Remus Cernea, la RFI: Ar fi cea mai sinistra surpriza din viata mea, daca Victor Ponta se va razgandi in privinta Rosiei Montane!

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 7 ianuarie 2013, 17:35 Actualitate | Politic


Ar fi un dezastru pentru Romania ca proiectul aurifer de la Rosia Montana sa fie demarat. Iata ce declara, la RFI, deputatul Remus Cernea. El spune la emisiunea Planeta Verde ca parlamentarii "verzi" alesi sub sigla USL se vor opune vehement, daca Puterea actuala ar vrea sa avizeze exploatarea miniera pe baza de cianuri.

Remus Cernea crede ca USL nu va aviza vreodata proiectul aurifer de la Rosia Montana: "Ma indoiesc ca USL va sustine un astfel de proiect. Au fost mai multe declaratii ale premierului si in perioada primei guvernari USL, cea de sapte luni, cand am fost consilierul de stat pe teme de mediu al prim-ministrului. Eu ii cunosc opiniile si ar fi poate cea mai sinistra surpriza din viata mea sa vad ca Victor Ponta si le va schimba, in privinta Rosiei Montane. Nu cred, nu cred".

Deputatul Remus Cernea sustine ca nimic nu-l obliga pe el si pe celalalt deputat "verde", Ovidiu Iane, sa voteze la fel ca grupul parlamentar din care fac parte. "Noi suntem doi verzi, suntem cumva autonomi. Faptul ca suntem in grupul PSD nu implica o obligativitate ca noi sa votam sau sa avem o pozitie unitara cu grupul. De fiecare data cand ni se va cere un vot, va trebui sa-l discutam inainte. Noi suntem totusi doi parlamentari, doi deputati verzi si nimeni nu ne poate impune de la nici un partid cum sa votam", explica Cernea.

Mai multe pe www.rfi.ro






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3001 vizualizari

  • +11 (13 voturi)    
    Surprise! (Luni, 7 ianuarie 2013, 17:47)

    TudorSerban1312803517154 [anonim]

    Adevarul e ca e cam surprinzator Ponta asta.
    • +3 (19 voturi)    
      daca (Luni, 7 ianuarie 2013, 18:49)

      eleiele [utilizator] i-a raspuns lui TudorSerban1312803517154

      ar fi surprinzator in sens pozitiv daca ar da dovada de interes pentru rezolvarea situatiei de la Rosia, dar si in rezolvarea situatiei economice nationale... presupun ca stie ca avem de dat niste miliarde bune anul asta la FMI si ca economia e cam la pamant. investitiile si proiectele ar fi mai mult decat utile
      • +2 (14 voturi)    
        actiune va rog (Luni, 7 ianuarie 2013, 19:38)

        inavero73 [utilizator] i-a raspuns lui eleiele

        chiar ca, n-au nicio strategie, nu iau deloc masuri pozitive sa mai cresca si moralul oamenilor. in zona investitiile ar prinde bine si in plan economic si social si cum statul nu face nimic, de ce sa rateze niste solutii
        • +1 (7 voturi)    
          alta cale (Luni, 7 ianuarie 2013, 21:50)

          lyza [utilizator] i-a raspuns lui inavero73

          opozitia de dragul opozitiei nu foloseste nimanui. sunt de parere ca trebuie sa se mai renunte la atatea declaratii care de fapt nu spun nimic si sa se comunice odata decizia oficiala
      • 0 (6 voturi)    
        logica? (Luni, 7 ianuarie 2013, 21:41)

        lyza [utilizator] i-a raspuns lui eleiele

        vorbeste si asta ca sa nu taca... si ce sa se faca la Rosia daca nu minerit? sa traiasca de pe urma nimicului actual de acum care ii impinge in prapastie sau de pe urma a trei turisti pe an?
      • +1 (7 voturi)    
        imprumut vs responsabilitati (Marţi, 8 ianuarie 2013, 10:18)

        sonnia [utilizator] i-a raspuns lui eleiele

        nici nu ar fi trebuit sa ne fii imprumutam la FMI, cand aveam o investitie gata sa inceapa, care numai direct ar fi adus peste 4 mld la bugetul de stat si ar fi generat 1% din Pib. dar nu-i asa ca e mai usor sa te imprumuti decat sa-ti asumi niste responsabilitati?
        • 0 (0 voturi)    
          din pacate... (Miercuri, 9 ianuarie 2013, 13:54)

          Lica.lica [utilizator] i-a raspuns lui sonnia

          din pacate ne-am imprumutat la FMI in loc sa dam drumul investitiilor benefice pentru tara, ca si cea de la Rosia. acum putem sa dam drumul proiectului minier ca sa scapam de FMI, tot ar fi mai benefic decat sa nu se faca nimic
      • -2 (6 voturi)    
        dependenta de FMI dauneaza (Marţi, 8 ianuarie 2013, 12:25)

        Calinu. [utilizator] i-a raspuns lui eleiele

        trebuie sa scapam de dependenta de FMI, dar asta nu putem face fara sa aducem bani la buget. prin proiectul de la Rosia se vor aduce cateva miliarde de dolari la bugetul de stat, prin asta poate reusim sa scapam de dependenta de FMI
    • +1 (7 voturi)    
      de facut (Luni, 7 ianuarie 2013, 22:09)

      adi24 [utilizator] i-a raspuns lui TudorSerban1312803517154

      ponta sa vada de economie si de solutiile disponibile, de oportunitati... in privinta proiectului nu ponta trebuie sa decida. deocamdata avizul de mediu e in responsabilitatea ministrului mediului
      • -2 (6 voturi)    
        pacat ca se amana raspunsul (Marţi, 8 ianuarie 2013, 12:26)

        Calinu. [utilizator] i-a raspuns lui adi24

        ministrul mediului ar trebui sa dea un raspuns legat de proiectul asta, iar tinand cont ca e facut dupa standarde mai stricte decat proiectele din Suedia sau Finlanda, raspunsul trebuie sa fie pozitiv! de ce se tot amana?
  • -2 (14 voturi)    
    Surprize, surprize... (Luni, 7 ianuarie 2013, 18:01)

    Radu I [utilizator]

    „Ar fi cea mai sinistră surpriză” din viața multora care au votat USL-ul, domnule Cernea!
    Dar tare mă tem că „întâlnirea de taină” care a precedat nominalizarea lui Ponta a avut semnificații mai „adânci” decât au lăsat să se înțeleagă... Știm cu toții că președintele-jucător nu face cadouri. Sau, cel mult, face cadouri otrăvite. Și cum foamea de ciolan e mare, nici n-a fost prea greu să-l cumpere pe Ponta... Dacă-i așa, credibilitatea lui Ponta tinde spre zero barat!
    • 0 (8 voturi)    
      oare (Luni, 7 ianuarie 2013, 22:12)

      adi24 [utilizator] i-a raspuns lui Radu I

      cred ca s-a arhipolitizat acest subiect, s-a exagerat in toate felurile, s-au construit teorii ale conspiratiei si tot asa... care folosesc evident la promovarea mai intai a tuturor celor care il abordeaza. si de atatia ani de zile ce s-a ales de localitate? oare n-ar fi mai bune investitiile?...
      • +2 (8 voturi)    
        cea mai celebra din Romania (Marţi, 8 ianuarie 2013, 10:21)

        sonnia [utilizator] i-a raspuns lui adi24

        in anii astia, localitatea a devenit cea mai celebra din Romania, dar oamenii n-au ajuns sa traiasca mai bine. activistii se bat cu pumnul in piept ca ii salveaza, dar pana acum singurele solutii care au functionat si care chiar s-au vazut au fost tot de la rmgc. deci,mai tragem mult de timp sau ii dam drumul?
  • +3 (13 voturi)    
    suntem CUMVA autonomi (Luni, 7 ianuarie 2013, 18:01)

    the [utilizator]

    ce va sa zica afirmatia asta, delocstimate trepadush ?
    cineva mai naiv si mai sufletist, necunoscandu-te,
    ar putea varsa o lacrima, vazand cum stai de straja in apararea Rosiei Montane ...

    sunteti TOTUSI doi parlamentari ...

    fiecare cu chifteaua lui , unul musca Rosia Montana, altul gazele de sist, p'orma schimbati chiftelele, pentru orice eventualitate
    si uite asa, se zice ca faceti politica, tragand pe nas arome de chiftele calde

    of, ca n ne sare mustarul odata, ratzi ai dreak de politicien, in integrum !
    • -3 (11 voturi)    
      iar surpriza sinistra.... (Luni, 7 ianuarie 2013, 18:55)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui the

      ....am avut-o noi cand v-am vazut gudurandu-va penibil la picioarele celor care au adus dezastrul ecologic si care v-au aruncat in scarba o ciosvarta din lesul tarii.
      Vedeti sa nu "va impotriviti prea vehement" ca s-ar putea sa luati un mare bocanc sub coada raioasa de jighimea !
      • +2 (8 voturi)    
        in cazul lui remus cernea (Luni, 7 ianuarie 2013, 19:06)

        the [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        bocancul pe care-l preconizati, e foarte justificat

        pe celalalt ipochimen verde, nu-l cunosc, dar nici nu-mi fac iluzii !
    • 0 (6 voturi)    
      surpriza lui Cernea, taierea fondurilor (Marţi, 8 ianuarie 2013, 12:28)

      Calinu. [utilizator] i-a raspuns lui the

      dansul continua sa se opuna proiectului de la Rosia Montana pentru ca din asta isi face traiul, fost ONGist platit gras sa se opuna, a si ramas asa. nu-i mai pasa de oameni, de economie, de mediu, de patrimoniu.
  • +3 (17 voturi)    
    sunteti un naiv (Luni, 7 ianuarie 2013, 18:17)

    bogdanlungu [utilizator]

    pentru mine cel mai normal lucru ar fi ca ponta sa ajunga la o intelegere financiara cu Gabriel si sa dea drumul la proiect.
    • +1 (13 voturi)    
      zic (Luni, 7 ianuarie 2013, 19:36)

      inavero73 [utilizator] i-a raspuns lui bogdanlungu

      corect, iti convine proiectul il faci, nu iti convine ceva spui, negociezi, au loc schimbari si toata lumea e avantajata. sau in orice caz, evaluezi si comunici concluzia nu amani, nu o faci pe salvatorul dar nu vrei sa stii concluzia evaluarii. si care sunt alternativele, au facut ceva pentru zona? sa mai lase tam tam-ul daca tot nu fac nimic. mai bine investitiile decat discursurile lor
      • +1 (9 voturi)    
        asculta o poveste (Luni, 7 ianuarie 2013, 20:02)

        bogdanlungu [utilizator] i-a raspuns lui inavero73

        cand o sa fii bunic si o sa te intrebe nepotii: "bunicule de ce la noi sunt raurile rosii si de ce nu traieste nici un peste in ele" sau "de ce pe dealurile alea pline de praf rosu nu creste nici un copac" tu ce o sa le spui? pentru ca odata, demult am lasat in plata domnului natura cea frumoasa si am inceput sa folosim cianuri. ce ne interesa pe noi de ce lume lasam nepotilor? important e sa ne umplem noi burtile cat mai usor.
        • +1 (7 voturi)    
          ecologizare (Marţi, 8 ianuarie 2013, 10:22)

          sonnia [utilizator] i-a raspuns lui bogdanlungu

          intrebarea asta o pun deja nepotii bunicilor lor, pentru ca in Rosia Montana curge de ani buni un parau toxic, ca urmare a fostei exploatari iresponsabile ale statului.daca se folosesc cianuri,ele nu ajung in niciun rau, se folosesc in circuit inchis, iar daca incepe proiectul, odata cu el ar demara si ecologizarea, care i-ar scapa si de poluarea deja existenta.de fapt, ecologizarea a si inceput, prin instalarea unei statii pilot de epurare a apei
          • +1 (5 voturi)    
            ecologizare? (Marţi, 8 ianuarie 2013, 13:34)

            Gg65 [utilizator] i-a raspuns lui sonnia

            Nu ajung in nici un rau, zici?Asa se spunea si la exploatarea de la Aurul Baia Mare, si acolo erau toate sigure.
            Pana la un moment dat.
    • +1 (5 voturi)    
      sa discute (Luni, 7 ianuarie 2013, 21:52)

      lyza [utilizator] i-a raspuns lui bogdanlungu

      daca in loc sa ignore subiectul si sa se piarda in declaratii interminabile si penibile ar discuta, ar negocia si rezolva ca in orice stat normal un proces de evaluare si negociere asupra unui proiect ar fi bine pentru toata lumea. ne denigram singuri si pe alte arii de investitii
  • +3 (11 voturi)    
    Hehe, mai Remus mai (Luni, 7 ianuarie 2013, 18:20)

    Parzivall [utilizator]

    Ai prins un loc caldut, o sa ai ani de chiul pe banii poporului, tre sa te dai si tu in stamba cu ceva. Daca vrei sa imi demostrezi ca nu esti ipocrit, cere sa se inchida toate minele active de minereuri nemetalifere de la noi, pt ca toate extrag secundar Au si Ag, utilizand ghici ce? Cianuri bineinteles. Fa putina propaganda sa se mai stabilizeze putin malurile la iazurile de decantare existente deja, unele parasite, fa treaba complet macar daca esti asa de verde.
    Ca asa sa hahaiesti non stop pe tema RM e usor.
    Fii eroul rebel care te dadeai cu ani in urma...sau te-au astupat astia mai rosiori deja, si pe tine?
    • +2 (10 voturi)    
      cum e cu bagatul in seama (Luni, 7 ianuarie 2013, 19:33)

      inavero73 [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

      asta se baga in seama pe subiect ca in rest nu face nimic si prin urmare nu prea are cum atraga atentia. asa, se promoveaza omul, o face pe ecologistul dar mai bine ar vedea de atatea zone in tara asta care ar avea nevoie de niste interventii din partea ong-urilor. nu o zona miniera cu traditie care sta blocata cand exista solutii de refacere si de rezolvare a problemelor
      • 0 (8 voturi)    
        Pai mai toti is tari in clontz (Luni, 7 ianuarie 2013, 20:28)

        Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui inavero73

        Ok, nu se va face minerit in zona aia pt ca e frumoasa si poate fi atractie turistica. Ce s-a facut concret in privinta asta? Ultima oara cand am fost prin zona am tras o fuga la dealul cu melci si mi-am facut cruce dupa aia ca am scapat cu viata, nu mai spun ca era sa-mi rup efectiv masina in doua de cateva ori.
      • +2 (6 voturi)    
        mai mai (Luni, 7 ianuarie 2013, 21:54)

        lyza [utilizator] i-a raspuns lui inavero73

        si asta si rovana si restul care numai la declaratii se pricep, sa faca bine sa mai prezinte si niste rezultate ca numai papa bugetul de pomana. mai bine ar avea ce manca oamenii din tara, mai ales cand exista solutii pentru anumite zona ca la Rosia
        • 0 (0 voturi)    
          moti=romani (Joi, 10 ianuarie 2013, 19:32)

          AndreiStaicu [anonim] i-a raspuns lui lyza

          doamna de la Mediu si restul ministrilor presupun ca nu stiu care este situatia in restul tarii, ca nu e ca la Bucuresti. Altfel, nu pot sa inteleg de ce nu fac odata ceva pentru moti! sunt si ei romani!
  • +3 (13 voturi)    
    si mai sinistru (Luni, 7 ianuarie 2013, 18:27)

    eleiele [utilizator]

    mai sinistru ar fi sa se lase in continuare zona aia in paragina, sa nu se ia masuri de refacere a economiei locale, de refacere a mediului, de generare de locuri de munca pentru a combate saracia si somajul!
    • +3 (11 voturi)    
      pentru (Luni, 7 ianuarie 2013, 19:31)

      inavero73 [utilizator] i-a raspuns lui eleiele

      si eu sunt pentru actiuni clare ca m-am saturat si cu siguranta s-au saturat si oamenii care traiesc in zona de salvatori, de vorbarie multa si goala. trec anii si viata lor nu poate fi una normala din cauza amanarilor. totusi nu exista nicio limita?
      • 0 (0 voturi)    
        limita in 2013! (Joi, 10 ianuarie 2013, 19:27)

        AndreiStaicu [anonim] i-a raspuns lui inavero73

        limita trebuie sa fie anul acesta. viata a mii de oameni se tine de un fir de par, iar imaginea tarii este alterata constant,cu fiecare zi in care demonstram ca nu suntem in stare sa luam decizii
    • -2 (12 voturi)    
      Mai rasfirati, baieti, mai rasfirati! (Luni, 7 ianuarie 2013, 21:21)

      TheRealGicaContra [utilizator] i-a raspuns lui eleiele

      Draga ielemele sau inavero, cat mai plateste Gabriel pentru postarile pe siteuri? Da si spor de handicap?
    • +2 (6 voturi)    
      decizii nene (Luni, 7 ianuarie 2013, 21:55)

      lyza [utilizator] i-a raspuns lui eleiele

      sa vina cu decizia, cu alternative, cu solutii, cu rezultate ale evaluarilor si negocierilor nu sa ne vorbeasca cernea despre ce surprize ar vrea sau nu ar vrea sa-i faca ponta...
  • -2 (10 voturi)    
    Asta mai este subiect ? E fumat. (Luni, 7 ianuarie 2013, 18:42)

    Poptzarul [utilizator]

    Vise... la...la...la, vise... Dl. Ponta si a lui ceata erau razganditi de mult, da', na belea, ca Base se declarase pro. Atunci, ca d-aia se facuse USL-ul, ... jos Base! Acu', ca tot s-a semnat protocolu' cela de coabitare, de ce nu s-ar da drumu' si la Rosia? Ca se scost banisori buni, mai ales ca e un minus la PIB. Si daca nu e in PIB, nici guvernatii nu cere.
    • +4 (12 voturi)    
      totusi (Luni, 7 ianuarie 2013, 19:25)

      inavero73 [utilizator] i-a raspuns lui Poptzarul

      dincolo de conflictele si strategiile politice, eu zic ca e nevoie de astfel de proiecte pentru ca doar prin investitii, prin actiuni care sa produca ceva putem evolua. dezvoltarea nu are loc doar prin consum si importuri... de ce sa nu controlom piata aurului ca producatori
      • -4 (8 voturi)    
        postacii (Luni, 7 ianuarie 2013, 20:33)

        adonis84 [utilizator] i-a raspuns lui inavero73

        dar sunt mereu 2 plusu'ri la tine neica nene. Mai usor cu reclama ...
  • +4 (14 voturi)    
    Verzi? Rosii sadea sunteti, baieti (Luni, 7 ianuarie 2013, 18:43)

    solar [utilizator]

    Cine dracu va ada voua atentie in politica zau ca nu prea reusesc sa-mi dau seama. Ecologismul vostru de mare gabarit se potriveste cu Romania ca nuca in perete!! RO nu e nici la nivelul Germaniei nici al Frantei ,ca sa nu mai invoc UK , SUA ! nici macar China!! Dar voi o dati tranca fleanca cu ecologismul vostru foarte , foarte rosu,adica COMUNISM in toata regula!! Va intereseaza pe voi ca acolo sunt oameni care le trebuie loc de munca? Ca acolo zace o bogatie uriasa pt nenorocitii din Ro? Ca exista acolo, in paralel, un potential turistic unic in LUME, care valorificat ar duce la venituri tot atat de importante ca aurul? Voi si ungurii va impotriviti cu inversunare la Rosia Montana! Va huiduie oamenii de acolo si voi va faceti ureche surda!! Nemernicilor!! Vreti ciolane si glorii calpe, mai baieti cucuieti si la plete descuieti!! Sa va ia dracu!!
    • +4 (14 voturi)    
      coolness-ul bata-l vina (Luni, 7 ianuarie 2013, 19:29)

      inavero73 [utilizator] i-a raspuns lui solar

      pai e usor sa preiei ceva de afara ca ti se pare cool doar ca intr-o tara saraca, cu datorii si somaj ridicat, agricola in mare parte, natura multa dar prost valorificata, ecologismul ar fi bun la strangerea gunoaielor ca avem prea multe, de la rauri la paduri. dar dincolo de asta, sa salvezi un copac, da sa iti bati joc de viata unor comunitati care nu au din ce isi castiga traiul, nu prea e normal. unei zone miniere, ii sade bine cu mineritul
    • -1 (9 voturi)    
      Esti doar un propagandist .. transpirat (Luni, 7 ianuarie 2013, 20:20)

      Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui solar

      ..grija dumitale ..pentru ceva anume.. si cu atat mai mult pentru bietii de acolo, este ipocrizie nemarginita.
      Acolo baiete, aurul conteaza ( pentru buzunarele lor , evident)... si nu grija pentru locuitorii din zona, sau pentru sanatatea lor sau a mediului.
      Dupa ce aurul va ajunge in buzunarele lor .. se vor face disparuti... si de negasit. Iar noi ca de obicei ramasi saraci lipiti , cu poluarea si ...cam atat.
      Eu cred ca ar trebuie deschis un proces de anvergura in care sa fie adusi in fata justitiei , toti, dar absolut toti partasii la aceasta afacere mizerabila. Am arata si noi ca suntem un stat de drept si nu o colonie din lumea a 3a
      • +2 (6 voturi)    
        tarile dezvoltate fac minerit modern (Marţi, 8 ianuarie 2013, 12:32)

        Calinu. [utilizator] i-a raspuns lui Inna100

        stii cum am arata ca suntem un stat de drept si nu o tara de lumea a 3-a? pornind proiectul de la Rosia. Asemenea proiecte se fac in tari ca Finlanda sau Suedia, la noi totul se amana nejustificat de mai bine de 10 ani, ca intr-o tara bananiera. Proiectul e facut dupa cele mai stricte legi si dupa cele mai stricte norme din lume, pacat ca guvernul nu se osteneste sa dea un raspuns investitorilor, cum ar fi normal!
        • +1 (7 voturi)    
          cea mai moderna (Marţi, 8 ianuarie 2013, 13:04)

          Iustin C [anonim] i-a raspuns lui Calinu.

          nu pot sa inteleg de ce daca la altii se poate, la noi e pe invers, la noi exista impotrivisti, oameni care se plang ca o ducem greu, dar cand e vorba sa se aplice solutiile, dau inapoi. la Rosia Montana s-ar deschide cea mai moderna mina din Europa si noi nu vrem? cum vine asta???
          • +1 (5 voturi)    
            prioritar (Marţi, 8 ianuarie 2013, 22:33)

            adi24 [utilizator] i-a raspuns lui Iustin C

            in primul si in primul rand nu trebuie sa se mai amane decizia, ca doar se pierde timp inutil si problemele doar se adancesc
            • 0 (2 voturi)    
              un procent din pib (Miercuri, 9 ianuarie 2013, 21:49)

              sonnia [utilizator] i-a raspuns lui adi24

              intr-adevar, amanarile nu aduc nimic bun,ci ne fac sa fim si mai dependenti de FMI, ceea ce chiar nu-mi doresc. avem un proiect care ar genera un procent din PIB si noi mai stam pe ganduri daca sa-l pornim sau nu?
      • +2 (6 voturi)    
        solutie nemizerabila (Marţi, 8 ianuarie 2013, 13:07)

        Iustin C [anonim] i-a raspuns lui Inna100

        de ce spui ca este o afacere mizerabila? da, e cam imputit paraul care se scurge pe sub casele oamenilor, dar daca incepe ecologizarea cuprinsa in proiect, o sa fie mult mai curat, mai putin mizerabil! iar in lumea a treia nu cred ca s-ar folosi cea mai avansata tehnologie din mineritul aurifer!
        • +2 (4 voturi)    
          comisia (Miercuri, 9 ianuarie 2013, 10:54)

          inavero73 [utilizator] i-a raspuns lui Iustin C

          pai judecand dupa tehnologie sa inteleg ca si norvegia si suedia sunt etichetate la fel? eu nu inteleg de ce ar mai aproa Comisia Europeana aceste proiecte daca ar fi asa periculoase si de ce in alte tari nu se intampla ceva periculos sa ne convinga?
  • -1 (5 voturi)    
    cai verzi , (Luni, 7 ianuarie 2013, 20:38)

    ionamaru [utilizator]

    pe pereti usele , asta-i bre ! ...cum adica , supriza/supriza , cand dinu c giurescu , sa trezit ... ...mama si tata au fost nea'nicu&nelu !
    ..razgandeste'te bre remus !
  • 0 (6 voturi)    
    "Ar fi cea mai sinistra surpriza din viata mea" (Luni, 7 ianuarie 2013, 21:37)

    ty [utilizator]

    Dupa parerea mea surprizele vor fi una dupa alta, una mai sinistra decit alta. Iti doresc putere sa poti trece peste ele.
  • +3 (7 voturi)    
    nope (Luni, 7 ianuarie 2013, 21:39)

    lyza [utilizator]

    cred ca problema nu trebuie abordata din perspectiva surprizelor care i-ar placea sau nu lui remus cernea, ci din perspectiva masurilor necesare pentru economie, pentru zona, pentru localnici... egocentrismul nu are ce cauta la functia lui ca nu de asta e acolo
    • +2 (8 voturi)    
      surprize, surprize (Marţi, 8 ianuarie 2013, 11:28)

      andinny [utilizator] i-a raspuns lui lyza

      de acord. aici e mai mult vorba despre ce surprize ii mai asteapta pe moti, care de ani de zile merita un raspuns in privinta propriului viitor. Cernea traieste bine-mersi, are functie importanta acum, si surprizele pt ele oricum n-au aceeasi greutate cum le-ar avea pentru niste oameni care traiesc cu mai putin de 200 de lei pe luna
      • +1 (5 voturi)    
        singurii care profita sunt ONGistii (Marţi, 8 ianuarie 2013, 14:52)

        Calinu. [utilizator] i-a raspuns lui andinny

        singurii care profita de pe urma tergiversarilor sunt ONGistii si opozantii precum domnul Cernea, care incaseaza fonduri de la diversi dubiosi ca sa lupte impotriva oamenilor din Rosia! pentru ei sa sufere o zona intreaga? pentru ei sa se blocheze investitiile in tara noastra?
        • 0 (2 voturi)    
          sa nu mai amanam investitiile (Miercuri, 9 ianuarie 2013, 21:57)

          sonnia [utilizator] i-a raspuns lui Calinu.

          nu este normal ca o mana de oameni sa se imbogateasca pe seama disperarii unor ardeleni muncitori, care au experienta relevanta in minerit,dar n-au cum s-o foloseasca. haideti sa nu mai amanam investitiile in zona!
    • -2 (4 voturi)    
      cand ne trezim (Marţi, 8 ianuarie 2013, 22:32)

      adi24 [utilizator] i-a raspuns lui lyza

      nu cred ca-si pune problema de cum o duc oamenii aia, de ce se alege de zona daca va continua starea asta in care nu se face nimic, ce se va intampla cu economia locala... sa nu fie prea tarziu cand ne trezim
    • +3 (3 voturi)    
      mediatizare (Miercuri, 9 ianuarie 2013, 10:52)

      inavero73 [utilizator] i-a raspuns lui lyza

      el urmareste mediatizarea, asta e clar ca altfel nu ar miza pe izul asta de senzational si ar parea cu declaratii serioase. cred ca util pentru toata lumea ar fi ca cei care trebuie sa decida, sa o faca
  • +2 (8 voturi)    
    aaa (Luni, 7 ianuarie 2013, 22:07)

    adi24 [utilizator]

    pe cine intereseaza de declaratiile sinistre ale lui cernea? cred ca ar fi mai interesanta decizia ministrului mediului in cazul Rosia ca si asa e de prea muuuult timp asteptata
    • +2 (8 voturi)    
      tergiversarile nu fac cinste nimanui! (Marţi, 8 ianuarie 2013, 11:19)

      andinny [utilizator] i-a raspuns lui adi24

      atat domnul Cernea, cat si doamna Plumb se ocupa doar de datul declaratiilor, cu cat mai bombastice,cu atat mai bine. dar domnul Cernea ar trebui sa poata veni cu alternative la minerit, daca mineritul nu-i convine, iar doamna Plumb ar trebui sa vada daca da avizul de mediu, ca e o decizie amanata de mai bine de 6 ani. tergiversarile nu fac cinste nimanui!
  • -4 (6 voturi)    
    chiar asa? (Luni, 7 ianuarie 2013, 22:54)

    sfinxuldinbucegi [utilizator]

    Cum e cu seful participatiilor statului care a fost director la RosiaMontana? Pana la urma e umoristic, toate proiectele criticate ale PDL sunt preluate si puse in aplicare de USL.
  • +2 (8 voturi)    
    Ponta:1 milion de joburi (Marţi, 8 ianuarie 2013, 10:15)

    sonnia [utilizator]

    poate ar fi cazul sa se razgandeasca. un prim ministru ar trebui sa sustina investitiile. sa mai aduc aminte ca a promis un milion de locuri de munca si, daca ar da drumul proiectului de la Rosia Montana, si-ar acoperi un procent important din promisiune?
    • +1 (5 voturi)    
      sa se ocupe cu guvernarea, nu cu povesti! (Marţi, 8 ianuarie 2013, 14:44)

      Calinu. [utilizator] i-a raspuns lui sonnia

      ar fi cazul sa incepe sa se ocupe cu crearea de locuri de munca si cu aducerea de bani la bugetul de stat, in cazul Rosia Montana trebuie doar sa se dea drumul proiectului minier
      • +2 (4 voturi)    
        vorba goala (Miercuri, 9 ianuarie 2013, 10:50)

        inavero73 [utilizator] i-a raspuns lui Calinu.

        din pacate declaratiile fara consistenta vad ca sunt la moda. nu au nimic de comunicat pentru ca nu au facut nimic, dar repta permanent acelasi statement ca vor face si vor drege. preconizeaza ca in existenta asta vor lua o decizie?
    • -1 (5 voturi)    
      plus (Marţi, 8 ianuarie 2013, 22:28)

      adi24 [utilizator] i-a raspuns lui sonnia

      dincolo de asta, prin investitii poti accede la dezvoltarea economica or daca ei nu fac nimic macar sa o tina la linia de plutire, ce pretentii sa mai avem sa refacem aceste zone miniere sau sa depasim efectele crizei
    • +1 (3 voturi)    
      logica (Miercuri, 9 ianuarie 2013, 10:48)

      inavero73 [utilizator] i-a raspuns lui sonnia

      nu mai inteleg logica resurselor daca ele nu sunt folosite pentru oameni atunci cand e nevoie de ele? folosesc la ceva in pamant, doar asa ca sa zicem ca avem resurse? e vorba de un singur zacamant, deci mai sunt resurse in tot restul
  • +1 (5 voturi)    
    avem nevoie de investitii (Marţi, 8 ianuarie 2013, 11:09)

    andinny [utilizator]

    presupun ca ar fi o surpriza mare pt dvs, domnule Cernea, pentru ca ar insemna ca toata opozitia pe care ati antrenat-o in jurul proiectului a fost in zadar sau, ma rog, daca ne gandim mai bine, banii de la Soros, pentru actiunile fara rost ecologiste i-ati bagat in buzunar, dar mai asteptati si laudele supusilor ecologisti! Eu sper ca Ponta sa se razgandeasca, ca de investitii, si daca ne convine si daca nu, avem nevoie!
    • +1 (7 voturi)    
      investitii (Marţi, 8 ianuarie 2013, 14:45)

      Calinu. [utilizator] i-a raspuns lui andinny

      avem nevoie de investitii, avem nevoie de locuri de munca, avem nevoie de bani la buget, si s-ar putea aduce toate aceste lucruri in tara prin pornirea proiectului de la Rosia. de ce se amana de atata timp e un mister, parca guvernantii vor ca tara noastra sa ramana cea mai saraca din Europa!
    • +3 (5 voturi)    
      politizare (Miercuri, 9 ianuarie 2013, 10:42)

      inavero73 [utilizator] i-a raspuns lui andinny

      personal m-am saturat de politizarea asta excesiva a unui proiect care trebuie analizat dupa ale criterii, ce tin de economie, de beneficii si implicatii, nu de batalii politice. de ai ase si amana inutil decizia
      • 0 (0 voturi)    
        sa inceteze jocul politic! (Joi, 10 ianuarie 2013, 19:12)

        AndreiStaicu [anonim] i-a raspuns lui inavero73

        jocul politic ar trebui sa inceteze si anul acesta ar fi vremea deciziilor, pentru ca de prea mult timp mii de oameni cer mineritul, dar nimeni nu-i unde. mai iese cate un Cernea sa dea declaratii, de parca ar sti cum traiesc motii!
  • +1 (7 voturi)    
    De ce sa nu se faca? (Marţi, 8 ianuarie 2013, 12:24)

    Calinu. [utilizator]

    de ce sa nu se faca, domnule Cernea? Pentru ca prin pornirea proiectului se vor crea cateva mii de locuri de munca? Sau pentru ca se vor aduce cateva miliarde de dolari la bugetul de stat? Sau pentru ca se va investi in reecologizare si in reabilitarea patrimoniului? Sau nu vreti sa va pierdeti banii luati ca opozant fata de proiect?
    • +2 (8 voturi)    
      ecologisti (Marţi, 8 ianuarie 2013, 12:56)

      Iustin C [anonim] i-a raspuns lui Calinu.

      sunt sigur ca ultimul raspuns este cel corect. daca proiectul incepe, el si ceilalti asa-zisi ecologisti (ca nu poti sa le zici ecologisti celor care se opun ecologizarii incluse in proiect!) isi vor pierde finantarile, practic locul de munca. Nu se gandesc nicio clipa ca in timp ce ei isi umfla burtile, motilor le chioraie matzele! ei tot continua sa se impotriveasca, practic, fara niciun argument de partea lor
      • +1 (7 voturi)    
        "ecologisti" (Marţi, 8 ianuarie 2013, 14:46)

        Calinu. [utilizator] i-a raspuns lui Iustin C

        singurul argument al "ecologistilor" este legatul cu lantul de garduri sau de calorifere, iar in timp ce ei isi incaseaza fondurile de la Soros si alti dubiosi, oamenii din Rosia traiesc in medie cu 6 lei pe zi, asteptand pornirea mineritului! e normal? eu zic ca nu!
        • +2 (2 voturi)    
          opunere fara rost (Miercuri, 9 ianuarie 2013, 22:01)

          sonnia [utilizator] i-a raspuns lui Calinu.

          nu este normal! mii de oameni sufera ca sa aiba ecologistii motive sa mai ceara finantari, sa-si mai umple buzunarele! ecologistii nici macar n-au propus alternative viabile, doar se opun, opun, opun!
  • +1 (5 voturi)    
    ce isi doreste domnul Cernea? (Miercuri, 9 ianuarie 2013, 13:32)

    Lica.lica [utilizator]

    Dezastrul e acum, atat din punct de vedere ecologic cat si din punct de vedere economic. Daca se porneste proiectul, se reecologizeaza zona, se reabiliteaza patrimoniul, se creeaza cateva mii de locuri de munca si se aduc cateva miliarde de dolari la bugetul de stat. Daca nu se porneste, atunci zona ramane saraca, in somaj de 80% si poluata, iar bugetul de stat ramane gol. asta isi doreste domnul Cernea?
    • +1 (3 voturi)    
      pornim proiectul (Miercuri, 9 ianuarie 2013, 22:07)

      sonnia [utilizator] i-a raspuns lui Lica.lica

      neinceperea proiectului nu este o varianta, avand in vedere ca singura solutie viabila pana acum in zona a fost reprezentata de el. daca ne pasa catusi de putin de mii de moti, atunci pornim proiectul!
  • 0 (0 voturi)    
    nu-s de acord cu Remus Cernea (Joi, 10 ianuarie 2013, 19:07)

    AndreiStaicu [anonim]

    imi pare rau, domnule Cernea, dar nu-s de acord cu dvs.eu nici nu pot sa-mi inchipui cum reusesc oamenii aia sa se descurce, stiu ca si venitul lor e doar cateva sute de lei pe luna! si ar putea sa fie unii dintre cei mai fericiti romani, ca doar stau pe o punga de aur! eu sustin mineritul si sper sa revina in zona cat mai curand


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by