UPDATE Mihail Neamtu (PNR) ii cere lui Traian Basescu sa interzica angajatilor Presedintiei accesul pe site-urile de socializare in timpul serviciului: Vrei partid, fa Sebastian un gest de onoare si iesi pe piata libera

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 27 mai 2013, 15:34 Actualitate | Politic


Presedintele Partidului Noua Republica, Mihail Neamtu, i-a cerut presedintelui Traian Basescu, luni, la Galati, intr-o conferinta de presa, sa interzica accesul angajatilor Administratiei Prezidentiale pe site-urile de socializare in timpul orelor de program, relateaza Agerpres.

"Nu stiu cum poti posta pe Facebook 40 de comentarii in timpul orelor de lucru? Cer lui Traian Basescu sa interzica accesul pe Facebook in cadrul Administratiei Prezidentiale si sa preia modelul pe care l-am vazut in America unde nu este permis sa folosesti nici Facebook, nici Twitter in timpul programului. Ii cer presedintelui Basescu sa faca in asa fel incat responsabilii de IT sa nu mai permita niciunui membru, niciunui consilier prezidential, sa intre intre orele 9,00 si 17,00 pe Facebook. Cred ca si domnul Ponta are obligatia sa se asigure ca de la Palatul Victoria nimeni nu mai intra pe retelele de socializare in tipul orelor de lucru, pierzand vremea pe banii nostri. Este inacceptabil. Daca ai timp de pierdut, atunci posteaza noaptea, in week-end, dar nu posta in timp ce tu esti platit de cetatean ca sa gandesti politici nationale'', a declarat Mihail Neamtu.

Presedintele Partidului Noua Republica s-a aratat nemultumit si de faptul ca presedintele Traian Basescu si consilierii prezidentiali se implica in proiecte politice.

"Un presedinte trebuie sa fie presedintele tuturor, si al celor de stanga, si de centru-stanga, de centru-dreapta sau dreapta. Nu mi se pare normal sa transformi Cotroceniul intr-un laborator pentru un partid. Sa-si dea demisia maine toti cei care vor sa faca politica partinica in cadrul Administratiei Prezidentiale. Daca Traian Basescu ar vrea sa faca fundatii pentru copii bolnavi de cancer si sa ofere faimoasa casa din Mihaileanu acestei fundatii, pentru ca sunt copii bolnavi de cancer si cu alte probleme grave, atunci eu salut lucrul acesta. Dar ca politicieni de prim rang sa transforme institutii ale statului, sub o forma sau alta, in laboratoare politice mie mi se pare prea mult", a spus Neamtu.

UPDATE Sebastian Lazaroiu a reactionat pe contul sau de Facebook: "Se ofera cineva sa mi gazduiasca pe pagina de fb gandurile din intervalul 9-17? I le dictez la telefon".

Mihail Neamtu nu a ezitat sa-i raspunda: "Sebastian Lazaroiu: ai numarul meu? primesc orice SMS. dar observatia ramane: il criticam pe dl Premier ca merge in Gorj pe banii contribuabilului in campanie, dar noi facem etatism de dreapta prin limuzine prezidentiale: vrei partid, fa Sebastian un gest de onoare si iesi pe piata libera. Daca vrei sa fii platit de contribuabil pentru excogitatii alese, asta nu e atitudine de dreapta".

Dupa care a adaugat: "Eu sunt curios cum arata viata de consilier a lui Obama. Sau Merkel. Oare o freaca pe Facebook 24/24? sau mai citeste o analiza de sistem global, niste studii pe teme de interes national - facand interventii consistente pe subiecte constitutionale? Respectul meu pentru Cotroceni dateaza din vremea cand situl prezidential publica rapoarte foarte serioase. Nimic nou din 2009 incoace: au cam trecut patru ani de atunci. N-o sa intreb daca biblioteca institutiei dumneavoastra are un Max Weber citit din scoarta in scoarta, cu niste colturi urecheate. Dar pe tema legitimitatii (tema weberiana) sigur pici examenul cand stai in birou pe banii Statului si dai lectii de grassroots".


Ulterior, Sebastian Lazaroiu a precizat: "Andreea Cruceanu din Istanbul s-a oferit sa imi preia postarile din intervalul 9-17. Ma gasiti pe pagina ei in acest interval".

Si a si postat cateva mesaje pe aceasta pagina: "Cred ca Noua Republica a esuat in momentul in care Mihai Neamtu a decis sa lupte de unul singur si sa nu isi faca o echipa in jurul lui. Cred ca a gresit si atunci cand a inceput sa se dezica de Traian Basescu doar pentru a iesi in evidenta. Dar eu am o parere buna despre Mihai Neamtu. Si el stie asta".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3371 vizualizari

  • 0 (20 voturi)    
    Metoda comunistoida (Luni, 27 mai 2013, 15:47)

    bogdan1477 [utilizator]

    Din pacate Neamtu incepe sa ne arate din ce in ce mai des ca desi e tinar, nu a inteles inca mare lucru din managementul modern.
    Angajatii aia daca vor sa posteze pe FB o pot face nu doar de pe reteaua interna, ci, de exemplu, folosindu-si telefonul mobil. Ce facem, interzicem si folosirea internetului de pe propriul telefon? si dupa aia, daca tot n-au chef de munca, stau pur si simplu la taclale sau joaca rima pe telefonul mobil.

    Managementul modern spune ca in loc sa stai cu batul sa pazesti angajatii, mai bine le evaluezi rezultatele muncii. Adica fiecare pleaca acasa dupa ce si-a terminat treaba si e evaluat in functie de rezultate lunar, semestrial sau anual in functie de specificul activitatii.
    • +7 (21 voturi)    
      retele (Luni, 27 mai 2013, 16:30)

      codrean [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Te faci ca nu pricepi : nu-i vorba de scule ci de activitati in orele de serviciu, cand esti platit ca functionar de stat, din banii contribuabililor !
      Vrei tu sa introduci o noua normare a muncii ? Poate pe viitor, deocamdata, in timpul orelor fixate prin orarul postului, functionarii trebuie sa se ocupe doar de indeplinirea sarcinilor de serviciu,
      • +2 (12 voturi)    
        Ba a priceput foarte bine (Luni, 27 mai 2013, 17:19)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui codrean

        Se pare ca tu nu ai priceput ce a vrut "bogdan1477" sa zica...
      • +1 (11 voturi)    
        N-ai inteles? (Luni, 27 mai 2013, 17:43)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui codrean

        Repet: e foarte costisitor sa stai cu batul dupa angajat si sa-l verifici ce face minut de minut. E mult mai simplu sa masori performanta lui decit sa-l constringi sa nu faca altceva in orele de program.
        Cum verifici ca functionarul "se ocupa doar de indeplinirea sarcinilor de serviciu"? Cum verifici ca nu sta la taclale cu vecinul de birou? Cum verifici ca nu sta cite jumate de ora afara la tigara? Cum verifici ca nu joaca solitaire pe telefon? Cum verifici ca nu posteaza pe FB de pe smartfonul propriu?

        Suntem experti in a da ordine fara sa ne gindim la efectul final. Si dupa aia sa ne miram de ce la altii treaba merge bien si la noi nu...
      • 0 (10 voturi)    
        s'ardica ioan ! (Luni, 27 mai 2013, 18:33)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui codrean

        consilierii nu sunt oameni de decizie, ci de ....sfat.
        este normal sa fii in contact permanent cu ..boboru.
        ca dara cotrocestii nu este un turn de fildes.
        asta vor unii, in special capii capii de partide.

        dupa logica niemtzeana, nu nemtzeasca, consilierii n'ar avea voie sa ia nici pauza.
        postul este nenormat, nu este un job de 9-17, nu sunt nici agenti comerciali, nici contabili..

        e totusi bine ca nieamtzu e plin de ..sfaturi.
        si cam atat.
        bun recitator.
        • +3 (7 voturi)    
          intrebare (Luni, 27 mai 2013, 21:04)

          invalidprotocol [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          Dar ia spune-mi tu cam cu ce crezi ca s-au ocupat consilierii astia in ultima perioada? Sa te ocupi activ de infiintarea unui partid e ceva ce se face in timpul liber sau in mici pauze? Pot sa jur ca la Cotroceni la ora actuala asta e una din activitatile principale. Dar deh, cat timp este vorba de TB este ok, el are voie, nu e absolut nici o problema, nu e nimic in neregula, e cat se poate de normal ce se intampla etc...
          • +1 (3 voturi)    
            mda (Marţi, 28 mai 2013, 9:12)

            nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui invalidprotocol

            mai bine sa stai pe la vuvuzela si varanele, latrine si alte forme de raspandit zvonuri !

            presedintele nu face programe de guvernare.
            guvernul este in alta parte, dar nu face nici programe pentru tzara, nici nu guverneaza.
            dottore este tv star, si in timpul orelor de serviciu :))

            io zic ca asta este motiv de suspendare, aaaa ?!
            pai, ce mai stati !
        • +1 (3 voturi)    
          nasol cu ...ridica'te ioanieeee ! (Luni, 27 mai 2013, 22:35)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          adica, noi suntem romani, daca ne umflam peptu' de arama,... cu cashulili pa frunte, ...suntem integri, nu mai poate sulfa nimeni in fatza noastra.
          ca dara, ma ioaniee ma, el ie nieamtzu !
          conduce doi oameni s'un partid !
          este cel mai drept dintre cocosatii de dumbovitza...
          el este jiustitziaru[, omul harazit noua sa ne arate drumul, sa judece si sa dea sentinte.

          si daca lazaroiu scria seara, la opaitz ?
          care este diferenta facuta de ora publicarii pe feisbuca ?
          conteaza cand a scris, sau ce a avut de spus ?
          cred ca l'a deranjat mai mult ce zice lazaroiu, decat banu public, cheltuit de cantzilaria prezidentiala.

          hai, ioanieee, scoala ba !
      • +2 (4 voturi)    
        hai sa o gandim un pic (Marţi, 28 mai 2013, 2:37)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui codrean

        1. traim intr-o perioada in care site-urile de socializare sunt unelte indispensabile pentru multe categorii profesionale.
        2. ce face Lazaroiu este pur si simplu sa se adapteze la realitatea politica romaneasca. caile de comunicare sunt limitate - 2-3 trusturi mass-media si un TVR obligat sa se prostituteze.
        3. oricat de antipatic mi-ar fi personajul, trebuie sa recunosc totusi ca e capabil si eficient. are in mod evident inclinatii de dreapta si doar din aceasta perspectiva Neamtu, daca era ceva mai intelept, ar fi trebuit sa taca si sa-l lase in pace.
        4. ma astept de la un lider al NR la mult mai mult decat aratatul cu degetul. chiar daca are dreptate, mi-as permite sa-l intreb totusi - din functia lui in cadrul NR, cam ce obiective atinge cu astfel de initiative? aruncatul cu noroi este deja activitatea de baza a tuturor politicienilor post '89. speram sa vedem altceva de la NR/FC..
    • +1 (19 voturi)    
      Neamtu asta-i prostovan rau! (Luni, 27 mai 2013, 16:37)

      Cristiann80 [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Neamtu ori e prost, ori asa este el din nascare! Are apucaturi extreme, ciudate, este un fantic, cumva? Asa ceva ne mai lipsea in peisajul politic si ma intreb, cine l-a inventat pe acest individ? Oamenii aia daca comenteaza pe FB sau naiba mai stie pe unde o fac strict daca au timp liber, poate in locul oreleor de masa, cand sunt in masina, poate exact atunci cand mananca, cu siguranta nu o fac in timpul unei activitati! Este la mintea unui copil sa stii ca atunci cand ai treaba nu comentezi pe FB, ci numai cand ai timp liber! Mai sunt mlulti ca Neamtu in tara asta?
      • +4 (6 voturi)    
        mda... (Luni, 27 mai 2013, 17:46)

        mircearh [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

        Te faci ca nu stii cum merge treaba in Romania... sunt oameni cu productivitate aproape zero din cauza retelelor de socializare, dar cumva, munca intr-un colectiv numeros ii scoate din atentia superiorilor.
        Adevarul e undeva la mijloc.
        Neamtu a fost ok pana a trantit-o elocvent cu " o freaca " .
      • +2 (6 voturi)    
        norocu' lui (Luni, 27 mai 2013, 19:29)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Cristiann80

        ca nu este in penelea, ca'l dadea cacaru afara pe acelasi artico cu chiliman.

        apropos de slujba de consilier.
        azi, la teveu, orasanu, un baiet americanizat, de altfel,simpatic, se minuna cum unu care era cat pe ce sa castige sefia unui partid de stanga, este acum sefu' cantzilariii de la cotrocesti.
        si asta penibil.
        pai,, mai draga, consilierii nu sunt alesi pe criteria de convingeri, orientari politice, ci pe un criteriu professional.
        cristi diaconescu, ca la el fu apropoul orasenesc, inainte de orientarea politica, este un om de formative juridica si diplomatica.
        a fost ministru pe la justitie si la externe.
        este un diplomat de cariera, chiar daca a fost pesedist.
        ba, este o onoare pentru pesedea c'a fost in stare sa aiba si oamnei ca el, marian sarbu, dancu, rus, la care a renuntat pentru clanu aluilalt sirbu, raspopitu'.
        este o decadere a stangii cu dottore, sova, negoitza, dragnea in fruntea bucatelor.
        si e penibil pentru cacarau ca s'a varanizat, securizat, inrosit, dar nu de rusine.

        un presedinte are nevoie de consilieri specialisti in domenii specifice, nu de tonomate de partid, yes men si alte soparle ...conservatoire.
    • +8 (16 voturi)    
      daca n-au chef de munca... (Luni, 27 mai 2013, 16:43)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      ... sa n-aiba chef nici de salariu! Sa si-l ia din ALTA parte!!! Eventual, chiar din mediul privat!

      Altfel... ar fi chiar FOARTE interesant de vazut o evaluare a "performantei consilierilor prezidentiali" - chiar asa! pentru CE anume sunt platiti ei? care le e fisa postului si care sunt criteriile de performanta?
      • -2 (6 voturi)    
        N-ai inteles (Luni, 27 mai 2013, 17:47)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Intrebarea mea era cum ii verifici, nu daca au chef de munca. Eu spuneam ca daca n-au chef de munca si stau pe FB, daca le tai FB vor sta pur si simplu la taclale sau isi vor lua smatphone cu internet mobil. Mai angajezi inca unul per birou care sa stea cu batul sa-i verifice? Nu mai bine le verifici rezultaul muncii la finalul zilei/saptaminii/lunii, in functie de specificul activitatii? Nu de alta, da' poate unu e mai capabil si termina in 4 ore ceea ce altii fac in 8.
      • +2 (4 voturi)    
        pandeste si matale (Luni, 27 mai 2013, 18:37)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        cand se deschid usile la cotrocesti, parca exista obiceiul asta, al usilor deschise.
        meri si intreaba, vezi, pipaie, masoara.
        sau, poti face o scrisoare catre cantzilaria prezidentiala si, conf. legii, veti primi si info dorite.

        sanatate si success.
    • +1 (11 voturi)    
      bună-dimineața, tovarășe (Luni, 27 mai 2013, 16:53)

      visio [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      ai citit undeva cuvântul ”management” și îl repeți obsesiv, doar-doar să îl reții; ce a spus Neamțu este absolut corect; dacă tu îți iei bani dela băse sau looserul ăla de lăzăroiu, e problema ta; nu mă înțelege greșit, și eu l-am votat pe băse însă numai pt a opri ciuma roșie; de aici până la obediența totală pentru un individ, este cale lungă; totuși văd că pentru cei ca tine nu este atât de lungă; oricum, critică-l pe neamțu când vorbește despre altceva; pe banii mei nu permit nimănui să stea pe fb sau tw sau y; dacă ai puțină demnitate, vei proceda în sensul corect al situației; altfel, sper ca banii luați dela băse să îți ajungă pentru abonamentul de metrou și de o înghețată...
      • -1 (11 voturi)    
        Bai postacila (Luni, 27 mai 2013, 18:34)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui visio

        Ce legatura are ce-am zis eu cu Base si cu Lazaroiu? Tu chiar nu poti gindi decit in termeni de pro base si anti-base?!? Te compatimesc.

        Ce relevanta are aici sa ne povestesti aici cum l-ai votat tu pe unul sa pe altul?

        Vorbeam strict de eficienta masurii in sine. De efectul pe care-l are. Tu pe banii tai nu permiti nimanui sa stea pe FB, sa zicem, desi chestia asta n-o decizi tu personal, da' sa zicem. Cum te asiguri ca asta chiar se intimpla? Si cum te asiguri ca in loc de fb, functionarul nu sta pur si simplu la taclale cu vecinul de birou? Sau de unde stii ca unul care posteaza de 3 ori pe FB nu munceste mai mult decit altul care sta cite jumate de ora la fumat? Sau decit ala care sta 2 ore la pauza de masa? Sau decit ala care pur si simplu munceste mai eficient?

        Esti in stare sa raspunzi la intrebarile astea? Da' fara base, lazaroiu sau preferintele tale elctorale. Spune-ne cu cuvintele tale cum te asiguri ca dorinta asta a ta chiar are efectele dorite?
        • +1 (7 voturi)    
          Las-o balta... (Luni, 27 mai 2013, 20:23)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Nu vezi ca nu ai cu cine discuta? Probabil nici nu au auzit de ce-i aia productivitatea muncii si cum se poate masura. Ca sa nu mai spun ca poate pentru unii salariati, a avea acces si chiar a sta si posta pe FB, Youtube, etc, poate face parte chiar din activitate. Lucrez la un particular, si nu aveam acces la astea. A venit un nou manager, care ne-a dat acces liber, fara sa se intrebe o secunda daca asta ne va scadea productivitatea. Jusificare a fost ca daca firma are cont pe FB, Youtube, Twiter e normal sa avem si noi ca sa vedem ce se comenteaza si sa si putem comenta.
        • +1 (7 voturi)    
          ia valu' de pe ochi (Luni, 27 mai 2013, 20:42)

          ValiNisipeanu [anonim] i-a raspuns lui bogdan1477

          uite iti spun eu un criteriu care trebuie respectat la mine in santier care are legatura cu eficienta : n-ai voie sa vorbesti la telefon sau sa textezi in timpul programului , ce faci tu in pauza de cafea sau de masa ma doare la basca. Cu cuvintele tale explica-ne cum dracu' un om poate sa posteze zeci de mesaje pe retelele de socializare unde e afisata exact ora? Si termina cu chestia de masurare a eficientei , ca esti jenibil.
          • 0 (2 voturi)    
            Poate (Luni, 27 mai 2013, 21:02)

            incomod2 [utilizator] i-a raspuns lui ValiNisipeanu

            iti ia foc santierul si n-o sa sune nimen la pompieri ca n-au voie sa foloseasca telefonul in timpul lucrlui :) Cam toti zmeii astia care fac pe zbirii o iau in freza pana la urma de la angajati... :) poti sa indeplinesti strict indatoririle de servici si sa n-aduci nici un profit firmei, chiar sa-i produci pierderi, sau poti sa stai 6 ore pe net si in doua ore sa dublezi profitul firmei pe luna respectiva (caz real)... evident unele capete patrate sunt incapabile sa priceapa asta... :)
          • +1 (1 vot)    
            Asa cum spui, pe santier... (Luni, 27 mai 2013, 22:32)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui ValiNisipeanu

            Dar ei nu lucreaza pe santier. Si asa cum spuneam mai sus, poate chiar face parte din activitatea zilnica.
        • +1 (1 vot)    
          nu ai fost atent la ce am spus (Luni, 27 mai 2013, 23:14)

          visio [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          1. lăzăroiu nu este purtător de cuvânt al Președenției României;
          2. orice punct de vedere al Președenției, trebuie să fie aprobat de băse;
          3. evaluarea muncii se face pe proiecte concrete, aplicabile într-un timp decent; le dezbați 6 luni, decizi, și apoi le implementezi în următoarele 6 luni; tu vorbești de evaluare, însă îl acuzi pe neamțu; arată-mi ce a făcut băsescu în ultimii 10 ani, arat-mi ce a făcut lăzăroiu în ultimii 10 ani și mai vorbim;
          4. ca idee absolut punctuală, ceea ce au făcut consilierii prezidențiali cu mișcarea populară, este neconstituțional; ceea ce a permis băsescu să facă consilierii lui, este neconstituțional; dacă prin absurd m-aș numi Ponta plagiatorul, aș aduna parlamentul în sesiune extraordinară și l-aș demite pe băsescu în două secunde; însă, Ponta nu s-a putut ajuta nici pe el însuși și a trebuit să plagieze; în schimb, are guriști ca tine, care găsesc scuze penibile pentru bugetari care stau pe net în oc să dezvolte strategii naționale; exemplu: campanii media (audio-video) în școli, care să explice Constituția României, sau funcționarea și atribuțiile celor două Dormitoare din Parlament; sau poate ne explică consilierul prezidențial lăzăroiu, de ce nu s-a aplicat rezultatul referendumului din 89? deși băse a avut puterea deplincă...
          hai să te luminez, că ai nevoie; întrebarea referitoare la parlamentul unicameral (cea dela referendum) a fost întrebare capcană, iar românii și-au luat-o în freză de nu s-au văzut...
          am detaliat un pic subiectul, pentru tine; sper să nu fi fost prea greu...
          cât despre dorința mea..hai să îți spun un secret: lăzăroiu & CO își primesc acum plata pentru favorurile făcute lui băsescu; în realitate ei nu muncesc, ei sunt la Cotroceni un fel de vizitatori cu abonament gratuit...
          în fiecare lună vreau să văd 10 propuneri concrete, realizabile ale consilierilor; nu vin cu idei? pușcărie; de ce? pt că ai în mână viața celor care te plătesc să gândești; nu poți? lasă pe altul; nu o faci? hai la pușcărie...
  • 0 (8 voturi)    
    Asta e un scuipat catre (Luni, 27 mai 2013, 15:48)

    nellino [utilizator]

    Lazaroiu?
    Dar mustacioara care posta pe FB live din sedinta CSM-ului nu ar trebui sa isi dea si el demisia?
  • -2 (14 voturi)    
    Jenibil (Luni, 27 mai 2013, 15:49)

    Tescovin [utilizator]

    Penibilul ăsta de Neamțu de referendum și pe la alegerile parlamentare nu mai știa cum să se vâre și el în cadru, să i se vadă mutra la TV alături de cea a lui Băsescu și a mai-marilor zilei. Acuma, când șandramaua lui Băsescu s-a prăbușit cu zgomot și marinelul nu-i mai poate aduce niciun ce profit, se rățoiește la el ca o chivuță de tarabă. Nu zic că n-are dreptate cu FB-ul, dar dacă la atât se rezumă proiectul lui politic, e cam nasol.
  • +4 (12 voturi)    
    Cand e sincer d-l Neamtu? (Luni, 27 mai 2013, 15:52)

    Lexis [utilizator]

    Desi am dubii asupra integralitatii psihice a d-lui Neamtu, consider aceasta sugestie justa.Mi-a placut referirea la casa Mihaileanu...De ce insa, d-l Neamtu nu avea curajul sa-i spuna asta presedintelui atunci cand vantura ghirlanda de usturoi pe scena, unde-l sustinea cu inversunare? Conchid ca acesti prestinsi reprezentanti ai viitoarei configuratii politice, spun adevarul in functie de interesele personale.Pai cum asa?
  • +10 (14 voturi)    
    Just (Luni, 27 mai 2013, 15:55)

    Vlad_ [utilizator]

    Salut initiativa si o sustin!
  • +12 (14 voturi)    
    Bravo!!!! (Luni, 27 mai 2013, 15:56)

    Andor74 [utilizator]

    Sunt de acord, cu amendamentul ca si parlamentarii sa fie obligati sa fie prezenti de la 8 la 17 in Parlament si sa nu aiba acces la Net si telefoane mobile in acest interval de timp.
    P.S. sa li se dea voie doar cu table, puluri si zaruri ca sa aiba cu ce-si omori timpul....
  • -2 (12 voturi)    
    Cam radical (Luni, 27 mai 2013, 16:03)

    a2t [utilizator]

    In primul rand - PR-ul se face mai nou si pe FB, cu oameni platiti special pentru asta.
    In al doilea rand - nu prea ai cum sa fii presedintele tuturor partidelor cand unele iti dau la gioale de fiecare data cand au ocazia, in loc sa iti accepte rolul. Dupa care sa ne aducem aminte ca sistemul nu permite in realitate accesul la presedintie cuiva care nu este sustinut de un partid si ca urmare cererea ca acesta sa se detaseze de partidul care l-a sustinut financiar si logistic si sa danseze in schimb dansuri tribale cu toti dezaxatii de pe scena politica este la randul ei nerealista.
    • +2 (8 voturi)    
      nu e "presedintele partidelor"!!! (Luni, 27 mai 2013, 16:45)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui a2t

      E presedintele ROMANILOR!! indiferent daca acestia sunt sau nu in vreun partid sau in care partid ar fi ei!!
  • -2 (16 voturi)    
    aveam mai multe pretentii de la M Neamtu (Luni, 27 mai 2013, 16:08)

    cosvaTIM [utilizator]

    Domnule M Neamtu, faptul ca un om platit din banii contribuabililor isi petrece vremea pe situri de socializare nu este important. Singurul lucru care il simte cetateanul este faptul ca modul de verificare a performantelor acelui om este inexistent la institutiile de stat. Ia stati un pic si ganditi-va la acest aspect. Ceea ce propuneti dumneavoastra ma face sa ma indoiesc de capacitatea dumneavoastra de a fi un bun manager, un manager modern , declaratia facuta pare a veni dintr-o gandire extrem de limitata si conservatoare specifica oamenilor ce sunt in pozitii de conducatori si care nu mai au capacitatea de a se adapta la vremurile in care traiesc. Acest lucru mi se pare extrem de grav la un om destul de tanar ca dumneavoastra.
    • -2 (4 voturi)    
      la modul realist (Luni, 27 mai 2013, 17:50)

      mircearh [utilizator] i-a raspuns lui cosvaTIM

      cata productivitate astepti sa aiba un om cu un numar exagerat de contributii pe fb in timpul muncii ?
      Sunt de acord cu flexibilitatea la locul de munca dar unii exagereaza cu timpul pe care il pierd stand pe net aiurea.
  • +1 (7 voturi)    
    :) (Luni, 27 mai 2013, 16:13)

    Trojan.H [utilizator]

    Imi place discursul radical a lui MN dar citeodata o mai ia si pe aratura.
  • +10 (12 voturi)    
    Dezaboneaza-te Gheorghe, (Luni, 27 mai 2013, 16:17)

    un dac [utilizator]

    Dezaboneaza-te Ioane.
  • -4 (12 voturi)    
    Neamtu este in eroare (Luni, 27 mai 2013, 16:22)

    uluit [utilizator]

    Nu stiu exact in ce proiecte s-au implicat consilierii cu comentarii. Insa mi se pare total deplasata interventia lui Neamtu contorizand si impunand conditii si restrictii (de ordin personal).

    Poate ne spune Neamtu daca avem voie si noi ceilalti (din mediul privat), sa putem folosi accesul la internet de pe telefoanele mobile sau sa raspundem la telefon in scopuri personale.

    Poate ne spune daca o asemenea regula se aplica unilateral Presedintiei sau si parlamentarilor si cei din Guvern. Si mai ales cum se poate verifica fara a se apela la metodele de Politie Politica.
    In mod cert, cele 40 de comentarii nu au fost scrise pe ascuns si nici sub anonimat.

    Neamtu-le te credeam mai cu "coloana".
    • 0 (4 voturi)    
      dacă folosești netul la serviciu, în (Luni, 27 mai 2013, 16:58)

      visio [utilizator] i-a raspuns lui uluit

      interes personal, e clar că trebuie să îl plătești; însă, dacă folosești netul dela serviciu în interes de serviciu e clar că îți faci treaba; știi foarte bine despre ce vorbește Neamțu, și știi foarte bine că are dreptate, însă banii lui Băse sunt mai mulți, așa-i? dacă tot comentezi partizan aiurea, măcăr fă-o inteligent...vezi că turnătorul felix are prime de vacanță...grăbește-te, că e coadă; fă-te prieten cu pudelul mircea badea și îți va fi mai ușor în viață...
      • +2 (6 voturi)    
        daca tot te bagi in seama... (Luni, 27 mai 2013, 19:24)

        uluit [utilizator] i-a raspuns lui visio

        "Daca" si cu "Parca", hai sa ne bagam in seama.

        Studiu de caz:
        - se presupune ca telefoanele mobile NU sunt platite de compania la care lucrezi.
        - sunt mijloace de comunicare private. doar regulile de interne ale fiecarei comapnii pot sa impuna restrictii de utilizare.

        Bati campii cu felix si mircea badea intr-un sens diversionist.
        • -1 (3 voturi)    
          ești angajat să muncești 8ore/zi (Luni, 27 mai 2013, 23:24)

          visio [utilizator] i-a raspuns lui uluit

          în cele 8 ore, poți folosi propriul telefon să dai mesaje sau să vorbești cu familia chestii urgente; atât și nimic mai mult...
          eu ca patron, te plătesc pentru 8 ore de muncă efectivă; ce faci înainte sau după cele 8 ore, este problema ta; însă eu îți cumpăr 8 ore/zi iar tu ești obligat să respecți contractul și să te achiți de fișa postului.
          eu, patron, să am un angajat care stă pe net pe banii mei în interesul lui personal, m-aș asigura că îmi pot recupera prejudiciile cauzate și apoi l-aș concedia; occidentul nu a ajuns la nivelul acesta de trai stând pe fb sau alte rețele de sociaizare; ăia chiar muncesc...
          cât despre restul ce am vorbit, rămâne valabil..
  • -7 (11 voturi)    
    UPS!! (Luni, 27 mai 2013, 16:46)

    Codruta N [utilizator]

    O idee a lui Neamtu, cu bun-simt!! Minune!!
    • 0 (2 voturi)    
      UPS (Luni, 27 mai 2013, 21:42)

      Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      Iarasi tu,fan cocina 3,fàrà creier la purtàtor??
      In privinta voastra nu da dzo nici o minune sa dispareti,pt ca mama prostilor e mereu gravida!
  • 0 (2 voturi)    
    cam prost titlu, ca si unele comentarii! (Luni, 27 mai 2013, 23:28)

    un dac [utilizator]

    neamtu face referire SI la Ponta, nu doar la Basescu. Adica la oamenii platiti din bani publici.
    El este radical, probabil d-aia nu place.

    Hai sa refrazez eu, poate asa o sa fiti de acord:
    1. Vi se pare normal ca aproape toti parlamentarii care se intampla sa fie la serviciu (putini rau) sa butoneze nonstop device-uri?
    2. Ati urmarit interventiile lui Lazaroiu pe FB? ce legatura au ele cu "meseria" de consilier prezidential?

    Vad ca multi confunda privatul cu statul sau FB-ul cu relaxarea. Lazaroiu trebuie sa comunice cu basescu, nu cu noi. El NU este consilierul nostru.
    Daca ar posta pe FB ce a facut in weekend, sa fie sanatos, oricum nu cred ca se omoara cu munca. Dar el face si desface partide, fundatii, funde si ghemuri.
    Despre asta este vorba in interventia lui Neamtu.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by