VIDEO UPDATE Adriana Saftoiu a fost exclusa din PNL

de Corina Ionel     HotNews.ro
Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 14:29 Actualitate | Politic


Adriana Saftoiu
Foto: Agerpres
PNL a decis sambata excluderea din partid a fostului deputat Adriana Saftoiu, decizia fiind motivata de "contradictia" intre ideile exprimate public de Saftoiu si cele ale PNL, informeaza Mediafax. Adriana Saftoiu era membra a PNL Ploiesti.

UPDATE
Adriana Saftoiu a declarat pentru Mediafax ca decizie a fost luata fara ca ea sa fie anuntata pentru a-si putea prezenta pozitia, afirmand ca pana si in cazul membrilor PCR, acestia isi puteau prezenta punctul de vedere inaintea unei excluderi.

"Am aflat despre aceasta excludere de la televizor si nu-mi ramane decat sa constat ca e mai rau decat daca as fi fost membru al Partidului Comunist, unde acolo inteleg ca totusi te chemau in sedinta in care erai exlcus macar sa te infiereze de fata cu oamenii muncii si sa mimeze cat decat democratia, lasandu-te, vezi Doamne, sa spui ceva in apararea ta", a declarat Adriana Saftoiu pentru agentia de presa citata.



Presedintele PNL Prahova, Mircea Rosca, a anuntat, sambata, intr-o conferinta de presa, ca Delegatia Permanenta a organizatiei judetene a decis exluderea din partid a fostului deputat de Prahova Adriana Saftoiu.

Rosca a explicat ca decizia de excludere a Adrianei Saftoiu a fost determinata de iesirile publice ale acesteia la diverse posturi de televiziune: "Cel mai mult ne-a deranjat ca (Adriana Saftoiu - n.red) merge la anumite televiziuni in numele PNL si exprima idei in contrast cu cele ale partidului. Nu suntem de acord sa vorbeasca in numele PNL in conditiile in care nu are nicio legatura si niciun contact cu acest partid", a declarat Rosca fara a oferi exemple.

Liderul PNL Prajhova a mai afirmat ca Adriana Saftoiu nu a mai luat legatura cu PNL Prahova de ani de zile.

Intrebat daca decizia PNL Prahova privind excluderea Adrianei Saftoiu trebuie validata de conducerea centrala a partidului, el a afirmat ca nu este cazul.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















13241 vizualizari

  • +65 (69 voturi)    
    Freedom of speech? (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 14:34)

    xan [utilizator]

    Neaah, libertatea e doar un pretext, nu-i asa?
    • +72 (74 voturi)    
      Mihalache e ok? (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 15:12)

      Zeroth [utilizator] i-a raspuns lui xan

      Inseamna ca Dl. Dan Mihalache exprima opiniile partidului cand vorbeste contra UE si a parteneriatului strategic. Ca de excluderea sa din partid nu a fost vorba niciodata. Din contra, a fost sustinut si chiar dumnealui a insistat ca isi mentine opiniile exprimate.
      • +69 (71 voturi)    
        cu Becali să rămâneţi! (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 15:39)

        tolok [anonim] i-a raspuns lui Zeroth

        Ce să caute o femeie deşteaptă la liberali? Acum e la putere doctrina Becali - femeie să fie supuse altfel s-a zis cu ele! Tot înainte, spre liberalismul cel mai original!
      • +49 (55 voturi)    
        mihalache e un antibasist de frunte:)) (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 16:02)

        popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Zeroth

        adriana saftoiu e basista si vb prostii la televizor...toate impotriva liderului suprem...el kakarau...
      • +8 (8 voturi)    
        ... Asta este ... (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 23:52)

        antibolsevicul [utilizator] i-a raspuns lui Zeroth

        ... carpa de serviciu a galosilor cacareilor . Tot timpul saliveaza din belsug si mentite umezeala , luciul calcaielor groparilor partidului liberal ! Pe biata Saftoaie , nici astia nu o mai plac ... unde sa mai migreze si ea ... saracutza ...???
    • +59 (61 voturi)    
      pai cum altfel (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 15:24)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui xan

      la crin in partid, libertatea de exprimare se aplica doar crizelului. si eventual cand un alt crizat ghise, face strepteese de ziua Romaniei.
    • +26 (28 voturi)    
      provocare (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 17:56)

      fc [utilizator] i-a raspuns lui xan

      cine pune pariu cu mine ca pnl nu ia mai mult de 10% la urmatoarele parlamentare iar cacarau nu intra in fianala de prezidentiale?
      • +16 (18 voturi)    
        uau (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 19:07)

        mircearh [utilizator] i-a raspuns lui fc

        mai era de actualitate ideea cu " antenescu presedinte " ?
      • +11 (13 voturi)    
        hehe (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 19:59)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui fc

        Să-ţi pui pofta-n cui! La următoarele prezidenţiale, preşedintele va fi desemnat de către parlament, cel care ne reprezintă voinţa!
        • +3 (3 voturi)    
          Nu cred in aceasta (Duminică, 23 decembrie 2012, 16:04)

          banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

          varianta, PSD-ul nu va fi de acord.Si nu cred ca nici romanii nu vor un presedinte fara prerogative .
      • +10 (10 voturi)    
        Cu adesta conducere (Duminică, 23 decembrie 2012, 4:05)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui fc

        PNL-ul este cert in urmele PRM-ului ! daca nu se trezesc unii din partid, in scurt timp ajung la un procentaj de sub -5 !
        • +4 (4 voturi)    
          rectificare (Duminică, 23 decembrie 2012, 16:01)

          banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

          Cu aceasta conducere.....
      • +5 (5 voturi)    
        Nu pun pariu. (Duminică, 23 decembrie 2012, 11:31)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui fc

        Tu vei castiga pariul, deci nu are rost sa pun un pariu pe care stiu ca il voi pierde .
  • +14 (38 voturi)    
    interesant (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 14:37)

    amanda13 [utilizator]

    ca trompeta asta liberala, care nu mai stia pe la ce televiziuni sa-si tipe antipatia fata de Basescu, a sapat o groapa in care acum a cazut ea singura. sa vedem acum pe unde scoate camasa.
  • +46 (50 voturi)    
    Excludere (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 14:38)

    iesanu23 [utilizator]

    fireasca atata timp cat Adriana Saftoiu nu se incadra in profilul mafiotic al organizatiei! Oricum ea facuse pasul anterior, odata cu separarea de sot!!
  • +46 (48 voturi)    
    asta este lumea noua...:) (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 14:44)

    ovidiu35 [utilizator]

    noua nu voua! Traiasca Cacarau si Justitia sociala!
  • +46 (50 voturi)    
    adevarat curaj (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 14:59)

    Zeroth [utilizator]

    Rosca a explicat ca decizia de excludere a Adrianei Saftoiu a fost determinata de iesirile publice ale acesteia la diverse posturi de televiziune.

    Aha, nu a fost determinata de ordinele de la centru? Curajosi barbati in partidul istoric, nici macar sefii nu au curaj sa explice transant anumite actiuni.
  • +43 (51 voturi)    
    Dragutza mea Adriana Saftoiu, (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 15:08)

    CarmenO [utilizator]

    E o vorba din popor care zice ca cine se amesteca in tarate, risca sa fie mancat de porci!
  • +30 (46 voturi)    
    mai sunt liberali ce trebuie dati afara (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 15:22)

    Serban. B [anonim]

    asa se intampla cand iti pierzi coloana vertebrala. Poate daca-i ramaneai cat de cat loiala lui Basescu aveai un viitor in politica. Regreti oare acum ca n-ai avut tot timpul coloana vertebrala ? ? ? pa Saftoiu. P.S. Roaga-l pe barbatu-tau sa ne dea TVR Cultural inapoi.
    • +5 (5 voturi)    
      Nu mai poate sa-l roage (Duminică, 23 decembrie 2012, 11:34)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Serban. B

      Au divortat.
  • +42 (44 voturi)    
    Crin Antonescu a confiscat PNL (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 15:22)

    Gryphus [utilizator]

    Crin Antonescu a numit in conducerea PNL doar oameni care sunt ca el, doar tovarasi de-ai lui in minciuna, penibil si furt

    daca e intrebat "de ce a luat PNL aceasta decizie" el spune ca "nu am luat-o singur, conducerea PNL" de parca aia din conducere n-ar fi slugile lui, e ridicol.

    e pacat ca oamenii astia si-au insusit ilegitim sigla si istoria unui partid care a fost cu totul altfel, PNL-ul de astazi are legatura cu PNL-ul interbelic asa cum Ponta are vreo asemanare cu Titulescu !
  • +12 (38 voturi)    
    ************ (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 15:38)

    Cataleya [utilizator]

    Si-a cautat-o cu lumanarea si pana la urma a obtinut exact ceea ce a meritat.
    Daca era intr-adevar o persoana cu caracter, ar fi demisionat de mult, nu ar fi asteptat sa fie data afara.
    Dar acum , rolul de victima ii vine ca o manusa.. Va incepe sa se victimizeze pe la TV exact cum a facut si cand a plecat din PDL si de langa Basescu.
    Doamna Saftoiu nu e nici pe departe o "doamna".
    Din pacate....
    • +21 (27 voturi)    
      viziune confuza (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 15:48)

      Zeroth [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Si deci poate fi data afara? Ca aici se vorbea de excluderea unei persoane care a exprimat niste idei in timp ce altii care au exprimat idei si mai grave sunt la locul lor. Sau dvs ati inteles ca e o dezbatere despre caracterul oameni Saftoiu?
      • +14 (42 voturi)    
        Da, trebuia data afara! (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 16:07)

        Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui Zeroth

        Nu ma intereseaza ca Antonescu - Cacarau e o lichea , un chiulangiu, un dictator si un politician execrabil.
        E seful unui partid. Doamna Saftoiu n-avea decat sa se conformeze liniei partidului sau sa plece de-acolo daca nu-i mai convenea directia.
        Ce si-a imaginat? Ca schimba conducerea PNL daca ea plange pe la TV si prin presa?
        Doamna Saftoi n-a plecat din PNL nici cand Cacarau a jignit-o grosolan, public, numind-o "trompeta isterica basista"
        Doamna Saftoiu n-a plecat din PNL nici cand Cacarau a lipit partidul de turnatorul Voiculescu
        Doamna Saftoiu n-a plecat din partid nici cand Cacarau s-a aliat cu comunistii din PSD.
        Deci, despre ce vorbim aici?
        A avut o multime de ocazii sa plece din PNL cu fruntea sus, pe motive intemeiate.
        Dar ea a preferat sa fie data afara ca sa poata de-acum inainte sa se victimizeze pe la TV.,
        Hai sa fim seriosi.
        De data asta, Doamna Saftoiu si-a tras singura un sut in fund.
        Sa-i fie de bine!
        • +27 (31 voturi)    
          Gresit, (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 16:15)

          mihai_42 [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

          a ramas in partid stiind clar ca va fi exculsa mai devreme sau mai tarziu si prin asta i-a tras un sut in partile sensibile lui cacarau desi sunt sigur ca destui romani s-au lamurit ca liberalul cu nume de floare mortuara nu e decat un mascarici!
          • +15 (17 voturi)    
            strategie (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 16:51)

            Zeroth [utilizator] i-a raspuns lui mihai_42

            Da, poate a asteptat strategic demiterea. In ciuda antipatiilor adunate cand l-a abandonat pe Basescu, dna Saftoiu a fost totusi un politician decent. Excluderea sa sigur va atrage atentia asupra criteriilor dubioase dupa care functioneaza acum PNL-ul.
            • +3 (5 voturi)    
              pentru Zeroth (Duminică, 23 decembrie 2012, 11:42)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Zeroth

              Dar daca demisiona organizand o conferinta de presa prin care demasca toate mizeriile din partid, nu atragea atentia ? Daca spunea ca ea nu mai supotra sa fie membra a unui partid aliat cu Varanul , nu atragea atentia ?
              Daca demisiona motivand ca ea nu poate face parte din acelasi partid in care este Gigi Becali , nu atragea atentia ?
              Daca spunea ca nu poate face parte dintr-un partid care este aliat cu vechiul Bosevic criminal Ilici Iliescu, nu atragea atentia ?
              Ce crezi ?
              • +1 (1 vot)    
                atentia e trecatoare (Duminică, 23 decembrie 2012, 16:06)

                Zeroth [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

                Ba da, atragea atentia o saptamana, cat ar fi stat stirile pe primul loc.
                Cred ca solutia aleasa de dumnneai a fost corecta, sa ramana in partid si sa isi exprime clar punctul de vedere ca membru de partid preocupat de ce se intampla cu linia si doctrina partidului.
                Mesajul meu era un raspuns la presupunerea unui coleg cum ca ar putea fi o manevra sa atraga atentia si am spus ca da, e posibil sa fie si o astfel de manevra.
                Dar eu cred totusi ca nu a crezut ca vor merge asa departe
        • +5 (13 voturi)    
          adica traseism? (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 16:47)

          Zeroth [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

          Nu stiu daca asta ar fi atitudinea cea mai buna, Sa pleci cand nu iti convine. Asa nu facem decat sa justificam traseismul pentru ca toti cei ce au migrat spre alte partide au invocat faptul ca partidul nu mai facea ce trebuie. Nu iti convine ce face partidul ramai acolo si iti expui punctele de vedere si incerci sa schimbi ce se poate schimba. Pentru ca de fiecare data nu partidul adopta o anume linie ci un grup de presiune care a acaparat puterea. Maine acel grup poate sa nu mai fie, ce faci, vii inapoi?
          • +4 (4 voturi)    
            pentru Zeroth (Duminică, 23 decembrie 2012, 11:46)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Zeroth

            Poate ca Adriana Saftoiu a incercat sa schimbe lucrurile din interior.Iesirile ei la T.V. arata acest lucru. Daca nu a reusit , trebuia sa demisioneze facand pubice toate motivele demisiei. Si daca dupa aceea partidul se rteforma si revenea la ceea ce ar fi normal sa fie , putea reveni in partid.
            Crezi ca era o problema cu revenirea ?
            • +2 (2 voturi)    
              Demisia se da doar odata (Duminică, 23 decembrie 2012, 16:11)

              Zeroth [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              Sincer da, cred ca e o problema cu revenirea dupa demisie. Demisia e ceva definitiv. O demisie cu revenire si alta demisie daca iar se intampla ceva similar, nu stiu, mie nu imi suna foarte bine. Poate alta forma de a nu coopera, o autosuspendare...dar parca suntem la un proces unde lasam fondul si dezbatem proceduri.
              Cand un parlamentar ca Dna. Saftoiu nu mai are loc in partid in timp ce Becali e primit cu imbratisari...e semn rau.
              • +2 (2 voturi)    
                Pentru Zeroth (Duminică, 23 decembrie 2012, 19:21)

                adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Zeroth

                Multumesc pentru raspuns. Ai gasit solutia corecta ! Autosuspendarea. Cu toate ca nici un partid nu are in statut aceasta varianta , din punct de vedere moral e cea mai corecta .
        • -2 (4 voturi)    
          Faceai cariera in PCR.. (Duminică, 23 decembrie 2012, 10:17)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

          .. ca activista! Imi place aia cu "linia partidului". De libertatea de exprimare se mai aude ceva in PNL? Ca dupa criteriile actuale urmatorii pe lista sunt Chiliman, Tariceanu si Ludovic Orban. Ramaneti cu Becali, Frunzaverde pedista si Prigoana Jr. Si evident Crin construiest si el o casa de vacanta pe langa palatul voiculescian din Baneasa. Ca merita!
        • +5 (5 voturi)    
          Andradda. (Duminică, 23 decembrie 2012, 11:37)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

          Ai dreptate !
      • 0 (6 voturi)    
        pnl. =partid liberal ? (Duminică, 23 decembrie 2012, 4:18)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Zeroth

        Poate a fost ,Cuvantul in sine Liberal exprima libertatea !Andrada nu intelege acest lucru. ( poate a fost membru PCR ) Numai C.V. Tudor a exmatriculat tot ce misca in FRONT !
  • +30 (36 voturi)    
    Asta-i Linia Stangista a PNL impusa de Crin (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 15:59)

    uluit [utilizator]

    Daca nu s-a incadrat in politica "stangista" a PNL-ului - USL-ist... politica de cadre a partidului functioneaza ca pe vremuri. Nimic nou. Cine nu-i cu el, e impotriva lui.

    Antonescu isi "iepureaza" partidul pana va ramane singur.
    • +29 (29 voturi)    
      NU, Nu va rămâne singur! (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 16:39)

      dan63 [utilizator] i-a raspuns lui uluit

      Va rămâne cu frații becali!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • +11 (23 voturi)    
    ??? (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 16:14)

    nedumeritul [utilizator]

    nu stiu daca este o doamna de departe sau de aproape dar este printre putinii oameni care apar la televizor pe care-i pretuiesc:
    onesta sincera inteligenta,militeaza pentru transparenta si corectitudine fara sa fie partinitoare.....
    Aceste trasaturi sun foarte deranjante pentru multe partide politice de la noi
  • -3 (15 voturi)    
    precizare (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 16:23)

    laurentiucat [utilizator]

    tocmai ce am scris d-nei cristina pocora care a fost aleasa ca deputat in colegiul din care fac parte si pe care am votat-o, ca nu sunt de acord cu excluderea d-nei saftoiu.
    mentionez ca nu-s de acord cu ideile si atitudinea exprimata de d-na saftoiu pe care o invit sa faca contestatie la aceasta decizie, ptr a-si dovedi buna credinta fata de ideile liberale si de partidul din care face parte.
    • +15 (17 voturi)    
      stai asa, (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 17:06)

      Nobokov [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

      ca acushica se conformeaza mme Pocora, de teama sa nu isi dezamageasca electoratul:D
    • +13 (15 voturi)    
      ???? (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 17:12)

      paul155 [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

      Care partid Liberal?? alu Cacarau?
      • +11 (11 voturi)    
        kkrau (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 19:54)

        ator2050 [utilizator] i-a raspuns lui paul155

        Nici un "liberal actual" n-are curaj sa-l infrunte pe kkrau ; imediat este inlaturat de la prada si doar si lor ''liberarilor'' le e foame, au conturi de ingrosat si vile de facut.
    • +9 (11 voturi)    
      idei liberale in pnl zilele astea? (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 18:33)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

      nu ne faceti sa plangem...
    • 0 (2 voturi)    
      Nu are rost (Duminică, 23 decembrie 2012, 4:35)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

      nici -o contestare. In locul ei (si stiu sigur ca nu va face ,pentru ca este prea onesta ) nas trage nici o flegma pentru aceasta HOARDA NEVERTEBRATA !
    • +4 (4 voturi)    
      de aia a venit SMURD? (Duminică, 23 decembrie 2012, 13:25)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

      era o ambulanta la usa dnei Pocora, care tocmai cazuse pe spate la mesajul lui laurentiucat..... Cand a citit mesajul a scos un zbierat in favoarea democratiei din partid si a lesinat. PS. Cred ca, de fapt confundase pe dna Saftoiu cu marele Elwis Saftoiu, ce nu putea fi exclus pana cand toata laturile lui Cacarau nu erau date pe sticla.
      • -2 (2 voturi)    
        scuze! (Duminică, 23 decembrie 2012, 23:15)

        laurentiucat [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        e plin de intelectuali si democrati pe aici...se pare ca am nimerit gresit.
  • +18 (20 voturi)    
    Unu si unu! (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 17:10)

    paul155 [utilizator]

    Cetateni cu ,,CAP" si coloana vertrebrala nu pot ramane in ACTUALUL partid zis PNL!
    Giuvara,Campeanu si alti cativa prea batrani pentru o riposta asteapta......pastele.
    Partidul infloreste prin Becali,Marga,Mihalache,P.Roman,Fenechiu si multi
    "yes mani,,(citat din Vanghelie)
  • +5 (11 voturi)    
    Iubesc tradarea, dar ii urasc pe tradatori... (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 17:42)

    baciul [utilizator]

    Este un act normal. Tradatorii sunt utili doar atunci cand are loc tradarea. Dupa consumarea actului, ei devin inutili.
    La revedere doamna Saftoiu, salutare si un praz verde!!!
  • +6 (12 voturi)    
    Alo, se aude? (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 18:26)

    democtrates [utilizator]

    Doamnelor, domnilor democrati din PNL se aude???
    Dl.Tariceanu, dl Orban, chiar vreti sa fiti slugile comunistilor?
    Au trecut 23 de ani cand oamenii au iesit in strada(sau au fost fortati sa iasa) si au murit pentru: LIBERTATE(inclusiv dreptul de a avea o opinie).
    Cat va mai trebuie sa va treziti, multi liberali (care au liberalismul in sange) au optat sa stea acasa la vot in loc sa va voteze alaturi de comunisti?
    Lepadati-va de "Somnorila" si recreati vechiul partid liberal.Am avut incredere in voi in anii de dupa revolutie, este cazul ca gestul doamnei Saftoiu sa va trezeasca!!!
    SARBATORI FERICITE SI Fie ca Craciunul sa va lumineze mintile. Liberalismul a fost si va fi promotorul democratiei si a libertatii de opinie.
    Dna Saftoiu- sunteti un exemplu pentru clasa politica din Romania.
    Cat despre "SOMNORILA" ii doresc un somn usor si sa se trezeasca cu Putin in brate(alaturi de Ponta bineinteles).
    • +4 (4 voturi)    
      pentru democrates (Duminică, 23 decembrie 2012, 11:53)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

      Sa se trezeasca cu el in brate , dar nu la Bucuresti. Undeva la Moscova sau chiar mult mai la est de Moscova !
      • +2 (2 voturi)    
        Corect (Duminică, 23 decembrie 2012, 18:20)

        democtrates [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        Undeva langa Vladivostok!
  • +7 (7 voturi)    
    Fuhrerul (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 19:18)

    DHondt [utilizator]

    Doamna va urma urmaresc evolutia in politica,sunteti o luptatoare,de langa Basescu ati plecat dvs. pentru ca aveati motive personale. dar se pare ca ati sarit din lac in put,PNL-ul actual adopta strategii neo-naziste,acesta este doar inceputul!!!
  • +4 (6 voturi)    
    Isi merita (Sâmbătă, 22 decembrie 2012, 23:04)

    AlisCuPar [utilizator]

    soarta. Nu a vazut ca PNL s-a transformat in PCR ?
    • -3 (3 voturi)    
      Daa, sigur (Duminică, 23 decembrie 2012, 13:30)

      Andreiuu [anonim] i-a raspuns lui AlisCuPar

      Amice, ești isteț foc!
  • +1 (5 voturi)    
    Chiar asa?! (Duminică, 23 decembrie 2012, 1:22)

    Hohey [utilizator]

    Sa fie o femeie cu principii, precum coana Saftoaia se tot da pe la TV-eu si sa stai linga unul ca SRS in partid, nu prea se leaga. Mai degraba coana vroia sa plece si nu dadea bine sa demisioneze...asa ca si-a cautat demiterea...
  • +1 (3 voturi)    
    oportunitate (Duminică, 23 decembrie 2012, 7:55)

    skolko [utilizator]

    Poate astfel sa apara si un partid liberal adevarat in ro!
  • 0 (2 voturi)    
    La loc comanda (Duminică, 23 decembrie 2012, 15:47)

    Don_arma_ghe [utilizator]

    Prea multi frustrati! Mai rariti-va un pic. Nu de alta dar inteligenta e constanta, populatiae in crestere, banii la buget din ce in ce mai putini. E greu cu ESECELE! Favoritii vostri ar fi trebuit sa aibe DOI parlamentari. DOI. Noroc cu pomana parlamentara si cu Scurtea Conspirationala. V-a salvat idolii de la rusine. Ciocu mic, macar 4 ani.
  • 0 (0 voturi)    
    Si asta e o stire? (Duminică, 23 decembrie 2012, 17:24)

    DanBruma [utilizator]

    A fost data afara pentru ca vorbea impotriva partidului. Este aberant sa vorbesti impotriva unei asociatii din care faci parte, in principiu pleci din asociatia respectiva cand ceva nu-ti convine. Sa mearga sa-si faca partid daca vrea sa continue sa faca politica sau sa lase balta polictica. Este foarte simplu.
  • +2 (2 voturi)    
    A.S. si PNL (Duminică, 23 decembrie 2012, 18:32)

    Irist [utilizator]

    Si ce daca a fost data afara?! Au ramas destui liberali-sadea: Becali, Rosca Stanescu, Mihalachi, Fenechiu etc. Cine se-aseamana, se aduna.
  • 0 (0 voturi)    
    autodistrugere (Marţi, 25 decembrie 2012, 8:43)

    sutasul [utilizator]

    Daca conducerea PNL doreste disolutia partidului sa continue tot asa.Se pare ca jocurile facute de "cartitele"PSD-ului,vor duce inevitabil la disolutia PNL -ului de pe scena politica,cu toate argumentele lor de partid istoric(vezi exemplul PNTCD).Excluzand-o pe AS din partid,este o dovada a tezei bolsevice :"cine nu e cu noi e impotriva noastra" si demonstreaza fara echivoc parerea mea. Modul dictatorial cu care Antonescu si camarila sa conduce partidul,excluzandu-i pe cei care au alte pareri,va duce ,inevitabil la dezmembreare partidului.De altfel PSD-ul inca dela infintarea lui a cautat sa distruga opozitia pentru a ramane partidul unic-partidul stat-.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by