Victor Ponta, replica la Traian Basescu: Daca nu a fost ofiter de securitate, a fost informator. Ne dorim sa iasa in fiecare seara la televizor, stinge si ultima flacara de la PDL

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:31 Actualitate | Politic


Premierul Victor Ponta i-a replicat imediat lui Traian Basescu, afirmand ca, daca acesta nu a fost ofiter de securitate, probabil a fost doar informator, si precizand ca isi doreste ca seful statului sa iasa in fiecare seara la televizor, deoarece in felul acesta se va stinge si "mica flacara" care mai ramasese aprinsa la PDL.

"Inseamna ca a fost doar informator. O sa ne explice exact cum se numea functia pe care o ocupa", a spus Victor Ponta, la Romania TV, intrebat cum comenteaza afirmatiile presedintelui, care negase cu putin timp inainte ca ar fi fost ofiter de securitate sau ofiter acoperit.

Primul ministru a precizat ca afirmatia sa potrivit careia seful statului ar fi fost ofiter acoperit "a avut la baza o discutie" "cu un fost ofiter care a fost coleg cu dl Basescu".

"Poate nu a fost ofiter, poate a fost doar informator, o sa explice dl Basescu la un moment dat", a mai comentat Ponta.

In ceea ce priveste conferintele de presa pe care le-a sustinut presedintele recent, premierul, care este si seful PSD, a precizat ca isi doreste ca acestea sa fie cat mai dese.

"Sa iasa si maine, si poimanine, ne dorim lucrul acesta, in acest fel ce mai ramasese o mica flacara care palpaia pe la PDL se stinge. Sa stea ca Dan Diaconescu la B1 toata noaptea sa vorbeasca, e cu atat mai bine", a spus Victor Ponta.

El s-a intrebat insa daca presedintele nu are altceva mai bun de facut decat sa citeasca mesajele USL catre militanti, in conditiile in care este platit din bani publici.

"Daca are timp sa le citeasca inseamna ca se cam plictiseste pe acolo, nu ar putea sa faca altceva mai bun daca il platim din banii nostri, ii platim SPP-ul, casa, masina, nu ar trebui sa faca ceva util? Asta e Basescu, ce sa-i faci, asta e, mai e putin", a subliniat primul ministru, caracterizand iesirile sefului statului drept "penibile".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7105 vizualizari

  • +66 (86 voturi)    
    vorbe goale (Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:44)

    oilman [utilizator]

    Camaradul Pota catre Basescu: 'ai fost ofiter de securitate' - sau ai fost in SIE, sau daca nu ai fost informatorm sau poate macar ai fost simpatizant, sau poate ai fost obraznic, sau oricum ceva ai fost, etc.' Vorbe, minciuni, magarii si mizerii. Camarade Ponta, sinteti veniti de juma de an la putere si ati distrus orice pas facut spre un stat de drept in ultimii 20 ani (si nu au fost foarte multi din pacate). Dispari, camarade Ponta, ai facut o latrina dintr-un sistem politic si asa instabil, dispari si du-te sa-ti faci un doctorat cinstit. Dar inainte du-te la tratament pentru mitomanie, poate ajuta.
    • -33 (43 voturi)    
      jur! (Miercuri, 5 decembrie 2012, 21:50)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui oilman

      Nu am fost ofițer de securitate nici în plex cu pumnul, nici peste fata cu pumnul.
      • +32 (34 voturi)    
        altceva? (Joi, 6 decembrie 2012, 9:03)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        in afara de insinuari si ironii ieftine mai sunteti in stare de ceva?
        hai sa facem un pic de imaginatie, asta daca v-a mai ramas dupa spalare pe creier de la antene :)
        ce era azi la antene daca base era ultimul om care s-a intalnit cu un procuror mort in circumstante suspecte?
        ce era azi la antene daca base avea o lucrare plagiata?
        ce era azi la antene daca ministrii unui guvern pdl erau incompatibili sau cu doasare? asta o stim de la ministreasa ritzi :)
        ce era azi la antene daca base negocia cu UE taiera a 20% din fonduri? asta stim ca ponta dadea vu veto dar a inghitit taierea fara sa cracneasca :)
        ce era azi la antene daca base ataca csm, cna dna sau ani? si pe asta putem sa ne-o imaginam usor, doar printre punctele de suspendare a fost si ca se rasteste la guvern :)
        si o pot tine tot asa pana dimineata.
        problema e ca toate acestea s-au intamplat in 7 luni de zile, nu in 7 ani cat aproape are base la cotroceni, ok?
        poate n-a luat cele mai corecte masuri cand s-au taiat salarii si s-a marit tva-ul. dar atunci trebuia facut ceva urgent altfel acum eram ca grecia. observa te rog ca dupa toate tampeniile facute de ponta Romania inca este stabilizata economic.
        poate nu este un model de urmat si are gura sparta dar nu a facut atata rau Romaniei de cand este presedinte cat a facut ponta in 7 luni de zile.
        asa ca lasa ironiile ieftine si vezi adevarata problema
        • -13 (15 voturi)    
          Si pana in 1989 (Joi, 6 decembrie 2012, 10:15)

          Geo6101 [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          Ceausescu avea grija ca structurile statului sa contribuie din plin la criticarea in mod proletar a oricarei forme de manifestare anticomunista. Tot ceea ce crease el era perfect, ca de altfel si el insusi.
          Basescu procedeaza la fel, ceea ce dovedeste ca e scolit la Stefan Gheorghiu! Doar n-oi fi vrut sa critice guvernul Boc sau sa gaseasca acolo ministrii incompatibili, plagiatori etc. Sau crezi ca acolo nu erau??!!
          Nu stiu daca tu intelegi ceva din cele de mai sus; dar ca altii au inteles mai bine cu ce au de-a face s-a vazut in 29 iulie si se va vedea si pe 9 decembrie!
          "Asa ca lasa ironiile ieftine si vezi adevarata problema"!
          (Am pus ghilimele, asa ca nu ma acuza de plagiat...)
          • +8 (10 voturi)    
            ce va mai place (Joi, 6 decembrie 2012, 10:59)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Geo6101

            sa faceti tot felul de comparatii stupide. faptul ca SI ceausescu (cu litere mici) a criticat.
            ceausescu critica pe cei ce nu faceau parte din guvernare, basescu nu critica dizidentii ci chiar pe cei ce conduc. este o uriasa diferenta.
            imi place de asemenea ca tragi concluzii atat de usor si decizi tu ca sigur base a facut stefan gheorghiu (tot cu litere mici). ajungi la concluzia asta doar prin faptul ca si ceausescu critica. ce sa spun... logica imparabila.
            faptul ca base n-a gasit ministri incompatibili (desi au fost dar uiti repede de botis care a fost in aceiasi situatie) nu inseamna ca opozitia usl de atunci si armata de jurnalisti ce-i aclameaza nu puteau aduce dovezi in acest sens la tv. daca nici latrinele lui voiculescu n-au gasit nimic inseamna ca erau mana in mana cu base? sau inseamna ca nu prea erau asa ceva prin guvernul boc? este o intrebare la care ar trebui sa reflectezi. numai base este in tara asta care trebuie sa gaseasca incompatibili? de regula informatiile apar din presa, iar usl-ul are din plin asa ceva. ce au pazit pana acum? nu ati inteles nimic. aveti ochelari de cal pusi de felix si vedeti doar ce vi se spune. nu duceti rationamentul mai departe decat este el expus zilnic la tv. toti veniti cu aceleasi replici mereu neschimbate. va limitati doar la mesajele transmise de un turnator de familie si aveti impresia ca detineti adevarul absolut. nu detineti nimic. sunteti daor raspandacii zvonurilor spuse seara de seara la latrine. nu aveti ceva noi in ce transmiteti.
            aveti retorica anilor 90 cand se striga "noi nu ne videm tara" sau "noi muncim nu gandim". daca sunteti multi nu inseamna ca aveti dreptate. si istoria recenta a Romaniei a demonstrat asta.
            tu chiar ai impresia ca tot occidentul, cu o istorie mult mai mare in democratie decat voi gresesc cand spun ce spun? tu crezi ca agentiile de presa straine sunt subjugate de base iar antenele snt cele mai libere agentii din europa?
            repet, pe 9 dec o sa vedem inca o duminica a orbului.
            • -3 (5 voturi)    
              ... (Joi, 6 decembrie 2012, 12:15)

              Geo6101 [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

              ...in 2008 cand Basescu a fost reales presedinte cei care l-ar fi vrut pe Geoana au spus la fel: Duminica orbului!
              Oare de ce intotdeauna sustinatorii celor ce pierd alegerile considera ca cei care voteaza cu castigatorii sunt in "noaptea mintii" si ca nu au dreptate? Apropo: nu am antenele in grila de programe, nu votez pentru ca PDL m-a dezamagit, in USL este si PSD si am jurat ca nu voi vota vreodata acest partid, sotia e profesoara la o materie unde nu se cer meditatii, tara (aproape) s-a vandut toata... dar e "stabila din punct de vedere economic" (iar te-am citat!)... Ce bine e la noi!... Si (indiferent de rezultatul alegerilor) ce bine va fi!...
              • +3 (5 voturi)    
                iar o comparatie stupida (Joi, 6 decembrie 2012, 12:48)

                sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Geo6101

                pai base a castigat cu cat a castigat iliescu in duminica orbului de a putut sa faca ce a vrut fara nicio problema? tu compari perioada cand a fost iliescu cu perioada lui base?
                acum se prefigureaza ca usl-ul va avea mandate sa faca ce vor ei in Romania.
                nu ai antenele in grila dar repeti ideile lor ca de ce nu s-au gasit incompatibili si la pdl. aceiasi placa o pun si aia seara de seara. acoperi in infractor pe motiv ca la ceilalti nu sunt. asta se cheama manipulare si nu inteleg de ce nu o vezi. nu inteleg de ce nu-ti pui problema de ce toata armata de jurnalisti de la trusturile pro usl nu au gasit ei incompatibili si hoti? nu inteleg de ce nu iti pui intrebarea de ce dupa sapte luni de guvernare ponta n-a venit macar cu o dovada clara ca guvernele anterioare au furat. macar una. doar au acces la toate dosarele si contractele facute de guvernele anterioare. despre asta vorbesc cand iti spun ca ai aceleasi idei expuse la antene.
                tara a fost vanduta de usl pe care o sa-i votezi chiar daca te dai rotund aici si spui ca nu. ura ta pt basescu o sa te impinga la vot.
                crede-ma ca nici eu nu am fost multumit de pdl dar ce urmeaza sa vina este de o mie de ori mai rau. niciodata n-o sa fim multumiti de politicieni, in special de astia autohtoni, dar acum situatia este roza rau. intr-un an astia or sa acapareze tot si nici daracu n-o sa-i mai dea jos.
                a tipa la unii ca te-au dezamagit ar sa inchizi ochii la altii care ataca toate institutiile ce nu spun ca ei nu arata prea multa logica la tine. asta faceai cmunistii. daca-l auzeam pe base spunand despre antene cum a zis antonescu despre evz crede-ma ca eram de partea ta. indiferent ce spune o anumita parte a mediei, nu poti sa-i ameninti ca dupa alegeri este posibil sa nu mai apara. asta trebuia sa puna pe ganduri pe orice om normal.
                una este sa fi dezamagit de un guvern ca n-a luat masurile corecte pt tine sau pt o parte a societatii si alta este sa fi ingrozit de un guvern ce ameninta ziare opozante sau institutii.
                • +1 (1 vot)    
                  Ma predau! (Joi, 6 decembrie 2012, 13:41)

                  Geo6101 [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

                  Cand vei vedea cu adevarat cate minciuni spun si unii si altii si TB (nu doar aia pe care ii urasti tu!), vei vedea ce e stupid!
                  Un lucru e clar: daca USL va castiga alegerile cu 60% asa cum se aude va fi foarte rau pentru noi... si asta e vina PDL!!!
                  • +5 (5 voturi)    
                    nu esti atent ce scriu (Joi, 6 decembrie 2012, 14:25)

                    sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Geo6101

                    am spus ca nici eu nu am fost multumit de pdl si basescu face gafe de-mi vine sa-i iau capul cateodata, dar ce urmeaza dupa ce astia vor pune mana pe putere este nici nu vreau sa ma gandesc... un dezastru.
                    una este sa spui cate-o minciuna din cand in cand si asta fac toti politicienii, nu numai cei din Romania si alta este sa minti ZILNIC si cu lucruri foarte importante, cum a fost cu deblocare fondurilor de ieri.
                    nu ma deranjeaza ca somnorosul nu s-a tinut de promisiune dupa referendum cat m-a deranjat ca si-a pus tot occidentul in cap si noi vom suferi cand or sa taie toate finantarile.
                    nu m-am suparat cand ponta ne face pe noi basisti ci cand prins cu furtul intelectual sta ca un nemernic in functie si Romania devine pe zi ce trece mai izolata.
                    una este ce a facut base ca mai vorbeste in plus si n-are tact (deh marinar) si alta este sa-l vad pe ponta mintitnd zilnic cu zambetul pe buze.
                    de ex aseara spunea ca este ipocrizie din parte lui base sa vb de fondurile taiate ca este vina guvernului boc. rar am vazut sa minta cineva in halul asta. ponta a primit in iunie sau iule o scrisoare cu ce trebuie sa faca in 2 luni. si n-a facut NIMIC. de aici se trage taierea de 25%. in plus, acel procent se putea negocia. si bomboana de pe coliva, se lauda ca s-au reluat platile dar nu spune cum s-au reluat.
                    pe acelasi subiect a mintit de 2 ori in aceiasi zi.
                    da-mi un exemplu cand base a mintit in halul acesta si cu lucruri importante.
                    si de ce este vina pdl? ca nu poti tu sa separi lucrurile? ce a facut pdl-ul fac acum in spania si in grecia, numai ca fac la alt nivel si tot nu pot opri dezastrul. pdl de bine de rau, a facut atunci cand trebuia si am scapat ieftin. ca nu au comunicat eficien, total de acord, dar uneori este bine sa mai si verifici sa vezi, nu doar sa iei informatiile mura in gura de la unii.
                  • +5 (5 voturi)    
                    si inca una (Joi, 6 decembrie 2012, 14:28)

                    sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Geo6101

                    au urlat toata vara ca nu suntem 18 mil de alegatori si acum ei cu gurita si manuta lor au spus ca sunt tot 18 mil. cu 40000 mai putin decat in vara.
                    cand dumnezeu a facut asa ceva pdl sau basescu.
                    astia sunt bolnavi de minciuna, si daca si-au permit inainte de alegeri sa faca asa ceva, inchipuieti ce vor face dupa.]
                    tot pdl este de vina ca astia mint si tu ii crezi, nu?
          • +4 (6 voturi)    
            Cand o sa te trezesti (Joi, 6 decembrie 2012, 11:06)

            pestisorul_auriu [utilizator] i-a raspuns lui Geo6101

            O sa iti dai seama ca in 2012 nu era in nici-un caz ca in 1989. Si ca cei care i-au inlocuit pe cei vechi nu sunt mai buni, ci fac magarii si mai mari.
        • +4 (4 voturi)    
          ??? (Joi, 6 decembrie 2012, 12:40)

          aschie [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          ce era azi la antene daca Base ar fi facut toate astea? Iti spun eu: liniste si pace. Ar fi facut pe placul lui Voiculescu, ar fi urmat ad litteram linia de guvern GRIVCO. Dar Basescu joaca in alta liga, diferita de antene si de asta nu-l inghit.
      • +21 (21 voturi)    
        Dar ce sustinea cu aplomb (Joi, 6 decembrie 2012, 9:38)

        ZeroAbsolut [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        CtrlV Pontanocchio ai uitat deja? Ca un coleg de-al lui Traian Basescu (coleg de serviciu secret, bineinteles) i-a jurat pe ma-sa, tac-so si ce mai are el scump ca Traian Basescu a fost nici mai mult nici mai putin decat coleg cu el, de serviciu secret bineinteles. Si ca el, CtrlV Pontanocchio baga mana in foc ca e asa.

        Iar acum CtrlV Pontanocchio accepta senin ca Traian Basescu nu a fost ofiter in serviciile secrete. In consecinta nu poate fi decat informator.

        Logica ar trebui sa iti spuna ca toate acuzatiile acestea sunt niste minciuni. Toti acesti delatori se jura ca nu fura si ca ratza e la Traian Basescu in gura. Cand, de fapt, ratza e la CtrlV Pontanocchio in gura si macane de zor.

        Mazeto, esti jalnic/a, bre. Vanghelie are 10 clase peste tine.
      • +2 (2 voturi)    
        Inseamna ca e de la creier (Joi, 6 decembrie 2012, 12:53)

        Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Daca spui ca la plex nu ai nimic. Consulta psihiatrul.
      • +2 (2 voturi)    
        poanta... (Joi, 6 decembrie 2012, 14:41)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        atata poate? asta este argument " am avut odata o discutie..."
        si apoi, eu eram tare interesat de fondurile alea iuropene, acolo de ce nu a comentat, ca doar este cel mai mare mincinos al tarii, sau opoate asteapta sa treaca 9 decembrie? o sa va puneti mana in cap toti cei care va uitati in gura mincinosului...
    • -30 (36 voturi)    
      CAPITAN FARA DOSAR; ARD L-A ARS (Miercuri, 5 decembrie 2012, 21:53)

      dincannes [utilizator] i-a raspuns lui oilman

      7,4 milioane spun: nu te credem, domnule Bàsescu, chiar dacà "oilman", bagà mina-n foc, pentru asta.
      • +16 (18 voturi)    
        Mda ..... (Joi, 6 decembrie 2012, 8:17)

        SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

        Ia numara-i pe restul .....
        • -12 (16 voturi)    
          ii numaram acusica, la alegerile de duminica (Joi, 6 decembrie 2012, 9:15)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui SHEAPA

          imi pare rau pentru voi, la alegeri vedem cine este majoritar in tara asta (pentru exterior nu garantez, la ambasade inca sunt toti oamenii basului...)
          Lozinca ARD:
          "Vreau o minune!"
          Toti postacii Hotnews freamata nervosi in asteptarea unei minuni de la geniul de Cotroceni.
          Seara de seara apare si.....minune ioc, doar circ jenant, tot mai jenant.
          • +15 (15 voturi)    
            ati uitat tare repede (Joi, 6 decembrie 2012, 10:26)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            in '92 in duminca orbilor iliescu a castigat cu 66% alegerile si am vazut ce este si cu majoritatea. de atunci au ramas si mai sunt inca in politica securisti si nomenclaturisti. anul acesta reeditam dupa 22 de ani duminica orbului.
            jenant este ca in orbirea voastra sa plece basescu ignorati evidente incalcari de democratie, logica si moralitate.
            faptul ca sunteti majoritari nu inseamna ca detineti si adevarul. portia de spalt pe creier ce-o luati zilnic de la latrine este suficienta pentru inteligenta voastra medie.
            ati intrat in randul "femeilor de la apaca" ce-l iubeau pe roman, a pensinarilor ce-i pupau mana lui iliescu si al muncitorilor ce stabileau democratia in piata universitatii. asta este majoritatea clamata de voi.
            singura speranta a noastra este ca in max un an sa va luminati de ce este capabil acest ponta.
            omul apare seara de seara sa va arate minciunile lui ponta. daca tu crezi ca ponta inca este bun pt postul ce-l ocupa dupa ce a acceptat o taiere de 25% din fondurile europene si "uita" sa ne spuna asta atunci vorbim discutii.
            base a iesit doar sa va spuna adevarul. ca tu esti spalat pe creieri nu este problema mea. atata poti atata judeci...
          • +1 (3 voturi)    
            Wizard of Ga-oz, (Joi, 6 decembrie 2012, 13:39)

            Ponta [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            Prostia va iesi in frunte. Cu asta sunt de acord si nu te contrazic.
            Suferinta va fi si a voastra daca va considerati Romani adevarati.
            Va place fanfaronada si plagiatul, ei bine, va veti demonstra incapacitatea de a discerne si judeca dupa 9 Decembrie.
            Va bucurati prea mult pentru suferinta ce va urma. Chestia asta tine de masochism intelectual patologic.
            Dar cine iubeste copy-paste nu poate fi denumit intelectual.
      • +5 (7 voturi)    
        7.4 milioane (Joi, 6 decembrie 2012, 10:47)

        Scarecrow1 [anonim] i-a raspuns lui dincannes

        Scadem 12% care au votat ca Basescu sa nu plece. Raman vreo 6,5 milioane. De aici mai scadem si 2 milioane voturi fraudate, iar in final raman 4.5 milioane de spalati pe creier. Felicitari
        • 0 (0 voturi)    
          exact (Joi, 6 decembrie 2012, 16:06)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Scarecrow1

          asta e bazinul de alegatori psd tinuti captivi cu ajutoare sociale. cam cat a primit si geoana la alegerile prezidentiale din 2008 :)
          dar fac atata tam tam pe referendum de zici ca cine stie ce s-a intamplat :)
  • -13 (21 voturi)    
    noi am facut minuni (Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:47)

    geocrin [utilizator]

    Un link despre bravii luptatori pentru binele romanilor.

    http://www.youtube.com/watch?v=D8jmXFDBiTk&feature=watch-vrec

    Acei domni ne dau si astazi sfaturi.....
  • +58 (70 voturi)    
    Pina una alta, (Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:48)

    Skeptical [utilizator]

    TU esti plagiator dovedit (daca esti si asasin inca trebuie investigat, singele procurorului Panait tipa din mormint!) - iar ceea ce afirmi despre presedintele ales al Romaniei este pura calomnie, emanatia bolnava a unui mitoman iresponsabil.
  • +48 (60 voturi)    
    Bine Ponto ... (Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:53)

    BaiatuDinPopor [utilizator]

    Tu mergi la Antena 3 si tine-o aprinsa pe-a usl-ului. Vezi sa nu te arzi la deste.

    PS. O sa mai vezi tu prim-ministeriatu' cand o zbura porcu'.
  • +49 (61 voturi)    
    Doctore, munceste! (Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:55)

    Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator]

    Nu mai comenta tot pe bani publici pe la Antene si pune osul la treaba. Prestatia ta la guvern a fost cat USL-ul s-o duca bine si ATAT! Nu ai avut grija de economie, nici de educatie, nici de sanatate, nici de absortia fondurilor UE, nici de cursul euro/leu, nici de intrarea in Schengen, nici de ...

    Mucles si la treaba ca de aia te platim!
  • +47 (59 voturi)    
    Ce mi-ar place sa (Miercuri, 5 decembrie 2012, 21:00)

    mamarutza2 [utilizator]

    aud de la prim ministrul Victor Ponta (plagiator sau nu, iubit sau urat, nu conteaza - la fel ca si presedintele Traian Basescu are o functie cu care se prezinta in fata natiunii proprii si a lumii intregi), nu sunt glumite, ironii de prost gust si altele asemenea. Presedintele a facut niste afirmatii care trebuie sa primeasca o reactie prompta din partea dlui Victor Ponta. Ce este cu cei 25%, bani pe care trebuie sa-i dam inapoi? Cati alegatori suntem pe liste? Ca sa ma opresc doar la cateva...
    Sa nu uite domnul premier ca si dumnealui este platit din banii nostri, dar dansul are o prezenta mult mai accentuata la pupitrul televiziunilor noastre. Si mai face si campanie electorala. Oare cand mai guverneaza?
    • +15 (23 voturi)    
      Exact ! (Miercuri, 5 decembrie 2012, 21:58)

      catalin72 [utilizator] i-a raspuns lui mamarutza2

      Asta era normal sa declare un Prim Ministru ,astea erau temele importante din declaratia Presedintelui !
    • +16 (20 voturi)    
      am mai spus-o... (Joi, 6 decembrie 2012, 2:17)

      math [utilizator] i-a raspuns lui mamarutza2

      ... si repet. Cam toate acuzatiile foarte grave lansate de USL sunt luate din agenda proprie. Adica ne uitam ce am facut in ultimii ani si schimbam doar subiectul propozitiilor. Mai departe au grija AntiRealitatile sa repete de 687 de ori pana pricepe poporul ca mafia lui Basescu (sustinut de americanii imperialisti si de nemtii care ne-au bombardat in WWII) vrea sa fure tot ce misca si sa ne omoare pe toti.
  • +35 (47 voturi)    
    > (Miercuri, 5 decembrie 2012, 21:01)

    MihneaR [utilizator]

    ponta penibil ca de obicei
    • +17 (23 voturi)    
      Hal de premier... (Miercuri, 5 decembrie 2012, 22:30)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui MihneaR

      Păcat de țară.
  • +32 (46 voturi)    
    ))) (Miercuri, 5 decembrie 2012, 21:03)

    nic1 [utilizator]

    Dar tata socru oare ce a facut pe timpul lui ceasca????
    • -9 (9 voturi)    
      i-ai spus-o!!! (Joi, 6 decembrie 2012, 9:52)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui nic1

      mi-a povestit bunicul cat a avut de suferit pe vremea lui Stalin din cauza ca socrul sau era chiabur. si m-am gandit mereu ca a suferit pe nedrept!

      dar acum, cu afirmatia ta, totul capata sens!!

      ginerii trebuie toti pedepsiti pentru ce au facut socrii cu 25 de ani mai devreme!!

      PS: Syda ar trebui sa tremure saracul!
  • +39 (51 voturi)    
    doctore, (Miercuri, 5 decembrie 2012, 21:05)

    timur [utilizator]

    si dumneata esti platit tot din bani publici. si dumneata ai masina de servici si SPP . seara de seara esti la televizor, de sase luni nu ai facut nimic pozitiv.
  • +37 (51 voturi)    
    un prieten (Miercuri, 5 decembrie 2012, 21:12)

    Eugenca [utilizator]

    de-al lui ponta mi-a spus ca ponta este homosexual.
    cam asa suna acuzatia lui ponta la adresa lui Basescu. 'Un prieten mi-a spus ca nu stiu ce si nu stiu cum'. asta este actualul si viitorul premier al Romaniei.
    Multumesc lui Dumnezeu ca am avut inspiratia sa parasesc Romania cu multi ani in urma. Am stiut ca Romania este populata de imbecili si lucrul asta se confirma si acum cand usl-ul va castiga peste 50% din voturile romanilor chiar daca se vede cu ochiul liber cat de nenorociti sunt uslasii. toti politicienii au furat cat au putut, si cei de la PDL au avut afaceri cu statul si cei de la PNL si USL dar nimeni din ODL nu a indraznit sa isi bata joc de principiile statului de drept asa cum o face usl-ul acuma. votati romani fraieri usl -ul si o sa va iasa pe ochi cu varf si indesat. va meritati soarta din plin
    • +13 (19 voturi)    
      Or sa ajunga sclavii USL (Joi, 6 decembrie 2012, 0:28)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Eugenca

      ce vrea destinul asta de la noi de ne tot arunca in groapa cu lei cind sa ne tragem sufletul?
      De ce nu am avut si noi o pozitie geografica mai buna?mai departe de RASSIA care le de nas gangsterilor?
      • +18 (20 voturi)    
        nu arunca responsabilitatea pe unerii altora (Joi, 6 decembrie 2012, 4:26)

        Eugenca [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

        poporul roman are (inca) libertatea de a alege. avem in fata un actual si posibil viitor primministru hot dovedit, un om care minte mai des decat respira. este evident pentru oricene judeca cu mintea lui ca acest ponta este dirijat din umbra de mafioti romani si rusi. dar ce face romanul? il alege/ un popor mai prost decat cel roman nu stiu daca mai exista pe lumea asta. poate doar chinezii ii intrec pe romani la prostie.
        Brucan a avut perfecta dreptate cand a spus despre romani ca sunt stupizi
  • +35 (51 voturi)    
    Deci deocamdata (Miercuri, 5 decembrie 2012, 21:12)

    Kepler [utilizator]

    USL-ul a spus alte minciuni. Nu e de mirare cind este condus de un Pinnochio!
  • +18 (34 voturi)    
    Asa-i (Miercuri, 5 decembrie 2012, 21:22)

    aiureantramvai [utilizator]

    Adica a fost de acelasi rang si cu aceeasi salarizare ca si sefu' lui matale, sa-i traiasca antenele!
  • -24 (42 voturi)    
    Cand acuzi (Miercuri, 5 decembrie 2012, 21:31)

    evoque [utilizator]

    trebuie sa aduci si dovezi.
    Inainte de a afirma ceva asigurativa ca aveti ceva in mana ca altfel ramai cu altceva in mana.
    Basescu este un golan de marinar si este destul de dificil sa il prinzi, mai ales acum cand a avut o gramada de timp pentru a spala trecutul. Pete raman cautatile unde trebuie.
    • +17 (23 voturi)    
      dovezi ... (Miercuri, 5 decembrie 2012, 22:00)

      catalin72 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      In sfirsit vad ca esti de acord cu Basescu :Ponta trebuie sa vina cu dovezi inainte de a acuza !
      • -13 (19 voturi)    
        Nu te bucura (Joi, 6 decembrie 2012, 0:19)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui catalin72

        nu sunt de acord cu basescu, pentru ca nu ajungi ofiter in conditiile in care a ajuns basescu fara sa semnezi pactul cu diavolul si apoi basescu a avut timp sa isi curete trecutul insa pete raman.
        Insa vreau sa vad probele pentru ca abia astept sa vad ranjetul lui basescu din acel moment, momenta ponta nu face decat un joc prin care il provoaca pe basescu sa apara la televizor cu scopul de a creste aversitatea romanilor fata de presedinte. Pana acum a reusit, basescu a pus botu'.
        • +14 (18 voturi)    
          asa e, ai dreptate (Joi, 6 decembrie 2012, 2:26)

          math [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Ponta este mai destept, are si studii mult mai aprofundate. Normal ca il face praf pe Basescu la orice ora. Cu Blaga nu discuta in campanie pentru ca e mult prea slab. Oricum adevarurile supreme dezvaluite la Antena cu o galerie formata din 17 formatori de opinie independenti si obiectivi vor aduce minim 87% din voturi.

          Cred ca Ponta merita o tara mai puternica si mai mare, este pacat totusi de capacitatea lui. Nu s-ar putea sa ne unim cu Rusia si sa ajunga succesorul lui Putin ?
          • +1 (1 vot)    
            esti platit sa joci rolul boului??? (Joi, 6 decembrie 2012, 18:46)

            Ponta [utilizator] i-a raspuns lui math

            eu cred ca da, dar te multumesti cu putin.
            • -1 (1 vot)    
              Daca nici o ironie (Joi, 6 decembrie 2012, 19:02)

              evoque [utilizator] i-a raspuns lui Ponta

              nu esti in stare sa apreciezi atunci trebuie sa privesti in oglinda ca sa pricepi cine este in rolul boului:)
    • +15 (21 voturi)    
      Tu cu cine vorbesti? (Miercuri, 5 decembrie 2012, 22:29)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Cu Ponta?

      Pai daca prietenul lui, Voiculescu, nu are dovezi de colaborare ale lui Basescu cu securitatea inseamna ca nici CIA, FBI, KGB, GRU, Mossad, MI5, FSB sau NSA nu au.
      Pentru asa ceva ala si-ar fi dat o mana si trei sferturi din avere.
      Asa ca acum trebuie sa se bazeze doar pe petarda de Ponta.
    • +15 (21 voturi)    
      Gramatica, domnule! Gramatica. (Miercuri, 5 decembrie 2012, 22:50)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Poanta asta il acuza pe Basescu de faptul ca sta la B1 si pierde vremea pe banii nostri.

      Hai sa contorizam si sa vedem cat timp pierd Poanta si Antenescu pe banii nostri. Sa nu mai vorbim de faptul ca gura pacatosului Poanta a spus ca ei isi pierd 75% din timp la sedintele de guvern pe strategii impotriva lui Basescu.

      Eu inteleg sa fie acuzat Basescu de multe, dar nu de catre unii ca Poanta si Antenescu.
      • -13 (19 voturi)    
        Si presedintele (Joi, 6 decembrie 2012, 0:34)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        este indreptatit sa aduca acuze?!! Care este diferenta intre ponta, antonescu si presedinte?
        • +11 (17 voturi)    
          e foarte simplu (Joi, 6 decembrie 2012, 2:29)

          math [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          vezi diferenta intre ce postezi tu pe aici (in cele trei ture consecutive) si ce raspunsuri primesti.

          Cam asta e diferenta.
          • -10 (12 voturi)    
            nu dau (Joi, 6 decembrie 2012, 9:09)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui math

            doi bani pe raspunsurile unor sectanti.
            • +5 (5 voturi)    
              nici eu nu dau doi bani.. (Joi, 6 decembrie 2012, 10:48)

              math [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              ...pe parerea unor oameni care traiesc din buget, si nu refuza nici o ocazie de a pune mana pe o diploma, spor, post caldut, ajutor social, pensie medicala, galeata rosie,,,,,,

              Dar si ei voteaza. Cu cine crezi ? Vezi ca te-ai prins care este diferenta intre comunisti si social-democratii din Romania ?
              • 0 (0 voturi)    
                Este o diferenta (Joi, 6 decembrie 2012, 19:03)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui math

                precum intre galeata si geaca.
            • +1 (1 vot)    
              Sectanti sunt parintii tai cetatean de doi bani. (Joi, 6 decembrie 2012, 18:49)

              Ponta [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              Invata sa scrii (adica citeste mai mult) si pe urma o sa fie un pic mai bine pentru tine. Dar vazandu-ti adversitatea fata de litere nu cred ca vei evolua vreodata.
              Dintr-o familie de sectanti ce poate iesi - o lature.
              • -1 (1 vot)    
                daca nu ai nimic (Joi, 6 decembrie 2012, 19:40)

                evoque [utilizator] i-a raspuns lui Ponta

                de spus macar hai sa jignim ca asa parem inteligenti. Macar folosesti oglinda?
    • +11 (17 voturi)    
      "Cand acuzi (Miercuri, 5 decembrie 2012, 23:07)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      trebuie sa aduci si dovezi." Asta e valbil pentru toti ceilalti, dar nu si pentru tine?
    • +10 (12 voturi)    
      Analiza (Joi, 6 decembrie 2012, 7:57)

      Sani [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Evoque, presupun ca un neuron de-al tau este Mazeta.

      Tot timpul te vad luaind apararea USL.
      Nu stiu cati ani ai, cata istorie (nu isterie) cunosti, dar asa, pentru tine:

      Cu ajutorul USL au iesiti la lumina tenebrele anilor lui Ceausescu, ale mineriadelor lui Iliescu, ale isteriei colective din '90.
      • -10 (12 voturi)    
        Of vai (Joi, 6 decembrie 2012, 9:07)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        altceva dincolo de rahaturile astea cu tenebrele comunismului?! Basescu sub ce regim a crescut? cum a ajuns ofiter? El nu este un produs al tenebroaselor vremuri comuniste?, asta asa pentru nemarginitele dumneavoastra cunostinte istorice.
      • -9 (11 voturi)    
        si acum (Joi, 6 decembrie 2012, 9:08)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui Sani

        cu ce am luat apararea usl? cerand lui ponta sa prezinte dovezi pentru afirmatiile facute? Incearca sa vezi mai bine.
  • +28 (42 voturi)    
    mitoman (Miercuri, 5 decembrie 2012, 21:35)

    cotora [utilizator]

    ponta, cine te mai crede ?, tu minti tot timpul
  • +13 (17 voturi)    
    Clica (Miercuri, 5 decembrie 2012, 21:45)

    sidacanu [utilizator]

    Dl.Ponta in USL inteleg ca nu exista nici fosti ofiteri subacoperire nici informatori nici turnatori !
    Toti sunt curati si saraci... cu duhul !
    Am o rugaminte nu ne mai luati de prosti !
  • +13 (19 voturi)    
    ponta mi-as dori ... (Miercuri, 5 decembrie 2012, 22:13)

    ovigeo [utilizator]

    sa nu mai aud de tine, circul tau ieftin imi face scirba
  • +11 (17 voturi)    
    mai copilotule (Miercuri, 5 decembrie 2012, 23:17)

    ny1 [utilizator]

    Dar tu de ce esti platit??????
    Ca sa fii in fiecare zi la toate televiziunile??
    Ce ai facut la guvern???
  • +13 (19 voturi)    
    Mda... (Miercuri, 5 decembrie 2012, 23:19)

    catali [utilizator]

    Acuzatiile de apartenenta la securitate facute la adresa sefului statului trebuiesc demonstrate (cu probe, documente, etc) atunci când apartin primului -ministru. Pentru ca este Prim Ministru, nu nea' Caisa de la birtul din sat!
    Altminteri, trebuie sa dea socoteala in instanta pentru calomnie(in cel mai fericit caz), pentru subminarea sigurantei nationale(in mod normal).

    Cât despre "..in conditiile in care este platit din bani publici.", am impresia ca Premierul uita ca domnia sa "a papat si continua sa pape din banii nostri" cam de când si-a luat "doctoratu' " si pana in prezent când se plimba cu elicopteru' si avionu' ca sa "execute" campanie electorala! Chestia ca sunt "banii USL" cum a zis in nush' ce ocazie nu e in totalitate adevarata: partidele politice sunt subventionate (si) de la bugetul de stat -adica din bani publici..
  • +13 (19 voturi)    
    De-abia astept sa treaca alegerile (Miercuri, 5 decembrie 2012, 23:39)

    Clop [utilizator]

    Ponta este din ce in ce mai ecervelat si mai sarpe.

    In declaratii si comportament este exact ca un securist care inca sta pe turta.

    Punct.
  • +13 (19 voturi)    
    pana una alta, (Miercuri, 5 decembrie 2012, 23:42)

    gatsby [utilizator]

    eu stiu ca revista Nature l-a dovedit pe pontalau ca a plagiat!
    Ca basescu e securist, informator sau ca a furat flota, astea-s doar vorbe! Astept si ceva dovezi, ca m-am cam plictisit de aceleasi bla-bla-bla-uri de ani de de zile!
  • +12 (18 voturi)    
    Alt bacalaureat la seral (Miercuri, 5 decembrie 2012, 23:59)

    solar [utilizator]

    Evoqe, draga Evoqe, reusisi sa iei bacalaul ca sa poti si tu scrie pe net?? Bravos!! De aia scrii asa de bien pre limba romana: "asigurativa" !!! Asigura-te-as eu pe tine cu cateva litere la fondul de asigurare a celor saraci cu duhul! Fugi ma repede de pe aici, ca facem petitie sa ti se retraga bacalauretul!! L-ai luat pe pile, mai baiatu!!
    • +1 (1 vot)    
      ba l-a plagiat :) (Joi, 6 decembrie 2012, 13:20)

      boogeyman [utilizator] i-a raspuns lui solar

      .
  • +12 (18 voturi)    
    Ponta iese la intimidare (Joi, 6 decembrie 2012, 0:25)

    Maniu [utilizator]

    Basescu ar trebui sa iasa, nu e cazul sa tina cont de POnta, cu un mesaj pentru o parte a cetatenilor romani care tin foarte mult si ei sa nu fim rupti de Europa!
  • +14 (18 voturi)    
    viorel ponta, un mitoman (Joi, 6 decembrie 2012, 1:16)

    dkz [utilizator]

    de fapt seful tau, Felix, a fost informator, mai pisi
  • +11 (15 voturi)    
    Nota bene* (Joi, 6 decembrie 2012, 2:05)

    Clop [utilizator]

    *Cu Ponta s-a gresit inca de cand i s-a dat, de fatada, PSD-ul pe mana. :-)

    Omul este vadit ambitios, insa dovedeste o miopie politica de-a dreptul suina si care-l anuleaza in actiune.
  • +13 (17 voturi)    
    Nu stiu de Basescu (Joi, 6 decembrie 2012, 2:34)

    Dalinar [utilizator]

    Dat tu Miaunel, esti dottor dovedit, mitoman dovedit si criminal dovedit. Restul e cancan. Lasa pe cineva competent ca esti prea prost ca sa conduci un guvern si nu ai nici calitati morale macar pt asa ceva. Esti nesimtit. Pleaca undeva departe de tara asta si ia-l si pe Adormit cu tine, undeva in tari bananiere, ca e cald si o sa-i fie somnul lin, n-o sa mai aiba cosmaruri maritime.
  • +9 (11 voturi)    
    ok (Joi, 6 decembrie 2012, 7:20)

    rezis [utilizator]

    daca nu a fost plagiator macar copiator!
  • +11 (13 voturi)    
    Ce ma mai distrez! (Joi, 6 decembrie 2012, 8:08)

    ticbis [utilizator]

    De cate ori iese Basescu la televizor, pe USL-isti ii apuca tremuratul. Toti stau si asculta crispati cum presedintele ii da lectii de guvernare lui Ponta, cu cifre concrete, cu documente, cu strategii interne si externe, deci cu ceea ce ar trebui sa se ocupe un PM daca nu priceput, macar responsabil!
    De cate ori vorbeste Basescu, pe Ponta il ia cu ceva rece pe sira spinarii!
    Ponta e atat de prost, incat in loc sa demonteze cu contra-argumente concrete criticile lui Basescu, spune doar "ba pe-a matii"! Probabil ca pentru cei 7 mil de votanti spalati pe creier este suficient!
    Personal, as dori ca Basescu sa aibe cate doua conferinte de presa pe zi; macar si pentru satisfactia de a-i vedea pe USL-isti inebuniti de frica!
  • +9 (11 voturi)    
    Ponta (Joi, 6 decembrie 2012, 9:04)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    de unde dam inapoi 25% din finantarea aprobata.
    Sa platiti voi.

    Cati alegatori sunt pe liste? V-ati facut ca numarati de referendum si acum nu va convin cifrele?
    Sau le tineti secrete ca sa puteti fura la rezultat?

    Va este frica sa faceti numarul de alegatori public?
  • +12 (12 voturi)    
    Cum va place regimul voiculescu? (Joi, 6 decembrie 2012, 9:53)

    triciupa [utilizator]

    Aoleu, ce foiala e prin birourile intact-ului! Inca de ieri postacii a primit ordin: invadati HotNews! Glumesc, habar n-am ce ukazuri primesc astia de la varanul lor dar cam asa arata lucrurile. Ideea e ca trollii sa para multi, chiar daca sunt 10 nick-uri la acelasi IP. Revenim. Deocamdata impostorul national inghite (cu noduri, ce-i drept) apelativul de plagiator dar asta doar pentru ca este in campanie. Dupa castigarea alegerilor, cei care vor insista prea mult cu plagiatul vor primi o mica vizita cu scop terapeutic de la "revolutionarii" proaspat platiti, de la baietii lui dogaru sau poate de la ultrasii becalieni. Un tratament-soc cu tinctura de ciomag va rezolva rapid si eficient problema plagiatului. Credeti ca asa ceva este imposibil? Ei bine, va inselati. Nu doar ca este perfect posibil dar asemenea actiuni vor beneficia de sprijinul larg al populatiei (7,4 milioane...). Dozele regulate si consistente de anatema 3 (un fel de brotine zero dar pe baza de fecale...) vor asigura nivelul necesar de ura, ce-i drept pana la primele pensii neplatite...
    Va mai amintiti de bucurestenii aia cu fetele schimonosite de ura care-i aplaudau pe minerii veniti sa "rezolve" Piata Universitatii? Ei bine, o sa-i vedeti din nou, dixit!
  • +2 (2 voturi)    
    Daca Basescu (Joi, 6 decembrie 2012, 11:05)

    Gabi M [utilizator]

    ar fi avut macar una din ocupatiile" spuse de Carlanul plagiator alias pisoi al motanului Felixar fi iesit securistul turnator Felix cu dovezile.Am vazut doar o postare pe toate comentariile la articole ale unuia numit Comandor Lulu Traian(un postac USLacom) si ieri la IRealitatea Doriu Bucsu prezenta niste liste in care se vedea clar ca acolo unde era trecut numele lui Basescu,locul respectiv fusese sters si pe urma trecut cu alte litere si ingrosat numele lui Basescu.Listele erau de cand Basescu era elev.Alta facatura a USLasilor si a lui Gusa.Iar Carlanul ar trebui sa guverneze si nu sa stea tot timpul la TV.
  • +3 (3 voturi)    
    Are nevoie de sprijin medical profesional (Joi, 6 decembrie 2012, 13:00)

    Bogdan_1 [utilizator]

    domnul plagiator deoarece "logica" sa a deraiat rau. Inteleg ca daca Presedintele e platit din bani publici si nu are voie sa comenteze el, ponta plagiatorul are voie fiind platit din bani privati (probabil voiculescu, o figura ne-patata a politicii si afacerilor). Apoi daca nu ai fost ofiter inseamna ca ai fost informator, probabil aplica rationamentele din cazul sau si al gastii de pe langa (Ghise, Voiculescu, Antonescu, etc). E eun real pericol ca un astfel de idivid cu tare evidente sa conduca executivul. Catastrofa economica si sociala sunt evidente (pe cifre nu pe "senzatii") ce mai trebuie sa asteptam pentru a elimina astfel de accidente din functiile publice. Sper ca doar alaegerile. Daca am fost pacaliti o data nu e vina noastra, daca vom fi si a doua oara atunci e vina noastra si ne meritam soarta.
  • +1 (1 vot)    
    tu ai timp??? (Joi, 6 decembrie 2012, 14:05)

    oho [utilizator]

    dar tu ai timp sa stai la antene si sa nu guvernezi?
    ca se pare ca mai nou guvernul nu mai e la palatul victoria ci la j-antene!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by