VIDEO Joseph Daul, presedintele grupului PPE: Practicile lui Victor Ponta ma fac sa ma intreb daca nu cumva democratia din Romania e grav amenintata. Voi cere o dezbatere in Parlamentul European

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 28 iunie 2012, 16:24 Actualitate | Politic


Joseph Daul, presedintele grupului popularilor europeni (PPE) se declara "profund ingrijorat" de nerespectarea statului de drept in Romania si afirma ca este "neplacut surprins" sa afle ca "Victor Ponta a ignorat decizia Curtii Constitutionale cu privire la reprezentarea Romaniei la Consiliul European".

"Sunt profund ingrijorat de nerespectarea statului de drept in Romania. Am fost extrem de neplacut surprins sa aflu ca Victor Ponta a ignorat decizia Curtii Constitutionale cu privire la reprezentarea Romaniei la Consiliul European. In plus, nefiind multumit de aceasta decizie, a mers mai departe, trecand Monitorul Oficial, care ar fi trebuit sa publice decizia respectiva in scopul intrarii acesteia in vigoare, sub autoritatea Guvernului", afirma Daul, intr-un comunicat remis HotNews.ro.

Acesta ii transmite lui Victor Ponta ca "nimeni nu este mai presus de lege" iar "legile sunt create pentru a fi respectate, nu comentate sau modificate atunci cand acestea nu servesc interesul primului- ministru".



Liderul popularilor europeni reaminteste ca, in conformitate cu standardele europene si jurisprudenta, "premierul roman nu poate conduce un guvern al unei tari a Uniunii Europene in cazul in care a comis o frauda in obtinerea gradului sau universitar".

"Aceasta chestiune trebuie sa fie clarificata cat mai curand posibil, deoarece nu este pusa in joc doar credibilitatea unui stat membru, ci credibilitatea Uniunii Europene ca intreg. Sper ca nu se va schimba o lege sau recurge la amenintarea oficialilor comisiei de ancheta, in scopul acoperirii presupusei fraude", avertizeza acesta.

"Aceste practici ma fac sa ma intreb daca nu cumva democratia din Romania este grav amenintata. Voi cere o dezbatere in Parlamentul European pe acest subiect", adauga Joseph Daul.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














20780 vizualizari

  • +145 (153 voturi)    
    solidaritatea popularilor (Joi, 28 iunie 2012, 16:34)

    valabill [utilizator]

    trebuie sa se vada la Consiliul European. Degeaba spune domnul Daul daca doamna Merkel nu-i spune nimic carlanului turbat.
    • +101 (105 voturi)    
      Parlamentul European poate cere lamuriri (Joi, 28 iunie 2012, 17:03)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui valabill

      in momentul in care Parlamentul European va condamna incalcarile grave ale statului de drept comise de USL poti fi sigur ca atat Merkel cat si alti lideri europeni vor avea o opinie PUBLICA!
      • +78 (80 voturi)    
        din pacate.... (Joi, 28 iunie 2012, 17:18)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        .....nerusinarea si sfidarea aceasta va arunca inca o umbra asupra tarii noastre iar noi ca romani vom fi iar de ras si batjocura in Europa.
        Privesc si ma cuprinde ura, vazand zambetele de hiena si explicatiile elucubrante ale parlamentarilor, care incerca penibil sa duca in derizoriu sau si mai grav sa gaseasca explicatii "logice" mascaradei.
        Aceasta este reactia sistemului politic parlamentar pagubos iar daca cineva mai avea dubii, acum s-a lamurit.
        Se pregatesc intens si obraznic sa devina STAPANII NOSTRII si daca nu vom reactiona la votul din toamna, sigur vor reusi.
        Halal !
        • +72 (80 voturi)    
          Constitutia Romaniei (Joi, 28 iunie 2012, 17:39)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          nu a fost incalcata de Ponta, ci INCALECATA !
          • -55 (57 voturi)    
            Basescu a incalcat deja toate regulile posibile (Joi, 28 iunie 2012, 19:49)

            floralex [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

            Diferenta e ca el a facut-o indirect, in limitele legii. Si-a numit marionete peste tot, care au facut doar ce li s-a transmis. Si-a asumat indirect inclusiv functia de prim-ministru, prin marioneta Boc si apoi prin Ungureanu. Si acum se supara ca vine Ponta si ii ia din cascaval? Ponta nu face decat sa redistribuie puterea, care pana acum a fost concentrata la Cotroceni. Sigur, se comporta ca un elefant intr-un magazin de bibelouri, fara sa ii pese prea mult de ce calca in picioare, dar pana la urma asta e un rau necesar. Unii s-au obisnuit atat de mult ca Basescu sa controleze totul, ca atunci cand vine unul ca Ponta si ii da peste nas incep imediat sa strige "Aoleu! Lovitura de stat! Sariti!". Hai sa fim seriosi. E pana la urma doar o intoarcere la normalitate. Puterea nu ar trebui sa fie doar in mana unui singur om.
            • +20 (22 voturi)    
              Intoarcerea la normalitate pentru escroci (Joi, 28 iunie 2012, 23:20)

              ty [utilizator] i-a raspuns lui floralex

              Asta e normalitatea lor. A mea nu!
              Este normal ca daca eu incalc legea sa fiu sanctionat. La fel si Ponta cit o fi el de prim ministru.
              • +6 (6 voturi)    
                DEMISIA!!!! (Vineri, 29 iunie 2012, 15:19)

                firstfb [utilizator] i-a raspuns lui ty

                DEMISIA!!!!

                http://www.petitieonline.com/demisia_premierului_victor_ponta_cerut_de_mediul_academic
            • +14 (14 voturi)    
              Intoarcere la normalitate... (Vineri, 29 iunie 2012, 0:19)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui floralex

              Acesta expresie a fost supra-folosita. Hai , puneti-va imaginatia la lucru si mai gasiti si altceva.
              Deja e gretos sa-i aud pe toti care vor sa demonstreze ca albul e negu si invers ca acum se faca " o intorcere la normalitate".
              E greu de discutat cu oamnei care nu au argumente. Ori jignesc, ori mint , ori folosec sabloane, etc.
              • +1 (1 vot)    
                Jignitor......... (Duminică, 1 iulie 2012, 18:36)

                icu [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

                Ponta si ciraci lui din USL ia de prosti o natie intreaga !!!!!!! Jignitor gest daca crede ca un ,,hot " poate sa ne conduca si sa ne reprezinte, asa ca Tontonel ,,DEMISIA" daca mai ai o farama de ONOARE !!!!
            • +8 (8 voturi)    
              hai sa vedem (Vineri, 29 iunie 2012, 11:14)

              codo [utilizator] i-a raspuns lui floralex

              Si-a pus Basescu Monitorul Oficial in buzunar cum a facut ponta? Hop, mai trec un ordin, in secunda urmatoare e publicat! Deciziile Curtii Constitutionale? Pot astepta o saptamana, ce atata graba? Imi dau demisia daca se dovedeste ca am plagiat dar am grija sa modific/suprim toate institutiile care ar putea stabili asta. Ce rost mai are sa spun ca demisionez?
              Cand a intervenit Basescu in atributiile celorlalte puteri? Dati exemple, nu veniti cu placa deja pusa. Oricum incet incet se intoarce si justitia la ce a fost si veti avea mult ravnita normalitate: liniste profunda. Dormiti bine
            • +6 (6 voturi)    
              Joseph Daul (Vineri, 29 iunie 2012, 13:34)

              k177de1268729160617 [utilizator] i-a raspuns lui floralex

              Da, Basescu - in comparatie cu Ion Iliescu pe timpul mandatelor sale - a incalcat toate regulile, "ratoindu-se" in sensul cel mai bun si util al cuvantului la pleiada de politicieni, care nu conteneau cu "dezmatul" practicat in dauna bunului mers al lucrurilor si al bunastarii populatiei. Totul a pornit de la conflictul cu Tariceanu, ne amintim cu totii. De atunci si pana acum politicieni corupti din toate partidele s-au pus cu tunul pe el, avand ca post de avantgarda "Antena 3" a lui Voiculescu. Cea mai mare realizare a guvernului Boc a fost lansarea programului de austeritate evitandu-se aducerea Romaniei la imposibilitatea platirii salariilor bugetarilor sai.

              Dece n-au inteles cetatenii sa-l fi sprijinit in aceste actiuni curajoase - singura cale de a iesi din mizerie. Acesta este adevarul!
              • 0 (0 voturi)    
                s-a pus cu legea! (Duminică, 1 iulie 2012, 8:52)

                Dianora [utilizator] i-a raspuns lui k177de1268729160617

                Nu de "ratoit" se supara politicienii nostri, ci de justitie. Nu-i deranja nici sa-i injure, dar sa nu le cerceteze ANI averile si DNA matrapazlacurile. Acolo e durerea!
            • +1 (1 vot)    
              Daca ai avea un (Sâmbătă, 30 iunie 2012, 9:26)

              cestmoi [utilizator] i-a raspuns lui floralex

              minim de logica si gandirea ta n-ar fi setata exclusiv pe anti-Basescu, ai vedea ca, daca puterea ar fi fost concentrata exclusiv la Basescu, fenomenul Ponta n-ar fi putut sa apara. Dictatorii ies din prim-planul politicii ori dati jos de altii, vezi Ceausescu, ori in urma unei revolutii ca Revolutia Franceza. Basescu a fost ales, de trei ori inca, nu si-a permis niciodata sa nu respecte o decizie a unei instante, chiar daca a marait si nu i-a convenit, nu a desfiintat institutii ale statului ca sa se rafuiasca sau sa-si apere k..ul. Tampitul asta insa, de care esti tu asa incantat, nu face decat sa-si bata joc de lege si de noi toti de cand a venit la putere in urma unor trocuri mizerabile cu niste mizerabili la fel ca el din Parlamentul pe care, acu cateva luni, il declara ilegitim. Daca asta e notiunea ta de normalitate, daca asta e regimul in care vrei sa traiesti, in care arbitrariul ii va permite oricand sa faca din tine sau familia ta niste victime ale bunului sau plac, daca pentru tine furtul intelectual dovedit, si vizibil pentru orice copil de 6 ani care stie sa citeasca, reprezinta o regula de viata acceptabila, nu-mi ramane decat sa te deplang si sa-i deplang pe cei care gandesc ca tine. Se vede efectul de picatura chinezeasca al latrinelor media, dar si veridicitatea unei replici dintr-un SF celebru : trucurile mentale nu actioneaza decat asupra celor slabi de minte
          • +12 (16 voturi)    
            Mai, draga, Ritzi! (Joi, 28 iunie 2012, 20:20)

            madame [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

            Razi "mata, dar vezi ca esti in bataia pustii! Desi nu pari, stiu ca esti de partea lui Ponta.
            • +1 (5 voturi)    
              Ce ma califica drept sustinator al lui Ponta ? (Joi, 28 iunie 2012, 23:18)

              Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui madame

              Esti mai nou p-aici, altfel ai sti bine cum comentez...
        • +37 (37 voturi)    
          Primul Plagiator cel iute de picior...si nu numai (Joi, 28 iunie 2012, 19:50)

          valjean [utilizator] i-a raspuns lui translativus

          Sint 23 de ani de nerusinare si tupeu eufemistic numit aroganta,Derapajul de la democratie e abrupt,in forta si facut prosteste si primitiv fapt care socheaza neplacut pe plan european.Dar nici nu e de mirare ,din partea Primului Plagiator al tarii.
          • +24 (24 voturi)    
            adevarat....! (Joi, 28 iunie 2012, 20:34)

            translativus [utilizator] i-a raspuns lui valjean

            ....ce a inceput cu o mare minciuna, prin confiscarea revolutiei, asa va continua pana la sfarsit.
            De 23 de ani suntem furati, mititi si escrocati de acesti nerusinati politicieni, care si-au construit un sistem politic favorabil lor si dusmanos la adresa cetatenilor, care sunt tratati drept fraerii ce trebuiesc jegmaniti.
            Si-au facut averi imense si inca nu s-au saturat, au vandut industria, comertul si resursele naturale spre propriul lor folos de parca ar fi fost ale lor si ca si cum nu ar fi de ajuns, ne mai si sfideaza ranjind satisfacuti .
            Acest sistem politic trebuie sa dispara daca vrem sa scapam de aceasta clasa politica nemernica.
      • -46 (48 voturi)    
        mda. (Joi, 28 iunie 2012, 18:17)

        george1979 [utilizator] i-a raspuns lui Gryphus

        ce va place sa credeti ca romania conteaza eu sunt sigur ca o sa o doara pe merkel intr-un loc cu mirosuri fecale.
        • +40 (40 voturi)    
          sfidare (Joi, 28 iunie 2012, 18:36)

          juliann [utilizator] i-a raspuns lui george1979

          Esti un tantalau daca gandesti asa. Romania conteaza in Europa. si daca tu nu crezi asta, macar ar trebui sa conteze pentru tine. Altfel, toti ciudatii politicii romanesti ne vor calca in picioare.
          • -14 (16 voturi)    
            si tu acum (Joi, 28 iunie 2012, 20:14)

            george1979 [utilizator] i-a raspuns lui juliann

            iti place sa te imbeti cu apa rece si trist este ca mai sunt si altii ca tine.
            PS: corect este TONTĂLĂU
            • +7 (7 voturi)    
              TONTĂLÎĂU ? (Vineri, 29 iunie 2012, 0:24)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui george1979

              De la Tonta -Ponta vine ?
            • +3 (3 voturi)    
              .... (Vineri, 29 iunie 2012, 17:09)

              un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui george1979

              tu ai si argumente cand iti sustii ideile?
              pan acum ai folosit doar obervatii vulgare si obiectii la caractere romanesti lipsa din tastatura...
        • +9 (9 voturi)    
          pentru george1979 (Vineri, 29 iunie 2012, 0:22)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui george1979

          Te rog nu fi vulgar. Sau macar nu fi AICI vulgar !
        • +7 (7 voturi)    
          Sa nu-ti doresti... (Vineri, 29 iunie 2012, 1:20)

          Mihail_AD [utilizator] i-a raspuns lui george1979

          sa te doara locurile acelea
    • +36 (38 voturi)    
      Hm (Joi, 28 iunie 2012, 17:44)

      R.A.Muresan [utilizator] i-a raspuns lui valabill

      Nu ma mira ca un om ca Andrei Marga s-a dus cu un plagiator la Bruxelles. Ma mir insa chiar si acum ca Leonard Orban n-a avut puterea sa refuze. Dupa cum m-as mira foarte tare daca "poza de familie" il va avea in cadru pe primul ministru plagiator. Ce ti-e si cu diplomatia asta...
      • +2 (2 voturi)    
        Hm (Vineri, 29 iunie 2012, 13:42)

        k177de1268729160617 [utilizator] i-a raspuns lui R.A.Muresan

        Leonard Orban trebuia pana acum cel putin sa se pozitioneze.
  • +118 (124 voturi)    
    pt, cine nu stie (Joi, 28 iunie 2012, 16:35)

    Vlad-I [utilizator]

    PPE reprezinta glasul majoritatii in UE.
    • +17 (17 voturi)    
      completare (din Wikipedia) (Joi, 28 iunie 2012, 19:38)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      The European People's Party, EPP, is the most influential of the European parties.

      It has been the largest party in the European Parliament since 1999, the European Council since 2002 and is also by far the largest party in the current European Commission.

      The President of the European Council and the President of the European Commission are both from the EPP. Many of the Founding fathers of the European Union were also from parties that would later form the EPP.

      Outside the EU, the party also controls a majority in the Parliamentary Assembly of the Council of Europe.
      • +1 (1 vot)    
        pt cine nu stie (Vineri, 29 iunie 2012, 13:45)

        k177de1268729160617 [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        Traducrea? My English is to poor to understand your comment...
    • +11 (11 voturi)    
      another one bites the dust (Vineri, 29 iunie 2012, 0:00)

      draq [utilizator] i-a raspuns lui Vlad-I

      Adrian Nastase ✓
      Victor Ponta ✓
      Ma-ntreb ce va face bunicuta fara astia. Antonescu nu conteaza, probabil inca doarme
      • +6 (6 voturi)    
        gresit! (Vineri, 29 iunie 2012, 0:40)

        Andrei.Ohha [utilizator] i-a raspuns lui draq

        antenescu joaca poker la ora asta...
  • +116 (122 voturi)    
    în sfârșit (Joi, 28 iunie 2012, 16:36)

    camillus [utilizator]

    reacțiile din partea UE s-au lăsat așteptate până acum. Ponta nu va demisiona decât dacă liderii europeni vor spune foarte clar că nu poți fi prim-ministru în UE dacă ți-ai construit cariera prin fraudă.
    • +11 (13 voturi)    
      Dap! A spus-o cu guritza lui, (Joi, 28 iunie 2012, 20:23)

      madame [utilizator] i-a raspuns lui camillus

      in fata celui mai renumit ziar din Spania, El Pais! Acum, asteptam cu TOTII, dovezile de plagiat ale lui Ponta. Daca se dovedesc false, il voi felicita si-mi voi lua gandul ca Basescu a fost si este cel mai bun politician roman.
  • +69 (73 voturi)    
    vai ce poanta, ce izgheu (Joi, 28 iunie 2012, 16:39)

    d_b [utilizator]

    joaca joaca marul lui adam in beregata cea pontoasa
  • +113 (117 voturi)    
    Pai da, ca noi stam si dormim pe noi.... (Joi, 28 iunie 2012, 16:39)

    A9 [utilizator]

    Trebuie sa vina strainii sa ne traga de maneca, ca noi nu suntem in stare sa ne strunim conducatorii!!!
    • +63 (73 voturi)    
      Uita-te in jurul tau.... (Joi, 28 iunie 2012, 16:56)

      obikeno [utilizator] i-a raspuns lui A9

      ... si ai sa vezi ca esti singur. Eu ma uit in fiecare zi si vad numai lume de proasta calitate, oameni pusi pe furtisaguri, lenesi, smecherasi, parveniti, etc.
      Cine vrei sa-i struneasca? Ei sunt majoritatea. O majoritate care nu stie ce vrea, o majoritate care considera prostia ca pe o stare de fapt normala.
      Eu sunt ingrozit. Am renuntat sa mai sper ca acest popor are resurse ascunse si mi-e groaza ce va fii la alegeri.
      • +28 (30 voturi)    
        Comment sters de user (Joi, 28 iunie 2012, 17:32)

        polonyca [anonim] i-a raspuns lui obikeno

      • +43 (45 voturi)    
        Ai dreptate (Joi, 28 iunie 2012, 17:33)

        CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui obikeno

        Boborul nu vrea decat ceva de haleala si manele. Nu gandeste si traieste la nivelul treptei intai a pramidei lui Maslow.
        De vina este educatia pe care nu a primit-o. Dar asa e cand cineva incearca sa-i educe, vine ciuma rosie si opreste procesul ca nu cumva sa-si piarda din electorat
        • -22 (22 voturi)    
          joseph daul si grijile de soarta romanilor (Joi, 28 iunie 2012, 20:05)

          ceferistul [utilizator] i-a raspuns lui CarmenO

          Domne, supune dezbaterii comportamentul unei europarlamentare - cucuveaua monica macovei- care face declaratii ca un fost procurora comunist care arestau si condamnau oamenii care nu ziceau ca bolsevicii convinsi!
          • +9 (9 voturi)    
            Pentru Vasile Roaita (Vineri, 29 iunie 2012, 0:33)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui ceferistul

            Tu stii ce vorbesti ? Cum adica Monica Macovei face declaratii ca un fost procuror comunist ?
            Daca spune adevarul, daca are curaj, daca cunoaste legislatie europeana si romaneasca , daca e cinstita si modesta ,
            daca ataca frontal hidra-neocomunista tu spui ca seamana cu un procuror comunist?
            Se pare ca ai tras sirena prea devrema si nu ai ajuns la varsta la care sa intelegi cate ceva din viata.
      • +13 (13 voturi)    
        eu n-am renuntat (Joi, 28 iunie 2012, 19:25)

        Gaby51 [utilizator] i-a raspuns lui obikeno

        Asta e impresia generala, dar sa sti ca sunt multi oameni care s-au saturat de o Romanie gri si de rasul altora. Am constatat asta la o strangere de semnaturi. Acum totul depinde de noi, cei care judecam lucrurile cu propria minte si nu credem tot ce ni se toarna la TV
        • +18 (20 voturi)    
          nici eu (Joi, 28 iunie 2012, 20:02)

          danielusi [utilizator] i-a raspuns lui Gaby51

          dar unde este D-na (vehementa) Mungiu Pipidi care striga ca D-nul Basescu este raul raului ? Unde este Societatea Civila care dorea Democratie si Normalitate ? Aceasta este Democratia si Normalitatea care o doreste Poporul ROMAN ? Atunci solutia este una singura si a devenit de actualitate (din 2004) EMIGRAREA IN CONGO. Deja eu nu mai am nicio spreanta pentru copii mei. Am fost FRAIER ca nu am plecat din tara cand trebuia, am sperat intro tara normala, dar nu cea a lui POGONIC si COPY lot.
          • 0 (0 voturi)    
            Societate civila se intoarce... (Duminică, 1 iulie 2012, 9:06)

            Dianora [utilizator] i-a raspuns lui danielusi

            Aici gresesti, n-ai vazut ultimul articol al Dnei Pippidi pe ziare.com, cum ca da, l-ar prefera pe dl.Ponta presidentului, dar daca incearca sa pune gherutele pe grumazul justitiei si al statului de drept, e gata sa scoata societatea civila (aia delicata si cu atestat legal) in strada; marturisesc ca sunt gata sa sacrific cateva ore din timpul meu ca s-o vad pe Alinuta facand jogging prin Bucuresti si strigand contra premierului ei preferat!
        • +5 (5 voturi)    
          Total de acord! (Joi, 28 iunie 2012, 20:37)

          madame [utilizator] i-a raspuns lui Gaby51

          Si, pentru Carmen, ii spun ca nu ne vom lasa condusi de un popor slab, care s-a dedat pupaturilor moastelor, doar pentru ca nu inteleg faptul ca spiritul dumnezeiesc, exista prin NOI si este cu NOI, mereu si la fiecare pas.
      • +14 (14 voturi)    
        Te rog din suflet! (Joi, 28 iunie 2012, 20:33)

        madame [utilizator] i-a raspuns lui obikeno

        Anuleaza-ti vorbele si revin-o la optimism! Ai multa dreptate in ceea ce spui, dar nu esti singur, nici tu nici cel caruia ii zici astfel. Romanul are o vorba din batrani, chiar doua sau mai multe... "Buturuga mica, rastoarna carul mare! sau O minte desteapta, acopera 1000 de prosti! Haide sa ne unim fortele prin credinta in forta inteligentei noastre si sa gandim cum ne salvam pielea si bunastarea cinstita si corecta din acest haos. Fi increzator in propriile puteri si capacitati, cu care esti inzestrat de Mama Natura. Faptul ca vin strainii, nu este ceva neobisnuit. Sa ne bucuram si sa-i sutinem ca sa scapam de ciuma rosie. Daca ar fi fost dupa cei ca Ponta, acum Romania ar fi fost izolata de tot restul lumii si ramasa doar sub stapanirea Rusiei.
        • 0 (0 voturi)    
          pe mama nu o cheama asa... (Vineri, 29 iunie 2012, 19:59)

          stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui madame

          ...in rest, in democratie nu prea cred ca functioneaza "o minte desteapta acopera 1000 de prosti". Eventual intr-un sistem in care cine voteaza trece 2 teste: unul de inteligenta si unul de moralitate; acolo da, "o minte desteapta acopera 1000 de prosti", daca mintea desteapta este sustinuta de o coloana vetebrala.
      • +4 (4 voturi)    
        suntem doar minoritari (Vineri, 29 iunie 2012, 1:00)

        edx [utilizator] i-a raspuns lui obikeno

        si vom fi din ce in ce mai putini pe masura ce educatia produce noi generatii de analfabeti.
  • +82 (86 voturi)    
    Aoleu (Joi, 28 iunie 2012, 16:41)

    Cel [anonim]

    Ponta o sa intre in discutia parlamentului european, din punctul meu de vedere este terminat ca om politic, si cum nici la drept nu se prea pricepe va ramane somer
    • +53 (57 voturi)    
      Hai sa fim seriosi! (Joi, 28 iunie 2012, 16:58)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Cel

      Ce severinu a demisionat cumva de undeva?!
      Porcul nu pleca de langa troc si nici soarecele de la siloz! Comunistul daca nu fura, nu minte si nu inseala, nu este comunist!
      Nu ma mai aburit cu socialistii, aia din grupul ala sunt comunisti cu cravate albastre. Ai nostri s/au intors la cele rosii.
      • +33 (35 voturi)    
        da, n-a demisionat (Joi, 28 iunie 2012, 17:19)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        dar acum ocupa un fotoliu undeva langa usa de la la buda salii de consiliu. Evident, atata vreme cat indemnizatiile continua sa curga, ce conteaza ca, la o asa localizare, cei din jur nu stiu exact de unde vine mirosul.
        • +25 (29 voturi)    
          La cat de porc este (Joi, 28 iunie 2012, 17:44)

          , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

          mai conteaza ceva?!
          Banii sa mearga!
          Asa ca pontalaul nu va demisiona in veci!
          Ce, bombonel nu este platit in continuare de palavramentul Romaniei?
  • +63 (67 voturi)    
    O da !!! (Joi, 28 iunie 2012, 16:44)

    Igriculescu [utilizator]

    O dezbatere in Parlamentul European ar fi extrem de utila. Baiatul asta cu ochelari si moaca de tocilar silueste democratia romaneasca, iar violul e chiar foarte aproape.
  • +66 (70 voturi)    
    Auleeu... (Joi, 28 iunie 2012, 16:45)

    carmabox [utilizator]

    Bre, Joseph, cine esti dumneata? Auzi, presedintele PPE, un maimutoi. Ce stii matale de cum merge treaba la mine-n curte? Dumneata n-ai priceput cine sunt Eu, Ponta, Alfa si Omega, si ca fac ce vrea muschiu meu, s-apuc tot ce se poate apuca. Mai iei cu treburi de-astea gen democratie, legi, plagiate, fleosc. La placinte, inainteeeee. Si toata lumea stie ca basescu e dictatoru si nu ma lasa sa vad de interesu Romaniei...huooo basescuuuuu, Mwhahaha
    • +23 (25 voturi)    
      Din pacate asa e! (Joi, 28 iunie 2012, 17:37)

      CarmenO [utilizator] i-a raspuns lui carmabox

      Dar pe cat punem pariu ca pontosul nu va fi declarat ca a facut plagiat ?! Or s-o dea la intors ca parca ar fi dar nu e ...
      Vor sti sa spuna diverse ca sa nu fie plagiat.

      Eventual trece legile plagiatului in subordinea guvernului si atunci face ce vrea...
    • +7 (7 voturi)    
      O sa vina raspunsul clasic al comunistilor, (Joi, 28 iunie 2012, 20:46)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui carmabox

      Nu vrem amestec din afara!!!!Nu ne vindem tzara!!!Placa aia veche.
      • 0 (0 voturi)    
        Da' banuti vrem? (Duminică, 1 iulie 2012, 9:12)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui FLORIO

        Aia din fondurile europene sau imprumut de la FMI? Atunci vrem si amestec, iar cu integrarea europeana va fi din ce in ce mai mult.
  • +52 (56 voturi)    
    Mda (Joi, 28 iunie 2012, 16:46)

    skanda7 [utilizator]

    Nu e nevoie sa se recurga la amenintarea comisiei de ancheta pentru ca membrii ei au fost deja inlocuiti cu altii, obedienti primului ministru & USL.
  • +57 (61 voturi)    
    Ponta (Joi, 28 iunie 2012, 16:48)

    meddio [utilizator]

    va iesi un pic cam sifonat din vizita aceasta ... sper ca ceilalti lideri europeni ii vor explica acestuia ca un falsificator nu are cum sa stea la masa cu ei . Ponta nu are nici un dram de moralitate in tot ceea ce a facut in cariera lui politica . Minciuna, Frauda , Intimidare sunt principalele lui caracteristici de baza . Mai are si altele ....
  • +60 (64 voturi)    
    SAH la Ponta! MAT in curand! (Joi, 28 iunie 2012, 16:49)

    Batzanu [utilizator]

    cine seamana vant, culege furtuna!
    oare Antena 3 il denigreaza si pe asta?:))
    • +1 (1 vot)    
      nu stiu... (Vineri, 29 iunie 2012, 20:04)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Batzanu

      ... deoarece pt. mine nu exista Antena 3.
  • +48 (50 voturi)    
    sah la pontache (Joi, 28 iunie 2012, 17:04)

    Ion Zapada [utilizator]

    aoleu tati, ai incurcat-o...na ca ajunsessi si subiect de discutie in parlamentul european...tot tipai tu Bruxelles-Bruxelles si stai, ca de data asta esti propus de europeni si nu de romani...cum ai tipat tu prin Parlemntul European ca Basescu ar fi dictatoru'...
    Ehe, fraticule...te cam asteapta zile grele...

    Eu ce sa iti fac daca ai vrut sa te bagi ca musca in lapte, doar stiai ca mustele plinse in lapte sunt omorate si atat.
  • +52 (58 voturi)    
    datoria celor care suntem capsunari (Joi, 28 iunie 2012, 17:04)

    ampersand [utilizator]

    Este sa incercam, atat cat ne sta in posibilitati, sa facem cunoscut, in tarile in care locuim, abuzurile si fraudele politicienilor de la noi din Romania, pericolul in care se afla institutiile noastre democratice.

    bombonel ne eticheta, la referendum, drept cetateni de mana a doua. Lucram in firme, in facultati, in institute de cercetare, avem prieteni sau cunoscuti jurnalisti, bloggeri, artisti, politicieni locali, sa le facem cunoscute aceste lucruri, astfel incat, prin efectul bulgarelui de zapada, ele sa ajunga la urechile politicienilor europeni.

    Uslamul danubiano-pontic poate controla mass-media romaneasca, politica romaneasca, institutiile romanesti, dar nu le poate controla pe cele internationale; poate ignora institutiile de drept romanesti, dar nu pe cele internationale.

    Uslamul vrea sa-si construiasca in exterior o imagine falsa de legitimitate si europenism pentru a-si putea face mendrele in tara - sa nu lasam sa se-ntample asta.
    • +8 (18 voturi)    
      N u sta degeaba. (Joi, 28 iunie 2012, 17:14)

      spysoby [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      Fa si tu o plingere penala in Ro. Sunt deja 5 depuse.
      • +18 (20 voturi)    
        nu e vorba de nicio plangere penala (Joi, 28 iunie 2012, 17:39)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui spysoby

        ... cu atat mai putin in tara, nu crezi? ;)
        Nu, ideea e sa frigi uslamul unde-l frige cel mai tare in momentul asta: legitimitatea. Uslamul face acum exact, absolut exact ce facea FSN-ul in 90, pretinzandu-se "emanatie a vointei populare". Stii care era clipul electoral al lui ilici atunci? Cu niste pesti piranha...
    • +29 (31 voturi)    
      sustin (Joi, 28 iunie 2012, 17:15)

      nico3 [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      sustin cu totul. Base nu poate opune singur rezistenta la valul de impostori din RO, de aceea testeaza sa vada si reactia societatii, adica si a noastra. Acum sa-i dam bataie. Toti din RO cred ca e coruptie, dar voteaza impostori. Sa-i devoalam. Nici nu-i greu ...
    • +11 (13 voturi)    
      Curatenie (Joi, 28 iunie 2012, 17:57)

      ochidesoim [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      putem face si noi in ograda, nu trebuie sa ne plangem prin alte parti ca ne sifonam si mai mult imaginea oricum mototolita rau. Daca reusim singuri sa corectam derapajele democratice vom da un semnal clar in exterior ca nu mai suntem o tara bananiera si ca dorim sa ne aliniem cu tarile civilizate si sa ne debarasam de apucaturile balcanice si orientale.
      Desigur, in cazul lui Victoras un sut in spate de la Bruxelles nu strica avand in vedere grosimea obrazului si tupeul nemasurat.
    • +5 (5 voturi)    
      pentru ampersand (Vineri, 29 iunie 2012, 10:33)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

      Ai mare dreptate.Iar cei din tara sa se stranga in jurul lui MRU si sa-l sustina in activitatea politica intrand in Actiunea Civica a acestuia.
  • -20 (26 voturi)    
    :)) (Joi, 28 iunie 2012, 17:07)

    catalin_mattei [utilizator]

    in loc sa invatam noi de la ei vad ca ei invata de la noi.. daca il; asculti pe cel de la socialisti sau pe cel liberal nu exista ceva mai rau decat Basescu.. :))
    • +11 (11 voturi)    
      de la tine? (Joi, 28 iunie 2012, 18:56)

      foarte-curios [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      nu ma astepatam la o critica a lui Hanes Swoboda, cel care-si permite sa se exprime dupa ce CCR a fost sesizata!!! Dar reaminteste-mi, cine sunt majoritari in PE si cam cat % au socialistii si ALDE impreuna????
      • +7 (7 voturi)    
        exact: (Joi, 28 iunie 2012, 19:25)

        mercedes [utilizator] i-a raspuns lui foarte-curios

        15 PE din 17. Convingator, spun eu.
  • +27 (29 voturi)    
    Si cand vine acasica.... (Joi, 28 iunie 2012, 17:11)

    AnaH [utilizator]

    Abia astept sa-l vad cum vine Pontacul Plagiator acasa, cum coboara el frumusel din avion, fericit fiind ca a facut ca/pe el si l-a sfidat pe Base.

    Nu-i nimic Baby Ponta ca se apropie funia de par si in cazul tau, sper ca ti-a facut culcusul Nastase la el in celula. Sa vezi ce dungat se vede realitatea dupa aceea!
  • -46 (50 voturi)    
    Basescu = adevarat dictator (Joi, 28 iunie 2012, 17:19)

    deceneus [utilizator]

    dar cand romanii erau in strada sa-l dea jos pe Basescu si erau cotonogiti de jandarmi nu mai erau ingrijorati?

    Basescu nu mai reprezinta Romania! mai sta in fruntea tarii doar pentru ca nu a avut bunul simt sa isi dea demisia! L-a pus pe Boc sa si-o dea in locul lui :)
    • +18 (20 voturi)    
      Care romani? (Joi, 28 iunie 2012, 17:41)

      AnaH [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

      Care romani erau in strada? Cei platiti de USL cu un Kg de faina si unu de zahar? Cei care erau extaziati de discursul dramatic al lui Antonescu care tipa "ROMANI, USL-UL LVA IUBESTE! ROMANI VA IUBIM!"

      Ramai cu parerea ta, dar va veni vremea cand iti vei da seama de greseala ta. Nu cu Basescu trebuie sa tii, nu el este neaparat solutia, insa cu siguranta nu este nici un membru al USL. Mai cauta!
      • +16 (16 voturi)    
        nu-i mai raspunde (Joi, 28 iunie 2012, 19:15)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui AnaH

        ca asta e remus cernea, consilierul plagidottorelui michi maus. A primit o garsoniera si un os de ros si acum e foarte zelos.
        • +5 (5 voturi)    
          A primit garsoniera ? (Vineri, 29 iunie 2012, 10:39)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          In sfarsit au scapat parintii de o pacoste in casa !
    • +15 (17 voturi)    
      ! (Joi, 28 iunie 2012, 17:42)

      noji [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

      dar cand romanii aia (te las pe tine sa calculezi procentu'!!!) primeau hartii de 50lei tu erai ingrijorat? sau erai printre ei?

      pana nu vin cel putin cati l-au ales pe Basescu sa-mi spuna ca nu-l mai vor, Basescu ramane presedinte si cu asta basta!

      hai pa, ca sunteti redusi oricum..
    • +17 (21 voturi)    
      .... (Joi, 28 iunie 2012, 17:53)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

      o adunatura de indivizi nu reprezinta romania.
      draga deceneus... vezi ca la ora 18.oo erau mai multi romani in tranzit la metrou la Unirii decat deasupra la proteste.
      o adunatura de indivizi platiti si cativa vandali nu reprezinta romania.
      cateva mii de galagiosi....nu reprezinta 20 milioane.
      de vreo 10 ori mai multi sau strans la Bon Jovi la concert anul trecut...si cei de acolo au platit bani (nu putini) pe bilete. Asta ce inseamna? ca il punem pe roakerul ala presedinte.... ca a iesit boborul in strada si i-a strigat numele?
      tu chiar crezi ca mai crede cineva prostiile astea cu poporul roman in strada?
    • +18 (22 voturi)    
      Base dictatorul? (Joi, 28 iunie 2012, 17:56)

      Gigi-Contra [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

      Nu mai aberati pe chestia cu dictatorul. Daca era un adevarat dictator va baga pumnul in gura de mult (antene, realitati, jurnalul national si alte de-alea)!!! V-a oprit careva sa va exprimati liberi punctul de vedere? V-a haituit cineva precum facea securitatea? Nu mai aberati.
      Pe langa asta, cand 3-4-5.000 de oameni ies in strada nu inseamna ca a iesit tot poporul!!! Cand vor iesi 100-200.000 atunci voi zice: "Frate, e nasoala treaba! E clar ca ceva nu e ok!" Pana atunci atunci: STAI JOS! 4!!!
      PS: s-a dovedit foarte clar ca cei cu care s-a luat la bataie Jandarmeria au fost ultrasi de la Steaua, Dinamo, Rapid si Petrolul...nu au avut nimic de a face cu protestul impotriva Guvernului si a lui Basescu...au vrut doar sa aduca putina anarhie!!!
    • +16 (18 voturi)    
      Fericiti cei saraci cu duhul... (Joi, 28 iunie 2012, 17:56)

      carmabox [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

      ...pacat ca-s multi, vocifereaza, sunt obraznici si zeflemitori, si mai au si drept de vot. In tari in care sistemul de valori e ala care-ar trebui sa fie, mizeriile astea umane se tarasc prin colturi si se retrag in paduri incat societatea ii taxeaza. La noi vin sa ne scuipe-n nas, sa ne conduca, si sa ne dea lectii de cinste si morala. Jenant unde am ajuns, ca natie.
    • +15 (17 voturi)    
      obosesc (Joi, 28 iunie 2012, 18:00)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

      ma obosesc sa-ti raspund, ca esti si tu om si poate ti-oi deschide ochii. Aia din strada erau galeriile de la fotbal + cei angajati de Hrebenciuc, asa cum a declarat chiar el la TV + 100-200 de boemi care cereau orice, inclusiv legalizarea marijuanei. Daca chiar crezi ce spui, ai mari probleme de perceptie, iar daca scrii aiurea, te joci cu focul pentru ca vrei comunistii la putere.
    • +13 (13 voturi)    
      Mai deceneus (Joi, 28 iunie 2012, 19:37)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

      Tu esti impiedicat intelectual. Aia de au iesit in strada aveau ce manca, au primit acolo doar un supliment de o suta-doua de lei iar cei cotonogiti erau dupa cum toata lumea stie, vechi "clienti" ai Politiei de la meciurile de fotbal. Dar vad ca tu nu ai bunul simt sa renunti a posta.Inainteaza demisia de pe aici si te iert.
      • +5 (5 voturi)    
        nu e (Vineri, 29 iunie 2012, 0:24)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui mercedes

        impiedicat intelectual. E remus cernea.
    • +4 (4 voturi)    
      Erau cotonogiti (Vineri, 29 iunie 2012, 10:37)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

      hotii care spargeau vitrine si furau dinauntru ce gaseau la indemana.
  • +18 (20 voturi)    
    de asta-i buna UE (Joi, 28 iunie 2012, 17:31)

    ala_ [utilizator]

    ca noi singuri nu suntem in stare sa fim civilizati. Nu avem oameni la varf care sa permita asta.
    Ponta se dovedeste a fi combinatia a ceea ce-i mai rau din personaje marcante: Nastase si Basescu si inloc sa progresam, iata ca ne trezim precum in anii precari imediat dupa revolutie cand insa nu stiam nici ce-i aia democratie si nu faceam parte nici dintr-o uniune atat de axata pe aceste valori.
  • +15 (17 voturi)    
    A inceput (Joi, 28 iunie 2012, 17:35)

    Cel [anonim]

    Au inceput sa curga plangerile penale, cum se face ca as depune si eu
    http://www.antena3.ro/romania/8-plangeri-penale-pe-numele-lui-victor-ponta-au-fost-depuse-astazi-la-parchet-173388.html
    • +10 (12 voturi)    
      Vreau si eu sa depun plangere (Joi, 28 iunie 2012, 17:50)

      AnaH [utilizator] i-a raspuns lui Cel

      Cum se intampla chestiunea asta, ca sa ajunga la 9 plangeri?
  • +11 (13 voturi)    
    Cariera (Joi, 28 iunie 2012, 17:56)

    KostasP [utilizator]

    Nu ati inteles mesajul. Cariera lui ponta este terminata din acest moment. Daca a sperat sa iasa in evidenta iata ca a reusit. Dar nu asa cum se astepta el.
  • +14 (16 voturi)    
    Dictatura guvernamentala! (Joi, 28 iunie 2012, 18:06)

    alin_cl [utilizator]

    Ponta trebuie sa raspunda pentru incalcarea constitutiei. Demisia nu este suficienta.
  • +15 (15 voturi)    
    orbire voluntara (Joi, 28 iunie 2012, 18:28)

    marioara1 [anonim]

    Gestul lui Ponta de a nu respecta o decizie a CCR, care a inceput deja sa apara pe site-urile publicatiilor internationale, echivaleaza cu zece plagiate in ochii oricariu strain care are alta mentalitate vis-a- vis de aplicarea legii!
  • +11 (11 voturi)    
    REZISTENTA INTERNA PASNICA +SPRIJIN EUROPEAN (Joi, 28 iunie 2012, 19:12)

    ionanc [utilizator]

    Standardele morale, etice, constitutionale din Romania sunt FOARTE SCAZUTE. Pe plan intern, fara arbitrajul forurilor Uniunii Europene, banda de gangsteri PONTA-CRIN-MARGA-SOVA-CORLATAN-NICOLAESCU- ETC, pot sugruma institutii democratice si pot pune pumnul in gura celor ce protesteaza. SINGURA SANSA DE A-I PUNE CU BOTUL PE LABE ESTE REZISTENTA INTERNA PASNICA CUPLATA CU SPRIJINUL UNIUNII EUROPENE ( inclusiv socialistii moderati).
  • +8 (10 voturi)    
    tupeu de borfas (Joi, 28 iunie 2012, 20:04)

    teotatlcl [utilizator]

    Daca romanii o sa gandeasca cu curu si in toamna la alegeri o sa avem 4 ani sub regim comunist Ponta, acest plagiator-infractor, si Romania o sa piarda si bruma de credibilitate care o mai avea. Ce pacat ...
  • -5 (9 voturi)    
    Da, (Joi, 28 iunie 2012, 20:05)

    miguelito [utilizator]

    sa ne scoata din UE. Pentru noi UE a fost dezastru.
  • +9 (9 voturi)    
    Ponta, TRADATOR! (Joi, 28 iunie 2012, 20:17)

    madame [utilizator]

    Sper ca aceasta dezbatere sa aiba loc , cu adevarat! Nu sunt singurii care au observat aceasta problema a Romaniei. Zilele trecute, SUA, s-a pronuntat aproape la fel. Romania este un stat european si asa ramane. Ponta, si-a legat o mare stanca de picioare! Este capabil sa bage Romania intr-un razboi international! Romanii doresc PACE, nu desfrau politic. Imi este clar faptul ca, Ponta zice, chiar in declaratia facuta la Bruxelles, ca este acolo pentru a reprezenta interesele "noastre", deci nu ale Romaniei. Legile EU, au in vedere si aparitia TRADATORILOR? Ponta este un Tradator, atat de neam cat si pentru marele Grup din care face parte Romania, anume Uniunea Europeana.
    Citez: "Aceasta chestiune trebuie sa fie clarificata cat mai curand posibil, deoarece nu este pusa in joc doar credibilitatea unui stat membru, ci credibilitatea Uniunii Europene ca intreg. Sper ca nu se va schimba o lege sau recurge la amenintarea oficialilor comisiei de ancheta, in scopul acoperirii presupusei fraude", avertizeza acesta."
  • -10 (12 voturi)    
    care democratie? (Joi, 28 iunie 2012, 20:18)

    dezamagitul [utilizator]

    Despre care democratie se vorbeste cea a lui basescu sau cea a lui ponta .
    Nici gasca lui basescu nici gasca lui ponta nu dau doi bani pe legi si constitutie . Ei le fac ei le incalca . Toti politicienii respecta numai legile care le convin .La noi nu este nici democratie nici dictatura ci anarhie .Va mai aduceti aminte de tatal constitutiei iorgovan doamne iarta-l . Cat se mai laudau cu constitutia lui , ca este cea mai buna din lume . Daca o luam la bani marunti este o mare porcarie si in mare parte nefunctionala si interpretabila , pe unele locuri era mai buna cea de pe vreme Dictatorului ceusescu.
    Daca nu s-a facut o adevarata revolutie cu o noua clasa politica fara comunisti , s-a ajuns la talmes balmes politic de nu sti care este capabil sa incompetent , sau care este cinstit sau hot s-a ajuns la o drama nationala fara nici o speranta in urmatorii 100 de ani .
    Doamne usureaza-ne viata sub conducerea acestor incompetenti si hoti care ne-au guvernat in toti acesti anii .
  • +8 (8 voturi)    
    pai este democratia ANTENELOR (Joi, 28 iunie 2012, 21:00)

    rakleta [utilizator]

    + ca iar luase sah ctrl+v ... eu zic ca o sa o puna de un mat in toamna
  • 0 (6 voturi)    
    Dubla masura (Joi, 28 iunie 2012, 23:37)

    Ana Conda [utilizator]

    Eu sunt foarte de acord cu Joseph Daul pentru ca imi convine, in cazul asta, fiind si eu profund preocupata din aceleasi motive. Dar nu ma pot impiedica sa ma gandesc ca acelasi PPE il sustinea pe membrul lor Berlusconi, tot prim-ministru, cu acelasi tip de apucaturi (gen legi ad personam votate peste noapte si care-l favorizau doar pe el).

    Si apoi, in ianuarie cand umbla Ponta cu jalba pe la PE sa se planga ca democratia in Romania e in pericol, il aparau Socialistii Europeni si Martin Schulz. Acum s-a intors roata, se plange PPE-ul de acelasi lucru.

    Incerc doar sa spun ca sprijinul acestor lideri europeni nu cred ca se bazeaza pe vreo analiza a situatiei, ci pe ce le spun membrii nationali ca trebuie sa sprijine.
  • +2 (2 voturi)    
    Joseph daul... (Vineri, 29 iunie 2012, 12:24)

    andreesanu [utilizator]

    Cu cit pielea e mai groasa cu atit nu ajung intepaturile sa-l sensibilizeze pe bivol sau hipopotam.
    Trebuie eradicata nesimtirea de care dau dovada USL,
    lasindu-i sa-si faca mendrele ne intoarcem la epoca Nastase cind Romania nu era guvernata ,atunci Romania era calarita ,iar noi eram niste slugi inrigimentate cu forta.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version