Mihai Razvan Ungureanu: Este momentul propice regruparii fortelor de dreapta intr-o noua forta politica

de I.R.     HotNews.ro
Luni, 11 iunie 2012, 17:54 Actualitate | Politic


Fostul premier Mihai Razvan Ungureanu a declarat, luni, pentru Mediafax, ca alegerile au aratat "un vot negativ la adresa clasei politice" prin faptul ca circa 50% din alegatori nu au votat, precizand ca este momentul propice al analizelor responsabile la nivelul partidelor politice, inclusiv in PDL.

"Faptul ca au votat aproximativ 50% din numarul total al alegatorilor inseamna ca restul de aproximativ 50 de procente nu s-au simtit reprezentati de actuala clasa politica. Vorbim despre un vot negativ la adresa clasei politice si trebuie sa tinem cont ca in cei 22 de ani de democratie marea majoritate a proceselor electorale s-au constituit pe vot negativ, ceea ce inseamna sanctiune, si nu sustinere", a precizat Mihai Razvan Ungureanu.

In opinia sa, votul trebuie sa ia in calcul sustinerea unor proiecte viabile care sa poata fi continuate indiferent de natura schimbarilor politice, "proiecte vizionare care sa se adreseze bunastarii cetatenilor, si nu satisfacerii intereselor personale".

"Votul negativ perpetuat indica disfunctionalitatile democratiei romanesti. Avem nevoie de vot pozitiv, de votul care sustine proiecte, care sustine implicarea cetatenilor in proiectele esentiale", a apreciat fostul premier.

In opinia fostului premier, este "momentul propice" regruparii fortelor politice din centrul si dreapta spectrului politic romanesc, regruparii cetatenilor care cred in principiile autentice de dreapta "intr-o forta politica noua in care sa se regaseasca partide, asociatii, cetateni".

"Este momentul propice al analizelor responsabile la nivelul partidelor politice existente, inclusiv in PDL, pe seama rezultatelor electorale inregistrate ieri (duminica - n.r.) si aceasta pentru ca nu vrem socialism in Romania", a afirmat Ungureanu.

















6203 vizualizari

  • +7 (27 voturi)    
    Moment ales prost (Luni, 11 iunie 2012, 18:01)

    hmm [anonim]

    In conditiile in care majoritatea votantilor sunt niste stomace umblatoare care isi dau votul celor ce le baga in traista iar romanii in general s-au saturat de austeritate, e prost momentul sa unesti fortele de dreapta... ca sa ce ? Sa le vorbesti de retributie dupa performanta? Motzoc 2 scrie pe cel ce face asta.
    Politica (mai ales in Romania) nu mananca din cotizatiile de partid ci din kickbackurile afaceristilor care le fac lobby si primesc contracte cu statul. Iar acum cred ca nimeni nu mai da nimic PDL.
    MRU e un idealist de admirat, insa realitatea e alta. Poate peste 5-600 ani, cand votul fiecaruia va avea si o pondere in functie de individ si nu va fi doar + sau -1, atunci va conta.
    • +21 (27 voturi)    
      cred ca da (Luni, 11 iunie 2012, 19:49)

      jeff [utilizator] i-a raspuns lui hmm

      problema e ca nu oricine e in stare sa-si doreasca o guvernare cu Ungureanu; trebuie putin mai mult caracter, mai multa cultura, mai multa deschidere, mai multa informare , buna credinta, luciditate.
      Oare atata lume s-a dus spre USL si PPDD rational?
    • +16 (22 voturi)    
      Momentul este foarte bun (Luni, 11 iunie 2012, 21:43)

      Trident [utilizator] i-a raspuns lui hmm

      Nu sunt de acord!
      In opinia d-stra ce ar trebui sa facem sa ne congelam si sa ne dezghetam peste 600 de ani?
      Va inteleg dezamagirea dar cred ca exagerati. Romania isi poate reveni si oameni precum Mihai Razvan Ungureanu pot coagula in jurul lor fortele benefice ale acestei natiuni.
      Spuneti ca MRU este un idealist. Va reamintesc faptul ca toti conducatorii marcanti ai acestei tari de la Stefan Cel Mare încoace au fost niste idealisisti.
      Un ideal inalt poate declansa intr-o natiune niste energii nebanuite
      Daca vom astepta 3 ani cum spuneti d-stra sa formam o dreapta sanatoasa in aceasta tara cu siguranta pana atunci Romania se va prabusii si atunci va fi foarte greu sa mai redresezi ceva.
      USL trebuie oprit altfel tara noastra, tinand cont si de conditiile internationale, in 2-3 ani va intra in incapacitate de plata. Nu mai avem timp de strategii pe termen lung.
      NU! Mihai Razvan Ungureanu daca vreti sa faceti ceva declansati ACUM aceasta actiune!
      Romania tacuta si truditoare va va sprijinii intr-un procent care sa permita viitorului partid sa se constituie intr-o alternativa imediata la aceasta ciuma rosie care netratata va sufoca Romania
      • +1 (5 voturi)    
        Acum! (Marţi, 12 iunie 2012, 9:44)

        clausss [utilizator] i-a raspuns lui Trident

        Da, acum ar fi momentul pentru ca acum sunt multi suparati ca a iesit psd-ul.
    • 0 (0 voturi)    
      Oare cind e momentul pentru a decide? (Duminică, 17 iunie 2012, 13:33)

      Mark2009 [utilizator] i-a raspuns lui hmm

      Da, pentru aceste "stomace umblatoare", trebuiesc lideri capabili de jertfa suprema. Daca MRU e capabil sa lupte pe viata si pe moarte sa faca pasul in fata. Conducatorul trebuie sa fie tot timpul in fruntea ostirii. Momentul nu trebuie ales. Momentul este acum. Acum ori niciodata. Noi, nu avem voie niciodata sa spunem , niciodata. Iar daca cei ce nu cred ca nu e momentul si'l tot asteapta de'o vesnicie, sa tot astepte. El tot nu va veni pentru romani. Acum e momentul ca natia romana sa se nasca. Doar confruntarile trebuiesc chibzuite in privinta "momentului".
  • -33 (53 voturi)    
    oh, daaaa (Luni, 11 iunie 2012, 18:02)

    bango [anonim]

    MRU mai lipsea din peisaj. PDL a ramas cu vreo 2 CJ-uri, a pierdut vreo 4 resedinte de judet, in Bucuresti e un dezastru istoric dar, uite, apare Mesia pe calul lui alb si incepe sa cante: un elefant se legana pe o panza de paianjen si pentru ca panza nu s-a rupt a mai venit un elefant....
    • +31 (43 voturi)    
      Pai da (Luni, 11 iunie 2012, 18:05)

      mmm [anonim] i-a raspuns lui bango

      Pentru ca majoritatea votantilor din RO sunt asistati social si bugetari. Sau doar asistati social, ca la cata treaba fac si la cat fura bugetarii se poate considera ca primesc banii aia de pomana.
      Tara asta va merge in directia corecta atunci cand vor vota cei ce PRODUC ceva, nu cei care consuma si sunt manevrabili cu o punga de malai, cu un abonament de autobuz, cu un Aspacardin sau un 5% la pensie.
      • +6 (16 voturi)    
        Tragedia PDL (Luni, 11 iunie 2012, 18:38)

        V.R. [utilizator] i-a raspuns lui mmm

        Si multi din cei care produc au votat USL. Asta pentru ca PDL a marit taxele in loc sa le scada si a fost si corupt pe deasupra. Micii intreprinzatori s-au simtit de multe ori ignorati si marginalizati. In loc sa-i incurajeze, PDLeii au prefer sa-si suplimenteze bugetul prin taxare punitiva. In plus, au numit amatori in functii de ministru (Pogea, Igas). PDL nu a fost un adevarat partid de dreapta precum s-a promovat. Cel mult a fost doar mai putin de stanga decat se arata a fi USLasii.

        Daca ar fi fost pe 20% la fel de prietenosi cu mediul privat ca si partidul liberal care conduce Estonia de vreo 8 ani, poate ar fi fost si PDL realesi in plina criza - la fel ca partidul estonian. Ei insa au preferat jumatati de masura si au continuat cu coruptia. La fel ca si perdantii de „dreapta” din Franta, unde la fel populatia a ales socialismul extrem versus masurile anti-criza timide si de compromis.
        • +11 (19 voturi)    
          Asa e (Luni, 11 iunie 2012, 18:57)

          ac [utilizator] i-a raspuns lui V.R.

          Credeau ca plimbatul a sute de mii de PFA si IMM-uri ca sa completeze lunar (celebra OG 58, parca) o mie de hirtii o sa ramina fara urmari. Nu ca ciumele astea rosii au altceva in cap, ca de la de-alde tov. Ponta nu ma astept sa fie tocmai exponentul capitalismului si al celor care fac treaba - cind il aud, el trebuie sa *asigure* categoriile defavorizate (pe banii alora care stau cu ochiul in ecran pina la 2 a.m., evident). Dar de la PDL middle-class-ul s-a asteptat la suport. Nu sa le bage nimeni in buzunar, lasati-ne sa ne facem treaba. Si nu ne-au lasat, dupa cum se stie, ca omul cind se vede ales si cu stampila pe mina poate face orice dobitocenie, cum ar fi sa mareasca inutil TVA la 24%. Ei, toate astea au produs un electorat ostil si absent. Si ce a ramas a fost la vot.
        • 0 (6 voturi)    
          ... (Luni, 11 iunie 2012, 22:59)

          camytzu [utilizator] i-a raspuns lui V.R.

          asa o fi, dar nu e normal sa votezi cu lupii cand lupii ne-au secat in trecut si ne-au vandut!
        • +1 (5 voturi)    
          Nu e nici o tragedie, e o "scumpa" realitate (Luni, 11 iunie 2012, 23:05)

          Clop [utilizator] i-a raspuns lui V.R.

          Clasa politica in Romania, de orice orientare, este inadecvata realitatilor sociale de anvergura/de durata/ de consolidare a Statului Roman.

          Se cumpara voturi cu papica sau avem reversul medaliei, absenteismul si sanctiunea celor care nu gasesc drumul catre urne din motive mai mult decat plauzibile.
          Asadar, grosul cu sacosa, are pondere.

          Treaba cu criza este reala peste tot, cine se asteapta ca intr-un spatiu geografic sa curga miere si lapte astazi, se inseala. E o treaba individuala in primul rand si dupa aceea una sociala/de statistica geopolitica/macroeconomica.

          Individul care nu intelege cat sta ceasul in lume astazi, este unul usor manipulabil pe orice palier, ca actant.
      • +7 (13 voturi)    
        da (Luni, 11 iunie 2012, 19:01)

        hot news [utilizator] i-a raspuns lui mmm

        Pai,tocmai aici este problem:actuala dreapta nu a reusit sa convinga pe intreprinzatori ca ii reprezinta si cand spun itreprinzatori ma gandesc inclusiv la angajatii lor!Ce trebuie sa intelegem:ca actuala dreapta este in coma,nu mai poate fi resuscitata si ca atare trebuie in locuita cu o formatiune compusa din oameni destepti,onesti si credibili!Cineva trebuie sa faca acest lucru,fie ca unora le place sau nu,si ca acesta poate fi M.R.Ungureanu,foarte bine.Veti spune,probabil,ca dreapta este reprezentata de PNL.Trebuie sa fi trait ultimii 4 ani undeva in Galapagos! PNL ori se va dizolva in PSD,ori seva faramita,disparand.Noua formatiune trebuie sa culeaga ceea ce este bun din PNL,PDL,organizatii civice,intelectualitate! Sigur ca acest lucru ii sperie atat pe PSD cat mai ales pe PNL siPDL!Oligofreni gen Bango,Cosmin,Costica,Corinteni,sunt numai niste papagali platiti sa-si vanture coada pe toate site-urile!Sunt niste caricaturi ale unui Antonescu si Ponta,deliranti,ce iubesc atat de mult democratia incat ne spun fara jena ca vor sa distruga amarata opozitie, atat cata a mai ramas!In ceea ce priveste partidele politice,noi romanii le privim ca pe niste echipe de fotbal!Acesta-i cel mai nenorocit mod de a vedea si judeca viata Romaniei! Oligofrenii au liber la injurat!
        • +3 (3 voturi)    
          Eu cred ca... (Luni, 11 iunie 2012, 23:39)

          Clop [utilizator] i-a raspuns lui hot news

          Cei puternici nu vor "emigra" intr-o formatiune noua pe baza asa-zisului crez ideologic/ doctrina, fara niste garantii. :D

          In Romania nu exista cultura unui crez fie el si doctrinara; ideologia este convenabila la modul primar, al imediatetii sau al viitorului scurt, nu de durata. Liberalismul de doctrina este unul adaptat la imediatete, n-are boase, este "mariabil", nu maiestuos. Am vazut PSD+PNL.

          De aceea nu avem societate civila inchegata si puternica. Momentan, avem radio-sant susanele, manipulari de forta - din vechea garda si contralucrative pentru marele public. Am ramas captivi de 20 de ani in zona naivitatilor mici, dictate de momente fara pondere.

          Si totul este pe bani. Si nu avem polis si zoon politikon decat de conjunctura.
          • -1 (1 vot)    
            da (Marţi, 12 iunie 2012, 10:10)

            hot news [utilizator] i-a raspuns lui Clop

            Simate domn,tind sa-ti dau dreptate,dar nici nu putem inota la nesfarsit in pesimism.Optimismul nostru ar putea fi un bun combustibil pentru oamenii valorosi,onesti care cu timiditate incearca sa se impuna pe scena politica.Pesimismul nostru,din pacate,ii impune mai mult pe nenorocitii de azi, care, iata, ne rad din din nou in nas! Natia aceasta o avea ea multi pontaci si crinisori,dar nici nu-i lipsita de oameni destepti si onesti.Altfel,nu am fi mai existat! Problema este insa una de esenta: sa-i sustinem si sa-i impingem noi in fata cu mai multa forta.Acum cred ca a venit vremea,pentru ca acesti nemernici,ajutati si de conjuctura isi vor rupe gatul.Sa-i ajutam si noi!
    • +11 (19 voturi)    
      trei intr-unul (Luni, 11 iunie 2012, 18:24)

      edu.alex [utilizator] i-a raspuns lui bango

      USL este o alinta formata din trei partide.....care impreuna au reusit sa stranga voturi mai multe decat PDL......daca fiecare dintre ele aveau mai mult decat PDL atunci da....dar asa.....un balon de sapun. MULT SUCCES LUI MRU, sunt multi oameni alturi de el,sper sa invingem stanga comunista....
    • +8 (14 voturi)    
      pe 13 iunie (Luni, 11 iunie 2012, 18:30)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui bango

      ar fi bine s ane vedem in Piata Universitatii si s arescriem proclamatia d ela timisoara si ce s emai poate face ceva in tzara asta...asistatii sociali si pomanagii care au soldele si veniturile taiate cu 25 % vor conduce Romania si implicit pe noi cei care platim taxe si impozite la greu
    • 0 (6 voturi)    
      mru (Luni, 11 iunie 2012, 21:50)

      eleiele [utilizator] i-a raspuns lui bango

      MRU spre deosebire de demagogii de la usl are o alta cultura si educatie si nu alearga dupa trei voturi, ci construieste in jurul unei viziuni
  • +13 (19 voturi)    
    sa va dea bunul Dumnezeu (Luni, 11 iunie 2012, 18:02)

    andrei [anonim]

    gandul cel bun pentru Romania si romani. Intentionam sa spun ca suntem multi alaturi de dumneavoastra dar alegerile m-ar contrazice. Nu stiu daca a crescut cota de omenie dar cu siguranta tradarea ne este emblematica. Orcum va tin pumnii.
  • +4 (6 voturi)    
    votul negativ din Spania (Luni, 11 iunie 2012, 18:03)

    valabill [utilizator]

    Cum naiba sa voteze numai 55 % cand erau alegeri locale si cei plecati nu aveau drept de vot? Lasa ca PDL nu a facut nimic pentru a asigura votul prin corespondenta. Al doilea lucru care se vede de aici de departe e ca nu s-a tinut cont deloc de rezultatul referendumului. 19,5 milioane de romani la referendum, 18,5 milioane inscrisi pe lista. Prezenta reala a fost de 65-68% raportat la populatia care a ramas acasa si aa avut posibilitatea fizica de a vota.
  • +12 (16 voturi)    
    in mod pasnic (Luni, 11 iunie 2012, 18:03)

    hanscecantalamitraliera [anonim]

    ar trebuie s ane regrupam pe 13 si 15 iunie la Universitate..si sa punem pe hartie de la proclamatia de la timisoara pana in prezent cam ce avem de facut..MRU..are dreptatate "mereu"
  • +9 (13 voturi)    
    actiune (Luni, 11 iunie 2012, 18:04)

    elis [anonim]

    dl MRU chiar ma gandeam unde sunteti.N am votat pt.ca cei inscrisi in competetie nu au fost pe gustul meu.Asteptam o noua formatiune pt. multi din cei ce nu au votat poate gandind la fel cu mine.
    • +1 (5 voturi)    
      sansa (Luni, 11 iunie 2012, 21:55)

      eleiele [utilizator] i-a raspuns lui elis

      cu cine sa votezi cu astia de la usl care sunt un amalgam de directii politice si interese, dar care nu au niciun plan solid, plus c ain scurt timp se va vorbi de psd in loc de usl.... dreapta ar putea a vea o sansa cu o astfel de initiativa
  • -18 (26 voturi)    
    dati cu minusul... (Luni, 11 iunie 2012, 18:04)

    Cosmin [anonim]

    Nu stiu de ce, dar Ungureanu asta pare a fi un M. Geoana in varianta PDL.

    Proba lui reala de om politic va fi cand se va confrunta prima oara cu electoratul ...
    • -1 (1 vot)    
      da (Marţi, 12 iunie 2012, 10:14)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Cosmin

      Daca vor iesi la vot numai cei de teapa ta,categoric nu va avea nici un succes!
  • -17 (25 voturi)    
    "regruparea fortelor politice"... (Luni, 11 iunie 2012, 18:07)

    costica [anonim]

    Propun sa va regrupati in jurul dnei Udrea!!
    Sefa organizatiei PDL de Bucuresti !!!
    Este reprezentanta prin excelenta a dreptei romansti, averile sotului ei, om de dreapta, mare antreprenor de dreapta o recomanda cu prioritate pe Dna Udrea!!
    Luati-o si pe juna prezidentiala, pe Elena Basescu!!
    Succesuri!!
    Si la viitoarele alegeri o sa va depaseasca sigur Nicusor Dan !!!
    • +14 (18 voturi)    
      se vede ca esti usaelist si gandesti cu fundul (Luni, 11 iunie 2012, 18:34)

      Bold [utilizator] i-a raspuns lui costica

      Pai,trebuie sa fii cel putin tampit sa nu intelegi ca MRU,face apel catre toti romanii de buna credinta sa se regrupeze intr-o noua formatiune,condusa chiar de el si nu de Elena Udrea sau de altcineva care iti trece tie prin mintea-ti tulbure..Tu ai ramas cu vechea placa,Udrea,Basescu,Boc si nu uiti de ea.Acuma,gata cu Udrea,este vorba de Ungureanu. Esti capabil sa pricepi ce-ti spun eu aici,sau vrei sa-ti mai repet odata,folosind alte cuvinte? Nu pot sa inteleg cum unii,care sunt prosti rau de tot,fac caz de prostia lor ,afisand-o cu dezinvoltura peste tot.Cel de aici,pe care-l chiama si Costica,face tot ce poate sa ne demonstreze el noua cat e de prost,ca sa nu zic idiot.Ungureanu vine aici cu o initiativa serioasa care priveste Romania ,iar el ii da zor cu Udrea.
      In sfarsit,sper ca in curand aceasta initiativa a lui Razvan Ungureanu sa fie lansata si-i vom vedea pe romani iesind din intunericul nepasarii.Este singura sansa pe care tara o mai are pentru a scapa de talharii care vor sa acapareze tara,in frunte cu Dan Voiculescu,securistul.
      • -1 (7 voturi)    
        sper din tot sufletul (Marţi, 12 iunie 2012, 0:29)

        taranistu [utilizator] i-a raspuns lui Bold

        ca pana sa ajungi sa-l votezi pe idolul tau MRU o sa inveti cum se scrie corect. Pana una-alta, "il cheama" Costica...
        Cei care nu credem in MRU nu suntem neaparat asa cum ne caracterizezi dumneata, putin respect...
    • +7 (9 voturi)    
      dar, (Luni, 11 iunie 2012, 19:52)

      jeff [utilizator] i-a raspuns lui costica

      MRU a facut totul ca Udrea sa nu mai fie in guvernul lui, iar Nicusor Dan va veni cu el , sper.
  • +18 (22 voturi)    
    Da (Luni, 11 iunie 2012, 18:09)

    R.A.Muresan [utilizator]

    Trebuie facut ceva, altfel ne inghite stinga-comunista cu totul.
  • -11 (25 voturi)    
    Care forte de dreapta? (Luni, 11 iunie 2012, 18:12)

    Corinteni [utilizator]

    PDL e dezastru si oricum nu e de dreapta, PNL e in USL. Sunt curios ce forte de dreapta aduna copilul MRU.
    • +1 (9 voturi)    
      esti doar curios?? (Luni, 11 iunie 2012, 19:58)

      excalibur [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

      sau simti ceva rece pe sira??? nici n-apucati sa va zbenguiti pe Isaiia dantuieste , dupa victoria mariajului contra naturii si deja apar norii. Ce are sula cu prefectura? vorbim de dreapta si tu amintesti de usl si componente? ti-e rau? ce treaba are cu dreapta partidul national al lichelelor?
    • +4 (6 voturi)    
      Momentan nu sunt. (Luni, 11 iunie 2012, 21:32)

      Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

      Insa apar usor usor datorita USA si vor spulbera in ultimul hal alianta USL. Poti urla cat vrei ca USL domina, eu iti repet clar: USA nu lasa scutul antiracheta pe mana USL.
    • +2 (8 voturi)    
      usl nimic (Luni, 11 iunie 2012, 22:24)

      andinny [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

      De ce sa fie dezastru - PDL? S-au descurcat foarte bine pentru conditiile date in criza, USL a vrut doar sa-i inlature de la guvernare, ca sa nu faca nimic, doar sa promita. Ce a facut USL pana acum? nimic! de ce sa-i votam? ca aduc euro la praguri critice?
  • +18 (26 voturi)    
    Exact ! (Luni, 11 iunie 2012, 18:18)

    adrian88000 [utilizator]

    MRU este necesar acum . El si partidul pe care sa il infiinteze cat mai curand. Pentru a bloca stanga socialista si falimentare la alegerile generale din toamna!
    • +12 (20 voturi)    
      corect (Luni, 11 iunie 2012, 18:27)

      edu.alex [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      asa este.....trebuie sustinut, trebuie muncit mult....si rezultatele vor aparea, mai devreme sau mai tarziu. MRU este omul potrivit
    • +14 (20 voturi)    
      Va asteptam! (Luni, 11 iunie 2012, 18:35)

      Alberta [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

      Sa va dea Domnul noroc si sanatate,dle MRU!
  • +18 (24 voturi)    
    MRU! (Luni, 11 iunie 2012, 18:21)

    cristihan [utilizator]

    O vorba mare, intr-adevar: "Nu vrem socialism in Romania!"
    • 0 (0 voturi)    
      cu tot respectul, (Miercuri, 13 iunie 2012, 6:44)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui cristihan

      dar daca mergem "strictly by the book", politica economica a UE este socialista, iar Romania nu este o exceptie.
      Cand un electorat voteaza pentru cei care le promit beneficii, si nu locuri de munca, se ajunge la socialism, un esec economic. Un filozof american a spus odata ca democratia e functionala pana in momentul in care participantii invata sa-si dea bani de la buget. Romania, din comunism, a sarit direct la faza asta, fara a mai trece prin capitalismul care i-ar fi garantat o baza economica solida.
  • +4 (10 voturi)    
    accent pe tineri (Luni, 11 iunie 2012, 20:51)

    andinny [utilizator]

    de acord cu Ungureanu. E un moment prielnic pentru regrupare, daca se pune accentul pe tineri. Ei au viziune, ei pot aduce "sange" proaspat in politica si atunci si restul de 50% din votanti vor veni la vot. Propunerea lui Ungureanu e o noua sansa pentru dreapta din Romania. Eu asa zic.
    • +3 (7 voturi)    
      clar (Luni, 11 iunie 2012, 21:47)

      eleiele [utilizator] i-a raspuns lui andinny

      clar, mai ales ca in momentul de fata dreapta nici nu putem spune ca e reprezentata serios de vreo formatiune politica. si cu asistenta sociala nu refacem economia si nu inaintam
    • -4 (4 voturi)    
      asadar.. (Luni, 11 iunie 2012, 23:40)

      Adryan10 [utilizator] i-a raspuns lui andinny

      tineri, fiti ungurenii lui Ungureanu!!
  • +7 (11 voturi)    
    DA (Luni, 11 iunie 2012, 21:53)

    Trident [utilizator]

    Domnule Mihai Razvan Ungureanu treceti la actiune si veti fi sustinut cu singuranta. De mult mai multi oameni decat va inchipuiti acum ca v-ar putea sustine.
    Nu faceti nci un fel de aliante cu nici un partid. Inconjurati-va de oameni inteligenti, tineri, competenti si curati. Sunt unul dinttre cei care v-au scris si care si-au exprimat adeziunea si dorinta de implicare totala in spijinirea acestui viitor partid. Nu mai stati pe ganduri. Fiecare zi este pretioasa.Si nu uitati:
    Romania va astepta.
  • +4 (8 voturi)    
    RE (Luni, 11 iunie 2012, 23:39)

    SDDD [anonim]

    Domnule Ungureanu,

    Sunteti modelul de urmat pentru tanara generatie din Romania, iar cuvintele dumneavoastra transmit mesaje puternice ce readuc la viata mandria de a fi român.

    Candidati si veti iesi majoritar din primul tur.

    Numai bine!!!
    • +4 (8 voturi)    
      bine-ar fi sa candideze (Marţi, 12 iunie 2012, 2:02)

      clausss [utilizator] i-a raspuns lui SDDD

      cum ar fi fost daca candida si el? eu zic ca ar fi fost bine si sigur ar fi fost sus in sondaje, mai ales in fata uslului...
  • +4 (8 voturi)    
    Ma bucur ca inca mai dati declaratii! (Luni, 11 iunie 2012, 23:55)

    mimi2eco [utilizator]

    Eu as sustine un om ca dvs domnule Razvan Ungureanu! Nu pe USL, nu PNL nu PSD. Ci pe dumneavoastra, caci ati demonstrat ca s-ar putea, nu ca altii!
  • 0 (0 voturi)    
    Care sunt forțele politice de dreapta ? (Marţi, 12 iunie 2012, 9:58)

    Fisherman [utilizator]

    Cred că trebuie să fim lucizi și să privim adevărul în față.
    Politica de dreapta înseamnă un Stat de drept în care veniturile curg spre Buget dintr-un mediu de afaceri cu capital majoritar privat. Managementul acestor firme este interesat ca Bugetul să susțină - în condițiile separației puterilor în stat - acele instituții care asigură libera manifestare a inițiativei private, între care independența Justiției este pilonul structural cel mai important.
    Puterea Legislativă trebuie să păstreze o coerență doctrinară și un echilibru relativ între doctrine.

    Pericolul extremismului politic a devenit real, mai ales în condițiile acestei Crize.

    În România ultimilor două decenii banii de la Buget au fost drenați în buzunare private, o parte semnificativă din veniturile private s-au eschivat de la plata impozitului, întărind poziția economică și politică a evazioniștilor. Unde sunt aceste averi ? De ce nu reintră în circuitul economic ?

    Atâta timp cât banii privați nu reintră într-un circuit economic bazat pe competență și concurențiă, orientat spre inovare și dezvoltare nu se va putea vorbi despre o forță politică de dreapta.

    Dreapta înseamnă în primul rând Afaceri și apoi Fețe Politice.
    Economicul dictează Politicului.
  • 0 (2 voturi)    
    este necesara schimbarea (Marţi, 12 iunie 2012, 11:57)

    Costin_eng [utilizator]

    O opinie ... poate nu singulară !

    Emil Boc are deja o superficială aură de martir al luptei pentru stabilizarea economica a ţării, pentru că, în perioada în care partidul era la guvernare, aceasta a fost strategia de comunicare menită a justifica măsurile de austeritate.
    Desigur că majoritatea măsurilor au fost justificate dar prost explicate. Cine-i de vină pentru modul în care fostul prim-ministrul Boc a comunicat cu mass-media ?
    In mod evident Emil Boc nu are nici cea mai mică înclinaţie spre domeniul comunicării şi al relaţiilor publice dar ceea ce-i mai grav este că nu înţelege importanţă acestora şi nici nu doreşte să lase pe alţii din partid să le valorifice în interesul partidului.
    Intr-o altă ordine de idei pentru domnul Emil Boc este prea târziu să mai înţeleaga substanţa şi importanţa strategiei în jocul de supravieţuire politică. Pur şi simplu este un nontalent la acest capitol. Viziunea este o calitate indispensabilă dar foarte rar întâlnita la oamenii politici. Nici la acest capitol Emil Boc n-a fost favorizat de soartă.
    Ar mai rămâne pragmatismul, de aşteptat a-l găsi la orice intelectual, care-i principala resursă ce dă posibilitatea efectuării unei analize lucide, la rece a cauzelor ce au dus PDL-ul la rezultatele de acum dar nici aici nu avem o proiectie reală a cauzelor. Dacă a câştigat la Cluj a fost doar pe seama neghiobiei celor de la PSD de a arunca în luptă un contracandidat mai mult decât jalnic dpdv al prestaţiei din campanie.
    A veni acum şi a spune că va rămâne în fruntea partidului pentru că a ieşit primar la Cluj deşi partidul, da cărui actuală situaţie este responsabil, are un rezultat general catastrofal, se situează în penibila categorie a celor atinşi de sindromul Lăpuşneanu – “dacă voi nu mă vreţi eu vă vreau !”.
    Susţinerea pe care i-a acordat-o preşedintele, care la rândul lui nu a putut trece peste decepţia trădării lui Tăriceanu şi a ţinut musai să aibă la cârma PDL un personaj care să nu-i iese din cuvânt, a fost una distructi
  • 0 (0 voturi)    
    Acum e momentul (Duminică, 17 iunie 2012, 13:42)

    Mark2009 [utilizator]

    Acum e momentul nu a regruparii fortelor de dreapta, ci a formarii adevaratei forte de dreapta. Noi nu am avut o adevarata forta de dreapta. Noi nu ne putem considera inca o natiune. Forta de dreapta trebuie sa reconsidere trecutul nostru si sa creeze natiunea romana.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version