Daniel Funeriu si-a prezentat demisia din PDL intr-o scrisoare adresata lui Vasile Blaga: "Nu ii incurajez pe cei care impartasesc directia actuala a PDL sa imi urmeze exemplul"

de A.C.     HotNews.ro
Marţi, 28 mai 2013, 22:57 Actualitate | Politic


Consilierul prezidential Daniel Funeriu a decis sa demisioneze din PDL, acesta transmitand o scrisoare in acest sens presedintelui democrat-liberalilor, Vasile Blaga. Funeriu a postat scrisoarea transmisa marti presedintelui PDL pe un site de socializare, declarand: "Nu ii incurajez pe cei care impartasesc directia actuala a PDL sa imi urmeze exemplul", transmite Agerpres.

In scrisoarea respectiva, Funeriu ii cere presedintelui PDL sa inregistreze demisia sa din calitatea de membru al partidului. 

"Am inteles ca este in discutie o propunere de excludere a mea din partid, propunere care nu a fost respinsa public de conducere. Prefer sa nu-i pun pe colegii din PDL in situatia unui conflict de loialitate: sa ridice mana impotriva vointei conducerii partidului sau sa ridice mana impotriva unui coleg caruia nu au ce-i reprosa. Neavand vocatia privitului in urma cu manie, voi incerca sa pastrez in memorie amintirea luptelor duse impreuna cu colegii din PDL, inclusiv dumneavoastra, precum si solidaritatea care ne-a caracterizat in trecut. Toate cele bune, cu respect", scrie Funeriu, in scrisoarea datata 28 mai 2013.  

Deputatul Alin Popoviciu, vicepresedinte regional al Partidului Democrat Liberal, a declarat pentru Agerpres ca a depus marti la secretariatul general al partidului o cerere prin care solicita introducerea pe ordinea de zi a Biroului Permanent National de saptamana viitoare discutarea excluderii din PDL a lui Teodor Baconschi, Cristian Preda, Daniel Funeriu, Theodor Paleologu si Sever Voinescu. 

"Eu cred ca a venit un moment in care trebuie sa transam odata lucrurile in Partidul Democrat Liberal si oamenii care lovesc, zi de zi, acest partid din interiorul lui cred ca nu mai au ce sa caute in acest partid. Durerea este ca toti cei pe care eu i-am propus sa fie dati afara - Baconschi (Teodor Baconschi - n.r.), Preda (Cristian Preda -n.r.), Funeriu (Daniel Funeriu - n.r.) care umbla prin judete si incearca sa racoleze oameni de la PDL ca sa faca nu stiu ce Partid Popular, desi fara succes, ca nu au racolat niciunul, si chiar Paleologu daca nu se linisteste si nu-si vede de partid - durerea este ca toti acesti oameni sunt oameni noi in acest partid, oameni care nu cunosc Partidul Democrat Liberal. Oameni care nu au simtit niciodata sa fii cu adevarat membru al PDL. Si aceasta este durerea cea mai mare. Am depus, deja, o cerere la secretariatul partidului prin care solicit ca pe ordinea de zi a Biroului Permanent National de luni sa discutam si acest punct privind excluderea lui Baconschi, Preda, Paleologu si Funeriu", a afirmat vicepresedintele PDL.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2121 vizualizari

  • +12 (16 voturi)    
    S-a suit scroafa in copac (Marţi, 28 mai 2013, 23:08)

    denvarel [utilizator]

    Domnule Alin Popoviciu
    Fara oameni ca Funeriu, Macovei, Preda, tu nu erai. (punct)
    Nu crezi? Lasa ca o sa vezi. Cand idiotii nu realizeaza ca le-a pus odata dumnezeu mana in cap sfarsesc prost. Nu e Duminica in fiecare zi. Nu mai pupati voi oportunitati ca cea pe care ati avut-o. Si nu, nu ati avut un parcurs politic fulminant datorita calitatilor voastre. Pur si simplu ati fost norocosi sa fiti la locul potrivit in perioada potrivita.
    E greu de crezut? Un dus rece poate te face sa vezi realitatea: Cine esti tu domnule Popoviciu? Cand ti-ai citit ultima oara CV-ul?
  • -11 (17 voturi)    
    urmeaza si ceilalti... (Marţi, 28 mai 2013, 23:26)

    father nicky [utilizator]

    ...țuțări: Teodor Baconschi, Cristian Preda, Theodor Paleologu si Sever Voinescu ! Fiecare dintre ei spera si incearca sa "prinda" un mandat de europarlamentar si fiind din gruparea "loserilor" reformisti a Monicai Macovei si-au dat seama ca in PDL nu au nici o sansa sa fie nominalizati! Acesti Dinu Paturica&Agamita Dandanache din secolul XXI, spera sa aiba o sansa in noul/vechiul Partid al Miscarii Populare! Daca le cititi biografiile politice o sa constatati ca nici unul nu a castigat niciodata vreun mandat intr-o confruntare electorala in Romania, dar vor neaparat sa-i reprezinte pe romani la Bruxelles si Strasbourg! Hai romani, dati-le o sansa acestor bravi intelectuali de dreapta!
    • +10 (14 voturi)    
      Poate (Marţi, 28 mai 2013, 23:38)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

      Eu cred ca cei care trebuie sa reprezinte Romania la Bruxelles sunt elitele intelectuale, nu caprarii ca Blaga si alti politruci autohtoni ajunsi la cote inalte pentru ca au furat de au rupt.
      • -4 (8 voturi)    
        Hmmm (Miercuri, 29 mai 2013, 1:10)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui HP

        Ai curajul sau voia de la stapan sa spui ceva si despre eba?
        • +1 (3 voturi)    
          Ce legatura are eba cu "elitele intelectuale" (Miercuri, 29 mai 2013, 9:10)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

          Omul a spus clar ceea ce a avut de spus. Acum tu incepi o noua discutie despre eba. In articol este vorba de Funeriu, iar in comentariul la care s-a referit HP, era vorba de "tuterii" Teodor Baconschi, Cristian Preda, Theodor Paleologu si Sever Voinescu.

          Ai ceva de comentat la "subiect", sau deschizi un nou topic, pentru ca te-a trimis stapanul sa bagi fitile? Hmmm...
      • -2 (4 voturi)    
        sunt de acord cu dumneavoasta... (Miercuri, 29 mai 2013, 1:52)

        father nicky [utilizator] i-a raspuns lui HP

        ...si nu pretind ca Blaga ar fi vreun intelectual, dar spuneti-mi va rog vreun membru al "elitei intelectuale", care sa fi organizat si castigat doua campanii prezidentiale pentru "marinar", asa cum a reusit sa faca "buldogul"! Politica nu este o "meserie" pentru fete mari, fie si numai pentru faptul(constatat de multi) ca se aseamana surprinzator de mult(cum zicea Ronald Reagan) cu cea mai veche "meserie" din lume! Nu fiti naiv(a), politica nu se face cu/de "intelectuali"! In politica "intelectalii" sunt folositi si fac frumos in rolul "manechinelor din vitrina"! Pare cinic ce spun, dar acesti "intelectuali" stiu si accepta acest rol in mod constient si deliberat! Si nu sunt animati de cine stie ce sentimente si considerente inalte, ci de un irepresibil instinct de parvenire! Numiti Dvs. trei reprezentanti ai "elitei intelectuale" si enuntati pentru fiecare o realizare majora in domeniul politic care a avut un impact/efect pozitiv asupra vietii anonimilor din demos! Toti acesti intelectuali, care se umfla in pene cu CV-urile lor academice nu au demonstrat nimic in politica! POLITICA este o meserie aparte si este facuta de profesionisti! Cititi CV-urile academice si politice ale marilor lideri ai lumii contemporane si o sa va convingeti! Astep replica Dvs.!
        • +4 (4 voturi)    
          Citeste tu CV-urile.. (Miercuri, 29 mai 2013, 7:06)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

          ca vad ca bati campii. Majoritatea liderilor (si subliniez LIDERILOR) politici au studii universitare foarte bune. Rar sau deloc vezi CV-uri ca ale oamenilor politici de la noi, gen Behecali, Blaga si multi-multi altii ca ei, inclusiv Poanta.
        • +3 (3 voturi)    
          Si sa te intreb si eu: (Miercuri, 29 mai 2013, 8:36)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

          "Ce au facut pentru Romania, pentru popor" acesti politicieni "de cariera", pe care tu ii proslavesti pe-aici? Asta ca sa facem o comparatie si sa vedem care sunt mai buni: acei intelectuali, sau politicienii de cariera?

          Intelectualii enumerati de tine sunt manati de un "irepresibil instinct de parvenire", iar politicienii "de cariera", gen Mazare, sunt manati de un "irepresibil" instinct de inavutire. Macar acei intelectuali au avut bunul simt si nu au furat. Pana una alta, cei mai mari hoti din tara asta se regasesc printre adulatii tai, politicienii de cariera.
    • +7 (9 voturi)    
      Cata dreptate ai (Miercuri, 29 mai 2013, 0:27)

      Savitar [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

      Cum s-ar putea ei compara cu Ciobanul Puscarias, Vadim Nebunul sau Severin Nesimtitul.
    • +4 (6 voturi)    
      Da, nu au castigat ... (Miercuri, 29 mai 2013, 1:06)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

      nici un mandat intr-o confruntare electorala in Romania. Dar daca ai ajuns la cititul CV-urilor, pai atunci banuiesc ca le-ai citit si pe cele ale celor care au castigat mandate in confruntrari electorale in Romania, cum ar fi Antenescu, Poanta, Behecali, Felix, hotu' de Arges, cel de Alexandria etc.

      Concluzia este evidenta: ca si tine, majoritatea romanilor prefera hotii si cei cu CV-uri "bogate" gen Poanta. Astia sunt reprezentantii vostri si va reprezinta minunat.
      • -3 (3 voturi)    
        exista o realitate pe care o eludezi... (Miercuri, 29 mai 2013, 2:11)

        father nicky [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        ...Alius, Funeriu&Co. sunt cei numiti generic "intelectualii lui Basescu", fac parte din "elita intelectuala" si la ultimul congres al partidului(PDL) s-au constituit in "grupul reformistilor" sub conducerea procuroarei comuniste Manica Macovei! Acum vorbim despre intelectualii din PDL, partid care a condus Romania din 2004 si pana in 2012! Cand o sa discutam despre PSD, PNL, PC sau PPDD o sa poti constata ca eu sunt la fel de intransigent si critic, pentru ca eu nu-i iubesc pe politicieni si-i tratez pe toti la fel! Spune-mi tu, daca poti, cum se face ca asa dintr-o data, toti "intelectualii lui Basescu" pleaca din PDL?! Si nu-mi povesti de Blaga, spune-mi ce-au facut ei pentru partid, tara si popor?!
        • +2 (2 voturi)    
          Wow.. (Miercuri, 29 mai 2013, 7:03)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

          "Procuroarea cumunista". E clar: latrinele lasa urme adanci pe creier. Cum se face ca asa dintr-o data? Dar ce sa-i retina in PDL? Fratia cu PNL sau PSD? Trebuiau sa plece imediat dupa alegerile locale, cand cu blatul lui Prigoana. Asta ca tot vorbesti de confruntari electorale directe, cand Cristian Preda nu a fost lasat sa candideze la primaria generala. Cam vrobesti asa, fara cap.

          Ce au facut pentru partid, tara si popor? Mult mai mult decat ce au facut ceilalti. Ia si te uita la activitatile lor din Parlamentul European si mai cauta si ce s-a realizat in timpul mandatelor lui Macovei si Funeriu la ministerele Culturi/Invatamantului si ai sa vezi ce au facut pentru tara si popor. Acum spune-mi ce au facut ceilalti pentru tara si popor, oricare ar fi ceilalti, din PDL, PSD, PNL. Asta este realitatea pe care o "eludezi" tu.
          • 0 (0 voturi)    
            ESTI PREA PATIMAS ALIUS... (Miercuri, 29 mai 2013, 11:01)

            father nicky [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            ...si incapabil sa faci o analiza "la rece"! Cand te-am sugerat sa studiezi cv-urile unor politicieni performanti, nu ma refeream la nici un politician roman, "intelectual" sau "de cariera"! Ma refeream la cei care au facut si fac POLITICA pe planeta asta(a treia de la Soare), "Licuricii" cum le-a spus Basescu, cei care mai mult sau putin vizibil au facut& fac (si) politica din RO! Aceasta este situatia in prezent si asa a fost si in trecut! Spatiul editorial e limitat, dar iti spun pe scurt: am aparaut pe harta Europei ca entitati statale(Transilvania, T. Romaneasca, Moldova), sub presiunea expansionista a regatului Ungariei! „Intemeietorii” si „descalecatorii” nostri nu au prea fost romani! Am stat 400 de ani sub suzeranitate otomana si le-am "donat" turcilor sute de tonede aur si alte "bunatati"! Am fost ocupati si stapaniti de habsburgi si de tarii rusi! Regii Romaniei au fost germani si ei au "facut" INDEPENDENTA si ROMANIA MARE! Apoi la Yalta "licuricii" ne-au "cedat" sovieticilor! Au revenit dupa vreo 45 de ani(dupa Malta) si l-au umplut cu plumbi pe "cel mai iubit fiu al poporului si pe tovarasa sa de viata", dupa care ne-au dat voie sa gustam din „deliciile” democratiei! In 2009 ne-au "ajutat" sa ne imprumutam ca sa nu intram in faliment, iar acum sa pregatesc sa-si ia "dobanda": aurul de Rosia Montana, cuprul de la Cuprumin, gazele se sist de la Barlad&Dobrogea, petrolul&gazele din Marea Neagra, Oltchimul, reactoarele de la Cernavoda, portul Constanta si posibil si Posta Romana! Asta-i "politica" Alius! Ce-au facut politicienii nostri in acest timp – „Catavencii, Tipatestii, Branzovenestii, Farfurizii, Dandanachii&Co.” - nu-ti mai spun, ca ar trebui sa sti si singur!
            SI O ULTIMA PRECIZARE: "Monica Macovei a studiat la Facultatea de Drept a Universității București (1978-1982). Monica Macovei a lucrat ca procuror între anii 1983-1989 în România socialistă." (Citat din CV-ul public). Asta e istoria reala Alius!
            • 0 (0 voturi)    
              Stiu foarte bine .. (Miercuri, 29 mai 2013, 14:32)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

              CV-ul Monicai Macovei. Ideea e ca latrinele au aruncat asta cu "procurorul comunist" si tu ai preluat-o (expresia) de acolo. De aceea am si spus ca latrinele lasa urme adanci pe creier, ca daca ei nu foloseau aceasta expresie, nici tu nu o foloseai.

              Pe de alta parte spuneai ca nu te referi la oamenii politici din tara, dar spui in alt comentariu: "si nu pretind ca Blaga ar fi vreun intelectual, dar spuneti-mi va rog vreun membru al "elitei intelectuale", care sa fi organizat si castigat doua campanii prezidentiale pentru "marinar", asa cum a reusit sa faca "buldogul""

              In fine, nu in ultimul rand, ai lasat sa se inteleaga din toate comentariile tale ca acesti intelectualii, "tuterii", nu se compara cu ceilalti oameni politici de la noi.

              Nu da vina pe tot felul de licurici si alte vietati pentru esecurile si prostia poporului roman. Nu "licuricii" l-au impuscat pe Ceausescu, ci nea Ilici. Nu "licuricii" l-au ales pe Iliescu de 3 ori, ci prostia poporului l-a ales de 3 ori. Nu "licuricii" il plang pe Nascase, ci prostimea. Si exemplele sunt multe. Oricat ar vrea licuricii si altii, nu pot face prea multe fara "ajutorul" venit din interiorul tarii, sub o forma sau alta. Asa ca ia-l pe "buldog" in brate si pe altii ca el si voteaza-i nene, ca intelectualii "e parveniti", iar Monica Macovei e "procuroare comunista".

              Totusi, nu mi-ai explicat ce au facut pentru tara ceilalti oameni din politica noastra, de esti asa pornit impotriva "tuterilor".
              • 0 (0 voturi)    
                NEVER MIND... (Miercuri, 29 mai 2013, 15:57)

                father nicky [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                ...nu are rost sa-ti mai explic cum stau lucrurile! Esti un exemplar tipic de "ultras" indoctrinat si incapabil sa iasa din logica razboiului dintre romani si romani! Nu ai inteles nimic din ceea ce s-a intamplat in ultimii aproape 24 de ani in lume si in Romania, nu ai cunostinte minime de istorie si geopolitica si nu intelegi prea bine nici unele cuvinte din limba romana! Ai un nivel de informare&intelegere mediocru, sub nivelul tzatzelor care pun lumea la cale pe marginea santului! Ai idei putine, dar fixe si iti acuzi poporul din care si tu faci parte de prostie!!! Te-ai uitat in ultimul timp in oglinda?! Cand vorbesti despre "prostime", vorbesti fara sa-ti dai seama si de tine! Si esti atat de fericit de parca ai fi descoperitorul Americii "licuriciului cel mare"! "Fericiti cei saraci cu duhul, ca a lor va fi Imparatia Cerurilor!" AMIN!
                • 0 (0 voturi)    
                  Da, se poate sa ai dreptate... (Joi, 30 mai 2013, 8:22)

                  Alius [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

                  Cand mi-ai facut acea caracterizare. Pot sa-ti spun si eu ca stai cam prost cu gramatica limbii romane: "sa stii", nu "sa sti". Deci: "ar trebui sa stii".

                  Discutia a pornit de la "tuterii" Teodor Baconschi, Cristian Preda, Theodor Paleologu si Sever Voinescu, care, lasi tu sa se inteleaga, nu au facut nimic pentru tara/partid/popor. Si nici nu au castigat nici o confruntare electorala directa, deci nu merita sa ne reprezinte.
                  Eu am spus ce au facut pentru tara si trebuie comparat cu ce au facut pentru tara cei care au castigat confruntari electorale directe, sa vedem de ce unii sunt buni si altii nu sunt buni.
                  Nu in ultimul rand, tot enumeri ce ne-au facut licuricii si alte insecte, ca ne iau Posta , Oltchimul etc. Dar nu spui cum de naiba ajung sa le ia si cum naiba au ajuns in situatiile financiare in care sunt aceste companii. Eu consider ca toate acestea s-au intamplat datorita prostiei acestui popor, din care si eu fac parte. Poporul ii alege pe cei care direct si indirect sunt responsabili de esecurile unor companii de stat. Nu numai ca sunt responsabili, dar si fura si sunt si alesi, in confruntari directe si chiar de mai multe ori. Daca poporul roman era mai destept, acum aveam situatii finaciara si sociala mult mai bune. Daca se faceau presiunile necesare pentru adoptarea Punctului 8 al Proclamatiei de la Timisoara, astazi nu mai aveam tot felul de personaje ca nea Ilici & Comp.
                  Oameni ca Mazare, Oprescu, Vanghelie, Oprisani, Niculesti Dragnea, nu sunt niste accidente. La fel si rating-urile unor televiziuni cum sunt latrinele, irealitatile, OTV-urile nu reprezinta decat inteligenta colectiva a acestui popor. Incompententa si furturile nu sunt sanctionate, din contra: hotii sunt aclamati, alesi si realesi.
                  Cat despre CV-uri, daca aveai bunul simt sa citesti comentariile mele, ai fi vazut ca te-am rugat sa prezinti nume de personaje politice celebre, internationale, care sa aiba CV-uri slabe, ca cele ale lui Poanta, Blaga etc. Multumesc.
                • 0 (0 voturi)    
                  Am uitat sa zic.. (Joi, 30 mai 2013, 8:31)

                  Alius [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

                  ..Monica Macovei este "procuroare comunista", iar tu esti un profesoras de istorie cumunist, dupa aceeasi logica, fireste. Un profesoras care a predat (sa spunem mai bine "indoctrinat", e mai aproape de realitate) copiilor tot ce are mai "bun" comunismul. Istoria Comunista, asta ati predat domnule, numai minciuni! Vezi ce usor se face un "procuror comunist", doar pentru ca a profesat pe vremea lui Ceausescu? E simplu, o latrina-doua si gata-i caracterizarea.

                  Dar cum spuneati: never mind.
                  • 0 (0 voturi)    
                    NEVER MIND 2... (Joi, 30 mai 2013, 11:06)

                    father nicky [utilizator] i-a raspuns lui Alius

                    ONDINE GHERGUT - România libera
                    Inainte de 1989, nici un procuror nu ajungea sef daca nu era instruit special la scoala Securitatii de la Bran, dezvaluie ex-procurorul Alexandru Pantea intr-un amplu interviu pe care il publicam incepand de astazi in "Romania libera". La scoala Securitatii de la Bran, tinerii procurori erau invatati sa fabrice probe, sa santajeze, sa aresteze, sa ancheteze, sa admita torturarea si exterminarea oponentilor regimului comunist. Metodele preferate de Securitate si predate la scoala de la Bran erau "Radu" (iradierea), "Pasarici" (internarea la spitalul de nebuni si folosirea drogurilor) si "Stanica" – model de tortura practicat de tortionarul cu acelasi nume. Lectiile erau predate de generali de Securitate si Militie, precum si de procurori de la Procuratura Generala a Romaniei. Procurorii instruiti la Bran primeau ordinele Securitatii prin ofiterii de legatura care le erau repartizati imediat dupa absolvirea scolii. Arestau la ordin, eliberau la ordin, in functie de interesele Securitatii. Pantea sustine ca, dupa 1989, in functiile de conducere ale procuraturilor au ajuns tot absolventi ai scolii de la Bran. El da si exemple in acest sens. Pentru a se realiza cu adevarat reformarea Justitiei, ar trebui publicate numele tuturor absolventilor scolii de la Bran, sustine Pantea. Acum, aceasta scoala, cu tot cu arhivele ei, este a Serviciului Roman de Informatii. "Romania libera" a solicitat de la SRI numele absolventilor scolii de la Bran, dar purtatorul de cuvant al institutiei, ne-a transmis ca "SRI nu da astfel de informatii. ALEXANDRU PANTEA este un avocat român, fost procuror, devenit cunoscut datorită abuzurilor la care a fost supus de către justiția din România. A fost reținut, vreme de un an, începând cu aprilie 1994. În iunie 2003, Curtea Europeană a Drepturilor Omului (CEDO) i-a dat câștig de cauză lui Alexandru Pantea în procesul acestuia împotriva Statului Român.
                    • 0 (0 voturi)    
                      Dezinformare si manipulare.. (Joi, 30 mai 2013, 15:16)

                      Alius [utilizator] i-a raspuns lui father nicky

                      ..tipic securisto-comunista.
                      1 - in poza anexata articolului, sunt numai barbati. Numele "desconspirate" de acest Panait, sunt numai de barbati.
                      2 - citat din articol: "Scoala securitatii de la Bran a pregatit pe banda rulanta magistrati – procurori si judecatori – pentru a aresta, ancheta si condamna chiar la moarte, la ordinele Consiliului Securitatii Statului si ale Partidul Comunist Roman (PCR)". Deci nu TOTI procurorii si avocatii faceau acel stagiu.
                      3 - citat din articol: "Pregatirea de la Bran era atat de conspirata incat membrii aceleiasi grupe de pregatire nu se cunosteau intre ei si le era interzis sa lege prietenii". Asta desi el apare in poza alaturi de "colegi" la o sedinta de tragere.
                      4 - citat din articol: "Da, si in plus trebuia sa aiba si scoala PCR "stefan Gheorghiu". Nimeni nu ajungea sef in Procuratura daca nu era colaborator al Securitatii si pregatit special de aceasta institutie si de PCR." Deci este vorba de PROCURORI SEFI.
                      5 - Absolventa a Facultatii de Drept din cadrul Universitatii Bucuresti, promotia 1982, Monica Macovei a fost repartizata ca procuror in cadrul Procuraturii Locale Giurgiu. La scurt timp dupa definitivat, procurorul Monica Macovei s-a transferat la Procuratura Sectorului 1 din Capitala, unde a functionat pana la inceputul anului 1990.
                      In perioada cat a fost procuror la Sectorul 1, Monica Macovei a instrumentat dosare din domeniul transporturilor. Surse din justitie afirma ca ea s-a implicat, in acea vreme, in celebrul dosar „Gara de Nord“, o cauza care i-a vizat pe comerciantii din zona.
                      Intr-un atac gazduit de un cotidian central, Ralu Filip, presedinte al CNA, a afirmat ca, dupa ce s-a transferat in Bucuresti, in conditiile in care „nu avea o cariera in spate“, Monica Macovei „a fost desemnata sa supravegheze Militia Transporturi“. Nu sunt cunoscute eventuale implicari ale procurorului Monica Macovei in dosare comandate politic de fostul regim.
                      6 - incercarea jalnica a dumneavoastra de a manipula, va arata caracterul.
  • +12 (14 voturi)    
    Nedumerire (Marţi, 28 mai 2013, 23:26)

    un dac [utilizator]

    de alin popoviciu nu am auzit.
    de baconschi, preda, funeriu, paleologu sau voinescu am auzit din plin.
    dau un search cu fata popoviciului si-l recunosc instant de la TV. Mega tupeist, fara nicio idee (doar interzicerea sucurilor), gura mare, creier mic.
    Si ma intreb: oare acesti oameni chiar s-au rupt complet de electorat?
    Cat de stupid sa fii incat sa te rupi de electorat cand esti in opozitie?
    Eu am ajuns la o concluzie definitiva: PDL-ul actual o avea hoti, o avea incompetenti, i-am preferat mereu comunistilor, dar azi au demonstrat fara tagada ca sunt extrem de prosti. La propriu, adica au in mod clar un handicap intelectual. Pacat.
  • +9 (9 voturi)    
    Era timpul... (Miercuri, 29 mai 2013, 0:58)

    Lucky1 [utilizator]

    ...sa se aleaga graul de neghina.
    Blaga si ai lui vor avea ce si-au dorit: linistea dinaintea trecerii partidului in nefiinta.
    PDL n-a fost altceva decat un compromis intre vechea garda si naivii care credeau ca numele sau culoarea declarata a partidului tin loc spiritul novator la care aspira intreg poporul in dorinta de a se rupe de securisto-comunistii iliescului.
    • 0 (0 voturi)    
      ESTI UN NAIV LUCKY!... (Miercuri, 29 mai 2013, 12:27)

      father nicky [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

      ...si nu stiu de ce l-ai scos din aceasta "schema" pe seful de drept si de fapt al PD- PD-L, onorabilul si stimabilul don' prezident, Traian Basescu! Faptul ca recent a spus "Adio PD, adio PNL", nu-l exonereaza de "meritul&raspunderea" de a fi condus(cum a condus!) acest partid si aceasta tara! Vreau sa-ti amintesc ca PD-ul sub conducerea lui Basescu a fost "de stanga" si a facut parte din "internationala socialista"! PD este succesorul direct al Frontului Salvării Naționale și al partidelor cu care PD a fuzionat prin absorbție.În 1996 Partidul Democrat a fost primit ca membru cu drepturi depline în Internaționala Socialistă, organizație din care s-a retras în 2005. Un an mai târziu PD a devenit membru al Partidului Popular European.
      Partidul Democrat este succesorul Frontului Salvării Naționale, al Partidului Democrat, al Partidului Democrat al Muncii, al Partidului Unității Social Democrate, al Frontului Democrat Român și al Partidului Alianța pentru România, partide cu care P.D. a fuzionat prin absorbție.
      Convenția Națională extraordinară a Partidului democrat a avut loc la 18-19 mai 2001 în Palatul Parlamentului. A fost adoptată moțiunea “România puternică – România Social Democrată” susținută de grupul de promovare al lui Traian Băsescu. Consiliul Național de Coordonare a hotărât la 26 septembrie 2003 realizarea alianței politice “Dreptate și Adevăr PNL –PD”.Hei Lucky1, cum e cu ruperea de "securisto-comunisti"?!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by