Adrian Nastase: Iisus a fost rastignit in urma unui act pe care astazi l-am considera democratic! Mai putem avea oare incredere in normalitatea lumii?

de R.M.     HotNews.ro
Duminică, 5 mai 2013, 15:01 Actualitate | Politic


Adrian Nastase se intreaba, pe blogul lui, daca putem avea incredere in "normalitatea lumii" in conditiile in care "Iisus a fost rastignit in urma unui act pe care astazi l-am considera  democratic", desi "manipulat prin dezinformare de catre farisei", dupa ce "Pilat a consultat poporul si i-a dat sa aleaga intre Baraba si Iisus" iar "multimile au decis rastignirea lui Iisus".

"Mai putem avea oare incredere in normalitatea lumii in conditiile in care criteriul majoritatii a putut fi astfel manipulat? Printr-o implicare personala in viata si decizia publica, prin cultura, prin educatie, prin adoptarea unui set de valori  vitale, printr-o viata traita sub semnul demnitatii si al virtutilor morale poate ca acest lucru mai poate fi realizat", afirma fostul premier.

Adrian Nastase noteaza ca s-a incheiat "o saptamana contradictorie", in care "a fost o mare preocupare pentru 'mici'" si in care "grija multora a fost indreptata mai mult spre cumparaturi, mancare, petrecere si non-conformism".

"Cred ca ne-am rezervat prea putin timp, saptamana aceasta, sa meditam la destinul nostru, trecator, si am oferit mult prea mare incredere capcanelor consumeriste ale economiei de piata. Nu sunt impotriva economiei de piata in nici un caz, dar am afirmat deseori ca tot ceea ce este exagerat creeaza dependenta si, de multe ori, dezamagire", afirma acesta.

"Am putut observa o diferenta enorma intre timpul religios, cu specificul lui, si timpul de distractie specific, acum, sarbatorii de 1 Mai; o contradictie intre scaderea accentuata a nivelului de trai, din ultimii ani, si aglomeratia din magazine sau cozile de kilometri pe autostrada catre mare; o contradictie intre entuziasmul popular dezlantuit la Florii, cand Iisus a fost intampinat cu 'osanale', si vinderea si tradarea Lui de catre cei mai apropiati ucenici, si apoi ura multimilor - poate aceleasi care-L aclamau in urma cu o saptamana), si trimiterea Lui la moarte!", mentioneaza fostul premier, adaugand:

"De Paste, mesajul central al sarbatorii este bucurie si speranta! Bucurie pentru ca aceasta a fost starea sufleteasca dupa Inviere a celor care i-au fost alaturi lui Iisus, si speranta pentru ca Invierea trebuie inteleasa ca o sansa data omenirii si pe care omenirea si-o da siesi in fiecare an.

De Paste sunt impreuna cu familia si ma bucur, incercand - pentru a cata oara? - sa privesc  cu speranta viitorul.

Va doresc si voua, tuturor, sa aveti in suflet aceasta mare bucurie a Invierii, impreuna cu cei dragi si sa va pastrati speranta!

Hristos a Inviat!"






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4767 vizualizari

  • +13 (13 voturi)    
    Dogma (Duminică, 5 mai 2013, 15:11)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Ce are de spus distinsul domn in leg cu sertarul pt mita? Prima lege cunoscuta de umanitate a fost data de regele Naoum in anul 3000 IH care suna astfel:'' Daca faci asta..patesti asta''. Am dori sa stim de la prea-distinsul daca prima lege a fost democratica sau nedemocratica?
    • +10 (10 voturi)    
      Raspuns (Luni, 6 mai 2013, 1:53)

      The Wisest Fool [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      "Mai putem avea oare incredere in normalitatea lumi?"

      Daca n-ar fi avut loc manipularea multimilor de catre preoti in favoarea rastignirii lui Iisus, daca pe vremea lui Nastase televiziunea publica nu ar fi fost subordonata intereselor partidului si daca astazi n-am avea parte de manipulare din partea Antenelor, atunci DA am putea avea incredere in normalitatea lumii.
      • +4 (4 voturi)    
        Comment sters de user (Luni, 6 mai 2013, 14:15)

        GigiBanosu [anonim] i-a raspuns lui The Wisest Fool

        • +4 (4 voturi)    
          Inelul Pescarului (Luni, 6 mai 2013, 15:06)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui GigiBanosu

          Eu inteleg ca, modest ca intotdeauna, Bombonel face o paralela intre destinul sau si al Mantuitorului ca tot e Pastele. Daca-i asa, oare la ce ucenici tradatori se refera El Insusi? Any idea Victoras?
          • +2 (2 voturi)    
            Din ciclul: Becali pe cruce''! (Luni, 6 mai 2013, 23:33)

            pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

            Adica omul asta, cica intelectual, scrie lacrimogene intelectuale ca sa se martirizeze in fata prostimii!

            Nenea Hadrian, pai stie si oamini ca ai mascat spagutza in Trofeul Calitatii!

            Da ma gandesc asa... in Cipru ai avut ceva trofee?

            fmm de comunist si parnaias!
      • 0 (0 voturi)    
        mai trebuie si putin creier/ responsabilitate... (Marţi, 7 mai 2013, 12:22)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui The Wisest Fool

        Daca ne pretindem mai isteti decat cei care au fost odata ar trebui sa fie mai greu cu manipularea sau cei care intuiesc aspectele sa demasce mascarada - de aceea avem posibilitatea de a participata in democratie -...
    • +2 (2 voturi)    
      Mita -piua intai!- legea nu este tocmeala! (Luni, 6 mai 2013, 12:18)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      Imi pare ca sufera de uitare...
      Psihologii cred ca recomanda in cazul unor suferinte profunde uitarea...

      Legile scrise au aparut din nevoia de a reglementa A fost nevoie de ele pentru a fixa limitele/conventiile...

      Libertatea, democratia se apara prin domnia legii!

      Nimeni nu este mai presus de lege!

      Unde este lege, nu este tocmeala! sa nu uitam...

      Confuz este AN, poate suferinta l-a marcat adanc!
      Sau manipulare???

      Exemplul ales este in fapt un contra-exemplu, dupa cum putea foarte bine sa spuna ca fiecare isi primeste pedeapsa/rasplata pe lumea cealalta, dar problemele sunt legate de timpul acesta, de faptele acelea...
  • +14 (14 voturi)    
    Slab, slab, foarte slab! (Duminică, 5 mai 2013, 15:18)

    Daniels22026 [utilizator]

    Gasesc foarte slaba prestatia intelectuala a lui Nastase. Chiar daca e hotoman, totusi ma asteptam la mai mult de la el.

    Ca jurist (si mai ales ca intellectual), Nastase ar fi trebuit sa stie ca principiul justitiei independente se refera la independenta actului de judecata fata de opinia publica, fata de masele de alegatori, fata de politicieni, fata de oricine. Ori Nastase contempla justitia facuta de masele populare, care n-a fost niciodata considerata democratica.

    Intre Nastase si tanti Geta din coltul strazii nu pare a fi mare diferenta privind intelegerea independentei justitiei.
    • +1 (3 voturi)    
      As fi de acord cu tine (Luni, 6 mai 2013, 13:41)

      Cheie primara [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      daca juristii ar fi matematicieni. Cum ei fug de mate ca dracu' de tamaie (multiple declaratii in acest sens de la celebri absolventi de drept) decizia lor e de tip "tanti Geta". Multi ingineri romani, pregatiti in Romania au performat in State, in America de Nord, in Europa civilizata. N-am auzit ca vreun jurist pregatit in Romania sa imparta dreptatea (sa judece) intr-o alta tzara. Absolventii de drept sunt tampi cu fumuri, atat in Romania cat si oriunde in lume.
  • +6 (6 voturi)    
    :) (Duminică, 5 mai 2013, 15:23)

    thebblack [utilizator]

    ciocniisear ouale
  • -11 (11 voturi)    
    despre normalitate (Duminică, 5 mai 2013, 15:37)

    clarvision [utilizator]

    Normal ar fi fost ca unii sa fie pedepsiti pentru ce au facut. Erori pot sa apara atat pe partea pedepsirii cat si pe partea libertatatii unor indivizi.

    In cazul din urma, trebuie sa ne pastram speranta ca schimbarea o sa vina din interior.

    Numai binele care il meritati si o minte clara, domnule Nastase!
  • +12 (12 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Duminică, 5 mai 2013, 15:38)

    [anonim]

  • +13 (13 voturi)    
    Iuda (Duminică, 5 mai 2013, 16:20)

    Patapepivipipevici [utilizator]

    Zi tu Iuda, pe tine cine te-a manipulat democratic sa ne vinzi pe toti pe treizeci de milioane de arginti?
  • +11 (11 voturi)    
    Hotia e religie in romania (Duminică, 5 mai 2013, 16:28)

    acimpoieru [utilizator]

    Nu este nici o contradictie aici. Poporul roman este un popor de hoti. Daca ar trebui sa aleaga intre Baraba si Isus poporul roman crestin si hot manipulat de televiziuni (niste farisei) l-ar alege fara sa clipeasca pe Baraba. Uitati-va cat il iubesc pe Adrian Nastase un Baraba si el (l-au suit nitel pe cruce da asa cu fularul la gat). Normalitateta hotiei este evidenta.
  • +10 (10 voturi)    
    ”stimabile” (Duminică, 5 mai 2013, 16:34)

    DePourcelis [utilizator]

    ești pur și simplu DEPLASAT.
    Nici azi nu ne scutești de ”gândirea ta profundă”?
  • +15 (15 voturi)    
    acest puscarias... (Duminică, 5 mai 2013, 16:42)

    dkz [utilizator]

    acest puscarias n-ar trebui mediatizat
  • +8 (8 voturi)    
    Sinucigas (Duminică, 5 mai 2013, 16:55)

    Raju [utilizator]

    Are oare voie un sinucigas de opereta sa-si dea cu parerea despre religia si credinta noastra? Mai bine ar sta la locul lui adica la groapa de gunoi a istoriei.
  • +6 (6 voturi)    
    aha... (Duminică, 5 mai 2013, 17:04)

    dan.c [utilizator]

    ... si matale tot ca Iisus, nu?
  • +5 (7 voturi)    
    Asta-i (Duminică, 5 mai 2013, 17:18)

    kofa [utilizator]

    prea de tot sa faci o paralela,cei drept destul de subtila intre tine,un HOT ORDINAR si IIsus Hristos.
  • +5 (5 voturi)    
    dacă odiosul securist pleșiță (Duminică, 5 mai 2013, 17:26)

    pointless man [utilizator]

    a putut vorbi nestingherit la TV ani de zile (pînă ce Dumnezeu l-a chemat la judecata dreaptă) de ce nu ne-ar polua și sinistrul Adrian Năstase sărbătorile pascale ? Cine să-l combată cu furie de kamikaze cîtă vreme „corifeii” neamului au treabă cu braga și îngerii ?
  • +8 (8 voturi)    
    ai dreptate (Duminică, 5 mai 2013, 17:47)

    Zeroth [utilizator]

    Dupa ce te-au asemuit cu Iuliu Maniu era normal (pentru unul ca dumneata) sa mergi mai departe si acum sa te crezi un fel de Mesia.
    Ai dreptate insa in ce priveste manipularea. Un popor manipulat l-a crezut vinovat pe Iisus iar un alt popor manipulat il crede nevinovat pe Nastase.
  • +7 (7 voturi)    
    mesajul tau, adriane.... (Duminică, 5 mai 2013, 18:05)

    oxxxxxyyyyya [utilizator]

    ar fi sa recunosti public,banii de " comision" dobanditi prin asa zisa privatizare din perioada 2000-2004, privatizare prin care ai definitivat ,disrugerea a mii de uzine si desfiintarea a milioane de locuri de munca.

    p.s.saracia instalata de tine in casele a milioane de romani, sa-ti fie motiv de meditatie ..........adios.
  • +3 (3 voturi)    
    cine i-a fost alaturi la rastignire? (Duminică, 5 mai 2013, 18:09)

    Wladislav [utilizator]

    Interesanta metafora folosita de prea-iubitorul de arta kitch (sau arta adevarata mascata de Kitch) referindu-se la Inviere Domnului versus eliberarea sa din puscarie. Cine i-a fost alaturi lui Isus DUPA Inviere, simtind bucurie si speranta? Dar cine l-a parasit dupa arestare, in timpul celor doua judecati( una religioasa, fanatica, alta politica), si in timpul rastignirii? Metafora este mai mult decat transparenta...
    In subsidiar, numai un politician bolnav de putere poate gandi in acest fel.
  • +6 (6 voturi)    
    adriane......... (Duminică, 5 mai 2013, 18:12)

    oxxxxxyyyyya [utilizator]

    cred ca fratii cristescu, dela bega com s.r.l. timisoara iti aduc si acum osanale, pt. "cadourile" -cele 37 de uzine , cu care i-ai miluit in perioada guvernarii tale.

    p.s.noi ,cei 4000 de salariati dela fosta intrep. faur iti uram , un paste plin de oua, care sa-ti taie respirattia.
  • +6 (6 voturi)    
    ......???? (Duminică, 5 mai 2013, 18:13)

    SorinBelciuganu [anonim]

    probabil si faptul de a lua mita si a fi condamnat la inchisoare o sa fie in timp un act de democratie, pe care noi (oamenii corecti si cu frica de Dumnezeu) nu il intelegem deocamdata, dar care nu ar trebui inteles niciodata...
  • +2 (2 voturi)    
    mare tupeu are asta (Duminică, 5 mai 2013, 18:21)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    conduce masini cumparate din banii furati de tac'su si-si permite sa puna el in discutie normalitatea.
  • +3 (3 voturi)    
    Comentariu de om bolnav ,esti de sopoca Nastase! (Duminică, 5 mai 2013, 18:25)

    andreesanu [utilizator]

    Ai inceput sa comentezi si ce nu-i cazul !!!
    Dovedesti ca esti dus cu capul ,esti patologic ,esti de internat la Sopoca or Socola.
  • +1 (1 vot)    
    ANastase ce in 89 la Moscova zicea NU perestorikai (Duminică, 5 mai 2013, 18:37)

    seb_h [utilizator]

    Cred ca ANastase este croit din materialul din care era Yohannan Bar Kaiaphas sau cei ce-l oprimau pe M. Bulgakov...cum isi permite el sa se "dea bine" pe linga Yeshua HaNozri? toti avem un Woland bombonel, al tau abia a inceput sa lucreze, esti un lup care se da victima....
  • +5 (5 voturi)    
    Nu-i dati atentie! (Duminică, 5 mai 2013, 18:40)

    Sar Castic [utilizator]

    De ce ii acordati atentie unui fost (si sper viitor) puscarias?!!!!

    Tratati-l cu indiferenta. N-are decit sa stea acasa si sa scrie carti. Oricum nu o sa le citeasca nimeni. Probabil 'veniturile' vor fi folosite pentru spalarea banilor din alte 'afaceri' pe care sigur le are.

    A furat destul pina acum! Ajunge!
  • -2 (2 voturi)    
    democratia l-a omorat pe Iisus (Duminică, 5 mai 2013, 18:46)

    xjack [utilizator]

    Lasand deoparte cine e politicianul Nastase, observatia lui e cat se poate de corecta. E un lucru pe care l-au mai remarcat si altii, ca democratia l-a omorat pe Iisus. Evreii au avut de ales intre Barabas si Isus, si au votat sa fie eliberat Barabas. Nici nu trebuie sa fii credincios ca sa vezi ca e un exemplu clasic al modului in care se desfasoara alegerile. Masele populare, din prostie si lipsa de informare, aproape intotdeauna fac alegerea gresita.
  • +7 (9 voturi)    
    O porcarie de paralela (Duminică, 5 mai 2013, 18:51)

    alex1234 [utilizator]

    Infractorul Nastase:
    "Iisus a fost rastignit in urma unui act pe care astazi l-am considera democratic"

    O porcarie de paralela. dovada ca in afara de priceperea de a fura din avutul public acest infractor habar n-are de Biblie....

    Nici nu e greu sa se afle in asa situatie, cand provine din familii bolsevice atee din tata-n fiu aduse de tancurile rusesti (tatal ofiter bolsevic, el un parvenit feroce casatorit pentru a se propaga social cu 2 fete de ministrii bolsevici, ultima nevasta provenind dintr-o familie bolsevico-rusa dupa mama)

    Dar sa te exprimi ca un habarnist si sa mai ai si tupeul asta despre sensurile biblice de care n-ai habar, este mai mult decat o nesimtire ...este o blasfemie.

    Nici macar juridic nu are dreptate infractorul:
    Juridic nu poporul a decis condamnarea lui Isus, ci clerul a carui decizie a fost validata de Pilat,
    Poporul s-a exprimat ulterior pentru un drept la gratiere intre Baraba si Isus, nerecunoscandu-si Mantuitorul ...la fel cum si Rom^anii l-au votat pe Infractorul Baraba Nastase in necunostinta de cauza, pentru ca acest infractor ca sa le fure Petrolul Tarii pe veci....

    Asta e interpretarea juridica....care nu are nici o insemnatate in ceea ce priveste sensul biblic...

    Sensul biblic nici nu are rost sa fie explicat unui ateu bolsevic ca Nastase cu tot cu sotia lui venita de pe meleagurile rosii...caci ura aroganta si tupeul lor sunt prea mari pentru a avea o minima deschidere.

    In schimb a analiza "juridico-democratic" de toata jena pe care o face Infractorul, legata de rastignirea lui Isus , ne arata doar ca tupeul acestui infractor baraba nastase este nemarginit: este ca si cum ai ucide pui de vrabii in cuib ....si apoi ai analiza fapta facut-o tot de tine.

    Infractorul mai si falseaza pana si din punct de vedere juridic confundand procesul si condamnarea cu gratierea (doua lucruri total diferite), ca un "marcant doctor de plagiatori la drept" (alta mizerie a acestui infractor pentru care n-a fost pedepsit)
  • +4 (4 voturi)    
    Bombonel are dreptate (Duminică, 5 mai 2013, 19:19)

    Tomis [utilizator]

    Basescu a fost suspendat (de mai multe ori, si USL a ajuns la putere) in urma unui act pe care astazi l-am considera democratic, desi "manipulat prin dezinformare de catre farisei" (n.r. Haznaua3). in acelasi mod. Mai putem avea oare incredere in normalitatea lumii in conditiile in care criteriul majoritatii a putut fi astfel manipulat?
    A grait bine Bombo.
  • +9 (9 voturi)    
    democratia (Duminică, 5 mai 2013, 19:24)

    gigel123 [utilizator]

    Cam stupida analogia puscariasului. E clar ca el, saracul, habar n-are ce-i ala sistem democratic modern, adica vointa majoritatii SI sistemul de checks and balances (separarea puterilor in stat, constitutie, etc).

    Daca Democratia si dictatura majoritatii ar fi acelasi lucru, Nastase ar fi fost si el crucificat inca de acum cativa ani.
  • +6 (6 voturi)    
    blasfemie curata (Duminică, 5 mai 2013, 19:25)

    pragmatism [utilizator]

    Cred ca Nastase se referea a democratia de tip PSD pt ca, pt cine a citit, este de notorietate ca voturile plebei au fost obtinute prin intimidare si amenintari de oameni ai sistemului infiltrati in multime. Exact ... "tehnica" de lucru specifica PSD-ului.
  • +3 (3 voturi)    
    NU ESTI ORIGINAL BADIE ! (Duminică, 5 mai 2013, 20:04)

    mihail nica [utilizator]

    În cadrul articolului Mandria de a fi Victor Ponta
    alegeri (Vineri, 30 noiembrie 2012, 8:40)
    Suntem un popor crestin.Asa cum primii crestini au fost pusi sa aleaga intre Barabas si Isus, intre un hot si un sfant si noi , in baza celebrului vot uninominal, il vom alege - " cu larga majoritate de voturi " - pe Ponta.
  • +7 (7 voturi)    
    asta chiar e nesimtit (Duminică, 5 mai 2013, 20:19)

    sucaa [utilizator]

    dupa cat a furat, bugetar fiind de la revolutie incoace, are o avere de nu o au 99% din populatia Romaniei. unii dintre ei avand si firme si salarii mai mare cau orice bugetar.
    si tot el se victimizeaza? asta si pe capone l-ar scoate martir.
    un neam de nesimtiti. cati nu stiu cum facea fisu Andrei pe sme4cheru la scoala, cu o masina ce multi nu si-o pot permite nici dupa 30 de ani de munca.
    sa ne lase cu prelegerile lui de3 victima. est5e doar un nesimtit si un puscarias.
  • +6 (6 voturi)    
    Cizmare, nu mai sus de genunchi! (Duminică, 5 mai 2013, 20:41)

    fLoreign [utilizator]

    Acum am ajus sa punem semnul egal intre socialismul (se ajutau cu adevarat unii pe altii) primilor crestini si socialismul de prada al alde pesedeilor lui Nastase? De ce altii nu au matusi profesoare care sa le lase cate un milion de euro mostenire?
  • +2 (2 voturi)    
    NU SUNTETI ORIGINAL (Duminică, 5 mai 2013, 21:12)

    mihail nica [utilizator]

    În cadrul articolului Mandria de a fi Victor Ponta
    alegeri (Vineri, 30 noiembrie 2012, 8:40)
    Suntem un popor crestin.Asa cum primii crestini au fost pusi sa aleaga intre Barabas si Isus, intre un hot si un sfant si noi , in baza celebrului vot uninominal, il vom alege - " cu larga majoritate de voturi " - pe Ponta.
  • +8 (8 voturi)    
    adi (Duminică, 5 mai 2013, 21:33)

    the [utilizator]

    esti un idiot !

    nu ti-o spun azi, ca e Paste ...
    las pe maine !
  • +8 (8 voturi)    
    Am inteles metafora (Duminică, 5 mai 2013, 22:41)

    pateu [utilizator]

    Nastase este ca Isus.
    Nu este iubit de popor, care il condamna la moarte, dar iese din puscarie dupa 3 zile
    • -5 (5 voturi)    
      continuare (Luni, 6 mai 2013, 0:55)

      Marian_1961 [utilizator] i-a raspuns lui pateu

      si este la fel de nevinovat ca si Iisus.
      • +2 (2 voturi)    
        Continuarea continuarii. (Luni, 6 mai 2013, 13:31)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui Marian_1961

        Totusi, Isus nu a primit mostenire milioane de la rude sarace, asa cum s-a intamplat in cazul Nascase si milionul primit de la matusica Tamara.

        Daca inca mai sunt oameni in tara asta care sa creada ca Nascase e nevinovat, ca Voiculescu-Felix este nevinovat, pai atunci noi suntem un popor foarte credincios. Ce inseamna credinta la romani, domnule... Iata, un altfel de Isus s-a reintors si-si cauta adeptii/credinciosii. Are si oua, are tot ce-i trebuie... Hai, fuguta la mielul Nascase sacrificat!
        • 0 (0 voturi)    
          precizare (Miercuri, 8 mai 2013, 1:26)

          Marian_1961 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

          Primul meu comentariu era ironic.
  • +2 (2 voturi)    
    Infractorul asta se compara cu Isus?!!! (Luni, 6 mai 2013, 9:51)

    stef_an [utilizator]

    Intr-adevar, unde este normalitatea?
    Dupa o asemenea declaratie, eu as spune ca ar fi NORMAL ca domnul Nastase sa primeasca o camasa si o camera, ambele albe, prima de forta si a doua fara clanta!
  • 0 (0 voturi)    
    d-le Nastase (Luni, 6 mai 2013, 13:24)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    va ascult si va citesc cu atentie.
    Speram sa fiti sincer.

    De fiecare data lasati impresia ca altceva vreti sa comunicati, ceea ce scrieti sau spuneti fiind doar aluzii la experienta dvs personala (deloc onorabila).

    Intelegeti ca nimeni nu a uitat marele semn de intrebare lasat de "sinucidere" si de marile bacsisuri pe care le cereati prin oamenii dvs pe vremea cat ati fost PM.

    Evitati ridicolul tacand.
  • 0 (0 voturi)    
    Daniel si Crin: doi mari absenti (Luni, 6 mai 2013, 18:15)

    Wladislav [utilizator]

    Lasand la o parte meditatiile lui Barabas despre democratia vulgului insetat de sange de prooroc, nu pot sa nu observ lipsa din cadrul mediatic a Preafericitului Daniel, dar si deja vlaguita umbra a marelui om de stat (al doilea dupa lege) care s-a jurat ca n-a folosit elicopterul... Pentru Daniel e o perioada de retragere totala din viata publica, asa cum sade bine unui inalt prelat care intelege ca Biserica, Isus, Dumnezeu exista in fiecare din noi si nu are rost sa faca apel la comuniune, ajutor reciproc, sprijin pentru cei saraci. Tipic mentalitatii unui roman. Pentru Crin, ateu declarat care si-a batut joc de Biserica in Parlament, e o perioada de studiu, alaturi de Bogdan Teodorescu. Ambii par bulversati de rasucirea politica a lui Basescu. Si daca nu poate striga in piata mare "Jos..." nu mai are rost sa iasa degeaba, nici macar cu elicopterul.
  • 0 (0 voturi)    
    criminalii, plagiatorii, hoții și-au găsit casa în (Luni, 6 mai 2013, 18:17)

    visio [utilizator]

    acest psd care se vrea un club select, bazat pe dorința aprigă de a fura tot; absolut totul trebuie furat, fără milă, fără jenă, fără limite; ce a făcut usl în vară lui 2012 se numește lovitură de Stat; evident că în România nu se pedesește pentru că un popor de imbecili merită criminalii, plagiatorii, hoții...
    că tot suntem în săptămâna dorințelor, visul meu este să îi văd usl-iștii (toți usl-iștii) în pușcărie, cu averile confiscate și familiile pe drumuri trăind din mila celor cu pensii ”amputate”...nu știu cum se face, însă în ultimul timp am avut vise foarte ciudate...
  • 0 (0 voturi)    
    urare (Luni, 6 mai 2013, 18:26)

    luci30 [utilizator]

    numarati-ar Barabas ouale!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by