Adrian Nastase pe blog: Intalnirile si sfaturile de taina de la Neptun nu prefigureaza o acceptare fair-play a noii formule de guvernare

de Corina Ionel     HotNews.ro
Duminică, 29 aprilie 2012, 13:38 Actualitate | Politic


Adrian Nastase
Foto: Hotnews
"Vineri s-a constituit, informal, o noua majoritate, o majoritate confirmata insa la vot  - un vot impotriva Guvernului Mihai Razvan Ungureanu. Speram ca aceasta majoritate va fi confirmata si la votul pentru un nou Guvern. Nu va fi simplu. Intalnirile si sfaturile de taina de la Neptun nu prefigureaza o acceptare fair-play  a noii formule de guvernare, din partea lui Traian Basescu", scrie Adrian Nastase pe blog, facand referire la faptul ca atat seful statului cat si premierul demis isi petrec minivacanta de 1 mai la Neptun iar surse din partid au declarat pentru Mediafax ca in aceasta perioada s-ar afla in statiune, pentru discutii cu presedintele, si lideri marcanti ai PDL. 

In doua postari conexe de duminica, intitulate "Despre misiunea noului Guvern (1)" si "Despre misiunea noului Guvern in urmatoarele 200 de zile (2)" politicianul social-democrat discuta despre schimbarea politica cauzata de trecerea motiunii de cenzura si despre desemnarea liderului PSD Victor Ponta la conducerea Guvernului.

"Caderea Guvernului Ungureanu deschide calea spre revenirea la normalitate. Este primul pas. Ramane de vazut daca Traian Basescu va accepta revenirea la statutul de «presedinte  constitutional». Este posibil ca strategia de supravietuire a lui Traian Basescu sa fie axata pe lupta de gherila impotriva USL. Sau nu?" scrie Adrian Nastase.

Politicianul aduce in discutie constrangerile cu care se va confrunta Guvernul Victor Ponta si misiunile care ii revin acestuia "pana la formarea unui guvern cu o majoritate puternica", printre care se numara: asigurarea unor alegeri corecte, "stoparea jafului din economie si colectarea mai eficienta a banilor", "revenirea la statul de drept si incetarea telejustitiei".

In cea de a doua postare, in care discuta misiunea guvernului in perioada urmatoare, fostul premier caracterizeaza evenimentele de vineri drept "disolutia majoritatii guvernamentale, cat a celei prezidentiale, pentru ca, pana acum, noi am avut  guverne impuse de Traian Basescu."

Presedintele Consiliului National al PSD a remarcat ca o astfel de majoritate nu a mai existat dupa 2009.

In finalul postarii, Adrian Nastase atrage atentia in zilele urmatoare va fi nevoie de multa luciditate.


Citeste mai multe despre   


















5421 vizualizari

  • +21 (25 voturi)    
    asa banuiesc si eu... (Duminică, 29 aprilie 2012, 13:45)

    costica [anonim]

    nu cred ca Basescu a cedat atat de usor, cred ca are el ceva pregatit, sa-si rupa gatul cat mai repede USLul...
    Ceva-ceva pregateste Basescu....
    • +15 (19 voturi)    
      pussy Adriene,ciocul mic!nici o leguma politica (Duminică, 29 aprilie 2012, 19:34)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui costica

      nu mai poate apuca la ciolan in Romania,nici un oficial din UE nu va da mana cu tine!sarbatoreste cei peste 60 de ani in sanatate,ai corupt justitia pana la a iti da dezlegare la furat,dar atat , fitilele tale sunt zerouri in cheia politica !ai prostit atata lume,rolul tau s-a incheiat ,Ponta se descurca mult mai bine fara tine si fara batranul edecar de pe Volga!
      • -7 (7 voturi)    
        fara numar (Duminică, 29 aprilie 2012, 20:05)

        carne de tun in politica noi vrem [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        S-ar putea sa ai dreptate...Deja lucrurile se complica din ce in ce mai mult pentru Romania in sensul ca va trebui sa faca fata mai multor provocari , pe mai multe fronturi in 2012.Ne trebuie oameni, iar noii recruti Ponta si Crin s-ar putea dovedi pana la urma utili si factori civilizatori cu toate ca au castigat puterea cu un discurs suburban.Ideea este ca cei care au fost sus trebuie sa se mentina tot acolo...asa ca trebuie sa faca eforturi in continuare, macar sa inteleaga ce se petrece.
  • +20 (22 voturi)    
    normalitate (Duminică, 29 aprilie 2012, 14:20)

    ady [anonim]

    prefer normalitatea de la vest decat cea de la est..
    • -4 (6 voturi)    
      haha (Luni, 30 aprilie 2012, 9:39)

      virgil [anonim] i-a raspuns lui ady

      normalitate la vest?
      ha ah ha
  • +28 (30 voturi)    
    alo,d-nul inculpat (Duminică, 29 aprilie 2012, 14:20)

    iulian-bz [utilizator]

    nu va bucurati foarte tare,stii prea bine ca,Basescu a castigat toate partidele cu tine,iti cam tremura funduletul,cu Sova la justitie cred ca o sa ceri si daune morale ,eventual scuze in plenul parlamentului de la cei care-au avut tupeul sa te condamne,esti penibil coane,zau!!!
    • +24 (26 voturi)    
      Daca Nastase va fi achitat... (Duminică, 29 aprilie 2012, 17:26)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui iulian-bz

      ... cum va demonstra Ponta ca nu a intervenit in Justitie?

      Si daca nu in fata noastra, macar in fata Olandei....
    • -3 (5 voturi)    
      trezeste-te (Luni, 30 aprilie 2012, 9:42)

      virgil [anonim] i-a raspuns lui iulian-bz

      Basescu a cistigat sprijinit de americani
      si cu 4950 de voturi intr-o zi la paris
      nu pe bune
  • +23 (25 voturi)    
    Apropo de asertiunea din titlu (Duminică, 29 aprilie 2012, 14:25)

    anitei [anonim]

    Dar intalnirile de noapte de la Cornu ce prefigureaza, in lumina fair-play-ului invocat?
    • +3 (7 voturi)    
      Are rezon Adita! (Luni, 30 aprilie 2012, 10:23)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui anitei

      Guvernele se fac doar in mertan in drum spre Sinaia! Apropo, "ala micu" conservator era ascuns in bord?
    • +2 (2 voturi)    
      fair play (Luni, 30 aprilie 2012, 16:32)

      gheorghe sandu [anonim] i-a raspuns lui anitei

      acest interlop dovedit in instanta indrazneste sa sugereze un referendum pe tema proprietatilor.
      are pregatire juridica si preda drept .
      vad ca dreptul la proprietate si la nediscriminare nu-i spun insa prea multe asa ca sant lamurit de ce fel de drept stie . stie doar dreptul lui .
      propun un referendum national - sa ii luam sau sa nu ii luam casele ? eu zic sa i le luam , sa mai luam si de la altii ca el si sa alimentam bugetul educatiei de exemplu , sau al sanatatii .
      ar fi fair play ?
  • +29 (31 voturi)    
    ha, ha, ha (Duminică, 29 aprilie 2012, 14:27)

    gelu [anonim]

    cine vorbeste de fair-play !!! :D
    Citez: asigurarea unor alegeri corecte, "stoparea jafului din economie si colectarea mai eficienta a banilor",
    Ar fi de ras daca n-ar fi de plans !
    Buna gluma ! Uite cine vorbeste de "stoparea jafului", "alegeri corecte"...cat despre "colectarea mai eficienta a banilor", ce sa zic ?! cred ca se pricepe, dar pentru el si clica lui....
    Doamne, lumineaza-i pe romani !
    • +4 (6 voturi)    
      Oare ce s-a invatat intre 2004-2012? (Duminică, 29 aprilie 2012, 20:11)

      la punct [anonim] i-a raspuns lui gelu

      Face deja parte din discursul politic romanesc si nu numai.Sunt clisee cu care se raspunde automat.Intrebarea este cum se pregateste electoratul roman sa aleaga un intelectual precum MRU?
    • -1 (1 vot)    
      asa e (Luni, 30 aprilie 2012, 9:44)

      virgil [anonim] i-a raspuns lui gelu

      lumineaza-i doamne sa voteze cu singurul politician care nu poate fii acuzat macar de un euro furt
  • +30 (32 voturi)    
    Infractorii (Duminică, 29 aprilie 2012, 14:33)

    Prodan Mihai [anonim]

    Am o singura nedumerire. Cat timp vom mai accepta infractori pe post deformatori de opinie?
    • -3 (5 voturi)    
      mult timp (Luni, 30 aprilie 2012, 9:40)

      virgil [anonim] i-a raspuns lui Prodan Mihai

      cum ai acceptat si infractor pe post de presedinte
  • +19 (21 voturi)    
    Nastase (Duminică, 29 aprilie 2012, 14:40)

    unu [anonim]

    Se pare ca de acum inainte vom avea parte din ce in ce mai des de sfaturile pretioase ale tovarasilor Nastase si Iliescu.

    Viitor de aur tara noastra are !
  • +19 (21 voturi)    
    nastase (Duminică, 29 aprilie 2012, 14:43)

    sindbad [anonim]

    USL va veni la putere in mod democratic. Tu insa ar trebui sa intri la puscarie si sa tii un blog acolo daca legile o permit.
  • +20 (22 voturi)    
    fer plei (Duminică, 29 aprilie 2012, 14:51)

    curios [anonim]

    ce'i aia maiestrule ?!
    sau, maiastrule ?

    este cand faci greva parlamentara !?
    ay, caramba !

    a venit timpul pentru jos ponta ! :)
  • +22 (24 voturi)    
    E na? (Duminică, 29 aprilie 2012, 14:56)

    Vizitiul [utilizator]

    Serios? Nastase ne vorbeste despre fair-play! :)))))
  • +20 (22 voturi)    
    Prosti! (Duminică, 29 aprilie 2012, 15:04)

    Nickmann [utilizator]

    Pai, motine adoptata printr-un trasfer de traseisti plitici in cealalta tabara e un semn de fair-play?! Astea sunt cuvintele unui speriat, care incepe sa-si piarda increderea in propria strategie, vazand ca exista posibilitatea ca porcesele sale sa ramana a fi finalizate.
    PS Basescu acum va juca si mai tare impotriva lor, desi riscand sa piarda tot, poate chiar si libertatea personala. Oricum, discursul sa se inrautateste tot mai mult, din pacate.
  • +25 (27 voturi)    
    Rugaminte... (Duminică, 29 aprilie 2012, 15:19)

    Zgabeartza Iftode [utilizator]

    ... aceasta persoana este, pana una alta, condamnata penal!!! Va rugam nu-i mai luati interviuri acestui condamnat...
    • -2 (4 voturi)    
      asa e (Luni, 30 aprilie 2012, 9:45)

      virgil [anonim] i-a raspuns lui Zgabeartza Iftode

      nu e condamnata definitiv
      prezumtia e valabila si pt tine si pt el
  • -17 (21 voturi)    
    Suspendarea (Duminică, 29 aprilie 2012, 15:19)

    Calin [anonim]

    Deschideti procedurile de suspendare a lui Basescu si apoi deschideti dosarul Flota. Ce mai asteptati?
    • +9 (11 voturi)    
      pai bombonel (Duminică, 29 aprilie 2012, 21:31)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Calin

      a mai deschis dosarul flota si nu i-a placut ce-a vazut in el, drept pentru care l-a inchis repede la loc. Asa ca, postacule pedeserist, du-te si cinta la alta masa.
  • -7 (19 voturi)    
    Domnule Nastase, (Duminică, 29 aprilie 2012, 15:20)

    Robert [anonim]

    .. pentru binele USL, va rog din suflet, ramaneti in back-office! Vremea dvs. in politica a trecut! Fiecare aparitie a dumitale in media imi provoaca aceeasi stare ca cea provocata de aparitia lui TB.
  • +26 (28 voturi)    
    penal (Duminică, 29 aprilie 2012, 15:20)

    John Vranceanu [utilizator]

    Mars la mititica !
  • +29 (31 voturi)    
    Asa sper sa fie (Duminică, 29 aprilie 2012, 15:22)

    Ion [anonim]

    PSD si Adrian sunt inventatorii conceptului "fair-play" in Romania. Eu sustin orice metoda neortodoxa care sa ma scape de PSD si echipa.
  • +29 (31 voturi)    
    Adrian Nastase (Duminică, 29 aprilie 2012, 15:26)

    bref [anonim]

    Un condamnat are ceva de spus dupa consiliere psihologica.In rest,sa ne lase in pace.
  • +26 (28 voturi)    
    cine vorbeste de fair-play... (Duminică, 29 aprilie 2012, 15:32)

    Xamples [utilizator]

    pai ce antenele sunt fair-play?
    a inceput Nastase sa-si faca griji ca ceilalti nu stau cu mainile in san?
    stiti vorba aia: e usor sa ajungi la putere, mai greu e sa te mentii.
  • +25 (27 voturi)    
    E mai mult decat fair-play :-) (Duminică, 29 aprilie 2012, 15:46)

    Warrington [anonim]

    Trebuie sa fi trait intr-o pestera in ultimele 6 luni, ca sa nu sesizezi ca varianta Victor Ponta era demult asumata (si nu doar acceptata) de Basescu.

    Faptul ca Basescu a castigat toate alegerile la care a participat are o explicatie simpla: el are intotdeauna un plan B. Cand se apuca de un lucru, Basescu ia intotdeauna in calcul ambele variante: ce facem daca iese ce ne-am propus si ce facem daca nu iese. Romanii nu sunt obisnuiti cu o astfel de abordare, dar in Occident asta este singura abordare logica a lucrurilor si a vietii, in general.

    Victor Ponta premier era planul B inca de la desemnarea lui Ungureanu premier.
    • +17 (19 voturi)    
      Bombonel, ia aminte ! (Duminică, 29 aprilie 2012, 16:17)

      Balthazar [anonim] i-a raspuns lui Warrington

      Aşa este ! De foarte multe ori Băsescu are şi varianta C şi chiar D !

      Cât despre aşa zisa lipsă de fair-play a Preşedintelui, îi reamintesc autorului articolului de pe blog că Preşedintele în exerciţiu discută cu Primul-Ministru în exerciţiu ceea ce este şi fair-play şi constituţional şi cu bun-simţ şi cu responsabilitate. Ponta nu este decât un Prim-Ministru desemnat să alcătuiască un guvern şi să se prezinte în faţa Parlamentului pentru.....şi dacă nu este votat, tot MRU este Prim-Ministru !
    • +10 (14 voturi)    
      Base bravo (Duminică, 29 aprilie 2012, 16:54)

      nea Nelu [anonim] i-a raspuns lui Warrington

      Foarte corect, iarăși i-a ciuruit
  • +22 (24 voturi)    
    AN are proces in recurs, condamnat la fond (Duminică, 29 aprilie 2012, 16:00)

    GhiocelMov [anonim]

    ..la inchisoare cu executare.
    Sper ca apelul la luciditate, nu e facut pentru judecatorii din instanta de recurs, care judeca dosarul sau.

    Daca Adrian Nastase, scapa de puscarie, Ponta NU ARE ABSOLUT NICI O CREDIBILITATE in intentia lui de a face bine tarii! Mai exact, PSD (USL), demonstreaza ca nu sunt credibili!

    Nu e o noutate ca in instantele superioare, de judecata, mai sunt oameni de-ai PSD.
    • -1 (3 voturi)    
      asa e (Luni, 30 aprilie 2012, 9:48)

      virgil [anonim] i-a raspuns lui GhiocelMov

      Care?aia care au spalat dosarul flota?
      sau evaporat 295 de nave in bermude?
    • 0 (0 voturi)    
      cu executare (Luni, 30 aprilie 2012, 16:47)

      sandel [anonim] i-a raspuns lui GhiocelMov

      daca iccj , dna si diicot trantesc dosarele nastase , voicu , vantu , mitrea , voiculescu si altele asemenea populatia trimite usl din nou in opozitie la alegerile din noiembrie .
  • +13 (17 voturi)    
    imi aduc aminte (Duminică, 29 aprilie 2012, 16:04)

    visio [anonim]

    de baiatul cu flori care a facut un guvern din umbra, si care functiona ca si guvern usl....alo, nenea nastase, cum ramane cu eliberarea lui miron cosma? exact, acelasi "consumator" de studenti....
  • +11 (15 voturi)    
    opera.. (Duminică, 29 aprilie 2012, 16:17)

    noname [anonim]

    la pariuri, cota lui ponta in parlament e de 3/1, dar cum base nu prea se da batut asa cu una cu doua, mizez pe caderea lui ponta in parlament. cum, habar nu am, dar base e plin de lovituri meseriase. bombonica stie el ce stie, nu-i chiar asa prost, e cutra batrana. ponta e doar bufon. acum, cu ponta, cu neponta, om vedea noi ce-o fi sa fie.. bucurosi le-om duce toate.. smecherii, in ape tulburi traiesc cel mai bine.
    • +11 (13 voturi)    
      Pentru prima data (Duminică, 29 aprilie 2012, 18:50)

      george [anonim] i-a raspuns lui noname

      dl. Nastase este naiv. Motiunea USL a dat jos guvernul in cel mai prost (pt USL) moment posibil si in cel mai bun moment posibil pt PDL. Pana la alegeri PDL va incepe sa recupereze (pt ca USL nu va face decat sa calce in strachini, pt ca Blaga a luat fraiele in partid, pt ca Dl. Basescu nu doarme) in timp ce USL va pierde 10%+ (comparativ cu ce ar lua daca alegerile ar fi maine). In aceste conditii, guvernul Ponta va trece si cu voturi de la PDL :-)) De ce spun ca dl. Nastase mi se pare naiv? Pt ca isi inchipuie ca dl. Basescu are nevoie sa coaca planuri. Nu are nevoie. Pt ca domnii Basescu si Ungureanu s-au intalnit ca sa se bucure impreuna de miscarea prosteasca a USL si nu ca sa puna la cale lupta de gherila (cum zice dansul). Asa cum USL a crescut in sondaje timp de 3 ani fara sa faca nimic, si PDL va creste pe seama lipsei de solutii a noului guvern (lipsa de solutii care va deveni evidenta in scurt timp). Asa ca, domnilor de USL, le-ati facut celor doi adversari o vacanta de 1 Mai cu mult mai relaxata decat ar fi avut-o in lipsa motiunii.
      P.S. Ar mai fi de luat in discutie avantajul de a fi organizator al alegerilor dar intram pe un teren teribil de alunecos.
  • +4 (6 voturi)    
    Game continues.... (Duminică, 29 aprilie 2012, 16:22)

    contribuabil [anonim]

    Dupa exprimarea de la desemnare, pe partiide , nu pe uniune, se prefigureaza o regie sigura de denigrare. pt aducerea in "marja de manevra", de sub 50%
  • +10 (12 voturi)    
    Suspendare? Nu .Va fi o achitare (Duminică, 29 aprilie 2012, 16:33)

    Anonimul [anonim]

    Veti vedea ca recursul se va transforma intr-o achitare.
    Judecatorii nu au atata cinste incat sa-l condamne pe AN sfatuitorul lui Ponta nici macar cu suspendare. Acum sunt ei la putere si daca un singur judecator va iesi si va spune ce presiuni se fac acela va fi scos din magistratura si judecat. Nu uitati ca Nastase este cel mai perfid om politic care a existat.
    • -2 (4 voturi)    
      asa e (Luni, 30 aprilie 2012, 9:49)

      virgil [anonim] i-a raspuns lui Anonimul

      nu crezi ca l-a intrecut prietenul tau basescu?
      • -1 (1 vot)    
        laudabil efortul (Luni, 30 aprilie 2012, 12:43)

        valabill [utilizator] i-a raspuns lui virgil

        Vad ca la doua trei comentarii mai bagi una cu Basescu..doar-doar o prinde.Pana una alta Nastase e condamnat de doua ori la puscarie ceea ce il mai elibereaza un pic de povara prezumtiei de nevinovatie.
  • -1 (5 voturi)    
    Basescu (Duminică, 29 aprilie 2012, 16:34)

    Ovi [anonim]

    O fi varianta romaneasca a lui Chuck Norris sau ce vrei sa spui?
  • +9 (13 voturi)    
    TUPEU TIPIC COMUNISTILOR SADEA (Duminică, 29 aprilie 2012, 17:47)

    Trident [utilizator]

    Tupeul acestui individ nu are margini. Alaturi de ,,profesorul" sau scolit la inalte institutii politice moscovite a contribuit din plin la situatia in care a ajuns acesta tara la 22 de ani de la evenimentele din iarana lui 1989.
    Romania este in acest moment intr-un real pericol si daca romanii nu se trezesc repede instaurarea neocomunismului in tara noastra este inevitabila.
    Tara are nevoie urgenta de alternativa viabila si sper ca ea sa vina dispre dreapta , o dreapta autentica , care ar putea fi condusă de oameni precum Mihai Razvan Ungureanu
    • 0 (4 voturi)    
      MRU (Luni, 30 aprilie 2012, 8:53)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Trident

      nu are carisma.. Indiferent daca ne place sau nu tb sa acceptam, s[re binele dreptei, ca este nevoie de un om cu o exprimare mai usoara si mult mai comerciala.. politica nu este academie!!! Luati un lider de dreapta din Europa ( unul din liderii marcanti) si veti vedea ca discursul sau este astfel cladit incat sa il inteleaga si cel extrem de scolit si cel fara multa carte.. MRU este genul de tip inteligent dar lipsit de stralucire. El poate executa cu brio sarcini dar nu poate conduce caci nu are capacitatea de a se face inteles de majoritatea populatiei.
  • +3 (9 voturi)    
    PERFIDIE (Duminică, 29 aprilie 2012, 19:43)

    Serje [utilizator]

    Dupa capul lui Tamara Nastase ar trebui data o ordonanta de urgenta sa nu ne mai intalnim, sa nu mai vorbim, eventual sa pierim.
    Imi aduc aminte cum povestea tata ca in Chisinau, dupa ce au venit rusii in 1940, daca se vedea cu vreun prieten pe strada trecea pe partea cealalta. Daca te opreai si vorbeai ajungeai imediat in niste birouri unde te scormoneau unii despre ce ai vorbit, ce ai planuit, daca ai ceva impotriva lor, etc, etc. Era foarte incomod daca numai ce gandeai impotriva lor. Ei vedeau si prin teasta osoasa.
    Asteptam cum o sa realizeze Ponta tintele sale, sa-si salveze prietenii oligarhi de la procese (ce va spune UE), cum o sa-i impuste pe fostii guvernanti care au chinuit poporul, ce alte schingiuiri va propune daca pur si simplu a-i impusca nu satisface pohtele de fiara ale pesedeilor, daca o sa impuste tot PDL-ul !!??
    • -2 (2 voturi)    
      Serje, (Luni, 30 aprilie 2012, 8:57)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Serje

      dar l-ai intrebat si pe tovarasul Basescu cum se faceau aceste operatiuni securiste caci sunt sigur ca iti va spune caci si el a fost parte a organizatiei .. problema este ca lumea se dueleaza "politic" formandu-se doua baricade in spatele carora se afla, in frunte, oameni ai aceluiasi sistem perfid de dinainte de 1989.. cand vorbesti si ceri moralitate avand in spate dragostea fata de tovarasul Basescu si clica lui nu ma pot gandi decat ca ceea ce doresti nu poate avea finalizare: WC sau hazna tot aceasi intrebuintare are.. asa si cu politicienii la care faci referire sau pe care ii sustii
  • +6 (8 voturi)    
    asta cu telejustitia (Luni, 30 aprilie 2012, 3:56)

    k [anonim]

    sunt de acord.Au practicat-o din plin posturile Haznaua 3 si Irealitatea tv.
  • +9 (11 voturi)    
    Ai aparut (Luni, 30 aprilie 2012, 4:48)

    lucianmotzul [anonim]

    tu nu ai rusine condamnatule ,dar tot cred ca vei face puscarie hot nesimtit ce esti.
  • +2 (4 voturi)    
    re: (Luni, 30 aprilie 2012, 7:55)

    SD [anonim]

    Mai draga Adriane , spune-mi cum se scrie pe litere "cu executare"
  • +2 (4 voturi)    
    Intalnirea de la Cornu... (Luni, 30 aprilie 2012, 8:02)

    moi [anonim]

    ... in schimb are ca unic scop propasirea boborului, imbogatirea fiecarui cetatean oprimat de opinca pedelista, asigurarea unei justitii corecte, in care orice pedelist sa fie condamnat dupa cat de rau a suparat usl-ul pe cand era in opozitie, anularea si distrugerea definitiva a dosarelor penale ale Tamarei si rudelor! Vai de tara asta, in care politica se face de cativa ani, mai precis de la cei 322, dupa metode pentru care si Stalin ar fi invidios! Nu conteaza ce voteaza prostul, cand vrem noi schimbam tot, iar apoi vorbim de dictatura! Rezultatul educatiei reformata de doi corifei, resapati acum si propusi din nou sa se ocupe de tampirea completa a neamului: bagati gatul de bunavoie in jug si apoi inaltati si ode de multumire! Coreea de Nord jubileaza...
  • +2 (4 voturi)    
    asta nu trebuia sa fie la parnaie? (Luni, 30 aprilie 2012, 8:35)

    catelu [utilizator]

    Parca Bombonel trebuia sa fie ocupat la ora asta, primise o condamnare definitiva, nu?
  • -1 (3 voturi)    
    pai... (Luni, 30 aprilie 2012, 8:47)

    catalin_mattei [utilizator]

    doi securisti, unul batran si unul tanar privesc cu manie la malul marii.. pot pitroci ei ce vor caci un singur lucru nu il pot intoarce: atasamentul electoratului catre T Basescu si PDL
  • +3 (5 voturi)    
    Frica? (Luni, 30 aprilie 2012, 8:50)

    Aurel Predica [anonim]

    Deja va uitati peste umar sa va asigurati ca nu va prinde Base? Va e frica rau de el! Tot la alegeri o sa va dati seama ca de fapt aroganti sunteti voi. Chiar nu ti dai seama , AN ca nu mai ai ce cauta in fata noastra cu opiniile tale penale. Mirosi a infractor chiar mai rau decat crezi. Nu te mai spala nici Sova si nimemi altcineva. Ba , doar tu te poti spala dar grija mare sa nu scapi sapunul........!
  • +5 (7 voturi)    
    DE CE ??? (Luni, 30 aprilie 2012, 8:51)

    Ion [anonim]

    Un lucru nu inteleg in toata presa asta din Romania...de ce un om al carui caracter si onestitate sunt puse la indoiala, trimis in judecata, condamnat (pentru unele fapte) mai este publicat ??? Pe cine mai intereseaza ce zice Nastase...pe mine unu ma dezgusta faptul ca mai are tupeu sa iasa in fata si sa deschida gura...poate ma lamureste cineva de ce hotnews il publica :|
    • -2 (4 voturi)    
      asa e (Luni, 30 aprilie 2012, 9:53)

      virgil [anonim] i-a raspuns lui Ion

      fiindca democratia presupune sa poata oricine sa si faca cunoscuta opinia
      prezumtia de nevinovatie ai auzit?
      sau ati place vocea unicului conducator suprem
      care se pricepe la toate/?
      • +2 (4 voturi)    
        care nevinovatie ? (Luni, 30 aprilie 2012, 10:25)

        Ion [anonim] i-a raspuns lui virgil

        de sala de judecata care l-a condamnat ai auzit ?
        A avut marea sansa sa vorbeasca atunci cand a fost premier... din pacate a ales sa faca altceva(fapte nu vorbe). nu inteleg de unde ai dedus tu ca imi place vocea unicului conducator ? Nu sunt afiliat politic ! imi pun doar intrebari !
  • +2 (4 voturi)    
    Bombo (Luni, 30 aprilie 2012, 10:22)

    ibrail [anonim]

    Pentru mine e ciudat cum peste tot unde citesc despre noii inscaunati marea majoritate a oamenilor ii injura la greu! Si-atunci unde sunt aia care ii sustin pe astia si sunt telespectatori fideli ai antenelor? E ceva ciudat! Cat despre Bombo, acum i-ar conveni sa setermine cu telejustitia? Normal pana acum Antenele i-au tocat pe PDL-isti la greu, acum au venit la putere ingerasii si curatii: Marga,Androneasca, Varujan, Voicu si altii asa ca mucles, lasati oamenii sa distruga in liniste!
  • +1 (3 voturi)    
    Nastase (Luni, 30 aprilie 2012, 11:48)

    grigs1981 [utilizator]

    Dumnezeule!In ce tara traim?!Un puscarias,pentru opinia publica condamnat de mult timp,crede ce e anormal ca adversarii politici sa se intalneasca,sa discute,dupa o infrangere...Dar ce ar dori "stimabilul"?ca adversarii sa-si ia vacante prelungite,eventual definitive?Sa-i pupe pe noii guvernanti?Nastase esti un tampit desi candva,ca ministru de externe credeam altceva.Si vrei cu insistenta sa ne prostesti in stil comunist.Pentru ca si de furat nu ai facut-o ca un hot ci in stil pur comunist,de aceea te si miri ca poti face puscarie.Pacat ca comunistii tai,inclusiv cei care ne prosteau ca sunt de dreapta,au preluat puterea.Pentru cei care nu inteleg,legati-va palma stanga cu cea dreapta,strans,acum observati ca nu puteti nici macar sa va stergeti la cur!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă