Cristian Preda: Daca Emil Boc e demis si inlocuit cu un perdant, cu un lider absent de la locale, se risca scindarea PDL. Caz in care voi fi alaturi de Boc

de Corina Ionel     HotNews.ro
Joi, 14 iunie 2012, 12:37 Actualitate | Politic


"Circumstantele in care discutam nu pot fi ignorate. Nu suntem in situatia de a avea zeci de lideri PDL care sa fi castigat cu brio, iar seful partidului sa fi pierdut. Sunt convins ca Boc ar fi demisionat daca nu recucerea primaria Clujului. Ma tem ca PDL sa nu imprumute de la USL ura distructiva si irationala. Daca Boc e demis si inlocuit cu un perdant sau cu un lider absent de la locale, totul ar deveni mult prea irational. Asta ar produce o scindare a partidului. Caz in care voi fi alaturi de Boc", scrie europarlamentarul PDL Cristian Preda intr-un comentariu postat pe blogul sau.

Intr-o postare pe blog intitulata "Ingrijoare", Cristian Preda sustine ca ideea ca Emil Bloc sa demisioneze de la sefia partidului inainte de alegerile parlamentare din toamna, in conditiile in care a fost printre putinii lideri ai partidului care s-a inscris in cursa si a castigat Primaria Cluj, este una sinucigasa.

Europarlamentarul si-a manifestat ingrijorarea fata de ce se va intampla joi in cadrul Colegiului Director al PDL.

Colegiul Director al PDL se reuneste de la ora 14:00 pentru a analiza rezultatele alegerilor locale.

Miercuri, o serie de lideri democrat liberali au cerut demisia intregii conduceri a PDL si declansarea unei Conventii extraordinare. Radu Berceanu, Cristian Poteras, Cezar Preda si liderii de organizatii de la Constanta si Bihor au cerut demisia lui Emil Boc si Conventie extraordinara.

Surse din interiorul PDL au declarat pentru HotNews.ro ca, in ciuda tensiunilor interne, la Colegiul Director de joi se va incerca evitarea unei demisii a conducerii PDL pentru a nu arunca partidul in lupta pentru functii si demobilizare totala. De partea cealalta, Adriean Videanu, Vasile Blaga, George Scripcaru, Gheorghe Flutur sustin ca nu este necesara organizarea unui congres extraordinar al PDL si ca in momentul de fata este important ca partidul "sa se consolideze si sa intre in logica de campanie pentru alegerile parlamentare".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2244 vizualizari

  • daca Boc NU e demis.... (Joi, 14 iunie 2012, 13:00)

    costica [anonim]

    Atunci ADIO PDL !!!
    Daca PDListii nu fac curatenie si nu arunca din fruntea partidului balastul care ia- adus in acest dezastru atunci PDL va sfarsi mai rau ca PNTCD...
    Faceti naiba curatenie, aruncati toate numele contestate si compromise, puneti oameni valorosi(daca aveti!!) chiar daca acum nu sunt cunoscuti dar incepeti sa construiti o dreapta lipsa azi in Romania !!!
    Are dreptate MRU, numai ca nici el nu vrea sa-si asocieze numele cu actualul PDL.
    De ce oare, asta chiar nu va da de gandit?!
    Lasati-l pe Boc, este la fel de neavenit in fruntea partidului ca si Udrea, scapati de el voi nu vedeti ca romanii NU-l mai vor pe Boc!!
    Voi cum credeti ca veti reuscita PDLul aflat in moarte clinica, tot cu Boc cu Udrea si Roberta?!
    NO WAY !!!
    La cata lipsa este azi pe dreapta politica romaneasca, daca PDL ar fi reprezentativ pentru dreapta romaneasca, ar trebui sa fie coada la inscrieri de oameni valorosi in PDL!
    De ce nu se intampla, oare ?!
    Ganditi-va ce trebuie si pe cine trebuie sa schimbati daca vreti sa mai aveti vreo sansa si sa ne scapati de fauna politica post'89 !!!
    "Succesuri" !!!
    • re: (Joi, 14 iunie 2012, 13:20)

      viorelhojda [utilizator] i-a raspuns lui costica

      1.Cu ce e compromis numele lui Boc ? Ca l-au difuzat Antenele cum se dezbraca omul? Sau ca fost corect si simiti tot timpul? Intr-adevar, printre restul de politicieni e compromis, nu e de aceeasi categorie. Exista vreun scandal de coruptie/influenta cu Boc mediatizat? Eu n-am vazut pana acum (cu scuzele de rigoare daca ma insel).
      2.Spui ca oamenii nu-l mai vor pe Boc. NORMAL ca nu-l mai vor dupa ce si-a asumat responsabilitatea pentru deciziile de a taia salarii/pensii pentru a iesi din criza. E ca si cum ai spune ca nu iti plac prietenii care iti mai dau o palma din cand in cand sau iti spun ca gresesti daca e cazul. Pai ala iti e prieten, care te corecteaza, nu care te bate pe umar si it spune "bravo" tot timpul, indiferent de ce faci. Cred ca se intelege comparatia, este doar un mod de exprimare.
      • Boc nu e compromis.. (Joi, 14 iunie 2012, 16:37)

        vio [anonim] i-a raspuns lui viorelhojda

        e incompetent......
      • Corect! Boc e nevinovat, de ce sa fie dat jos? (Joi, 14 iunie 2012, 17:00)

        lsorin [anonim] i-a raspuns lui viorelhojda

        Saracu' nu a facut de capul lui decat sa dea cu coasa, in fata camerelor de filmat.
        In rest ... nimic de reprosat.
        A executat cu obedienta toate "directivili" de la Cotroceni!
        A fost la fel de presedinte al partidului ca si prim ministru: o marioneta.
        A adus in echipa fruntasilor "personalitati" precum Oltean, Roberta, Udrea, indepartand figuri mai merituoase ale partidului. A promovat-o cu aceeasi obedienta pe mezina presedintelui jucator.
        Lasati-l macar sa-si vada de treaba de primar, altfel va pierde si sprijinul clujenilor. Iar partidul nu este chiar in faza in care sa fie condus cu jumatate de norma, de la distanta!
    • Și care-i problema ? (Joi, 14 iunie 2012, 13:25)

      Ixulescovici [anonim] i-a raspuns lui costica

      Nu cred că va plânge lumea după PDL !
    • Bai Costele ......... (Joi, 14 iunie 2012, 13:25)

      Thor [anonim] i-a raspuns lui costica

      Nu deschid bine un nou articol , ca -hop !! dau de tine si de comentariile tale de rahat , cu care minjesti mereu site-ul asta !
      Da ` mai du-te bre si mai comenteaza -din putzul gindirii tale - si pe site-urile voastre , ca aveti destule ! Da-o dracu` de sarcina de partid dar chiar agasati si deveniti enervanti ! Sau chiar asta este scopul inpus de Hrebe ?!
    • nu cred ca ai in totalitare dreptate (Joi, 14 iunie 2012, 13:50)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui costica

      Ca in orice partid exista un balast de care ,incontestabil, trebuie sa scapi.
      Iti dau dreptate ca sunt persoane care nu inspira prea multa incredere, precum Roberta Anastase, Traian Igas si altii ca ei.
      Totusi parerea mea este ca Boc este unul dintre putinii politicieni si oamnei adevarati din aceasta tara: si-a asumat guvernarea intr-una din cele mai grele perioade monidale, a luat masuri nepopulare pentru o mare masa de oameni, s-a retras din fruntea guvernului si a lasta locul altuia si a intrat in bataliile electorale de fiecare data. Si sa-i luam acum pe "popularii" din opozitie care se afla pe val:
      Ponta - a fost deputat, intrat pe vot politic si/sau liste si de cateva ori numit in demnitati mai putin vizibile ( sef al corpului de control, ministru pentru relatia cu parlamentul, etc)
      Antonescu cu exceptia scurtului ministeriat, a intrat in parlament pe liste, la uninominal de pe locul 3 si un frumos loc 3 in cursa prezidentiala in fata unui om care teoretic n-avea nicio sansa ( Basescu).
      L-ai vazut acum pe Anotnescu sa-si asume vreo responsabilitate ca ministru, sa candideze undeva unde sa dea piept direct cu alegatorii ? Nu!
    • doar blaga (Joi, 14 iunie 2012, 14:20)

      michela [utilizator] i-a raspuns lui costica

      Da, corect, PDL nu se poate salva decat prin Blaga care moare de frica sa nu se destabilizeze statul daca se uita cineva urat la Ponta sau Marga....
  • Emil Boc (Joi, 14 iunie 2012, 13:02)

    virgo39 [utilizator]

    Cristian Preda are dreptate. Emil Boc a luptat si a castigat. Demisia trebuie sa si-o dea cei care au stat deoparte.
  • S.O.S. (Joi, 14 iunie 2012, 13:04)

    john [anonim]

    Normal ar fi ca cei nepatati din PDL sa stea la dreapta lui MRU. Baronii si baroanele sa ramana pe loc. Toti cei care nu au vost in sala de plen ori s-au abtinut de la vot
    in momentul caderii guvernului Ungureanu...raus. Suntem multi cei care nu am mers la vot acum, si ,daca nu va miscati repede, ne vedem obligati sa mergem la toamna sa votam cu uslistii. Asa, de masochisti. Ca prea mult va asteptam.Faceti un partid fara imbuibati, fara nasi si fini, copii si neveste, amanti si coterii.Veti avea asigurat succesul. Ca numarul de parlamentari ...l-ati facut muci!
  • dl Cristi Preda (Joi, 14 iunie 2012, 13:04)

    catalin_mattei [utilizator]

    dl Cristi Preda uita lovitura serioasa pe care a dat-o PDL Bucuresti cand a lovit in candidatul acesteia la Primaria Bucuresti, L Prigoana, declarand ca il va vota pe Nicusor Dan. Pt cineva care vine mai ales din zona de teoretizare a politicului ( cariera de profesor universitar la SNSPA ) o astfel de fapta nu poate fi pusa pe baza unei greseli ci a premeditarii. Chiar daca domnia sa are dreptate in ceea ce spune in acest moment nu se va putea analiza rezultatul de la Bucuresti fara a se lua in considerare si influenta pe care a avut-o comportamentul sau asupra modului de comportament a votantului PDL.
  • Ok, Boc sa fie demis (Joi, 14 iunie 2012, 13:11)

    Cataleya [utilizator]

    Dar in acelasi timp sa fie demisi si Blaga si Udrea si Videanu si Berceanu si toti vicepresedintii, 15-20 sau cati or fi in total.
    Asa da.
    Atunci am spune ca s-au curatat de intreaga conducere.
    dar sa-l dai jos pe Boc ca sa-l pui pe Oltean, pe Berceanu sau pe Blaga in locul lui inseamna ca PDL chiar se duce dracului.
  • preda are dreptate (Joi, 14 iunie 2012, 13:28)

    ginel oboreanu [anonim]

    din trepleta greuceanu, toti sunt stangisti, fesenisti, mascati.

    boc este o solutie buna.
    dar, conducerea ar trebui inlocuita, nu pe lista ca la alegerile trecute.
    prin vot direct. care ia mai mult.
    dar, candidatura sa fie insotita de un program.
    functiile sa fie pe specialitati.
    adica, vice cu ideologia, vice organizatoric, vice de human resorces, vice de imagine/propaganda, etc.
    specializati, cu experienta in domeniu.

    si sa nu mai apara la tv sa'si dea cu parerea in de toate.
    sa apara pe felie. pe specialitate.
    nu stie, nu da din cioc. face trimitere la cutaritza, omul in treaba.

    prea multi terchea berchea se luau la colt cu lavinia sau cu minca pe la canalii, spre hazul unor realizatori mai jmecheri, pentru audienta.
  • un lider mana forte (Joi, 14 iunie 2012, 13:42)

    indignatul [anonim]

    PDL-ul are nevoie in acest moment de un lider mana forte. Situatia partidului este asemanatoare cu cea din 2000. Atunci a fost nevoie de un Traian Basescu, un adevarat lider care a revigorat partidul si l-a dus la castigurile de mai tarziu. Asta e adevarul. Eu, unul, nu vad acum in PDL un astfel de personaj. Emil Boc are multe calitati, dar nu si cele care l-ar recomanda drept lider (din pacate). De ceilalti indivizi (Berceanu, Poteras !!!!, Ioan Oltean, Gigi Chiru !!!!) care vor capetele si sangele colegilor lor nici nu are rost sa vorbesc.
    • Romanii s-au saturat de lideri, (Joi, 14 iunie 2012, 14:13)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui indignatul

      acum vor echipe... si de hoti numai echipe sa fie.
    • Un lider care NU exista... (Joi, 14 iunie 2012, 18:27)

      costica [anonim] i-a raspuns lui indignatul

      PDListii au o singura sansa, in opinia mea: sa scape de toate tinichelele din fruntea partidului si sa-l aduca pe MRU(MRU nu vrea la PDL ca sa nu-si asocieze numele cu alde Roberta, Udrea, Oltean, Pinalti... si alte nume ajunse nu se stie cum in fruntea PDL!!) si apoi sa inceapa constructia unui partid de dreapta care chiar lipseste azi in Romania ....
      Altfel, fara curatenie generala(cred insa ca o vor face, se pare ca au si inceput!!) nu vad bine PDLul...
      Oricum, din 2004 eu NU am mai votat.
      In 2004 am votat Traian Basescu si PD(L).
      Care au fost o mare dezamagire, mai mare ca PSDul din ani anteriori, la anul 2004 am avut alte sperante in PD(L) si Traian Basescu, sperante MARI, sperante anulate foarte repede de portocalii....
  • Der ce sa-si dea demisia Boc daca este un castigat (Joi, 14 iunie 2012, 14:16)

    Neica [anonim]

    A luat masurile necesare cat a fost prim ministru si a castigat alegerile de primar la Cluj.Este un invingator si nu va repeziti la scaun ci la munca.Inca nu miroase a creier ars.
  • Cr.Preda (Joi, 14 iunie 2012, 18:30)

    costel [anonim]

    Cr.Preda nu a dat nici o batalie electorala pe numele sau.Vorbeste mai mult decit trebuie si unde nu trebuie si se crede mare om politic.El,Macovei s.a ar trebui sa invete de la PSD care este mai unit ca niciodata si nu lanseaza prostii.Am inteles ca este profesor universitar.Nu se cunoaste!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by