de
          fiii lui si
          doi lupi


          Dar e mai usor sa inveti ceva pe de rost , nu?

          Si sa te dai si "rotunda" in public, cu "vastele tale cunostinte" ?

          Nu e mai bine sa te si gandesti prima data, la ceea ce inveti pe de rost ?
    • +2 (2 voturi)    
      Noroc ca nu candidezi si tu... (Vineri, 11 octombrie 2013, 14:35)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      Intra-devar, e greu sa FII analfabet si sa candidezi LA PRESEDINTIE...
      • +1 (1 vot)    
        De ce e sa fii daca nu se aud doi de i? (Vineri, 11 octombrie 2013, 16:18)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        De ce e "sa fii" daca nu se aud doi de i?

        Si daca Limba Romana e o limba fonetica?

        Te-ai intrebat ca poate fi gresit in cartea de

        gramatica?

        (chiar daca este < fi + i terminatie> azi ii-ul e doar i)

        Tu auzi vreo diferenta fonetica intre sa fi si sa nu fi?

        Spune tare la oglinda, ca sa vezi ca suna la fel.!
        • +1 (1 vot)    
          Esti profesor , cumva ? (Vineri, 11 octombrie 2013, 17:24)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

          Repeta:
          - eu sa fiu
          - tu sa fii
          - el/ea sa fie

          - eu sa fi fost
          - tu sa fi fost
          - el/ea sa fi fost

          FI este forma de infinitiv a verbului, iar daca il conjugi primeste terminatie in functie de persoana si numar.

          Mai deschide o carte de gramatica, lasa teoriile ca am invatat informatii gresite !

          Daca ai fi mai curios - dar nu cred ca poti sa fii - te-ai convinge singur ca gresesti...
          • +2 (2 voturi)    
            Nota 10! (Vineri, 11 octombrie 2013, 18:57)

            Nationalistul [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

            Nu-nteleg ce tot repeta ca nu se aude "i".
            Ba se aude, daca il pronunti (conjugi verbul "a fi "). "sa fii" e un i mai lung, dar saracul n-are de unde. Se spune ca de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere!
        • 0 (0 voturi)    
          ? (Sâmbătă, 12 octombrie 2013, 2:18)

          Delia13 [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

          Se AUDE foarte bine diferenta!!!
    • +2 (2 voturi)    
      Sa fii. (Vineri, 11 octombrie 2013, 14:40)

      Nationalistul [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      Doar atat.
      • -2 (2 voturi)    
        Unde auzi tu doi de ii? (Vineri, 11 octombrie 2013, 16:20)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Nationalistul

        Unde auzi tu doi de ii?

        "sa fi" si "sa nu fi" suna fonetic la fel.

        indiferent ca primul e la origine fi+i-terminatie

        Nu e limba romana o limba fonetica?

        Sau inveti pe de rost si spui si ce nu auzi ?
        • +3 (3 voturi)    
          Nu jigni (Vineri, 11 octombrie 2013, 18:59)

          Nationalistul [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

          oamenii, care chiar au invatat gramatica.
          Prostia nu se afiseaza pe toate gardurile. Cel mai bine o tii doar pentru tine. In rest, ti-am raspuns mai sus.

          O zi buna.

          P.S. Nu e o rusine sa nu fii educat, rusine e sa nu vrei sa te educi.
  • +2 (2 voturi)    
    eu va zic! (Vineri, 11 octombrie 2013, 15:48)

    manoman [utilizator]

    lasati pe cei din pdl sa se aleaga care cum or vrea, dar la alegerile prezidentiale, votati un independent care nu a trecut prin niciun partid dupa '89 si care nu are "experienta politica".


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță
Prin „Queen’s Gambit” Netflix ne arată că geniile sunt banale până când ajung subiecte de serial

Cursă contra-cronometru pentru România să cheltuiască cele 30 de miliarde de euro din planul de redresare. Comisarul European pe Transporturi: „Ultimele plăți se pot face în 2026. După acel termen, lucrările trebuie finanțate din alte surse”

Trenuri de legendă și amintiri dintr-o epocă ce nu va mai reveni - Octavian Udriște: De locomotiva cu aburi trebuia să ai grijă ca de o ființă, avea mai mult suflet

VIDEO Drumul Expres DX12 Craiova - Pitești: Imagini din dronă cu tronsonul unde românii de la UMB lucrează în forță. „Deja pe 70 la sută se va ajunge în situația de a se putea turna asfalt”

​VIDEO. 25 de întrebări despre vaccinul anti-COVID-19 (3): Am 20 de ani și nu am fost niciodată bolnav, de ce ar trebui să mă vaccinez?

Povestea omului care a făcut prima fotografie acum aproape 200 de ani

Autostrada Sibiu - Pitești - Bătaie mare pe cel mai scump tronson licitat vreodată în România: 15 oferte depuse de la firme din Europa, Turcia și China / UPDATE: Care sunt constructorii

Lupta cu sistemul: Nicușor Dan a suspendat un funcționar care a dat aviz de defrișare pentru grădina unor case de pe Kiseleff, unde ar putea apărea blocuri de 4 etaje, și pe care primarul încearcă să o salveze de 10 ani

Investiții personale în criză. Andrei a investit de Black Friday, nu a cheltuit. N-are acasă un Turbion în miniatură, dar gândește pe termen lung

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by