Mihai Razvan Ungureanu: Adversarul nostru nu e USL, care se prabuseste singura oricum. Adversarul nostru e timpul

de I.R.     HotNews.ro
Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 14:24 Actualitate | Politic


Presedintele Fortei Civice, Mihai Razvan Ungureanu, a declarat, sambata, ca adversarul principal al Aliantei Romania Dreapta nu este USL, care "se prabuseste singura, oricum", ci timpul, intrucat in perioada ramasa pana la alegeri alianta trebuie sa demonstreze ca reprezinta "alternativa serioasa la guvernare", potrivit Mediafax.

 "Stim foarte bine ca nu va fi usor. Dar adversarul nostru principal nu este USL. USL se prabuseste singura, oricum. O vom ajuta sa se sparga in bucati. Adversarul nostru principal este, insa, timpul, pentru ca trebuie sa le comunicam tuturor cetatenilor cu drept de vot ca ARD reprezinta alternativa europeana si serioasa la guvernare", a declarat, intr-o conferinta de presa sustinuta la Timisoara, Mihai Razvan Ungureanu.

Intrebat de jurnalisti care va fi diferenta intre Guvernul ARD din decembrie si cel pe care l-a condus, fostul premier a raspuns: "Cred ca diferenta o vom face electoral intre pseudo-guvernul de astazi si guvernul serios care va veni din 9 decembrie. Comparatia nu cred ca se face intre doua lucruri, din care unul a fost foarte bun si a setat un standard de administrare a tarii, care nu a convenit multora din clasa politica, si ceea ce urmeaza sa se intample dupa 9 decembrie. (...) Comparatia se face cu ceea ce se intampla astazi. Si ce se intampla astazi este lipsa de guvernare si este atitudine anti-europeana si este neglijenta criminala in administrarea fondurilor europene. Bilantul a cinci luni de guvernare USL este dramatic pentru soarta cetatenilor romani".

Ungureanu a precizat ca oferta de guvernare ARD va deveni publica la inceputul lunii noiembrie si va "raspunde la toate exigentele categoriilor sociale reprezentate in societatea romaneasca".
 Intrebat daca nu este prea optimist gandindu-se la victorie in alegerile parlamentare, avand in vedere rezultatele sondajelor de opinie din aceasta perioada, Mihai Razvan Ungureanu a declarat ca sondajul adevarat va avea loc in 9 decembrie.

"Nu sunt optimist. Sunt cat se poate de realist, in plus, ma gandesc la victorie pentru ca acesta este obiectivul meu, al nostru, al ARD. Sondajele reprezinta instantanee, fotografii de moment ale unei situatii aflata intr-o dinamica in acelasi timp continua si complexa. Dupa atatia ani de experienta, nu cred ca sunt omul care sa se amageasca astazi cu expresia sondajului. De aceea sondajele sunt orientative. Ceea ce conteaza este rezultatul. Cel mai bun sondaj va fi rezultatul de pe 9 decembrie, care va demonstra in ce masura am reusit sa convingem ca tot ceea ce se intampla Romaniei astazi este foarte rau", a afirmat Mihai Razvan Ungureanu.

Mihai Razvan Ungureanu se afla, sambata, la Timisoara, unde a participat la o intalnire cu membrii filialei FC Timis.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2840 vizualizari

  • +12 (22 voturi)    
    Socialismul (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 14:36)

    Alex S [utilizator]

    Adversarul vostru si implicit al dezvoltarii economice a tarii este socialismul.
  • +5 (9 voturi)    
    MRU te joci cu focul (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 15:14)

    mircearh [utilizator]

    MRU , iti spun sa ai mare grija ce promiti si cum iti promovezi ARD-ul . Momentan ai votul meu si presupun ca al tuturor celor care inteleg ca romania are nevoie de un viitor european civilizat, nu de socialism falimentar.
    Dar, in cazul in care nu va ridicati la standarul inalt pe care promiteti sa il aduceti, si se repeta experiente gen Udrea, Solomon sau Apostu o sa fie o dezamagire crunta pentru romani. Atat de crunta ca probabil unii isi vor pierde speranta in sansele tarii de a-si mai reveni vreodata si vor pleca si ultimii oameni cu pregatiri si competente reale, si vom ramane doar cu cacarai, diaconesti si pontaci sa o tinem intr-un circ etern.
    • +1 (3 voturi)    
      Matale imi pari un pic nerealist (Duminică, 21 octombrie 2012, 22:47)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui mircearh

      De acord, si eu am anumite asteptari de la MRU si de la ARD, daca reuseste sa castige alegerile parlamentare.

      Dar mi se pare nerealist sa astepti ca un om sa schimbe o tara intreaga dintr-o data. E pur si simplu imposibil. Tara asta se schimba doar in masura in care se schimba oamenii din ea.

      Funeriu a reformat invatamantul. Daca scapam de USL, reforma din invatamant are si sanse sa dea rezultate - peste un minim de 4-5 ani, efectele se vor manifesta pe de-a-ntregul abia peste 10-15 ani. Pana atunci nu te poti astepta la o schimbare semnificativa a Romaniei - nu exista oamenii care sa produca schimbarea.

      Eu sunt multumit, in cazul in care MRU ajunge premier, daca pastreaza si intareste independenta justitiei, daca reprezinta Romania in plan extern cel putin la fel de bine cum a facut-o Basescu, si daca reuseste sa mai repare din pagubele facute in economie de cele cateva luni de guvernare USL. Orice mai mult de-atat e bonus.
  • +5 (9 voturi)    
    domnule MRU.... (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 15:23)

    translativus [utilizator]

    .....sunt f.curios sa aflu "oferta" ARD. Sper ca aceasta se va referi la un program concret de dezvoltare si reforma a Statului. Stiu ca acesta nu va putea fi indeplinit din cauza sistemului politic parlamentar ticalos in care ne zbatem dar macar vom vedea ce viziune aveti.
    Am fi naivi daca am spera vreo reusita atata timp cat sistemul parlamentar iresponsabil va exista.
  • +5 (9 voturi)    
    filosofic vorbind (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 15:49)

    CornelPitu [anonim]

    timpul e dusmanul nostru, al tuturor.
  • +1 (5 voturi)    
    "alternativa serioasa la guvernare" (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 16:28)

    Bocu' lu'Ioha [utilizator]

    "alternativa serioasa la guvernare"
    v-am vazut la lucru si pe unii si pe altii
    vom alege in cunostinta de cauza
  • -6 (14 voturi)    
    unguent pe linia moarta... (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 16:49)

    Montesquieu [utilizator]

    si eu care credeam ca adversarii lui MR unguent sunt vita de kobe, trabucurile Romeo si Julieta, cativa litri de parfum, kilograme de unsori, pomezi si after-shave-uri, vodcile de 10 milioane sticla etc

    sa nu uitam nici mita deghizata in salar pt ...nimic ... oferita ani la rand de Petrom sotiei sefului SIE pt "merite deosebite"
    tare deosebite trebuiau sa fie meritele astea daca cucoana lua 7 mii de euro pe luna

    inca un tupeist extraodinar facut din aluatul lui basescu la fel ca celelalte produse de hotie, pardon, patiserie, precum udrea, anastase, ridzi, berceanu, videanu etc
    • +4 (8 voturi)    
      Filosof angajat la Antena 3 (Duminică, 21 octombrie 2012, 11:12)

      voltaren [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      O idee personala ai ?
      Iluminat de dzinformarile Antenei , reproduci fara logica toate vulgaritatile inventate de niste jalnici propagandisti .
      • -3 (5 voturi)    
        inventate? (Duminică, 21 octombrie 2012, 15:20)

        Anonim AntiBasescu [utilizator] i-a raspuns lui voltaren

        ...inventate?...
  • 0 (4 voturi)    
    despre timp... (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 16:55)

    raduj [utilizator]

    corect! de ex: un Brunello di Moltancino trebuie sa stea 5 ani in baric... :)
  • -5 (15 voturi)    
    adevarat (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 17:35)

    sfinxuldinbucegi [utilizator]

    Greseala dreptei ca nu a plecat mai devreme de la guvernare. Acum nu mai e timp ca USL sa dea proba incompetentei si proastei guvernari, iar amintirile sunt inca proaspete.
  • -1 (11 voturi)    
    in van (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 17:45)

    Anonim AntiBasescu [utilizator]

    Adversarul lui MRU nu e usele, intr-adevar...dar nici timpul ramas pina la 9 decembrie, ci timpul trecut... vremurile ala dulci in care, in vreme ce toti erau scirbiti de pcr si ceausescu, MRU dadea din coate s-ajunga in CC al UTC. timpul de acum citiva ani cind isi marea cocosator leafa, timpul tradarii lui Tariceanu pentru Basescu, timpul in care spargea bugetul alocat pe tot felul de fisticherii si rahaturi, timpul in care sporifica tot felul de capuse pe la Guvern, cum e alde Vintatn.
    Pentru 7,4 milioane de alegatori care nu se lasa hipnotizati de stim noi cine si nici de democratia de plastic de la Bruxelles, MRU nu are nicio sansa.
    • +1 (3 voturi)    
      Nu, voi va lasati prostiti ... (Duminică, 21 octombrie 2012, 22:57)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Anonim AntiBasescu

      ... de antene.

      Tu chiar crezi ca de-aia nu-s bani s-au taiat bani de la ministerul muncii la rectificarea bugetara ca a cheltuit MRU pe chestii de protocol?

      In alta ordine de idei, daca-ti vine in vizita un sef de stat sau un comisar european, tu i-ai da tuica de prune, ce-ai fiert-o tu in fundu' curtii, asa-i? Ca norocu' MRU are ceva ani de serviciu in diplomatie in spate, asa ca trateaza altfel problemele de genul asta. Daca n-ar fi el si alti cativa ca el, ar contrui europenii un zid in jurul Romaniei.

      Mai o chestie: spre deosebire de doctoratul plagiat a lu' Ponta, si care n-a lucrat in viata lui ceva util, MRU are un master luat de la Oxford pe bune, si in afara anilor de diplomatie mai are si ceva cariera universitara in spate.

      Adevaratul adversar al lu' MRU nu e timpul. Timpul e suficient ca sa-si dea seama majoritatea votantilor ca singurul lucru la care se pricepe USL e sa se faulteze singur. Adversarul lui MRU, si-al intregii tari, sunt astia ca matale care refuza sa gandeasca bazat pe date concrete, si prefera sa inghita nedigerat tot ce le baga antenele & co. pe gat, si la altceva decat sa stea cu mana intinsa si sa-mproaste cu noroi nu se pricep.
  • +3 (9 voturi)    
    Dreapta a gresit... (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 18:00)

    Rollo [utilizator]

    ... avand de ales intre doi bolovani: cel al austeritatii (sau al "cumpatarii") si cel al cresterii economice cu orice pret (vezi guv. Tariceanu), au luat primul cu totul in brate si s-au dus la fund cu el...
    Alternativa viabila este Performanta, d-le Ungureanu. Competenta, seriozitatea, caracterul trebuie directionate in asa fel incat sa ofere aceasta performanta de care avem nevoie la nivel de stat.
    Ciopliti bolovanii si construiti ceva trainic pe care sa ne putem baza, noi cetatenii: legi bune, solutii economice inspirate, etc. Ceva concret, nu gargara, ca suntem satui!...
    • -3 (5 voturi)    
      Bravo Rollo ! (Duminică, 21 octombrie 2012, 12:16)

      MenInBlack [utilizator] i-a raspuns lui Rollo

      Concluzie ''indirecta'' :
      Dusmanii ARD sunt chiar ''performerii'' ARD... care teoretic sunt promitatori, dar practic nu exista...(cu mici exceptii marginalizate, ex Funeriu)

      MRU in piramida unei administratii, ar fi eficient doar la baza ei dpdv al competentei : un bun supervisor.
      Ca lider este total inadecvat si a demonstrat-o !!!
    • 0 (2 voturi)    
      Cre' ca esti putin pe dinafara (Duminică, 21 octombrie 2012, 23:00)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Rollo

      "Cresterea economica cu orice pret" a guvernarii Tariceanu a fost de hartie, nu faptica. Cresterea economica s-a bazat pe angajarea in nestire la stat, pe pozitii neproductive - lefurile alora si joburile au fost contorizate drept crestere ecnomica, da' de fapt au fost masuri toxice, care au crescut cheltuielile fara sa aduca nimic bun. Ca idee, guvernarea Tariceanu a fost cred ca singura pana acuma care a fost capabila de o performanta idioata: in an cu crestere economica in jurul a 8%, cu rezultate exceptionale in agricultura, sa aibe deficit comercial de peste 5%.
  • -6 (14 voturi)    
    mru vs. vita de kobe si icrele negre (Sâmbătă, 20 octombrie 2012, 22:33)

    Montesquieu [utilizator]

    sunt perfect de acord cu ungureanu: adversarul ard nu este usl-ul

    principalul adversar al lui ungureanu sunt vita de kobe, trabucurile de lux, cremele si parfumurile, unghierele si forfecutele, icrele negre, vinurile de colectie etc, toate luate cu tupeu si fara limita din banul public

    plus mita deghizata in salar de 7 mii de euro lunar de la Petrom pentru sotia numitului ;)
    • +1 (3 voturi)    
      Ce zici, (Duminică, 21 octombrie 2012, 22:05)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Ponta mai are bani de pensii pentru ultimile 45 zile din an sau deja nu-i mai pasa?
  • -4 (8 voturi)    
    Hai să fim serioşi!! (Duminică, 21 octombrie 2012, 11:19)

    Ydre [utilizator]

    Vrabia Mihai Viteazu!!
    Cum să ignori sondajele şi să vii cu baliverne de genul: sondajul adevărat va fi pe 9 dec???
    Păi dacă tot aşa vor guverna, la fel de realist şi "ştiinţific" m-am lămurit. ARD va pierde aceste alegeri, singura necunoscută este doar scorul pe care-l vor obţine. E adevărat că timpul îi presează, dar nu că n-ar avea ei timp să-şi prezinte programul ci faptul că nu mai poţi întoarce acest scor până pe 9 decembrie decât printr-o minune.
    Mie îmi place MRU dar la aceste parlamentare nu sunt şanse. Sper să câştige în 2014 prezidenţialele.
    • 0 (2 voturi)    
      Bine ca te uiti matale la sondaje (Duminică, 21 octombrie 2012, 23:01)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Ydre

      USL e deja binisor sub 50% in sondaje, si scade constant. Doar ca stiri din astea nu apar pe antene, RTV, Realitatea etc. De-aia e bine sa te informezi din mai multe surse.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by