Cristian Preda la RFI: Lucrez alaturi de MRU la o platforma de dreapta

de RFI     RFI Romania
Marţi, 12 iunie 2012, 10:37 Actualitate | Politic


PDL trebuie sa recunoasca direct faptul ca a pierdut alegerile locale si sa-i felicite pe invingatori. E un gest de bun simt democratic elementar. Unii democrat-liberali se ascund. Prigoana a facut un dezastru la Bucuresti. Are un stil inacceptabil, de proasta calitate. Sa nu plangem in tribune, trebuie sa oferim o alternativa de dreapta. In foarte putine zile, vom anunta public ce inseamna platforma lui Mihai Razvan Ungureanu. Declaratiile au fost facute la RFI de europarlamentarul PDL, Cristian Preda.

Presedintele PDL, Emil Boc, spunea luni ca un ochi rade, pentru ca a castigat Primaria Clujului, iar alt ochi plange, pentru ca Alin Tise a pierdut batalia pentru Consiliul Judetean.

Eurodeputatul Cristian Preda declara insa ca ochiul sau plange dupa aceste alegeri locale: "Ochiul meu plange, ca sa zic asa, pentru ca am pierdut si cred ca trebuie sa recunoastem direct acest lucru, PDL a pierdut alegerile! A recunoaste acest lucru inseamna a arata inainte de toate ca nu suntem deconectati de realitate".

Cristian Preda ii critica pe colegii de partid care au avut "tentatia de a ascunde adevarul" dupa scrutinul local. Deputatul european il taxeaza si pe candidatul PDL la Primaria Capitalei, Silviu Prigoana. "Am vazut tentatia unora dintre colegii mei de a ascunde acest adevar foarte neplacut pentru noi. Unii s-au ascuns de tot si n-au rostit un cuvant, desi in cultura democratica, atunci cand esti angajat intr-o batalie si o pierzi, trebuie sa spui: am pierdut, il felicit pe invingator! Este un gest de bun simt democratic elementar. Altii au mers si mai departe, nu s-au ascuns, dar au intrat intr-un soi de registru al inconstientei vesele, as numi-o. E cazul domnului Prigoana, care a facut un dezastru la Bucuresti si care in ciuda acestui dezastru, ne spune ca a facut un scor excelent... Asta este un stil inacceptabil si cred ca trebuie sa inceteze tipul asta de politica de proasta calitate, jignitoare la adresa publicului si in acelasi timp, o politica incapabila de a accepta realitatea dura din fata noastra!", spune europarlamentarul.

In opinia lui Cristian Preda, PDL trebuie sa transmita mesajul ca va continua lupta electorala: "Ne batem in continuare! Ne asteapta o batalie legislativa foarte importanta si trebuie sa spunem ca suntem in teren. Nu trebuie sa intram intr-o prelungita pauza, in care sa ne lingem ranile, cum ne-a invitat domnul Ion Iliescu".

Preda: Lucrez cu MRU la platforma de dreapta

Cristian Preda anunta ca lucreaza de la un timp cu fostul premier, Mihai Razvan Ungureanu, la proiectul unei platforme de dreapta. "Eu, personal sunt alaturi de Razvan Ungureanu, de la un timp gandim impreuna platforma care ar putea sa reamenajeze dreapta in general. Evident ca din interiorul PDL-ului fac acest lucru si in general eu sunt disponibil pentru reconstructia organizatiilor PDL. Sper ca asta sa nu fie privita ca un gest arogant si sa fiu penalizat pentru ca-mi doresc acest lucru!", spune parlamentarul european.

"In foarte putine zile, vom anunta public ce inseamna asta. Asa cum v-am spus, lucrez alaturi de el de la o vreme, pentru a gandi aceasta repozitionare a sensibilitatilor de dreapta, intr-un corp politic nou, intr-o formula politica noua, care sa fie o formula moderna, care sa propuna o alternativa (...)", continua el. Continuarea pe www.rfi.ro.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3908 vizualizari

  • +32 (36 voturi)    
    MRU, singura solutie!!! (Marţi, 12 iunie 2012, 10:48)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Cu toate ca USL a avut toate institutiile statului la dispozitie, ca sectiile de votare au fost transformate de hoardele de pensionari in azile de batrani, ca prezenta la vot a fost in jur de 60% , ca 90% din televiziuni au fost anti-PDL iar cea mai mare parte a electoratului de dreapta nu s-a prezentat la vot datorita ofertei, USL a reusit doar in jur de 50% la votul politic. Foarte putin!
    S-a terminat cu suspendarea presedintelui cand nu ai cel putin 60% iar parlamentarele devin o himera la acest scor avand in vedere borna electorala de 50% pe care s-a cladit aceasta alianta. In 6 luni, USL se va eroda cu cel putin 7-8% iar electoratul care i-a votat acum "s-a racorit" deja si nu va mai fi atat de volitiv ca la aceste alegeri iar oferta dreptei va fi total diferita ceea ce va aduce multi votanti de dreapta la alegeri. Practic, PSD si PNL nu au castigat nimic la votul politic in comparatie cu 2008. Convingeti-va singuri ca am dreptate.
    In urmatoarele zile mai mult ca sigur ca il vom vedea pe Traian Basescu jucandu-si rolul lui drag de emulator de spirite si pe MRU incepandu-si proiectul anti-USL si anti socialismul oferit de aceasta alianta.
    P D L are nevoie de niste retrageri de onoare, de la Olteanu la Udrea, de la Blaga la Flutur, de schimbarea fundamentala a comunicarii cu electoratul si promovarea in randul intai ai unor politicieni fara de pata.
    "Orice scor sub 55% va fi considerată o înfrângere la USL", a declarat pentru pesurse.ro un important vicepreşedinte al PSD care a anunţat că se va face în curând o analiză riguroasă "pentru că nu e posibil să pierzi la Cluj-Napoca în halul ăsta şi să ne facem iar de băcănie".
    • +6 (6 voturi)    
      suspendare (Marţi, 12 iunie 2012, 12:27)

      dorin valeriu [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Cum sa se termine cu suspendarea ? UDMR ce pazeste ? Ai uitat ca s-au numarat printre cei 322 ? Sa vedem ce pret cer de data asta !
    • +12 (12 voturi)    
      E nevoie si de curatenie in PDL! (Marţi, 12 iunie 2012, 12:48)

      Antenistu [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Pe langa retragerile de onoare e mare nevoie si de curatenie in PDL. Cine se face raspunzator de alegerile nefericite din Bucuresti, cine se face raspunzator - chiar mai inainte - de alegerea turmelor de transfugi la USL-asi pe listele parlamentare ale PDL, cine se face raspunzator pentru incapacitatea unui partid de a comunica? De ce PDL nu a avut un mesaj clar de dreapta si a umblat cu Prigoana cu transportul gratuit in Bucuresti?

      De ce nu a fost lovit USL-ul in inima lui formata din Ilici Iliescu, Felix si numerosii penali Nastase, Robert Negoita, Voicu etc?
    • +5 (7 voturi)    
      sa nu uitam de noua republica (Marţi, 12 iunie 2012, 12:56)

      un om de dreapta [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Eu zic ca ar mai fi sanse destul de mici, dar mai sunt ca in toamna USL-ul sa sufere o infrangere rusinoasa... Daca ungureanu lanseaza o platforma de dreapta apoi mai este Noua Republica miscarea initiata de Neamtu care se va constitui ca partid (PNR) si care la tomana cred ca poate obtine un scor intre 7-11% (exemplul lui Nicusor Dan arata asta) la care daca se adauga vreo 25-30% obtiunte de ungureanu va fi cel putin o opozitie sanatoasa daca nu chiar o coalitie formata in jurul lui Ungureanu si Neamtu.... ramane de vazut, sa speram ca vom reusi sa aducem dreapta la putere
      • +2 (2 voturi)    
        Și eu cred... (Marţi, 12 iunie 2012, 13:45)

        Adrian [anonim] i-a raspuns lui un om de dreapta

        ... că Noua Republică are șanse bune în toamnă. Pe de altă parte iar or să fie două forțe de dreapta și iarăși o să fie lumea zăpăcită și nu o să mai știe cu cine să voteze și nu din electoratul USL o să muște ci din cel de dreapta. Ar putea să fie o idee bună ca MRU și Cristian Preda să se implice la Noua Republică. O să vedem, sper să se întâmple ceva bun.
      • +1 (1 vot)    
        10% ai lui ND (Marţi, 12 iunie 2012, 14:08)

        roman_roz [anonim] i-a raspuns lui un om de dreapta

        Nu poti numara votantii lui Nicusor Dan intr-un singur grup. Din 3 motive:
        1. Nicusor Dan nu a fost votat politic, ci administrativ (pe considerendul: ne vrem orasul inapoi)
        2. Nicusor Dan a fost votat de oamenii inteligenti, care nu se lasa convinsi usor, de catre oricine. Trebuie sa vii cu argumente puternice ca sa-i castigi.
        3. Nicusor Dan a luat si oameni de stanga, si oameni de dreapta, dar la generale acesti 10% vor fi impartiti, 5 la stanga, 5 la dreapta, si nu vor vota acelasi partid.
    • -2 (2 voturi)    
      @marian (Marţi, 12 iunie 2012, 13:37)

      dreptatea [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      De ce nu recunosti ca, de fapt, USL a pierdut alegerile, asa cum vor pierde si in iarna, cand vor lua 70% ?
    • 0 (0 voturi)    
      Nu mai încântă pe nimeni formula ”Anti” ! (Marţi, 12 iunie 2012, 15:11)

      Fisherman [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Eu cred că dacă va fi începută o construcție de dreapta singura chestie ”anti” ar trebui să fie neacceptarea unor persoane care și-au compromis deja cariera politică sau care ar putea fi ”cârtițe”.
    • 0 (0 voturi)    
      Vise (Marţi, 12 iunie 2012, 16:09)

      etre [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Ce MRU ultima solutie ... in ultimul an am asistat la doua initiative de lansare a unor organizatii politice de dreapta, amandoua esuand lamentabil.

      Desi se laudau cu oameni si idei, cand s-a ajuns la momentul concret nu au fost in stare sa puna pe tapet un program politic coerent, nu mai zic inovator.

      Lumea e plina de bune intentii, cu practica stam mai prost.

      Ca sa sumarizez un partid nu se face cu un singur om, eventual doi. Trebuie pornit cumva de jos, strans oameni, coagulate idei, concepte, o structura nou politica , nu doar alta marie cu alta palarie.

      Singura exceptie pare sa o constituie DD, dar de' ... respectivul are o televiziune ce se adreseaza unei mase fara prea multa minte.

      Din pacate ce se intampla acum este o tragedie. Unde sunt toti revolutionarii din ianuarie, unde sunt acum cand USL a introdus uninominalul intr-un singur tur. Nu mai exista nici o sansa de coalizare impotriva partidului suprem. Daca sistemul se pastreaza pentru alegerile parlamentare tare imi e frica ca riscam reintoarcerea partidului unic... USLul cu 50% voturi o sa ia 80% din mandate. Asta da tragedie
  • -5 (11 voturi)    
    Fiti atenti (Marţi, 12 iunie 2012, 10:48)

    Relu [anonim]

    fara Udrea,Oltean si Boc . Trioul asta a facut atat de mult rau incat vor distruge tot ce ating .Nici unul daca va canditda la parlament nu va fi ales si contracandidatul de colegiu electoral va castiga automat.Ma intreb daca Udrea intelege situatia ei si de ce a ajuns aici.Comportamentul ei a fost execrabil.Ea creadea ca Romania este locul sau de joaca.Vinovati sunt si cei care au incurajat-o.Este un sfarsit de epoca lamentabil pentru multi pdlisti imbecilili .Dex :IMBECÍL, -Ă, imbecili, -e, adj., s. m. și f. (Adesea prin exagerare) 1. Adj., s. m. și f. (Persoană) cu capacități mintale foarte reduse; neghiob, tâmpit. 2. Adj. Care trădează, demonstrează imbecilitate (1). – Din fr. imbécile, lat. imbecillus.
    • -2 (8 voturi)    
      PDL (Marţi, 12 iunie 2012, 12:25)

      Nicolae [anonim] i-a raspuns lui Relu

      Ati omis pe Canacheu, Sulfina, Preda, Visan, Stolojan, Videanu, Berceanu, Spinu, Branza, Tinel, Boureanu, Andrei, Talmacean, Flutur, Petrescu, ..........,si restul, numai figuri. Nu putem uita pe EBA.
      • 0 (0 voturi)    
        Amin (Marţi, 12 iunie 2012, 14:36)

        Relu [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

        Trebuie oameni noi ,figuri noi,oameni destepti si populari cu expertiza economica personala,oameni care au facut banul greu de tot nu din licitatii si mangle. Nu veleitari telectuali care ne trateaza ca profesorii pe elevi cu condescendenta si care cred ca noi nu vedem asta.O figura speciala Sever Voinescu care vorbeste gura fara el.Ar trebui sa invete de la Blaga.
      • 0 (0 voturi)    
        nu il uitati pe (Marţi, 12 iunie 2012, 15:05)

        Relu [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

        Toader Mircea smecher de Galati.Si atat.In rest nimic in cap. Cum ne-am ales cu astia in singurul partid care promitea sa lupte cu pesedisti si securisti mascatii din pnl .Cum s-au infiltrat numai tradatori in pdl? Cum am ajuns in tara asta sa nu mai avem speranta ca vor apare politicieni de calitate?Cum se pervertesc toti cand ajung la putere si isi vand sufletul diavolului coruptiei?Cum nu se gasesc niste oameni cinstiti care sa fure mai putin? Ca numai la asta mai sper.
  • -15 (17 voturi)    
    Munciti, munciti, munciti (Marţi, 12 iunie 2012, 10:53)

    evoque [utilizator]

    aveti vreo trei ani timp sa ganditi, sa analizati si sa va spalati trecutul alaturi de basescu, udrea,videanu,olteanu si alte figuri pdl, care au dus pdl-ul in haznaua politicii.
    Cum insa mru a fost lansat drept marioneta lui basescu aveti mult de munca, timpul doar va este aliat.
  • +9 (13 voturi)    
    Semne bune!!! (Marţi, 12 iunie 2012, 11:10)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Cu toate ca USL a avut toate institutiile statului la dispozitie, ca sectiile de votare au fost transformate de hoardele de pensionari in azile de batrani, ca prezenta la vot a fost in jur de 60% , ca 90% din televiziuni au fost anti-PDL iar cea mai mare parte a electoratului de dreapta nu s-a prezentat la vot datorita ofertei, USL a reusit doar in jur de 50% la votul politic. Foarte putin!
    S-a terminat cu suspendarea presedintelui cand nu ai cel putin 60% iar parlamentarele devin o himera la acest scor avand in vedere borna electorala de 50% pe care s-a cladit aceasta alianta. In 6 luni, USL se va eroda cu cel putin 7-8% iar electoratul care i-a votat acum "s-a racorit" deja si nu va mai fi atat de volitiv ca la aceste alegeri iar oferta dreptei va fi total diferita ceea ce va aduce multi votanti de dreapta la alegeri. Practic, PSD si PNL nu au castigat nimic la votul politic in comparatie cu 2008. Convingeti-va singuri ca am dreptate.
    In urmatoarele zile mai mult ca sigur ca il vom vedea pe Traian Basescu jucandu-si rolul lui drag de emulator de spirite si pe MRU incepandu-si proiectul anti-USL si anti socialismul oferit de aceasta alianta.
    P D L are nevoie de niste retrageri de onoare, de la Olteanu la Udrea, de la Blaga la Flutur, de schimbarea fundamentala a comunicarii cu electoratul si promovarea in randul intai ai unor politicieni fara de pata.
    "Orice scor sub 55% va fi considerată o înfrângere la USL", a declarat pentru pesurse.ro un important vicepreşedinte al PSD care a anunţat că se va face în curând o analiză riguroasă "pentru că nu e posibil să pierzi la Cluj-Napoca în halul ăsta şi să ne facem iar de băcănie".
    • -7 (13 voturi)    
      Ce faci, fratioare??? (Marţi, 12 iunie 2012, 12:33)

      Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Copy-and-paste din propriile-ti opere si te feliciti apoi singur???
      In rest, ai perfecta dreptate, rezultatele PDL au fost excelente, mergeti din bine spre tot mai bine etc.
      Eu zic la toamna nici sa nu va mai prezentati la alegeri, ca sa nu-i faceti prea rau de ras pe uslasi... ca e clar ca veti castiga peste 75%.
      Cat despre hoardele de pensionari care au transformat sectiile de votare in azile de batrani, panseul asta adanc ar trebui sa-l iei si sa ti-l bagi undeva. Tu te-ai nascut prin diviziune celulara, desteptule, sau parintii tai au avut ceea ce -- in opinia ta -- s-ar putea numi bunul simt de-a crapa inainte de pensie?
      Sustinatori de teapa ta discrediteaza tot si pe oricine sustin. Succesuri multe in continuare.
      • +2 (2 voturi)    
        felicitari (Marţi, 12 iunie 2012, 13:49)

        excalibur [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

        nu puteai sa-ti gasesti un nickname mai potrivit. Ai izbutit performanta singur sau te-au inspirat apelativele pe care ti le adresau concitadinii??
        • 0 (0 voturi)    
          Ma bucur :-) (Marţi, 12 iunie 2012, 22:46)

          Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui excalibur

          Ma bucur ca ti-am dat ocazia unei postari care denota atat agerime, cat si buna crestere.
          Ma bucur si ca ti-a placut nickname-ul meu. Din pacate, nu-ti pot intoarce lauda. Nick-ul tau aminteste de vremuri eroice, de castele, de arme manuite de nobili cavaleri, nu de niste tzoparlani mitocani.
          In rest, cand si daca o sa ai ceva de comentat la subiect, discutam cu placere.
  • +15 (15 voturi)    
    Sa felicitaminvingatorii? (Marţi, 12 iunie 2012, 11:10)

    nano2k [utilizator]

    Auziti mojicilor de la USL?
    Cand pierzi e un gest de onoare sa iti feliciti adversarul castigator.

    Cautati cuvantul "onoare" in DEX... stati... e complicat, mai bine pe goagal.
    • -3 (5 voturi)    
      eroare (Marţi, 12 iunie 2012, 12:32)

      Dinu [anonim] i-a raspuns lui nano2k

      Iti amintesc ca "lorzii" din PDL au vrut sa-l dea afara din partid pe Cristian Preda. Doar in extremis au renuntat la acest gest, probabil i-a tras Basescu de urechi.
      Deci felicitarile vin doar din partea unui om, chiar el tratat de colegii de partid ca la piata pentru ca are indrazneala sa spuna adevarul, ceea ce nu pare a conveni greilor pedelisti.
      PDL-ul e foarte departe de un asemenea gest, felicitari pentru invingatori.
      Asa ca nu te grabi sa tragi concluzii.
      • +3 (3 voturi)    
        Dar vai! (Marţi, 12 iunie 2012, 12:45)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Dinu

        Fata de USL-istii care injura si jignesc, gestul este din alta lume, din alt univers, chiar daca vine de la un singur om cum iti place sa crezi...

        Lasa, cu obrazul gros stiu ca veti cauta mereu scuze.
        • -1 (1 vot)    
          nu ai inteles nimic (Marţi, 12 iunie 2012, 19:54)

          Dinu [anonim] i-a raspuns lui nano2k

          Nu ai inteles nimic, dar nu ma mir. Admir gestul lui Preda dar este un gest singular, si tocmai pentru ca este deosebit nu merita sa fie atribuit unui partid ce a vrut sa-l dea afara pe CP. Oameni care nu sunt capabili sa-l aprecieze pe Preda, ba dimpotriva nu merita sa li se acorde nici un respect, si nici sa li se atribuie asemenea gesturi rare, venind exact din partea unuia care a fost aproape dat afara si tratat ultimul spagar, mafiot si afacerist din partid.
          E ceva mai clar sau tot ai probleme sa intelegi?
  • -17 (17 voturi)    
    inca "ombilicali" (Marţi, 12 iunie 2012, 11:16)

    phoenix5 [anonim]

    ce nu voi putea intelege niciodata este de ce acest cordon ombilical intre presedinte si PDL nu dispare nici acum cind e foarte clar pentru toti ca Ungureanu nu este decit un produs 100 % a lui Basescu si a fost adus in fata doar sa il salveze pe el respectiv sa -i continue si sa-i promoveze ideile si politica dezastroasa de dezbinare a natiunii practicata in ultimii ani. Adevaratul partid de dreapta in Romania este PNL chiar daca la ora aceasta exista aceasta o combinatie USL, ea fiind insa doar conjuncturala si realizata doar in scopul indepartarii celei mai arogante si mafiote structuri de partid din politica romaneasca de dupa 1990
    Cine vrea o dreapta puternica trebuie sa se ralieze si sa incerce alipirea de PNL...dar probabil orgoliile sint prea mari la acesti domni....inca "ombilicali"
    • +5 (5 voturi)    
      hai ca esti simpatic! (Marţi, 12 iunie 2012, 12:46)

      leopold [anonim] i-a raspuns lui phoenix5

      Ponta a cui creatie este?A unui infractor care face tot felul de tertipuri judecatoresti ca sa scape de puscarie.PSD-ul este creatia unui criminal pe nume Iliescu si de care justitiei ii este frica sa-l bage la puscarie.Asa ca las-o moale cu creatiile.
    • +1 (1 vot)    
      " Politica dezastruoasa de dezbinare " (Marţi, 12 iunie 2012, 13:37)

      moi [anonim] i-a raspuns lui phoenix5

      ... insemnand, in viziunea ta, faptul ca si-a permis sa nu fie de acord in permanenta cu toate enormitatile si ineptiile fie ale Moliceanului, fie ale Noricai Nebulai, ca si-a permis, si nu pe cat de des ar fi trebuit si nu pe cat de magareste a fost atacat, sa raspunda la insulte gen "la intalnire presedintele isi cauta sticla pe jos", la acuze de batut copii si alte dragalasenii si lucruri perfect politicoase, educate si bune de reunit natiunea dezbinata... Ce ma doare cel mai tare in momentul asta nu este ca au castigat, din nou, comunistii, ci ca marea majoritate a electoratului care i-a adus iar in fruntea bucatelor nu pare sa dea vreun semn ca s-ar putea trezi vreodata! Vai de noi!
  • -12 (14 voturi)    
    Ne-ati putea spune noua, celor care platim (Marţi, 12 iunie 2012, 11:20)

    gigi [anonim]

    toate serviciile si aventurile lor , la ordinul cui faceti cu MRU aceasta platforma ? Nu de alta dar oameni cu profilul dumneavoastra, Mru, etc. fac ce fac doar la ordin... Nenorocirea acestei tari este ca toti acesti mesianici fac si desfac pe banii si pe vietile noastre si ale familiilor noastre... uitand de fapt cine sant stapanii lor legali, adica noi platitorii...
    • -1 (5 voturi)    
      Bine ai venit in lumea politica! (Marţi, 12 iunie 2012, 12:20)

      Mdeah [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Crezi ca Nicusor Dan nu are pe absolut nimeni in spatele lui, ca a devenit el faimos peste noapte din cauza internetului si a faptului ca a fost tare la matematica? Sa fim seriosi, fiecare politican are interesele lui, doar ca in unele cazuri aceste interese se mai intersecteaza si cu ce vrea populatia.
      • +2 (2 voturi)    
        Nu te-ai prins ? (Marţi, 12 iunie 2012, 13:19)

        IASI [utilizator] i-a raspuns lui Mdeah

        Noua din astia ne plac,cu fara prea multa lume in spate :).DACA VREI UN OM CU SPATE PONTA E EXEMPLUL CEL BUN ,,PROCURORUL SUSTINUT DE INFRCTORI..
    • +3 (3 voturi)    
      Ti-e frica, nu-i asa? (Marţi, 12 iunie 2012, 12:21)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      Nu aveti decat 50% adica adio suspendare, adio peste 50% la parlamentare!!!
    • +7 (9 voturi)    
      MRU este civil, nu are grad (Marţi, 12 iunie 2012, 12:23)

      Daniel [anonim] i-a raspuns lui gigi

      si tocmai asta e o garantie a democratiei, la sefia serviciilor secrete nu mai sunt generali, ci civili...

      Cauta-i CV-ul pe net si gandeste inainte sa scrii...

      Mergi si voteaza Vanghele si Voiculescu, uite vine si Dan Diaconescu tare din spate...si apoi mira-te de ce nu traim ca in UE.
    • +6 (6 voturi)    
      din ce bani zici ca e platit? (Marţi, 12 iunie 2012, 12:50)

      leopold [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Intreba-te si din ce bani este platit Antenescu ,seful chiulailor,din ce bani este platit intregul clan Ponta-Sarbu.Dupa ce ma lamuresti cu astia,mai discutam.
  • -5 (13 voturi)    
    spor la treaba! Dar fara PDL! (Marţi, 12 iunie 2012, 11:21)

    Bogdan [anonim]

    Daca incepeti prin racolari gen EBA, Udrea, Igas, Botis, Pinalti etc. nu ati facut nimic. Lasati PDL-ul sa moara, cel putin fata asta urata a lui, atrageti intelectualitatea de dreapta si poate iese ceva frumos.
    P.S.
    Singurul lucru care nu imi place insa este activitatea destul de recenta a lui MRU, la serviciile secrete. Nu pot avea incredere in oamenii cu "ochii albastrii"...
    • +7 (7 voturi)    
      vad ca ai probleme cu culoarea ochilor, (Marţi, 12 iunie 2012, 12:52)

      leopold [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      dar cu criminalul revolutiei(Iliescu) si cu potentialul puscariabil (Nastase),nu ai nicio problema,tovarase?
  • +18 (18 voturi)    
    Sper ... (Marţi, 12 iunie 2012, 11:35)

    renegatul [utilizator]

    ca aceasta noua platforma de dreapta sa nu adune "vechii" politicieni de dreapta!!! Mare grija la acest aspect, pentru ca daca in acest proiect se vor regasi baronii de dreapta si baieti destepti, nu va face diferenta!
    Imi pun mari sperante in acest "proiect" si in puterea lui de a aduna in jurul sau cat mai multi oameni dornici de a FACE ceva, dornici sa "puna osul la treaba"!
    • 0 (6 voturi)    
      speranta.... (Marţi, 12 iunie 2012, 12:56)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui renegatul

      ...moare ultima.
      Suna frumos "platforma de dreapta", "platforma de stanga"....etc, dar sunt simple iluzii, ca sa ma exprim elegant.
      Adevarul gol, golut, l-am vazut inca o data cu ocazia alegerilor locale, cand cetateanul nu a votat un proiect sau macar un plan de dezvoltare ci ca sa se razbune pe cei dinainte.
      La urmatoarele alegeri vor vota impotriva astora de la puterea de astazi si uite asa se vor perinda la putere aceiasi oameni, cu aceleasi interese iar rezultatele vor fi aceleasi.
      Sistemul politic actual, care promoveaza doar astfel de politicieni, sta la baza crizei morale si economice si orice initiativa noua nu are sorti de izbanda, daca se va baza pe cest sistem.
      • +1 (1 vot)    
        tocmai! (Marţi, 12 iunie 2012, 13:28)

        renegatul [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        Speranta moare ultima!
        Eu vreau sa cred ca exista OAMENI in stare sa schimbe spiritul de turma a romanului!
        Adevarul gol-golut care s-a vazut la alegerile locale e ca romanul voreaza cu "burta" nu cu "capul"... romanul "pune botul" la vrajelile USL-iste si PP-DD-iste, pe principiul lui Vlad cu "oistea-n gard"!
        Nu ma indoiesc ca si la alegerile de toamna-iarna vom revedea acelasi adevar, insa repercursiunile acestor actiuni de razbunare impotriva PDL-lui le vor simti si generatiile urmatoare ...
        Deci eu prefer sa SPER !
        • +2 (2 voturi)    
          va respect.... (Marţi, 12 iunie 2012, 14:12)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui renegatul

          .....optiunea de a spera.
          Eu prefer sa militez pentru schimbarea sistemului politic actual si odata cu el sa dispara si actuala clasa politica.
          • 0 (0 voturi)    
            de acord insa ... (Marţi, 12 iunie 2012, 14:34)

            renegatul [utilizator] i-a raspuns lui translativus

            ar fi prea frumos sa se poata asa ceva!
            Schimbarea totala a sistemului politic si disparitia clasei politice este , dupa umila mea parere, imposibil de realizat...
            Cum sa-i schimbam cand ei fac legile !?! Aaaa ... si cea mai mare greseala pe care a facut-o PDL-ul a fost legea asta a alegerilor intrun singur tur ! Este un atac la democratie!!!
            Cum sa cred ca ii putem schimba cand aud in jurul meu oameni care spun ca nu il voteaza pe X (e.g. Nicusor Dan) pentru ca nu au auzit de el, pentru ca nu are notorietate???!?!? Nu are sanse daca nu e intrun partid ! Ce ar fi facut el ca primar general fara sprijinul politicului?
        • 0 (0 voturi)    
          speranta de dreapta (Marţi, 12 iunie 2012, 14:33)

          lucian [anonim] i-a raspuns lui renegatul

          sa tinem cont ca inca jumatate din populatia cu drept de vot nu s-a prezentat. Faptul ca partidul televizor elodia-pp-dd a luat niste primarii denota ca in ROmania este inca o masa mare de cetateni de manevra care inteleg votarea ca pe un tirg cu promisiuni desarte garantate cu mici atentii. DIn marea alianta antenista cistigatoare nu se mai poate recupera nimic, restauratia hotzilor comunisti va exploda pina la toamna. Nu vedeti ca Ponta face gargara cu Pogonici pe sticla iar greii furaciosi manevreaza toate posturile cheie din administratie cu reprezentanti de "frunte" la furtisagurile lor istorice. Ponta evident afla ultimul dupa ce o ia peste figura de la presa. Bref nu cred ca trebuie obligatoriu construita alta dreapa doar pentru pedigree-ul lui MRU. Este suficient de destept sa aiba loc intr-un guvern de dreapta dar discursul corect si frumos fara a spune nimic nu este suficient. PDL are o baza serioasa in ideologie pe care a ezitat sa o aplice si construita f. bine de un mare profesionis anume Valeriu Stoica; mai are in completare Fundatia Crestin Democrata initiata de Teodor Baconschi. Mai are posibil aliat pe Mihai Neamtu cu discurs ferm si clar exprimat pentru orice nivel de intelegere . SUnt argumente ca cei 50% absenti sa aiba pina la toamna o varianta de dreapta organizata si de incredere. Asa cum Nicusor Dan a reusit fara bani si manevre de partid in campanie sa ia 10% din voturi denota ca lumea asteapta si crediteaza profesionisti integri. Ei exista , trebuie doar sa se implice ca sa fie sustinuti.
          • 0 (0 voturi)    
            Apropo' (Marţi, 12 iunie 2012, 15:12)

            renegatul [utilizator] i-a raspuns lui lucian

            de Nicusor Dan ... a fost surclasat de reprezentantul PP-DD :(
            • +1 (1 vot)    
              pp-dd-isti da multi (Miercuri, 13 iunie 2012, 10:48)

              lucian [anonim] i-a raspuns lui renegatul

              si toti merg la vot; sa se miste si restul in conditiile astea daca nu vor sa viseze numai elodii
  • +12 (12 voturi)    
    Asteptam...... (Marţi, 12 iunie 2012, 11:38)

    ministrul crizelor de urgenta [utilizator]

    sa vedem ce gogoritza o mai fi si asta!
    Daca se va dovedi viabila acum ca am schimabt pe unii cu altii, dar i ndefinitiv aceiasi lupi in blana de oaie!
    in Preda pare de incredere, e o voce critica si greu de compromis. pentru ca e unul din cei putini care vede barna din ochiul PDLului si asta e benefic acestui partid cazut in corzi precum Bute :)
    astept ca multi din PDL sa fie dati in spate, multi de tot!
    cei care vor ramane, sper ca vor fi mai atenti!
  • -7 (11 voturi)    
    Preda Presedinte (Marţi, 12 iunie 2012, 11:46)

    Bruner Fox [anonim]

    Spre deosebire de MRU, Cristi Preda nu este un las.
    Europarlamentarul Profesor universitar si doctor la Sorbona nu mai vrea sa stea in vitrina.
    Elegant, diplomat , articulat si modest , dl Preda este candidatul ideal al PDL pentru presedintie.
    MRU este tipul arivistului ce se catara peste sisteme, viclean si las, cedand la santajul gen 'bani pentru primari PDL'.
    Daca nu il schimba pe Boc de la varful PDL si , daca nu rup sforile ce ii tin legati de BAsescu, gruparea Cristi preda, Monica Macovei , Traian Ungureanu nu are nici o sansa. MRU este istorie...
  • +15 (15 voturi)    
    cu interes (Marţi, 12 iunie 2012, 11:50)

    andinny [utilizator]

    astept cu mare interes sa vad ce va aduce nou noua platforma de dreapta, pentru ca in viziunea socialista nu ma regasesc.
    • -2 (2 voturi)    
      Nici macar daca... (Marţi, 12 iunie 2012, 12:36)

      Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui andinny

      ...socialistii astia dau drumul unui proiect, "acelui" proiect??? Nici macar atunci n-o sa te regasesti in ei?
  • +21 (21 voturi)    
    competitie serioasa (Marţi, 12 iunie 2012, 11:56)

    Ionut [anonim]

    a pierdut PDL-ul alegerile locale, dar noua platforma la care lucreaza Preda cu Ungureanu poate fi sansa unei noi drepte in tara noastra, in care sa se identifice tinerii. La toamna, sigur USL va avea competitie serioasa!
  • +16 (16 voturi)    
    Bine nenea! (Marţi, 12 iunie 2012, 12:13)

    Cornel [anonim]

    Luati-i si pe Macovei, Funeriu si cine mai stiti voi si aveti votul meu.
  • +14 (14 voturi)    
    solutia potrivita (Marţi, 12 iunie 2012, 12:13)

    Adrian Simion [anonim]

    o noua forta de dreapta pare a fi solutia potrivita pentru Romania. USL e format din 3 partide si, separat,niciunul nu ajunge la procentele PDL-ului. Deci, Romania inca tine cu PDL. Daca vin cu oameni noi si cu initiativa,la toamna va fi bine de PDL. eu asa cred.
  • +11 (13 voturi)    
    Miscarea Populara --> realitate (Marţi, 12 iunie 2012, 12:17)

    Mdeah [anonim]

    Ma bucur sa vad ca se fac pasi hotarati spre aceasta coalizare a dreptei. Sper ca oameni ca Macovei, Cristian Predea, Sever Voinescu etc. sa plece din PDL in partidul lui Razvan Ungureanu. Si la Bucuresti trebuie o colaborare punctuala cu echipa lui Nicusor Dan pentru a recastiga Capitala si pentru a da un semnal in toata tara.

    PD-L cu oameni precum Udrea nu are nicio sansa momentan. Se impune demisia imediata, deoarece este lipsita de viziune. Nu a facut o treaba rea ca ministru, dar ca strateg nu are niciun fel de chemare! :)

    MRU + partidele de centru dreapta= Miscarea Populara= VICTORIE!!!
    • +3 (3 voturi)    
      Trebuie multa comunicare. (Marţi, 12 iunie 2012, 12:58)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Mdeah

      PDL a pierdut ,nu pentru ca romanii nu au fost de acord cu masurile de austeritate,ci pentru-ca Guvernul Boc(MRU nu a mai avut timp)nu a comunicat cu populatia si nu a atras in guvernare si sustinerea acesteia oamenii de dreapta(nu politicienii de dreapta,ci oamenii de dreapta).Spun asta pentru-ca in 22 ani politicienii sunt compromisi,indiferent de "stanga sau dreapta".De fapt .daca analizezi putin spectrul politic,observi ca cei din stanga(USL) au ca varf de lance cativa tineri zanatici care habar nu au de ideologii(Ponta,Banicioiu,Corlatean,Sova,Antonescu),care folosesc un limbaj de mahala(oameni culti altfel) si dreapta dispersata pentru-ca in cadrul PDL nu regasesti numai dreapta,ci si multe elemente de stanga,fapt care a facut ca oamenii autentici de dreapta sa se retraga in anonimat,la fel ca si oamenii autentici de stanga.Mai vorbesc pe la televiziuni,dar spusele lor sunt denaturate de cei ca Gadea,Badea,inconstienti cu viitorul acestei tari.
  • +2 (2 voturi)    
    bada (Marţi, 12 iunie 2012, 12:23)

    bada [anonim]

    Ba da sa plangeti in tribune. Sa plangeti si sa va fie rusine ca ingoana voastra dupa cine stie ce Moby Dick ati facut tara asat sa fie rosie din cap pana in picioare. Vinovati ? Chiar si MRU. Din pacate urmatorii 4 ani vor fi iarasi de declin
  • +5 (7 voturi)    
    Unire fortele sanatoase (Marţi, 12 iunie 2012, 12:25)

    Ion [anonim]

    MRU , Basarabia te susține! Hai sa refacem Tara!
  • -5 (5 voturi)    
    foarte bine, dar MRU stie? (Marţi, 12 iunie 2012, 12:29)

    NL [anonim]

    Voi sinteti ca o gaina care se lauda dupa ce a facut un ou, cu singura desoebire ca voi nici macar un gainat n-ati produs deocamdata. Ce e aia "gindim impreuna la o platforma"? E ca si cum un brutar zice: "am in plan un cozonac fabulos" sau un scriitor: "tocmai scriu romanul care va cistiga Nobel-ul". Mai lasati gargara.
    Lasati la o parte si PDL-ul. Sau, depinde: daca stiti ca o executati pe Udrea, pe EBA, Videanu si alte pietre de moara cu surle si trimbite astfel incit sa se auda pina in ultimul catun ca PDL-ul s-a curatat, atunci e ok, puteti sa cooptati si PDL-ul in platforma asta. Daca insa EBA, Udrea si altii asemenea ramin fie si simpli membri ai noii formatiuni, eu NU votez cu ea.
    • 0 (0 voturi)    
      subscriu !!!! (Marţi, 12 iunie 2012, 15:53)

      costica [anonim] i-a raspuns lui NL

      Ar fi sansa unica pentru PDL: curatirea de toti compromisii si arogantii care timp de 4 ani au dus la prabusirea PDLului!!
      Aduceti oameni competenti care AU FACUT ceva la viata lor, ce facuse inainte Roberta sau Udrea care sa le recomande sa ocupe functii atat de inalte in statul roman?!
      Aduceti oameni scoliti, care stiu ce-i ala MANAGEMENTUL unei institutii publice, care stiu sa comunice, care stiu ca succesul inseamna munca si nu incompetenta, aroganta si clientelism, asa cum a aratat PDL in cei 5 ani!!
      Cititi ce-a spus Sever Voinescu in Romnaia libera: incompetenta si obedienta au dus la dezastrul si prabusirea PDL!!
      Poate veti intelege ceva, altfel nu mai aveti nici o sansa la viitoarele alegeri!!

      http://www.nasul.tv/2012/05/14/s-voinescu-principala-greseala-a-pdl-prea-mult-obedienta-si-nu-competenta/
  • -3 (3 voturi)    
    Sinecura de partid si de stat (Marţi, 12 iunie 2012, 12:47)

    zexe [anonim]

    Desi este in echipa PDL, desi este europarlamentar PDL, Cristian Preda a jucat in mod permanent pentru cealalta echipa. Cealalta dreapta, adica. Lipsa de coloana vertebrala si de fair play a acestuia este legata de sinecura europarlamentara oferita de PDL. Nu are verticalitatea necesara sa isi clarifice pozitia si din acest motiv ma indoiesc ca accepta o alta pozitie, adica una lipsita de avantaje banoase.
    Se fac eforturi supraomenesti pentru eliminarea drepteti de pe scena politica. Oare de ce?
    Trebuie mentionat ca nici MRU si nici CP nu au nicio legatura activa cu mediul privat, adica cu mediul natural al dreptei, amandoi fiind dependenti de sinecurile oferite de Statul Roman.
    Este o ipocrizie sinistra.
    • 0 (0 voturi)    
      culmea !!! (Marţi, 12 iunie 2012, 14:32)

      val [anonim] i-a raspuns lui zexe

      Observatiile mi se par extrem de pertinente , dar vad ca aprecierile sunt negative !!! Oare chiar nu pot sa faca politica decat numai niste "mari" profesori de diverse stiinte poltice ??!!! Oameni fara nici un fel de contact cu economia reala,, cea care este baza unei doctrine de dreapta!! Orice "creatie" de cabinet mi se pare sortita esecului !!!!!
  • +1 (1 vot)    
    exista sanse! (Marţi, 12 iunie 2012, 14:37)

    gigi [anonim]

    MRU+ Preda+ Macovei+ Funeriu+ Neamtu+ Nicusor+ Voinescu+ Lazaroiu + altii DAR -(minus) toti compromisii si baronii din PDL (chiar daca pastreaza relatiile cu cei buni din PDL) = victorie la alegeri. Simpla ecuatia, nu?
  • +2 (2 voturi)    
    NOUA PLATFORMA POLITICA (Marţi, 12 iunie 2012, 14:44)

    IONUT [anonim]

    va avea sanse de reusita 100% daca va reprezenta cu adevarat ceva nou pentru romani. Daca la aceasta noua formatiune vor adera fosti membrii ai partidelor deja existente, atunci cei care ar face acest pas pentru reconstructia romaniei ar sta deoparte. Daca aceasta noua formatiune politica ar impune restrictii si s-ar construi NUMAI din oameni care detesta ce se intampla la ora actuala in politica romaneasca, din oameni care vor sa sa faca din Romania o tara in care copii nostri vor trai mandri ca sunt romani, atunci va reprezenta salvarea tarii. Daca in ea vom vedea tot felul de pontisti, blagisti, udristi, samd totul va fi in zadar. Ungureanu, Preda, Macovei - cei scarbiti de ce se intampla acum si multi altii, apolitici, care n-au vrut sa intre in albia porcilor pot schimba traiul in Romania. Aceasta solutie sau federalizarea tarilor europene, un guvern condus si format de la Berlin sunt singurele motive care ma determina sa-mi cresc copii in tara. daca nu se va intampla nimic din ceea ce am scris mai sus ma gandesc serios sa vand ce am aici si sa-mi achizitionez un apartament in Germania. Copiii mei nu merita sa plateasca pentru ceea ce fura altii acum.
  • +2 (2 voturi)    
    What defines us is how well we rise after falling! (Marţi, 12 iunie 2012, 14:51)

    radubenki [anonim]

    What defines us is how well we rise after falling!

    Dreapta Romaniei a suferit o infrangere cu aceste alegeri locale insa conteaza cat de bine si rapid ne ridicam din nou.

    Esenta e sa fie cu adevarat ceva nou! Sper ca MRU sa o stie!
    • 0 (0 voturi)    
      Un partid nou bazat pe platforma de dreapta (Marţi, 12 iunie 2012, 23:09)

      miha [anonim] i-a raspuns lui radubenki

      In Romania nu exista un partid de dreapta, PDL fiind in esenta un partid de centru -stanga. Este drept ca sunt cativa membrii PDL, diferiti de marea majoritate si anume Valeriu Stoica, Cristian Preda, Sever Voinescu, Theodor Baconski, Monica Macovei care pot fi recuperati pentru doctrina de dreapta. D-l M.R.Ungureanu trebuie sa se detaseze de PDL si sa formeze cu personalitati recunoscute care sustin doctrina de dreapta un partid care este asteptat de un electorat educat, avand principii morale si dragoste de Tara.
  • 0 (0 voturi)    
    Draga hotniuz (Marţi, 12 iunie 2012, 18:15)

    Ovi [anonim]

    Ar fi dragut sa-i spuna cineva dnei Nutu ca daca scrie ceva trebuie sa ne dea si noua dreptul la replica. Nu de alta dar parca as fi dat un comment acolo ... Sanqiu


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by