VIDEO Victor Ponta pleaca in Afganistan pentru a vizita trupele: Daca Romania este considerata un partener de incredere pe plan extern, acest lucru se datoreaza militarilor romani

de Corina Ionel     HotNews.ro
Luni, 21 mai 2012, 17:58 Actualitate | Politic


Victor Ponta
Foto: Agerpres
Premierul Victor Ponta a plecat luni seara in Afganistan pentru a vizita trupele militare romanesti aflate in misiune. Vizita are loc in timp ce presedintele Traian Basescu se afla la summitul NATO impreuna cu ministrii Apararii si de Externe, iar vizitele in teatrele de operatiuni au fost pina acum apanajul presedintelui si al ministrului Apararii. In ultimele saptamini, Victor Ponta si ministrul Andrei Marga au spus in repetate rinduri ca Traian Basescu nu este singurul vector al Romaniei in chestiuni de politica externa, totul culminind cu declaratia premierului care spunea vineri ca "presedintele tarii merge in general in strainatate si nu reprezinta pe nimeni, decat pe el". Basescu a evitat pina acum sa dea o replica acestor atacuri.

Inainte de plecare, premierul a sustinut o declaratie de presa in care a dat asigurari ca Romania isi va respecta angajamentele. "Daca astazi, la Summitul NATO si peste tot pe plan international, Romania este considerata un partener serios si credibil, meritul principal revine militarilor romani care sunt acolo, intr-adevar, in prima linie si care si-au facut de fiecare data datoria cu o abnegatie si un profesionalism care ne-au adus multumirile si recunostinta partenerilor nostri internationali", a declarat Victor Ponta.

Principalele declaratii ale lui Victor Ponta inainte de plecarea in Afganistan:
  • Daca astazi, la Summitul NATO si peste tot pe plan international, Romania este considerata un partener serios si credibil, meritul principal revine militarilor romani care sunt acolo, intr-adevar, in prima linie si care si-au facut de fiecare data datoria cu o abnegatie si un profesionalism care ne-au adus multumirile si recunostinta partenerilor nostri internationali.
  • Vorbim foarte rar sau foarte putin despre militarii romani aflati in teatrele de operatiuni. De obicei vorbim doar cu ocazia unor tragedii.
  • Eu vreau sa merg sa le  spun inca o data ca sunt apreciati, ca avem aceasta recunostinta pentru ceea ce ei fac acolo si ca ne preocupa activitatea lor.
  • Dincolo de disputele politice interne, prezenta lor si activitatea lor dovedesc ca Romania are o armata profesionista, capabila, laudata de toti partenerii nostri.
  • Al doilea mesaj pe care vreau sa il dau este in special catre militarii care sunt acolo. Vreau sa cunosc care sunt problemele de zi cu zi cu care ei se confrunta, daca putem sa imbunatatim situatia lor de acolo, daca putem sa imbunatatim situatia familiilor lor ramase aici in tara.
  • Vreau, mai ales, sa discut si despre planurile lor de viitor. Cred ca acesti oameni, cand se vor intoarce, dupa ce si-au facut datoria in aceste teatre de operatiuni, trebuie nu doar sa primesca o decoratie, un grad, o multumire din partea autoritatilor romane, dar mai ales sa stie ca au un viitor aici in tara, un viitor in institutii publice, in armata romana, sau in alte
    institutii civile.
  • Al treilea mesaj este unul de seriozitate, de maturitate si de predictibilitate in ceea ce priveste Romania ca tara si angajamentele pe care noi ni le-am asumat. Nu sunt angajamentele doar ale unui presedinte, sau ale unui Guvern, sau ale unui regim politic ci sunt ale Romaniei si sunt sustinute si de presedinte, si de Guvern, si de toate fortele politice si repet, indiferent de disputele  care apar pe plan intern pe plan intern, dincolo de granitele tarii, Romania trebuie sa se comporte responsabil, trebuie sa isi respecte toate angajamentele si trebuie sa dovedeasca ca este un partener serios si credibil.
  • Voi transmite in numele Guvernului Romaniei multumirile, aprecierea pe care o am pentru militarii aflati acolo, pentru toata armata Romaniei.
  • Din motive de securitate, orice alte detalii cu privire la vizita le veti afla la momentul intoarceriii.


Premierul s-a intalnit recent cu secretarul general al NATO si a anuntat ca Romania isi va respecta integral obligatiile asumate anterior ca membru NATO, inclusiv in cazul operatiunilor din Afganistan, informeaza Mediafax.

La randul sau, presedintele Basescu a declarat, duminica seara, la Summitul NATO de la Chicago, ca este nevoie de solidaritate in randul tarilor NATO privind participarea la misiunea ISAF din Afganistan, punctand ca in timp ce unii isi sacrifica militarii in Afganistan, altii isi retrag trupe inainte de inchiderea misiunii si precizand ca nu doreste sa atace nicio tara, asa cum nu ataca nici puterea politica din Romania. Presedintele a aratat ca Romania desfasoara in prezent 1.040 de militari combatanti, 76 de jandarmi instructori si 23 de militari in misiunea EULEX a UE.

Presedintele a aratat ca Romania va ramane angajata in Afganistan pana la finalizarea retragerii misiunii ISAF a NATO, in 2014, iar obiectivul militarilor romani va fi consolidarea situatiei de securitate in zona Zabul, aria de responsabilitate a Romaniei.

Traian Basescu a mai adaugat ca, dupa incetarea misiunii NATO in Afganistan, prevazuta pentru 2015, Romania va participa financiar, timp de 3 ani, la asigurarea securitatii afgane, insa nu a precizat despre ce suma este vorba, informeaza Agerpres.

Ministrul de Externe Andrei Marga declarase, in urma cu o zi, ca Romania ar putea aloca 500.000 de dolari pentru finantarea fortelor afgane de securitate, decizia urmand sa fie anuntata la sectiunea dedicata Afganistanului in cadrul Summitului NATO de la Chicago.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.















5214 vizualizari

  • +91 (93 voturi)    
    Comment sters de user (Luni, 21 mai 2012, 18:01)

    Erasm [anonim]

    • +65 (69 voturi)    
      Mi-e greata! (Luni, 21 mai 2012, 19:42)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

      Asta a innebunit! Vrea sa-l bata pe Nastase la iesiri televizate si poporul roman la gradul de prostie si mizerie pe care le imprastie!
      Ponta e cel mai dizgratios om politic al momentului si va fi si cel mai ridiculizat om politic din istoria Romaniei. E o catastrofa umana, un amestec de populism si demagogie de cea mai joasa speta!
      • +11 (11 voturi)    
        Ponta = noul PAPAGAL (Marţi, 22 mai 2012, 5:39)

        Observatorul [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Nu regret decat un singur lucru - faptul ca porecla de "papagal" i-a fost data, pe buna dreptate, lui Geoana.

        Ponta are toate atributele unui "papagal". Este infumurat, populist, incoerent, agitat (desi incearca sa mascheze), arivist si care se baga in seama.

        La fel ca Emil Constantinescu, Cioroianu sau Geoana, Ponta exprima tipul politicianului carierist, marunt si demagog, care se trezeste dimineata, se uita in oglinda si isi spune multumit "sunt un om politic de anvergura".

        Ponta se baga in seama prea mult. Acum si-a pus camasa cu carouri ca sa arate ca e om de teren si a bagat o conferinta ca sa ii creasca vizibilitatea inainte de alegeri. Ma mir ca nu si-a suflecat si manecile, nevolnicul. Ca si celalalt papagal, Geoana, care isi punea sapca si trening-ul ca sa mearga prin uzine, desi nu dadea o ceapa degerata pe muncitori.

        Ponta este un nesimtit.
      • +6 (6 voturi)    
        bamblecul asta de tonta (Marţi, 22 mai 2012, 8:16)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        se crede intr-o tara parlamentara si nu semiprezidentiala, motiv pt. care traieste cu impresia ca e primul om in stat.
        in loc sa-si tina promisiunile (mincinoase de altfel, dupa cum se vede) de a face sa curga lapte si miere, se tine de aparitii televizate, plimbari ca cea pe care vrea sa o faca in afganistan, tipete de copil razgaiat "mamito, vleau io sa ma duc la europa in locul raului ala de base", intrigi fara vreun alt scop decat de a reinstaura partidul unic, asa cum isi doreste carpa kgb-sta de ilici si fartatii intre ale hotiei numita "capitalism de cumetrie", dupa cum tot tovarasul cu fata umana a denumit ceea ce au facut si fac nastasii, hrebenciucii, mitrenii si altii ca alde varanii.
      • +2 (2 voturi)    
        si acolo? (Marţi, 22 mai 2012, 11:46)

        curios [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        ce atributii are premierul in trupele din Afganistan??? in tzara poate vizita regimentul de garda (inteleg ca-i plange maseaua dupa onoruri militare cand se da jos din BMW sau cand iese la bratzaleta cu Daciada) sau pe Mazare primind onoruri de la Marina Militara, dar in afara tarii NU ARE atributii.
    • +43 (47 voturi)    
      Sper sa nu mai vina de acolo (Luni, 21 mai 2012, 20:18)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Erasm

      Avem primul-premier de paie de dupa '89. Ce teapa si-a luat Romania. Noroc ca Romanul se desteapta la alegeri deobicei, in al 12lea ceas.
    • +16 (16 voturi)    
      (neo)Comunistii (Luni, 21 mai 2012, 21:05)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

      Cat or mai suge vlaga din poporul roman astia? Cand oare o sa ne saturam de ei si sa refuzam sa mai existe in viata politica romaneasca?
    • +19 (19 voturi)    
      turistul ponta... (Luni, 21 mai 2012, 22:35)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

      ...a terminat treaba acasa, a pus un guvern competent care stie ce sa faca, toate chestiunile sunt aranjate, asa ca poate incepe activitatea care-i place cel mai mult: turismul.
      un veritabil gulitza, reincarcat; si ca intelect si ca educatie... trai neneaca pe banii babachii...
      poate-l ia si pe mazarica cu el, ca fac un cuplu ideal.
      • +7 (7 voturi)    
        si'a luat si (Marţi, 22 mai 2012, 9:23)

        fifica [anonim] i-a raspuns lui Lucky1

        pupaza cu el..
        pupaza dela rtv, pupincurica lui de servicu.

        vom vedea reportaje de reportaje, cu ponta in vesta de protectie, dand indicatii pe harti si ordine de lupta !

        forza ponta !
        ilici forever !
    • -17 (17 voturi)    
      e...toti politicienii vorbesc mult (Luni, 21 mai 2012, 22:36)

      jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

      unii din logan si prin supermarketuri, altii cu presa...sunt alegeri, ce te astepti?
    • +10 (10 voturi)    
      iti raspund (Marţi, 22 mai 2012, 0:28)

      florica [anonim] i-a raspuns lui Erasm

      ce sa munceasca?
      o hhalera intrata in politica prin tata socru (popa sarbu) pe care istoria va fi jenata sa-l mentioneze
      l-au sfatuit consilierii sa apara pe sticla cat mai des
      ca de facut oricum e incapail sa faca ceva
      drama e ca isi bate joc de banii si viata noastra
    • +7 (7 voturi)    
      Afganistan (Marţi, 22 mai 2012, 1:20)

      role super change [anonim] i-a raspuns lui Erasm

      Poate se pregasteste de alegeri prezidentiale...un candidat surpriza...Super!
    • +10 (10 voturi)    
      nu ati.... (Marţi, 22 mai 2012, 8:12)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Erasm

      ...inteles. A fugit rapid din tara, pentru ca a explodat nu stiu ce diploma din CV-ul lui "ala micu" de la PC (marele agricultor) si nu vrea sa il critice, pentru ca iar o sa il calce pe cap unii de pe la A3. Deja a luat-o in freza de cateva ori si nu da bine in campanie.
  • +85 (89 voturi)    
    omul ăsta pierde vremea, la propriu (Luni, 21 mai 2012, 18:08)

    domu [utilizator]

    ce caută executivul să viziteze trupele militare???
    ăsta se uită în oglindă dimineața și crede că e președinte, că altfel nu îmi explic comportamentul lui.
    • +55 (57 voturi)    
      acolo sunt niste reguli clare (Luni, 21 mai 2012, 20:06)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui domu

      ma-ntreb daca o sa-l primeasca. acolo, exceptand militarii, ca civili nu au atributii acolo decat ministrul apararii si comandantul fortelor armate.in mod normal, conform usuantelor, n-ar trebui sa i se permita sa intre in cazarma.
      in schimb vad la tv ca basescu e rau si ponta este isus care le rezolva pe toate. oameni buni, peste un an cu asta premier o sa-i invidiem pe unguri cu Orban al lor. asta e mai rau si daca o sa controleze parlamentul ne-am ars. nu este normal ce se intampla si vad ca nimeni nu ia atitudine... deja devine ingrijorator...
      • +10 (10 voturi)    
        cine i-a dat mandat ? nasul lui de la SRI? (Marţi, 22 mai 2012, 2:36)

        ileana [anonim] i-a raspuns lui sucaa

        Parca stiam ca orice deplasare intra intr-o anumita reglementare. Oare s-a mai vazut sa aiba cineva initiativa in absenta comandantului fortelor armate, a sefului de stat major ???....
        Asta e prea de tot si vom afla raspunsul curand... Deocamdata vad doar TV pline de figuri de care uitasem: Dan ioan Popescu, Hrebe, Nastase are initiative zilnic (revine cornul cu lapte in alta forma), vad tot felul de " guru" precum: Bogdan Ficeac care iti tine la televizor cursul de Tehnici de manipulare (nu-l stie pe dinafara, citeste de pe foi)...
    • +16 (16 voturi)    
      Ponta,vataful rusilor.Usor de manipulat! (Luni, 21 mai 2012, 21:13)

      Manu de la Vrancea [anonim] i-a raspuns lui domu

      Eu cred ca Romania are doua administratii.Una constitutionala prin voturile oamenilor si una condusa de un Prim Ministru retardat si teribilist.
      Se vede ca nu cunoste nimic. Imi inchipui cum va putea arata Romania,condusa de Ponta si Antonescu? Or Romania nu mai are romani,or
      romanii nu mai dau doi bani pe tara lor. Acesti
      satrapi scoliti in coclaurile bolsevismului rusesc,
      doreste sa puna tara la brelocul lor si voua dragilor
      romani va si place!!
    • +2 (2 voturi)    
      in visele usl (Marţi, 22 mai 2012, 15:03)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui domu

      deja a fost manarit referendumul prin care devenim republica parlamentara si drept urmare tontolica e no.1 in stat.
  • +85 (87 voturi)    
    :)))) (Luni, 21 mai 2012, 18:25)

    zizi_m [utilizator]

    Pai daca apar poze cu Base care o arde vesel cu Obama pe la summit-uri Nato, el ce sa faca?

    Sa recunoastem, pt. prima data dupa revolutie avem un PM penibil ...
    • +63 (63 voturi)    
      strategii (Luni, 21 mai 2012, 19:06)

      sindbad [anonim] i-a raspuns lui zizi_m

      vrea sa relativizeze complet relatia lui basescu cu parghiile pe care pe care le detine.

      strategii de scandalagii securisti (pe care le-a folosit si base).

      modelul e ceata totala si lupta continua cu basescu, ca sa nu se vada incompetentele pana in noiembrie.

      eu sper totusi ca lumea sa iasa in strada si pe motivul votului uninominal pur intr-un tur, este un abuz mai mare decat alegerile comasate x 10.

      uitati-va la Oprescu acum la locale: nici nu se sinchiseste sa vina la vreo dezbatere, uninominal pur e aur pentru nesimtiti.
    • +42 (42 voturi)    
      omul are infantilism regresiv caracterizat prin (Luni, 21 mai 2012, 20:17)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui zizi_m

      1. polarizarea, tendinţa de a vedea toate lucrurile ca fiind bune pentru USL ori rele pentru USL
      2. personalizarea, tendinţa de a vedea totul în jur ca având legătură cu propria persoană
      3.abstractizarea selectivă, concentrarea pe un detaliu şi ignorarea contextului ca de
      exemplu: persoana care suferă o dorinţă sexuală diminuată atribuie un interes deosebit de
      preocupat pentru implinirea profesională, statut care ar îngradi-o moral să se concentreze pe
      aspectul sexual ce o distrage din preocupările prioritare.
      4.diminuarea, incapacitatea de a accepta criticile celorlalţi
      4.catastrofizarea, gânduri extreme negative, a exagera impactul negativ al unei
      situaţii ca de exemplu: dorinţa sexuală redusa poate conduce la suferinţe extreme care i-ar modifica existenta-ex.dorinta de a participa in locul lui Basescu acolo unde nu ii este locul!
      Daca tulburare mintala dureaza cel putin sase luni de mandat si presupune existenta a doua sau mai multe simptome dintre urmatoarele: idei delirante,halucinatii, dezorganizarea vorbirii, comportament profund dezorganizat sau catatonic, simptome negative e clar schizo !!!! e clar ?USL , luati-l acasa ....
      • +4 (4 voturi)    
        infantilism (Marţi, 22 mai 2012, 9:20)

        fifica [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        precoce este diagnosticul exact :)
  • +54 (56 voturi)    
    multumim d-le ponta (Luni, 21 mai 2012, 18:33)

    banbina [anonim]

    se pare ca vom avea o zi de pauza in ce priveste declaratiile belicoase.d-nul ponta merge pe un teren de razboi sa-si incarce bateriile.
    • +47 (49 voturi)    
      Poate crapa (Luni, 21 mai 2012, 19:20)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui banbina

      pe acolo!
      Apropo, se organizeaa f'un raliu?
      Copilotu' cui va fi tontul?!
    • +41 (41 voturi)    
      poate... (Luni, 21 mai 2012, 19:22)

      horia1962 [utilizator] i-a raspuns lui banbina

      ramane pe acele meleaguri...poate se face taliban...iar de incarcat isi poate incarca fundul cu plumb..asa sa ne ajute d-zeu..
    • +18 (18 voturi)    
      te inseli! (Luni, 21 mai 2012, 21:45)

      iulian-bz [utilizator] i-a raspuns lui banbina

      trupe speciale, ale varanului Felix,cele de comando USLa ale Irealitatii,echipate corespunzator,cu blid pentru micul dejun,cu lingurita speciala pentru desert purtand in permanenta un sul de hartie igienica asupra lor se indreapta spre campul de lupta de unde vor transmite live momentul avansarii in grad de erou al muncii socialiste,a indeplinirii visului sau din fasa,acela de a fi numit PM si a face si el poze cu soldatii,sa fie mandru,sa le arate dusmanilor ca este si el fotogenic,ca nu se teme de gloante,de obuze sau rachete,prima transmisie este in jurul orelor 7 a.m.,pana ii gasesc costumul de camuflaj,pana fac reporterii atmosfera de teatru de razboi,pana instaleaza Gadea,Ciutacu si Badea cortul de campanie,nu-i o misiune prea usoara,nu zic de strategia cu intratul in direct al viitorului presdinte Adormescu direct prin firul rosu,fara prompter!!!
  • +50 (50 voturi)    
    ! (Luni, 21 mai 2012, 18:33)

    dan [anonim]

    Sper sa nu-si uite pampersii.
  • +51 (51 voturi)    
    Inversare... (Luni, 21 mai 2012, 18:35)

    M P [anonim]

    pai si cine ii tine locul in Guvern? Presedintele?
  • +44 (44 voturi)    
    Pe cand in vizita la arieni? (Luni, 21 mai 2012, 18:38)

    Traian Ponta [anonim]

    In Romania nu mai este nimic de facut de Ponta nu mai poate sa doarma noaptea de grija unde mai poate sa mearga. Se duce in Afganistan si cu siguranta ca lider Maximo al Europei se va cere si pe Luna pentru o intalnire cu arienii ca nu cumva sa distruga planeta. Ii va asigura cu siguranta ca Romania o va distruge el in nici 6 luni iar restul va fi distrus de prietenii sai socialisti din alte tari. Eu cred ca el merge de fapt la un raliu iar in PhotoShop este pregatita poza cu soldatii romani!!
  • +64 (64 voturi)    
    Doua intrebari (Luni, 21 mai 2012, 18:46)

    Rezon [utilizator]

    1) Ponta, pe cine reprezinti tu in Afganistan?

    2) Ponta, ai facut armata?
    • +14 (14 voturi)    
      raspuns (Luni, 21 mai 2012, 21:40)

      Vlad-I [utilizator] i-a raspuns lui Rezon

      Daca era dupa mintea USL, de mult am fi tradat aliatii ca sa cadem bine populatiei care se uita la OTV si telenovele.
  • +63 (63 voturi)    
    insh'Allah (Luni, 21 mai 2012, 18:47)

    marineru [anonim]

    ma bazez pe gandirea creativa a talibanilor
    • +6 (6 voturi)    
      As.... (Marţi, 22 mai 2012, 8:48)

      Ronin [utilizator] i-a raspuns lui marineru

      ...crezi ca-i lasa rusii? Asta e mai valoros pentru ei in viata....
    • +4 (4 voturi)    
      Marinere, premiul I cu coronita pentru (Marţi, 22 mai 2012, 9:58)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui marineru

      cel mai bun comentariu. M-ai binedispus pentru tot restul zilei. Multumesc.
  • +47 (47 voturi)    
    Hai ma Tonta (Luni, 21 mai 2012, 18:47)

    je [anonim]

    Economia romaniei duduie, si tie iti arde de vizite?

    Sa inteleg ca creste PIB-ul ca Praslea cel Voinic, si tu nu mai ai la ce lucra in tara?


    Am impresia ca tu si Chuky faceti echipa perfecta la somn.
  • +48 (48 voturi)    
    a uitat un "si" (Luni, 21 mai 2012, 18:47)

    gigi [anonim]

    "[...] acest lucru se datoreaza SI militarilor romani".. omul asta ne face praf ca imagine si credibilitate...
  • +60 (60 voturi)    
    e in campanie electorala (Luni, 21 mai 2012, 18:52)

    EugenC [utilizator]

    a bifat pensionarii,
    a bifat bugetarii
    acum bifeaza militarii...
    va urma
    • +10 (10 voturi)    
      + (Luni, 21 mai 2012, 21:20)

      nam [anonim] i-a raspuns lui EugenC

      a bifat si presa, era ceva cu scutirea de taxe pe drepturile de autor
  • +45 (45 voturi)    
    in conditiile (Luni, 21 mai 2012, 19:03)

    mercedes [utilizator]

    in care in moment umbla cu capul in nori, risca sa calce pe un teren minat in Afganistan.
  • +52 (52 voturi)    
    inepuizabilul Ponta (Luni, 21 mai 2012, 19:06)

    leopold [anonim]

    Unora li se pare penibil,dar baiatul are deja o problema de hiperactivitate datorata euforiei victoriei obtinute.Stati linistiti,in curand va obosi.
  • +48 (48 voturi)    
    Il ia si pe prezident antenescu? (Luni, 21 mai 2012, 19:07)

    Adriana [anonim]

    O ia si pe daciana ? pe voiculescu ?Reporterii de la antene merg si ele ?merge si gadea,badea isterica grecu ....Parerea mea ar di bine sa ramana de tot acolo..............
  • +50 (50 voturi)    
    trai pe vatrai (Luni, 21 mai 2012, 19:10)

    adv [anonim]

    Mai o conferinta de presa, mai un control, mai o flegma indirecta catre popor, mai un audit cu tema " sa vedeti ce au furat/ tampiti sunt altii", mai un pic de lobby electoral in calitate de prin minstru
    ( functionar al statului), mai un Afganistan si iar un talk show ,apoi participarea la Jocurile Olimpice la Londra, conferinta de presa, o mediatizare intr-un caz umanitar, talk show, plimbare cu pluta, o diversiune( poate reusim sa ne substituim tuturor institutiilor statului ca partid unic), apoi vine vacanta si alegerile ...uraa - fuse ,fuse si se duse!

    Sincer, pe tine, Mr Ponta, te-ar avantaja un stadiu de pregatire de vreo jumatate de an in Afganistan, poate iti vine mintea la cap. Si poate cine stie, primesti si o diploma sa ti-o pui in rama pe perete acasa. Ca e in trend!
  • +46 (46 voturi)    
    penibil (Luni, 21 mai 2012, 19:12)

    nasuq [anonim]

    asta era prioritatea acum? sa ma ierte Dumnezeu, soldatii si'au facut treaba, dar omul asta sta numai la televizor sau preocupat de userii neautorizati care intra in nush ce program, de ce se va intimpla in 2013 sau de angajat cunostinte si facut cadouri fara o gindire prealabila. ah, si mai era si cine ajunge al CE in iunie, ca vrea si el la masa un papa bun sa dea un zambet pe la autoritatile europene.
    eu acum inteleg ca e in campanie dar primul ministru in primul rind trebuie sa faca treaba....o sa il regretam pe Boc. si bine a zis cineva: 'mai multa benzina in motor decit in claxon' ...si nimiv
  • +57 (57 voturi)    
    Gresit! (Luni, 21 mai 2012, 19:13)

    cristi [anonim]

    Daca Romania e tratata cu respect azi e mai ales din cauza politicii promovate de Basescu si MAE! Amintiti-va atitudinea lui Tariceanu cu retragerea trupelor pentru a mai castiga voturi! Amintiti-va de vizita lui Geoana la Moscova! De Ponta ce sa mai zic!? Pana ieri Romania era izolata iar USL spala rufele la Bruxelles....Halal om mai avem in fruntea Guvernului! O sa ne iasa pe nas pana in toamna!
    • +11 (11 voturi)    
      Corect (Marţi, 22 mai 2012, 4:34)

      Ardeleanul [anonim] i-a raspuns lui cristi

      Exact cum ai spus tu, consecventa si participarea fara echivoc a Romaniei ca partner pe care te poti baza si care nu te-a lasat cu buzele unflate in Iraq sau Afganistan a facut din Romania un partener credibil (toate datorita orientarii 100% catre SUA si Anglia a lui Basescu). In momentele in care multi aliati au plecat repede din Iraq si cand SUA avea nevoie de cati mai multi aliati - Romania si-a facut pe deplin datoria si asta se vede prin faptul ca Basescu are usele deschise in SUA.
      Daca era dupa Tariceanu' plecam in momentele cele mai delicate pt SUA (lucru care ne descalifica).
  • +40 (40 voturi)    
    Da, (Luni, 21 mai 2012, 19:27)

    gigel [anonim]

    Sunt total de acord cu Ponta, Sa plece si sa ramina acolo.
  • +43 (43 voturi)    
    USL: coerenta si armonie (Luni, 21 mai 2012, 19:34)

    Le Grand Bleu [anonim]

    Pai cum mey ponta, il contrazici pe domnul tericeanu, care vroia sa retraga trupele din Irak si Afganistan?
  • +21 (21 voturi)    
    calatorie sprancenata! (Luni, 21 mai 2012, 20:22)

    wolf72 [anonim]

    sa-ti ramana oasele pe acolo ma prostovane.
  • +26 (26 voturi)    
    guvernare la TV (Luni, 21 mai 2012, 20:23)

    dadan [utilizator]

    defect profesional.... se crede mereu intr-un studio de stiri....ori are contract cu unele televiziuni sa furnizeze zilnic cate un breaking news (poate cu Sebi) ori si-a gresit cariera si trebuia sa se faca crainic TV.....dar la o emisiune de-aia penala gen Capatos sau Badea
  • +25 (25 voturi)    
    pe acasa? (Luni, 21 mai 2012, 20:27)

    cristian [anonim]

    de cand te-ai trezit cu functie importanta, tot pe drumuri esti. mai stai si pe acasa, ca aici sunt problemele ce trebuie rezolvate
  • -23 (29 voturi)    
    postaci (Luni, 21 mai 2012, 20:32)

    Itanhanga [anonim]

    Cred ca sunt 2-3 postaci care isi tot schimba numele si isi dau note unul altuia .penibil
    • +12 (12 voturi)    
      da (Luni, 21 mai 2012, 21:00)

      Nicolae Kidman [utilizator] i-a raspuns lui Itanhanga

      cei doi postaci sunt bombonel şi voiculescu, care-şi mai schimbă nick-ul în ponta, antonescu, iliescu, marga, tăriceanu şamd.
    • +12 (12 voturi)    
      categoric (Luni, 21 mai 2012, 21:33)

      flo [anonim] i-a raspuns lui Itanhanga

      asta pentru ca esti obisnuit sa te uiti prea mult pe antene si realitati, unde practica asta e regula. Probabil fiind ocupatia ta principala pe acele site-uri...

      Aici mai citesc si oameni normali, care nu sunt spalati pe creier.... si care isi spun direct opinia.
    • +12 (12 voturi)    
      Matematic vorbind (Luni, 21 mai 2012, 22:55)

      Rezon [utilizator] i-a raspuns lui Itanhanga

      Esti in eroare. Ar trebui sa fie cel putin 63 (numarul maxim de voturi + primite de un comentariu la acest articol. Poti sa-l intrebi si pe Mang, ca e bun la aritmetica.

      Mai degraba e vorba de cateva zeci de cititori care se distreaza de minune cu Premierul jucator.
    • +12 (12 voturi)    
      asa e (Luni, 21 mai 2012, 23:18)

      math [utilizator] i-a raspuns lui Itanhanga

      .... bine ca ai observat. rasturnacul este plin de bune intentii si energie populara. Cu el la carma si cu Voiculescu la butoane vom avea realizari de neuitat.

      Tara e distrusa de mafia portocalie incompetenta si pentru a mai salva cate ceva trebuia neaparat sa mergem in Afganistan.

      In 6 luni salvam tara, in urmatorii 4 ani vom depasi Grecia ca nivel de trai si lungime a plajelor, in urmatorii 8 ani vom avea autostrazi suspendate in toate capitalle de judet. Noi nu ne lasam indusi in eroare de Hotnews si postacii lor (trei bucati).
  • +11 (11 voturi)    
    ponta (Luni, 21 mai 2012, 20:55)

    goodfellow [anonim]

    ...daca intr-adevar pleaca pentru ce declara ar fi minunat...dar , de fapt pleaca pentru altceva...echipa usl doreste izolarea presedintelui in prerogativele sale de politica externa, pt a-l forta sa "iasa" din joc...ori prin demisie ori prin suspendare , daca dl Basescu ar face vreo greseala in plan constitutional - de fapt presedintele este fortat sa greseasca...doar n-o sta antonescu pe tusa pana-n 2014 - scrutinul electoral va fi un test pentru maturitatea electoratului - daca va vota oferta goala a celor care doar acuza la nesfarsit - mergem in jos...daca alegatorii o sa dea de furca politicienilor demagogi mai avem sanse...
  • -10 (10 voturi)    
    Pentru ce Hotnews ... (Luni, 21 mai 2012, 20:56)

    utug [anonim]

    Sondaj de opinie in Statele Unite:
    69 % cer NATO sa plece din Afghanistan.
    Hollande retrage trupele pina la sfarsitul 2012.
    Daca Romania ar avea cu adevarat ceeace se cheama parlament l-ar fi convocat pe dl Ponta pentru o audiere.
    Pentru ce Hotnews nu initiaza un sondaj de opinie cu privire la ramanerea militarilor romani in Afganistan ?

    Support in U.S. for Afghan War Drops Sharply, Poll Finds
    http://www.nytimes.com/2012/03/27/world/asia/support-for-afghan-war-falls-in-us-poll-finds.html?_r=1

    The survey found that more than two-thirds of those polled — 69 percent — thought that the United States should not be at war in Afghanistan. Just four months ago, 53 percent said that Americans should no longer be fighting in the conflict, more than a decade old ...
  • +17 (17 voturi)    
    !!! (Luni, 21 mai 2012, 20:59)

    neo [anonim]

    Sa mor de nu, imi iubesc conationalii din ce in ce mai mult. Ba, ce comentarii am citi mai sus, rad ca de cele mai tari bancuri. Ba baieti, va felicit pe toti, suntem tari, umorul cred ca trebuie sa fie arma noastra secreta. Sa moara frantujii de ciuda, Trebuia sa vina Ponta, Antonescu si Copilu (nu mai stiu cum ii zice) ca sa ne regasim filonu. Nu a murit degeaba Nicu Constantin, Puiu Calinescu, Jean, Dem si ceilalti... Va pup!
    • +1 (3 voturi)    
      i agree (Marţi, 22 mai 2012, 0:36)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui neo

      same here...
  • +13 (13 voturi)    
    Ce tot face dl. PM (Luni, 21 mai 2012, 21:12)

    Eu [anonim]

    Da' bucalatul asta cand munceste? De dimineata pana seara e la teveu.
    Dimineata cu POSDRU ul despre care nu stie absolut nimic ( da cu cifrele sa impresioneze lumea, dar nu spune ca la asa zisul salariu de 10000 euro se mai adauga si 8000 euro toate taxele la stat) iar mai tarziu e ocupat de trupele romane.
    Mai bine ar munci, macar de la 8-16 sau 9-17.
  • +12 (12 voturi)    
    De ce anunta? (Luni, 21 mai 2012, 21:18)

    mircea [anonim]

    De obicei,vizitele unor sefi de stat sau guvern in Afganistan,sunt anuntate dupa efectuarea acestora.Asta din motive de siguranta .Ponta creaza probleme suplimentare soldatilor romani din Afganistan.Sa speram ca inconstienta lui Ponta nu va duce la ranirea sau uciderea vreo-unui soldat.
  • +10 (10 voturi)    
    O vizita la Baku pt. Eurovizion (Luni, 21 mai 2012, 21:18)

    Tip top [anonim]

    Ar fi bine sa mearga si acolo sa o sustina pe reprezentanta noastra ,nu!!
  • +13 (13 voturi)    
    Ponta in Afganistan (Luni, 21 mai 2012, 21:20)

    alma [anonim]

    Ce treaba are seful Guvernului cu Afganistanul. Oare acest domn, aparut pe nepusa masa in fruntea executivului, are habar de ce trebuie sa faca in aceasta functie? Cred ca nu. Cred ca, de fapt, nu vrea decat sa faca tot felul de lucruri care i-ar putea aduce capital electoral. Gresit. Fac parte din categoria celor care au crezut acest lucru pana la momentul la care acest Ponta a devenit prim ministru. Dupa ce a devenit prim ministru, Dumneazeu cu mila. Vaide capul lor si vaide capul romanilor.
  • +6 (6 voturi)    
    . (Luni, 21 mai 2012, 21:29)

    gonzi [anonim]

    se va supraincalzi in curand baiatu'
  • +9 (9 voturi)    
    calcarea in strachini (Luni, 21 mai 2012, 21:38)

    Socrates [anonim]

    Ponta,

    sper sa continui si pe acolo sa faci ce stii tu mai bine - sa calci in strachini.
    Mai ales in alea pe jumatate ingropate si din care ies multe fire.

    Multumim anticipat.
  • +13 (13 voturi)    
    Ciudat... (Luni, 21 mai 2012, 21:54)

    TK9 [utilizator]

    De vreo 10 ani de cind e deranjul cu Afganistanul am tot citit in presa despre politruci europeni si americani de rang inalt care "AU FOST IERI" intr-o vizita fulger pe-acolo.

    Ponta e primul (de care stiu eu) a carui vizita e ANUNTATA DINAINTE.

    Sa nu-i cauzeze...
  • +10 (10 voturi)    
    Nu va fie teama,Ponta nu se mai untoarce! (Luni, 21 mai 2012, 21:58)

    dumitru vaduva [anonim]

    In 1989,in ianuarie,am avut o premonitie,cum ca Ceausescu in anul respectiv,va muri si asa s-a intamplat .Acuma am avut din nou o premonitie,cum ca Ponta nu se va mai intoarce din calatoria in Afganistan.Nu stiu ce se va intampla,dara asta e premonitia si cu toate ca nu sunt unul care doreste moartea cuiva,cred ca ,daca ea.premonitia se implineste,tara va scapa de un nebun. Chiar si cu useleul la putere,dar fara Ponta,pentru ca acest om este bolnav psihic. Uitati-va cum reactioneaza.El crede ca plecarile in strainatate sunt un scop in sine si au rolul sa-l inalte pe calator si sa-i ridice prestigiul de mare conducator.El crede ca daca nu pleaca,este desconsiderat de lume,pe cata vreme ,daca se duce in Afganistan,toate ziarele si toate televiziunile lumii vor scrie si vor vorbi despre el si despre isprava pe care a facut-o. Asta e omul si atat il duce pe el mintea.El crede ca daca guvernul Ungureanu a cazut,este numai meritul lui de mare strateg si de mare comandant,precum Che Guevara.El uita cum a murit ca un caine acel criminal in masa.care este idolul lui.Dar nu conteaza,Ponta se afala in lumea lui ireala si vorbeste din ale lui,din fantasmale care-i bantuie mintea. Acest individ poate deveni periculos in nebunia lui,pentru ca plecarea lui in Afganistan este o actiune complet necugetata. Ce e el sa mearga acolo? Basescu este comandantul suprem al armatei,el fiind indreptatit sa imbarbateze ostasii. Ponta ,in ce calitate o face? Primul ministr are cu totul alte atrbutii. Dar,asta e.Sa speram ca premonitia mea se va implini si lumea,tara si scena politica romaneasca va scapa de acest nebun.Asa sa ne ajute Dumnezeu.
  • +12 (12 voturi)    
    Adio, tovarashi, avem internet acu' (Luni, 21 mai 2012, 22:19)

    Le Grand Bleu [anonim]

    Uslashii astia au criticat tot ce a facut guvernul Boc, nu pentru ca nu era bun ci pur si simplu pentru ca era Boc, si prezumtiv Basescu in spatele lui. Au fost coerenti cat timp au avut un tel comun: jos Boc, jos Basescu. Acum c-au ajuns la putere, parca nu tot e asa de rau precum clamau dar le lipseste un tel precis, ca program n-au si nici n-o sa aiba, ori alte teluri reformiste majore care sa ne apropie de Europa. Si daca teluri nu e si nici program nu e, nci coerenta nu e si fac imprastiat pe toate canalele media, ca sa se zapaceasca romanul, sa i se faca lehamite si sa nu-l mai intereseze, ca pe vremea lui nea tase & ilici.
  • +10 (10 voturi)    
    Drum bun, cale batuta..... (Luni, 21 mai 2012, 22:26)

    Figurant [anonim]

    Acum am inteles de ce apar toti nimic"stri si urla vrute si nevrute la tembelizor.
    Astia nu guverneaza tara ci fac figuratie!
    De aceea nu conteaza ce ministrii au fost numiti, nu conteaza ce minciuni spun, nu conteaza ca un audit nu se face in 3 zile, nu conteaza ca un contract nu se renegociaza in 3 zile, nu conteaza ca UE a afirmat ca nu s-a luat nici o hotarare in ceea ce priveste POSDRU, nu conteaza ca au afirmat ca nu politizeaza administratia si nu mai prididesc cu numirile. ...
    Incetati cu minciunile pentru ca nu mai suntem cei de acum 20 de ani.
    Figurantilor, in Europa e criza, Grecia se scufunda, Spania este la un pas, in SUA este recesiune, euro s-a dus la deal, petrolul creste...
    Nu va vrem la TV , nu va vrem in Afganistan ci la guvernare pentru ca de fapt voi ati platit sa ajungeti acolo. Supravegheati deficitul, inflatia si lasati maimutarelile.
  • +12 (12 voturi)    
    Icredibil (Luni, 21 mai 2012, 23:05)

    cred [utilizator]

    Va dati seama ce a visat asta toata viata lui!!! Nu mai stie cum sa- l copieze pe presedinte in tot ce a facut si face acesta.Omul nu este in toate mintile cu aceasta obsesie.Situatia este mai grava decat neam asteptat.Face-ti o analiza lucida si ve-ti comstata ca aceasta combinatie Ponta+Antonescu+Voiculescu avand toti aceiasi obsesie lucrurile pot lua o turnura incredibila.
  • +11 (11 voturi)    
    daca pana acum (Luni, 21 mai 2012, 23:53)

    visio [anonim]

    credeam despre ponta ca este prostul prefacut, imi dau seama ca este chiar prost; mai prost chiar decat antonescu; prezenta militarilor in campuri de lupta, pot fi si alte campuri (pe care ii bate ponta), se datoreaza politicii externe, tratatelor initiate de Presedentie si MAE si ratificate de Parlament..
    una din doua: ori ponta este omul lui basescu si are menirea sa distruga usl, ori este chiar atat de prost incat doarme pe el 24/24....
    ps. ar trebui verificat si cv-ul lui pontache sa vedem ce "erori" contine...
  • +9 (9 voturi)    
    patetic...cata ipocrizie (Luni, 21 mai 2012, 23:58)

    zsolt [anonim]

    Un lucru este clar...lui Ponta ii place sa se plimbe; dupa intoarcerea din Afganistan mai sta putin si pleaca la Jocurile Olimpice, tot pe banii statului.

    Munca putina, multe declaratii si plimbari = Ponta

    De banii calatoriei in Afganistan mai bine le-ar da o prima soldatilor iar banii pentru plimbarea la JO sa-i dea sportivilor.

    Ce sa zic...o sa dea pe spate soldatii cand o sa-l vada pe Ponta....Ponta si Antonescu sunt disperati sa apara zilnic la TV...oare ei nu stiu ca daca vezi un lucru prea mult ajunge sa-ti displaca.

    Cu ce au gresit romanii de au asemena clasa politica?
    • +4 (4 voturi)    
      cum cu ce? (Marţi, 22 mai 2012, 12:02)

      geo [anonim] i-a raspuns lui zsolt

      cu votul
    • +1 (1 vot)    
      to be or niet? (Marţi, 22 mai 2012, 13:04)

      hamlet in hamleti armani [anonim] i-a raspuns lui zsolt

      daciada... sau ..olimpiada?
  • +10 (10 voturi)    
    Inconstienta (Marţi, 22 mai 2012, 0:06)

    nic [anonim]

    Asa ceva nu se anunta cu trambite si surle, se face discret.
    Ponta este un iresponsabil ce o sa creada cei din Europa? acolo te duci intro tara periculoasa, si daca nu se mai intoarce?
    A-ti inebunit de tot fratilor, va orbit puterea, a avut dreptate Base cand a spus ca este un iresponsabil.
    Asta este greseala vetii lui.
  • +10 (10 voturi)    
    mars, domnu'! (Marţi, 22 mai 2012, 0:34)

    NL [anonim]

    Sa ne amintim ca partenerii dvs. de coalitie (USL), recte Tariceanu si ministrul apararii de la vremea respectiva, ar fi vrut sa retraga fortele armate din Afganistan.
    Deci, nu ne e rusine ca acum sa-i bagam in fata pe cei pe care odinioara voiam sa-i retragem (in spate)? Raspuns corect: nu, nu ne e rusine, noi sintem de la USL.
    • 0 (0 voturi)    
      mars, domnu' (Miercuri, 23 mai 2012, 16:40)

      misa [anonim] i-a raspuns lui NL

      Corect! Dar ganditi-va ca asta o sa fie la putere inca 4 anisori..cred ca ne va spune in direct la TV, mars la cotet si nu mai carai.. ca te tai..
      Doamne, de ce ai lasat sa traiasca si sa ne conduca prostul asta??? De ce nu ii dai, ce merita?
  • 0 (0 voturi)    
    Militarii romani (Marţi, 22 mai 2012, 1:45)

    Sar Castic [utilizator]

    Cu tot respectul pentru ei, din pacate nu au o reputatie cu totul buna.

    Poate in actiune sint OK - nu am relatari, dar am discutat cu un amic, fost soldat in British Army. In Irak erau numiti 'lacustele'. Erau bazati intr-o baza comuna cu militari britanici, italieni si americani. La micul dejun, daca nimereai dupa 'lacuste', nu mai mincai...

    Un fapt poate minuscul, dar care lasa o impresie negativa.

    Poate o educatie in acest sens inaintea deplasarii in misiune...
  • +8 (8 voturi)    
    haha (Marţi, 22 mai 2012, 2:03)

    cipri_ [utilizator]

    Nu l-a luat Base pe Ponta cu el la summitul NATO, asa ca s-a gandit, bine hai ca tot o sa ies in evidenta, si hopa fuge sa viziteze soldatii din afghanistan :)
  • +7 (7 voturi)    
    In loc sa vada de treburile tari umbla hai hui.... (Marţi, 22 mai 2012, 8:05)

    icu [utilizator]

    D-ul Ponta da dovada de imaturitate politica cu excursiile lui in Afganistan , ai carei conducatori sant plecati in SUA !!!!!!!!!!! Asta este un ,,aventurier--politic" impreuna cu Crin Chiulangiul si dupa cum se vede o sa duca tara de rapa , dupa ce apucaturi are prin declaratii si comportament , lucru care este urmarit atent in exterior.............
  • +6 (6 voturi)    
    Doamne! (Marţi, 22 mai 2012, 8:39)

    GHEORGHE [anonim]

    Fa o minune!
    • +4 (4 voturi)    
      Basescu este de vina... (Marţi, 22 mai 2012, 11:52)

      Pink Panther [anonim] i-a raspuns lui GHEORGHE

      Eu cred ca Basecu i-a intins la Ponta o capcana.

      I-a povestit ca in Afganistan tocmai se desfasoara un circuit pentru iubitorii de adrenalina.

      A omis ceva: vehicolele sunt tancuri, TAB-uri, transportatoare de trupe,....
  • +10 (10 voturi)    
    ocupat rau (Marţi, 22 mai 2012, 8:53)

    Ana [anonim]

    Foooarte ocupat domnul prim ministru, bunicul spunea: "sa te fereasca Dumnezeu de vrednicia prostului".
  • +2 (2 voturi)    
    :) (Marţi, 22 mai 2012, 15:19)

    unnene [utilizator]

    poate se intalneste cu SSED pe acolo :D
  • 0 (0 voturi)    
    Victor Ponta pleaca in Afganistan (Miercuri, 23 mai 2012, 15:42)

    misa [anonim]

    in calitate de ce pleaca asta in Afganistan sa vada militarii? asta nu cumva isi depaseste atributiile? se crede presedinte? nu avem acolo ambasadori nu avem un presedinte, de ce mai trebuie si un premier? ce sa faca? uite cum a pus-o de un drum international..o fi finantat din taierile de salarii de la bugetarii la care nu s-a aplicat, prima data acesta taiere??? si cati banuti i-or fi fost alocati pt aceasta deplasare ilustrului domn? probabil ca nu serveste la masa decat paine cu ceapa.. ca sa faca economie..
    Poate calca pe vreo bomba sa vina cu picioarele inainte! Doamne ajuta!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by