Ion Iliescu, despre congresul PES: Probabil e mai comod sa fie la Bruxelles, e o chestiune de optiune

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 30 august 2012, 13:33 Actualitate | Politic


Ion Iliescu (foto arhiva)
Foto: Agerpres
Presedintele de onoare al PSD, Ion Iliescu, a declarat joi, pentru Mediafax, ca o mutare a congresului PES de la Bucuresti la Bruxelles ar fi determinata de faptul ca este "mai comod" pentru socialisti si nu crede ca are legatura cu evenimentele din Romania din ultima perioada.

Ion Iliescu a fost intrebat cum vede posibilitatea ca liderii PES sa renunte la organizarea congresului socialistilor europeni la Bucuresti, optand pentru Bruxelles.

"Nu pot sa comentez, fiindca nu sunt in miezul discutiilor, dar nu vad problema care este. Nu cred ca pe fondul evenimentelor din Romania, ci practic e mai comod sa se reuneasca la Bruxelles, este o chestiune de optiune", a sustinut Ion Iliescu.

Partidul Socialistilor Europeni (PES) intentioneaza sa mute congresul din 28-29 septembrie de la Bucuresti la Bruxelles, pe fondul ingrijorarilor cu privire la recentele actiuni ale premierului Victor Ponta, sustine o sursa din randul socialistilor, citata de site-ul EurActiv.com.

Aceeasi sursa sustine ca "doar cativa lideri" ai partidelor afiliate PES din Europa au confirmat participarea la congresul de la Bucuresti, restul fiind reticenti la a fi gazduiti de Ponta, care a fost criticat de la preluarea functiei de premier, in primavara.

Citeste si:


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














6505 vizualizari

  • +11 (11 voturi)    
    E mai comod... (Joi, 30 august 2012, 13:36)

    ddanescu [utilizator]

    ... sa nu calci in balega vacii, ca sa zicem asa. O simpla optiune.
  • +11 (11 voturi)    
    ... (Joi, 30 august 2012, 13:37)

    dragos234 [utilizator]

    Se pare ca socialistii nostri si Ponta au ajuns "de neatins" pt socialistii europeni. Toti fug de el ca de sconcs.
  • +12 (12 voturi)    
    Si socialistii europeni va intorc spatele (Joi, 30 august 2012, 13:39)

    Ion230 [utilizator]

    Pentru oamenii normali e mai comod sa nu faca parte dintr-un grup criminal organizat.
  • +11 (11 voturi)    
    Si vulpea cand nu ajkunge la struguri (Joi, 30 august 2012, 13:40)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    spune ca sunt acri!
    A vazut o lume intreaga ce banda de dezaxati si hoti sunteti. Nici macar rudele nu va mai viziteaza!
    Javre comuniste, mai bine ati baga capul in pamant; urmat apoi de trup si de picioare. Vreo 2.000 de ani, pana se va curata pamantul de jugul adus de voi!
  • +11 (11 voturi)    
    Proletari uniti-va! (Joi, 30 august 2012, 13:41)

    Ionescu Raymond [utilizator]

    Corect.
    Iar acum Ion Iliescu duceti-va sa spalati paharele dlui Dan Voiculescu si sa-l ajutati sa-si implineasca visul de a-l demite pe Basescu.
  • +10 (10 voturi)    
    Da, da ... e mai comod la Bruxelles (Joi, 30 august 2012, 13:44)

    Klaus_ [utilizator]

    Sigur ca da, e mai comod sa se intalneasca la Bruxelles, nu la Bucuresti
    Senilul comunist Ion Iliescu nu s-a prins ca a zis totusi un mare adevar: evident ca e mai comod pentru liderii socialisti europeni sa nu le fie alaturata imaginea cu un plagiator care inceaca sa dea lovituri de stat si care a fost doctorandul condamnatului Adrian Nastase. Asa ca e mai comod sa se intalneasca toti la Bruxelles, nu acasa la controversatul nostru Mic Titulescu.
  • +7 (7 voturi)    
    hai sictir (Joi, 30 august 2012, 13:45)

    mockito [utilizator]

    Bolsevicule, n-ar fi mai comod sa-l iei pe Pontacu si tot PSD-ul si sa va mutati voi la Bruxelles?
  • +6 (6 voturi)    
    probabil (Joi, 30 august 2012, 13:51)

    Crup [utilizator]

    Aha! Probabil. Si probabil ca mai exista idioti care chiar sa creada scuza asta penibila. Sigur, la fel de penibila e si situatia asta pentru PSD si pentru USL in general, dar categoric ca nici scuza nu e cu nimic mai prejos.
    Eu, daca as fi fost in locul lui Iliescu, gaseam ceva mult mai inteligent! Spuneam ca binenteles ca nu mai vor socialistii europeni sa-si faca congresul in Bucuresti, fiindca nu vor sa legitimeze prin prezenta lor un presedinte ilegitim.
    Ar fi fost mult mai multi idioti care sa-mi creada scuza mea de mai sus (complet falsa de altfel), decat scuza lui Iliescu.
    Si apropo.... citez din Iliescu: "dar nu vad problema care este". Probabil ca problema de exprimare in limba romana din afirmatie de mai sus "nu o vede nici Vanghelie problema care este" in exprimare. Dar Vanghelie are totusi niste, daca nu scuze, macar circumstante atenuante legat de exprimari defectuoase in limba romana, dar scuza acestui mare comunist care este? Probabil doar varsta.
  • +7 (7 voturi)    
    Neah (Joi, 30 august 2012, 13:51)

    Citizen Kane [utilizator]

    Sunt acri strugurii?
  • +9 (9 voturi)    
    Mos Iliescu sufera! (Joi, 30 august 2012, 13:51)

    Luk [utilizator]

    Ma bucur sincer.
  • +9 (9 voturi)    
    Probabil? (Joi, 30 august 2012, 13:54)

    nano2k [utilizator]

    Folsila nu mai are certitudini ca si pana acuma?
  • +8 (8 voturi)    
    Daca tacea... (Joi, 30 august 2012, 13:55)

    marvio [utilizator]

    Ha, ha, ha, ha, ha! Cum stie mos ilici sa o dea cotita! Denaturarea adevarului si minimalizarea situatiilor grave, tipice la nivelul structurilor PCR, i-au modificat deja ADN-ul.

    Omul asta are scoala, se numea Academia Stefan Gheorghiu (de inalte stiinte politice). In cazul de fata, daca tacea, filozof ramanea!
  • +7 (7 voturi)    
    mai comod (Joi, 30 august 2012, 13:56)

    marian26 [utilizator]

    Pai Tovarasu Iliescu, cum puteti spune ca este mai comod?
    Eu credeam ca de vina este Basescu!
    Sa inteleg ca este mai comod pentru lideri din PES,din nu stiu cate tari sa se duca la Bruxelles decat la Bucuresti.Probabil avionul este mai ieftin -nu-i asa?, cazarea este mai ifetina-nu-i asa?, si in plus nu i-a afectat seceta-nu-iasa?

    cam astea ar fi principlalele motive!
    A am uitat si sa ii faca lui Ctrl C ,Ctrl V ziua la Bruxelles ca este o varsta rotunda, nu=i asa?

    Cata nesimtire si fatarnicie!
    • +3 (3 voturi)    
      As putea completa: (Joi, 30 august 2012, 16:25)

      geodor [utilizator] i-a raspuns lui marian26

      pai cum sa deconteze bilete de avion in valoare de 2000 de euro pe bucata cand se sta in Bucuresti ? Cazarea mai pune-o si pe-aia de 5000, mancare tot atat...
  • +7 (7 voturi)    
    dar nu vad problema care este. (Joi, 30 august 2012, 13:57)

    excalibur [utilizator]

    ai inceput sa-l copiezi pe vanghelie, cu texte care este?? ti-e ciuda ca ti-a trecut traiul??? du-te, cirpa kaghebista si vezi-ti de senilitate linga coana nina si multumeste zilnic prostiei romanesti datorita careia nu_ti sfirsesti viata , asa cum ai merita. LA PUSCARIE
  • +9 (9 voturi)    
    Taci Ilici (Joi, 30 august 2012, 13:58)

    Daniel Manaila [utilizator]

    V-ati facut de rahat in toata Europa. Nici ai vostri nu va mai vor. Poat asa invatati ce inseamna democratia.
  • +7 (7 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 30 august 2012, 14:01)

    [anonim]

  • +6 (6 voturi)    
    spune cu cine te aduni si iti spun cine esti (Joi, 30 august 2012, 14:01)

    vodatepes [utilizator]

    Un proverb romanesc spune cu cine te aduni si iti spun cine esti. Asta o fi gandit si lideri europeni si prefera sa nu fie asociati cu persoane cu CV dubios. In privinta tov Ilici remarca sa este de genul vulpii care nu ajunge la struguri, adica sunt acri.
  • +8 (8 voturi)    
    Inca misca (Joi, 30 august 2012, 14:02)

    Captain Obvious [utilizator]

    Iliescule, si tu esti o parte a problemei care i-a facut sa se razgandeasca
  • +6 (6 voturi)    
    comoditatea (Joi, 30 august 2012, 14:04)

    Orizont [utilizator]

    cred ca saracu a ajuns si el la o virsta cand nu mai poate gandi.
    Oricum, tot din comoditate nu se duc politicienii nostrii la munca? Asa se pare, la noi in se cheama lene.
  • +7 (7 voturi)    
    uite'asa barba avea (Joi, 30 august 2012, 14:06)

    C. Ciucu [utilizator]

    si uite-asa o mangaia...
  • +21 (23 voturi)    
    ... (Joi, 30 august 2012, 14:07)

    sictireanu [utilizator]

    Doar n-oi fi fraier sa declari ca ai tai s-au facut de atat de mult cacao incat le e rusine socialistilor europeeni cu voi :)
  • +30 (30 voturi)    
    probabil (Joi, 30 august 2012, 14:07)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    cred ca probabil e mai comod sa zici ca mutarea nu are legatura cu "performantele" PSD/Ponta decat sa admiti adevarul, e o chestie de optiune. Cand Nokia isi inchidea fabrica toti urlati ca e din vina lui Boc, fara sa vedeti contextul real in care se afla Nokia, cand insa un congres se muta de la Bucuresti nu va miroase gura deloc.
    • +6 (6 voturi)    
      e sigur mina lui... (Joi, 30 august 2012, 14:55)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

      basescu...propun sa l suspende din nou..si sa nu mai fie nevoie de 50%+1 ci de majoritatea pensionarilor, a revolutionarilor , a hotilor, a lenesilor si a pomanagiilor..ah, am uitat ...si a imbecililor...
    • +5 (5 voturi)    
      Si uite asa (Joi, 30 august 2012, 14:56)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

      naparca va muri fara sa stie pe ce lume a trait. Sau si mai rau, a stiut, dar nu a recunoscut niciodata cat rau a putut sa faca; morti, schingiuiti, deformati mintal, idioti, ... asa ca el si ca ai lui!
      Cine este izolatul?
      Daca Basescu era acela, de ce i/au sarit in ajutor toti?
      Vai de mama voastra, daca aveti o mama si nu o catea!
  • +20 (20 voturi)    
    ilici (Joi, 30 august 2012, 14:09)

    takada [utilizator]

    se poate sa nu mai dati stiri cu si despre ilici? nu mai intereseaza pe nimeni ce zice si ce face ultimul dinozaur bolsevic al tarii!locul lui e ....se stie unde. mersi
    • +6 (6 voturi)    
      7.4 (Joi, 30 august 2012, 14:44)

      Bazil [utilizator] i-a raspuns lui takada

      Lasa sa dea cat mai multe spuse ale lui nea ilici. Poate descopera si cei 7.4 milioane cat il (mai) duce mintea. Iar pentru "cresterea" in sondaje a usl (sau psd) sunt binevenite cat mai multe pareri ale lui ilici.
    • +5 (5 voturi)    
      Asa e, presa ar trebui sa ignore anumiti oameni (Joi, 30 august 2012, 15:45)

      CorinaK [utilizator] i-a raspuns lui takada

      Nici parerile lui Nastase din inchisoare nu ar trebui sa le bagam in seama.
  • +22 (22 voturi)    
    e o teorie... (Joi, 30 august 2012, 14:10)

    serbancc [utilizator]

    dar eu am alta : le este rusine sa vina dupa tentativa voastra de lovitura de stat . ilici se preface ca de obicei ca e senil cand usl-ul face o ilegalitate
  • +27 (27 voturi)    
    dezinformare (Joi, 30 august 2012, 14:12)

    PaulR [utilizator]

    Dezinformarea PSD a inceput. Un asemenea eveniment pregatit cu luni si luni inainte nu se muta asa ca se trezeste cineva ca Bucurestiul e la 2h de zbor.

    Mutari de acestea se fac pt motive importante, de exemplu atacuri la adresa statului de drept in tara in care vroiai sa organizezi evenimentul.
    E dezamagitor sa vezi ca pana si cei pe care nu ii simpatizezi nu au avut minima inteligenta sa nu se faulteze singuri. Asta e, prostia si lipsa de viziune politica se platesc.
    • +23 (23 voturi)    
      Oricum e simpatic tatucu' (Joi, 30 august 2012, 14:37)

      banatul e fruncea [utilizator] i-a raspuns lui PaulR

      Se mai crede in anii 90' cand daca spuneai o minciuna de destul de multe ori devenea adevar... mai incearca mosule ;)
      • +2 (2 voturi)    
        ... te-ai uitat in ultima vreme la Antena 3? (Joi, 30 august 2012, 14:53)

        georgeb [utilizator] i-a raspuns lui banatul e fruncea

        MiniTru functioneaza la noi in tara cu o rata de succes dovedita cu varf si indesat.
      • +9 (9 voturi)    
        Cred ca toata prostia s-a adunat la PSD. (Joi, 30 august 2012, 15:25)

        Ionescu Raymond [utilizator] i-a raspuns lui banatul e fruncea

        Asta e o mare drama pentru adevaratii socialisti din Romania, cu un astfel de PSD raman efectiv nereprezentati.
  • +20 (20 voturi)    
    asteptam cu interes congresul PES (Joi, 30 august 2012, 14:15)

    tisa [utilizator]

    Da, o chestiune de optiune este si excluderea PSD din PES.
  • +20 (20 voturi)    
    "dar nu vad problema care este"... (Joi, 30 august 2012, 14:20)

    xantipa [utilizator]

    ilici n-a vazut-o niciodata.
    nu vi se pare o nesimtire sa tot iesi cu opinii, sa nu te simti in niciun fel culpabil pentru tot ce se intampla acum? - sfidator, si sfidarea este lectia pe care le-a dat-o "discipolilor" lui din usl-ul de azi. Lectie pe care au invatat-o extrem de bine.
  • +22 (22 voturi)    
    Influente europene (Joi, 30 august 2012, 14:21)

    Daniels22026 [utilizator]

    Asa e domnule Iliescu. De ce sa fi afectat lovitura de Constitutie imaginea partidelor din USL?!

    Si-acum discutind serios: Romania nu este atit de neimportanta precum gindesc romanii. Orice tara din Europa influenteaza restul continentului. Chiar daca n-ar exista UE, influentele au existat dintotdeauna.

    Parlamentarii romani influenteaza deciziile UE, dar cea mai importanta influenta este a poporului roman, care influenteaza celelalte popoare, in ciuda complexelor generatiilor de romani indoctrinati de istorie sau de Antena 3. Minimizarea acestor influente se poate realiza prin izolarea (partiala) a Romaniei, a Greciei, a dispretului fata de reguli si principii, a fenomenelor anarhiste, violente sau potential violente.

    Incalcarea de catre USL a Constitutiei, a regulamentelor camerelor, a independentei justitiei, schimbarea numarului de alegatori dupa referendum, sint fenomene foarte grave. Socialistii europeni au vazut ce s-a intimplat, chiar daca s-au abtinut sa-si critice aspru colegii romani. Contributia Romaniei la atmosfera europeana a devenit malefica dupa iulie 2012. De fapt nici eu nu mai recunosc Romania ultimilor 20 de ani. O hidosenie sufleteasca teribila a infierbintat mintile a 7 milioane de romani.
    • +8 (8 voturi)    
      mai este si (Joi, 30 august 2012, 14:45)

      mikeyu [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      pozitia (fie ea numai declarativa) antioccidentala a celor 2 (3, 4, cati tampiti or mai fi fost). Cred ca si asta e o problema.
    • +7 (7 voturi)    
      Am uitat (Joi, 30 august 2012, 15:16)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Daniels22026

      Am amintit doar despre lovitura de Constitutie. Dar asta nu e totul. Ar trebui intrebat Iliescu ce parere au colegii socialisti europeni despre plagiatul lui Ponta, sau despre reprezentarea fara mandat a tarii in Consiliul European.

      Mai bine sa nu-l intrebam nimic pe Iliescu. Criza de nervi ar putea sa-i afecteze grav sanatatea.
  • +18 (18 voturi)    
    Strugurii (Joi, 30 august 2012, 14:23)

    ciprianmarius [utilizator]

    sunt acri cand nu ajungi la ei.
  • +18 (18 voturi)    
    de ce? (Joi, 30 august 2012, 14:23)

    nocomment [utilizator]

    de ce trebuie intrebata fosila asta pentru orice chestie? nu vedeti ca e un profesor in minciuna si are si doi elevi silitori... stiti de cine vorbesc :)
  • +17 (17 voturi)    
    Comment sters de user (Joi, 30 august 2012, 14:29)

    Erasm [anonim]

  • +15 (15 voturi)    
    te culca (Joi, 30 august 2012, 14:30)

    NicolaeA [utilizator]

    La culcare batrane; nu uita de pampersi !
    Acrii strugurii ? Stai acasa pe blog pana pun astia net la Belu !
  • +16 (16 voturi)    
    Ma mir ca nu a spus ca Basescu e de vina (Joi, 30 august 2012, 14:35)

    AAI [utilizator]

    De fapt minciuna a fost intotdeauna argumentul acestor nenorociti... Pana acum au tinut-o langa ca PPE sub manipularea dreptei ar fi determinat reactia UE. Acum ce mai spun, cand chiar PSE se dezice de ei?
  • +15 (15 voturi)    
    chestiunea-i sa ai obraz (Joi, 30 august 2012, 14:36)

    geocrin [utilizator]

    "domnule" chestiunea nu-i de OBTIUNE chestiunea-i sa ai tupeu sa te joci cu vorbele ca si cum romanii ar fi prosti si inghit tot ce le baga ilici in gura.
    Au mai avansat si romanii nene, trezestete, stii bine ca a mai fost inca unul care visa la fel , sa fie judecat de marea adunare nationala, NU stia nici el ca s-au schimbat lucrurile.
    Sunteti o rusine tovarasi, nici ai vostri nu va mai suporta.
    Politica este singurul domeniu in romania in care poti sa ajungi chiar lider fara a avea cel mai elementar set de valori nici profesionale nici morale.
    S-a vazut acuma pina cind liderii usl urlau pe strazi la mitiguri ori la tribuna parlamentului putea-i crede ca POATE......au si ceva practica.
    Dar s-a vazut imediat ce au ajuns la putere ca sunt doar pentru a face zgomot, si cei creduli inca ii mai cred dupa toate gafele, facute de ei si de democratul iliescu
  • +15 (15 voturi)    
    Si marmota... (Joi, 30 august 2012, 14:37)

    CorvusCorax [utilizator]

    Sunt curios ce o sa zica Presedintele de onoare al Sovietului Suprem al USL(b) atunci cand aia de la PPE chiar o sa vina la Bucuresti. Fac pariu ca iar o sa ne lase cu gura cascata, o sa gaseasca el ceva, o explicatie, un Basescu, americanii, un salam cu soia, ceva. Ce public o avea useleu' asta?
  • +6 (6 voturi)    
    onoarea bolshevika (Joi, 30 august 2012, 14:40)

    oilman [utilizator]

    Tovarasu' Iliescu: Esti on batrin, chiar nu ti-e rusine ? chiar crezi ca exista multi idioti (ok - asa de multi idioti ...) in romania care chiar sa creada ca o mutare de la Buc la Bruxelles nu are nimic cu rahatul in care ati bagat Romania in ultimele citeva luni ? Te poti lua de mina cu Crin si latrati pina crapati sloganele voastre nationalist - bolshevice si blamati 'capitalistii' din US si UE ca vor sa colonizeze Romania. Rusine, tovarasu, timpul sa dispari, retrage-te la pensie, plimba-te prin parcul floreasca, fa un bine si infiaza un maidanez si povesteste-i cum a fost la scoala la Moscova, cum te-ai educat printre marimile PCR sau cum ai adus minerii in Bucuresti
  • -5 (5 voturi)    
    Comentariu (Joi, 30 august 2012, 14:43)

    ana11 [utilizator]

    Presupun ca nu sunteti niste oameni fara pic de memorie, dar totusi va aduc aminte:
    1.Ce legitimitate avea Boc in nenumaratele lui mandate de prim ministru apoi demis apoi iar prim ministru?
    2.Ce legitimitate are acel judecator CCR care a fost votat pana a iesit el(Domnul de la pdl) tinand cont ca prima data la vot castigase Valer Dorneanu
    3.Ce legitimitate avea Roberta Anastase dupa votul pentru legea pensiiilor cand 80 de deputati erau egali cu 160?
    4.Ce legitimitate are Basescu cu 7.4 mil de romani care au votat impotriva lui la referendum?
    5.Ce legitimitate a avut Basescu in 2009 cand in tara a pierdut alegerile si a castigat prin voturile fraudate in afara tarii, nu ca alegerile din tara au fost corecte->la mine in comuna noastra de 2000 de locuitori au fost 600 de voturi din afara localitatii adusi cu autocarele(Primarul apartinand desigur "marelui" partid PDL)
    6.Ce legitimitate au toti oamenii pusi in functii de conducere de Basescu cand ameninta si isi bat joc de tineca nu ti cu PDL-ul sau te obliga sa faci adeziune la partid
    Sirul continua....
    Sper ca va unge pe suflet!!!
  • +5 (5 voturi)    
    si pentru noi (Joi, 30 august 2012, 15:12)

    Teo61 [utilizator]

    e mai comod daca nu mai apari in in campul nostru virtual,auditiv si vuzual.
  • +6 (6 voturi)    
    copy-paste (Joi, 30 august 2012, 15:23)

    Ionescu Raymond [utilizator]

    Mah poate au schimbat locatia de teama sa nu-i prinda si pe aia cu plagiate!
  • +5 (5 voturi)    
    scleroza (Joi, 30 august 2012, 15:25)

    marjo [utilizator]

    Gata, a inceput sa se sclerozeze, bolsevicul! Motivatia asta de rahat arata ca procesul ireversibil al sclerozei e pe drumul cel bun. Mosul se crede pe timpul cand era prim secretar pcr la Iasi. In curand o sa spuna ca l-a visat pe Andropov care-i rupea carnetul de colaborator kgb
  • +10 (10 voturi)    
    Bolsevicul zice adevarul !!! incomoda Vizita PES (Joi, 30 august 2012, 15:32)

    1st_gica [utilizator]

    Intr-adevar este mai comod sa se intalneasca oriunde dar nu in Bucuresti, vezi Cape Town.
    Si intr-adevar incomod ptr. multi lideri socialisti sa accepte invitatia lu' Victoras Copy - Paste.

    Cu respect

    Gica
  • +10 (10 voturi)    
    LOL (Joi, 30 august 2012, 15:33)

    aladdin [utilizator]

    Asta a apucat sa vorbeasca inainte ca Swoboda sa anunte ca psd-ul ar fi cerut mutarea, pentru a nu fi, vezi Doamne, umbrit acest congres de luptele politice interne.
    Si bunicuta habar n-avea de ce decizii ia psd-ul !?!
  • +8 (8 voturi)    
    de asteptat (Joi, 30 august 2012, 15:36)

    asada [utilizator]

    Tipic pentru Iliescu.....Tata mare al meu avea o vorba acum 65 de ani.....Pe tarfa o scuipi si ea zice ...vai ce tare ploua afara!!!!!
  • +9 (9 voturi)    
    emotionant!!!! (Joi, 30 august 2012, 15:55)

    asada [utilizator]

    Tineti-va bine!!!!!! A aparut stirea ca PSD a cerut mutarea ,fara ca presedintele de onoare sa sti aceasta !!!!! De rasul curcilor....Liderii socialisti europeni nu vor sa se compromita venind in Romania.
  • +5 (5 voturi)    
    Cine minte? (Joi, 30 august 2012, 16:07)

    fane_grija [utilizator]

    Tu sau Swoboda?
  • +2 (2 voturi)    
    Yeah, Right! (Joi, 30 august 2012, 16:20)

    geodor [utilizator]

    Iar marmota invelea ciocolata in staniol si crocodilul (car zbura un pic mai jos) ii tinea isonul din comoditate...
  • +1 (1 vot)    
    Sa fie sanatosi !!! (Joi, 30 august 2012, 18:23)

    puricelu [utilizator]

    In afara de blocul tarilor comuniste, in toata Europa nici nu s-a mai pomenit de comunism de prin anii '70, cand ultima data a mai fost resuscitat prin Italia ! Dar, de atunci incoace, nimic. Si veniti voi, neo-comunisti cu fata umana, spoita cu rosu sters sa nu fiti recunoscuti, sa va dati mari si tari ca faceti ce n-a vazut ... Parisul ! Ceea ce a apus Tutea este si va ramane adevarat: "Stanga nu poate guverna. Cand vine la putere, e pustiu." Si s-a vazut ce ati facut. Ati pustiit tara, mai rau ca turcii in vremea lui Stefan cel Mare ! Rusine sa va fie, sleahta de banditi si trantori...
  • +1 (1 vot)    
    E grav cand ai tai nu te ignora (Joi, 30 august 2012, 18:34)

    Maryycus [utilizator]

    PSD si-a atins probabil scopul: dezlipirea din cadrul cercului de interese european si afilierea la cel sovietic. Daca asta v-ati dorit felicitari, suntem inapoi in '89! Socialistii europeni sunt socialisti dar totusi europeni!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version