Remus Cernea vrea sa introduca parteneriatul civil intre heterosexuali si intre persoane de acelasi sex

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 12 aprilie 2013, 19:41 Actualitate | Politic


Deputatul USL Remus Cernea vrea sa initieze un proiect de lege pentru reglementarea parteneriatului civil intre heterosexuali si intre persoanele de acelasi sex, sustinand ca acest model este aplicat in mai multe tari europene, potrivit Mediafax.

"Eu sustin si noi, Verzii, sustinem Drepturile Omului pentru toti cetatenii. Noi nu consideram ca anumiti cetateni ar trebui discriminati in vreun fel pentru niciun motiv pentru ca ar fi femei, pentru ca ar apartine unei minoritati nationale sau unei minoritati sexuale. In Europa foarte multe tari deja accepta parteneriatele civile sau casatoriile intre persoanele de acelasi sex. Eu am anuntat deja ca am in vedere un proiect de lege care sa reglementeze parteneriatul civil intre persoanele heterosexuale sau persoane de acelasi sex pe model francez. In Franta, mai intai acum cinci ani a fost adoptata legea privind parteneriatele civile, iar la inceputul acestui an sau la sfarsitul anului trecut a fost adoptata legea privind drepturile persoanelor de acelasi sex de a se casatori", a declarat Remus Cernea, vineri, intr-o conferinta de presa sustinuta la cabinetul sau parlamentar din municipiul Constanta.

El a explicat ca acest parteneriat civil ar fi un avantaj si pentru persoanele heterosexuale care nu doresc oficializarea relatiei lor, printre care dreptul unuia dintre parteneri de a-i lasa celuilalt o mostenire dupa deces, nu ar mai putea fi atacat in instanta de familie.

"Ar fi un avantaj pentru persoanele heterosexuale sau orice fel de persoane sa poata sa le fie recunoscut parteneriatul civil. De exemplu, in cazul tragic in care unul dintre parteneri moare poate lasa mostenire, care nu mai poate fi atacata apoi in instanta de catre familie. Apoi pot fi luate credite, adica se pot insuma veniturile celor doi parteneri. Sunt foarte multe persoane care traiesc fara sa-si oficializeze relatia in raport cu statul sau in raport cu Biserica", a mai spus deputatul Remus Cernea.

Intrebat cand vede posibila o asemenea initiativa, el a raspuns ca pana la sfarsitul acestei sesiuni parlamentare.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















3142 vizualizari

  • +5 (11 voturi)    
    Perdea de fum (Vineri, 12 aprilie 2013, 20:04)

    max# [utilizator]

    Dar cu gazele de sist cum facem, ne dam demisia sau e cam caldut locul?
    • -1 (5 voturi)    
      exact apa de ploaie (Vineri, 12 aprilie 2013, 22:12)

      Zeroth [utilizator] i-a raspuns lui max#

      Puteam sa pun pariu. E un oportunist, nu il intereseaza decat sa promoveze personal si a gasit cele mai aprinse subiecte, religia si homosexualitatea.
      Astept sa lanseze si subiectele avort si eutanasiere.
      Exista un 6-7 la suta din electorat care sa fie obsedat de subiectele astea? Daca da, si-a asigurat loc in parlament, a prins bucatica de ciolan suficienta pentru el.
      Amintiti-va ca a aparut initial ca adept al verzilor, alta categorie prost reprezentata. A dat chix. A trecut la religie. L-au luat la rost colegii. Acum a lansat homosexualitatea.
      Sunt convins ca nu da doi bani nici pe homosexuali nici pe atei. E doar gaselnita prin care a calculat el ca isi poate asigura numarul necesar de voturi.
    • +2 (4 voturi)    
      De acord (Vineri, 12 aprilie 2013, 22:14)

      XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui max#

      Sunt pentru initiativa aceasta, ca si pentru cea privind finantarea bisericii. Cineva trebuia sa le faca. Dar cu gazele de sist ... a venit la protest, ca nu se cuvenea sa nu vina tocmai el, ce se vede al mai verde ditre verzi, si cam atat.
      Nu mi se pare smenar in vocatie ca ceilalti, dar ... hai sa fim seriosi, daca a fost idealist, a trecut de faza aia. Si nu ma refer doar la gazele de sist : tara asta este distrusa sistematic, este infiorator ce se intampla. Defrisari haotice; pescuit haotic in Delta, barci cu motor de capul lor, in Delta, va dati seama ? Micro-hidrocentrale, haotic facute si alea, care distrug rauri si prin asta, ecosisteme locale ... Cum ar putea un ecologist adevarat sa vada toate astea si, in Parlament fiind, sa nu urle in fiecare zi dupa proiecte de lege, denunturi ale abuzurilor, proteste regulate cu ONG-uri de mediu, si cate si mai cate ? Ati auzit asa ceva de la dl. Cernea ? Ca eu nu ...
  • 0 (18 voturi)    
    Am o idee (Vineri, 12 aprilie 2013, 20:22)

    sentenced [utilizator]

    Hai mai intai sa rezolvam problemele economice si sociale.
    • 0 (0 voturi)    
      Hmm (Luni, 15 aprilie 2013, 20:10)

      yummyberry [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Si aceasta nu este o problema sociala?
  • +5 (21 voturi)    
    F bine (Vineri, 12 aprilie 2013, 20:29)

    Tigertiki [utilizator]

    De Acord !!
  • -2 (6 voturi)    
    prima impresie a fost gresita (Vineri, 12 aprilie 2013, 21:25)

    bogdanlungu [utilizator]

    am fost foarte dezamagit cand cernea s-a aliat cu usl dar se pare ca omul isi urmareste propriile convingeri si se tine de treaba in parlament.
  • 0 (6 voturi)    
    Ar fi cazul.... (Vineri, 12 aprilie 2013, 21:34)

    Saraday [utilizator]

    Ar fi cazul ca si Rumania sa iasa din Evul Mediu intunecat si sa se alinieze in randul tarilor europene. Insa problema e ca rumanii se simt mai bine in Evul Mediu. Ati vazut azi la Buzau cum se calcau in picioare bietii rumani pt o lingura de arpacas. Cand vin strainii in Rumania au norocul sa intalneasca oameni vii din Evul Mediu.
    Nu stiu daca Remus Cernea va reusi sa schimbe ceva in Rumania dar merita incercat. Succes Remus! Rumanii mai rasariti te sustin!
    • 0 (0 voturi)    
      Ce inseamna "rumanii mai rasariti"? (Sâmbătă, 13 aprilie 2013, 2:37)

      CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui Saraday

      Adica cei mai de la rasarit?
      In al doilea rand suntem in ROmania si suntem rOmani.
      Nu toti suntem in Evul Mediu. Daca unii ar fi educati nu ai avea de ce sa scrii aceste lucruri. E drept ca sunt si romani saraci, dar sa nu credem ca nu exista si o traditie a capatarii lucrului de pomana, care e foarte daunator.
  • -2 (6 voturi)    
    Are dreptate... (Vineri, 12 aprilie 2013, 21:50)

    gradu [utilizator]

    Era fix ce mai ramasese nerezolvat in tara asta. Un dobitoc, cu idei putine, dar fixe, ajuns alaturi de alti dobitoci la conducerea acestei tari...
  • -2 (6 voturi)    
    Verzii sau Verzele? (Vineri, 12 aprilie 2013, 21:53)

    Un cititor [utilizator]

    Esti tzacanit neica. Da o fuga la Bivolaru in Suedia sa te repare.
    • -2 (2 voturi)    
      varza e sigur (Sâmbătă, 13 aprilie 2013, 18:26)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      dar nu de Bruxelles, ci de Moscova !
  • -1 (5 voturi)    
    am vazut ca te ocupi si de popi (Vineri, 12 aprilie 2013, 22:39)

    rov [utilizator]

    baga-i la pachet cu heteroxexuali si daca mai loc ia si tiganii si maidanezii + bonus parcagii...si TRIMITE-I LA MUNCA sau recrere vesnica !!!
  • -3 (7 voturi)    
    Lupta pt. drepturi, sau lupta pt. supremație? (Vineri, 12 aprilie 2013, 23:34)

    Nyk1 [utilizator]

    În principiu, ar fi o măsură de bun-simț.

    În practică, nu pot să nu remarc faptul că gayii nu se vor mulțumi cu egalitatea, cel mai probabil vor dori tot mai mult, în detrimentul majorității.

    Dacă liderii gayilor ar păstra o minimă decență, abandonând orice gest provocator, cred că ar fi mult mai puțini împotriva lor. Și trebuie să remarc că gayii cu bun-simț, despre care nici nu știi că sunt gay, sunt printre cei ce au de suferit de pe urma provocărilor repetate ale altora la adresa normalității.
    • 0 (4 voturi)    
      Exact! (Sâmbătă, 13 aprilie 2013, 4:47)

      Sakura [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Ai perfectă dreptate. Citeşte te rog şi:

      http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1226066-cum-afecteaza-tine-casatoriile-intre-homosexuali-bogdan-mateciuc.htm
      • 0 (4 voturi)    
        ===================== (Duminică, 14 aprilie 2013, 21:14)

        Zede [utilizator] i-a raspuns lui Sakura

        Acel articol este de o ingustime de minte infioratoare si revoltatoare. In plus, dovedeste o nesocotire totala a principiilor de baza ale democratiei si ale vietii civilizate moderne in general.
    • +1 (3 voturi)    
      ===================== (Duminică, 14 aprilie 2013, 21:07)

      Zede [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      1) "nu pot să nu remarc faptul că gayii nu se vor mulțumi cu egalitatea..."

      Vezi in viitor, cumva?

      2) Nu inteleg la ce gesturi provocatoare te referi. In Romania nu am vazut doua persoane de acelasi sex macar sa indrazneasca sa se tina de mana pe strada, de frica minunatilor crestini toleranti si iertatori si civilizati de la noi.

      3) Te inseli. Gay-ii ar putea fi oricat de decentzi si invizibili, ca Gheorghii si Mariile tot ar fi impotriva lor. De ce? Din pura prostie. Gay-ii nu le-au facut niciodata nimic, insa ei ii urasc.

      4) Ceea ce tu numesti "normalitate", eu numesc singularitate, primitivism, enclava de tzaranie generalizata.

      5) Pentru comentatorii cu ceatza in cap: nu sunt gay. Nu ca ar fi relevant pentru discutia in sine.
  • +2 (10 voturi)    
    Tara arde si baba se piaptana (Sâmbătă, 13 aprilie 2013, 0:32)

    alex1234 [utilizator]

    Tara arde si baba se piaptana

    Ca "ecologist", Cernea asta trebuie sa rezolve problemele cu cianurile si cu toxicitatea gazelor de sist....

    Si cum nu se mai ocupa de ele,
    de cand prietenul sau Ponta a devenit lobbist-ul multinationalelor ...Cernea a-nceput sa inventeze tot felul de "urgente legislative"...care nu-s urgente deloc

    Practica asta se numeste "a taia frunza la caini" sau
    "praf in ochii prostilor"

    Cernea asta este de fapt un "pepene verde ecologist" cu "miez rosu bolsevic"....

    "miez rosu bolsevic" ...pentru ca in 5 zile a atacat si biserica si familia....

    Ce mai urmeaza, mai, Cernea?
  • +5 (5 voturi)    
    o propunere curajoasa (Sâmbătă, 13 aprilie 2013, 6:27)

    redmc [utilizator]

    Intr-o tara plina de prejudecati si trogloditi, cu o biserica dominata de ipocrizie si vederi retrograde, e nevoie de curaj pt a cere asa ceva.
  • -1 (7 voturi)    
    Ce mai urmează? (Sâmbătă, 13 aprilie 2013, 9:26)

    Radu I [utilizator]

    Legalizarea concubinajului dintre Ponta și Băsescu. :)
  • +1 (3 voturi)    
    s-a uitat un ... (Sâmbătă, 13 aprilie 2013, 13:29)

    luci30 [utilizator]

    un aspect,deloc neglijabil, in proiectul discutat.Se reduc dosarele de divort de prin tribunale,separarea putinde-se face la un cabinet de avocatura sau notariat,eventual se pot adopta copii de catre parteneri de acelasi sex....iar cu biserica are dreptate,traim in sec .21....prioritare sunt oricum gazele de sist si RMGC ba chiar si gazele din M Neagra
  • +1 (3 voturi)    
    s-a uitat un ... (Sâmbătă, 13 aprilie 2013, 13:29)

    luci30 [utilizator]

    un aspect,deloc neglijabil, in proiectul discutat.Se reduc dosarele de divort de prin tribunale,separarea putinde-se face la un cabinet de avocatura sau notariat,eventual se pot adopta copii de catre parteneri de acelasi sex....iar cu biserica are dreptate,traim in sec .21....prioritare sunt oricum gazele de sist si RMGC ba chiar si gazele din M Neagra
  • 0 (4 voturi)    
    Offtopic (Sâmbătă, 13 aprilie 2013, 14:48)

    Elle_est [utilizator]

    "Deputatul USL Remus Cernea..." spune multe. Auzi, USL. De când aici și pentru cât timp?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by