Traian Basescu, despre afirmatiile lui Victor Ponta legate de Consiliul European: Permiteti-mi sa nu comentez declaratiile premierului

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 22 mai 2012, 13:06 Actualitate | Politic


Presedintele Traian Basescu a refuzat marti sa comenteze declaratiile premierului Victor Ponta legate de cine va reprezenta Romania la Consiliul European.

"Permiteti-mi sa nu comentez declaratiile premierului, Romania are Constitutie, presedinte ales, guvern aprobat de parlament, sunt convins ca aceste institutii toate la un loc au de facut un singur lucru - sa respecte Constitutia", s-a marginit sa declare Traian Basescu, la revenirea din Statele Unite, unde a participat la summitului NATO, atunci cand a fost intrebat de ziaristi cum comenteaza declaratiile facute de primul ministru.

De asemenea, intrebat daca premierul Ponta l-a anuntat despre vizita sa in Afganistan, la trupele romanesti dislocate acolo, Basescu a spus razand: "Va asigur ca am aflat", potrivit Mediafax.

Victor Ponta a declarat cu o zi in urma ca, in conditiile in care la Consiliu se discuta probleme legae de activitatea executivului, Romania ar trebui reprezentata de premier, si nu de presedinte.

Referindu-se la Consiliul European de pe 28 iunie, Victor Ponta a aratat ca miercuri va fi o cina neoficiala la care participa premierii din Europa si, probabil, presedintele socialist al Frantei, Francois Hollande.

"Acolo, pozitiile noastre sunt divergente, discutandu-se in cadrul Consiliului European, in mod clar, probleme si teme care tin de activitatea Executivului, pentru ca in cadrul Consiliului se discuta pe baza documentelor elaborate si negociate de ministri. [...] Optiunea si opinia mea, ca prim-ministru, este ca, fiind vorba de decizii care privesc Executivul si pana la urma Uniunea Europeana, nicaieri nu mai e considerata ca tinand de politica externa, noi facem parte din UE, opinia mea a fost ca primul-ministru trebuie sa participe la Consiliul European", a explicat Victor Ponta.

Potrivit prim-ministrului, "nu poti sa te folosesti in dreptul constitutional de uzurpare. Daca dl Boc n-a vrut sa-si exercite atributiile, e problema lui. Din punct de vedere al temelor care se discuta in Consiliul European, trebuie sa ai un mandat al Guvernului si Parlamentului. Parlamentul Romaniei trebuie sa dea mandat de fiecare data cand are loc Consiliu celui care reprezinta Romania acolo. Nu poti sa te duci la Consiliul European, sa te angajezi in nume propriu si sa stii ca acasa Guvernul sau Parlamentul nu sunt de acord cu ce te-ai angajat tu".






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















8762 vizualizari

  • +86 (88 voturi)    
    foarte intelept (Marţi, 22 mai 2012, 13:19)

    Liana [anonim]

    Presedintele a dat dovada de intelepciune si o buna stapanire a politicii.Ponta da dovada de tampenie.
    • +42 (44 voturi)    
      hehe (Marţi, 22 mai 2012, 14:21)

      catelu [utilizator] i-a raspuns lui Liana

      Cârlanul incearcă să păcălească un Vulpoi Batrân. Mi se pare amuzant și puțin patetic.
      • -5 (5 voturi)    
        hehe (Marţi, 22 mai 2012, 23:19)

        motanu [anonim] i-a raspuns lui catelu

        Mie imi place cum puneti Voi majuscule cand Va referiti la Maria Sa Vulpoiul Batran ... E si amuzant si patetic in acelasi timp.
        • +2 (2 voturi)    
          nu ii cunosc (Miercuri, 23 mai 2012, 13:58)

          visio [anonim] i-a raspuns lui motanu

          pe antepostacii mei, dar incearca sa citesti fara majuscule; sa folosesti limba romana corect este o obligatie, si pe alocuri arata chiar o eleganta intelectuala;
          revenind la subiect, ar fi pacat sa comenteze Presedintele ce spune Premierul; mai ales cand acest Premier este Ponta si ii place sa se faca singur de ras; serios, ar fi pacat sa distruga spectacolul vulpoiul batran...
          ps. daca ai observat, nu vorbeam de spectacolul "vulpoiul batran"...
    • +4 (4 voturi)    
      Ponta da dovada de DonQuixotism (Miercuri, 23 mai 2012, 1:55)

      Geo [anonim] i-a raspuns lui Liana

      Exista o categorie de oameni a caror viata e o catonica lupta continua cu dusmanii. Faptul ca dusmanii pot fi reali sau imaginari e mai putin important. Important este ca dusmanii trebuie lichidati sau macar neutralizati. Dusmanii astia sunt un sir fara sfarsit. Nu l-ai lichidat bine pe primul ca a si aparut urmatorul. Si daca n-a aparut trebuie sa-l cauti, ca precis vei constata ca intr-un vechi tovaras de lupta se ascunde de fapt dusmanul.
      Exemple concludente au fost Don Quixote si mai apoi revolutionarii de profesie (cum le placea unora sa-si zica). Cand dusmanul era tzarul, Kerenski era tovaras daca nu de lupta macar de drum. Dupa ce tzarul a fost inlaturat, dusmanul a devenit Kerenski. Dupa ce si acesta a fost inlaturat, dusmanul a fost descoperit in Trotzki, Zinoviev, Maiacpvski, etc. si au trebuit bineinteles si ei lichidati. Timp pt facut ceva pt tara nu a fost nicodata pt. ca peste tot nu se vedea decat dusmani. Dar scoala asta nu a disparut. Tineretul nostru a fost instruit de marele profesor Ilici, el insusi scolit direct la sursa. Deci ce poate, ce stie sa faca ucenicul vrajitor Ponta & co usl? Cauta dusmanii, Boc, Basescu si cine-o mai urma, cauta situatiile conflictuale cu luminarea. Iar timp pt facut ceva pt tara nu va fi niciodata pt. ca... trebuie sa lupte cu dusmanii... Oare cine va trebui lucrat dupa Basescu? Nu cumva chiar Crin? De fapt tragerea viitorului presedinte pe dreapta a inceput deja.
      • +2 (2 voturi)    
        Superb (Miercuri, 23 mai 2012, 11:32)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Geo

        Superba analogie cu Don Quixote.
        Dar te intrebi: de ce sunt unii oameni asa?
        Pai un raspuns imediat si logic este ca au de aparat ceva, ceva ce au dobandit ilicit, ilegal, imoral si asa mai departe.

        Ponta nu e decat un caine care latra iar lesa si biciul sunt tinute de Ilici, Nastase si altii asemeni lor care acum se simt amenintati de turnura politica si - indraznesc sa zic - morala pe care a luat-o România.

        Ideea e sa faci zgomot, sa deturnezi atentia de la lucrurile care ii dor, incepand cu adevarul despre "procesul" Ceausestilor, cu mineriadele (evenimente unde au continuat sa moara oameni), cu punerea in cap a industriei si agriculturii (sa nu uitam ca Ilici a faramitat tot ce inseamna agricultura, iar sistemul de irigatii construit de hulitul Ceausescu a fost tot pe vremea lui lasat la cheremul tuciuriilor hoti de fier, etc).

        Vreti sa mai continui cu alte tunuri gen Bancorex, FNI, Albina, BIR? Cu coruptia generalizata lasata sa infloreasca tocmai pentru a fi mai greu de depistat si pedepsit cei care au furat?

        Nu, toate astea nu sunt importante, românii nu trebuie sa stie ce li s-a intamplat, importanta e gargara Pontalaului care nu se simte reprezentat de propriul presedinte, uitand ca pe Basescu l-au votat milioane de români nu o data, ci de vreo 4 ori (daca nu ma insel) luand in considerare si suspendarile esuate.
  • +66 (66 voturi)    
    Rufe spalate in familie (Marţi, 22 mai 2012, 13:28)

    daniel2111p [utilizator]

    Hai sa presupunem ca se poate interpreta in mai multe feluri reprezentarea externa a Romaniei. In primul rand trebuie o campanie mai lunga de discutie de ce avem nevoie de schimbare. Graba asta de a ne inghesui pe scara avionului aminteste de imbulzelile din fata magazinelor unde se dau reduceri. Ponta apare hamesit si stangace. Si in al doilea rand ne afecteaza pe noi toti ca imagine externa. Una peste alta am castigat un capital de incredere avand optiuni clare si articulate pe politica externa. Saparea asta intre noi chiar inainte de un eveniment important ne face rau. Orice polite are Ponta de platit cu Basescu sau ca vrea sa ii lase un cascaval mai mic lui Antonescu mai tarziu, nu justifica stricaciunile pe care le face acum.
    • +29 (31 voturi)    
      @ daniel2111p (Marţi, 22 mai 2012, 13:55)

      victor L [anonim] i-a raspuns lui daniel2111p

      nu putem sa "presupunem" atunci cind e vorba de problema in cauza .
      Nu crezi ca este de urmarit ce a spus dictatoru`?
      "Romania are Constitutie, presedinte ales, guvern aprobat de parlament, sunt convins ca aceste institutii toate la un loc au de facut un singur lucru - sa respecte Constitutia".
      Mai pe scurt, sa citim Constitutia.
    • +19 (19 voturi)    
      acesta este..... (Marţi, 22 mai 2012, 13:56)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui daniel2111p

      ......un alt rezultat al sistemului politic actual, care se pretinde "semi-prezidential", adica nici cal nici magar si care permite astfel de situatii hilare si totodata pagubos-confuze.
      Acesta a fost scopul initial si functioneaza perfect, situatia politico-economica in care ne zbatem spune tot.
      • +18 (18 voturi)    
        partial ai dreptate... (Marţi, 22 mai 2012, 14:30)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui translativus

        partial ai dreptate, numai ca punctual pe aceasta problema nu exista nici o confuzie.

        In constitutie se stipuleaza clar cine semneaza tratatele internationale (cu mandat de la guvern insa).

        mai mult in UE mai exista o republica semi-prezidentiala...Cine semneaza tratatele pentru Franta? Prim ministrul cumva? Nicidecum, decat daca Sarkozy a fost premier ultimii 5 ani si eu nu stiu.
        Aceasta "confuzie" este o incercare de "suspendare" a presedintelui, ca prin vot simplu nu pot, articolul 95 stipuland clar ca suspendarea se face pentru incalcari grave ale constitutiei si cu consultarea curtii constitutionale.

        Personal as prefera o monarhie constitutionala (UK) sau o republica prezidentiala (USA), pentru evitarea confuziilor, dar asta este ce avem...
        • +11 (11 voturi)    
          adica semnezi dar.... (Marţi, 22 mai 2012, 14:45)

          translativus [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

          ...."cu mandat de la guvern", adica nici cal nici magar.
          Confuzia este pentru partenerii externi iar paguba ne revine in totalitate.
          Rezultatele spun totul.
        • +12 (12 voturi)    
          n`ai dreptate... (Marţi, 22 mai 2012, 16:25)

          capatu` satului [anonim] i-a raspuns lui Laurentiu78

          presedintele reprezinta tara. punct. - art. 80 alin. 1 prima ipoteza din lejea fundamentala;

          referitor la guvern, iti recomand sa studiezi care este rolu` presedintelui la sedintele guvernului la care participa - art. 87 alin. 2 din lejea fundamentala;

          analizand aceste 2 dispozitii constitutionale rezulta fara echivoc dorinta lejiuitorului originar, aici intra toata natia ce a votat Constitutia prin referendum, e a conferi exclusiv presedintelui republicii DREPTU` si OBLIGATIA reprezentarii tarii;

          ce ar face frantuji, engleji si alte natii in aceasta situatie, este irelevant;

          presedintele CCR s`a exprimat deja tocmai pt. a risipi misteru` celor ce le au mai greu cu abecedaru (aici ar intra sova, ponta si restu` ce`si dau cu parerea prin tembeliziuni, da nu`s in stare sa lectureze 2 articole din lejea fundamentala) si a nu da prilej unor impotenti intelectual sa deschida un conflict de natura constitutionala;

          binenteles marga are dreptu` sa reprezinte tara doar dupa cateva sticle de vodka consumate cu acordu` kgb si doar in piata rosie din Kremlin - prietenii sai stiu de ce...

          suntem saraci, da` nu suntem prosti.
          • +1 (1 vot)    
            91... (Marţi, 22 mai 2012, 23:48)

            Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui capatu` satului

            aliniatul 1...

            eu pe acel articol ma bazam in speta pe extern...

            oricum ai privi insa problema, presedintele reprezinta tara la evenimente externe...2 articole atunci spun chestia asta...
    • +39 (39 voturi)    
      Ce este de interpretat? (Marţi, 22 mai 2012, 14:17)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui daniel2111p

      Alegem presedintele prin vot universal? Da! Deci acesta are prerogative, nu e doar de poza.
      USL vine si ne anunta ca noi de fapt ne ducem la un scrutin, in 2 tururi, ca sa ne alegem o fotografie pentru protocolul de stat??? Pai atunci mai bine o alegeam pe Nicoleta Luciu.
      Bai, veniti-va in fire cu idei din astea nastrusnice de interpretare si rastintepretare a constitutiei. Este ea facuta pe genunchi dar nici asa.
      Chiar ne batem joc de votul a peste 50% din populatie? Ca atitia au fost la vot. Le spunem, dupa 3 ani, ca s-au dus la un vot in doua tururi ca sa se afle in treaba? Ca sa aleaga fotografia din panoul de onoare?
  • -46 (50 voturi)    
    Nu stiu... (Marţi, 22 mai 2012, 13:53)

    k malone [anonim]

    Fara a analiza in profunzime conflictul si fara sa fac politica de o anumita culoare nu pot sa nu remarc faptul ca Basescu are conflicte cu oricine nu -i cara servieta .Intr-adevar , a declarat ca este un presedinte jucator dar vrea sa joace cam singur ...Nu agreez nici pe Ponta dar parca aici are un pic de dreptate , ne-am cam saturat de atitudinile de marinar ale unui om care uita ca are de condus o tara si ca trebuie sa fie un ... mediator ! Voi nu v-ati saturat de hahaitul lui grotesc si de figura de smecher de litoral ?
    • +25 (25 voturi)    
      nu (Marţi, 22 mai 2012, 14:06)

      airamerica [utilizator] i-a raspuns lui k malone

      Nu!
    • +33 (35 voturi)    
      NU Basescu creeaza conflictele!! (Marţi, 22 mai 2012, 14:11)

      bizonul [anonim] i-a raspuns lui k malone

      NU TB naste conflicte, ci uslinosii, dar mata nu vezi acest lucru. TB doar incearca sa pastreze echilibru si sa respecte Constitutia. Ceilalti nu stiu cum sa-l dea deoparte pentru ca TB a inceput reforma institutiilor statului si multor hamesiti nu le convine acest lucru.
    • +36 (38 voturi)    
      tu ai ramas fixat :) (Marţi, 22 mai 2012, 14:12)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui k malone

      cine a pornit conflictul asta? tot basescu?
      ce atitudine a avut acum? faptul ca n-a iscat un scandal pentru tine inseamnaca are conflicte cu oricine?
      ca nu-ti place fata si rasul lui deja este o alta problema si aia este in zona patologiei :)
      macar ai spus un adevar, nu analizezi in profunzime, esti toal aerian :)
    • +34 (36 voturi)    
      De Basescu scapam,dar imi este groaza (Marţi, 22 mai 2012, 14:16)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui k malone

      de ce vine.Basescu cu rasul lui marinaresc este totusi simpatic si stie sa stea de vorba cu omul.Anarhistii ca Ponta si Antonescu imi creaza insomnii.Sunt rai,afurisiti lipsiti de scrupule.Mint si incearca sa-i prosteasca pe romani sa fie votati.Eu sper ca sa se ridice alti lideri seriosi si responsabili,nu derbedei si smecheri ca Ponta si Antonescu.Ajung sa-mi para rau de Iliescu si Nastase,care rai cum erau,parca aveau ceva bun simt.Sper intr-o lansare credibila a lui MRU si Baconschi.Prefer oameni destepti si cu bun simt.
    • +23 (25 voturi)    
      superficial (Marţi, 22 mai 2012, 14:21)

      valabill [utilizator] i-a raspuns lui k malone

      cum singuri te declari nici n-ai observat despre ce se vorbea mai sus. Apoi gandirea ta are serioase lacune de logica atat timp cat pretinzi ca Basescu are o tara de condus dar nu are voie sa isi exercite atributiile.Poti sa ne detaliezi si noua cam ce ar trebui sa faca presedintele inainte de a plasa servieta vreunui hamal de ocazia? Cam care ar fi viziuna ta asupra atributiilor presedintelui?
    • +27 (27 voturi)    
      Nici eu nu stiu (Marţi, 22 mai 2012, 14:22)

      George [anonim] i-a raspuns lui k malone

      Nu am inteles ce are de a face "hahaitul lui grotesc" si "figura de smecher de litoral" cu cine ne reprezinta la Consiliul european. Tot asa nu am inteles ce ar fi trebuit Basescu sa "medieze". Sa conduca tara si sa medieze ??? Ce inseamna pentru tine aceste cuvinte ? Pe cine sa medieze ? Cum sa conduca tara decat conform constitutiei ?
      • -17 (19 voturi)    
        Zambetul lui.. (Marţi, 22 mai 2012, 14:41)

        k malone [anonim] i-a raspuns lui George

        Probabil ca hahaitul lui ti se pare un zambet a la Gary Cooper dar nu este asa .Daca imi ceri sa-ti explic ce inseamna mediator inseamna ca chiar nu stii nimic , ceea ce am vrut sa-ti spun eu este faptul ca in afara de cateva persoane din PDL Basescu s-a certat cu toata lumea si pana si pe Rege l-a facut tradator.Uite cine vorbeste , '' reprezentantul '' la Anvers- si ghilimelele inseamna epoleti - il jigneate pe Rege dar in schimb bea cu Gigi Becali si pleaca matol cu masina sub ochii Politiei..Vreti , nu vreti asta e Basescu siu asta e imaginea lui..cat priveste reformele de care vorbeste nu stiu cine mai sus , te apuca rasul..Nu uitati ca Autostrada spre Ploiesti zace neterminata de guvernele performante si reformatoare ale lui Basescu , guverne care il ascultau orbeste pe unul care declara ca nu avem nevoie de autostrazi .....Mai raspanditi baieti , mai raspanditi !
        • +15 (17 voturi)    
          E clar... (Marţi, 22 mai 2012, 15:01)

          Maxi [anonim] i-a raspuns lui k malone

          ...nu faci politica de nici o culoare.
          Esti atat de pe dinafara incat mi-este clar ca esti un telespectator la Antene, Realitatea si OTV.
          Nu faci decat sa repeti niste teme repetate pana la obsesie de tembeliziunile amintite.

          Cat despre a gandi cu capul tau? Din nou, ai dreptate, nu poti gandi foarte profund.

          Noi sa fim sanatosi.
          • -14 (18 voturi)    
            Nu puteti .. (Marţi, 22 mai 2012, 15:24)

            k malone [anonim] i-a raspuns lui Maxi

            Nu puteti vorbi intr-un registru civilizat , cine nu-l agreeaza pe BASESCU trebuie neaparat sa fie telespectator al unor posturi anume , posturile tv au schimbat guvernul sau incompetenta ? Raspunde-mi la intrebarea cu autostrada , nu s-a terminat din vina unor posturi tv ? Cate autostrazi au terminat ? Nici una , si pentru ca sa constati asta trebuie sa te uiti la Antena sau RTV ? Hai sa fim logici si buni romani , raul ne vine de la FSN si perioada imediat urmatoare lui 89 , daca atunci eram destepti si instauram monarhia si numeam un prim ministru ca Ion Ratiu nu mai discutam acum despre Basescu si Ponta ! Adica de un fost comunist convins si o vitoare tata de televiziuni!
            • +10 (10 voturi)    
              Muti discutia spre penibil (Marţi, 22 mai 2012, 16:34)

              Maxi [anonim] i-a raspuns lui k malone

              Ce anume te deranjeaza ca ti-am spus ca esti telespectator fidel al Antenelor si Irealitatii? Nu esti? Am mari indoieli.
              Hai sa presupunem ca nu.

              Discutia aici nu e despre autostrazi (apropo, cati km de autostrazi s-au facut, in general, in Ro, indiferent cine a fost la putere? ), discutia este despre cine reprezinta tara. Daca tu ai o problema cu Base, nu inseamna ca el, ca Presedinte, nu mai are voie sa reprezinte tara. Pana una-alta, el e presedintele ales, nu ai ce face pana ce nu-si termina mandatul.

              Poti sa accepti ideea de democratie? Indiferent cat de mult l-ai detesta, el a fost ales de o majoritate. Este foarte posibil ca acum acea majoritate sa fie minoritate, dar nu schimbam regulile jocului doar ca nu ne mai place de cineva. Sanctiunea se petrece la votare. Nu-ti place un partid? Il votezi pe celalalt. Nu-ti place o persoana? Nu o mai votezi. Punct. In rest, astea nu sunt decat discutii.

              Ca uite cum rade, ca uite ce fata are. Astea sunt argumente stupide. Ca n-a facut aia, ca a facut cealalta? O fi facut, nu zic nu. De furat au furat toti. Exista politician cinstit in Romania? Nu. Asa sunt toti. Sanctioneaza-i la vot.

              PS Nu inteleg de ce toti care dati vina pe presedinte pentru nerealizarile guvernelor sunteti atat de socati atunci cand presedintele vrea sa se implice. Hotarati-va. Presedinte-jucator, sau presedinte-marioneta?
        • +9 (11 voturi)    
          Cui?? (Marţi, 22 mai 2012, 15:35)

          Rege? [anonim] i-a raspuns lui k malone

          Despre ce rege vorbesti matale acolo? Despre EX-regele Mihai? Romania nu are rege...ci ex-rege. A renuntat la acest titlu cand o semnat sentinta.
        • +10 (10 voturi)    
          Frate (Marţi, 22 mai 2012, 17:00)

          nano2k [utilizator] i-a raspuns lui k malone

          Tu nu intelegi un lucru simplu si evident: scandalul il fac uslinosii si tot ei arata cu degetul spre PDL si TB ca vezi doamne e scandal in tara.

          Pai e f bine ca e scandal in tara, cat timp unii ca Iliescu, Nastase, Hrebe, Voiculescu, Vantu, chiar si Vadim si atatia alti dinozauri care au surpat aceasta tara sunt suparati, inseamna ca incepem sa ne revenim. Dar mai e mult pana departe...

          Preferi sloganele FNI-ste gen: "dormi linistit, noi [te] lucram [pe la spate]"?
          Casca ochii te rog si voteaza cu mintea.
    • +10 (10 voturi)    
      nu (Marţi, 22 mai 2012, 14:24)

      mem [anonim] i-a raspuns lui k malone

      Nu
    • +24 (24 voturi)    
      Profunzimea gandurilor tale... (Marţi, 22 mai 2012, 14:26)

      Maxi [anonim] i-a raspuns lui k malone

      OK, sa acceptam ca nu tii cu nimeni.
      Tot din afara iti spun - cine naiba a pornit scandalul asta? Ponta sau Basescu?
      Ia mai gandeste-te putin. Nu foarte profund.
      Ai gasit raspunsul?
    • +20 (20 voturi)    
      rock (Marţi, 22 mai 2012, 14:29)

      rica [anonim] i-a raspuns lui k malone

      mai omule - Basecu nu a comentat. el a creat conflictul? -hai ca esti vandut.
    • +16 (16 voturi)    
      aici... (Marţi, 22 mai 2012, 14:35)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui k malone

      nu e vorba de simpatii sau antipatii, e vorba de respectarea constitutiei. Iar USL incearca din ce in ce mai mult sa o incalce.

      Ba cu asta cu incalcarea art.91, ba cu suspendarea cu incalcarea art. 95, ba alegeri inainte de termen cu incalcarea art. 63 etc.

      Constitutia e hartie igienica pentru astia...
    • +13 (13 voturi)    
      Care e originea conflictului? (Marţi, 22 mai 2012, 14:43)

      daniel [anonim] i-a raspuns lui k malone

      @k malone: Iarta-ma te rog pentru ceea ce urmeaza, o fac doar in scop argumentativ...

      Comentariul tau este "clar" o tampenie, "se vede" ca nu ai habar despre ce vorbesti, nu inteleg de ce vii cu argumentele astea cand "stii ca nimeni" nu va fi de acord cu ele, numai un "betiv, chior si handicapat" poate sa vorbeasca astfel, "toata lumea" stie ca eu sunt mai breaz si farul corectitudinii samd.

      Ce face un om normal deranjat, pe buna dreptate, de un atac ca cel de mai sus? Fie "nu comenteaza", fie da o replica unei evidente mitocanii. Cu riscul asumat de a parea "intrat in conflict cu oricine nu ii cara servieta".

      Stiu, simplific si generalizez la randul meu. In esenta insa si strict pe tema curenta, cred ca am dreptate. Pot sa am o atitudine critica fata de un om, dar nu cu cuvinte si idei proaste preluate de la indivizi greu de calificat.
    • +20 (20 voturi)    
      nu! (Marţi, 22 mai 2012, 14:49)

      leopold [anonim] i-a raspuns lui k malone

      M-am saturat de Iliescu,Voiculescu,Nastase si toti acolitii lui.M-am saturat de jocul lor murdar.M-am saturat de toti prostii care stau si casca gura la trogloditii de ziaristi care au limba maro de cat i-au pupat pe astia in fund.Faptul ca zi de zi se tot repeta la irealitatea si antena 3 cat de conflictual este presedintele,cat de mitocan este,iata ca a prins la unii fara neuroni.Puteti sa desenati,sa faceti scheme logice,dar nu puteti demonstra asta.In mod normal,intr-o tara normala multe institutii ale statului s-ar fi autosesizat dupa atat de multe provocari.Dar la ce sa te astepti?La o justitie facuta de sotii Costiniu?La o justitie condusa de Lidia Barbulescu?La CNA-ul condus de Rasvan Popescu(astuia pana si numele i l-au scris stamb)?Noroc cu internetul,ca altfel am fi fost ca pe vremea lui Bombonel.Vreti ca presedintele sa fie redus la tacere ca voi sa furati nestingheriti.Oricum ,in cartile de istorie va ramane scris ca Iliescu este criminalul revolutiei romane,Nastase un fost prim-ministru anchetat in numeroase dosare ,Voiculescu un securist cu televiziuni aservite.Sigur,vei zice ca Basescu a fost marinar.Da,un marinar care a ajuns primar,apoi presedinte ,suspendat si reales de popor si apoi reales.In spatele lui nu stau cadavre si nici stive de dosare penale.Asa ca hahaila lui are rost si chiar imi place.
      • +10 (10 voturi)    
        Frumos (Marţi, 22 mai 2012, 17:06)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui leopold

        Am citit cu placere comentariul tau si vreau sa accentuez si eu ce ai zis:

        "M-am saturat de Iliescu,Voiculescu,Nastase si toti acolitii lui.M-am saturat de jocul lor murdar.M-am saturat de toti prostii care stau si casca gura la trogloditii de ziaristi care au limba maro de cat i-au pupat pe astia in fund."

        Sper ca oamenii ca si acest "k malone" scriu totusi lucrurile astea din interes. Interesul il pot intelege, din pacate in esenta omul e un animal care lupta pt el, uneori peste cadavre. Mai nasol e sa fii victima a unor asemenea oameni.

        Ura semanata in ultimii ani de uslasi este nemasurata, ei au intors tara pe dos si s-au opintit din rasputeri oricarei reforme a statului. Si tot ei arata cu degetul... tipic propagandistic bolsevic.
    • +14 (14 voturi)    
      tot citesc si nu gasesc! (Marţi, 22 mai 2012, 15:14)

      naiv [anonim] i-a raspuns lui k malone

      Citesc Constitutia si vad ca " presedintele reprezinta statul". Imi zici si mie unde scrie ca " primul ministru reprezinta statul"? La Consiliul European nu trebuie reprezentat statul? sau trebuie reprezentat un co-presed. al unei aliante DECLARATE vremelnice si seful unui guvern declarat tranzitoriu?
    • +12 (12 voturi)    
      neadevarat (Marţi, 22 mai 2012, 15:28)

      cred [utilizator] i-a raspuns lui k malone

      Oare de ce nu te credem ca nu faci politica de o anumita culoare? Culoarea se vede de la o posta si este foarte rosie.Dl. Basescu are conflicte numai cu prostii,hotii si impostorii .Ne-am saturat de medieri gen Iliescu si Constantinnescu. Medierile se pot face atunci cand partile o doresc si cand este ceva de mediat.In anii de opozitie si mai ales de cand au ajuns la guvernare cei de culoarea ta politica au dat masura dorintei nemasurate de a fi partasi la efortul facut de ceilalti cand tara avea nevoie.Este " emotionanta" impartialitatea si blindetea expunerii tale. Hai adio micutule incolor!!!!
    • +3 (3 voturi)    
      Nu! (Marţi, 22 mai 2012, 17:30)

      valiflor [utilizator] i-a raspuns lui k malone

      NU!
  • -34 (36 voturi)    
    constitutia?! (Marţi, 22 mai 2012, 14:01)

    mda [anonim]

    pai, daca basescu face referire la Constitutie... atunci sa respecte toate prevedrile (stat unitar si indivizibil, exploatarea rezonabila a resurselor naturale in interesul acestui popor si cel al generatiilor viitoare, caracterul social al statulu. etc). Constitutia nu se respecta doar in ceea ce priveste prerogativele presedintelui si in rest se ignora dupa cum are interesul seful statului. cel care e acolo sus e un exemplu, daca ar arata si inspira respect, asta am avea. dar suntem departe, fatarnicia si cinismul sunt la moda.
    • +28 (28 voturi)    
      asa (Marţi, 22 mai 2012, 14:13)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui mda

      si in afara de a enumera niste chestii care tie ti s-au parut incalcate, nu poti sa ne spui si cum au fost incalcate? asa sa vedem cat de multe te-a invatat felix :)
    • +28 (28 voturi)    
      ia sa vedem (Marţi, 22 mai 2012, 14:17)

      alin [anonim] i-a raspuns lui mda

      Stimabile, lumineaza-ne si pe noi, ceilalti, cu ce a incalcat Basescu constitutia in problemele amintite de tine mai sus: dar vreau exemple concrete, nu gargara de Antena3.
    • +14 (16 voturi)    
      mai Gaga, (Marţi, 22 mai 2012, 14:55)

      leopold [anonim] i-a raspuns lui mda

      eu stiam ca Basescu a fost marinar si nu miner.Despre care dracu resurse vorbesti?L-ai vazut cu lampasul cautand carbune pe la Petrila?Si apropo de stat?O fi taiat vreo falie la Marea Neagra si a azvarlit-o peste umar la rusi de nu mai este statul unitar si indivizibil?Bai baieti,lasati-o mai moale .Pe aici oamenii gandesc.
    • +13 (13 voturi)    
      Felix (Marţi, 22 mai 2012, 15:06)

      Cel [anonim] i-a raspuns lui mda

      La scoala lui felix, vezi ca va da pe copiute rezultatul gresit si o sa pici iar la bac.
      Unde a incalcat consitutia Base? Atunci cand a lasat ca Felix sa fie anchetat?
  • +22 (22 voturi)    
    Cu alte cuvinte (Marţi, 22 mai 2012, 14:13)

    Doamna T [anonim]

    Domnul prim Ministru “Habarnam” Ponta (cum inspirat la numit Vlad Mixich) este din start convins ca Guvernul si Parlamentul nu vor fi de acord cu ce se va angaja Presedintele.
  • +21 (23 voturi)    
    418 (Marţi, 22 mai 2012, 14:19)

    Mircea [anonim]

    Bravo Basescu ! Trezeste-l pe paranoicul de Ponta la realitate. Ca au venit comunistii la conducere de 3 saptamani si deja instaureaza teroarea comunista, cum ca iei conduc tot, fac tot, duc tara la prapastie ca in ultimii 40 de ani si tot asa. Daca este necesar internatii pe PSD-isti la spitalul 9. Cred ca sunt locuri, daca nu , mai faceti un spital de boli mintale ca avem destui politicieni pe care sa-i internam.
  • +23 (23 voturi)    
    Constitutia (Marţi, 22 mai 2012, 14:30)

    anonim [anonim]

    Ar trebui o decizie a curtii, sa se linisteasca apele (cu toate ca ce a mers pana acum, daca nu va conveni ... cine stie, se desfiinteaza Curtea Constitutionala).

    Atat cat ma precep eu, traducerea e suparator de simpla, zice ca Presedintele reprezinta Romania, dar Guvernul ii face MAPA!
    Art 80: "Presedintele reprezinta..."
    Art 102: "Guvernul asigura realizarea"

    Acu' , ca nu-i place lui Ponta sa fie secretara si dintosului ala, Marga?, sa fie cel care tine microfonul... asta-i viatza.
    • +11 (11 voturi)    
      Sa candideze (Marţi, 22 mai 2012, 14:48)

      Westbam [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      Nu ii convine...atunci sa candideze la presidentie si sa vedem cine il voteaza!
      Daca iese presedinte atunci poate sa mearga la ce congrese doreste.
  • -12 (12 voturi)    
    Baieti. (Marţi, 22 mai 2012, 14:49)

    lewis alcindor [anonim]

    Baieti ,eu sunt cel care nu-l recunoaste pe Basescu ca si presedinte dar va rog sa-mi raspundeti la o intrebare. Daca gasiti un motiv eu nu mai postez ever ;de ce nu s-a trminat autostrada Bucuresti - Ploiesti in timpul guvernului Boc si MRU ? Daca gasiti un raspuns coerent sunteti superinteligente !Inca o data , mincinosii Boagiu si MRU - intre timp plecati de la guvernare - au declarat ca va fi gata in aprilie , probabil insa anul viitor.Cum spuneti atunci ca astia ai fost guvernanti buni ?
    • +12 (12 voturi)    
      raspuns (Marţi, 22 mai 2012, 15:07)

      instabil [utilizator] i-a raspuns lui lewis alcindor

      Pentru ca sa vina acum Ponta si sa isi asume meritele construirii unei autostrazi!
      Merge?
      • +11 (11 voturi)    
        Dar cine te obliga sa postezi ? (Marţi, 22 mai 2012, 15:32)

        nick [anonim] i-a raspuns lui instabil

        Sau e in fisa postului?
        De ce trebuie sa iti dam noi raspunsuri la chestiuni care te macina pe tine ?
        Si mai ales, pe cine crezi ca intereseaza daca tu il recunosti sau nu pe Presedintele Basescu ?
        Poate tu il recunosti ca presedinte, guru, mentor, duhovnic, ce vrei tu, pe Voiculescu. Pai du-te si intreaba pe la antene ce ai de intrebat si scuteste-ne.
    • +13 (13 voturi)    
      Nu e terminata, se platesc penalitati (Marţi, 22 mai 2012, 15:17)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui lewis alcindor

      Constructorii au lalait-o incercand sa faca doar profit fara munca, prin folosirea a putini muncitori si putine utilaje, iar cand i-a luat Boagiu la rost, ba a mai si reziliat un contract (premiera in Romania !) au inceput sa bage carbuni, dar degeaba, nu mai era timp. Acum platesc penalitati pentru fiecare zi intarziata.
  • -5 (5 voturi)    
    sa ne intelegem (Marţi, 22 mai 2012, 14:50)

    ala [anonim]

    cand discutii de genul asta au loc prin presa, intelegem ca ambele personaje sunt intr-un joc al orgoliilor si pentru putere si nu dau prea mult pe interesul public pe care ar trebui sa-l apere.
    Cu alte cuvinte, mi-e scarba! Romania are inca multi oameni inteligenti, onesti, muncitori insa sunt tinuti departe pentru ca mafia politica profita de puterea pe care o are.
  • +9 (13 voturi)    
    Mi se pare simplu (Marţi, 22 mai 2012, 14:50)

    Mih. [utilizator]

    Daca Romania (ca orice alta tara) are UN loc la Bruxelles, NORMAL (si FARA incalcarea Constitutiei), este sa apartina celui mai in "varsta" = cel care are competenta dovedida, experienta si care a slujit constant interesele Romaniei. Obraznicaturile sa stea acasa si sa zica "merci" ca inca nu au primit "rasplata" pt tampeniile pe care le spun si le si fac.
    Radem noi, radem, dar situatia este din ce in ce mai urata si democratia autentica, din ce in ce mai in pericol. Asa ca:
    JOS USL!
    JOS GUVERNUL PONTA!
    AFARA DIN PARLAMENt CU "322"-ul RUSINII!
    • -9 (11 voturi)    
      :)) (Marţi, 22 mai 2012, 15:20)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Mih.

      cand erau aia 322 domnul Basescu avea 75% incredere in randul populatiei.. acum are 10-15%.. aici este marea diferenta
      • +14 (14 voturi)    
        Tot (Marţi, 22 mai 2012, 15:58)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

        Tot nu te lasi cu comentariile gen anti basescu ? dar incearca si tu cu tarie sa mai gasesti niste argumente ceva mai logice , caci sondajele de la trustul intact nu sunt cele mai corecte !
      • +6 (6 voturi)    
        Uite cum e cu increderea (Marţi, 22 mai 2012, 17:21)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        Ce va mai place sa va jucati cu cifrele, auzi... 10-15%... Tot asa, zic si eu, ai incredere 1%. Si zic 1% din indulgenta, ca la scoala... prezenta se "premiaza" cu nota 1... pentru nota 2 trebuie sa scoti ceva coerent si corect pe gura...
    • -12 (12 voturi)    
      Du- te la doctor ! (Marţi, 22 mai 2012, 15:39)

      camber [anonim] i-a raspuns lui Mih.

      Daca cel mai in varsta bea si face glume proaste , daca nu il baga nimeni in seama il mai trimiti ? Si pana acum a fost democratie? Poate traiesti in SUA ...
  • +14 (14 voturi)    
    Franta (Marţi, 22 mai 2012, 16:18)

    eugeni [anonim]

    Ponta are impresia ca daca l-a injurat pe Sarkozy, Hollande o sa ii stranga mana si o sa il pupe pe amandoi obrajii si o sa il cheme acasa. Ponta Victor trebuie sa isi dea seama ca Hollande nu apreciaza ca un francez, fost presedinte al Frantei, a fost injurat. (punct), cu atat mai mult de prim ministrul tziganilor, care va veni cu mana intinsa. Silvu plie mieusieu Holand.
    Daca vorbim de coloana vertebrala, patriotism si replica acida Traian Basescu este cel mai bun. Va aduc aminte replica lui TB la o interpelare de catre un rus : "noi nu avem experienta invaziilor altor tari". Il vedeti pe Ponta zicand asta?
  • +7 (7 voturi)    
    oare... (Marţi, 22 mai 2012, 16:35)

    panfil flecaru [anonim]

    sa fi inteles base puterea lui "no comment" ??!?

    este cea mai buna riposta.
    sa'l lase sa fiarba in suc propriu.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by