Ilie Sarbu, la RFI: Nu vom sta in pozitia ghiocelului in fata presedintelui! Premierul trebuie sa reprezinte Romania

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 22 mai 2012, 11:18 Actualitate | Politic


E timpul ca Romania sa intre in normalitate. Premierul trebuie sa mearga la Consiliul European, nu presedintele. Iata ce spune, intr-un interviu la RFI, liderul senatorilor PSD, Ilie Sarbu. El critica pe de alta parte gestul lui Traian Basescu de a-i intoarce spatele ministrului de Externe, Andrei Marga, in timpul vizitei din SUA.

In opinia lui Ilie Sarbu, a existat o permanenta "confuzie" in privinta reprezentarii Romaniei la Bruxelles. "In permanenta a fost o confuzie. Si pe vremea premierului Tariceanu. Cat a fost premier Emil Boc, n-a fost cazul, el, saracul, n-avea nici un drept de a face vreo pozitie distincta fata de presedinte! E timpul ca si Romania sa intre in normalitate", declara liderul senatorilor PSD.

Pe de alta parte, Ilie Sarbu critica atitudinea presedintelui fata de ministrul de Externe, in timpul vizitei din SUA. Traian Basescu i-a intors spatele lui Andrei Marga, atunci cand acesta a inceput sa tina un discurs in fata comunitatii de romani.

"Are suficiente atributii, el mai e si arbitru intre puterile statului, dar astea ar trebui sa le exercite in limita prevazuta de Constitutie, nu la discretie. Cand vrea dansul, da mana cu un ministru, daca nu vrea, nu da. Daca vrea, il asculta cand tine o cuvantare intr-o anumita imprejurare, daca nu, face poze, rade si il ironizeaza... Nu cred ca modul asta de lucru poate continua la infinit! A continuat cand nimeni nu avea nici un fel de opinie, toti erau obedienti, stateau in pozitia ghiocelului, dar nu mai merge lucrul asta!", afirma senatorul PSD.

Continuarea pe www.rfi.ro.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2756 vizualizari

  • +26 (30 voturi)    
    hmm... (Marţi, 22 mai 2012, 11:27)

    Laurentiu78 [utilizator]

    intreb si eu ca prostu'...

    Dar pe vremea lui Iliescu a existat o asemenea "confuzie"?
    Sau pe vremea lui Constantinescu?
    Nu, pentru ca constitutia delimiteaza clar cum decurg lucrurile (guvernul ii confera un mandat presedintelui, iar presedintele exercita acel mandat si semneaza in numele tarii), dar pentru USL incalcarea constituties este perfect justificata in cursa lor nebuna dupa putere.
    Azi o incalcare mica, maine una mai maricica...poimaine o noua nationalizare...
    • -21 (27 voturi)    
      NU (Marţi, 22 mai 2012, 12:25)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

      atunci nu erau.. din pacate comunistul Iliescu invatase mai multe din democratie decat Securistul Basescu... din pacate!
      • -12 (12 voturi)    
        Din pacate, ai dreptate.... (Marţi, 22 mai 2012, 13:27)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        Basescule,
        foaie verde de cicoare
        mi te paste o....
        o ce?
        o suspendare
        Nu am gasit alta rima.
        • +7 (7 voturi)    
          Mai cauta, baietash... (Marţi, 22 mai 2012, 15:06)

          robert.b [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          "E usor a scrie versuri, cand nimic nu ai a spune", spunea un celebru raposat.
      • +13 (13 voturi)    
        Democratia originala a lui Iliescu (Marţi, 22 mai 2012, 13:31)

        danutz68 [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        Imi poti spune ce anume a invatat tov. Iliescu din democratie? Cum sa bata studentii din Piata Universitatii cu ajutorul minerilor? Cum sa creasca coruptia cu ajutorul lui Nastase? Poate este vorba de acea "democratie originala" care va este atat de draga. Aveti grija ce va doriti ca s-ar putea sa vi se implineasca. Apropo, daca Basescu e securist atunci Felix ce este? Nu cumva un tradator de tara? Aveti memoria si exprimarea foarte selectiva.
        • -8 (10 voturi)    
          !! (Marţi, 22 mai 2012, 14:20)

          Loredana Mihalache [anonim] i-a raspuns lui danutz68

          Victor Ponta este persoana potrivita care ar trebui sa reprezinte Romania mai departe si Basescu ar trebui inlaturat de la putere!
          • +6 (6 voturi)    
            Acum inteleg de ce a fost instaurat comunismul (Marţi, 22 mai 2012, 15:01)

            StefanV [anonim] i-a raspuns lui Loredana Mihalache

            Acum inteleg de ce a fost instaurat comunismul in Romania: pentru ca asa gandesc romanii. Azi si-l doresc pe Iliescu, generatia urmatoare reinstaureaza comunismul.

            Pana acum 1 an credeam ca de vina pentru tot ce se intampla rau in Romania este clasa politica. Acum imi dau seama ca romanii isi doresc sa fie asa. Sa fie rau.

            Vad din ce in ce mai multi care gandesc ca Lenin. Imi pare rau s-o spun dar, se pare ca, noi nu vom evolua prea mult.

            Asta este starea noastra... nu vrem stat de drept. Vrem sa fim luati la misto de politicieni.. dar sa ne dea mici si bere gratis.
          • +6 (6 voturi)    
            ?? (Marţi, 22 mai 2012, 15:39)

            danutz68 [utilizator] i-a raspuns lui Loredana Mihalache

            De ce e indicat Victor Ponta sa ne reprezinte? Ai argumente? De ce Basescu trebuie inlaturat? Ca asa vor muschii tai? A spune asa ceva inseamna a batjocurii majoritatea care l-au votat pe actualul presedinte. Deci o minoritate vrea sa impuna ceva majoritatii. Asta suna a dictatura comunista. Oricum asta e ultimul comentariu care il adresez botilor fara creier. Argumentati cand emiteti o idee, altfel nu e decat o tampenie.
          • +2 (2 voturi)    
            Ca sa vezi!? (Marţi, 22 mai 2012, 19:07)

            cred [utilizator] i-a raspuns lui Loredana Mihalache

            Loredana Mihalache Nu ti se pare ca acesta gascqa de familie este din ce in ce mai pofticioasa ,iar pofta le creste mancad .Acest Sarbu in toate aparitiile vrea sa dea impresia unui tip doct si de mare rafinament[sange albastru cemai]. Nu ti se pare ca e o lipsa crasa de bun simt ,decenta si intelegenta sa faci presiuni pentru a inpinge in fata ginerele.Este normal sa existe o repulsie fata de un asemenea procedeu.Eu cred alceva..Neamul prost tot neam prost ramane!!!! de altfel de ce crezi ca acestia s-au strans intr-o familie ?!
          • +1 (1 vot)    
            da? (Miercuri, 23 mai 2012, 8:37)

            aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui Loredana Mihalache

            lasand la o parte lipsa de cunostinte , incalcarea constitutiei, etc eu am o singura intrebare la tine: cine la votat pe acest tonta? Cate voturi a strans el de la romani? Pe de alta parte, din cate stiu eu Presedintele e votat de mai mult de jumatate... deci cine are mandat sa repezinte poporul atsa?
    • +12 (12 voturi)    
      nu exista nicio confuzie (Marţi, 22 mai 2012, 13:26)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

      tovarasul socru mic de premier si mai mic nu tine insa cont de un amanunt nu chiar nesimnificativ.
      nu te duci cand vrei si cu ce vrei acolo. ci numai cand esti invitat. invitatia o face consiliul european (altceva decat consiliul uniunii europene). invitatiile se fac pe baza formi statale a tarii respective :
      - presedinte pentru republici prezidentiale si semiprezidentiale (cum e cazul la noi)
      - prim ministri pentru monarhii si republici parlamentare (cum e cazul Germaniei).
      restul e jocul de glezne facut intr-un razboi surd si cu singurul scop de a-l face pe base sa-si iasa din pepeni, doar-doar ar avea satisfactie varanul sa propuna suspendarea acestuia.
    • +4 (4 voturi)    
      In familie (Marţi, 22 mai 2012, 17:33)

      melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui Laurentiu78

      Pai socrul mic il sustine evident pe ginerele sau. Ce ne-au mai incalecat astia...fii-sa la Parlamentul European, ginerele Prim-ministru, socrul parlamentar...Bravos natiune! Asta meritam.
  • +21 (25 voturi)    
    adica ginerica? (Marţi, 22 mai 2012, 11:29)

    liviu [anonim]

    nu cumva esti subiectiv?
    cat priveste incidentul de la chicago, imi pare ca la televizor s-a vazut un pic diferit, adica marga i-a intors spatele presedintelui si nu invers, cum gresit te-a informat victoras, tata socrule, dar ce sa mai zic, mereu la televizor s-a vazut altfel decat din stanga politica romaneasca.
    • +2 (2 voturi)    
      din gura colegului (Marţi, 22 mai 2012, 16:43)

      popa tanda [anonim] i-a raspuns lui liviu

      raspopit, apucat pe cai laturalnice, la famiglia este totul.

      adica, totul pentru ginere, totul pentru viktor(ie) !!

      hai fesene !
      forza viktoras, ginerele lui ilie, sotul dacianei !

      cea mai puternica familie a democraturii romanesti !

      dacul viktor, sotul dacianei !
      tot inainte !
    • 0 (0 voturi)    
      si finalul ? (Marţi, 22 mai 2012, 21:06)

      carjan adrian [anonim] i-a raspuns lui liviu

      La o ultima intrebare , adresata presedintelui , raspunsul a fost , sa raspunda Marga , unde e Marga ? A PLECAT
  • +21 (25 voturi)    
    LOL (Marţi, 22 mai 2012, 11:33)

    HP [anonim]

    Sârbule, România nu e republica parlamentara, ci semi-prezidentiala.
    • -8 (8 voturi)    
      pentru ca asa vreti voi? de cand? (Marţi, 22 mai 2012, 13:19)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui HP

      De ce nu prezidentiala, ca pe vremea lui Boc?
      Sa zicem ca va dau dreptate si sustin asta cand o sa fie presedinte.....altcineva (puteti lua cateva nume la intamplare...), oricine, dar nu de-al vostru.
      Tare curios sunt cum veti sari ca arsi.....
      • +6 (6 voturi)    
        auzi.. (Marţi, 22 mai 2012, 13:43)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        te rog eu nu mai posta...

        ca postezi tampenii...

        http://ro.wikipedia.org/wiki/Republic%C4%83_semi-preziden%C8%9Bial%C4%83

        Romania dupa revolutie a fost republica semiprezidentiala...punct...
      • 0 (0 voturi)    
        lipsa vederii dauneaza grav logicii (Miercuri, 23 mai 2012, 8:42)

        aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Forma de guvernamant a Romaniei e stabilita de catre popor cand voteaza/a votat CONSTITUTIA> Stii ce e aia? Presdintele, cel de azi, e ales de oameni, indiferent cine e, ai datoria civica sa-l respecti chiar daca nu-l sustii. Din fericire pentru cei cu mintea limpede, nu ai tu putere de decizie
  • +18 (22 voturi)    
    Dupa cum le e bine. (Marţi, 22 mai 2012, 11:34)

    George Neagu [anonim]

    Si cand va fi alt presedinte, de exemplu Antonescu, tot Ponta va vrea sa reprezinte Romania in UE?
    • +14 (18 voturi)    
      Caruta cu paiatze (Marţi, 22 mai 2012, 12:34)

      Le Grand Bleu [anonim] i-a raspuns lui George Neagu

      Pai da, ca 'mnealui nu cunosate limbi straine (in afara de limba rusa poate invatata acasa, in balta). De aia nici n-a facut deplasarea in SUA cu ponta si nci n-a participat la reuniunea cu ambasadorii UE, motivand ca-i bolnav, desi in aceeasi seara era spirt si "combatea" la antena 3. E clar, ashtia doi mascarici, tupeisti, mincinosi si lipsiti de bun simt sant trasi de sfori de altii, ca doua paiatze.
      • -7 (7 voturi)    
        Le Grand Maron trebuia sa-ti spui.... (Marţi, 22 mai 2012, 13:23)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Le Grand Bleu

        Poate nu ai auzit, pe lumea asta exista traducatori profesionisti.
        La ei apeleaza chiar si oamenii politici care cunosc, cat de cat, limba respectiva, din respect pentru interlocutori si pentru a se asigura ca le este inteleasa orice nuanta a mesajului lor.
        Ceea ce nu face, de multe ori basescu si este penibil cu englezeasca lui bisnitar de port.
        Titlul postarii mi-a venit in minte citind modul tau de referire la doi lideri importanti din tara ta.
        • +8 (8 voturi)    
          a latra duce la latrau? (Marţi, 22 mai 2012, 13:44)

          curios [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Un capitan de vas cu licenta (daca la partid vi s-a explicat ce e aia) vorbeste engleza fluent. Un sef de catedra de engleza de la Univ.Buc.. s-a ratacit in Liverpool caci nu-l intelegea nimeni (bine ca nu era la N.Y sau L.A. ca-l luau si la bataie pt. insulte). Tu ca si cunoscator fin al englezei , adica Wizard nu wizzard, si al francezei adica Maron nu Marron si al postacelii lui Hrebe ar trebui totusi sa-mi indici in ce art. de Constituie scrie ca " premierul reprezinta statul". Daca nu-l gasesti, poate te faci socrul lui Banicioiu (tot cu bordelul, tot impertinent, tot agramat, tot cu pretentii sa conduca RO).
        • -7 (7 voturi)    
          .. (Marţi, 22 mai 2012, 13:48)

          sava catalin [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          si cand nu vorbeste basescu reuseste sa se faca de ras.de ce va tot incapatanati sa il vedeti pe traian basescu drept reprezentantul ideal al romaniei cand stiti si voi ca nu e asa?
          • +6 (6 voturi)    
            Witzig-spritzig (Marţi, 22 mai 2012, 14:04)

            Le Grand Bleu [anonim] i-a raspuns lui sava catalin

            Pentru ca alea doua paiatze sint atat de proshti, incat in comparatie cu ei, Basescu pare infinit mai capabil si mai patriot. E drept sant altii mai capabili decat Basescu, chiar el a zis-o (dati o sansa tinerei generatii), like MRU, dar asta-i alta poveste.
          • +7 (7 voturi)    
            zbaterea ta este inutila (Marţi, 22 mai 2012, 15:09)

            liviu [anonim] i-a raspuns lui sava catalin

            oricat te mult te straduiesti sa pari logic, concluzia ta este, in mod invariabil, una eronata.
            stii de ce? pentruca premisele de la care pornesti sunt gresite. reprezentantul statului roman este presedintele, nu traian basescu neaparat, ci presedintele. ura, fata de un om, te face sa ajungi in pozitia in care cu usurinta esti dispus sa incalci constitutia si sa terfelesti prerogativele unei functii, care, intamplator, este si cea mai inalta in stat. cand presedinte va ajunge crin atonescu, daca va ajunge, va merge el. daca, insa, acesta va dori sa ramana la cotroceni in concediu perpetuu, poate sa se inteleaga cu copresedintele usl: du-te ba tu, ca eu sunt ocupat sa ascult cum creste iarba si, oricum, niciunul dintre noi nu prea intelege constitutia, asa incat nici nu prea ne e clar cine trebuie sa mearga. socra-tu ce zice, are vreo ideee?........ nu m-ar mira, la cat de tare si-a prins ponta urechile in cateva saptamani de joaca la victoria, timp in care a facut gafa dupa gafa, dar tot nu s-a potolit si la cat de absent este crin, daca subiectul in dezbatere este oricare altul in afara lui basescu.
  • +19 (23 voturi)    
    E firesc... (Marţi, 22 mai 2012, 11:35)

    Dragoch [utilizator]

    ...sa vrea sa fie reprezentat de 'ginerica' la Consiliul European.
    • +6 (6 voturi)    
      s-ar numi (Marţi, 22 mai 2012, 13:57)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Dragoch

      reintregirea familiei:))
    • +1 (1 vot)    
      ai dreptate... (Miercuri, 23 mai 2012, 1:15)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui Dragoch

      si pentru ca nu este capabil sa raspunda la intrebari punctuale in niciun domeniu este obligat sa plece acolo cu liota de consilieri : tata socru, sotia, ministrul de finante, ministrii de detoate. Ne-ar costa prea mult. Sa stea acasa si "inapoi la scoala".
  • +20 (24 voturi)    
    Constitutia???? (Marţi, 22 mai 2012, 11:40)

    gigel [anonim]

    Schmbati-o domnule !!!!, Puneti un presedinte ales de Parlament dar nu va mai bateti joc de lege asa cum vor interesele voastre de oameni ingrozitor de josnici. Prin schimbarea constitutiei in acest sens ii oferiti si domnului Antonescu o sansa sau chiar lui Voiculescu.Faceti legi care sa dainuie si nu sa le schimbati asa cum va cer intersele voastre de moment
  • +18 (22 voturi)    
    Cui îi pasă (Marţi, 22 mai 2012, 11:44)

    dana [anonim]

    Opiniile acestui individ sunt interesante poate pentru oratania de fiica-sa şi eventual pentru nepricopsitul de ginere pe care il are, în rest valorea lor este zero
  • +17 (25 voturi)    
    de acord (Marţi, 22 mai 2012, 11:45)

    catalin [anonim]

    Sint 100% de acord cu Sarbu,nu e corect sa pastram un asemenea clown doar pentru noi ,trebuie sa le dam voie si celor de la Bruxelles sa rida de el !
    • +6 (10 voturi)    
      Bruxelles-ul nu va rade de Ponta... (Marţi, 22 mai 2012, 12:28)

      Din pacate... [anonim] i-a raspuns lui catalin

      ... ci de Romania.
    • +5 (7 voturi)    
      famiglia mafiotului sarbu (Marţi, 22 mai 2012, 12:57)

      manglitorii [anonim] i-a raspuns lui catalin

      Sa ne reprezinte familile de mafioti bolsevici.
      Traiasca Maica Rusie
  • +16 (20 voturi)    
    tata socru (Marţi, 22 mai 2012, 11:50)

    ioana [anonim]

    ce purtator de cuvant ai carlane?! ce rusinos ca un parlamentar sa nu stie ce scrie in constitutie si sa o interpreteze cum vrea ....muschii,pardon am vrut sa spun c....lui.De ce nu ati ridicat problema si cand erati in opozitie?atunci nu aveam participare in CE?Hai ca deveniti penibili,comunistilor!nici nu au trecut 10 zile si ne-am saturat de aparitii TV ale ginerelui.Se pare ca le stie pe toate!a invatat de la comunistii langa care sta.Romani,veniti la vot,altfel ne intoarcem la dictatura comunista,a bunului plac si a unui nr.mic de persoane care vor lua decizii in functie de starea lor de moment.Pana una alta la CE trebuie sa mearga PRESEDINTELE,indiferent cine este.Stiu din Constitutie ca politica externa a ROM.este decisa in CSAT,deci.....alo Ilie Sarbu.Si ne lasati cu pro sovieticul Andrei Marga?
  • +8 (12 voturi)    
    Hai ca exagerezi (Marţi, 22 mai 2012, 11:50)

    vladf [utilizator]

    Cand unul tine cu Rusia si altul cu SUA, cum crezi tu ca se interpreteaza o strangere de mana?
    Diplomatic a procedat corect, voit sau nevoit a picat bine.
    Daca erau la Moscova poate mergea o strangere de mana, un pahar de vodca si o lunga imbratisare.
    Cand dl. Marga o sa revina pe calea cea buna probabil nu o sa mai fie o problema, insa slabe sperante.
  • +14 (18 voturi)    
    relatii de rudenie (Marţi, 22 mai 2012, 11:53)

    sorin [anonim]

    politicienii roamani ar trebui obligati sa adauge gradul de rudenie atunci cind vorbesc de alti oameni.Cum ar suna declaratia asa:
    "Ginerele meu, V Ponta ar trebui sa reprezinte Romania..."
  • +14 (18 voturi)    
    Asa tata socrule ,victoras trebe sa mearga (Marţi, 22 mai 2012, 11:53)

    ALL GAARF [anonim]

    Asa tata socrule asta trebe facut,sa luam totul asa cum numa noi stim sa facem.Vorba lu ginerica Victoras "cea ce ei (adica Bese si ai lui) au distrus trebe noi sa reconstruim", da ,ne-au distrus cea ce noi am construit din greu,-de pe vremea lui Bombo-fie laudat -relatii,aranjamente retele,toata gama de smenarii si toate alelalte,ne-au bagat la zdup pe multi dintre noi,politic bineanteles.Ne-au oprit din drum ,mai aveam un pic si ne treceam tara pe numele nostru spre binele poporului bineanteles.Acu trebe sa construim din nou si o vom face.Ne vor ajuta toti analfabetii,babele ,bosorogii,toti astia care stau cu mana intinsa sa le dai ceva ,o sa le dam promisiuni sunt prea prosti sa priceapa.Intelectualii?dai in masa de dobitoci ,cica s-au saturat de politica si stau acas si citesc filozofii nu merg la vot -bine fac sa vina numa ai nostrii si traba-i rezolvata.
  • +7 (11 voturi)    
    am uitat (Marţi, 22 mai 2012, 11:54)

    sorin [anonim]

    pozitia ghiocelului?
    serios?
    nu e cam jos nivelul?
  • +14 (18 voturi)    
    Penibil om penibile declaratii. (Marţi, 22 mai 2012, 11:56)

    cetatean [anonim]

    Imi pare foarte bine ca presedintele NU este la dispozitia voastra. Modul in care prezinta reactiile presedintului denota invidie si neputinta. Te-ai uitat in ultima vreme in oglinda sa-ti vezi propriile reactii sarbule???
    PS: Nu ma adresez cu dumneavoastra pentru ca nu am nici un fel de respect.
  • +13 (15 voturi)    
    Asa...si? (Marţi, 22 mai 2012, 11:59)

    je [anonim]

    Vreti sa-l suspendati ca a intors spatele lu Marga?

    Auzi....da Chuky s-a trezit? Stie ca daca o sa fie presedinte poate sa doarma linistit?
    Daca da, atunci e bine....nu o sa-i dauneze nivelului de stres.
  • +10 (14 voturi)    
    cand ministrul respectiv il pupa in ... pe Putin (Marţi, 22 mai 2012, 12:04)

    dorel [anonim]

    care tine 4 milioane de romani dincolo de Prut sub ocupatia armatei rosii, da ! SA NU DEA MANA CU EL !
    eu m-as comporta si mai urat cu MARGA daca l-as prinde pe strada !
  • +9 (15 voturi)    
    Sa privim realist (Marţi, 22 mai 2012, 12:16)

    dora si profa in acelasi timp [utilizator]

    E de inteles d-le Sarbu ca luati apararea ginericului Ponta,pe noi insa votantii nu ne prostiti.Lasati dulcegariile in familie,acolo sa vi le consumati si lasati tara sa fie condusa dupa legi si institutii legitimate prin votul nostru.Mai si vreti sa-i dati mandat presedintelui ce poate sa faca si ce ,nu! El are mandat din partea milioanelor de romani,asa ca,guvernul vostru de avarie sa se ocupe de ceea ce ati promis cu surle si trambite.Avem un regim politic semi prezidential,unde premierul e desemnat de presedinte si nu invers.Guvernul actual este unul de conjunctura,nu rezultat in urma votului popular,este rezultatul tradarii si cumpararii parlamentarilor.
    Cu Andrei Marga este o mare problema.L-a jignit impardonabil pe seful statului comparandu-l cu Mussolini,si-a dat arama pe fata cand s-a laudat ca este prieten cu ofiteri sovietici si-l adula pe Putin.A fost penibil la Chicago cand se disculpa la intrebarea adresata(de fapt presedintelui) de un roman din diaspora.Ca un nesimtit Marga a intervenit de pe margine cerand sa raspunda.Basescu l-a lasat si din nou ca un nesimtit vorbea cu spatele la presedinte.Ce s-a intamplat cu pozarea informati-va mai atent si veti constata ca presedintele iubeste copiii.
    • -6 (10 voturi)    
      !!! (Marţi, 22 mai 2012, 12:29)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui dora si profa in acelasi timp

      Cum poate sustine T Basescu interesele economice ale Romaniei ?... Uitam un lucrur foarte simplu in ceea ce priveste UE.. este in primul rand o uniune bazata pe interese si politici economice comune.. cand presedintele va avea si rol de decident in domeniul economic atunci va fi normala prezenta la sa sedinte de acest tip.. O mica trecere in revista a liderilor prezenti va va face sa va dati seama ca acolo sunt oameni care pot lua decizii in numele tarii lor pe probleme economice.. cand va fi vorba de politica externa atunci dl Basescu cu siguranta va merge.
      • +1 (1 vot)    
        pentru interesele economice (Marţi, 22 mai 2012, 14:08)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        se deplaseaza, de cate ori exista invitatii pe anumite teme (economice, binenteles), delegatii formate din prim ministri si/sau ministri de resort, dar nu la consiliul europei ci la consiliul uniunii europene. sunt un pic cam diferite cele 2 consilii.
  • +5 (9 voturi)    
    aha (Marţi, 22 mai 2012, 12:18)

    daniel c [anonim]

    Asta cand iese la pensie??? Se vede clar ca "batranetile" i-au afectata grav obiectivitatea
  • +8 (12 voturi)    
    ca prostu` (Marţi, 22 mai 2012, 12:31)

    diogene [anonim]

    Intreb si eu,ca prostu`,cine trebuie sa reprezinte tara?Presedintele care a fost ales in mod direct de catre romani sau premierul care a ajuns in fruntea guvernului tragand niste sfori in parlament?
  • +8 (12 voturi)    
    Ilie Sarbu = (Marţi, 22 mai 2012, 12:33)

    Gladiatorul [utilizator]

    Maniera comunista de a pune problemele. Tupeul acestui raspopit este mare ca o avalansa si urat mirositor. Nici nu mai sti ce au in cap acesti comunisti notorii. Lasand la o parte raportul ginere-socru, care poate avea incarcatura emotionala, ne amintim cu totii pentru CE presedinte a fost mosita Constitutia din 2003. Si atunci ma intreb: Oare pentru CE presedinte/PM se face atata tambalau de doi bani si jumatate. E clar ca se cloceste ceva la PSD. PSD-ul trebuie (in capul lor) sa fie in toate s-in cele ce maine vor rade la soare. Deocamdata nu se stie ce. Oricum, startul guvernarii Ponta a fost ratat. Nu avem a ne astepta de acum incolo decat la picioare in gura, razbunari cumplite si la instapanirea tarii mai ceva ca in anii '90 si inceput de ani 2000.
    • +2 (2 voturi)    
      Nu-i nevoie sa jelim (Marţi, 22 mai 2012, 13:16)

      sln [utilizator] i-a raspuns lui Gladiatorul

      E insa absolut necesar sa-i trintim la vot pe incompetentii astia retrograzi. Si zic incompetenti pentru ca nu construiesc nimic, doar darima si dau din coate.
      Pina la urma vin niste alegeri in curind. O putem face daca ne dorim.
  • -5 (9 voturi)    
    Seful statului.. (Marţi, 22 mai 2012, 12:33)

    catalin_mattei [utilizator]

    seful statului roman nu are atributii privind politicile sociale si economice ale statului. El nu poate lua decizii pe aceste domenii si cu atat mai putin nu poate impune Guvernului propria sa viziune economica... poate fi una din principalele probleme ale coabitarii dar in acest caz exista si situatii simple de rezolvare a problemelor: alegerile din noiembrie ori il vor aduce pe dl Basescu in pozitia de a ava un guvern PDL ori, daca va castiga USL, ste necesara debarcarea presedintelui incapabil sa functioneze in conditiil unei coabitari care altfel este normala in alt tari UE
    • +5 (5 voturi)    
      Stii ce nu inteleg eu? (Marţi, 22 mai 2012, 13:25)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Las ce dreaq mai facem alegeri pentru presedinte daca acesta nu are puteri?
      Dupa optica USL:
      Pe plan intern el este legat de maini
      Pe plan extern la fel.
      Pai atunci de ce ne ducem la vot la prezidentiale???
      Nu mai bine il alege parlamentul asa cum este intr-o republica parlamentara standard?
      Ups! Noi nu suntem o republica parlamentara dupa constitutia in vigoare.
      Nu este wikipedia chiar sursa absoluta de adevaruri dar logica de a alege prin vot popular un presedinte doar simbolic este fracturata. Asa cum este creierul USL
      http://ro.wikipedia.org/wiki/Republic%C4%83_semi-preziden%C8%9Bial%C4%83

      Poate a cincea republica franceza o fi un standard de evaluare mai bun decat "standardul" USL
    • 0 (0 voturi)    
      stop (Miercuri, 23 mai 2012, 8:55)

      aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Mai frate, opreste-te. Dai cu CTR+C si CTR+V la greu. Foloseste-ti mintea aia ... Presedintele e MANDATAT de guvern. El reprezinta Romania indiferent unde mai tata. Nu-ti place forma de guvernamant ? nici o problema, poti sa emigrezi linistit din congo pana in china....pa
  • +3 (5 voturi)    
    pozitia (Marţi, 22 mai 2012, 12:42)

    self [utilizator]

    dar in pozitia ca pre i ai pute a sta , nea Sarbule??
  • +6 (8 voturi)    
    Chestiuni tehnice (Marţi, 22 mai 2012, 12:47)

    Sanda [anonim]

    Eu inteleg ca PSD-ul structural este un partid anti-proceduri bazat exclusiv pe dictonul "nu esti bun pentru ca esti bun, esti bun daca spunem noi". Dar UE este altceva si iata de ce? "Guvernul" operativ al UE nu este Consiliul ci Comisia Europeana. Echivalentii ministrilor din tarile membre sunt comisarii europeni pe domenii. De aceea exista comitetele inter-ministeriale ale UE unde participa ministrii de resort din tarile membre. Eu pur si simplu cred ca din partea USL-ului nu este nici macar prostie! Este o necunoastere a mecanismelor decizionale si executive europene. Si acolo unde este lipsa de carte te poti astepta la orice. Asa face acum USL-ul. A confunda tarile monarhice sau republicile parlamentare cu Romania care are un presefinte ales direct este ca si cum ai sustine ca la Cotroceni nu este un Presedinte, ci Regele Mihai. Ori daca asta vor pot schimba constitutia si sa declare Romania monarhie. Dar a te juca de-a baba oarba in UE, cand convine PSD-ului un presedinte merge el cand nu, merge PM este un afront adus logicii elementare. E clar ca USL-ul nu doreste sa guverneze. USL-ul vrea sa fie un buldozer politic alimenat cu combustibil rusesc. Iata cum USL-ul isi bate joc de diplomatii romani care trebuie acum sa dea explicatii penibile. Ponta il poate substitui eventual in COREPER II pe ambasadorul Motoc dar nicidecum pe presedinte oricum s-o numi el.
  • +5 (5 voturi)    
    cumetriile politice (Marţi, 22 mai 2012, 13:14)

    maria [anonim]

    Domnule Sarbu
    Nu credeti ca normalitatea in Romania , pe care o badjocoriti pur si simplu prin cumetriile asttea din politica, ar fi ca domnia voastra macar sa taca daca nu sa se retraga ? Este ingrijorator si revoltator cat de repede s-au format adevarate clanuri in politica ,uneori chiar transpartinice cand nu au mai fost locuri la varf, pentru toti membrii clanului Aceasta este dovada modului cum se promoveaza in politica romaneasca si mai ales o explicatie a modului catastrofal in care suntem guvernati
    Aceasta comportare , confirma ,daca mai era nevoie , ca multi castigand putere ;isi pierd uzul ratiunii Este si cazul de fata In Romania unde nu functioneaza regula bunului simt, ar trebui cumva reglementat prin lege si , sa se opreasca acest mod de promovare Vor veni si vor spune ca se ingradeste dreptul omului la promovare ,dar oare dreptul poporului de a fi condus altfel unde este ?
  • +3 (3 voturi)    
    nea Sarbule! (Marţi, 22 mai 2012, 13:35)

    iulian-bz [utilizator]

    se pare ca ai ramas cu sechele dupa accidentul de la vanatoare,mai bine stai in banca ta,nu-l ataca pe presdinte,mai bine urecheaza-l pe tovarasul ginerica,care spre deosebire de tine are probleme hormonale,doreste sa se descarce in fata camerelor de luat vederi,prin teatre de razboi,prin studiouri tv.,in loc sa-l preocupe interesele economice ,luarea de masuri pentru stabilitate,strangere de fonduri la buget,crearea de noi locuri de munca ,el are o problema infantila aceea de a se razboi cu TB,sa-i arate cat de important este,nu se vede in schimb ca,procedand astfel,devine insuportabil chiar si pentru cei cativa simpatizanti scosi din case pentru modesta suma de 50 de lei,referitor la pozitia ghiocelului ar trebui sa ne da-ti o explicatie,eu unul am vazut ca-i plac alte pozitii cum ar fi ''pe la spate'' sau ''lingurita''!!!!
  • -3 (3 voturi)    
    PONTA (Marţi, 22 mai 2012, 13:59)

    alina [anonim]

    Eu sincer sper sa mearga Ponta. Discutiile care vor avea loc acolo nu-l privesc pe presedinte, sunt chestii interne care oricum nu stie el cu ce se mananca. Decat sa mearga si sa se uite in toate directiile si sa ne mai faca iar de cacao cu comportamentul lui "civilizat, mai bine sta frumos in banca lui.
    • +4 (4 voturi)    
      marga (Marţi, 22 mai 2012, 14:32)

      LIVIUS [anonim] i-a raspuns lui alina

      in cazul in care nu ai observat, suntem in campanie.
      de aceea, nesimtirea se vede diferit in functie de vectorul media care poarta stirea. base este defavorizat in acest caz. pe net gasesti filmul complet si vei fi surprinsa sa vezi comportamentul noului min de externe. cred ca a fost tratat bland in acest caz.
    • +1 (1 vot)    
      Base stie totul foarte bine (Marţi, 22 mai 2012, 18:06)

      diaspora [anonim] i-a raspuns lui alina

      Nu stie Base "cu ce se mananca"? Ha, Ha... Asta-i vulpoi batran. Pacat ca nu8 mai poate fi ales o data. Papitoiul de Ponta nu stie de cat una: jos Basescu. Ai auzit vreun proiect al lui de guvernare? Nimic doar campanie electorala. Tot schimba oameni pentru a-si organiza campanie.
  • +2 (2 voturi)    
    mandat (Marţi, 22 mai 2012, 15:31)

    iudi [utilizator]

    De la Academia Romana si pana la gradinita de copii din Garboavele, pentru noi romanii ramane o problema limba romana. Dovada Constitutia scrisa si interpretata dupa bunul plac. De altfel toate legile noastre sunt unt prost scrise dupa cum si noi vorbim intre noi si ne intelegem separat. Sirbu afirma ca :"premierul trebuie sa reprezinte Romania" iar in constitutie art. 80 alin.(1) spune ca "Presdintele Romaniei reprezinta statul roman...". Domnule Sirbu cine spune ca premierul trebuie sa reprezinte Romania? Dumneavoastra? Cine sunteti dumneavoastra sa-l mandatati/insarcinati pe premier cu aceasta (sarcina de) reprezentare, pentru ca in Constitutia noastra nu exista o asa prevedere. In alta ordine de idei, presedintele il mandateaza/insarcineaza pe premier sa formeze guvernul si nu cred sa fie pe undeva in constitutie vreo prevedere prin care premierul sa-l mandateze/insarcineze pe presedinte sa faca ceva.
    Parlamentul si presedintele sunt mandatati de popor prin vot universal iar premierul este desemnat/numit de presedinte si aprobat de parlament, cu alte cuvinte este mandatat/insarcinat de cele doua autoritati parlament si presedinte. Dar ce, ne mandatam unii pe altii intre noi? Asa faceti voi in USL? Se pare ca n-am trait de pomana, ci ca s-o vad si pe asta.
  • 0 (0 voturi)    
    Nu mai bateti campii referitor la Chciago (Marţi, 22 mai 2012, 16:44)

    din popor [anonim]

    Ministrul Marga, care de fapt este o persoana culta si apreciata, NU A TINUT NICI-UN DISCURS in fata Romanilor din Chicago. Discursul a fost al presedintelui, si ca urmare a unei intrebari din sala la care presedintele a raspuns, domnul Ministru Marga a fost invitat de catre presedinte sa completeze raspunsul. Deci, a fost doar un act de curtoazie din partea presedintelui, si o gaselnita a guvernantilor (girati de raporturile presei in dorinta de a veni cu ceva senzational) ca sa gaseasca nod in papura presedintelui. Speculatii ieftine!
  • +1 (1 vot)    
    Pe cand incoronarea lui Base? (Marţi, 22 mai 2012, 16:53)

    David [anonim]

    Eu cred ca USL-ul are in vedere, ca foarte curand, sa-l incoroneze pe Base la Cotroceni. Din doua motive: vor avea motive ca toata viata care i-a mai ramas lui Base sa dea vina pe el! Un Base in viata si vizibil este ratiunea de a exista a USL-ului prin care isi pot face jocurile de interese prostind poporul. Doi, astfel se pune capat disputei si Ponta poate merge linistit la Bruxelles sa-si da capacitatea maxima de co-pilot.
  • 0 (0 voturi)    
    Ghiocel (Marţi, 22 mai 2012, 19:30)

    cred [utilizator]

    Metafora cu floarea la care se refera individul este injositoare pentru acesta.Ghiocelul cu gingasia si puritatea lui simbolizeaza primavara, anotimpul trezirii la viata si al unui nou inceput.Cene propune in schimb ascensiunea acestei familii malefice....O noua restauratie comunista.Sper ca la alegerile din toamna Ponta si toata liota sa invete sa stea capra!!!!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by