VIDEO Traian Basescu: Actualul guvern condus de doctorul Ponta este predispus la fraudarea alegerilor / Va declar public si fara nici o retinere si pe proprie raspundere ca nu am fost nici ofiter de contrainformatii, nici ofiter de Securitate acoperit, nici ofiter SIE acoperit / Ponta a mintit cind a spus ca POSDRU s-a deblocat, dar fondurile au fost taiate cu 25% / Partidele din USL vor sa supravegheze reciproc la consultarile pentru premier, sa nu le scape piciorul

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 5 decembrie 2012, 18:21 Actualitate | Politic


Presedintele Traian Basescu a spus miercuri intr-o conferinta de presa ca "Actualul guvern condus de doctorul Ponta este predispus la fraudarea alegerilor", cerind Executivului sa faca public numarul alegatorilor si cerind rezolvarea situatiei cetatenilor romani din strainatate. Basescu a respins acuzatiile lui Victor Ponta conform carora ar fi fost ofiter de Contrainformatii si a avertizat ca "in politica, atunci cand ai fost ofiter acoperit al unui serviciu de informatii, nu ai decat o solutie, sa faci public acest lucru. Altfel, poti fi supus oricarui santaj". In ceea ce priveste desemnarea premierului, Basescu a spus ca pe lista sa nu sint Ioan Rus sau Calin Popescu Tariceanu, dar nu a negat ca Ponta ar putea fi viitorul prim-ministru.

Vezi cele mai importante declaratii ale lui Traian Basescu

  • As incepe cu un drept la replica pentru premier. Zilele trecute era framantat ca as fi putut face politie politica sau mai grav ca as fi fost ofiter de contrainformatii.
  • In ce priveste politia politica, va prezint avizul 521 din 27 sep 2004, cand eram in pozitie, eliberat de CNSAS
  • Am avut si un proces cu Mugur Ciuvica, pe care l-a pierdut, pe asemenea afirmatii. Nici acum nu mi-a platit jumatatea de milion ca daune morale
  • Mai grav mi se pare insa un premier care spune de seful statului ca a fost ofiter de contrainformatii. E o afirmatie grava
  • Va declar public si fara nici o retinere si pe proprie retinere ca nu am fost nici ofiter de contrainformatii, nici ofiter de Securitate acoperit, nici ofiter SIE acoperit, nu am avut nici o astfel de calitate. Daca as fi avut-o sa stiti ca nu m-ar fi impiedicat sa-mi exercit functia de presedinte, dar ar fi trebuit sa o fac publica dintr-un motiv simplu: Era o obligatie morala si un om care a trecut prin calitatea de ofiter intr-un astfel de serviciu, fie dinainte de revolutie, fie dupa, poate ramane un om cu dubla comanda
  • Or, in politica, atunci cand ai fost ofiter acoperit al unui serviciu de informatii, nu ai decat o solutie, sa faci public acest lucru. Altfel, poti fi supus oricarui santaj si nu poti fi considerat un politician care isi exercita liber functia
  • La aceasta afirmatie a lui Ponta raspund fara retinere, nu am avut nici o calitate de ofiter acoperit, sunt ofiter in rezerva de marina
  • Obligatia pentru a nu fi un politician cu dubla comanda ar fi fost sa anunt public apartenenta la un serviciu de informatii, altfel nu ai ce cauta intr-o functie publica de asemenea dimensiuni pentru ca oricand serviciul te poate cauta si risti sa faci greseli cand te cauta un serviciu de informatii
  • Vreau sa vedeti message boxul USL-ului pentru 5 decembrie, aceasta este (prezinta un document). Unde e subliniat cu rosu, e vorba de Traian Basescu. In patru pagini sunt mentionat de 25 de ori.
  • Cel de ieri ma mentioneaza de 19 ori, dar e unul foarte interesant care arata ce a fost aceasta campanie si cat de mincinos e victor Viorel Ponta, altfel doctor, doctorul Ponta, cu coabitarea. Pagina 2 - Sa venim la vot cat mai multi pentru infrangerea lui Traian Basescu
  • Cand e cinstit Viorel Victor Ponta, cand vorbeste de coabitare, sau cand face tinta de coabitare din presedinte, care nu e in campanie?
  • Dar trebuie sa ma apar, nu pot sa nu reactionez. Un alt mesaj, ridicol deja: Pentru ca Traian Basescu sa nu mai conteze in viata. Acest tip de mesaj arata obsesia pe care o au oamenii acestia, dar as vrea ca Victor Ponta sa stie ca am contat mult in viata lui ca sa fie prim ministru, dar nu stiu cat o sa mai contez si pana cand
  • Cu Crin Antonescu nu am nicio surpriza, dar cu Victor Viorel Ponta, care vrea sa para un doctor, deci un om instruit, cu masterate, cutia de mesaje in care ataca in continuu presedintele il descalifica



Despre alegeri

  • Actualul guvern condus de doctorul Ponta este predispus la fraudarea alegerilor. Mai sunt trei zile si creaza conditii de fraudare prin neanuntarea numarului de electori
  • E obligatia guvernului sa faca public numarul de cetateni cu drept de vot
  • Ii atentionez sa nu uite ca la referendum pe cei 500.000 de romani cu domiciliul stabil in strainatate, ei trebuiesc inclusi in listele electorale permanente din diaspora
  • Ca sunt 500 in Elvetia, 1.800 in Italia, vorbesc de cei cu domiciliu stabil, ei sunt parte din corpul electoral permanent al carui domiciliu e cunoscut iar evidenta e la MAI
  • Atentionez guvernul ca ia romanilor dreptul de vot. Nu e posibil sa ingadui votul militarilor, si foarte bine ca s-a gasit formula pentru a vota, dar sa nu dai drept de vot celor care au sederi statuate legal pe teritoriul altor state de mai mult de sase luni e un act de frauda si de impiedicare a votului
  • Avem studenti, oameni care lucreaza cu contracte de munca, cercetatori la studii, iar acestor oameni doctorul Victor Viorel Ponta le-a interzis dreptul de vot
  • Stiu ca se feresc de cei care lucreaza afara, pe ei nu-i pacaleste nici trustul Antenelor, nici Gusa, nici Ghita, dar sunt drepturi constitutionale care trebuiesc respectate
  • Guvernul are obligatia ca imediat sa clarifice dreptul de vot al celor cu sedere legala pe mai mult de sase luni in strainatate



Despre relatia cu UE

  • Constat ca se deterioreaza continuu relatia, iar in noiembrie guvernul a primit o avalansa de scrisori care nu-i aduceau cele mai bune vesti
  • Prima - la care am vazut un adevarat scenariu, e un ziarist de pe la Cluj venit, are ceva mai mult par decat mine, si care face un mare scenariu cu Victor Ponta, vesti bune, la care Ponta - ce vesti bune? S-a deblocat PSODRU
  • Ponta tocmai avea si el exemplarul, dar i-au mintit in ce era in scrisoare. Face parte din modul de a guverna al lui Ponta, si vreau sa clarificam lucrurile. Dr Ponta a spus ca s-au deblocat banii. Vreau sa va spun ce scria in scrisoare. In scrisoare se constatau progrese, si era timpul sa fi facut si Ponta ceva progrese. Pe urma vin insa realitatile: guvernul Ponta, pentru a putea face sceneta cu ziaristul de la Cluj, a acceptat anulari de finantari cu 25%. Asta inseamna ca toti cei care au primit finantari pe PSODRU trebuie sa ramburseze 25% din ce au primit. Vorbim de universitati, de IMM, de oameni tineri care au vrut sa-si faca o afacere
  • Pentru ca in timpul campaniei sa aiba loc sceneta ziaristului cazut in extaz si Ponta care venea cu banii in studio, guvernul a acceptat fara nicio retinere corectii de 25% pentru banii pe care i-a dat deja
  • Imi deau seama ce inseamna sa primesti pe POSDRU un proiect de un milion de euro, si sa dai acum 250.000 de euro inapoi
  • Eu cred ca guvenrul a fost incompetent in negociere si pentru ca nu a facut nimic de la instalare a acceptat fara remuscari corectii de 25%. Sunt sume foarte mari
  • In aceeasi scrisoare, se mai spune un lucur: toate facturile trebuiesc refacute cu aceasta reducere de 25% pana pe 15 decembrie, pentru ca pana in 30 de cembrie sa se faca plati pana la 130 mil euro, pentru ca Romania sa nu aiba sume dezangajate
  • Ce va spun e complicat, dar subliniez ca avem o problema pe care o vor suporta beneficiarii de resurse, pentru ca dl Ponta a preferat sa nu spuna acest adevar inainte de 9 decembrie: de dragul de a putea face sceneta fericirii pe bani europeni a sacrificat pe toti cei care au primit bani pe POSDRU in 2009 - 2011. Putea negocia o corectie mai mica, 25% e o corectie uriasa
  • Tot in probleme europene, trebuie remarcata scrisoarea Comisiei din 5 noiembrie cu privire la ANRE, unde guvernul e atentionat ca procesul de desemnare a membrilor in consiliul de reglementare e iinacceptabil
  • S-a facut o selectie netransparenta, fara criterii, fara o suficienta informare publica pentru ca oameni de valoare sa poata candida
  • O alta problema o avem in zona Schengen. Va arat hotararea consiliului european din 12 mai 2012 in care se preciza foarte clar ca: la nivelul CE se recunosc eforturile Bulgariei si Romaniei. CE solicita Consiliului sa identifice si sa aplica masuri pentru extinderea cu succes a spatiului Schengen, pentru a include Romania si Bulgaria
  • Tot aici se spune: CE solicita guvernelor sa revina asupra acestei chestiuni pentru a adopta decizia la Consiliul JAI din septembrie 2012, cand Romania trebuia sa primeasca data de intrare in Schengen
  • Constat ca guvernul a dormit in campanie, la consiliul JAI de maine, care analizeaza starea spatiului Schengen, nu numai ca nu se reia problema datei de acces a Romaniei, dar suntem inclusi intr-un raport care vizeaza functionarea spatiului si doar nu ni se stabileste un nou proces de monitorizare
  • Cred ca doctorul Ponta trebuie sa ia foarte in serios acest proiect care va fi maine pe masa consiliului JAI si sa dea mandat reprezentantului guvernului sa se bata pentru stabilirea unei date
  • Romania, nefiind membru Schengen, nu are obligatia sa accepte astfel de remarci prin care suntem tratati ca statele din spatiul Schengen care au probleme
  • Atrag atentia guvernului - numai sa nu inteleaga sa se duca sa dea pe acolo cu veto - trebuie sa faca o negociere buna. E evident ca guvernul a dormit in ghete daca s-a ajuns ca la nivelul proiectului de azi sa avem lucruri care ne dau inapoi
  • Apelul meu public la guvern e sa gestioneze maine cu responsabilitate referirile la Romania, care nu e in spatiul Schengen. Aceste formulari ne fac sa facem cativa pasi inapoi
  • O alta chestiune hazlie: Guvernul a cerut sa poata sa utilizeze bani europeni pentru plata mai buna a celor ce lucreaza cu fonduri europene. Ei au oricum, directorii au salariu mai mare decat presedintele si iau 75% la salariu si nimeni nu le-a cerut inca niste criterii de performanta
  • Nu as vrea sa fi fost unul dintre cei care sa fi primit scrisoare din 15 noiembrie in care Comisia Europeana  spune poate va reformati putin, poate faceti o evaluare a personalului existent, poate gasiti niste criterii de plata functie de performanta, poate va introduceti oamenii care raspund de gestionarea fondurilor europene in niste cursuri de specializare si pe urma discutam sa le dam bani europeni
  • Scrisoare e de o ironie rece si dura si nu as vrea sa fiu destinatarul acestei scrisori
  • Solicitarea a fost neinsipirata, cand performantele manageriale sunt atat de slabe la absorbtie


Despre desemnarea premierului:

  • Nu o voi aborda in profunzime. Am inteles ca dr. Victor Viorel Ponta stie lista scurta pe care o am, nimic nou sub soare, dar surprinzator e ca unii se afla in treaba
  • Am vazut ca dl Tariceanu nu s-ar dezonora primind aceasta functie. Bai frate, dar cine ar fi vrut sa te onoreze? Nici nu mi-a dat prin cap
  • Altul care nu s-ar dezonora si nu a vrut nimeni sa-l onoreze e dl Rus. Draga dl Rus, iti spun si tie ca nu esti pe lista mea scurta, asa ca nu va mai perpeliti cu onorul ca ramane nereperat
  • Oare ce ar fi daca pe lista mea scurta ar fi Adrian Nastase? sau dl Voiculescu?
  • O seara buna (rade)

Intrebari si raspunsuri


Ati desemna un premier de PDL daca nu obtine cele mai multe mandate?
Deocamdata pe lista mea scurta nu se afla Tariceanu, Rus si fac un test cu Adrian Nastase si cu Dan Voiculescu (rizind). In ce priveste desemnarea, aceasta va fi rezultatul consultarilor de dupa alegeri. Pana atunci, nu fac nici un scenariu. Mi-e usor sa spun cine nu pote fi desemnat, dar cine poate nu o sa spun niciodata acum.

Luati in calcul ipoteza de a desemna un premier care nu are majoritate?
Niciun premier nu are majoritatea pana cand nu o probeaza in parlament. Majoritatile nu se declara, ele se constata in parlament. Si eu pot spune ca am majoritate cu parlamentul actual sa fiu premire, dar ma credeti?

Ce pasi au facut in numirea procurorilor?
Nu am primit nimic, nici o solicitare de discutie, zero actiune din partea ministrului Justitie

Aveti alte informatii legate de fraudarea alegerilor?
Nu. Am doar backgroundul lor. Este un lucru elementar, aici pui tot procesul sub semnul intrebarii, sa nu anunti public cifra de control. Avem dreptul sa stim cati cetateni cu drept de vot are Romania. Nu vi se pare firesc sa fie anuntata aceasta cifra? Eu cred ca e o solicitare elementara. Din capul locuilui se creaza suspiciuni. Daca peste asta vii si nu anunti numarul de cetateni din strainatate, nu se recunosc acte de indentitate ale celor cu activitati temporare mai mult de sase luni in UE, e un alt element de suspiciune. Eu nu spun ca Dragnea o sa reactiveze masinaria de furt, dar daca au introdus aceste necunoscute suspiciunea este mare. Guvernul are obligatia sa anunte numarul cetatenilor romani cu drept de vot

De unde aveti acele mesaje ale USL?
Deja le-am dat adresa in mail, si pot sa mi le trimita direct, pentru ca altfel mi le dau colegii lor

Sustineti ideea participarii romanilor la vot in numar cat mai mare?
Categoric da

La consultari veti invita partidele sau uniuni?
Categoric partidele, constitutia face referire strict la partide. In legea partidelor definitia pentru partide si aliante e diferita. Eu nu pot incalca Constitutia. Ar mai avea un efect daca as accepta sa discut cu aliante. Mai ales cand vorbim de USL, care spune ca ia peste 50%, nu as mai avea dreptul sa consult celelalte partide. Citind corect definitia aliantei si a partidelor, daca nici un partid nu are 51% toate au dreptul sa participe la consultari, la sansa de a se afla intr-o alianta. Daca eu as pune ok, tratez ca pe partid o alianta, pe celelalte nu mai am dreptul sa le consult.

Ne puteti da cateva exemple de cine nu poate fi desemnat premier?
Banuiesc ca aveti simtul umorului, cu siguranta nu va fi Nastase, Voiculescu, Tariceanu sau Rus

Dar Victor Ponta?
Puneti-l pe lista dvs.

Liderii USL au anuntat doua persoane ca fiind sigur ministri, Fenechiu si Dragnea. Veti refuza numirea lor in functie, pentru ca au dosare penale?
Legal vorbind nu am dreptul sa nu semnez decretul daca parlamentul voteaza. Daca nu vor fi insa parlamentari, o data cu decretul de investire semnez si decretul de suspendare din functie. Daca vor fi vor trebui sa mearga la Parlament

Cezar Preda spunea ca ocupati timpul de emisie dvs si Ponta
Pe a lui Cezar Preda sigur o incurc

Il veti da in judecata pe premierul Ponta?
Cred ca ii fac altceva

Ce anume?

E... (rizind)

Veti invita separat partidele care compun USL?
Si eu si trebuie sa respectam Constitutia, voi invita partidele

Si daca nu o vor face?
Inseamna ca nu vor sa vina la consultari. Au mai facut asta, dar miza era mult mai mica. Eu nu imi permit sa incalc procedura cand e vorba de consultari pentru formarea unui nou cabinet. Vor trebui sa intelegea ca nu am nicio posibilitate de a fi dragut cu ei. Si vor trebui sa aiba incredere unii in altii, aici e principala problema, sa nu scape cumva piciorul unul dintre ei, vor sa se supravegheze unii pe altii

Mihai Tanasescu ar raspunde?
Mihai Tanasescu ar raspunde oricand, dar il vedeti plecand de la BEI? E un om extraordinar de bun pentru a face fata unor situatii de criza, dar nici prin cap nu mi-ar trece sa-l desemnez premier in conjunctura actuala







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















17690 vizualizari

  • -58 (96 voturi)    
    Asteptam cu viu interes... (Miercuri, 5 decembrie 2012, 18:27)

    cristian_n [utilizator]

    Povetele ilustrului conducator...pot pune CD-ul cu povetele anterioare?
    Or semana???
    • +48 (62 voturi)    
      astept cu nerabdare sai il votez pe trubadur (Miercuri, 5 decembrie 2012, 19:55)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

      Victor Socaciu, marele parlamentar trubadur, vine sa ceara votul celor care nu au "competenta" sa spuna daca e bine sau nu sa mai rarim numarul de parlamentari - Referendumul din 2009
      • -27 (41 voturi)    
        BASESCU - Penal pentru violarea corespondentei (Joi, 6 decembrie 2012, 0:01)

        GePopescu [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        Traim in cea mai securista tara din lume! E incredibil ca un presedinte sa se dea mare in conferinta de presa ca are mailbox-ul alora de la USL. Asta e o chestie penala. Daca s-ar aplica legea, Basescu ar trebui sa stea la mititica intre 2 si 6 ani. Credeti ca se va applica legea? Desigur nu! Doar traim in dictatura!
        • +20 (24 voturi)    
          Dumneata stii ce vorbesti?? (Joi, 6 decembrie 2012, 5:20)

          yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui GePopescu

          Evident nu! stii la ce s-a referit presedintele??
          Chiar crezi ca un asemenea comentariu poate sa prezinte vreun dram de credibilitate?!!?
        • -15 (25 voturi)    
          cine este smecherul asta? Presedintele Romaniei? (Joi, 6 decembrie 2012, 8:49)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui GePopescu

          Imposibil!
          Voi vreti sa ma pacaliti....m-am simtit ca la camera ascunsa , cand urmaream iesirea individului asta, pe care, nu stiu din ce motiv, il transmit toate televiziunile.
          Ma asteptam ca, in orice moment, sa apara niste tipi razand si sa-mi spuna ca totul este o gluma, sunt la camera ascunsa, ala de la tv. este un actor de comedie, comedie burlesca....
          De fiecare data cand apare, raman uimit.
          Asta este un presedinte de tara?
          Incredibil!
          Asa ceva nu a mai existat nicaieri in lume, mai penibil de atat nu se poate...dar apare iar si iar si de fiecare data imi arata ca se poate.
          Mai penibil si mai penibil, incredibil de penibil.....jalnic, caraghios, grotesc .
          Toate epitetele din dictionar nu ajung sa-l descrie pe personajul asta de cosmar.
          Banuiesc ca asta este efectul lui asupra tuturor telespectatorilor care nimeresc pe aparitiile lui....
          Nu ma mir ca lozinca electorala la ordinea zilei este
          "votez orice, pe oricine, numai scapati-ne de asta !!!!"
          • +11 (13 voturi)    
            oricat (Joi, 6 decembrie 2012, 9:13)

            ggna [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            de penibil ti s-ar parea, faza cu 25% e adevarata!
            Si asta DOARE! DOARE rau de tot...
          • +13 (17 voturi)    
            BULA..... (Joi, 6 decembrie 2012, 9:46)

            banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            mi se pare ca ai probleme cu nervii ,si din cauza asta ai vise urate ! Sau ati ajuns atat de cronici (voi cu cacarau,pontadottore si altii )Incat nu vedeti in fata Ochilor doar pe Basescu ?
            • -5 (7 voturi)    
              parerea mea (Joi, 6 decembrie 2012, 16:23)

              roxanaa [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

              Traian Basescu continua sa ne minta,dupa toate minciunile indrugate de acesta timp de 8 ani,cum mai are curajul sa o faca iar?
              • +5 (7 voturi)    
                Nu vreau sa fiu dur. (Joi, 6 decembrie 2012, 17:45)

                banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui roxanaa

                Stimata roxanaa.....(tiai pus pseodonim
                nume de femeie ) ! Sar putea sa nu fii !
                Dar te rog fii amabila si spunene macar o singura minciuna spusa de Basescu !
                Dar sunt sigur ca in mintea ta plina de ura si dispret ,nu vei gasi asa ceva !
                Ah ,da ______, precis vei veni cu cele cinci minute , Dar pentru declaratie aceia esti prea proasta, sa o ingelegi , din contxtul in care a declarat acea fraza !
                • -2 (2 voturi)    
                  inteligenta, gradul de cultura se vad si din..... (Vineri, 7 decembrie 2012, 13:17)

                  Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui banateanul.

                  modul cum te exprimi in scris.
                  "tiai pus"
                  "pseodonim"
                  "spunene "
                  "pentru declaratie aceia"
                  "sa o ingelegi"
                  "a declarat acea fraza"
                  etc.
                  Inteleg ca ai scris la betzie dar...totusi....
                  Lasand la o parte marlania sa spui cuiva "esti prea proasta", ma intreb cui i se aplica mai bine aceasta acuzatie.....nu cumva tie?
              • +2 (6 voturi)    
                Parerea mea (Joi, 6 decembrie 2012, 18:07)

                ty [utilizator] i-a raspuns lui roxanaa

                Tu minti ca minte.
          • +4 (8 voturi)    
            mda (Joi, 6 decembrie 2012, 13:31)

            nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            apare din cand in cand, cateodata.

            copilotii sunt de permanenta pe trei canalii, de au plictisit pana si pe juranlistii(hahaha !) gazda.

            de la aparatie la aparitie, base lasa timp de comentarii, cateva zile.

            copilotii spun aceleasi minciuni de dimineata pana seara.
            ei afirma, ei comenteaza propriile afirmatii, ei isi dau dreptate unul altuia, se completeaza...
            plagiatorul si repetintele !
        • +11 (13 voturi)    
          A fii normal (Joi, 6 decembrie 2012, 9:37)

          banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui GePopescu

          este un cadou superb dat de Dumnezeu .
          A fii a-normal este o pedeapsa data de Dumnezeu ! Te intreb TU unde crezi ca esti incadrat ? in care dintre cele doua categorii ?
          Eu sunt convins ,poate si multi sunt de aceasi parere ca in prima categorie NU!
        • +8 (10 voturi)    
          citeste inainte sa dai cu bata in balta (Joi, 6 decembrie 2012, 10:28)

          b74cbd [utilizator] i-a raspuns lui GePopescu

          "De unde aveti acele mesaje ale USL?
          Deja le-am dat adresa in mail, si pot sa mi le trimita direct, pentru ca altfel mi le dau colegii lor"

          Acum intelegi de unde are mesajele ?
          • 0 (0 voturi)    
            A inteles el foarte bine (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 2:12)

            leu romanesc [utilizator] i-a raspuns lui b74cbd

            ... dar vrea sa lanseze zvonul ca Presedintele a violat corespondenta cuiva, poate prinde in plasa vreu inteligent ca cea de la Antena 3 care l-a intrebat pe Presedinte, gindea ea cu iscusinta, "de unde aveti/ati primit mesajele?" Poate, poate prinde in plasa vreunul care nu pricepe o iota din povestea cu "inbox-ul" si incepe sa raspindeasca din gura in gura "auzi, dle, Basescu a furat corespondenta USL-ului?! E penal dle! Auzi comedie! Trebuie sa-l umflam!" Uitati-va la schema postarilor USL-iste de pe acest thread, toate au aceeiasi structura, defaimare, inscenare, asasinare, distragere de la esential, exacerbarea emotiilor si inflamarea urii - indendeamna sa votam din ura, ca daca este sa votezi din ratiune in nici un caz nu votezi cu un plagiator si cu gasca lui comunista care au faultat tara pina la pierderea oricarui credit international si pina la falimetarea economiei aducindu-ne in 7 luni la un mare MINUS
        • -4 (6 voturi)    
          asa e, traim intr-o tara securista (Joi, 6 decembrie 2012, 10:46)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui GePopescu

          Nu pot sa cred ca exista cineva care sa il creada pe Basescu, cand spune ca nu a fost ofiter acoperit de securitate.
          Dragi copiii, pe acele vremuri nimeni nu iesea din tara daca nu era cel putin informator al securitatii....cum sa credeti voi ca Basescu a fost pus capitan de vapor de cursa lunga, sa mearga prin Singapore si Taiwan, orase ce reprezentau capitalismul, fara sa fie ofiter de securitate, sau macar informator cu nume de cod?
          La Ministerul Finantelor se stia clar: plecau doar securistii....si era concurenta si intre securisti sa pleci in afara, la un curs minim de pregatire sau cu vreo delegatie in vreo tara araba. Cand te intorceai faceai un raport nu cu ce ai invatat acolo, ci cu cine te-ai intalnit, ce ai facut, ce ai vorbit. Iar colegul care venea cu tine facea si el un raport, te turna pe tine, in timp ce tu il turnai pe el. Era vai si amar daca cumva povestile nu coincideau, chiar si la nivel de amanunte.
          La companiile de comert exterior, unde se pleca mai mult, era si mai rau. Varanul (adica Voiculescu) e si mai prefacut decat Basescu cand spune ca nu a fost informator si ofiter de securitate. Pai nu avea ce cauta sa plece in strainatate, daca nu era securist. In companiile de comert exterior, cine nu era securist, lucra maxim la logistica (incarcat si descarcat marfa din tir).
          Nu mai credeti pe nimeni dintre cei plecati pe afara inainte de 1989, cand spune ca nu a fost informator.
          • +1 (5 voturi)    
            Dati-mi voie... (Joi, 6 decembrie 2012, 11:50)

            gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            "Dragi copiii, pe acele vremuri nimeni nu iesea din tara daca nu era cel putin informator al securitatii...." deci ai fost printre ei de stii asa de bine....?
            • -3 (5 voturi)    
              nu am fost printre ei (Joi, 6 decembrie 2012, 13:36)

              bancher [utilizator] i-a raspuns lui gab0iu

              dar se stia f bine. Prima iesrie din tara a mea a fost in 2003.
              Toata lumea stia ca nu poti sa pleci daca nu esti informator sau securist. Numai cei nascuti dupa 1989 mai cred ca se putea iesi pe bune.
          • +3 (5 voturi)    
            deci Nastase? (Joi, 6 decembrie 2012, 11:52)

            foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            nu a fost rep.Romaniei pe la Stockholm, intr-un institut de justitie internationala (sau cam asa ceva - vezi CV).???? deci si Nastase este Secu? dar Ilici - 5 ani la Moscova? dar I.M. Pascu absolvent al Acad.Frunze? dar Pandele, sotul Gabrielei, fost si comandant de vas? vezi ca la capitolul plecati afara PSD conduce de mult, cu mult! Iar in PNL: Quintus, Stolnici, AMedeo Lazarescu?
          • 0 (0 voturi)    
            Alege-l pe Ponta si mafia lui ... (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 2:27)

            leu romanesc [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            ca el n-a fost securist dar face politica securistilor si a comunistilor (Iliescu & Co) care il sustin din umbra si din Parlament si din inchisori (vezi Adrian Nastase), si a informatorilor deghizati ani si ani in dizidenti in occident (vezi d'alde Radu Campeanu) Si-au modelat USL-istii bine instrumentul de distrugere a tarii, au gasit un personaj fara constiinta in Ponta, un executor fidel al campaniilor de asasinare politica a opozitiei. Crede-l pe plagiator - va face sa triumfe hotia si impostura in Romania - de ce nu? Daca pe el l-au ajutat sa ajunga prim ministru este un exemplu pe care il pot urma si alti dragi copii!
        • +2 (4 voturi)    
          gepopescu (Joi, 6 decembrie 2012, 15:25)

          con [utilizator] i-a raspuns lui GePopescu

          vorbeste gura fara tine - nu-ti doresc sa cunosti dictatura , cu toate ca ai merita din plin
      • +2 (2 voturi)    
        mai spunea ... (Joi, 6 decembrie 2012, 14:10)

        lucyan [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        ca parlamentul este elita poporului roman...
        poate au ajuns aceste lcururi si la cei din coplegiul unde candideaza, daca candideaza si poate romanii nu vor mai vota un asemenea specimen...
    • +37 (43 voturi)    
      Nu seamana. (Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:18)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

      Pentru ca in celelalt nu a zis ca Guvernul este PREDISPUS la fraudarea alegerilor ca la referendum. Incepe JAFUL USL.

      http://anticoruptie.hotnews.ro/stiri-anticoruptie-13751877-fiul-ministrului-apararii-trimis-judecata-dosarul-fraude-referendum.htm

      http://www.hotnews.ro/stiri-esential-13666762-detinutii-scutiti-taxe-eliberarea-actelor-identitate-pentru-putea-vota-proiect-oug.htm

      http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12747829-cronologie-sirul-actiunilor-usl-care-dus-suspendarea-lui-traian-basescu.htm
      • +22 (28 voturi)    
        Ponta, ofiter acoeperit SRI!!! (Miercuri, 5 decembrie 2012, 22:10)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        Traian Basescu privind declaratiile lui Ponta ca ar fi ofiter sau informator al Securitatii: " Nu am fost nici securist, nici ofiţer SIE sau SRI acoperit!".

        Mircea Marian in seara asta pe Facebook: "Prin martie, aprilie, a venit in emisiunea pe care o aveam la tvr info un lider psd, nu dau nume, pentru ca discutia a fost off the record, care, dupa emisiune ne-a zis: Ponta este ofiter sub acoperire al SRI. Scurt, fara "se poate" sau "am auzit. Nu inventez nimic. Ioana (Lupea) a fost martora."

        Traian Basescu stie, Mircea Marian confirma...
        QED!...
        • -10 (12 voturi)    
          se confirma, esti cu caputzul.... (Joi, 6 decembrie 2012, 8:54)

          Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          "Prin martie, aprilie, a venit in emisiunea pe care o aveam la tvr info un lider ppdd, nu dau nume, pentru ca discutia a fost off the record, care, dupa emisiune ne-a zis: Marian Eugen este agent sub acoperire al spitalului 9. Scurt, fara "se poate" sau "am auzit. Nu inventez nimic. IMaria (Tereza) a fost martora."
          Iata, am scris asta pe un site de stiri foarte important, deci putem spune ca pe Hotnews a aparut stirea comform careia marian eugen este cu caputzul........

          O stire in care apar nume ca Mircea Marian, Ioana Lupea.....este o anecdota, un banc doar.
          • +17 (19 voturi)    
            Exact (Joi, 6 decembrie 2012, 9:42)

            Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            sunt aceleasi bancuri proaste ca ala cu Basescu fiind ofiter de securitate. Nimic dovedit, insa patronul tau Voiculescu chiar a fost informator si este dovedit. Naspa, nu?
          • +3 (5 voturi)    
            am descoperit! (Joi, 6 decembrie 2012, 11:54)

            foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

            deci ozule tu esti controlorul lui Ponta si l-ai dat afara pt. imbecilitate, asa ca stii precis ca nu e, in timp ce stii precis ca TB este! Caputzul oz (eu stiu ca ... nu doare, dar ridicolul nu ustura?)....
        • -3 (9 voturi)    
          este o stire exceptionala (Joi, 6 decembrie 2012, 9:04)

          nellino [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          un ofiter SRI raspunde directorului SRI care raspunde cui? exact, licuriciului sef!!

          inseamna ca Traian Basescu, atunci cand l-a pus prim-ministru stia pe cine ia copilot!

          pentru mine inseamna ca il va numi din nou :)))

          PS: te las pe tine sa judeci daca fapul ca Traian Basescu stia de Victor Ponta ca este ofiter SRI este un lucru bun sau rau! dar cu argumente, te rog!
        • +2 (2 voturi)    
          Si asta explica! (Joi, 6 decembrie 2012, 10:33)

          CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          discursul la investirea lui MRU. Si non-combatul evident al celor doi. Oare are MRU dosarul?
        • 0 (0 voturi)    
          Nici nu conteaza daca este ... (Sâmbătă, 8 decembrie 2012, 2:35)

          leu romanesc [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Nici nu conteaza daca Ponta este ofiter SRI cu acte in regula, este foarte posibil, ceea ce este insa evident este ca le face politica de la A la Z si cu mijloacele lor caracteristice - inclusiv intoarcerea romanului contra roman divide et impera
      • +4 (12 voturi)    
        mare dreptate ai (Miercuri, 5 decembrie 2012, 23:48)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

        sper insa ca esti de acord ca PDL a facut aceleasi lucruri cand era la putere si o va face cat se poate si acum.

        Nu inseamna ca asta justifica furtul, minciuna, impostura, bataia de joc cu care ne trateaza aceasta 'minunata' clasa politica de peste 20 de ani.

        Din pacate inca nu avem metode sa ii indepartam din viata publica, se pare ca nimic nu ii descalifica din pozitiile pe care s-au cocotat.
        • +11 (15 voturi)    
          Si vei avea si mai putine mijloace ... (Joi, 6 decembrie 2012, 7:09)

          yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

          odata guvernarea Ponta inscaunata; vor dispare toate pirghiile prin care statul de drept monitorizeaza cum se implementeaza principiul separarii puterilor in stat; institutiile care in prezent asigura cit de cit functionarea acestui principiu vor fi subordonate direct sau indirect guvernului, adio metode de monitorizare a clasei politice --- de sapte luni de zile Romania este in cadere libera ...
        • +6 (8 voturi)    
          Da. (Joi, 6 decembrie 2012, 9:40)

          Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

          Asta a facut si PDL, insa in acest partid NU se afla ca presedinte de onoare Ion Iliescu si NU voi uita de macelul de la Universitate, sustinut CULMEA de liberali.
    • +19 (25 voturi)    
      regret (Miercuri, 5 decembrie 2012, 21:19)

      fc [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

      ai mintea spalata
      regret ca nu te speli pe dinti
      • 0 (2 voturi)    
        Argumente concrete....ai dreptate... (Joi, 6 decembrie 2012, 19:38)

        cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui fc

        Spalat dintii versus CD versus spalat minte.
        Iar ai tras ceva???
    • +14 (18 voturi)    
      Ilustrului cristian_n (Miercuri, 5 decembrie 2012, 22:34)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

      Ca de obicei tot ceea ce este esential pt tara va lasa indiferenti si luati in bataie de joc - ca ce altceva ati facut de 7 luni incoace la guvernare USL??? Circ in spatele caruia sa va ascundeti incompetenta la guvernare???
      • -4 (6 voturi)    
        8 ani... (Joi, 6 decembrie 2012, 8:42)

        cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui yyyyyy

        De neant.
    • +1 (3 voturi)    
      da, a facut o greseala (Joi, 6 decembrie 2012, 13:24)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

      nu este vorba numai de o intentie de fraudare, ci de o practica, un obicei in care au multa experienta.

      este un lucru hotarat, nu o intentie.
  • -43 (71 voturi)    
    O zi da, o zi nu (Miercuri, 5 decembrie 2012, 18:48)

    evoque [utilizator]

    Daca ard nu se simte in campania electorala atunci o face presedintele.
    Mai avem putin si o sa ascultam discursul presedintelui de trei ori pe zi, iar copii o sa treaca de la "Inger Ingerasul meu..." la "basescu, presedintele meu..."
    • +64 (80 voturi)    
      in scurtul sau interimat, cacaraul tau (Miercuri, 5 decembrie 2012, 19:19)

      nostradamus12 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      aparea zilnic la declaratii si uneori de mai mute ori in aceeasi zi. Fara sa spuna nimic. Eventual ii mai tragea cate un dos de palma vreunui lider european. Doar asa. El dormea mult saracul si de cate ori se trezea credea ca este o alta zi.
      • -27 (37 voturi)    
        Cate clase ai si are??? (Miercuri, 5 decembrie 2012, 19:53)

        cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui nostradamus12

        Doar asa.
        Fara sa spuna nimic.
        "aparea".
        • +15 (21 voturi)    
          Dar tu ... (Miercuri, 5 decembrie 2012, 23:59)

          yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

          cite clase ai (sic!)? ce este "or seamana" ? in comentariul "Asteptam cu viu interes..."
          pe care il faci cu multa graba sa fii primul si sa dai tonul discutiei cit mai departe de esential - de ce as vota cu Ponta/USL? sa aleg dezastrul, compromiterea la scara nationala??? sa dau verde unora care desolidarizeaza Romania de Uniunea Europeana, NATO si parteneriatele strategice pe care le pun in pericol prin gafele pe care le fac zilnic - ce credibilitate au USL/Ponta, Antonescu in fata acestor foruri si in fata mea, cetatean, cind nu fac altceva decit sa trunchieze realitatea ca sa marcheze goluri electorale - totul este minat de ura si razbunare in demersul lor, nimic de ratiune si cumpatare!!! N-au fost in stare sa dea o singura dare de seama publica de cum au cheltuit banii publici in aceste sapte luni??? Ce au facut cu ei? Cum au imbunatatit situatia fata de ce a lasat guvernul precedent??!!?? Unde sunt rezultatele?
    • +47 (53 voturi)    
      nu ştiu ce să zic (Miercuri, 5 decembrie 2012, 19:45)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Eu mi-s căpşunar, n-am de ani buni "televiziune pe români" ca să văd cu ochii mei, aşa că trebuie să mă-ncred în ce găsesc descris în "presa electronică" românească, iar conform acesteia prim-plagiatorul ţării e omniprezent la televiziuni cu interviuri şi premoniţii. Am fost în vreo şase ţări şi nu-mi amintesc ca-n vreuna să-l fi văzut pe prim-ministrul acelora mai des de o dată la două săptămâni, şi asta inclusiv în perioada de criză economică. am impresia că plagiatorul şi uslamul sunt prezenţi "pe micul ecran" mai ceva ca becali şi steaua în perioada lor de maximă mediatizare, 2003-2004.
      • -15 (27 voturi)    
        Inseamna ca... (Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:45)

        finutza [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        ... in Germania n-ai fost, fiindca din ce vad eu pe RTL, coana Angela este de cateva ori pe telejurnalele lor, si rar o zi fara ea.
        • +4 (12 voturi)    
          ... (Miercuri, 5 decembrie 2012, 22:26)

          dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          Eu ma uit la multe programe de stat ale ARD-ului si am vazut rar politica si pe Angela.
        • +6 (12 voturi)    
          telejurnale e una (Miercuri, 5 decembrie 2012, 22:29)

          javier [utilizator] i-a raspuns lui finutza

          emisiuni de declaratii si discutii ii alta
      • -19 (25 voturi)    
        spor (Miercuri, 5 decembrie 2012, 21:19)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        la cules capsuni, iar daca vrei sa fii un om informat incearca sa citesti mai mult, insa invata un lucru:
        Niciodata sa nu crezi ce citesti.
        • +16 (22 voturi)    
          Dar ce ? (Miercuri, 5 decembrie 2012, 22:55)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Sa crezi ce auzi ? Din gura cui ? A lui Ponta ? A lui Antonescu ? Sau Mircea Badea e etalonul credibilitatii ?
        • +5 (7 voturi)    
          >>>>>>>>>>> (Joi, 6 decembrie 2012, 7:46)

          Invincible [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          si niciodata sa nu crezi ce vezi....
          crede numai ce zice Evocu'
        • +4 (8 voturi)    
          Normal (Joi, 6 decembrie 2012, 9:57)

          Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          Doar sectantii adventisti care predica la A3 trebuie crezuti. In rest tot ceea ce se scrie sau se spune e minciuna.
      • -5 (11 voturi)    
        Ai plecat devreme (Miercuri, 5 decembrie 2012, 23:57)

        nicushor [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        Poate ai și tu dreptate că apare prea des plagiatorul, dar asta nu te oprește să dobori recordul la ștampilat voturi de la 7 la 5 secunde. Mult noroc, că tu oricum nu te întorci în țară să iei zile fără plată și tăieri de salariu
      • +13 (19 voturi)    
        Aveti dreptate (Joi, 6 decembrie 2012, 0:05)

        yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        Sunt prezenti pe micul ecran - si nu la guvernare - pt ca ei sunt responsabili cu serviciile propaganda, "guvernarea" o fac din spate papusarii Iliescu, Dan Voiculescu & Co. Dottore si Antonescu si alti citiva ca ei sunt vitrina, spectacolul, circul cum le place lor sa spuna despre altii ca sa distraga atentia de la faptul ca eu sunt de fapt circarii ...
      • +15 (19 voturi)    
        Nasul sau B1 tv ptr diaspora (Joi, 6 decembrie 2012, 1:33)

        emigrant [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        "Nasul" se prinde bine pe net ca si B1. nici eu nu m-am uitat ani de zile. Situatia e nasoala. Prim plagiatorul e dezastru (revedeti emisiunea lui Radu Moraru si Cartianu la Nasul de aseara, cred ca e inca pe net..Tema: Victor Ponta). Cit despre Antene, ptr un om normal care nu s-a uitat niciodata: ti se face greata pur si simplu. Am incercat in toamna asta, am dat peste linsarea lui Horia Georgescu. Altfel de acord nici Obama nu iese mai mult de o data pe saptamina si in general spune ceva.
        • 0 (0 voturi)    
          Link-uri - B1 TV si Nasul TV (Vineri, 7 decembrie 2012, 8:49)

          yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui emigrant

          http://www.b1.ro/live.php

          si

          http://live.nasul.tv/
    • +15 (21 voturi)    
      sclipeste? (Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:44)

      carmabox [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Luceste creierul la cat de spalat e?
    • +15 (21 voturi)    
      lui evoque, corectie la O zi da, o zi nu ... (Miercuri, 5 decembrie 2012, 23:17)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Cred ca vorbesti despre USL, care in loc sa vina in fata romanilor sa spuna adevarul despre cum au gospodarit economia in cele 7 luni de zile de cind sunt la guvernare - atentie, nealesi! - se tin de circ si atac la presedinte ca sa distraga atentia de la escul pe line care l-au inregistrat - de ce as vota USL? de ce? ca sa continue distrugerea si a ceea ce a mai ramas din economie dupa furtul organizat de FSN/PSD timp de trei mandate???!!!
    • 0 (2 voturi)    
      >>>>>>>>>>>>> (Joi, 6 decembrie 2012, 7:42)

      Invincible [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      si ce, nu-i misto?
  • -29 (49 voturi)    
    mdea (Miercuri, 5 decembrie 2012, 19:04)

    demaGOGU [utilizator]

    e clar ca vrea sa ingroape aredeul, cu fiecare iesire musca cate 2-3 procente

    au ajuns deja la 15% dar mai loc in jos...
  • +41 (61 voturi)    
    Doamne, (Miercuri, 5 decembrie 2012, 19:05)

    ty [utilizator]

    mare-i gradina TA si plina de uslasi.
    Sunteti grabiti ca fata mare la maritat.
    • -17 (25 voturi)    
      Te referi la... (Miercuri, 5 decembrie 2012, 19:48)

      cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui ty

      EBA???
      • +8 (14 voturi)    
        Ba, (Miercuri, 5 decembrie 2012, 21:48)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui cristian_n

        ma refer la cei ca tine.
  • -28 (50 voturi)    
    iar? (Miercuri, 5 decembrie 2012, 19:09)

    Azra [utilizator]

    ce mai poate spune? A zis alaltaieri tot
    • +7 (13 voturi)    
      pentru Azra (Miercuri, 5 decembrie 2012, 22:57)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Azra

      Spune ca Guvernul nu a anuntat numarul total al cetatenilor romani cu drept de vot. Si daca nu ai numarul total cred ca intelegi ca se pot manipula procentele, nu?
      Pe tine te intereseaza sau nu numarul de votanti ?
      • -10 (14 voturi)    
        la alegerile astea conteaza cvorumul? (Joi, 6 decembrie 2012, 1:15)

        Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        de ce este, vezi Doamne,atat de important numarul oficial al votantilor?
        Conteaza doar cei care voteaza efectiv.
        Daca basescu bate campii trebuie sa va luati toti dupa el?
        Ati auzit ca pe 9 decembrie se tin alegeri pentru parlament?
        Nu este nici un referendum....
        Daca voteaza doar 10 romani, este legal si asa ramane, cum au votat aia 10.
        Da, m-ar interesa o cifra corecta a votantilor romani, dar nu musai acum, ca nu conteaza.....ci pentru referendumurile viitoare, daca tampenia cu cvorumul se pastreaza.
        (in 2007, la referendumul de demitere de atunci, sigur de rezultatul favorabil, Basescu a zis ca nu trebuie cvorum, ca este nedemocratic si manipulator.....mai tineti minte?)
        Acum, a iesit base cu chestia asta ca trebuia sa se lege de ceva si nu a gasit altceva...
        Jalnic !!!!!!!
        • +7 (9 voturi)    
          Chiar asa?! (Joi, 6 decembrie 2012, 7:46)

          yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

          La orice alegere conteaza sa se stie care este numarul votantilor si, mai mult, cine sunt votantii (in speta listele) din nenumarate motive; la referendum in plus este necesar pt quorum; sa nu se stie care este numarul de alegatori si sa nu ai transparenta totala a listelor este egal cu a expune intregul proces la tot felul de nereguli - exact acesta a fost punctul facut de presedinte; sa nu poti sa verifici in orice moment corelarea dintre numarul total al votantilor si liste inseamna crearea tuturor conditiilor pt frauda
          in exemplul tau, daca toti cei zece sunt morti? sau sub 18 ani? dealtfel si CE a anuntat nu cu mult timp in urma ca va trimite observatori sa verifice cum se vor desfasura alegerile, si au comentat la momentul respectiv ca exista un mare risc de frauda; asa ca nu bate nimeni cimpii, nici presedintele nici altcineva care semnaleaza aceasta deficienta si jalnic este ca cu patru zile inainte de alegeri nu este nici un fel de transparenta care este de fapt mandatata de Constitutia tarii; Ponta arata cu degetul la comisia electorala centrala ca si cum usturoi nu mincat si gura nu-i miroase - asta JALNIC!
        • +3 (5 voturi)    
          Conteaza prezenta (Joi, 6 decembrie 2012, 9:59)

          Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

          Macar pentru a sti cum se vor repartiza voturile celor ce nu castiga din prima etapa. Apoi nu e exclus ca de data acesta dragnea sa descopere ca suntem 45 de milioane de Romania din care 42 milioane votanti USL.
          • 0 (2 voturi)    
            sigur! (Joi, 6 decembrie 2012, 12:02)

            foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_1

            dar ca sa dai prezenta (x%) trebuie sa te raportezi la ceva? sau asteapta votul ca sa declare ca au fost votati 105%??? Parca nu mai poti zbiera daca te voteaza 60% din 40%??? adica 24% !!!!!! Mai zbieri apoi ca TOT POPORUL l-a vrut pe .... ?
        • 0 (2 voturi)    
          18/15/12 (Joi, 6 decembrie 2012, 12:00)

          foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

          daca acum se anunta 18 mil. in timp ce acum cionci luni urlau (ACEEASI) ca sunt numai 15 cum da? pana si creierul tau spalat poate intelge asta!
        • 0 (2 voturi)    
          Daca ajung uslasi la putere (Joi, 6 decembrie 2012, 18:15)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

          nu va conta cvorumul. Toate alegerile vor fi cistigate cu 100%
      • -6 (10 voturi)    
        cum se manipuleaza procentele, ca nu pricep? (Joi, 6 decembrie 2012, 9:02)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        Pot sa spun ca suntem 15 milioane de romani sau 100 de milioane...daca au votat 9 miloane cu USD si 1 milion cu ARD (sa zicem...) atunci USL are 90% si ARD 10 % in ambele cazuri.
        Greu cu matematica la basistii astia.
        Repetati tot ce lanseaza tatucul vostru ca niste papagali.
        • +4 (8 voturi)    
          Comment sters de user (Joi, 6 decembrie 2012, 9:45)

          Lok [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          • +1 (3 voturi)    
            sprijin popular??? (Joi, 6 decembrie 2012, 11:16)

            costache2 [utilizator] i-a raspuns lui Lok

            Sprijinul popular se manifesta la vot! Ai exact atata sprijin popular cate voturi incasezi! Acum nu mai functioneaza boicotarea iar logica "cine nu vine la vot e cu mine" nu se aplica! I-ai auzit pe cei de la ARD sa strige "Nu ma votati! Nu veniti la vot!" ???
            PS: Cu sprijinul popular se lauda doar iubitul nostru presedinte. El era cel care, impreuna cu "poporul", lupta cu sistemul ticalosit si politicienii corupti. Sa inteleg ca cele 5 milioane de voturi cu care a fost ales insemna de fapt ca n-a avut, nici un moment, cu adevarat, sprijin popular?
        • 0 (2 voturi)    
          iar maskirovka? (Joi, 6 decembrie 2012, 12:06)

          foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          daca sunt 15 mil si ai prezenta de 6 mil inseamna ca ai 40%. La 18 mil. cei 6 mil. nu mai sunt decat 33%. Daca din acesti 6 mil iei 60% fata de nr.total ai ori 24% ori 19%. Mai poti urla apoi ca ai tot poporul in spate??? Mai poti zbiera ca tot poporul e de acord cu marirea pretului la gaze sau cu trecerea DNA sub controlul parlamentului? Mai poti racni ca tot poporul il uraste pe Barroso, sau se opune gazelor de sist ???
          • +1 (1 vot)    
            cine nu voteaza, nu conteaza ! (Vineri, 7 decembrie 2012, 8:43)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

            Imi pare rau pentru voi, asta-i democratia...
        • +1 (3 voturi)    
          Chestia cu 15 milioane de votanti (Joi, 6 decembrie 2012, 18:19)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          provine de la Iliescu.
          Repetati tot ce lanseaza tatucul tau ca un papagal.
  • -25 (57 voturi)    
    amintiri! (Miercuri, 5 decembrie 2012, 19:12)

    nenica [utilizator]

    Imi doream doar sa fim o tara puternica, cu oameni cinstiti, cu privatizari transparente, cu firme la bursa cat mai multe, cu o agricultura performanta, cu turism infloritor, cu scoli dotate, cu spitale super modernizate, cu o politie aspra, cu o armata echipata ca si aliatii din NATO, cu functionari respectuosi, cu bugetari simpli si onesti, cu cei din mediul privat intr-o concurenta nedeteminata...
    Suntem in 2012 si nu am o dorinta implinita din cele enumerate! Credeam ca nu sunt eu normal.
    Imi doream un presedinte tanar, viguros, cu discurs inteligent si curat.
    Nu am aceasta implinire a dorintei mele!
    Am primit ura, de fapt injuratura!
    Am primit dispret, taiere de salariu!
    Am primit scandal!
    Si incasam toti ca prostii!
    Pana cand ?!
    Dati cu minusuri, dati cu plusuri, nu sunt curios!
    M-am saturat sa aud limba de lemn.
    Vreau cu totul altceva de la un presedinte.
    Asta nu e presedintele tarii mele.
    • +21 (41 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Miercuri, 5 decembrie 2012, 19:23)

      [anonim] i-a raspuns lui nenica

    • +30 (50 voturi)    
      Daca ar fi Basescu de vina... (Miercuri, 5 decembrie 2012, 19:29)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui nenica

      Ar fi simplu sa rezolvam "neimplinirile" la care visai.

      Lasa ca se zbate USL sa-l scoata presedinte pe "tanarul" Cacarau... L-am vazut ce poate, asta-vara.
      Keep on dreaming...!
    • +18 (30 voturi)    
      Nici o problema, Domnule (Miercuri, 5 decembrie 2012, 19:41)

      Kappa [utilizator] i-a raspuns lui nenica

      O sa aveti unul cum va doriti dvs.din gasca PSD
    • +23 (35 voturi)    
      doar intervantia lui Iliescu..... (Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:23)

      geocrin [utilizator] i-a raspuns lui nenica

      Nici eu nu sunt de acord si multumit cu acest presedinte, dar va intreb stimate domn cum l-ati vedea pe CACARAU ca presedinte?
      Ponta ca prim ministru, este omul care sa ne dea incredere?
      Vedeti normal sa moara la revolutie peste 1000 de oameni nevinovati si Iliescu sa fie presedintele de onoare a USL .
      Are Base bubele lui, dar ce facem cu ceilalti ipocriti care ne dau lectii de democratie sa-i aplaudam si sa-i alegem ca buni.
      • -6 (12 voturi)    
        Iliescu nu este presedinte de onoare USL (Joi, 6 decembrie 2012, 1:18)

        Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui geocrin

        Atat !!!!
        De ce minti?
        • +9 (13 voturi)    
          De ce deturnezi subiectul? (Joi, 6 decembrie 2012, 5:12)

          yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

          Ai inteles foarte bine comentariul, comentatorul a vrut sa spuna presedinte de onoare al PSD - evident pt ca USL este o simpla alianta, punct! Retine on simpla alianta nu un partid, tine minte.
    • +6 (12 voturi)    
      presedintele ...tarii tale, fratulica ? (Miercuri, 5 decembrie 2012, 23:13)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui nenica

      Pai ,altul mai bun nu ai mai fratulica , neamule!! Doar nu vrei sa zici ca nu rad si toate curcile din Oltenia , Dobrogea si ceva sate din Gagauzia de prefertul tau -JIJI?? Auzisi NENICULE?? Vedeate-as cu tulumba la ANTENA 3!!
    • -5 (15 voturi)    
      Minusurile sunt obligatorii dacă ataci pe cine nu (Joi, 6 decembrie 2012, 0:14)

      nicushor [utilizator] i-a raspuns lui nenica

      Hai să lăsăm tăieile de salariu, hai să uităm de salariu fără plată, hai să neglijăm că n tot acest timp se ridicau săli de sport în sate de bătrâni. Vă mulțumim din suflet că existați Majestate, dar cerem prea mult dacă vă rugăm să ne lăsați să trăim? Ați fost prea corect, prea cinstit, prea om, putem spera și la mai bine?
      • 0 (2 voturi)    
        jos salile de sport (Joi, 6 decembrie 2012, 11:30)

        math [utilizator] i-a raspuns lui nicushor

        Noi nu suntem o tara de inotatori ! Tot bugetul trebuie sa mearga in pensii, salariile bugetarilor si ajutoarele sociale.

        Sportul este o preocupare capitalista, si se poate desfasura afara inclusiv iarna. Ski, bob, sanie...
        Este anul victoriei!
    • +8 (12 voturi)    
      Intrebare: si iti gasesti raspunsul ... (Joi, 6 decembrie 2012, 1:37)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui nenica

      la dolenate in Crin Antonescu??? In Victor Ponta?
      Antonescu instigator demonstrat care a iesit la scena deschisa sa instige roman contra roman???
      Panglicar de profesie care insulta bunul simt cu cuvintarile sloganarde din campaniile de prin judete??? Pretins intelectual care se face de ris in fata unei lumi intregi prin lipsa de discernamint atunci cind alege sa foloseasca in discutiile cu reprezentantii UE o limba pe care nu o cunoaste si se umple de ridicol??!!!
      Daca la o asemenea alegere simpla decide atit de gresit urmindu-si orgoliul si parerea superlativa despre sine dar mite cind este chemat sa faca alegeri critice, strategice pt tara ca presedinte??!!! Vai si amar! ce criterii de decizie va folosi! Ponta?? Plagiator dovedit care ii trage inainte cu mistificarile ca un mitoman cronic?? Acestia sunt raspunsul la doleantele tale???
  • -28 (52 voturi)    
    Hugo Chavez! (Miercuri, 5 decembrie 2012, 19:17)

    titirica [utilizator]

    El presidente Basescu si-a propus sa fie mai dictator ca prietenul Chavez.
    E chiar penibil!
    • +12 (18 voturi)    
      stai prost cu gandirea (Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:53)

      Palax [utilizator] i-a raspuns lui titirica

      la modul cum faci asociatiile de atribute, presupun ca cineva care nu te place, tu crezi ca te omoara. Cred ca esti tare suparat in general pe viata.
    • -4 (6 voturi)    
      ai dreptate, seamana mult la stil (Joi, 6 decembrie 2012, 9:08)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui titirica

      Se pare ca asta este modelul , mai recent, al lui bas....un presedinte "noncomformist" (asa se zice tzacanit in limbaj diplomatic...)
    • +4 (6 voturi)    
      Partea cu America Latina e la pontacul copiator (Joi, 6 decembrie 2012, 10:01)

      Bogdan_1 [utilizator] i-a raspuns lui titirica

      El se viseaza lider maximo che guevara. E doar copiatores maximus con minciuna.
  • -24 (46 voturi)    
    NU ACCEPTAM DEMISIA (Miercuri, 5 decembrie 2012, 19:19)

    dincannes [utilizator]

    Preferàm sà-si piardà drepturile de fost presedinte si trebuie fàcut ceva si pentru EBA, in acelas sens.
    • +46 (52 voturi)    
      luati-i intai drepturile lui Ion Iliescu (Miercuri, 5 decembrie 2012, 19:29)

      nostradamus12 [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      si apoi mai vorbim. Putrezesc in pamant aproape o mie de suflete nevinovate din 89, iar bolsevicul vostru sta si acum in capul mesei ca *presedinte de onoare*
  • +40 (56 voturi)    
    Le cam tremura inimile USL-istilor (Miercuri, 5 decembrie 2012, 19:24)

    nostradamus12 [utilizator]

    Desi spun ca nu urmaresc declaratiile Presedintelui Basescu, din informatii sigure, toti liderii usl stau cu ochii atititi asupra televizoarelor. Si asta se intampla inclusiv in sediile lor de partid.
    • -10 (22 voturi)    
      Stim ce-i poate pielea! (Miercuri, 5 decembrie 2012, 19:55)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui nostradamus12

      Ne poate trage presul de sub picioare in orice moment.
    • +5 (21 voturi)    
      De unde stii? (Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:03)

      OvidiuDiaconescu [utilizator] i-a raspuns lui nostradamus12

      Esti membru? :)
  • +22 (30 voturi)    
    s-a marit pretul (Miercuri, 5 decembrie 2012, 19:43)

    Aramis [utilizator]

    pentru postacii uslamisti?
    devin majoritari, a dat frica-n ei, le e frica pina si de iarna sau de zapada
  • -13 (23 voturi)    
    Se pregateste o frauda - in mintea lui base (Miercuri, 5 decembrie 2012, 19:46)

    mirceapop [utilizator]

    Iarasi are probleme domnul Basescu.
    El nu intelege cum sta treaba cu listele permanente. Nimeni nu le interzice romanilor cu rezidenta in afara sa voteze. NU pot vota cei care sunt in calatorie in afara tarii, in momentul in care romanii sunt pe listele permanente din romania. Sa nu mai bata campii cu prostiile lui.

    Vroia tanarul base sa-si rezolve parlamentarii din afara cu turism electoral intre statele uniunii europene. Sa mai taca cu frauda, ca nu prea stie cum e cu legea.
    • 0 (2 voturi)    
      ca sa nu te rada rudele! (Joi, 6 decembrie 2012, 12:13)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui mirceapop

      [ca prietenii stiu cine esti]. Colegiile din diaspora sunt doar sase. Ca voteaza cinci insi sau 5 mil. tot 6 colegii sunt. Asta cu batutul campilor. Un student pe patru ani in SPania are drept sa voteze sau numai daca vrea Corlatean? sau le e frica ca un milion de diasporeni nu voteaza stanga si asta da prost la imagine? Frauda e in alta parte: la o participare de 40% (nici agentiile lui Voiculescu nu contrazic) e una sa te raportezi la 15 mil. si alta la 18 mil. Cand iei 3,5 mil voturi (adica 60% din 40% din 15 mil.) e cam greu sa zbieri ca esti tu POPORUL. Da si mai prost cand ai zbierat ca ai 7,4 mil de voturi si nu ai nici jumatate. Ce zici dle postac rosu? Acum vezi unde e frauda?
  • -9 (21 voturi)    
    ARATATI-NE DOSARUL (Miercuri, 5 decembrie 2012, 19:50)

    dincannes [utilizator]

    Domnul TB s-a mai apàrat si altà datà, cerindu-ne nouà, oamenilor de rind, sà-i aràtàm dosarul. Pài el il ascunde, cà de avut, e absolut obligatoriu sà fi avut. Càpitan de navà, fàrà dosar; rid si curcile, domnule Bàsescu!
    • +3 (15 voturi)    
      Arata-ne Portofelul (Miercuri, 5 decembrie 2012, 21:03)

      Palax [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      oamenii de rand nu sunt platiti de USL ca sa dezinformeze pe net.
    • +6 (14 voturi)    
      ))) (Miercuri, 5 decembrie 2012, 21:14)

      nic1 [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      Dupa ce scoti tu dosarul tau o sa i-ti arate si el.....
    • -4 (10 voturi)    
      bolsevic... (Miercuri, 5 decembrie 2012, 22:25)

      echos [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      doar bolsevicii cand vorbesc, vorbesc in "numele poporului", al "oamenilor de rand"...
    • +5 (5 voturi)    
      Rad si curcile nestiutoare ... (Joi, 6 decembrie 2012, 9:00)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      ... si care se trezesc comentind. Ca si in alte organizatii inclusiv de partid nu secretarul de judet era ofiterul de securitate si/sau informatorul ci un altul din aparat pe care de cele mai multe ori nici nu-l banuiai ...
  • -15 (23 voturi)    
    Acesta nu este presedintele, acesta este omul (Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:02)

    evoque [utilizator]

    care face ce stie, Tzatizsme.
    Basescu sub paravanul iubirii sale de popor isi continua razboiul personal cu ponta, domnule presedinte dovediti acelasi comportament de secretar de partid pcr.
    Acum doua zile il preocupa sa indemne lumea sa nu voteze, acum se razgandeste si ii este teama ca nu vor vota cei de afara. Domnule presedinte sunt alegeri parlamentare nu presedentiale.
    Fraudarea alegerilor este deja rasuflata de la referendum, daca fraudau referendumul nu mai erati presedinte.
    Acum este foarte clar de ce ati acceptat numirea lui ponta in postul de premier, pentru ca ati sperat ca in acest mod in care va comportati acum sa distrugeti usl-ul. Problema este ca dumneavoastra vorbiti pentru mai putin de 10% sustinatori si pentru vreo 90% care sunt scarbiti de comportamentul dumneavoastra.
    • +9 (15 voturi)    
      Esti mai mincinos ca Ponta? (Miercuri, 5 decembrie 2012, 21:59)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      "Acum doua zile il preocupa sa indemne lumea sa nu voteze"
      • -6 (12 voturi)    
        serios (Joi, 6 decembrie 2012, 0:23)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui ty

        mai revezi discursul. la jocuri de cuvinte ne mai pricepem, precum si la mesaje intoarse "din condei".
        • +1 (1 vot)    
          Esti mai mincinos ca Ponta? (Joi, 6 decembrie 2012, 14:22)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui evoque

          In ce priveste "mesaje intoarse din condei" stiu ca sunteti mari doctori.
    • +7 (9 voturi)    
      Cu capul in jos si picioarele in sus (Joi, 6 decembrie 2012, 9:53)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      Nici nu putea un comentariu sa intoarca mai bine lucrurile cu capul in jos si picioarele in sus, ca sa falsifice realitatea, felicitari! Circara si de prost gust este trupa Ponta in frunte cu acesta; asta este misia doctorului plagiator de la "mai draga Iliescu"; si stimabilului Voiculescu si altii ca ei, sa execute asasinat politic dupa asasinat politic, schema e testata, merge, i-a aplicat-o Iliescu si lui Corneliu Coposu si partidului sau, atac dupa atac, injectare cu ura doza dupa doza, pina cind mintile cetatenilor sunt atit de infierbintate incit se opresc sa mai gindeasca; daca Presedintele a acceptat numirea lui Ponta este pt ca personajul de pomina a mimat deschiderea, dialogul si colaborarea; dar doctorul plagiator una spune si alta face, pina isi vede sacii in caruta se arata cooperant, iar dupa aceea face o intorsatura de 180 de grade; in timp ce isi cere scuze pt ofensele aduse Cancelarului Germaniei, dna Merkel, si altor leaderi europeni, in interviuri pt ziarele occidentale, la mitingurile electorale din provincie continua sa ponegreasca Europa si sa faca comentarii deplasate si nationaliste printre ele ca vezi draga doamne noi nu suntem o colonie a Europei, comentarii trimbitate in cor cu Antonescu, un fel de cuplu Farfuridi-Brinzovenescu, asemanarea este imposibil sa scape; in timp ce face declaratii acelorasi ziare occidentale ca el, Ponta, poate coabita cu Presedintele, continua asasinatul politic pina la transformarea campaniei electorale intr-un razboi contra Presedintelui; comentariul d-tale arunca in circa lui Traian Basescu tot fel de reflexe pcr-iste, bolsevice etc - nici nu se poate sa fie mai incorect plasate si infirmate si de spusele si de faptele Presedintelui; in schimb apucaturile pcr-iste, bolsevice si staliniste se vad la tot pasul in comportamentul lui Ponta si ale lui Antonescu; de stridenta inspiratie ilesciana (vezi blogul propovaduitor al lui Iliescu) si dupa retetar Vocea Rusiei ...
  • -10 (22 voturi)    
    Alaturi de Presedinte - BOICOTAM VOTUL USELISTLOR (Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:05)

    GePopescu [utilizator]

    Acum, mai mult ca niciodata trebuie sa fim alaturi de domnul Presedinte si SA BOICOTAM VOTUL USELISTILOR.
    NU TREBUIE SA ASIGURAM CVORUMUL! NU NE PREZENTAM LA VOT.
    • -7 (17 voturi)    
      Sper sa te auda toti pedelistii! (Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:42)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui GePopescu

      Deja doamna Basescu a zis ca nu se duce la vot, sa o urmeze si ceilalti, poate se ajunge la acelasi rezultat ca la referendum.
    • +9 (13 voturi)    
      Nu e referendum, boicotul inseamna USL 100% (Miercuri, 5 decembrie 2012, 22:22)

      echos [utilizator] i-a raspuns lui GePopescu

      Sa nu uiti sa-ti treci in carnetel mesajul, altfel nu esti platit...
      • -8 (12 voturi)    
        tu asa faci? (Joi, 6 decembrie 2012, 1:30)

        Cetateanul anonim [utilizator] i-a raspuns lui echos

        Pai asa a zis si Udrea, ca sa-i lasam sa arate ce pot si pana in vara se fac de ras....ori Udrea stie ce spune ca e confidenta lui base....care base e cel mai destept.
        Si in vara desfiinteaza base parlamentul, demite guvernul USL si la alegerile anticipate ia PDLul 100%
        No, asa e bine?
        • +1 (3 voturi)    
          Bravo ! (Joi, 6 decembrie 2012, 11:36)

          math [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanul anonim

          ..este unul dintre cele mai bune comentarii. Rareori poti vedea o imbinare atat de reusita intre logica, umor, bun simt si poezie patriotica.

          Resursele USL sunt nelimitate pe toate palierele.
    • +7 (13 voturi)    
      ... (Miercuri, 5 decembrie 2012, 22:48)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui GePopescu

      Dude, electoratul ARD e urban si educat. Unde vii cu intoxicari din astea jenante?
    • -1 (1 vot)    
      DA DA DA! (Joi, 6 decembrie 2012, 12:19)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui GePopescu

      Stai acasa. Tu si toti fanii Presedintelui stati acasa va rog din suflet! Sigur toate voturile celor care nu vor participa la alegeri (inclusiv minori) se aduna la ARD. Asa au zis cei de la CCR. Te asigur!!! Victorie!
  • -8 (18 voturi)    
    minciuni... (Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:08)

    GeorgeMiron [anonim]

    http://www.mae.ro/sites/default/files/file/alegeri_legislative_2012/ghidul_alegatorului_roman_din_strainatate.pdf

    O ia pe urma lui Vadim cu fraudatul...

    În străinătate pot vota:
    Cetătenii români cu domiciliul sau reşedinta în
    străinătate, care îşi exercită dreptul de vot la una
    dintre sectiile de votare în tara în care şi-au stabilit
    domiciliul sau reşedinta.
  • +31 (39 voturi)    
    Unul impotriva tuturor... (Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:08)

    Rollo [utilizator]

    ...stau si ma intreb, de ce lupta omul asta singur impotriva tuturor? Care i-o fi interesul? Ar trebui ca toti cei care stau si "dorm in ghete" sa-i urmeze exemplul...
    N-as vrea ca o coalitie nenorocita sa ajunga sa distruga bunatate de tara, ca-n Grecia...
    Treziti-va, oameni buni!...
    • -5 (11 voturi)    
      Eu cred (Miercuri, 5 decembrie 2012, 22:01)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Rollo

      ca nu poate sa-si duca la indeplinire planurile politice si, din lipsa de alternative, a ales sa se lupte cu toate relele din tara precum Don Quijote.
    • +9 (15 voturi)    
      ... (Miercuri, 5 decembrie 2012, 23:19)

      dragos234 [utilizator] i-a raspuns lui Rollo

      Pt ca nu e ca Constantinescu sa spuna ca l-a invins sistemul.
  • -12 (20 voturi)    
    UBU ROI (Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:09)

    GePopescu [utilizator]

    Fac aceasta remarca pentru ca pezdelistii, find mai limitati, n-au habar despre ce vorbesc. Avem de-a face cu UBU! Asta e marele adevar.
    • +4 (6 voturi)    
      Numai ca aceasta comparatie ... (Joi, 6 decembrie 2012, 10:09)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui GePopescu

      ... i se potriveste de minune lui Ponta si lui Antonescu, infatuati cu propriul ego pina la patologic

      http://en.wikipedia.org/wiki/Ubu_Roi
  • -15 (21 voturi)    
    empatie (Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:11)

    Mazeta [utilizator]

    Să fiu eu multimilionar în euro, să am mai multe dosare penale, să îmi placă viața bună și petrecerile cu chef, să am un frate traficant de droguri și două fete zbanghii... mă gândesc eu așa... ce aș alege, să fac blat cu Ponta sau nu?
    • +17 (25 voturi)    
      da, dar nu esti :) (Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:48)

      ZeroAbsolut [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      asa ca taci si inghite mai departe tromboanele si panglicile lui CtrlV Pontanocchio, inspira vanturile lui Felix si insoteste-l pe Psihocrin Triantenescu la jacuzzi-ul cu cuburi de gheatza. Poate asa ajungi si tu candva la glezna matelotului si, cu un ou imprumutat de El Insusi, ai curajul nebun sa te ridici pe picioarele tale, in loc sa stai ghiocel.
  • +19 (27 voturi)    
    desemnare premier (Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:15)

    obs. [utilizator]

    DOCTORE !!!!!!iata un cuvant des folosit in aceasta seara.Sa fie acesta oare argumentul forte pentru nenumirea lui ponta .
  • +10 (16 voturi)    
    Ce ati spune ? (Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:21)

    SRA [utilizator]

    Ce ati spune de Ion ILIESCU ???

    Nu va trece in parlament ???
  • +11 (19 voturi)    
    Corectie (Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:53)

    Amariei [utilizator]

    Attn redactia:va rog corectati in titlu "Va declar public si fara nici o retinere si pe proprie retinere..."

    In alta ordine de idei, faptul ca un presedinte isi spune parerea despre ce se intampla cu tara e absoulut normal. De aia e presedinte, e ales de popor, oamenii trebuie sa fie informati.

    Groaznic ca niste oameni pot posta aici mesajele altora pentru cateva monezi in loc sa gandeasca cu capul lor.

    Va multumim, am corectat!
  • -6 (20 voturi)    
    In 2004 s-a consultat cu alianta DA si nu separat (Miercuri, 5 decembrie 2012, 20:53)

    GeorgeMiron [anonim]

    In constitutie scrie:

    “Preşedintele României desemnează un candidat pentru funcţia de prim-ministru, în urma consultării partidului care are majoritatea absolută în Parlament ori, dacă nu există o asemenea majoritate, a partidelor reprezentate în Parlament”.

    Nu scrie nicaieri ca partidele trebuie consultate separat cum ii convine acum lui Basescu.

    In 2004 s-a putut consulta cu toata alianta DA, dar acum nu se mai poate. Cata impartialitate...
  • +14 (26 voturi)    
    ... (Miercuri, 5 decembrie 2012, 21:22)

    dragos234 [utilizator]

    Inca o zi in care Base zice ca nu il pune pe Ponta prim-ministru si nimeni de la UE sau SUA nu l-a contrazis.
    In schimb au zis ca o noua suspendare a lui Base e inacceptabila.
    Daca lucrurile merg asa pana la alegeri, El Copiatore poate sa isi adio de la guvern.
  • +1 (13 voturi)    
    ... (Miercuri, 5 decembrie 2012, 21:25)

    dragos234 [utilizator]

    Poate il pune pe ala, Klaus Johanis.
  • -7 (17 voturi)    
    POSDRU (Miercuri, 5 decembrie 2012, 21:50)

    robin_hood [utilizator]

    Desteptul si culmea corectitudinii care se numeste base nu spune ce guvern a avut raspunderea pentru implementarea POSDRU ??? Oare a fost guvernul Ponta in 2009-2011?!
    La fel cu Schengen, anul trecut s-a dat la apa cind a fost vorba sa iasa la tv si sa spuna ca sint niste incompetenti in gurvern impreuna cu presedintele in negocierile cu UE.
    E tot un politruc si asta ca si cei de acum care vor sa ajunga la cirnati.
    • +4 (6 voturi)    
      A spus .. (Joi, 6 decembrie 2012, 10:19)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui robin_hood

      ... nu ai ascultat cu atentie.
      Dar mai interesant este ce a facut Ponta si guvernul lui ca sa indrepte ceea ce guvernarea precedenta nu a facut bine, spune el; nu asta s-a angajat ca va face??? unde sunt rezultatele dup a 7 luni?
  • +10 (16 voturi)    
    HN - aveti scrisoarea? (Miercuri, 5 decembrie 2012, 22:33)

    echos [utilizator]

    Aveti cumva scrisoarea in cauza?
    Am inteles ca e nasol acolo... se cer inapoi 25% din toate fondurile din 2009 incoace....
    Se poate face publica cumva?

    Multumesc
  • -3 (7 voturi)    
    Cel mai bun agent electoral... (Joi, 6 decembrie 2012, 8:52)

    catalin_mattei [utilizator]

    T Basescu este cel mai bun agent electoral pt USL.. in ultima vreme se punea problema daca cei care fusesera impotriva presedintelui la referendum se vor prezenta la urne si pe 9 decembrie: cu ajutor din partea domnului Basescu care le-a amintit ca este cel pe care il urasc ei vor veni si vor vota .. vor vota impotriva T Basescu si ARD ridicand pe culmi USL-ul... in lipsa unei prestatii bune a membrilor ARD in aceasta campanie era normal aproape pt electoratul portocaliu sa fie resuscitat de cel mai contestat presedinte chiar daca acest lucru conduce la ( sic!!!) incalcarea Constitutiei in ceea ce priveste rolul presedintelui... dar nu acest lucru este uimitor .. astept cu interes pozitia CSM in privinta afirmatiilor ca Dragnea isi reactiveaza retelele de furt.. de ce?.. pt ca impotriva lui dragnea exista urmarirea penala ( parca asta este) dar nu exista o sentinta a judecatorilor... prin urmare dl Basescu incalca flagrant independenta justitiei si ma astept ca , inclusiv persoane din ARD, sa se ia pozitie asupra acestui aspect.. in aceste situatii avem dovada daca oameni de genul Macovei, Preda & Co vb de independenta justitiei ca joc pur politic sau din convingere.. daca se va asterne tacere atunci e clar ca avem justitia lor care nu trebuie sa devina a celorlalti.. cam asa e politica in Romania.. o mizeerie in care T Basescu si ARD doresc neaparat sa se scalde alaturi de USL
    • +4 (8 voturi)    
      Traian Basescu este (Joi, 6 decembrie 2012, 10:25)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      cel mai bun presedinte pe care l-a avut Romania. Asa cum este bunul obicei al romanilor neispraviti oameni buni trebuie indepartati. Pentru acesat lucru nu precupetesc nici un efort. Minciuna este pe primele locuri in modul lor de actiune in pacalirea celor pe care ii numesc: "prostimea"
    • 0 (2 voturi)    
      agent electoral (Joi, 6 decembrie 2012, 13:10)

      obs. [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      mai invata carte inainte de a scrie
  • 0 (4 voturi)    
    Dragostea pluteste in aer (Joi, 6 decembrie 2012, 10:26)

    bigbrother [utilizator]

    Si se va "revarsa" asupra noastra dupa 9 decembrie. Cel putin asta e impresia care vor sa o lase toti politicienii: niciunul nu e de vina de situatia dezastruoasa din tara, doar ceilalti sunt aia rai. Dar cand vor veni ei, miere si lapte peste tot.

    Ce nu reuseste sa inteleaga nici presedintele si nicio alianta/partid este ca NE-AM SATURAT DE SCUZE SI ACUZE!! Clasa politica azi parca e o adunatura de idioti, pusi pe furt si parvenit, galagiosi si total imaturi.

    Eu vreau normalitate in tara asta, vreau o clasa politica dispusa sa faca ceva si pentru mine, cetatean al acestei tari, nu prin pomeni electorale ci revigorand economia prin masuri clare, gandite, nu o clasa politica dispusa doar sa isi traga turta pe spuza lor.

    Vreau politicieni care sa nu fie marionete ale fostilor securisti si informatori, ai serviciilor secrete romane, straine, extraterestre sau orice altceva, politicieni care sa aiba integritate si moralitate, care sa nu accepte batjocura UDMR, care sa atraga investitori pentru aceasta tara nu sa-i indeparteze prin decizii idioate si iresponsabile!

    Vreau sa inceteze tot acest circ, e prea mult de prea mult timp. Nu stiu despre voi, dar eu m-am saturat.

    Ma voi duce la vot ca sa-mi anulez votul, ca masura de precautie, nu ca sa votez un partid/alianta. Nu merita votul meu nici un politician in acest moment.
  • 0 (4 voturi)    
    ponta-ofiter sri sub acoperire? (Joi, 6 decembrie 2012, 11:20)

    obs. [utilizator]

    Cand Basescu insista pe un anumit subiect,nu o face intamplator.Ce a tinut sa sublinieze in mod special dupa ce a declarat ca nu a fost ofiter sri sau sie sub acoperire nici inaint de 90 si nici dupa?Nu ar fi ILEGAL,numai ca trebuie sa o faci cunoscut cand ocupi o functie inalta in stat.Aici este cheia,este posibil ca in zilele urmatoare sa iasa documente care sa dovedeasca ca ponta a fost ofitier sri sub acoperire.Desigur aceasta nu ar avea un impact mare in alegeri,dar ar fi un bun argument pe langa chestiunea cu doctore pentru Basescu de a nu-l numii pe ponta premier.Sa nu uitam ca ponta nu provine dintr-o famile de nomenclaturisti ,din contra crescut doar de mama,prin 90 hoinarea prin Franta si apoi face marele salt:procuror angrenat in cazuri suspecte si tot ce a urmat.
  • 0 (4 voturi)    
    Iesiti la vot! (Joi, 6 decembrie 2012, 11:23)

    sfinxsoft [utilizator]

    De fapt important e sa iasa cat mai multa lume la vot. Astfel responsabilitatea parlamentului va fi maxima si contestatiile privind legitimitatea nu-si vor avea sensul.
    Cu un procentaj sub 50% vom avea iar povestea cu Basescu vs Geoana, dezbinare, ura, etc.
    • 0 (2 voturi)    
      vot (Joi, 6 decembrie 2012, 13:09)

      obs. [utilizator] i-a raspuns lui sfinxsoft

      cred in inteligenta celor care ies la vot,mai putin in a celor care scriu prost aici.
  • -1 (5 voturi)    
    De ce nu a iesit Primministrul,iubitor doar (Joi, 6 decembrie 2012, 11:29)

    Gabi M [utilizator]

    de aparitii TV(si alea pline doar de misztocarii,minciuni si obraznicii) sa spuna adevarul despre POSDRU?El nu sre timp!Sta doar la TV si in Tg.Jiu iar de guvernat-ioc!
  • 0 (6 voturi)    
    Delirul lui Basescu (Joi, 6 decembrie 2012, 12:14)

    gv [utilizator]

    Regula de baza a oricarei democratii este ca acea forta politica trimisa de cetateni in majoritate in parlament desemneaza premierul si guvernul, iar daca dictachiorul se face ca nu intelege asta va fi apostrofat dur de toata lumea civilizata, nu va mai asculta nimeni minciunile lui ca in vara.
    Ce poate să însemne coabitare civilizată şi stabilă dacă nu respecţi voinţa poporului şi nu ţii cont de prevederile constituţionale? Poate să existe coabitare civilizată şi stabilă fără respectarea Constituţiei şi a votului cetăţenilor care vin pe 9 decembrie? Cum poate fi gândită o coabitare stabilă şi civilizată dacă majoritatea în Parlament decide că Victor Ponta va fi prim-ministrul României şi tu te opui majorităţii din Parlament pentru că tu eşti Băsescu şi nu vrea muschiul tau.
    Intrebarea care se pune este pe cine mai reprezinta el ca guvernator impus Romaniei din afara, pe cei 87% din electoratul roman (peste 7,4 milioane) care s-a pronuntat clar pentru demiterea sa ?
    • 0 (2 voturi)    
      plagiator premier? (Joi, 6 decembrie 2012, 13:05)

      obs. [utilizator] i-a raspuns lui gv

      in lumea civilizata niciodata.
  • -2 (4 voturi)    
    Conspiratie (Joi, 6 decembrie 2012, 12:27)

    Gigi Kent [utilizator]

    Mai are cineva impresia ca poate dl Basescu chiar vrea sa scoata PDL-ul din Parlament definitiv. Nu reusesc sa imi dau seama ce va face dupa aceea ... dar imaginatia imi zboara la a spune ca s-a ajuns la o dictatura USL (daca in Parlament nu exista opozitie deloc) ...
    • +1 (5 voturi)    
      dictatura usl (Joi, 6 decembrie 2012, 13:03)

      obs. [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Oricum la asteparile care vor fi,prinsi in acord cu FMI ,sub lupa UE si in contextul economic dificil se vor prabusii sub 20% in 6 luni.Asa ca Basescu va devenii ceea ce a fost si chiar mai mult.
      • 0 (2 voturi)    
        Se vor parbusi sa vina PDL? NEVER ! (Joi, 6 decembrie 2012, 13:42)

        Bambina [utilizator] i-a raspuns lui obs.

        Se vor parbusi sa vina PDL? NEVER ! Luati-va adio de la guvernare vreo 4-8 ani !
        • 0 (2 voturi)    
          marea finala 2014 (Joi, 6 decembrie 2012, 14:41)

          obs. [utilizator] i-a raspuns lui Bambina

          in 2014 ard va da si presedintele si guvernul
          • 0 (0 voturi)    
            in 2014 ARD nu mai exista de mult (Vineri, 7 decembrie 2012, 8:50)

            Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui obs.

            Si un copil isi da seama ca ARD este un mare fiiissss
  • -2 (4 voturi)    
    Basescule esti terminat (Joi, 6 decembrie 2012, 18:32)

    AlexCristea [utilizator]

    Tot cu fraudarea, tot cu dotore, tot cu jigniri si amenintari. Este un om incurabil, un rau incurabil si singura solutie este suspendarea si demiterea
    • +2 (4 voturi)    
      Culmea impertinentei intr-un comentariu (Vineri, 7 decembrie 2012, 4:52)

      yyyyyy [utilizator] i-a raspuns lui AlexCristea

      dupa chipul si asemanarea plagiatorului Ponta; ce ai vrea, sa ne cerem scuze ca este plagiator dovedit??? Intelegi, DOVEDIT, la scena nationala si internationala, cu lucrarea lui de doctorat si cele din care a furat unele linga altele!!! Pe sleau, plagiator inseamna HOT, hot de proprietate intelectuala, si-a insusit munca altora si s-a semnat ca si cum ar fi fost a lui!!! Ce face un asemenea individ in momentul in care i se incredinteaza responsabilitati majore de prim ministru sau de presedinte la care viseaza deopotriva??? Ghici, ghicitoare! Face la fel, fura si minte, organizeaza referendumuri si asasinate politice - asta face de sapte luni de zile!!! Ca de guvernat n-are nici cea mai mica idee! Sa votez un asemenea individ si partidul pe care il conduce sau alianta din care face parte???!!!!! Ar insemna asociere cu hotia, validarea ei si acceptarea ei ca norma - DESTUL!!!
  • +1 (3 voturi)    
    Culmea impertinentei ...(continuare) (Vineri, 7 decembrie 2012, 6:13)

    yyyyyy [utilizator]

    "Culmea impertinentei intr-un comentariu" (continuarea raspunsului la comentariul lui AlexCristea) partea I a raspunsului, in replica mai sus -
    Daca copierea muncii intelectuale a altora ar fi fost o greseala nevinovata a lui Ponta, presupunind ca asta ar fi fost situatia, un om normal si-ar fi cerut scuze si si-ar fi dat demisia, el singur neaccepting ca o asemenea pata sa planeze asupra guvernarii tarii; dar ce face Ponta? nici nu ia in seama sesizarile nationale si internationale, cele 1600 de scrisori ale universitarilor romani in care se cere retragerea titlului de "doctor" (comenteaza intr-o aparitie publica ca n-au decit sa i-l retraga ca lui nu-i pasa!!), regizeaza o sarada in colaborare cu Ecaterina Andronescu in care nascoceste ca legea la momentul redactarii si sustinerii ei ar fi permis stilul de citare adoptat de el - adica plagierea!! - deci decizia comisiei ministeriale este corecta, "nu este plagiat, punct"; nu este "punct" stimabililor, este "punct si virgula" pt ca este o legatura directa intre aceasta atitudine de negare a evidentei si modul in care va performa acest individ ca prim ministru, ce valori va promova in guvern, ce practici va intrebuinta in actul de guvernare; numai un individ care a trecut prin scoala copiiind si furind munca altora si pentru care inselatoria a devenit o practica cu care din nefericire a avut succes (uite, a ajuns prim ministru-asa ce-si mai bat gura, astia!!) poate sa fie surpins si intrigat de ce atita galagie - pentru el furtul intelectual nu este nimic deosebit, este cotidian, este invatat cu el, nici nu-l mai sesizeaza, i se par ridicoli si jignitori cei care i-l reproseaza si ii cer demisia - asta este primul ministru al Romaniei ! si astea sunt perspectivele de guvernare; Ponta este cel care trebuie suspendat si demis, a improscat numele Romaniei de rusine; in comentariul postat de AlexCristea se face referire la raul esential reprezentat de Basescu, cita impertinenta; personificarea raului este Ponta
  • +1 (3 voturi)    
    Culmea impertinentei ...partea III (Vineri, 7 decembrie 2012, 6:45)

    yyyyyy [utilizator]

    Culmea impertinentei intr-un comentariu (continuare, partea III)
    Cititi ce se face intr-o tara normala impotriva plagiatorilor, http://tv.nytimes.com/2012/12/05/arts/television/faking-the-grade-classroom-cheaters-on-cnbc.html?_r=0
    articol in NYT, "Passing the Class, but Failing the Test of Honesty", si documentar CNBC, “Faking the Grade: Classroom Cheaters”; o intreaga societate se mobilizeaza impotriva plagiatorilor si ii sactioneaza din fasa! Ce se intimpla in Romania? Insasi ministrul invatatmintului se asociazea cu plagiatorul in chief Ponta, acum stim de ce, este si ea din acelasi aluat, plagiatoare de lucrari stiintifice! Ce face romanul de tip AlexCristea? Ia necinstea plagiatorului Ponta si o azvirle in obrazul altuia, al Presedintelui, vorbind de raul esential reprezentat de Basescu, cit tupeu; personificarea raului este Ponta, ginditi-va daca i-ar fi pasat vreo clipa lui Ponta de cetateni si progres in tara, s-ar fi gindit ca poate ar fi putut sa dialogheze cu Presedintele si sa foloseasca platforma pozitiva a acestuia in EU, dar nu, semana discordie intre EU si Romania, impinge tara in haos minat de ura si razbunare - vrea sa razbune pierderea alegerilor de catre PSD, numai orgolii si ambitii apoteotice ale unui plagiator patologic incurajat si sustinut din spate de clica comunista; asta este individul caruia ii dai tara pe mina? asta se intimpla in Romania, un plagiator este proptit prim ministru! ce credibilitate are in fata tarilor ca cele care isi sanctioneaza plagiatorii din fasa? ZERO! si de ce trebuie sa sufere tara pt un HOT pe care iresponsabil PSD-ul la pus in frunte? (Nu ma mira ca l-au ales sef al partidului dupa chipul si asemanarea lor, le-a mers bine cu minciuna in comunism de ce nu le-ar merge bine si acum!?!)


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version