VIDEO Traian Basescu, despre varianta in care Guvernul Ponta nu ar trece de Parlament: Ar fi un dezastru sa prelungim criza politica

de I.R.     HotNews.ro
Sâmbătă, 5 mai 2012, 20:21 Actualitate | Politic


Presedintele Traian Basescu a declarat sambata seara, referitor la posibilitatea ca guvernul lui Victor Ponta sa nu treaca de Parlament, ca prelungirea crizei politice ar reprezenta un dezastru pentru Romania. El a facut aceste declaratii reporterilor aflati in hypermarketul unde seful statului isi facea cumparaturile, potrivit Agerpres.

"Nu ma faceti sa fac pronosticuri despre Parlamentul Romaniei. Cu Parlamentul Romaniei nu stii niciodata", a declarat seful statului, sambata, intrebat de jurnalisti daca el crede ca Guvernul Ponta va reusi sa treaca de plenul Parlamentului.

Intrebat ce se va intampla in cazul in care Cabinetul Ponta nu va primi voturile Legislativului, Basescu a subliniat ca acest lucru ar fi un dezastru pentru ca s-ar prelungi criza politica.

"Ar fi un dezastru sa prelungim criza politica", a raspuns presedintele.

Cat priveste disponibilitatea sa de a renunta la un an din mandatul sau, daca se va modifica Constitutia, Basescu a afirmat: "Nu la unul, la doi, am dat scris ca daca se aplica referendumul renunt la doi ani de mandat".







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4169 vizualizari

  • +29 (33 voturi)    
    Realist (Sâmbătă, 5 mai 2012, 20:34)

    mercedes [utilizator]

    si resposabil ca de obicei.
    • +25 (25 voturi)    
      Romanii or sa planga dupa Base (Sâmbătă, 5 mai 2012, 21:21)

      CalinM [utilizator] i-a raspuns lui mercedes

      Sincer simt ca in tara asta cei care inteleg ce-i paste cu USL nu sunt prea multi si majoritatea sunt dezinteresati. Nimeni nu se implica sa discute cu cei din jurul lor, pierduti in aburelile USL-iste si Voiculesciene.

      Cred ca Base singur nu poate salva de la coruptie o tara amorfa. Macar acum cand si-a dat USL arama pe fata, TREZITI-VA si vorbiti cu cei din jurul vostru.
      • 0 (0 voturi)    
        nu avem o alta alternativa! (Duminică, 6 mai 2012, 6:44)

        walachia [anonim] i-a raspuns lui CalinM

        de treezit ne putem trezii, multi vor avea ocazia sa vada adavarata fata a USL. Problema este cu cine votam? PDL nu este tocmai o alternativa la USL!
      • -3 (3 voturi)    
        mercedesule (Duminică, 6 mai 2012, 10:58)

        dan [anonim] i-a raspuns lui CalinM

        daca era responsabil nu-l numea pe mru in februarie
    • +1 (9 voturi)    
      Nu e cauza pierduta (Sâmbătă, 5 mai 2012, 23:12)

      Parlamentar UNPRIST [anonim] i-a raspuns lui mercedes

      O fi responsabil dar eu guvernul numit de USL nu-l accept si nu-l votez.Ba voi da cu "impotriva".Si voi lupta pana la capat impotriva indicatiilor lui Base.Vreau si eu Viata mea.El o are pe a lui.Inainte!
      La lupta, vitejii mei! Fiecare pentru el, ceea ce obtine al lui sa fie...
      • +4 (4 voturi)    
        NUP (Duminică, 6 mai 2012, 11:27)

        Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui Parlamentar UNPRIST

        Tocmai asta e problema ta, draga tovarase UNPRist, guvernul Ponta nu trebuie sa ajunga la guvernare pentru ca ti-ai dat seama ce urmeaza. Acum USL va incerca sa faca o tona de promisiuni realiste, trecand peste faptul ca si-a dat cu stangul in dreptul numind oameni ca Alistar, Corina Dumitrescu, Titus Corlatean, Daniel Constantin,... . Scopul guvernului este sa nu treaca de vot si sa para ca a vrut binele tarii. Ei bine sa va pregatiti pentru guvernare pentru Romania trebuie sa vada de ce sunteti in stare.

        Totul merge conform planului.
        • +2 (2 voturi)    
          fara guvernul de maimutoi USL (Duminică, 6 mai 2012, 12:26)

          tuts mare [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

          Tu esti in toate mintile? Cum iti imaginezi ca hahalerele de la USL nu-si doresc puterea pentru care au amenintat de la tribuna parlamentului.Ei asta vor acum pentru ca vor avea toate parghiile sa dirijeze fondurile electorale acolo unde trebuie in campania de peste 6 luni.
          • +2 (2 voturi)    
            Ion Iliescu a iesit de 3 ori la tv (Duminică, 6 mai 2012, 13:50)

            Tovarasul_Mos_Craciun [utilizator] i-a raspuns lui tuts mare

            si zicea asa: "nu intrati acum la guvernare". Bineinteles ca o parte a USL-ului moare de foame si vrea o bucata din ciolan cat mai repede. Problema lor este asa: daca vor ciolan pe termen scurt, adica voturile lor scad dramatic din cauze pe care le vezi la TV pentru ca intra la guvernare sau vor ciolan pe termen lung si atunci intra la guvernare in alegeri. Varianta unu, din pacate pentru ei, nu mai este exclusa.
        • +1 (1 vot)    
          USL va tranti guvernul!!! (Duminică, 6 mai 2012, 17:00)

          precaut [anonim] i-a raspuns lui Tovarasul_Mos_Craciun

          Argumente: A. cifrele -cosmetizate de Fl.Georgescu- nu permit rauri de lapte si miere B. daca romanii se dezmeticesc acum, USL nu face 50% in noiembrie, adica DEZASTRU politic si electoral C. Bogdan Chirieac a inceput sa zbiere ca la Coroceni se fac presiuni sa NU treaca guvernul. DECI: daca nu trece Ponta si se fac anticipate in doua luni, nu vor mai fi alegeri in nov., Ponta nu se va mai face de kko, asa ca se alege pt. patru ani, fara vreo posibilitatea a romanilor sa mai faca ceva.
          • 0 (0 voturi)    
            Corect! (Luni, 7 mai 2012, 21:04)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui precaut

            Sper sa nu citeasca vreun USL-ist comentariul tau. Sau , chiar daca il citeste , sa nu-l inteleaga. Sunt sanse mari sa nu priceapa si sa se arunce cu capul in zid !
    • +14 (14 voturi)    
      dezastru va fi oricum (Sâmbătă, 5 mai 2012, 23:31)

      FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui mercedes

      Si eu cred ca dezastrul va fi mai mare daca ajung astia la guvernare. Doar romanii pot indrepta aceasta situatie nefireasca mergand la vot. Ori vom avea curand un presedinte de doua ori repetent si o sleata de hoti securisti care binenteles ne vor(binele).
  • +24 (24 voturi)    
    Chestie de orgoliu... (Sâmbătă, 5 mai 2012, 20:37)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    Voiculescu n-ar sprijini un referendum si Basescu sa-si incheie mandatul in mod legal, chiar daca lasa locul liber, doar pentru ca are ambitia ca presedintelesa fie demis. C-asa vrea el... Si multi altii cu frica de puscarie in oase...
  • +50 (52 voturi)    
    Romania merita din plin inca 5 ani de PSD (Sâmbătă, 5 mai 2012, 20:44)

    Daniel [anonim]

    Cand l-au avut pe Funeriu, cu o cariera in cercetare in afara Romaniei, ce a semnat alaturi de laureati Nobel articole l-au injurat ca nu are bac.

    Studentii au protestat impotriva reformei, desi reforma, asa cum era gandita ar fi ales graul de neghina datorita criteriiloe de promovare a profilor, ar fi dat o mai mare greutate diplomei lor in fata angajatorilor si poate un loc mai bun pentru facultate in Top 500.

    L-au injurat pe Funeriu si se adunau semnaturi in campus impotriva reformei sale...

    Nici o problema, a venit turista asta ce a trecut prin campusul Stanford si l-a si trecut in CV.

    La justitie, toata presa si televiziunile tunau ca sunt dosarele lui Basescu si ca totul e politic si dragii de romani le-au facut audienta in loc sa ii scoata din grija in semn de protest.. Acum il aveti pe Corlatean care a zis clar si raspicat ca procurorii care l-au acuzat pe Nastase ar trebui arestati... E pe gustul vostru.

    Cand a venit MRU, nu a fost bun ca e securist, dar acum cand Voiculescu, turnator dovedit apare hilizindu-se pe la antene, vi se pare normal...

    Cand s-a incercat reforma in sanatate, ati iesit in strada ca vreti Jos Basescu...si jos reforma.. Nici o problema, s-a oprit si reforma acolo... Apar in continuare articole cu oamenii saracii ca mor in spitale nevinovati... si totusi un rezident tot 2-300 euro primeste pe luna dupa 10 ani de studii.....

    Daca un caine vagabond ucide un copil sau o femeie, nu se revolta nimeni, romanii stau pasivi la tv, cu berea la pet la piciorul fotoliului si comenteaza... "Deh, ce sa ii faci... ghinion".

    Cand se pune problema sa fie eutanasiati cainii... atunci romanii ies in strada si protesteaza, ca deh, o viata de caine e importanta..

    Cand vin alegerile romanii ies 20-25% la vot, iar daca e vreme de mici si gratar si mai putini, desi acuma 23 de ani niste copii nebuni au dat tot...adica viata, pentru ca cei de azi sa aiba dreptul de a vota....

    Romania inca nu s-a trezit....Inca doarme adanc...

    Sa vedem in 2016...
    • +19 (19 voturi)    
      Mai avem o sansa... (Sâmbătă, 5 mai 2012, 21:36)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Daca macar 30% dintre romani ar gandi cu mintea limpede, nu cu ea incetosata de veninul strecurat constant de o buna parte din televiziuni ( E rau ! E greu ! Ne prabusim ! Basescu e vinovat de tot si toate care ni se intampla !), Romania, in ansamblu, n-ar mai avea mari probleme, ci ar creste constant.

      Un semn bun este ca exista un nucleu suficient de puternic de oameni normali la cap (dupa cum se vede din majoritatea comentariilor de le HN) capabili sa-i trezeasca si pe restul... daca vor sa se lase treziti.
    • -15 (17 voturi)    
      Funeriu? (Sâmbătă, 5 mai 2012, 21:53)

      Corinteni [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Daniel, tu esti?
    • +14 (14 voturi)    
      completare (Sâmbătă, 5 mai 2012, 22:22)

      Chris [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Cu atitudinea de somn adanc ai dreptate. Romanilor li se poate intampla orice ca ei tot pasivi raman. Stau pasivi cu ochii in televizor si cel mult comenteaza ce li se "toarna" in cap. Nu vorbesc de toata lumea, dar de un segment important, masa de manevra.

      Despre protestele legate de reformele din sanatate, educatie, samd putin te contrazic desi iti inteleg perfect supararea. Au protestat antenele si irealitatea spaland creierele, au scos in evidenta tot ce se poate mai prost ca sa aiba ce comenta oamenii, sa adanceasca dezamagirea, dar sa stii ca cei ce gandesc, chiar daca pasivi cum spui, au zis "Da, in sfarsit face cineva ceva bun in tara asta". Vocea lor n-a fost auzita.

      Televiziunile au o putere uriasa de manipulare si orientare a modului de gandire si a atitudinii oamenilor, de aceea nu inteleg cum sunt lasate sa serveasca interese particulare. Nici macar TVR nu e 100% independenta, dupa picarea guvernului s-a si vazut cum s-a intors "ceasul" si acolo.

      Cu niste televiziuni independente sa stii ca ai fi avut alta perceptie despre atitudinea romanilor, dar, mai important, romanii ar fi avut alta atitudine vis-a-vis de ceea ce se intampla cu ei.
    • +17 (17 voturi)    
      Domnule Daniel, (Sâmbătă, 5 mai 2012, 22:39)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      de ce va bateti gura de pomana?!
      Nu stiti ca tara va vrea prost?
      Cum altfel poti conduce o multime?
      Ce e aia democratie?
      Sa intrebe toti, "de ce?", "cum?", "cand?", ....
      Dormiti linistiti, usl lucreaza pentru tine, nu?
      Uitati/va la tembelizor; "in puii mei", "pariu cu viata"... uitati/va la presa noastra, la analistii nostrii...
      Toata media e croita pe a tampi omul, nu pe a invata pe cineva ceva!
      Pacat de toti cei care vad cate ceva!
      Sunt "impuscati" de netrebnici, nevolnici, prosti, nenorociti, cretini...
    • -1 (11 voturi)    
      d (Sâmbătă, 5 mai 2012, 23:10)

      da [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      da, asa este, ai dreptate. eu m-ams palat pe maini de o tara locuita de o astfel de populatie. am emigrat. un impozit mai putin disponibil pentru bataia de joc a statului. prefer sa platesc impozit unui stat cu bun-simt. pa si pu!
      • 0 (0 voturi)    
        pa si pu! (Duminică, 6 mai 2012, 15:15)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui da

        la toata lumea.
    • +8 (10 voturi)    
      Nu incompotentei! (Sâmbătă, 5 mai 2012, 23:20)

      o prea scurt [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Trebuie sa strangem voturile impotriva.Nu se poate ca niste coate goale, derbedei si mafioti care au supt Romania pana acum care se afla in gratiile lui Base acum sa conduca guvernul fara nici un merit decat ca s-au aflat la momentul potrivit in locul potrivit.Vreau si eu sa fiu prim ministru.De ce nu a numit base pe cineva de la UDMR, UNPR, PNL, PC, etc.? Erau si acolo destui tineri dornici de afirmare nu numai Pantonericul.Nu e nimic jucat sau stabilit inca.Strangeti voturi de neinvestire a guvernului de analfabeti, ingineri financiari si mincinosi.
    • +1 (1 vot)    
      Pensionarii de azi... (Duminică, 6 mai 2012, 5:46)

      liviu.n [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Stai linistit prietene, noi am trecut vremuri mult mai grele imediat dupa Revolutie fiind studenti atunci, cand astia parca innbunisera cu nea Nelul lor cu tot.Nu-ti pierde speranta, eu cred ca in toamna victoria va fi a dreptei, astia n-au nicio sansa, au de continuat reformele si asta ii va costa...
      Daniel, tin sa apreciez foarte mult cat de bine ai surprins realitatea in comentariul tau, mi-as permite sa adaug doar atat, la cele spuse de tine, generatia asta care reprezinta pensionarii, este generatia celor care-au stat ascunsi pe sub calorifere la Revolutie, generatia care, ulterior, spunea despre tinerii impuscati la Revolutie "daca au fost inconstienti si s-au dus acolo..." este aceeasi generatie care a aplaudat minerii, etc. Dumnezeu nu doarme!
      Insa, eu intrezaresc o urma de speranta, Doamne ajuta!
    • +1 (1 vot)    
      Cei trei muschetari (Duminică, 6 mai 2012, 11:07)

      DorinCatargiu [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Nu va face-ti griji,in curand "cei trei muschetari" se vor impunge intre ei.Mai sant 6 luni pana la alegerile parlamentare si alegatorii au timp sa cantareasca.
  • +33 (33 voturi)    
    Are dreptate ! (Sâmbătă, 5 mai 2012, 20:50)

    adrian88000 [utilizator]

    Sa stea guvernul Ponta 6 luni ca sa-i cunoastem mai bine. Sa votam la toamna in cunostiinta de cauza . Sa nu votam poromisiunile lor. Sa votam in functie de REALIZARILE lor !
    Eu personal, prefer sa stau cu Ponta pe cap 6 luni in loc de 4 ani.
    Voi strange din dinti si voi rezista 6 luni. Cei care inca nu sunt convinsi de ce le poate capul la cei din USL , au timp sa se convinga.
    • +18 (18 voturi)    
      Nulitati absolute (Duminică, 6 mai 2012, 0:24)

      0 barat [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

      Ne-am convins dupa 6 zile...de ce-ti mai trebuie 6 luni?
      • 0 (0 voturi)    
        La lupta!La urnele de la parlament (Duminică, 6 mai 2012, 9:51)

        afara afara afara !!! [anonim] i-a raspuns lui 0 barat

        Astia vin sa distruga si bruma de sistem pus la punct de MRU prin care sunt acuma in visteria tarii 5 miliarde de euro iar voi stati si va uitati cum vine sa le praduiasca USL?Pai se lasa toti orbiti de Pantonerix iar la sfarsitul zilei zic ca asa a vrut Dumnezeu?Dumnezeu vrea ca eforturile sa fie fara sfarsit. Nu exista suficiente eforturi pentru lucrarile Lui.Asa ca la treaba...Impingeti! Strangeti! Convingeti!
      • +2 (2 voturi)    
        pentru O barat (Duminică, 6 mai 2012, 13:11)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui 0 barat

        Tu te-ai convins dupa 6 zile. Nu e suficient. Mai trebuie sa se convinga inca cateva milioane de alegatori , pentru a scapa de USL la toamna.
        Acesta este motivul pentru care sunt necesare 6 luni. Am dreptate ?
  • -7 (15 voturi)    
    Iuhuuuuuuu!!!!!!! (Sâmbătă, 5 mai 2012, 20:58)

    je__ [anonim]

    "Nu la unul, la doi, am dat scris ca daca se aplica referendumul renunt la doi ani de mandat"
    Bagati! :)))
    • +1 (1 vot)    
      2 ani (Duminică, 6 mai 2012, 9:53)

      oiwewoin oeno [anonim] i-a raspuns lui je__

      Da...sunt ei de acord sa reformeze Constitutia?
    • +2 (2 voturi)    
      Mai incearca o data ! (Duminică, 6 mai 2012, 13:24)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui je__

      Nu am inteles de ce te bucuri ? Va fi schimbata constitutia? Se va ajunge la referendumul pentru aprobarea noii constitutii? Pe ce te bazezi ?
      Fii mai clar ,te rog.
  • -12 (14 voturi)    
    A spus ce iti doreste (Sâmbătă, 5 mai 2012, 21:36)

    Basexcu diabolic [anonim]

    LA furtuni e cel mai priceput. Sa arate la lume ca numai el stie luminita de la capatul tunelului...
  • -10 (10 voturi)    
    nuuu (Sâmbătă, 5 mai 2012, 21:39)

    Mazeta [utilizator]

    Sper sa cada guvernul asta, apoi Basescu. Criza politica va trece astfel muuult mai usor.
    • +1 (1 vot)    
      Creativitate Vitalitate Ritm (Duminică, 6 mai 2012, 9:59)

      asa va vreau [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Super tare...bagati mare pe la mazete si gazete.Traiasca DDD in politica romaneasca...Revolutia continua...
    • 0 (0 voturi)    
      Draga Mazeta (Luni, 7 mai 2012, 21:08)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Esti prea modest. Da-ti macar tu un plus. Asa , cu minus pe linie , ce va crede lumea despre tine ?
  • -11 (11 voturi)    
    Pare ca si Basescu vrea in PSD ?!? (Sâmbătă, 5 mai 2012, 21:41)

    hahaha [anonim]

    Am auzit de multe ori ca Basescu e suparat pe PDL , ca uneori le-a reprosat diverse , dar acum vad ca el percepe PSD-ul ca sansa de salvare a Romaniei. Daca dupa ce nu va mai fi la Cotroceni va face cerere de inscriere in PSD, nu m-ar mira deloc. (Acum ce sa zic , poate PDL nici nu va mai exista in scurt timp).
    Sper ca se publica .
  • -6 (6 voturi)    
    Trăiala de bine vine după aceea! (Sâmbătă, 5 mai 2012, 22:17)

    Alin [anonim]

    Ba ar fi bine ca acest guvern al Micului Titulescu să nu treacă! În acest mod, deși acum se spune că s-a ales praful și pulberea de PDL, se va vedea că acest partid poate conduce România până la toamnă, cu tot praful și pulberea care s-a ales de el! Și după aia, vom începe să trăim și noi bine!
  • -6 (6 voturi)    
    Sanatate (Sâmbătă, 5 mai 2012, 22:40)

    Lavinia [anonim]

    Legea sanatatii este o cretinatate! Daca nu sunteti suficienti informati mai bine nu comentati
    • +2 (2 voturi)    
      Cretinatate ? (Duminică, 6 mai 2012, 13:29)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Lavinia

      Ce cuvant este acesta? De ce maltratezi limba romana?
      Mai bine spune ce nu ti-a placut la proiectul noii legi a sanatatii. Asa, ca sa arunci cu epitete, ( care nici macar nu exista ), e o prostie.
      Ca sa te imit ,as putea sa spun si eu ca:
      '-Lavinie este o hoata !"
      Ar fi corect? Eu cred ca nu ar fi corect.
  • +17 (17 voturi)    
    Va trece. (Sâmbătă, 5 mai 2012, 22:40)

    Radu dela Afumati [anonim]

    Nu va fie teama Dle Presedinte. Guvernul asta plin de penali si falsificatori va trece. Va trece nu pentruca vezi Doamne parlamentarilor le este fi mila de romania sau ar avea grija economiei romaniei, ci pentruca numai asa poporul va putea vedea si simti pe pielea lui ca USLul nu inseamna nimic bun pentru ei sau pentru tara. In opozitie au crescut, la putere vor da inapoi , pentruca minciuna are piciore scurte. Poporul se va lamuri inca o data ca USLul este o adunatura de comunisti, hoti, mincinosi si falsificatori. Pacat insa ca tot poporul va trebui sacrificat inca 6 luni, dar orice rau este spre bine.
  • -13 (13 voturi)    
    Ne bucura (Sâmbătă, 5 mai 2012, 22:56)

    Melinte [anonim]

    nespus ca Domnul Traian Basescu in orice clipa este ingrijorat de stabilitatea Romaniei, de bunastarea romanilor, de soarta tarii - asa dezinteresat , doar din patriotismul pe care l-a avut "in sange" dintotdeauna. Deasemenea avem noroc sa stim ce impresii are despre votul noului guvern, prin gazetarii aflati "intamplator" in preajma Presedintelui. Ne-ar bucura si mai mult daca l-am vedea pe Domnul Presedinte langa niste romani care isi dramuiesc zece lei sa poata cumpara ceva sa aiba ce manca o zi.
    • +1 (1 vot)    
      Curios (Duminică, 6 mai 2012, 2:26)

      DarKWavE [anonim] i-a raspuns lui Melinte

      Pe vremea lui Iliescu nu existau oameni care isi calculau banii de paine? Probabil ca nu. Acum a saracit toata Romania....
      Despre "dezinteresul" presedintelui, poti sa aduci un exemplu legat de ce a vandut/inselat/mintit ca sa isi creasca contul din banca?
      Ca si rugaminte...nu imi spune ce a facut in scoala generala pentru un corn si lapte...ci exemple clare cat a fost presedite sau chiar si primar al capitalei.
      In afara subiectului...esti un retardat si neadaptat daca crezi ca in USL exista un om politic care poate sa aduca ceva bine in tara asta pentru oamenii normali (NU pentru asistatii sociali)!
  • +3 (7 voturi)    
    Sunteti incredibili ! (Duminică, 6 mai 2012, 1:28)

    Valentin G [anonim]

    Sunteti incredibili ...sa tot asociati viata voastra, salariul, sperantele, etc cu politica tarii. Nu va afecteaza mai mult de 1%. Daca voi credeti ca presedintele, premierul sau orice alta pers. politica va influenteaza 100% viata voastra reala, cea de zi cu zi, atunci inseamna ca aveti responsabilitate 0%, nu? Caci toata ati pus-o in carca lor. Sticla aceea cu telecomanda va ia TOATA atentia. Va trebuie o palma sau un Morpheus sa va treziti.
    Eu de cel putin 10 ani nu sunt influentat deloc de niciun guvern sau Catavencu trecator.
    Si imi merge super, din ce in ce mai bine!
    Dar asta nu pt ca as fi cu 1 mm mai bun decat voi, ci pt ca imi pun 100% din responsabilitate in carca mea.
    • 0 (2 voturi)    
      Ferice de tine! (Duminică, 6 mai 2012, 8:47)

      omo [anonim] i-a raspuns lui Valentin G

      Chiar ma bucur ca-ti merge bine dar ar trebui sa stii ca viata cetatenilor chiar poate fi influentata foarte mult de deciziile politicienilor. Viata mea personala a fost influentata astfel, prin criminalul impozit forfetar! Pentru ca in 2008 firma mea a avut o cifra de afaceri destul de buna, in 2009 mi-a fost impusa o suma imensa drept impozit, desi cifra de afaceri scazuse foarte mult. Cumulat cu alte decizii "inteligente" adoptate in 2009 de catre portocale, acest fofetar mi-a pus cruce la activitate.
      • 0 (0 voturi)    
        Viata ta nu e viata cetatenilor (Luni, 7 mai 2012, 1:28)

        GhergheValentin [anonim] i-a raspuns lui omo

        Sunt de acord ca deciziile inteligente nu ne favorizeaza uneori, ba din contra. Dar de obicei romanii, in fata unui necaz, isi sufleca mainile si...sta. Eventual devine un parerist profesionist. Si aici subscriu majoritatea cetatenilor, in loc sa SCHIMBE ceva, prefera sa INCEAPA sa creada ca e de vina guvernul, primarul, presedintele, vecinul, etc.
        Repet, nu sunt geniu si nu ma ocup de afaceri cu statul (care, teoretic, numai astea ar fi putut avea o crestere pe anii astia de criza, nu ?). Dar nu ma mai uit la tv, imi iau stirile doar de pe net, DOAR pe cele care ma ajuta, si asta e solutia anti-criza care la mine functioneaza f productiv de ani de zile. Si nu mai simt ca doar daca plec din tara as rezolva ceva, vazand tot ce e la stiri, pt ca viata mea nu e cea de la stiri, ci e exact cum si-o administreaza fiecare. De ex, un transfer din srl platitor de forfetar in pfa ar fi fost poate o solutie salvatoare. Sunt si alte solutii, daca va intereseaza, contactati-ma.
        Ideea este: se poate trai si bine in Romania, legal, cinstit si cu orice manevra guvernamentala.
    • +1 (1 vot)    
      Doamne, unde-ati disparut cu totii? (Duminică, 6 mai 2012, 10:08)

      diversificare cat mai mare [anonim] i-a raspuns lui Valentin G

      E o aiureala ce spui.Pai nulitatile care nici nu stiu sa voteze in parlament, cum se voteaza impotriva sau pentru, iti stabilesc tie impozitul, CAS-ul, sutele de taxe si amenzi pe care le platesti numai prin simplul fapt ca exista. Le platesti salarii, transpurt, mancare, totul din munca ta, fraiere iar ei ca niste capuse nu fac decat sa-ti suga tie sangele. Si nici nu-ti imaginezi cat de "la propriu" o fac. Clasa politica romaneasca , prin excelenta cea postdecembrista condusa de Iliescu e una din plagile cele mai mari care s-a abatut asupra bietului popor roman.
      • 0 (0 voturi)    
        Ai dreptatea ta (Luni, 7 mai 2012, 1:41)

        GhergheValentin [anonim] i-a raspuns lui diversificare cat mai mare

        Dar dreptatea asta nu te ajuta. De ex sa zicem ca eu ti-as propune un business din care tu, de azi, castigi 70 de lei si eu 30. Comentariul tau e unul care spune ca ii pare extrem de rau ca eu castig 30 de lei. Dar asta e o atitudine total neproductiva pt tine, pe care daca nu ai avea-o, ai vedea de fapt ca tu castigi 70 de lei, pe care pana acum nu iti intrau in portofel. Doar nu o sa spui acum ca mai bine preferi sa nu castig eu 30 de lei decat sa castigi si tu 70, asa e ? Sper ca ati inteles cu totii la ce m-am referit cu exemplul asta.
        BINEINTELES ca imi dau seama ca platesc taxe multiple cum e de ex pensia de care stiu ca nu o sa am parte pt ca statul nu o sa mai aiba bani sa o plateasca, BINEINTELES ca imi dau seama ca platesc la sanatate si stiu ca nu o sa beneficiez de nimic gratuit cand ajung la spital, BINEINTELES ca vad ca impozitul care ajunge in buget e folosit "CUM TREBUIE", dar stii ce? Astea oricum se vor intampla si in continuare; sa nu speri ca daca vom vota pe altcineva, si apoi pe altcineva, iar apoi pe unul mai bun, Romania va deveni raspoimaine ca Japonia la capitolul corectitudine.
        De aceea nu pot sa sper ca se va schimba ceva la ei, ci pot sa sper doar la ce pot schimba EU pt mine, TU pt tine, etc. Si asta nu e doar o strategie idealista, citita pe undeva.
        E ceea ce fac de ~10 ani si merge din ce in ce mai bine.
    • +3 (3 voturi)    
      Totusi, (Duminică, 6 mai 2012, 13:32)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Valentin G

      inflatia ne efecteaza pe toti, nu ?
      Chiar si pe tine , cel pe care nimic nu il poate afecta !
      • 0 (0 voturi)    
        Teoretic ai dreptate (Luni, 7 mai 2012, 1:48)

        GhergheValentin [anonim] i-a raspuns lui adrian88000

        Cliseul cu "criza ne afecteaza pe toti" e de genul "ploaia ne afecteaza pe toti". Daca nu ai umbrela, da. Daca nu stiai ca o sa ploua, da. Daca esti sensibil la cativa stropi, da. Daca ar ploua in continuu, da. Etc, etc, dar doar in conditiile astea, da.

        Dar practic, daca iti arat facturierul meu, ai vedea ca aceasta criza nu m-a afectat deloc. Anul 2011 a fost cel mai bun an al meu in afacerea de care ma ocup. Chiar neasteptat de bun.
        Te intreb acum, a fost sau nu anul 2011 an de criza?
        • 0 (0 voturi)    
          pentru Gheorghe Valentin (Luni, 7 mai 2012, 10:19)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui GhergheValentin

          Sincer, nu am simtit criza.Dar si leul a fost stabil. Daca imi vor creste veniturile cu 10%, dar preturile vor creste cu 60%, sigur voi simti criza. Si nu numai eu. Chiar si tu.Nu crezi ?
  • +1 (1 vot)    
    USL PDL (Duminică, 6 mai 2012, 8:22)

    ion [anonim]

    USL sunt super interesati sa-si rezolve problemele personale cu justitia (acesta este unul din adevaratele motive pt care se grabesc cu guvernarea!!) Daca ar fi fost o farama re responsabilitate fata de tara aceasta si cetatenii ei, s-ar fi gandit de 2 ori ..... a scăzut ratingul de ţară cu aceasta cacealma, ne va afecta destul !!! Un alt motiv este disperarea USL ca ar fi crescut in sondaje f mult Guvernul Ungureanu daca reveneau salariile bugetarilor la valoarea din iunie 2010 asa cum era stabilit ! Problema cea mai mare este ca nu avem reprezentanti pe masura, oricum nici PDL nu au fost ok, nici USL(psd pnl pc) - un cal mort pt "caruta" Romanaia.....nu sunt ok!
  • +3 (3 voturi)    
    Din pacate (Duminică, 6 mai 2012, 11:31)

    Gabi M [utilizator]

    Basescu are dreptate.Cu Parlamentul asta format din gunoaie tradatoare dela PDL si minoritati nu stii la ce sa te astepti.Dar,guvernul va trece cu ajutorul acelorasi tradatori.Ce va urma dupa,cu asemenea ministri ca D.Constantin,Dumitrescu,Dobritoiu,Marga,Silaghi,Dusa,Dumnezeu cu mila!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by