​VIDEO Traian Basescu, ultimul mesaj inaintea alegerilor parlamentare: Va chem, romani, sa veniti la vot! Eu votez

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 17:45 Actualitate | Politic


Un ultim mesaj al presedintelui Traian Basescu inaintea alegerilor parlamentare de duminica a fost postat sambata dupa-amiaza pe pagina oficiala de Facebook a sefului statului: "Va chem, romani, sa veniti la vot si sa spuneti daca vreti in zona gri sau sa ne consolidam acolo unde eu am crezut ca este locul nostru - in Europa si in parteneriatul cu America. Acesta este votul pe care il veti da maine. eniti la vot! Eu votez", spune Traian Basescu in mesajul video.



"De 7 luni avem la putere lideri politici care ataca permament Uniunea Europeana si pe liderii Uniunii. De 7 luni avem lideri politici care ataca permament parteneriatul cu SUA. Ziua de maine este decisiva. Romanii ne vor arata daca ramanen in zona gri, acolo unde politicieni aflati la putere sustin ca trebuie sa fim mai aproape de Rusia si de China, sau ne continuam drumul consolidat spre Bruxelles si spre parteneriatul cu America", mai spune seful statului.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















3719 vizualizari

  • -2 (28 voturi)    
    De 7 ani (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 17:59)

    evoque [utilizator]

    avem un presedinte care este consecvent in apararea propriilor interese. De 7 ani sta la caldura cotroceniului si a uitat de popor.
    Acum indeamna lumea la vot, la referendum a indemnat lumea la vot spunand ca nu vrea sa fie un presedinte la masa verde, dupa care a spus "la naiba, ce sunt prost sa imi pierd scaunul" si a spus nu mergeti la vot.
    Incoscventa, interes personal, interes de gasca, acesta este drumul spre Bruxelles si spre parteneriatul cu America, romani urmatil si din nou o sa "traiti bine".
    Toate nerealizarile domniei sale le pune in carca ultimului guvern, cand de prost sa fii sa il crezi, de parca nu am fi trait in romania si n u am fi vazut cu toti ce au facut.
    Dar nu este o problema vin altii la fel de flamanzi.
    • +5 (27 voturi)    
      ? (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 21:35)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      este primul politician care a zgandarit coruptia la nivel inalt, ai vazut, indiferent de tabara politica, putere sau opozitie,pe timpul lui iliescu, vacaroiu, constantinescu, nastase, amariei, ca vreun politician sa fie urmarit, anchetat,trimis in judecata si condamnat ?, eu unul nu
      • -4 (10 voturi)    
        Fals, Dumnezeule cat de fals !!!! (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 22:39)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui cotora

        Si Basescu si basistii lui sunteti falsi pana la Dumnezeu.
        Un presedinte care te indeamna sa votezi intr-un anume fel, nu mai este presedintele tarii, este doar un politruc interesat.
        Prezenta lui zilnica in campania electorala este de ajuns pentru 10 suspendari....
        Cotora, lauzi justitia care, cica, s-a apucat de treaba si condamna "coruptii" indiferent de partid.
        Daca ai sti cat mi-as dori asa ceva.....
        Dar se vede de departe ca totul este cusut cu ata alba, ca justitia este de fapt in buzunarul basescului.
        Nu, USL nu a incercat si nu incearca sa puna mana pe justitie....USL incearca sa-i ia mana lui basescu de pe justitie.
        Si a lui Macovei, Danilet , Morar, Kovesi & co.
        Voi nu vedeti ca procurorii au ajuns haita de caini pe care o asmute marinarul pe cine-l supara?
        DNA, ANI sunt ca niste bodyguarzi pesonali ai astuia, ataca si hartuiesc doar dusmanii lui personali.
        CSM, CCR , CNA, toate lucreaza ostentativ basist.
        Pentru decor, figuratie mai se fac si dosare aparent din tabara portocalie.
        Aparent doar...sa vedem condamnarile.
        Ritzi Pitzi aia este bine merci si acum, ca ea multi.
        Nu am incredere totala in nimeni, m-am lecuit, dar acum votez "jos Basescu"....este trist ca am ajuns aici, nu conteaza nimic decat sa scapam de asta, asa cum in '89 credeam ca este de ajuns sa scapam doar de Ceausescu.
        Dupa aia, vedem noi.....
        • +1 (1 vot)    
          Fals, Dumnezeule cat de fals !!!! (Duminică, 9 decembrie 2012, 18:53)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Daca institutiile statului isi fac datoria, conform legilor existente, inseamna ca "lucreaza ostentativ basist"? Comisia Europeana care monitorizeaza activitatea institutiilor pomenite de tine, sustine in rapoartele ei ca institutiile pomenite de tine isi fac bine treaba.
          De ce ar trebui sa te credem pe tine? Nu ai nici un argument, doar scrii lozinci.
          • -1 (1 vot)    
            calm (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:43)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui ty

            amice, calm, acum sunteti la pamant.
            Povestea cu comisia europeana sa o spui in fata oglinzi, am vazut cu toti ce insemna comisia europeana si alianta popularilor. Dupa ce pleaca barosso mai discutam de comisia europeana, momentan este comisia popularilor europeni.
            • 0 (0 voturi)    
              lasa vrajeala (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:46)

              cotora [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              lasa vrajeala, cred ca socialistii germani nu sunt de acord, intreaba-l pe ponta
              • -1 (1 vot)    
                asta (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:57)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui cotora

                cu specialistii germani este un fetis pentru multi romani. Eu unul nu mai am de mult senzatii cu gandul la nemti.
                • 0 (0 voturi)    
                  citeste (Duminică, 9 decembrie 2012, 23:03)

                  cotora [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                  citeste mai bine, socialistii germani, nu specialisti germani
        • +1 (1 vot)    
          da (Duminică, 9 decembrie 2012, 20:35)

          cotora [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          basescu a spus clar, vreti spre vest sau spre est, nu a spus sa votezi cu cineva anume, iar in legatura cu justitia las-o balta, nu ai deloc dreptate, marinarul a fost primul care a zgandarit coruptia la nivelul inalt, ti-am explicat mai sus
          • -1 (1 vot)    
            basescu (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:45)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui cotora

            a spus o gogorita, nu exista vest sau est, romania a ales vest si inca demult. Numai un abject poate sa vina acum si sa spuna altceva.
            • 0 (0 voturi)    
              citeste (Duminică, 9 decembrie 2012, 23:05)

              cotora [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              citeste discursurile lui antonescu si vezi emisiunile antena 3 din ultimele 4 luni
              • 0 (0 voturi)    
                eu unul (Duminică, 9 decembrie 2012, 23:47)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui cotora

                nu am auzit pe cineva sa spuna ca romania vrea sa mearga spre est.
                • 0 (0 voturi)    
                  ? (Luni, 10 decembrie 2012, 0:03)

                  cotora [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                  ai google la indemana, poti sa te convingi
        • 0 (0 voturi)    
          nu vad (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:40)

          evoque [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          pentru ca nu au cum sa vada. ei sunt doar niste amarati de sectanti.
      • -2 (8 voturi)    
        da, a zgandarit (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 23:27)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui cotora

        si atat. In schimb coruptia a continuat sa creasca si sa infloreasca si mai mult. Cu cine sa incepem? cu udrea?, cu videanu?, cu tudor? sa fim seriosi, a avut o lupta personala cu nastase, care a fost condamnat precum la o sedinte pcr, adevarata coruptie a continuat si va continua. Cand un om isi acorda casa singur din functie publica, ce este? Cand face sa dispara o flota, ce este? Corupt? Nu. Poate o fi vrajitorul din Oz.
        Asta cu coruptia la nivel inalt, este subtire de tot, mai cauta.
        • +1 (1 vot)    
          cauta tu (Duminică, 9 decembrie 2012, 20:38)

          cotora [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          mai degraba cauta tu, vezi ce zice organismele internationale, iar cu flota, a fost inventata de stanoiu in 2003, de ce nu l-a anchetat pe marinar, cand a renuntat la imunitate parlamentara, ptr ca nu a avut dovezi, lasa diversiunile, manipularile, minciunile tip antena 3
          • -1 (1 vot)    
            ramai (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:33)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui cotora

            pe aproape, trec sarbatorile si vine si vremea dosarelor nerezolvate.
            • +1 (1 vot)    
              de acord (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:44)

              cotora [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              de acord, dar sa nu iutati pe stan, borbely, dobre
              • 0 (0 voturi)    
                asa, (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:58)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui cotora

                ar fi corect. Insa sigur se va uita.
                • 0 (0 voturi)    
                  ? (Duminică, 9 decembrie 2012, 23:06)

                  cotora [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                  da, cum a facut si pana acuma
                  • 0 (0 voturi)    
                    absolut corect (Duminică, 9 decembrie 2012, 23:45)

                    evoque [utilizator] i-a raspuns lui cotora

                    dupa modelul lansat si sustinut de pdl.
                    • 0 (0 voturi)    
                      ? (Luni, 10 decembrie 2012, 0:06)

                      cotora [utilizator] i-a raspuns lui evoque

                      ar fi bine dupa modelul pdl, ei au votat intotdeauna ptr ridicarea imunitatii parlamentare, indiferent de tabara politica
      • 0 (14 voturi)    
        basisti, de cine va e frica? Notarul e cu voi (Duminică, 9 decembrie 2012, 0:43)

        busola [utilizator] i-a raspuns lui cotora

        S-a spus despre voi ca o aveti mica, asa v-au aratat in sondaje!

        De cine va e frica de nu iesiti la vot?...Aratati europenilor si americanilor ca Basescu e bun! E presedintele vostru! Vreti sa-l transformati in notar?

        Restul romanilor deja considera ca Basescu este o calamitate si ca merita pedepsita camarila de care s-a inconjurat!
        • +5 (9 voturi)    
          jigniri (Duminică, 9 decembrie 2012, 6:50)

          cotora [utilizator] i-a raspuns lui busola

          stimabile faci jigniri si atacuri la persoane, tip antena 3, nu mie frica sa ies la vot, cine spune ca este o calamitate, poate antena 3, voi usl-asii, la voi , voteaza televizorul, nu voi usl-asii, daca televizorul spune sa votati cu un criminal in serie, cu acela votati, nu aveti discernamant,principii, ideologii, morala, onoare, aluzie la hotul (ponta,plagiat) din fruntea guvernului, am ajuns rau, suntem o societate bolnava, daca votam hoti,securisti,corupti, minciunosi
        • 0 (0 voturi)    
          @busola (Duminică, 9 decembrie 2012, 22:32)

          evoque [utilizator] i-a raspuns lui busola

          au uitat ca nu sunt la referendum si au ramas setati ca nu trebuie sa voteze, sunt mai inceti la minte.
    • +1 (7 voturi)    
      De 7 ani (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 23:09)

      Straistaru Eugen [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Daca nu ai muncit si te-au ars taxele sperand spre o lume mai buna macar pentru copii, inseamna ca ai fost tipul de "combinatii" ...de "aranjat" chestii, de umblat de colo colo, numai munca adevarata cu taxe platatite la stat pentru spinarea altora nu ai facut....asa ca taci ;)
  • +12 (30 voturi)    
    Bineinteles ca vom veni la vot.. (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 18:00)

    Nenad [utilizator]

    Numai cu ajutorul nostru dreapta se poate consolida, noi ne putem consolida drumul spre Europa si spre America. In mod cert, nimeni nu vrea sa fie condus de spiritul comunist, bolsevic.
    • -1 (5 voturi)    
      amice, bolsevismul nu mai exista de mult, nicaieri (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 22:48)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Nenad

      Lozincile astea.....cine credeti ca rezoneaza la ele?
      Rusia, China, sunt tari mai capitaliste ca Romania.
      China a ajuns puterea economica nr.1 in lume.
      Cine are in buzunar datoriile SUA ?
      China !
      "comunistii" ( ca ce dracu de comunism mai este ala?) chinezi au batut capitalistii cu armele lor, cu ajutorul economiei de piata.
      Capitalistii le-au adus tehnologie, knowhow, toata productia lor, au ajuns dependenti de chinezi..iar chinezi rad de ei.
      Acum ne cumpara la bucata, au cu ce.
      Vorbiti de est si vest, dupa modelul razboiului rece....
      Sunteti depasiti complet de realitatile lumii de azi.
      Basescu este doar un pungas care-si umple conturile vanzand aurul, gazele, petrolul, cuprul si orice mai poate, oricui...bani sa iasa.
      Ca e din vest, din est, nu conteaza...el sa castige...o sa va lase pe toti adoratorii lui cu ochii in soare.
      Si, ce sa vezi, asta si meritati.
  • +9 (21 voturi)    
    in Romania sunt 2 variante (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 18:01)

    pete1 [utilizator]

    - votul cenzitar...daca esti prost n-ai voie sa votezi, nu este normal ca cel care voteaza pt un kg de faina sa aiba dreptul sa traseze directia politica a tarii...esti prost nu contezi!
    - votul obligatoriu: esti cetatean roman, ai obligatia morala de a-ti exprima optiunea!
    Una dintre cele doua variante ar trebui implementata in Romania si atunci ar creste si calitatea celor care ajung in Parlament...nu toti "bisnitarii" si infractorii.
    • 0 (4 voturi)    
      Si la referendum nu era la fel? (Duminică, 9 decembrie 2012, 13:40)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui pete1

      Sau atunci "obligatia morala" era sa nu votezi?
  • +3 (19 voturi)    
    Mai suntem in campanie? (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 18:01)

    felis_tigris [utilizator]

    Parca s-a incheiat campania electorala...
    • +2 (20 voturi)    
      pisoiul plagiator...? (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 22:32)

      roman diaspora [utilizator] i-a raspuns lui felis_tigris

      sau ce te pisicesti asa? Noi nu facem campanie, noi facem MOBILIZARE pentru vot! Diaspora, MOBILIZAREA! Sa le aratam inca o data ca si NOI contam!
      • -1 (13 voturi)    
        daca tu esti din diaspora, eu sunt popa ! (Duminică, 9 decembrie 2012, 0:08)

        Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui roman diaspora

        Ia nu ne mai bombardati cu mesaje "din aa"...nu mai tine de mult, ne-am prins ca sunt facaturi.
        Aaaaa,,,ca la ambasade inca mai sunt toti basistii care au salvat , cu voturi inventatem pe marinar in 2009....da, stiu, o sa ne ia ceva timp sa-i indepartam de la butoane...acum isi vor executa, inca o data, ordinele....
        Dar...nu credeti ca riscati , totusi, puscaria?
  • +10 (32 voturi)    
    Si eu votez (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 18:15)

    Trident [utilizator]

    Vreau sa fiu cu constiinta impacata in ceea ce priveste faptul ca nu am stat cu mainile in san asistand cu nepasare la prabusirea tarii mele in mocirla comunista.
    Voi vota impotriva USL si chiar daca aceasta alianta fatala pentru Romania va castiga, cel putin voi sti ca am incercat sa-i opresc prin votul meu pe acesti oameni, pe care eu ii socotesc a fi, prin actiuniloe lor si prin modul lor de a gandi politic, impotriva interesului national.
    Socotesc ca toti cei care vor vota pentru USL fac o mare greseala, le respect optiunea, dar nu pot fi de acord cu ei.
    Trist este ca daca USL va castiga asa cum se prefigureaza votul vom suferii cu totii. Nu ei, ci noi.
  • -1 (27 voturi)    
    hehe (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 18:15)

    Mazeta [utilizator]

    Noroc că românii nu mai pun votul la vrăjeala prezidențială.
    • 0 (22 voturi)    
      vrajeala ? (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 21:37)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      vrajeala prezidentiala ?, votul este pro europa si pro america
      • -3 (7 voturi)    
        America si Europa fac ceva pe noi, pe tine.... (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 22:53)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui cotora

        Cand o sa pricepi ca toti nu vor decat sa castige de pe urma noastra?
        Este OK daca, in procesul asta castigam si noi corect.
        daca ne iau tot si ajungem doar mana de lucru penibil de ieftina pentru ei....mai vrei cu america si europa?
        Prefer pozitia in picioare cu spatele drept, prosternarii in patru labe....
        Romanii trebuie sa conteze in tot ce ii priveste, atat.
        Prea multi ne-au vandut in istorie, am avut prea multi fanarioti, basescu este, sper, ultimul.
        • +4 (6 voturi)    
          colonie (Duminică, 9 decembrie 2012, 9:54)

          cotora [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          decat sa fim colonia hotilor,coruptilor si securistilor romani, mai bine prefer ca romania sa fie colonie americana si a UE
      • -2 (10 voturi)    
        si pro coruptie (Duminică, 9 decembrie 2012, 0:43)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui cotora

        si Basescu si Ponta reprezinta aceiasi clasa politica, acelasi sistem care a distrus Romania in ultimii 20 de ani.
        • +5 (7 voturi)    
          clasa politica (Duminică, 9 decembrie 2012, 6:53)

          cotora [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

          clasa politica trebuie sa schimbata din temelii, dar cu usl la putere nu vom schimba cat de curand, de aceea am spus pro europa si pro america, mai avem sperante
        • 0 (2 voturi)    
          E curios (Duminică, 9 decembrie 2012, 13:57)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

          cine nu crede ca Basescu si Ponta reprezinta clasa politica ce a distrus Romania in ultimii 20 de ani are vreun argument?

          va rog frumos... vreau sa merg la vot, aveti argumente?
          • 0 (0 voturi)    
            Nici un argument (Miercuri, 12 decembrie 2012, 20:28)

            VictorS [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

            Va injurati pe net pro sau anti Basescu doar pe baza minciunilor aruncate de politicieni.

            Asta se cheama masa de manevra. voi sunteti cauza pentru care politica romaneasca = FSN, va lasati manipulati de ei.
  • +2 (28 voturi)    
    Iarna nu-i ca vara.... (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 18:47)

    cristian_n [utilizator]

    Vara:Boicotati votul romani ca ne coplesesc comunistii si ramaneti fara mine....
    Iarna:Votati dragii mei supushi...
  • -2 (26 voturi)    
    Si-a pierdut mintile (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 18:59)

    Gustav666 [utilizator]

    Disperare. Asa poate fi catalogat faptul ca in ziua in care campania electorala este interzisa, Basescu face declaratii de presa si posteaza pe Facebook mesaje cu caracter electoral. Parca ieri n-ar fi avut timp sa indemne romanii sa mearga la vot. Si putea linistit sa faca aluzii la zone gri, europene, americane sau de aiurea.
    Prin iesirile de astazi Basescu s-a descalificat pana si in fata "prietenilor" europeni, asta in cazul in care mai avea vreo urma de respect din partea acestora.
    • +2 (22 voturi)    
      zau (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 21:38)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      zau ?, a chemat lumea la vot, si a spus vreti pro europa si pro america sau pro rusia
      • -1 (3 voturi)    
        bai, cotora, hai ca nu mai are rost, mergi acasa.. (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 22:58)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui cotora

        Pana cand o sa-l mai sustineti pe asta?
        Stiti si voi ca este aiurea, mergeti acasa, priviti-va familia si hotarati daca merita sa va scufundati cu nemernicul asta....
        Nu merita, el i-a abandonat pe toti care l-au servit la un moment dat, nu are scrupule.
        Doar el conteaza.
        Hai sa-i aratam ca nu merge asa.
        Romanii au coloana !
        Asa o sa votam!
    • +2 (4 voturi)    
      ? (Duminică, 9 decembrie 2012, 7:06)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

      mesajul a fost transmis pe faceebook, ceea ce nu este interzis prin lege, mesajul a fost preluat o parte din televiziuni
  • +5 (25 voturi)    
    Mesajul Presedintelui. (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 19:04)

    Cetatean-roman [utilizator]

    Mesajul este percutant. Poate ar fi trebuit repetat de ARD, zi de zi in campania electorala, ca sa priceapa si Ion si Gheorghe...
  • +5 (27 voturi)    
    Sa ne alegem! (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 19:08)

    vonwest13 [utilizator]

    Base, diaspora e cu tine si cu ARD!
    • -1 (19 voturi)    
      la gramada (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 20:08)

      taranistu [utilizator] i-a raspuns lui vonwest13

      in "diaspora" ii bagi la gramada pe aia care fura mancare de la Lidl si pe Paul Goma?
    • -1 (3 voturi)    
      DE CE SUNTEM IN DIASPORA ? (Duminică, 9 decembrie 2012, 9:07)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui vonwest13

      Pentru cà ne-au fost vindute fabricile si banii s-au dus in paradisele fiscale, in loc sà fie investiti in Romania.
      Ati uitat cà TB, le spunea tinerilor medici, cà sunt norocosi, cà pot pleca din tarà?
      Ce màsurà concretà a luat TB, sà nu mai trebuiascà sà plece romanul, de la el de acasà?
      N-ar fi fost mai bine, sà plece el si sà putem noi sà fim alàturi de copiii si pàrintii nostri?
  • +7 (27 voturi)    
    Sustineti valorile europene! (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 19:29)

    Daniels22026 [utilizator]

    Romani, miine decidem daca raminem pe drumul european sau deviem tara in noroiul ideologic rusesc.

    Romani cinstiti si curajosi, nu lasati milioanele de anti-europeni sa decida in locul vostru! Putem invinge aceasta forta malefica, hranita ideologic de la Moscova si Beijing!

    Romani, libertatea si democratia au fost cistigate cu singe la revolutie! Sa ne aparam valorile si credintele europene!
    • -1 (5 voturi)    
      Democratie (Duminică, 9 decembrie 2012, 10:45)

      dacian_85 [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Cine sunt milioanele de antieuropeni? Sunt poate cei care sunt anti-Basescu?

      O clarificare: Sunt pro-NATO, pro-UE si nu il admir Basescu. Sunt malefic? Sunt lipsit de cinste? Votul meu nu este la fel de bun ca al dumneavoastra?
      • +2 (4 voturi)    
        Marea justificare (Duminică, 9 decembrie 2012, 12:03)

        Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui dacian_85

        Tot respectul pentru dumneavoastra daca va folositi mintea. Dar marea masa a electoratului uslamist nu se va inspira din exemplul dumneavoastra personal. Majoritatea electorala in care va incadrati e pregatita sa creada ORICE i se spune de catre puterea actuala.

        Dar si in cazul dumneavoastra, daca v-as putea interoga, sint sigur ca aveti o justificare unica pentru toate incalcarile normelor democratice ale statului de drept. Inclusiv prezenta la Bruxelles a premireului din vara, in ciuda normelor constitutionale clare. Inclusiv plagiatele sau, ceea ce-i mult mai grav, amenintarea si desfiintarea CSM-ului, DNA-ului, CCR-ului, etc. Orice v-as intreba, poate imi veti da dreptate formal. Dar veti scuza toate acuzatiile grave prin antipatia dumneavoatra fata de presedinte. Toti sustinatorii actiunile uslamiste va asemanati, chiar daca nu votati cu USL-ul.

        Spre deosebire de dumneavoastra, noi ceilalti nu acceptam incalcarea NICI unei norme democratice de catre presedinte sau de catre ARD. Daca dumneavoastra personal vi se incalca drepturile, va voi lua apararea chiar daca va antipatizez teribil opinia justificatoare de faradelegi uslamiste.
  • -1 (19 voturi)    
    REZULTATUL ESTE LAMENTABIL (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 19:32)

    dincannes [utilizator]

    De zece ani ne dati sfaturi si ne a-ti condus in coada Europei!
    A-ti golit tara de profesionisti, de oamenii muncitori, de oamenii cinstiti.
    A-ti generalizat « spaga », telefoanele ne sunt asculate.
    Plàtim mai multi securisti azi, decit in perioada ràzboiului rece.
    • +2 (4 voturi)    
      antena 3 (Duminică, 9 decembrie 2012, 7:03)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      cine ti-a spus asta, antena 3 ?, crezi ca SUA , mai facea parteneriatul cu noi ?, a ramas in tara hotii, aluzie la hotul intelectual ponta, cine a primit o lista de la barosso ?, nu ponta ?, care minte si nu se tine de cuvant
  • +10 (28 voturi)    
    Iar vor aparea USL-amistii sa strige SUSPENDAREA (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 19:49)

    uluit [utilizator]

    Mesaj simplu si cat se poate de clar (prentru cine gandeste liber).
    Din pacate, jocurile sunt deja facute si nu vreau sa par pesimist. Cele 7 luni de "guvernare" cu "jos Basescu" prin manipulare, minciuni si atacuri murdare ale 'hAntenelor', a mijloacelor media mogulizate si cuplului Crin-Ponta (care numai un program economic n-a prezentat pana acum), o sa aibe rezultatul intr-o victorie iluzorie, de moment, impotriva bunului simt si a democratiei noastre fragile.

    Va felicit Domnule Presedinte, pentru rezistenta de care ati dat dovada pana acum si pentru faptul c-ati fost vocea noastra a celor multi (a romanilor din tara, dar si din Diaspora), care incearca sa traiasca cinstit si care incearca sa mai spere in valorile lumii civilizate.

    Important e, sa nu ne pierdem speranta in NOI insine ca natiune si sa gasim o alternariva la schimbarea clasei politrucilor cu mentalitati murdare!
  • +4 (12 voturi)    
    adevar (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 21:32)

    cotora [utilizator]

    are dreptate si este adevarat ce spune marinarul
  • -1 (7 voturi)    
    Asa este ! Decat in zona neagra mai bine gri (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 22:29)

    hahahaha [utilizator]

    Decat in vremea si zona neagra a guvernarilor precedente , mai bine in zona gri.
    Pai in urma cu un an romanii vedeau negru iar voi (guvernantii de atunci ) vedeati alb. Azi macar toti vad totul in gri asa ca mi se pare OK.
    Domnule Basescu , in invatamant, tu (si oamenii tai - dar tot la sugestia ta ) ai taiat salariile , oficial cu 25 % dar in realitate cu mai mult, ai marit normele celor cu gradul I cu peste 12 % , ai micsorat numarul de posturi prin modificarea arbitrara a programului scolar (in alte tari elevii au programul scolar de 7-8 ore zilnic nu cum spunea Funeru ca 4-5 ore) , ai facut modificari care afecteaza statutul cadrului didactic si prin urmare si siguranta mea . Maine ma duc sa votez ! Si voi vota la fel de cate ori va mai fi cazul pentru a rasplati raul suferit.
    • +4 (6 voturi)    
      grecia (Duminică, 9 decembrie 2012, 6:59)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui hahahaha

      stimabile daca nu taia salarii, astazi eram mai rau ca grecii, tu te gandesti imediat la pomeni sociale, nu la viitor, la nepoti, tu nu ai principii, ideologii, morala, oanoare(aluzie la hotul ponta) cand votezi, tu votezi ce spune televizorul, am ajuns rau
  • -2 (12 voturi)    
    Pozitie (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 22:29)

    A310 [utilizator]

    Nu ca imi imaginez ca poti sa fi "OM" , dar in vara de ce ai indemnat Romani sa nu vina la vot , iar acum ii indemni sa vina la vot .
    In vara era vorba despre tine , si ai fost impus in functia de prsedinte de alti , tu esti un grobian .
    Eu am parasit Romania in care tu esti presedinte IMPUS si nu ALES . Imi pare rau ca nu am posibilitatea de a vota . Cu toate ce te-am votat si pentru functia de Primar si de presedinte dar ai dovedit ca dar ai dovedit ca esti o creatura diabolica si ii urast pe Romani , sa fii rasplatit dupa cata suferinta ai produs oamenilor simpli .
  • +4 (12 voturi)    
    adevarat (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 22:33)

    pragmatism [utilizator]

    Presedintele a dat astazi cel mai pertinent si profund mesaj pt Romania! Directia noastra tb sa fie spre Vest!
    • -1 (3 voturi)    
      pro vest (Duminică, 9 decembrie 2012, 10:30)

      dacian_85 [utilizator] i-a raspuns lui pragmatism

      Normal ca directia noastra trebuie sa fie spre vest. Nu cunosc pe nimeni care sa fi contestat acest lucru. Dumneavoastra?

      Imi aduc aminte de atitudinea presedintelui de acum ceva timp (nu era campanie electorala)... ne indemna sa boicotam produsele olandeze (olandezi, care desigur, nu ne vor in schengen). Ma intreb cand a fost mai pertinenta atitudinea presedintelui.

      As mai spune ca singurul moment in istoria cand romanii au fost filo-rusi a fost inainte de razboiul de independenta. Si atunci despre ce vorbim?
  • -2 (10 voturi)    
    In sfarsit sunt de acord cu presedintele (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 22:54)

    sentenced [utilizator]

    Voi vota, avand in minte ultimii opt ani de Basescu si PDL, de criza economica gestionata prin: taieri, reduceri de fonduri pentru diferite domenii, marirea unor taxe si impozite, inchiderea anumitor institutii, suprimarea efectiva a micilor intreprinzatori, risipirea banului public in timp ce se striga "austeritate" (pentru fraieri, evident).

    Sa traiti bine! http://www.youtube.com/watch?v=Iuc6Kno6-0I
    • +4 (6 voturi)    
      in minte (Duminică, 9 decembrie 2012, 6:55)

      cotora [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      tine minte ce a facut usl asta vara, nu te gandi imediat la pomeni sociale
  • +5 (7 voturi)    
    ratacitii (Duminică, 9 decembrie 2012, 0:45)

    Emiliom [utilizator]

    Se pare ca acum inainte de vot sunt o gramada de popontaci si cacarai la comentarii.
    Noi cei care ne dam cu parerea pe aici in mod aleatoriu nu doar cu o zi sau o saptamana inaintea alegerilor stim cu cine si ce sa votam si fara indemnul acestor creaturi dezgustatoare.
    Mi-e greata de comunisti si de cei care le calca pe urme!
  • -2 (8 voturi)    
    Un presedinte pentru romani (Duminică, 9 decembrie 2012, 9:10)

    dacian_85 [utilizator]

    Asa se pare ca intelege domul presedintele Basescu sa fie presedinte pentru toti romanii: un presedinte partizan, care desi conform constitutiei nu mai este membru de partid, cu siguranta nu a incetat sa se comporte ca unul. Chiar e mai bine sa fii presedinte: poti sa transmiti mesaje electorale, chiar dupa ce campania s-a incheiat.

    Nu ar fi normal sa avem un presedinte care sa respecte constitutia si in spiritul ei (nu ca ar fi clar ca o respecta in litera ei)?

    Impresia mea ca desi ii place sa fluture constitutia, a ratat niste articole:

    ARTICOLUL 80: Rolul Presedintelui
    (1) Presedintele României reprezinta statul român si este garantul
    independentei nationale, al unitatii si al integritatii teritoriale a tarii.
    (2) Presedintele României vegheaza la respectarea Constitutiei si la buna
    functionare a autoritatilor publice. În acest scop, Presedintele exercita functia de mediere între puterile statului, precum si între stat si societate.
    • +4 (4 voturi)    
      Bati campii (Duminică, 9 decembrie 2012, 14:54)

      uluit [utilizator] i-a raspuns lui dacian_85

      De unde reies mesajele electorale?
      Poti sa numesti UN singur partid din mesajul presedintelui, caruia i-a facut campanie?
      Asa-i, ca-i numai in imaginatia ta?

      Romanii au fost indemnati sa mearga la vot si sa-si exprime optiunea, daca vor o viata ca-n Est sau una ca-n Vest.

      Mare disperare trebuie sa fie in gasca USL-ista.
      • -1 (1 vot)    
        Re (Duminică, 9 decembrie 2012, 18:18)

        dacian_85 [utilizator] i-a raspuns lui uluit

        As prefera sa mentinem in afara acestei discutii aprecieri de ordin personal :)

        Si in timp ce pot sa inteleg ca ai alta opinie decat mine, declaratiile presedintelui nu sunt inocente. Poate ai observat in presa (pe ici, pe colo), anumiti ziaristi, comentatori, analisti care incercau sa acrediteze idea ca Romania s-ar afla la o rascruce de drumuri: intre est si vest. Presedintele, explicit sau implicit (desigur putem sa ne facem ca nu intelegem) a incrimat USL-ul de atitudine anti-europeana. Astfel, pus in context, mesajul presedintelui este clar unul electoral.

        Iti raspunde acest lucru la intrebarea 'De unde reies mesajele electorale?'.
        Desigur, presedintele nu a a facut campanie ARD-ului, cu siguranta trimis mesaje ostile USL-ului, in campania electorala.

        Legat de atitudinea anti-europeana a usl-ului. Imi aduc aminte declaratiile presedintelui vizavi de Olanda, in cazul Schengen. Asta nu e tot anti-european? Desigur, nu exista in cazul nostru o rascruce intre est si vest (sunt clar atasati valorilor europene). Aceasta retorica este folosita numai pentru a justifica o lupta politica oarba. Ce pacat ca presedintele si-a asumat acest partizanat politic ('eu sunt presedinte jucator')
      • -1 (1 vot)    
        Re (Duminică, 9 decembrie 2012, 18:25)

        dacian_85 [utilizator] i-a raspuns lui uluit

        De ce este nevoie de aceasta idee artificiala a rascrucii intre est si vest? Deoarece, domnul presedinte inca mai crede ca Romania este republica prezidentiala (nu a inteles niciodata ca el este reprezentatul nostru - demos cratos) si nu isi poate motiva comportamentul printr-un discurs politic moderat. Hai sa radicalizam electoratul pe idee artificiala a rascrucii est - vest.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by