VIDEO Cristian Preda a fost suspendat pentru sase luni din PDL

de I.C.     HotNews.ro
Sâmbătă, 6 iulie 2013, 11:46 Actualitate | Politic


Cristian Preda
Foto: HotNews.ro / Victor Cozmei
UPDATE 15:07 Consiliul National de Coordonare al PDL a decis, cu 345 voturi "pentru", 183 "impotriva" si 34 de voturi nule suspendarea din partid pentru sase luni a europarlamentarului Cristian Preda pentru ca in ultimii patru ani a luat pozitii publice prin care a atacat conducerea partidului, transmite Agerpres.

"Pe parcursul ultimilor patru ani, Cristian Preda s-a pozitionat sistematic in numeroase interventii publice impotriva deciziilor si hotararilor, precum si impotriva forurilor de conducere ale PDL. Cristian Preda a atacat conducerea si actiunile PDL intr-o perioada dificila pentru partid, aducand astfel prejudicii majore de imagine, a respins sau a ignorat apelurile colegilor de partid si a continuat sa critice in mod nejustificat actiunile partidului. Ca urmare, in 3 iunie, Biroul Permanent National a decis sa propuna suspendarea calitatii de membru PDL a acestuia pentru o perioada de sase luni", se arata in decizia BPN de suspendare.

Presedintele Partidului Democrat Liberal, Vasile Blaga, a declarat, dupa anuntarea deciziei, ca europarlamentarul Cristian Preda va fi reprimit "cu drag" in formatiune, daca va dori acest lucru si se va comporta ca atare.

"Indiferent de cele spuse pana acum, imi pare rau ca a trebuit sa luam aceasta masura de suspendare a calitatii de membru de partid a lui Cristi, pentru sase luni. Doua au trecut deja, pentru ca ele decurg din momentul in care decizia a fost luata de catre Biroul Permanent National. Daca, sigur, va dori si se va comporta ca atare, noi il reprimim cu drag in partid", a declarat Blaga.

UPDATE 14:37 Predoiu, catre Cristian Preda: PDL e solutia. Ramai aici si daca ceva nu iti place incearca sa schimbi
    
Fostul ministru al Justitiei, Catalin Predoiu, propus pentru functia de prim-vicepresedinte al PDL, i s-a adresat, sambata, in debutul discursului sau, europarlamentarului Cristian Preda, care risca sa fie suspendat din partid, subliniind ca PDL este "solutia" si ca daca ceva nu ii place la acest partid sa incerce sa il schimbe din interior.

"Draga Cristi, iti spun cum ti-am spus si tie, si colegilor din grupul reformist, la toate intalnirile pe care le-am avut. PDL e solutia. Poate ca nu e totul perfect, ai dreptate, poate ca s-au facut greseli. Ai dreptate. Numai cine nu munceste nu greseste. Dar, te rog, ramai aici si, daca ceva nu iti place, incearca sa schimbi. Incearca sa faci din PDL ceva mai bun. Eu de asta am venit aici, ca impreuna sa facem din nou acel PDL invingator", a spus Predoiu, citat de Agerpres.

UPDATE 14:15 Theodor Paleologu: Preda out, Predoiu in este o maniera puerila de a actiona

Deputatul PDL Theodor Paleologu a apreciat ca suspendarea lui Cristian Preda din PDL ar fi o mare greseala politica care poate duce la divizarea dreptei, adaugand totodata ca alegerea fostului ministru al justitiei, Catalin Predoiu, in calitate de prim-vicepresedinte al formatiunii, este o maniera puerila de a compensa, transmite Agerpres.

"Constat si eu, cum spunea cineva, cu entuziasm si cu parere de rau, dar fara bucurie, stilul comunist inconfundabil in care era redactat rechizitoriul pe care l-a citit domnul Marinescu. Cristi Preda a vorbit foarte elocvent si foarte convingator, dupa parerea mea, despre nedreptatea care i se face. A raspuns punct cu punct neadevarurilor din respectivul document. (...) Mai grav decat o nedreptate, e o mare greseala politica (...) pentru ca riscam divizarea dreptei, asa cum am spus-o si la congres. Este un fel de antifraza sa vorbim despre Unificatorul, cu 'U mare' atunci cand in mod evident ne paste diviziunea dreptei. E un pericol foarte mare. Dam apa la moara diviziunii dreptei. Nu faceti aceasta greseala politica", a spus Paleologu, in cadrul Consiliului National de Coordonare al PDL.

El a adaugat ca fostul ministru al Justitiei, Catalin Predoiu, propus pentru functia de prim-vicepresedinte al PDL, ii este bun prieten si ca il apreciaza in mod deosebit pentru faptul ca a fost singurul ministru din Guvernul Boc care venea in mod regulat la concertele de la Festivalul Enescu. A remarcat ca Predoiu a fost si singurul ministru din Guvernul Boc care a stat in banca ministeriala atunci cand regele Mihai si-a rostit discursul cu ocazia implinirii a 90 de ani.

"Am motive personale sa fiu incantat de faptul ca domnul Predoiu ni se alatura, numai ca aceste doua puncte cu adevarat importante au fost puse la sfarsit: punctul zece si punctul 11. Adica, Preda out si Predoiu in. (...) Nu ca nu ar fi o achizitie extraordinara Catalin Predoiu, dar mie mi se pare o maniera puerila de a actiona", a mai spus Paleologu.




UPDATE 14:06
Europarlamentarul Cristian Preda le-a spus sambata colegilor sai din Consiliul National de Coordonare al PDL ca daca vor vota suspendarea sa din partid pentru sase luni, nedreptatea va fi insuportabila pentru el si se va desparti de ei, transmite Agerpres.

"Ar trebui nu sa ma sanctionati, ci sa-mi fiti recunoscatori ca v-am tras de maneca, in loc sa va spun vorbe mestesugite v-am spus adevarul. Daca veti aproba totusi suspendarea, nedreptatea va fi pentru mine insuportabila, mi-e teama ca in asemenea caz ne despartim si va dura mai mult de sase luni pana sa ne regasim", a spus Preda la Consiliul National de Coordonare.

El a adaugat ca pe 6 iulie 2012 o majoritate parlamentara agresiva il suspenda pe Traian Basescu din functia de presedinte, iar la fix un an de la acel eveniment resimte la fel de acut nedreptatea comisa atunci si este el insusi amenintat cu o suspendare.

"Situatiile au in comun mai mult decat suprapunerea datelor din calendar, e vorba si in cazul meu tot despre un act profund nedrept. Parcursul meu in PDL nu a fost lin, din 2009 de cand am intrat in partid am fost deseori criticat de liderii PDL, s-a intamplat asa atunci cand am considerat ca Monica Iacob Ridzi va aduce prejudicii si echipei guvernamentale si partidului. A nemultumit conducerea PDL si cand am afirmat ca nu putem combate coruptia avand langa noi primari corupti, am fost admonestat cand am spus ca politica de austeritate nu trebuie infatisata ca o binefacere, ci ca o grea incercare", a precizat Preda.

Europarlamentarul a mai spus ca a gresit uneori, mai ales prin exagerare, si a facut cateva afirmatii nepotrivite la adresa lui Emil Boc sau a lui Theodor Stolojan pe care le regreta.

"Motivul pentru care BPN a propus sa fiu suspendat este criticarea in public a lui Vasile Blaga, toata lumea stie. In propunerea BPN scrie ca am incalcat articolul din statut care spune ca nu as fi promovat optiunile partidului din programele electorale, ca nu am pus in practica deciziile conducerii, ca nu as fi sustinut candidatii partidului. Resping categoric toate aceste acuzatii ca neadevarate. Ele au fost nascocite. Membrii BPN sunt deranjati ca am avut opinii diferite de cele ale lui Vasile Blaga, dar stiti bine doar bolsevicii reduceau partidul la un om, va rog, nu fiti bolsevici. Suntem intr-un conflict de opinie", a mentionat Preda.

El a mai spus ca a criticat trei opinii ale sefului PDL si nu isi retrage afirmatiile.




UPDATE 12:27 Sedinta Consiliului National de Coordonare al Partidului Democrat Liberal a inceput sambata la Palatul Parlamentului, informeaza Agerpres. In deschiderea sedintei, presedintele PDL, Vasile Blaga, a declarat ca democrat-liberalii vor boicota proiectul de revizuire a Constitutiei si vor indemna populatia sa faca acelasi lucru.

"Noi nu suntem de acord si nu vom vota si vom indemna populatia Romaniei, dupa ce o vom informa, sa boicoteze proiectul de Constitutie al USL. Nu putem accepta ca USL sa nu tina cont de vointa poporului exprimata la referendumul validat in 2009, care se refera la Parlament unicameral si 300 de parlamentari. Consideram ca orice discutie despre numarul de camere si de parlamentari este inutila din moment ce cetatenii Romaniei s-a pronuntat, nu putem fi de acord nici cu transformarea pe sest a republicii semiprezidentiale in republica parlamentara, o faceau chiar parlamentara, dar nu au avut curaj sa se opuna vointei populare pentru ca romanii, in proportie de peste 90 %, doresc sa-si aleaga presedintele, dar au golit de continut prerogativele acestuia, mai mult, l-au si scos din puterea executiva", a spus Blaga.

El a adaugat ca cel mai grav lucru il reprezinta faptul ca cei de la USL doresc sa transforme majoritatea parlamentara "intr-un organ suprem de putere in stat" si il definesc ca forul suprem de dezbatere si decizie in stat.

"Daca s-ar aplica acest proiect de Constitutie cum am mai putea vorbi de echilibrul puterilor in stat din moment ce de fiecare data ar avea dreptate doar Parlamentul, cum mai putem vorbi de drepturile si libertatile cetatenesti", a mai afirmat Blaga.

Sedinta Consiliului National de Coordonare al Partidului Democrat Liberal a inceput sambata dimineata la Palatul Parlamentului, informeaza Agerpres. Pe ordinea de zi se afla raportul presedintelui PDL, Vasile Blaga, aprobarea mai multor regulamente privind organizarea si functionarea structurilor interne ale partidului si al guvernului alternativa, votarea propunerii de suspendare din PDL a europarlamentarului Cristian Preda, precum si aprobarea infiintarii unei noi functii de prim-vicepresedinte al PDL care ar urma sa ii revina lui Catalin Predoiu, inscris vineri in partid.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4191 vizualizari

  • +16 (26 voturi)    
    Blaga demis urgent!!!!!! (Sâmbătă, 6 iulie 2013, 12:35)

    Cristiann80 [utilizator]

    Va rugam sa ne anuntati daca astazi la sedinta CNC, Blaga a fost demis impreuna cu toata gasca lui de perdanti!!!
    Pana nu se trezesc toti membrii care au mai ramas in PDL la realitate si nu dau cu ei de pamant, acest partid va fi ca o curca beata prin politica romaneasca....nici nu ma mai obosesc sa explic, de ce!
    • +1 (5 voturi)    
      Cand se tinde catre.... (Sâmbătă, 6 iulie 2013, 19:31)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      Zero.
      Neant.
      De 10 ani.
      Votantii erau in sala la congres.
      Sobolanii de mult au parasit corabia...
    • 0 (0 voturi)    
      Wishful thinking.. (Duminică, 7 iulie 2013, 6:56)

      emigrant [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      Cine sa-l demita?? Sulfina Barbu? Basescu stie ce le poate capul de aia s-a delimitat. Partide noi construite pe alte baze asta trebuie Romaniei. Daca PMP va reusi, e posibil sa apara ceva si la stinga. E un orizont mare de astepatare. Oamenii vor altceva. Iar dupa ce presedintele isi termina mandatul, lucrurile se vor clarifica si mai mult. Oamenii Presedintelui sa continue lupta ptr statul de drept. Ca sa nu mai vorbim de lupta cu "loazele parvenite" cum bine a spus Papahagi...
    • 0 (0 voturi)    
      Dl Blega trebuie pastrat...scoate PDL din politica (Duminică, 7 iulie 2013, 11:20)

      MiticaPalarierul [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

      Dl Blega trebuie pastrat...scoate PDL din politica si prin aceasta face un mare bine Romaniei.

      Modul in care o face este insa ridicol si arata cat de tampitzi sunt pedelicii base-guduraii ramasi fara sef de haita. Deasemenera arata cat de orbi si fraieri am fost cand i-am votat (eu am facut-o de mai multe ori ... consecutiv !).

      Interesant este ca dl. Bleaga nu suporta ca dl Preda sa ramana in partid, cu toate ca nu este nici mai bun si nici mai destept decat dumnealui. In fond sunt amandoi doi fripturisti pusi de dl. Basescu in pozitii eligibile pe listele partidului, insa nici dl Basescu nu are stofa de Lenin, nici dl. Bleaga - stamba de Stalin (oricat de credincios i-ar fi primului).

      Well .. in rest sa auzim numai de bine, despre luzarii din Modrogan !

      "Patria si Dreptul Meu!"
      .
  • +15 (29 voturi)    
    constitutie? (Sâmbătă, 6 iulie 2013, 12:37)

    Soljenitin [utilizator]

    Elucubratiile lui Cacarau pot fi interpretate, in cel mai indulgent mod posibil, drept Prostitutie, insa in absolut nici un caz Constitutie. Ce a zis el acolo conduce la dictatura parlamentara si calca in picioare conceptele de stat de drept si separatie a puterilor in stat.
  • +12 (16 voturi)    
    cetateni nu populati (Sâmbătă, 6 iulie 2013, 13:08)

    vulpescu [utilizator]

    Aviz PDL , USL, Miscarea Populara :

    Suntem Cetateni nu populatie.
  • 0 (22 voturi)    
    Tipic (Sâmbătă, 6 iulie 2013, 13:29)

    HP [utilizator]

    De ce sa boicotezi referendumul ? Pe ala dn 2009 ne-a pus cineva sa boicotam ?

    De ce sa nu ne prezentam si sa spunem "NU", daca nu suntem de acord cu proiectul propus ?

    Din cate stiam, un referendum poate contine aprobarea sau dezaprobarea.

    Ne-am tot obisnuit prost, cu referendumuri anulate, cvorumuri, etc.

    In democratia reala, puterea se exercita prin vot, nu prin stat acasa. Doar pierzatorii, lasii si milogii promoveaza abseinteismul la vot, atunci cand sunt constienti ca nu au nicio sansa.

    Daca nu esti dorit de popor, du-te domnule invartindu-te, nu ma tot aburi cu statul acasa, ca stiu si eu daca pun stampila cu Da sau Nu.
    • +3 (7 voturi)    
      Poate nu esti de acord cu democratia? (Sâmbătă, 6 iulie 2013, 18:38)

      CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Fiindca in democratie ai voie sa te abti.....Si cind una din "institutiile ce reprezinta poporul" o ia razna si aduce pe agenda de urgente eul distorsionat al "liderilor lor charismatici" avem dreptul sa o sanctionam prin neprezentare.
      ATENTIE! Atunci cind esti in fata unui buletin de vot VOTEZI dar nu ALEGI! Pur si simplu iti exprimi o optiune selectind raul cel mai mic. Atit. Asa ca dreptul de a nu ma prezenta la vot este important. Acolo aleg daca vreau sau nu sa fiu parte intr-o mascarada. Daca vreau sa aleg primari sau parlamentari penali dintre cei pusi pe liste de partide corupte. Pot sa merg sau nu. E ALEGEREA MEA. Pe ei nu ii aleg. Validez doar o decizie a sefilor lui corupti din partid. LA fel la Referendum. Daca e important cu adevarat, majoritatea de 50%+1 va fi prezenta. Daca nu, inseamna ca nu era important. In mod normal orice guvern impreuna cu parlamentul ce au produs o asemenea distorsiune ar fi trebuit sa demisioneze in bloc. Iar persoanele ce au provocat de doua ori asemenea derapaje ar fi trebuit arestate pt subminarea statului de drept. Daca actiunea lor ar fi avut ecou in populatie ar fi insemnat ca au avut dreptate. Atita timp cit au tirit tara de doua ori intr-o aventura foarte periculoasa ar fi trebuit inchisi pe minim 20 de ani.
      Domnule Preda astept sa faceti un partid. Nu am facut parte din vre-un partid dar m-as inscrie intr-unul infiintat de dumneavoastra. Mic. De nisa. Dar important sa arate ca mai sint si romani cu coloana vertebrala.Succes!
      • 0 (6 voturi)    
        democratia (Sâmbătă, 6 iulie 2013, 21:16)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui CetateanulRoman

        DEMOCRATIA este intarita prin vot. Abtinerea de la vot este un fel de smecherie folosita de catre cei care stiu ca nu pot castiga altfel. Atunci indeamna lumea sa nu voteze si dupa aia zic ca cei care nu au votat sunt de partea lor. Daca erau de partea lor atunci ii incurajau sa voteze, daca sunt asa de multi.
        Tromboane.
        Daca nu ai cu cine vota si e de inteles atunci nu maI casca gura dupa aia ca e asa si pe dincolo.
        ABSENT nu e o optiune valida la niciun referendum.
        • 0 (0 voturi)    
          Nu, abtinerea nu este o smecherie! (Duminică, 7 iulie 2013, 8:59)

          CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui HP

          Este singura optiune atunci cind consecintele participarii l avot nu imi convin. Indiferent daca as vota pro sau contra. Vrajeala cu "oamenii trebuie sa voteze" convine evident uneia din parti fiindca asa se legitimeaza.
          NU! NU VREAU SA PARTICIP LA DISTRUGEREA VIITORULUI TARII!
          Si e dreptul meu!
          Un exemplu clasic este cel de la alegerile locale. Unde am avut de "ales" intre jiji si alte doua hahalere. Nu am avut optiune. E clar ca a fost un blat al tuturor partidelor. Nu am de ce sa particip la asa ceva. Si de fapt asta este situatia in toate tarile unde lumea este dezamagita de politicieni. Nu e vorba ca "sa diminuat spiritul civic"! Pur si simplu prin legile adoptate pas cu pas am fost indepartati de la decizia politica. Iar cind refuzi sa participi la vot spui ca te-ai saturat de minciuna. Ce, pe vremea lui ceasca, atunci cind 99,8% din popor vota era vre-un exercitiu democratic si nu am observat eu?
          Ti-au ramas reflexele democratiei de atunci....
    • 0 (0 voturi)    
      CETATENI, mai draga HP (Duminică, 7 iulie 2013, 9:50)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Te faci ca crezi ca esti in Germania sau Anglia ?!! Asta e valabil acolo .Si credeam ca o sa ajungem si noi acolo.Nu mai cred.Cand milioane de oameni sunt "adusi" la vot , cand manipularea ajunge la paroxism, nu mai functioneaza mecanismele despre care vorbiti .Ba mai mult, functioneaza pe dos! Nu stiu daca ne prelucrati sau exprimati o opinie, sau ma fac si eu ca nu stiu dar aici nu tine propaganda pentru constitutie.Cred.
  • +9 (17 voturi)    
    "Oamenii" trebuie sa voteze ! (Sâmbătă, 6 iulie 2013, 13:56)

    Fisherman [utilizator]

    PDL trebuie sa lupte pentru a convinge electoratul ca modificarile propuse de Comisia condusa de Antonescu sunt un pericol pentru Romania si deci se impune o participare masiva la Referendum pentru a vota impotriva acestui pericol.
    Participarea la Referendumul pentru aprobarea Proiectului de Modificare a Constitutiei va arata in ce masura populatia mai are spirit civic.
    Doar o participa masiva - peste 70% din cei inscrii pe liste - va arata intregii clase politice in ce masura modificarea prin care se refuza poporului dreptul exercitatii Suveranitatii corespunde cu dorintele romanilor.
    O participare masiva la vot ar ingreuna foarte mult procedurile de fraudare in conditiike in care exitpoll-urile vor fi realizate profesionist.
    • +1 (5 voturi)    
      ce vorbesti? (Sâmbătă, 6 iulie 2013, 16:13)

      tanase_v [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

      ce vorbesti?

      ce sa voteze ?

      ca nu se pot face referendumuri fara aprobarea parlamentului?

      cine te-a pus sa faci propaganda USL?
    • +3 (5 voturi)    
      De acord (Sâmbătă, 6 iulie 2013, 16:56)

      Veetor [utilizator] i-a raspuns lui Fisherman

      Perfect de acord! Ar trebui sa indemne lumea sa MEARGA la vot si sa voteze "NU". Neprezentarea o sa lase loc de discutii interminabile. Ca sa nu mai mentionez posibilitatea fraudarii. Dar parca nimeni nu intelege asta.
  • -4 (4 voturi)    
    Deci (Sâmbătă, 6 iulie 2013, 15:29)

    UpNext [utilizator]

    (cum zice romanu' cand incepe ceva), cine este acest Preda; care este aportul lui personal, specific, clar identificabil, la dezvoltarea doctrinei neoconservatoare pe care o slujeste, alaturi de TRU, Macovei, Papahagi, Neamtu si alti "corifei" ai dreptei radicale romanesti? Care este aportul genial al "marelui ganditor" basescolog? A trecut de controlul neuropsihiatric necesar?
  • +2 (8 voturi)    
    Stati acasa si nu votati (Sâmbătă, 6 iulie 2013, 16:14)

    tanase_v [utilizator]

    Stati acasa si nu votati

    Smecheria cu votati "NU" e o pacaleala FSN-ista
  • 0 (0 voturi)    
    nici gand!!! (Sâmbătă, 6 iulie 2013, 16:28)

    Codruta N [utilizator]

    Nici prin GAND sa nu va treaca ca, daca se va intampla cumva ca "boborul" sa nu voteze Constitutia asta e meritul PD!!! Daca ea nu va fi votata, va fi EXCLUSIV pentru ca e proasta - in NICI un caz sa nu va permiteti sa spuneti ca ar fi datorita vreunui "mesaj" de-al vostru!! Sau vreunei actiuni de-a voastre!!

    Cat despre "vointa poporului" in privinta unui Parlament unicameral - aia, care este exprimata in conditii de dezinformare si manipulare, nu poate fi numita "vointa" sau, in orice caz, NU "vointa libera"! Nu ati fost (si nici n-o sa fiti NICIODATA in stare sa aduceti nici macar un SINGUR argument valid pentru un Parlament unicameral - in timp ce pana si eu, care nu sunt "politician", pot sa aduc cel putin 3 argumente in favoarea unuia bicameral!

    Muriti, bããã...! Si tu, pe care TOT Bihorul te stie (si ai ajuns jalnic, in Parlament, cu "redistribuiri"), si PD, si Miscarea Populara cu Base al ei cu tot si... toti astia care v-ati batut joc de romani ani si ani!! Aveti macar un ultim rest de bun-simt si dispareti o data de pe scena!!
    • 0 (0 voturi)    
      Argument? (Luni, 8 iulie 2013, 0:27)

      absro [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      Uite argument pentru parlament unicameral: avand in vedere ca cele doua camere se aleg in acelasi timp, pe acelasi algoritm de alegere, este absolut clar pentru oricine ca in final vor avea aceeasi structura politica. Sa nu imi zici mie ca am avut pana acum vreun parlament format din cele 2 camere cu structuri diferite. Cand a fost PSD majoritar, a fost in ambele; cand a fost alianta PDL cu UDMR majoritara, a fost in ambele, etc.
      Cate legi au trecut de prima camera si au fost votate negativ de a doua?
      Si atunci ce rost are sa platim 5-600 de oameni, care vor vota la fel in cele doua camere, cand putem sa avem una singura, sa platim mai putini si sa iasa si legile mai repede?

      Daca una din camere s-ar vota prin vot uninominal, iar a doua mai stiu eu prin ce alta metoda, da, atunci ar fi un motiv sa fie doua. Sau daca s-ar alege la diferenta de 2 ani, atunci la fel ar putea sa fie un motiv, pentru ca ar reprezenta vointa populatiei din momente de timp diferite.
  • +7 (11 voturi)    
    fenomen politic (Sâmbătă, 6 iulie 2013, 16:42)

    Vlad-I [utilizator]

    Gonirea unor personalitati din pdl, intereste Miscarea Populara, mult mai elitista.
    este adevarat ca pdl-ul chiar si asa este superior partidelor din USL, dar noul partid ii intrece cu mult pe toti la un loc. Un partid cum rar s-a vazut dupa 89 incoace.
    • -3 (5 voturi)    
      corect, asa partid mai rar (Sâmbătă, 6 iulie 2013, 21:24)

      Gigi-al-mai-tare [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      Asa adunatura de hoti si lingatori de dosuri prezidentiale nu s-a mai vazut de mult.
      • 0 (0 voturi)    
        AVETI DREPTATE (Duminică, 7 iulie 2013, 10:03)

        fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui Gigi-al-mai-tare

        da, cam de trei secunde (pe un singur program tv, oricare)-si vorbesc de spatiul public la care nu sunt prea conectata.Dar aveti dreptate ca acum sunt mai multe dosuri si trebuie tinut proaspat atasamentul fata de ambii .Cei despre care vorbiti dvs insa sustineau pe cel care incerca sa impinga Romania prin metode de dreapta vre-o 10-15 ani inainte.Tot ce a incercat sa impuna(reforme) se va face (iar ce s-a facut nu se va schimba) pentru ca erau necesare si pentru ca in loc, nefiind bani, usl nu poate pune decat propaganda, taxe, controale .
    • 0 (0 voturi)    
      CARE PARTID VLAD I ?! (Marţi, 9 iulie 2013, 0:11)

      father nicky [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      Un partid "mult mai elitist" risca sa "zboare" prea sus, ca mesajul sau politic sa nu fie inteles si - pe cale de consecinta - sa nu aiba electorat! Ori un partid fara electorat este un avorton politic! Un proiect politic nascut mort!
  • +3 (5 voturi)    
    Hotnews (Sâmbătă, 6 iulie 2013, 17:42)

    KostasP [utilizator]

    De ce nu dati drumul la comentarii si la alte articole?
    • +1 (1 vot)    
      de aia (Duminică, 7 iulie 2013, 9:33)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      Aflati cine sunt patronii !
    • +1 (1 vot)    
      Corect (Duminică, 7 iulie 2013, 11:00)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

      De multe ori unele din comentariile citite sunt superioare articolului. Ar mai trebui facuta o triere pentru postacii de meserie. Dar nu obligatoriu, nivelul ridicat al cititorilor, demasca usor pe cei prostituati...
  • +7 (9 voturi)    
    Succes in MP! (Sâmbătă, 6 iulie 2013, 18:24)

    emigrant [utilizator]

    Mai bine ca v-au suspendat. Locul dvs e alaturi de Funeriu, Papahagi unde puteti sa va bateti la virf cu cele doua "loaze parvenite" ( ca sa-l citez pe Adrian Papahagi) si acolitii lor. Printre altele, trebuiesc scosi tinerii din apatie. Blaga & comp nu o pot face.
    Succes deci in Miscarea Populara!!
  • -6 (10 voturi)    
    N-am inteles nimic (Sâmbătă, 6 iulie 2013, 18:25)

    La Tour Eiffel [utilizator]

    Cine e cristian preda si ce e aia pdl?
    • -5 (5 voturi)    
      explicatii (Sâmbătă, 6 iulie 2013, 21:14)

      capitan [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      cristian e unul care preda lectii, dar neinteresante pentru mine. pdl e un partid care era la pedale dar acum le-a sarit lantul. miscarea populara e un gest de dreapta ce se danseaza pe muzica populara. :)
      • +1 (1 vot)    
        zi-ne te rog parerea ta despre (Duminică, 7 iulie 2013, 11:02)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui capitan

        plagiat&voiculescu@securisti
        Merci
    • +1 (1 vot)    
      AI NEMERIT GRESIT,SPORTUL NU E AICI! (Duminică, 7 iulie 2013, 8:28)

      fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui La Tour Eiffel

      Daca nu ai gresit rubrica si esti spiritual, Tudorele, intra pe sau in haznale care-ti traduc din romana in romana cine e si la ce echipa joaca si vin-o apoi sa dai cu opinia in noi.
  • -7 (9 voturi)    
    DAR CINE ESTE CRISTIAN PREDA?! (Sâmbătă, 6 iulie 2013, 21:06)

    father nicky [utilizator]

    UN FOST! Fost decan la stiinte politice! Fost politician, actualmente suspendat din PDL, pentru ca si acolo colegii s-au saturat de prostiile pe care le debita! Candidat fara glorie, care nu a castigat niciodata vreo functie eligibila intr-o confruntare electorala nationala sau locala! A ajuns - din greseala - eurodeputat, dar nu a facut nici o branza nici la Strasbourg, unde s-a multumit sa fie doar "ecoul" Monicai Macovei! La ultimul "congres" din PDL(cel in care "pupila presedintelui a pierdut, iar el si-a luat pietrele de moara si a sarit peste bord: "Adio PD, adio PDL!") a facut parte din grupul "loserilor reformisti" condus de aceasi Monica Macovei!
    Cristian Preda este disperat ca se sfarseste mandatul si nimeni, nici proprii colegi de partid, nu l-au mai propus si nu-l mai sustin! Un Dinu Paturica din secolul XXI, disperat ca cariera (cacofonie intentionata) sa politica se apropie vertiginos de un final fara glorie!
    "Nedreptatea va fi insuportabila pentru el" incat se va desparti de PDL si fara probleme de constiinta si doctrina, va bate la usa Miscarii Populare unde se va alatura grupului Funeriu&Papahagi, comici vestiti ai scenei politice romanesti, impreuna cu care vor constituii trioul comico-umoristic, de political stand up comedy, al Partidului Miscarii Populare!
    • +1 (1 vot)    
      Comentariu rupt de realitate (Duminică, 7 iulie 2013, 1:05)

      codo [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

      Daca funeriu&papahagi sunt comici vestiti, ponta&antonescu ce mai sunt? Am certitudinea ca Preda nu va muri de foame daca, draga doamne, nu mai prinde un mandat. Cand ai facut si altceva in viata decat politica si inca la nivel inalt, poti dormi linistit. Ceea ce nu prea pot spune si circarii de serviciu P&A.
      • -1 (1 vot)    
        NU-I TIMPUL TRECUT... (Duminică, 7 iulie 2013, 13:37)

        father nicky [utilizator] i-a raspuns lui codo

        ...putem sa-i "analizam" pe toti politicienii pe rand! Astazi, "la rand" a fost domnul "Cristian Preda! Stiu foarte bine ce a facut "in trecut" domnul Preda! Si il apreciez foarte mult pentru acel "trecut"! Dar din momentul cand s-a varat in "troaca politica", meritele domniei sale din trecut nu mai au nici o relevanta! In noua profesie de politician nu a "demonstrat" nimic! Dovada cea mai clara a acestui esec este faptul ca partidul sau, care ia oferit niste oportunitati politice, la rejectat! Daca domnul Preda va reveni la "prima dragoste", este posibil sa redevina ce a fost si chiar mai mult de cat atat(vorba "bastardului: Petru Rares!)
    • +1 (1 vot)    
      strugurii sunt acrii! (Duminică, 7 iulie 2013, 10:29)

      q1953 [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

      Mai vorbim peste 2-3 ani!
      Despre Funeriu si Papahagi stiu ca sunt personalitati in domeniile lor de activitate!
      Despre tine nu stiu nimic!
      • -1 (1 vot)    
        NICI EU DESPRE TINE... (Duminică, 7 iulie 2013, 13:11)

        father nicky [utilizator] i-a raspuns lui q1953

        ...dar nu-i o problema! Suntem niste ilustrii anonimi, care ne dam cu parerea despre ceva/cineva! Avem amandoi acest drept! Avem dreptui sa avem pareri diferite! Unanimitatile au fost intotdeauna plictisitoare...si periculoase!
        Desi pe chestiunea aflata in discutie - "cazul suspendarii domnului Cristian Preda - nu am aflat, inca, care e parerea ta, eu te asigur ca voi face tot ce depinde de mine sa ti-o poti exprima! Si chiar daca nu voi fi de acord cu parerea ta nu te voi "ataca" niciodata "la persoana"!
    • +1 (1 vot)    
      Da cine-i vOICULESCU ??? (Duminică, 7 iulie 2013, 11:03)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

      SI pONTACU ?
      • -1 (1 vot)    
        IN ACEST ARTICOL ESTE VORBA... (Duminică, 7 iulie 2013, 20:31)

        father nicky [utilizator] i-a raspuns lui rov

        ...despre faptul ca domnul Cristian Preda a fost suspendat pentru 6 luni din/de partidul sau: PDL!
        Cand o sa fie cazul si momentul o sa-i "disecam" si pe Voiculescu si pe Ponta! Biografiile mai mult sau mai putin romantate si "coafate" ale celor doi sunt postate, deja, in cyberspatiu (google, wikipedia)! Politicienii nu sunt prietenii nostri si nu trebuie sa-i iubim! Trebuie sa stam cu ochii pe ei si sa le dam peste mana atunci cand isi bagaprea mult degetele in borcanul cu miere!
  • +1 (1 vot)    
    tudorele Father Nicky sau La Tour Eiffel (Duminică, 7 iulie 2013, 8:36)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Daca ai crede ce spui nu te-ai mai deranja cu un comentariu asa lung. ..
    • -1 (1 vot)    
      CA SA NU MA MAI BANUITI... (Duminică, 7 iulie 2013, 13:17)

      father nicky [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

      ...de partipriuri politice, postez aici o zicere a unui ilustru personaj politic cu care eu sunt pe deplin de acord! Suna oleaca cinic, dar intotdeauna adevarul este crud:
      Cand este vorba despre politica si politicieni trebuie sa ai permanent in cap ceea ce a spus despre asta presedintele american Ronald Reagan, care a fost un "connaisseur" si stia bine despre ce vorbeste:
      "S-a spus că politica este a doua cea mai veche meserie din lume. Eu am observat o izbitoare asemănare cu prima!"
      Va doresc numai bine si s-auzim numai de bine!
      "Father Nicky"


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by