Kommersant: Ponta in centrul unui scandal rasunator, Romania risca o criza politica

de Olga Popescu     HotNews.ro
Miercuri, 20 iunie 2012, 11:28 Actualitate | Politic


Premierul Romaniei, Victor Ponta, se afla in centrul unui scandal rasunator. Politicianul este acuzat ca a copiat cuvant cu cuvant o mare parte din lucrarea lui de doctorat din alte surse, fara a indica sursele citate. Scandalul astfel izbucnit poate conduce la o acutizare a crizei politice in Romania si, intr-un final, la demisia guvernului format cu mai putin de doua luni in urma, scrie cotidianul rus Kommersant in numarul sau de astazi.

Ziarul precizeaza ca totul a inceput de la acuzatiile de plagiat lansate de revista stiintifica Nature, care a analizat, in acest sens, cele 432 de pagini ale lucrarii de doctorat a premierului Ponta, fara insa a furniza detalii concrete. Seful guvernului de la Bucuresti sustine ca este nevinovat, recunoscand, totodata, ca, e posibil, sa fi gresit trecand autorii frazelor citate la sfarsitul cartii, nu in subsolul paginilor.

Nu este pentru prima data cand un astfel de scandal de plagiat izbucneste in Romania, noteaza ziarul mentionat. La inceputul lunii iunie, ministrul invatamantului, Ioan Mang, si-a parasit postul dupa ce o serie de oameni de stiinta din Japonia, Israel si Taiwan l-au acuzat de incalcarea dreptului de autor, politicianul insusindu-si, in opinia lor, rezultatele cercetarilor acestora in domeniul tehnologiei informationale. In Europa, cazuri similare nu sunt o raritate. Astfel, in martie 2011, si-a dat demisia ministrul german al apararii, iar in aprilie aceeasi soarta a avut-o, pentru plagiat, presedintele Ungariei. E adevarat, subliniaza Kommersant, premierul Ponta i-a asigurat pe simpatizantii sai ca nu intentioneaza sa-si paraseasca postul din cauza acuzatiilor care i-au fost aduse.

Experti citati de Kommersant avertizeaza ca scandalul poate provoca o noua escaladare a crizei politice: intre premierul de stanga si presedintele de centru-stanga, Traian Basescu, a inceput o dura confruntare. In acest context au aparut discutiile despre cine, premierul sau presedintele, trebuie sa prezinte Romania la summitul UE.

Politologii romani nu exclud posibilitatea ca in curand Parlamentul sa declanseze suspendarea presedintelui. Este, de asemenea, posibil, ca si premierul sa-si piarda fotoliul: daca povestea cu lucrarea de doctorat va lua amploare, Ponta, care l-a acuzat deja pe adversarul sau ca dirijeaza acest scandal, nu va rezista presiunii opiniei publice.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















11052 vizualizari

  • +36 (44 voturi)    
    cred ca e ca la ei (Miercuri, 20 iunie 2012, 11:41)

    cetatean.ro [utilizator]

    "...premierul sa-si piarda fotoliul..." Astia cred ca e ca la ei, ca de la un plagiat sa-si dea demisia.
    • +10 (12 voturi)    
      nu (Miercuri, 20 iunie 2012, 16:28)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui cetatean.ro

      Ei, adica rusii, cred ca la noi e ca in occident.
      Ca daca ar fi ca la rusi, atunci n-ai vedea niciodata o demisie de premier, ci ar merge KGB-ul cu tancurile, kalasnikoavele si bulavele ca sa-l schimbe.
  • +45 (55 voturi)    
    auto-suspendarea (Miercuri, 20 iunie 2012, 11:42)

    Silviku13 [utilizator]

    e atat de simplu, daca ar avea o bruma de bun simt si moralitate, Ponta ar trebui sa declansese auto-suspndarea, adica DEMISIA.
    • -13 (19 voturi)    
      PE EL (Miercuri, 20 iunie 2012, 14:12)

      numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui Silviku13

      suspendarea o va opera.nu pe a lui ,ci pe a aluia din capul statului , care ne-a bagat in rahat.suspendare,inlocuire,si apoi explicatii:dosarul flota,cum de n-a fost ciripitor la secu daca era comandant de nava,apartamente luate cu mult sub pretul pietei,trimiterea analfabetei cu limba de lemn in parlamentul europei,"tziganca imputita",etc.
      • +16 (20 voturi)    
        Daca ar fi fost Basescu vinovat de ceva, (Miercuri, 20 iunie 2012, 15:17)

        bunicuta66 [utilizator] i-a raspuns lui numaratorul de voturi

        ... l-ar fi ars pe rug in piata publica, atunci cand au fost la guvernare, pana in 2004. S-au dovedit nefondate acuzatiile, iar diferenta intre Basescu si Nastase, o face insasi reactia fiecaruia in fata justitiei: Basescu a cerut sa fie judecat, pe cand ,,profesorul" Nastase incearca toate tertipurile sa scape de judecata si condamnare. Asa profesor asa ,,doctorand". Daca am trai intr-o societate civilizata, Ponta ar fi trebuit sa-si dea demisia de a doua zi, de cand a inceput desconspirarea plagiatului. Dar bunul simt nu este coleg de clasa cu USL si de aceea este Ponta atat de zeflemist.
      • 0 (4 voturi)    
        @danny61 (Miercuri, 20 iunie 2012, 16:56)

        cornel19 [utilizator] i-a raspuns lui numaratorul de voturi

        Va asigur, in masura in care sunteti real interesat, si cu dovezii numeroase, ca daca aveai pasaport de serviciu/diplomatic, ocupai diverse poziti in afara tari sau in interior, nu trebuia sa fi colaborator, informator, ofiter acoperit, samd. al dss (securitati). Adevarat ca nu era confortabil, sigur, nu faceai contrabanda. Adevarat ca nu prindea decembrie 89. cu zeci de mii de dolari/marci, dar se putea, va asigur. Nu puteai sa ameninti/terorizezi, echipajul, oameni din subordine sau cei pe poziti asemanatoare, cu retragerea certificatului de navigant, pasaportul, decat daca erai in o stransa ,,gandire si actiune,, cu organele pcr si dss, locale si centrale. Si ATENTIE, ca aceasta gama de practici, nu era oficializata, nici macar in acel mizerabil de regim.
        • +1 (5 voturi)    
          la scoala (Miercuri, 20 iunie 2012, 23:26)

          numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui cornel19

          esti intr-o mare eroare.ti-as explica de ce,dar ca sa intelegi va trebui sa mai inveti putina gramatica.stai nasol la capitolul asta...
      • 0 (2 voturi)    
        ne-o fi bagat ala in rahat (Vineri, 22 iunie 2012, 16:31)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui numaratorul de voturi

        pacat de tine ca acolo ai si ramas; sfat: tine gura inchisa!
  • +53 (59 voturi)    
    De la rusi vine teza (Miercuri, 20 iunie 2012, 11:44)

    theseeker [utilizator]

    Daca si rusii te-au lasat balta, prea-micule Titulescu, eu zic sa-ti faci bagajele pana mai ai traista.
  • -34 (50 voturi)    
    Sa fim realisti (Miercuri, 20 iunie 2012, 11:46)

    sentenced [utilizator]

    Ponta va rezista presiunii opiniei publice din medii gen hotnews.ro, in conditiile in care partidul si alianta din care face parte partidul lui au avut sustinerea masiva a populatiei la ultimele alegeri.
    Nu zic ca e bine sau rau, doar sa fiti realisti, lasand propaganda deoparte.
    • +35 (43 voturi)    
      si pe plan extern? (Miercuri, 20 iunie 2012, 12:09)

      radionet [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Dar cum va rezista Ponta sa dea ochii cu liderii din UE? Cum va rezista el si Romania la izolarea in care o sa fie aruncat pe plan extern Ponta?
      • -16 (20 voturi)    
        ha,ha,ha (Miercuri, 20 iunie 2012, 13:58)

        numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui radionet

        da' cu fune(ra)riu ,care n-a prezentat niciodata echivalarea studiilor din strainatate,cu ministrul igas ,"branconierul",cu udrea care dadea telefoane la tv si se dadea drept propria admiratoare,cu boc care iesea public si declara ceva si dupa 2 ore sustinea cu totul altceva,cu flutur care a "scris" cu oi pe dealuri,cu iacob-ridzi care facea scene de 70.000 de euro,cu loganuri de politie de 75.000 euro,cu terenuri de fotbal in panta,cu gradinite si sali de sport in sate cu 4(patru) copii s.a.m.d.,cum am rezistat pe plan extern?
        explica-mi repede...politicianule:)))
        • +7 (11 voturi)    
          Cred ca ai dat copy-paste la Jurnalul... (Miercuri, 20 iunie 2012, 15:21)

          bunicuta66 [utilizator] i-a raspuns lui numaratorul de voturi

          Te-ai molipsit? Aceleasi acuzatii nefondate care se trambiteaza la antene fara a fi dovedite asa cum s-a dovedit plagiatul lui Mang, si a ,,doctorului" Ponta!
          • -9 (9 voturi)    
            dispareti... (Miercuri, 20 iunie 2012, 16:20)

            numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui bunicuta66

            nedovedite???ha,ha,ha....viseaza in continuare.vezi ca urmeaza videanu la DNA.
            in ritmul asta, la toamna o sa votati oile lui flutur de pe dealuri...sa dispara odata, pt. totdeauna,ciuma portocalie...
            si-asa,mult nu mai aveti...:)))))))))))))
    • +22 (22 voturi)    
      lamureste ne (Miercuri, 20 iunie 2012, 14:58)

      aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Ia lumineza-ne maria ta, unde si cine la ales pe tonta? eu din cate stiu NU a candidat la nimic. In traducere libera ceea ce a facut usl-u e un puci politic. in multe tari se intampla asta, insa el (tontalau) nu e pregatit sa ocupe o astfel de functie, mai tre sa creasca si sa invete, nu sa copieze. despre alegere...chiar as vrea sa vad o confruntare electorala intre el si base. Pacat ca sacalul base nu mai poate candida.
      Pe tonta nu il vei vedea intr-o confruntare directa cu electoratul, e arogant, isi ascunde neputina in acuze, se agata de tertripuri ca sa se descurce, insa la un moment dat, va ajunge la capatul sforilor, atunci sa-l vad!
      • -6 (8 voturi)    
        ..... (Miercuri, 20 iunie 2012, 16:43)

        numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui aricipogonici

        nu vreau sa-l vad pe basescu in direct cu ponta,ci cu electoratul,de care si-a batut joc din toate pozitiile.va avea in curand ocazia sa ne paraseasca.
        nu-l mai salveaza nici un pixel albastru....
      • -5 (5 voturi)    
        Serios? (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:09)

        sentenced [utilizator] i-a raspuns lui aricipogonici

        Stii sa citesti? Presupun ca da, din moment ce scrii. Asa ca mai citeste o data comentariul meu, si arata-mi unde am zis ca l-a ales cineva pe Ponta.
        Ce ma deranjeaza pe mine este propaganda mizerabila: TV-ul e luat de USL, internetul e luat de PDL. Iar oamenii care vor intr-adevar o schimbare, pentru ei nu face nimeni propaganda, suntem ultimii lacheti din tara asta.
      • -1 (1 vot)    
        lamureste-ne aricipogonici (Joi, 21 iunie 2012, 20:44)

        sanduionescu2012 [utilizator] i-a raspuns lui aricipogonici

        Primul ministru nu este ales ci numit de presedinte si validat de majoritatea parlamentara. USL nu a facut puci ci a cules roadele culturii PDL si a avut curajul sa vina la guvernare cand guvernul Ungureanu a cazut la motiune cu ajutorul parlamentarilor PDL (cati au mai ramas dupa migratie ) Care neputinta daca ESTE Prim Ministru ? Tu ce esti ? PUPI ?
  • +51 (57 voturi)    
    Basescu il mananca pe paine pe Ponta! (Miercuri, 20 iunie 2012, 11:47)

    Con_stan_tin [utilizator]

    De altfel nici nu e prea greu intrucat Ponta s-a dovedit un om de paie.

    USL trebuie sa puna un prim ministru capabil sa-i faca fata lui Basescu altfel va pierde majoritatea la votul pentru parlamentare.
    • +32 (38 voturi)    
      Adevarat (Miercuri, 20 iunie 2012, 12:07)

      abcde [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      S-a dovedit un foarte slab om politic. E inconsecvent, minte. Daca era in pdl, cu antenele si propaganda pe cap facea criza de nervi.
    • -3 (3 voturi)    
      inainte sau dupa ce bea? (Joi, 21 iunie 2012, 1:53)

      Buz [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      Cine? Carciumaru, pardon... carmaru' tarii?
      Mai cardasilor mai lasati halbele, voi nu vedeti ca vi sau scufundat corabiile.
  • -20 (26 voturi)    
    aha (Miercuri, 20 iunie 2012, 11:49)

    Mazeta [utilizator]

    dar Pravda ce zice?
    • +5 (5 voturi)    
      Pai... zice cam asa: (Miercuri, 20 iunie 2012, 15:32)

      bunicuta66 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      http://kaliningradtoday.ru/russia_world/kuryozy/1941053/ sau: http://www.gorod.lv/novosti/158355-premer-ministra-rumynii-zapodozrili-v-plagiate si uite si Pravda: http://www.pravda.com.ua/rus/news/2012/06/19/6966988/
  • +21 (29 voturi)    
    pacat (Miercuri, 20 iunie 2012, 12:00)

    antired [utilizator]

    ciolanul este atat de aproape ca nu mai gandesc logic. nu va demisiona nimeni. ei sunt victime politice. din nefericire nu am fost la fel de destepti precum grecii si a cine nu trebuie, ei vor fi principalul obstacol in calea evolutiei pozitive a Romaniei si vom simti pe propria piele ce inseamna ca europa sa nu se mai uite la noi. mare dreptate a avut domnul Petre Ţuţea:"Un tîmpit mai mare ca mine nu există. Să faci 13 ani de temniţă pentru un popor de idioţi! De asta numai eu am fost în stare…" pacat ca ne uitam istoria
  • +13 (17 voturi)    
    Orientare (Miercuri, 20 iunie 2012, 12:05)

    TiberiusHodoroabă [anonim]

    „presedintele de centru-stanga, Traian Basescu”
    nu cumva este de centru-dreapta?
    sau greşesc eu?
    • +6 (6 voturi)    
      da (Miercuri, 20 iunie 2012, 15:45)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui TiberiusHodoroabă

      Ce au rusii cu dreapta?Nici nu cunosc acest cuvant! Sau se fac ca nu-l cunosc!
  • +28 (34 voturi)    
    s-o aburim tovarasi (Miercuri, 20 iunie 2012, 12:05)

    math [utilizator]

    Importante sunt faptele, si foarte probabil lucrarea este un plagiat. Daca acest baiat super destept va incerca sa se ascunda dupa cires, o va face pe riscul lui.

    Discursul lui Ponta ca si al lui Antonescu (cu ministrul naiv al culturii) sunt absolut revoltatoare. Tupeul lui Nastase est contagios, Alianta rosie este grav afectata. "N-am stiut, nu am fost acolo, nu am nici o vina, sunt ca o floare, tiranul si presa lui cu atacurile lor murdare sunt responsabili..... renunt daca e nevoie la titlul doctor.. "

    Daca te iprind ca mi-ai furat portofelul, recunosti cinstit si mi-l dai inapoi nu-i asa? Nici o problema. Adica esti chiar un om corect dupa standardul PSD.
    • +4 (4 voturi)    
      da (Miercuri, 20 iunie 2012, 15:47)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui math

      Ai intentionat sa pui expresia"super destept"intre ghilimele?
  • +31 (37 voturi)    
    Basescu.... (Miercuri, 20 iunie 2012, 12:09)

    gigel62 [utilizator]

    Am vazut tote atacurile mizerabile ale actualului premier la adresa presedintelui- atacuri verbale si atacuri la institutiile statului. Am vazut nesimptirea hotului care tipa cel mai tare ca este atacat si daca el e atacat e in pericol toata populatia. Am vazut armatele de comentatori ce se chinuesc in lamentabila lor impotenta intelectuala sa-l albeasca,sa-l prezinte ca un om inteligent si fara pata cind in realitate e doar un tinar cu minte senila. Oricum comedia numita Ponta continua.
  • +3 (15 voturi)    
    Presiunii opiniei publice... (Miercuri, 20 iunie 2012, 12:11)

    lucky luck [utilizator]

    Va rezista cu siguranta Baselu. La 6% cota de incredere cata mai are, va face un malheur...
  • +25 (29 voturi)    
    Ponta in centru... (Miercuri, 20 iunie 2012, 12:14)

    andreesanu [utilizator]

    In centru ai vrut in centru esti ,dar nu oricum .
    Daca ai vrut suuus ,afla ca ce acolo se cade muuuult mai jos decit de unde ai plecat.
    Esti necopt pentru a te baga singur in gura hienelor politice .Indiferent cit de groasa tii indiferenta sar putea sa te sufoce insistenta atacurilor.
    Hora in care ai intrat ti s-a intins ca si cursa si nu ca rampa de lansare ci ca topogan de plecare.
    Plecind vei lasa un semn de respect pentru valoare,ramanand vei mari dezastru adus odata cu venirea ta pe scena .Oricum vei sfirsi tragic in istoria
    parlamentelor ca si un sef de clan nu de guvern.
    Mai gindestete inainte sa faci si alte prostii .
  • +27 (31 voturi)    
    Demisia din bun simt (Miercuri, 20 iunie 2012, 12:18)

    Iulia. [utilizator]

    De la oricine ar veni constatarea ca e vorba de plagiat, asta nu schimba adevarul ca Ponta a furat munca altuia pentru a se impauna cu ea. Este un politruc infatuat care cand s-a vazut pe cai a inceput sa inlature adevarati oameni de cultura in dorinta de a politiza institutele culturale si de cercetare, Arhivele, agentiile, comisiile de etica. Ar trebui demis pt ca nu are bunul simt sa plece singur. Nu e o demisie de onoare, e dictata de interesul tarii, un astfel de om nu ne poate reprezenta in afara, nu este credibil, ba e chiar de rasul lumii. Nu exista o cale legala de a fi sanctionat si pus la locul meritat? Tara asta chiar nu are mijloace sa condamne furtul intelectual, care nu este decat o fateta a coruptiei?
    • +5 (5 voturi)    
      da (Miercuri, 20 iunie 2012, 16:00)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Iulia.

      Ponta,din bun simt (de unde?) nu-si va prezenta nicio demisie,nici de teama atacurilor interne! El are o misiune pe care trebuie sa o duca la bun sfarsit:distrugerea lui Basescu!Daca nu va reusi, va veni la don Nastase,si rupandu-si camasa vaspune tare:"stapane am fost invins,omara-ma,nu merit sa traiesc"! Lasand gluma serioasa deoparte,Urangutanul nu va demisiona decat sub presiunea externa.Important este sa vedem si cat de "curve"sunt si europenii!Am vazut multe la viata mea si nimic nu ma mai surprinde! Ata cu care a fost legat"balonul"s-a rupt si acesta pluteste in deriva!Romania este balonul!
  • +16 (22 voturi)    
    ? (Miercuri, 20 iunie 2012, 12:46)

    cotora [utilizator]

    la noi in tara, ponta nu va pati nimica, bine ca aparut acuzatia de plagiat in occident, ca sa stie ce politicieni avem, mai ales de la psd, ponta, pe langa demisia de premier al guvernului, trebuie sa iasa din viata publica
  • -19 (25 voturi)    
    mizerii (Miercuri, 20 iunie 2012, 12:48)

    zaphoss [utilizator]

    Sper sa scapam cat mai curand de acest presedinte jalnic care recurge la aceleasi metode securisto-comuniste pentru a-si distruge adversarii. Sunt fericit ca in sfarsit romanii nu mai pun botul la toate mizeriile scoase de acesta. Cu cat scapam mai repede de Basescu cu atat mai bine, cu atat mai mari sansele de a intra in normalitate si de a scapa de umbrele trecutului.
    • +19 (25 voturi)    
      Propaganda... (Miercuri, 20 iunie 2012, 12:58)

      gigel62 [utilizator] i-a raspuns lui zaphoss

      Basescu nu are doctoratul si nu prea cred ca a plagiat ceva. Daca nu vezi ca el a reusit sa faca ca institutiile statului sa functioneze chiar si pentr politicieni fie ei dintr-o parte sau alta inseamna ca esti orbit de propaganda lor. A celor care se considerau mai sus de lege. Ponta e doar un caz de moralitate si nu Basescu i-a scris teza .
      • -16 (22 voturi)    
        democratie (Miercuri, 20 iunie 2012, 13:29)

        zaphoss [utilizator] i-a raspuns lui gigel62

        In momentul cand un singur om conduce o tara aceea se numeste dictatura. Am mai avut asa ceva pana in 1989. Parlamentul bun sau rau este simbolul democratiei, si nu are nevoie de interferentele nici unui dictator pentru a ajunge pe calea cea buna. Singurul care are dreptul sa faca asa ceva este insusi poporul care isi manifesta acest drept cu ocazia alegerilor. Daca iti place dictatura poti sa pleci in Coreea de Nord.
        • +12 (12 voturi)    
          Dictatura????? (Miercuri, 20 iunie 2012, 13:42)

          gigel62 [utilizator] i-a raspuns lui zaphoss

          Cine nu e cu voi inseamna ca va este dusman.Cine nu gindeste ca tine e bine sa plece iar despre dictatura de care vorbesti daca o sa ai putina rabdare o sa o simpti aici nu in Korea.Am spus ca institutiile statului chiar incep sa functioneze si ca sa te convingi urmareste astazi cazul idolului tau-Nastase.
        • +12 (12 voturi)    
          dictatura (Miercuri, 20 iunie 2012, 13:46)

          upgrade [utilizator] i-a raspuns lui zaphoss

          Daca tu spui ca am avut sub Basescu ce am avut pana in 1989, inseamna ca esti cam tinerel si nu ai habar ce inseamna dictatura sau esti vreun fanatic. Iti recomand tie o excursie in Coreea de Nord sa afli ce inseamna o dictatura (desi nu prea ai cum in vizita) si dup-aia sa vorbesti.
          Hai sa nu comentam aiurea daca nu stim cu ce se mananca, da? Poti sa spui ca si-a depasit cu mult prerogativele de presedinte, ca a facut si a dres, dar ca suntem sub dictatura...deja ai luat-o pe campii.
        • +7 (7 voturi)    
          esti pe dinafara total. (Miercuri, 20 iunie 2012, 15:11)

          ciki [utilizator] i-a raspuns lui zaphoss

          Habar nu ai ce inseamna dictatura sau democratie. In mintea ta ambele sunt la fel.
        • +7 (7 voturi)    
          da (Miercuri, 20 iunie 2012, 16:07)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui zaphoss

          Clamezi prostii,amice,vorbesti din televiziuni,si nici macar pe tine nu reusesti sa te cunosti!Esti un "plagiat"al tatalui tau dupa o "lucrare"a unui boschetar odata trecator prin comuna ta de bastina!
    • +17 (17 voturi)    
      ce inseamna normalitatea? (Miercuri, 20 iunie 2012, 13:35)

      shoiba [utilizator] i-a raspuns lui zaphoss

      Ce inseamna normalitate pentru tine mai? Sa poti fura linistit, nu? Sa poti sa-ti dai doctoratul asa ca Pontanacul si sa te angajezi intr-un post caldut care de drept s-ar cuveni altuia...numai ca esti tu pesedist.
    • +9 (9 voturi)    
      ? (Miercuri, 20 iunie 2012, 15:00)

      aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui zaphoss

      romanii nu inseamna persoana ta, acest presedinte a strans voturi, multe, tonta cate a strans?
      • -3 (3 voturi)    
        hai,lasa-ma... (Miercuri, 20 iunie 2012, 16:25)

        numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui aricipogonici

        @caricipogonici: asa e "a strans" voturi multe...da' intre timp romanii s-au saturat de glumele de tzaran obosit ale lui...sa vedem cate mai strange la referendum-ul de dupa suspendare...sa va inchida naibii gura odata...
    • +5 (5 voturi)    
      Care normalitate? (Miercuri, 20 iunie 2012, 15:05)

      ciki [utilizator] i-a raspuns lui zaphoss

      Normalitatea pe care o stiai de la revolutie pana in 2004? Abia din 2004 incoace, de cand e Basescu presedinte am invatat si noi ce inseamna democratie, libertatea cuvantului fara sa ne fie teama de repercusiuni si functionarea aparatelor de stat (dovada ca sunt anchetati din ambele tabere politice).
      Basescu este vinovat de toate , inclusiv de plagiatul lui Ponta? Nu vezi ca esti ridicol? Ca ai creierul spalat de "Antene" si "Irealitati".
      Acum cu ciuma rosie care a acoperit Romania la alegerile din 10 iunie sper sa fii fericit.... mai vorbim peste 4 ani ... daca nu cumva intre timp iti schimbi opinia de bolsevic.
      • -3 (3 voturi)    
        alegere (Miercuri, 20 iunie 2012, 16:55)

        zaphoss [utilizator] i-a raspuns lui ciki

        Sincer prefer sa fiu condus de un plagiator (Ponta) si nu de un securist (Basescu).
  • +14 (18 voturi)    
    Gresit (Miercuri, 20 iunie 2012, 13:03)

    LoveRomania [utilizator]

    demisia este o ipoteza gresita, atunci cand esti numit in functii de conducere in PSD se da un test de bun simt, onoare, respect si altele de genul asta, si daca se gaseste o urma de asa ceva candidatul este automat respins.
    Daca Ponta va demisiona va fi amendat de PSD pentru exces de onoare
  • -9 (15 voturi)    
    nu va mai dati cu curu' la gard (Miercuri, 20 iunie 2012, 13:45)

    numaratorul de voturi [utilizator]

    portocaliilor,acceptati-va infrangerea,nu va mai revarsati frustrarile pe siite-uri. lingeti-va ranile si pregatiti-va de urmatoarea bataie pe care o s-a incasati. romanii n-au nevoie de "dottore" ci de un conducator capabil. ponta nu a aratat mare lucru,dar nici nu a avut timpul necesar.
    daca l-am avut ministru pe "branconaj" la interne,si pe ala care n-a prezentat nici in ziua de azi diploma de studii ,la educatie,merge si unu' care a copiat .nu?:))))))
    • +10 (10 voturi)    
      nu a copiat (Miercuri, 20 iunie 2012, 15:01)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui numaratorul de voturi

      , poate ai capiat tu daca nu faci diferenta intre furt (sa nu zic plagiat, ca-ti vine rau) si copiat...
      de copiat ai copiat tu cand nu ti-ai invatat lectia, dar pontacul asta a furat niste teze, idei sau cum vrei sa le spui tu, cu care si-a luat niste merite, inclusiv financiare si un titlu de dottore...
      anormalul a inceput sa ni se para normal daca esti de acord sa te conduca un infractor inconjurat de alti infractori(nastase), proxeneti(negoita), securisti(voiculescu), papagali (antonescu) si alti oameni de bine (patriciu, vantu) ....
      sau poate o fi de vina detergentul, mai stii?
      • -5 (5 voturi)    
        ajunge (Miercuri, 20 iunie 2012, 16:14)

        numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

        da ' nici sa ma conduca parasuta lui basescu, asfaltangii lui videanu,analfabetii de la interne si educatie, mafiotul blejnar de la finante si altii.
        nu va mai dati fete mari,ca poporul asta prost,asa cum il caracterizati voi v-a executat.daca intelegeti democratia asa cum o clamati voi,portocalii,acceptati rezultatul scrutinului. sunteti rasi de pe harta politica a tarii.asa suntem noi,nerecunoscatori pt. ca "ne-ati salvat."o sa dispareti de tot...poate doar unii sa mai manance pe site-uri .in amintirea vremurilor cand o mana de hoti si analfabeti isi faceau propriile legi si averi pe banii nostri. ca sa nu intelegi de ce te-au penalizat "fraierii" de romani la vot trebuie sa fii tare prost....
        • +3 (3 voturi)    
          despre PDL (Miercuri, 20 iunie 2012, 17:01)

          grivei [utilizator] i-a raspuns lui numaratorul de voturi

          Pt. danny61 : Mai indoctrinatule de la Antene si Irealitati, tu habar n-ai ce vorbesti. PDL a primit la aceste alegeri , 23 % din voturi ,cu toate eforturile pe toate canalele lui Voiculescu ( cel care a pacalit statul roman cu achizitiile facute ) , si Vantu care a furat banii a 300.000 oameni prin FNI si FNA . Pt. stiinta ta , votul negativ pt. PDL a fost din cauza reformelor in plina criza pe care PDL a trebuit sa le ia si care sigur au afectat buzunarul alegatorului. Antenele si Irealitatea au behait in fiecare zi impotriva acestor actiuni, ca sa compromita PDL, dar si ei stiau si stiu si acum ca altfel nu se putea.
      • 0 (0 voturi)    
        Plagiatura Este Furt (Sâmbătă, 23 iunie 2012, 12:53)

        DrLazin [utilizator] i-a raspuns lui lucyan

        Ai dreptate Lucyan--
        EU mi-am luat Doctoratul in Istorie la Universitatea Californiana Los Angeles, si aici se "pureca" lucrarea cu soft-uri impotriva plagiaturii, inainte de a fi APROBATA lucrarea chiar, de catre Comitetul Doctoral. Asa ar trebui sa fie si in RO, pentru a se evita acest tip de furt, si urcarea la putere a unor agramati, infractori si teroristi in gramatica. Brava, faorte analitic. Ma bucur ca sunt oamnei cu atitudine morala avansata ca si tine. EU sint in USA, in Los Angeles. http://www.olgalazin.net
        Salutari calduroase si tine-o asa!
    • +7 (7 voturi)    
      Adevarat conducator (Miercuri, 20 iunie 2012, 15:24)

      andisa [utilizator] i-a raspuns lui numaratorul de voturi

      Nu, nu merge si asa. Ponta nu e un conducator capabil, e doar un individ cocotat la putere prin inselaciune si furt. Mai bine ca n-a avut suficient timp sa-si demonstreze "capacitatile". S-a intamplat si la case mai mari, nu-i asa?
      Romania are nevoie de un conducator capabil dar si integru, civilizat, educat, onest. Sunt multi romani de valoare care indeplinesc cel putin conditiile astea, totul e sa-i putem descoperi si sustine.
      • 0 (0 voturi)    
        ok (Miercuri, 20 iunie 2012, 16:30)

        numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui andisa

        la mine a fost o ironie. sunt total de acord cu ce spui
        cred ca esti cam singurul (a) care are o postare de bun simt pe aici. nu pari portocaliu(ie) in gandire...:)))))
    • +2 (2 voturi)    
      da (Miercuri, 20 iunie 2012, 16:14)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui numaratorul de voturi

      Dupa mintea tac(at de putina!) daca tu te-ai nascut nu mai conteaza ca tata iti este vecinul si nu sotul mamei tale! De,ai si tu un tata! Mare natang esti!
      • +1 (1 vot)    
        ha,ha (Miercuri, 20 iunie 2012, 16:53)

        numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui hot news

        ce logica portocalie ai :)))))
        chiar de e vecinul,macar eu imi cunosc tatal...si poate-l accept ...sau nu.
        insa de-alde tine , cu tata necunoscut,cum rezolva dilema????
        • +1 (1 vot)    
          da (Miercuri, 20 iunie 2012, 19:23)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui numaratorul de voturi

          Este bine ca-l accepti,dar tare ma tem ca natang cum esti te vei culca cu fata lui!Raspunsul meu anterior a fost o metafora,nu viza originea ta.Ai dovedit inca odata ca esti tamp rau,iar cultura ta este lanivelul apei din sol pe timp de seceta!Ca snu te mai superi iar, am sa-ti spun ca si aceasta este tot o metafora! Ce naiba mai oamenilor,nu aveti si voi in comuna o vrajitoare care sa va spuna cat de "destepti" sunteti?
          • -1 (1 vot)    
            ..... (Miercuri, 20 iunie 2012, 23:18)

            numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui hot news

            ma cenzureaza pdl-istii...iti spusesem ca ti-am raspuns in nota ta,adica tot "metaforic".am fost doar ironic,da' creierul tau portocaliu odihnit,refuza sa priceapa. daca eram natang ma culcam cu cine stiu eu si tu ai fi iesit mai istet .
            ma plictisesti,inchide gainile si fa nani....
  • +5 (5 voturi)    
    hai cu pariul ! (Miercuri, 20 iunie 2012, 15:26)

    ctoma [utilizator]

    Pun la bataie 1(un) leu romanesc.Ponta nu va demisiona ! In alta ordine de idei,dra Olga Popescu(Hot News),orientarea politica a lui Basescu este de centru-dreapta,si nu centru-stanga !
    • -1 (3 voturi)    
      nu cred (Miercuri, 20 iunie 2012, 16:38)

      numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui ctoma

      amice,asta cu basescu "de dreapta" e pt. portocalii sau nestiutori.cine a trait vremurile alea stiu ca nu puteai ocupa functie de conducere fara sa fii comunist si nu puteai iesi din tara fiind in astfel de functie, fara sa fii ciripitor la secu.nu exista alternativa.iar dupa revolutie basescu nu s-a infipt la vreun "partid istoric",care a fost in ilegalitate,ci direct in FSN,acolo unde il tragea trecutul.sa fim seriosi...unu' cu trecutul lui nu poate fi niciodata "de dreapta"...
      • +3 (3 voturi)    
        si-atunci... (Miercuri, 20 iunie 2012, 18:13)

        ctoma [utilizator] i-a raspuns lui numaratorul de voturi

        ...cum iti explici masurile(dure,in esenta) pe care le-a luat pdl-ul pentru a evita intrarea romaniei in colaps. faptul ca base a fost comunist,fesenist,democrat etc este pentru mine tot atat de relevant cat este de relevanta notiunea de liberalism "propagata"de pnl . crezi cumva ca pnl-ul este un partid liberal ? daca da, te rog sa-mi dai un exemplu de "coabitare"social-liberala in exterior .daca usl nu-i nici cal,nici magar,atunci ce e ? si pentru linistea ta,nu sunt nici portocaliu,nici verde,nu fac politica,dar,spre deosebire de altii,incerc sa fiu realist.o seara placuta!
        • -2 (2 voturi)    
          nu prea... (Miercuri, 20 iunie 2012, 21:50)

          numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui ctoma

          amice,daca nu esti portocaliu,mai ai o sansa. :)))
          n-am ce sa explic,ar trebui sa realizezi tu ca masurile alea "dure" au fost doar un prilej de a mai fure niste lovele in vremuri grele.au taiat salarii si pensiile amaratilor pt. a face udrea patinoare la preturi duble fata de vecini,bazine de inot care au fost inchise a doua zi din lipsa de personal,telegondole si telescaune in locuri unde nu calca picior de turist.in urma disponibilizarilor,un angajat a ajuns sa munceasca pt trei-patru persoane la 6-700 lei/luna in timp ce doamna blonda avea peste 900 angajati in minister iar boc isi aducea neamurile de la cluj si le angaja in ministere.videanu schimba borduri la foc automat,igas cumpara logan-uri la politie de 70.000 euro,de parca erau ferarri,primarii pdl faceau terenuri de fotbal in panta si parcuri de zeci de mii de euro la sate,unde treceau localnicii cu vacile la pascut,boc inaugura cativa km de autostrada si apoi o bagau in reparatie,la preturi de 2-3 ori mai mari decat autostrazile de afara care treceau prin tunele forate prin munti si multe altele.unde-i criza,ce naiba,ne prostim singuri?
          • +1 (1 vot)    
            mai am o sansa?!? (Joi, 21 iunie 2012, 5:08)

            ctoma [utilizator] i-a raspuns lui numaratorul de voturi

            ce culoare politica are sansa de care vorbesti? care-s mai buni ? convinge-ma cu realizarile lor,nu cu ce n-au facut sau au furat ceilalti ! o zi buna iti doresc,amice !
            • 0 (0 voturi)    
              noi (Joi, 21 iunie 2012, 7:00)

              numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui ctoma

              aia cu "sansa" a fost o gluma.din motivele invocate mai sus ,nu mai vreau sa aud de "salvatorii natiunii".nu am spus nicaieri ca vreau psd,pnl sau aliante.am spus doar ca nu mai vreau hotii si nesimtitii care tocmai au fost doborati.singura "oferta" pt. inlocuirea lor a fost cea actuala.timpul ne va dovedi daca am ales mai bine sau am gresit din nou.in privinta realizarilor,inca nu ma pot pronunta.nu le gasesc...:))) de aceea ma raportez,inca, la ce n-au facut ceilalti.sa ai o zi frumoasa!
              P.S.inca nu stiu cum sa calific gestul lui adrian nastase.le doresc "fostilor" sa aiba macar demnitatea lui.si,fiindca m-au gasit intr-un moment bun,le doresc sa le si reuseasca ..... :))))))))))))))))))
  • +5 (5 voturi)    
    Ponta si bunul simt ? (Miercuri, 20 iunie 2012, 16:02)

    foxy100 [utilizator]

    La Ponta nu veti gasi bun-simt.Efectiv sunt doua chestiuni paralele care nu se intalnesc niciodata. Pentru ca provin din surse total diferite.Pur si simplu Ponta si bunul-simt nu pot coexista.
    De aceea el nu-si va da demisia sau daca si-o va da nu pentru el va dori acest lucru ci pentru ca tot mai multi i-o vor cere.
    Dar pana la momentul acela e bine daca-si mai matraseste propria persoana si astfel ii mai trage si pe altii dupa el.
    • +1 (1 vot)    
      pe bune... (Joi, 21 iunie 2012, 7:21)

      numaratorul de voturi [utilizator] i-a raspuns lui foxy100

      eu zic asa: nu trebuie sa demisioneze .daca anastase, "numaratoarea de voturi " din parlament a trecut PRIN FRAUDA o lege si mai e acolo,de ce ar demisiona ponta? ce,portocalii nu se supun acelorasi legi?!el e mai nou in politica,a vazut la voi si face la fel....
  • +5 (7 voturi)    
    nu va demisona (Miercuri, 20 iunie 2012, 16:03)

    lamationairetia [utilizator]

    "Prostul nu-i prost destul pana nu-i si fudul!", citat dintr-o zicere romaneasca super adevarata. Ponta se crede "pe cai mari", nu intelege ca de fapt el reprezinta DOAR acel electorat din judetul unde a candidat la Parlament !!!! Nu stiu cu ce procente a iesit, dar el doar pe aceia ii reprezinta. Sa fie f. clar, poporul l-a votat si ales in 2009 pe Basescu. Ce face Ponta, este incercare de lovitura de stat, sa fim f. atenti. Arogant, plin de ifose cu ironii de 2 bani nu se conduce o tara. Avem nevoie de un om responsbil, nu de un pocherist iubitor de curse. Bruma de democratie se va duce pe apa Sambetei si nu-i Basescu vinovatul, asta e clar. Are Ponta un guvern de 2 bani si un parlament ilegal ( dupa toate migratiile, nu mai reprezinta pe nimeni), astfel incat orice actiune categorica va lua cu sprijinul acestora, va fi LOVITURA DE STAT.
  • +3 (3 voturi)    
    plagiatorul Ponta (Miercuri, 20 iunie 2012, 16:35)

    grivei [utilizator]

    DEMISIA PONTA. Daca ai pic de obraz, cand toata lumea te-a prins cu "teza-n sac" tu ataci pe Basescu, ca stii ca aceasta este lozinca voastra, a USL. RUSINE si DEMISIA din postul pe care il ocupi si pe care l-ai primit prin bunavointa acelui ce-l scuipi acum . Tu Ponta musti mana care te-a hranit . Dar acesta este caracteul execrabil al tau.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by