VIDEO Victor Ponta: USL depune miercuri motiunea de cenzura. Trei critici aduse guvernului Ungureanu: instrainarea resurselor statului, alocari bugetare pe criterii politice catre primarii, problema UMF Targu Mures

de Corina Ionel     HotNews.ro
Marţi, 17 aprilie 2012, 14:23 Actualitate | Politic


Presedintele PSD si co-liderul USL, Victor Ponta, a precizat ca opozitia va depune miercuri, in jurul orelor 15:00-16:00, textul motiunii de cenzura si semnaturile necesare la birourile permanente ale celor doua camere parlamentare. Liderul social-democrat a precizat ca motiunea de cenzura are trei teme principale in care critica activitatea guvernului condus de Mihai Razvan Ungureanu: instrainarea rapida si fara o strategie a resurselor statului, alocari bugetare pe criterii politice catre primari si presedinti de consilii judetene si incalcarea autonomiei universitare a UMF Targu Mures prin infiintarea unei facultati pe criterii etnice.

Potrivit presedintelui PSD, motiunea de cenzura va aduce in discutie 3 subiecte:
  • "Procedura si acest fenomen de instrainare rapida, fara o strategie si fara un castig pentru noi ca societate, a ultimelor resurse aflate in mana Romaniei: fie ca este vorba despre resurse naturale, fie despre actiuni la principalele companii energetice, fie ca este vorba despre ceea ce statul roman mai detine in aceasta perioada."
  • "Banii publici ai Romaniei, intr-o perioada de austeritate, sunt folositi de Mihai Razvan Ungureanu pentru a cumpara sprijinul unor presedinti de CJ si primari PDL, UDMR, UNPR prin plati directe."
  • "Modul in care guvernul Ungureanu, reusind practic in acest fel sa fie un guvern mai rau decat guvernul Emil Boc, a incalcat principiul constitutional al autonomiei universitare si, impotriva principiilor constitutionale si in mod ilegal, a infiintat o facultate pe criteriu etnic cu un singur scop, de a ramane in continuare la guvernare o perioada de timp cu sprijinul UDMR."
Opozitia va propune, in motiunea de cenzura, demiterea guvernului Ungureanu insa va veni si cu o solutie de inlocuire a guvernului si de organizare a alegerilor, a explicat Victor Ponta.

Liderul social-democrat a precizat ca, in cazul in care motiunea de cenzura nu va trece, opozitia intentioneaza sa depuna o noua motiune dupa data de 10 iunie.



Citeste mai multe despre   


















2925 vizualizari

  • +22 (28 voturi)    
    ipocrizie (Marţi, 17 aprilie 2012, 14:32)

    bunul simt [anonim]

    are curaj PSD sa acuze pe altii de instrainarea resurselor????? pai bine stimabililor, uitam cine a privatizat in conditii dezastruoase pentru tara PETROM??? va bazati ca de obicei pe memoria scurta a romanilor. iar o sa va voteze, uitand nenorocirile pe care le-ati COMIS!
    • +13 (13 voturi)    
      haha (Marţi, 17 aprilie 2012, 16:39)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui bunul simt

      dar Petrom, Renel, Distrigaz cine le-a privatizat? Tot MRU?
  • +23 (27 voturi)    
    Chelu-si pune mana-n cap ! (Marţi, 17 aprilie 2012, 14:33)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    "... fara un castig pentru noi ca societate, a ultimelor resurse aflate in mana Romaniei: fie ca este vorba despre resurse naturale, fie despre actiuni la principalele companii energetice, fie ca este vorba despre ceea ce statul roman mai detine in aceasta perioada."

    Privatizarile alea "de succes" ale lui Nastase au adus castig Romaniei, sau Austriei (OMV, BCR), Indiei/UK (Arcelor Mittal) ?

    Putea sa se abtina de la asemenea acuze... Sau ii e teama ca nu mai are ce "privatiza" cu comisioanele de rigoare cand (daca) o ajunge la putere ?
  • +20 (24 voturi)    
    Victore, (Marţi, 17 aprilie 2012, 14:37)

    iulian-bz [utilizator]

    excesul de carne de miel si cozonac dauneaza grav inteligentei tale si camaradului tau,ar trebui sa consumati mai multe legume si fructe proaspate!!!
  • -7 (17 voturi)    
    din pacate (Marţi, 17 aprilie 2012, 14:43)

    io [anonim]

    constat cu tristete ca cele trei puncte invocate in motiune sunt perfect valabile.
    sper totusi ca motiunea sa nu treaca, instabilitatea politica e tot ce nu ne putem dori pentru urmatoarea perioada.
    pentru ca sincer nu-l vad pe Basescu propunand un premier de la USL.
    • +10 (10 voturi)    
      perfect valabile? (Marţi, 17 aprilie 2012, 16:25)

      marmota [anonim] i-a raspuns lui io

      de ce este valabil ca ne vindem resursele? chiar le vindem? si daca nu, sa le lasam sa le praduiasca USL?
    • +11 (13 voturi)    
      te rog (Marţi, 17 aprilie 2012, 16:40)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui io

      spune-ne parerea ta despre Petrom, Distrigaz si Renel
      • +4 (6 voturi)    
        Asteptari desarte (Marţi, 17 aprilie 2012, 17:00)

        George [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

        N-o sa-ti spuna. Are memoria selectiva sau este amnezic pentru ca asa i-o cere propaganda de partid. Ca orice postac uslas cu patalama.
        • -1 (1 vot)    
          ba uite ca o sa va raspund (Marţi, 17 aprilie 2012, 18:56)

          io [anonim] i-a raspuns lui George

          cu tine e pierdere de vreme, insa o sa le raspund celorlalti: in motiunea de cenzura e vorba despre resursele propuse spre instrainare de guvernarea MRU, si nu de Petrom sau Distrigaz.
          deci, personal nu sunt de acord cu strategia guvernului relativ la Rosia Montana si Cupru Min, ca despre ele e vorba.
          la prima nu pot accepta redeventa de 4%, bataie de joc pe fata, iar la a doua nu sunt de acord cu vanzarea catre niste terchea-berchea cu off-shore in Cipru si care nu pot aduce nici macar garantii bancare corespunzatoare.
          bineinteles, nu sunt de acord nici cu ce s-a intamplat in guvernarea Nastase cu Petrom si celelalte, si in general cu nici o privatizare dubioasa si netransparenta, indiferent cine a facut-o.
          din pacate, si PSD si CDR si PDL au cu ce se "lauda" la acest capitol.
          apoi, legat de banii PUBLICI aruncati de guvern catre primariile PDL, iata situatia din Timis:
          http://www.tion.ro/bani-de-la-guvern-pentru-primariile-portocalii-din-timis/1089751
          da? deci fonduri electorale aruncate cu generozitate de guvern, acelasi guvern care nu are bani pentru prime de Pasti la profesori, medici etc... insa are bani de aruncat catre primarii lor, ca sa nu migreze
          catre tabara adversa.
          aveti vreun dubiu ca la fel s-a intamplat in toata tara?
          in privinta facultatii de medicina in maghiara, n-am nimic impotriva ei, insa personal cred ca guvernul nu trebuia sa intre cu bocancii in curtea respectivei institutii, ci Universitatea respectiva trebuia lasata sa decida singura asupra propriilor facultati, sectii si specializari.
          cam atat deocamdata, mai discutam cand veti avea si argumente, altele decat "ba pe-a matii".
  • +16 (22 voturi)    
    NU NE VINDEM TARA ! (Marţi, 17 aprilie 2012, 14:54)

    uzu [anonim]

    urmatoarea faza e "IMGB- Face ordine"
    uite-asa, luam de la capat ciclul de 20 de ani in care nu am invatat nimic.
    pazea, vin minerii !
    • 0 (0 voturi)    
      reevaluare (Miercuri, 18 aprilie 2012, 18:33)

      SiriusB [anonim] i-a raspuns lui uzu

      nu stiu ce sa zic...fara reevaluare ajungem sa nu mai avem pe cine alege. ca si ala...si ala...si TOTI au facut bube cand au condus tara...acum e randul lui MRU, nu-i nimic...vine urmatorul si continua el...noi am ajuns colonie americano-FMI de vreo 3 ani oricum.

      daca la urmatoarele alegeri (4-5 ani) tot nu am pe cine sa votez benefic si voi fi tot constrans sa aleg raul mai mic, M-AM TIRAT...ca nu se mai poate trai printre toti manelistii de aici.
  • +22 (30 voturi)    
    memorie scurta! (Marţi, 17 aprilie 2012, 14:58)

    curiosu' [anonim]

    Partidu' lu' Nastase vorbeste de instrainarea resurselor? Asta da tupeu!
    • -3 (5 voturi)    
      Si ce ... (Marţi, 17 aprilie 2012, 17:40)

      black [anonim] i-a raspuns lui curiosu'

      oare ce spune Ponta nu e perfect valabil ? la asta ne referim acum , nu sa dezgropam mortii ...si bun, daca e sa dezgropam toate treburile murdare din '90 incoace , atunci sa plateasca toti , proportional cu mizeriile si furtul pe care l-au facut , corect, nu ?cred ca numai asa s-ar reaseza lucrurile si sincer, eu vad o mare masa de politicieni mai vechi sau mai noi acolo unde le e locul de drept, dupa gratii. Dar odata si-odata trebuie inceput , sa fie un punct zero pentru toate...din pacate in tara asta nu e nicio condamnare definitiva in vreun caz de coruptie, asa cum reclama pe drept UE.Iar MRU asta se vede ca e pus pe fapte mari si dezastruoase , trebuie rapid blocat , altfel ajungem in ultimul hal de tara .
  • +19 (23 voturi)    
    Pontisme ieftine (Marţi, 17 aprilie 2012, 14:58)

    Cataleya [utilizator]

    Se pare ca USL si-a dat seama ca motiunea de cenzura va fi de fapt un fiasco!
  • +22 (26 voturi)    
    atacati (Marţi, 17 aprilie 2012, 15:01)

    Andrei [anonim]

    eu zic ca sunt cu morcovu' in dos domnii de la USL daca au ajuns sa declare ca MRU si guvernul format de el este mai rau decat Boc si ai lui.
    • +12 (14 voturi)    
      hehe (Marţi, 17 aprilie 2012, 16:42)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

      guvernul asta este mult mai periculos pentru USL. MRU este o capacitate si lumea vede asta.
      • 0 (0 voturi)    
        si fapte?? (Miercuri, 18 aprilie 2012, 18:39)

        SiriusB [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

        eu n-am vazut sa faca MRU asta ceva bine...cand voi avea nevoie sa stiu pluralul la "batista", voi apela la MRU, dar mai mult de atat vad ca dauneaza grav sanatatii acestei tari. "Domnule Prim-Ministru Desemnat", ramaneti la volumul lui Graur si lasati constitutia ca nu va pricepeti.
  • +22 (24 voturi)    
    o mare intrebare (Marţi, 17 aprilie 2012, 15:04)

    nicostin [anonim]

    daca demagogi astia vreti sa va conduca[,unde a fost aceasta otreapa cominista cand nastase a vandut pentru nimic in visteria noastra dar destul ca sa-si dea copii la facultati in strainatate dintru salariu de parlamentar?cand sa vandut sidex galati,petromul cu tot cu bogatiile subsolului si alte privatizari si vanzari care noua nu nea adsus un strop de fericire] sa nu va mai plangeti ca o duceti asa cu o duceti.votati cu ochii legati si nu va mai plangeti ca asta meritati
  • +19 (21 voturi)    
    Indiferent... (Marţi, 17 aprilie 2012, 15:04)

    Ovidiu [anonim]

    ..ce zice, se pare ca singura lor preocupare sunt motiunile de cenzura...Daca asta nu trece, vor depune inca una dupa data de 10, si apoi probabil inca una, si etc...pe ce motiv nu se stie dar se gaseste..
  • +23 (27 voturi)    
    Ponta??? (Marţi, 17 aprilie 2012, 15:09)

    Radu [anonim]

    Acest Mickey Mouse al politicii romanesti abia intors din Dubai este,din punct de vedere intelectual,la
    degetul mic al premierului Ungureanu.
    Tupeul fantastic al celor doi mascarici ai uniunii socialiste de a-l acuza pe Ungureanu de vanzare a tarii
    ne duce cu gandul la inceputul anilor 90,cand parintele si mentorul domnului ponta ne vorbea despre vinderea tarii.Sper ca parlamentarii UDMR sa-si dea seama de necesitatea prezentei lor in parlament si sa se opuna acestei motiuni.Ungureanu este de departe cel mai stilat si inteligent ministru,de aceea o sa incerce acesti mascarici sa-l indeparteze cu orice pret.Daca o sa reuseasca va fi vai si amar de tarisoara noastra...
  • +22 (26 voturi)    
    Ipocrizie (Marţi, 17 aprilie 2012, 15:11)

    calamaru [anonim]

    Culmea ipocriziei si a demagogiei ca exact pdsr sa se planga de instrainarea resurselor... Criminalii naibii...
  • +19 (23 voturi)    
    Mai Poanto,cand faci ce spui ? (Marţi, 17 aprilie 2012, 15:16)

    martin [anonim]

    Parca trebuia sa pui motiunea numarul 101 pe data de 17 aprilie. Iti urez succesul pe care l-ai mai avut,adica ZERO, mai Mongoloidule !
  • +19 (23 voturi)    
    De ce n-au depus-o azi??? (Marţi, 17 aprilie 2012, 15:17)

    Andor [anonim]

    NU s-a trezit la timp dl Antonescu sa semneze sau ce s-a intamplat?
  • +19 (23 voturi)    
    a patra critica (Marţi, 17 aprilie 2012, 15:22)

    Liviu [anonim]

    ...si justitia incepe sa-si faca treaba si Voiculescu se simte cu un picior la bulau, impreuna cu multi altii din PSD. Cred ca asta-i motivul real al motiunii.
    Ce partid neserios PSD, pe timp de criza nu au nici o propunere constructiva, numai 'jos Base'.
  • +19 (23 voturi)    
    PROPUNONERE ptr tov Ponta (Marţi, 17 aprilie 2012, 15:39)

    cix [anonim]

    Toti simpatizantii si membrii USL sa primeasca cate un tarnacop, un cos si sa treaca la exploatarea minelor de aur si de cupru din tara, cu tecnologiile know how ul pe care le au tovarasii la dispozitie, caci spun ca se pricep.

    Cu lozinci genul nu ne vindem tara...dar o punem pe butuci de pe vremea lui Ilici ne am cam saturat.
    Cand New Holland vroia sa cumpere Semanatoare.. Ilici s a opus cu lozincile sale... si acum este situatia care e. Daca Dacia nu era vanduta, azi ar fi fost un muzeu sau o alta uzina parasita.
    La fel si resursele naturale, daca nu avem capacitatea de le exploata prin forte proprii trebuie sa ne asociem in conditii favorabile cu cei pe care le au. O sa manance romanii dea lozinci ca Nord Coreeniii daca o sa ajunga tovarasii la putere.
  • -9 (11 voturi)    
    huo pdl (Marţi, 17 aprilie 2012, 16:07)

    anonim [anonim]

    bai frate, vad ca toti sunteti pdl.isti pe aici. noroc ca mare parte a populatiei va vota usl......ha ha ha
    • +9 (9 voturi)    
      Da, siguuuur tovarase... (Marţi, 17 aprilie 2012, 17:02)

      George [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Poate o mare parte a populatiei indobitocite, sarace si lipsite de educatie. Din care, in mod evident, faci parte si tu. Cu "huo" sa-i dai pe stadion ba ultarsule postac uslas ce esti!
    • +7 (7 voturi)    
      crin? (Marţi, 17 aprilie 2012, 17:35)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      te-ai trezit deja?
    • +2 (2 voturi)    
      Romani sunt mereu surprinzatori (Marţi, 17 aprilie 2012, 19:33)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      Daca nu vor castiga USlasi? Ce vor mai face saraci inca 4 ani? Tot greva?
  • +7 (7 voturi)    
    sper (Marţi, 17 aprilie 2012, 16:12)

    ady [anonim]

    ca Ungureanu sa instraineze tot ce mai , sa nu mai aiba hienele USL-ase ce fura
  • -10 (12 voturi)    
    are mari sanse (Marţi, 17 aprilie 2012, 16:32)

    gigel [anonim]

    motiunea are mari sanse sa treaca ,cele trei motive sunt foarte aproape de adevar ,trebuie sa recunoastem ca aici Pontacu are dreptate,MRU a cam dat-o in bara
    • +8 (8 voturi)    
      in schimb... (Marţi, 17 aprilie 2012, 17:21)

      Tom_Macaragiu [utilizator] i-a raspuns lui gigel

      ... tu nu mai ai nicio sansa sa scapi de intunericul dat de lipsa discernamantului.
  • +12 (12 voturi)    
    :-( (Marţi, 17 aprilie 2012, 16:35)

    msk [anonim]

    asta e culmea tupeului ... PSD vorbeste de instrainarea resurselor tarii????? astia ne cred pe toti tampiti !
  • +11 (11 voturi)    
    emoțiunea mă apucă așa de tare... (Marţi, 17 aprilie 2012, 17:17)

    Tom_Macaragiu [utilizator]

    "Iertați-mă, fraților, dacă sunt mișcat, dacă emoțiunea mă apucă așa de tare, suindu-mă la această tribună pentru a vă spune și eu ca orice român, ca orice fiu al țării sale, în aceste momente solemne mă gândesc la țărișoara mea, la România, la fericirea ei, la progresul ei, la viitorul ei!"

    usl a ramas incremenita, ponta iese la tribuna si guita ce i-a scris secretara sa, bombonel, pe o bucatica de hartie, inainte de plecarea la relaxare in Dubai ca orice patriot socialist. Va rog faceti ceva si anuntati-l pe ponta -`gura bogata`- ca afacerea Cuprumin a cazut intrucat investitorul nu a acceptat conditiile dure impuse de guvern.
    Asadar MRU a conditionat vanzarea Cuprumin de investitii masive, spre deosebire de 'nastase sapte case' care a conditionat vanzarea petrom doar de primirea unor foloase necuvenite.
  • +10 (10 voturi)    
    Instrainare??? (Marţi, 17 aprilie 2012, 17:18)

    Haplo [utilizator]

    De fapt, domnul Ponta este suparat ca PSD-ul nu va mai putea crea miliardari noi, in activitati diferite de cele ale domnului Patriciu, domnului Niculae si de ce nu, de ale domnului Vantu.
    Adica... numa banci, petrol si ingrasaminte? Mai raspanditi baieti, mai raspanditi!
  • +8 (8 voturi)    
    Din prufunzinea gandirii pontoase (Marţi, 17 aprilie 2012, 17:25)

    Lorena [anonim]

    "..îl rog pe domnul preşedinte Ungurea...pe domnul preşedinte Antonescu. Mi-a rămas Ungureanu în cap, că... nu de alta, dar am văzut - fac un ultim comentariu - am văzut reacţia că dacă îl dăm jos pe domnul Ungureanu creăm haos în ţară. Adică dacă folosim mijlocul constituţional al moţiunii de cenzură suntem nişte anarhişti. Juridic e o mare tâmpenie să spui aşa ceva, dar cred că şi istoric. Şi asta, sigur, domnul Antonescu vă poate confirma sau nu",
    Ca sa vedeti,obsesiile leraman in cap de le incurca si numele,tulburare grea de personalitate.Pontonel du-te sa joci leapsa pe ouate, produceti haous nu prin utilizarea unui drept constitutional,ci prin manipulare abjecta ,in virtutea credintei voastre delirante ca sunteti "unici,cei chemati .de voi singuri numiti" prin nestiinta voastra despre ce este conducerea unei tari in concertul international. O tara ,cu oamenii ei ,asa cum sunt,merita ceea ce este bun si pentru ei. Mia bine stati "in concediul vostrui de lahuze-greva chipurile" ,pe banii contribuabilor,faceti-va casoaie,scaldati-ve la Dubai,curse la Monaco. Stiti voi ,de la stapanii vostri cum sa va umpeti de bani nemunciti si culmea cu atat de putini neuroni activi.Romanii vor simti ce "bine " le puteti face! Credeti ca ne aflam ca natie in evul mediu si manipulati cu mititei,bere,caldari,ori fugiti prin sate cu goarna sa speriati gainile. Ridicol, sunteti tineri si de aceea este greu de inteles ca nu incercati "politica bunului simt chiar cu voi" si mai ales ce inseamna resposabilitatiile carmuirii unui stat. Endocrinologia este antecamera unde ati putea sa reparati cate ceva si cine stie peste ani,fie va va fi rusine de voi insiva ,fie chiar veti fi in politica benefica unei tari . Acum parca sunteti triste parodii ale lautarilor buni,cantai dupa ureche si fals si total pe aratura.
  • +4 (4 voturi)    
    Depunand aceasta motiune (Marţi, 17 aprilie 2012, 20:41)

    adrian88000 [utilizator]

    USL intra intr-o dilema.
    Daca trece motiunea , MRU este dezlegat de obligatiile pe care le are ca Prim Ministru si incepe actiunea de fondare a unui nou partid. Acest nou partid are astfel timp pana la alegerile legislative sa se consoliudeze si sa fie o amenintare serioasa pentru USL. De PDL nu prea se mai tem, dar de noul partid a lui MRU le e frica.
    Si atunci. ce vor face? Vor depune motiunea si vor vota IMPOTRIVA EI ?
    Tembeli ca deobicei .
  • +1 (1 vot)    
    mizerii (Marţi, 17 aprilie 2012, 23:00)

    Ciprian_Marius [utilizator]

    Si iar o luam de la capat si tre sa ii suportam pe nepetrecutii din USL cu cererile lor penibile.Asta e opozitia rasului!!!
  • 0 (0 voturi)    
    umf (Miercuri, 18 aprilie 2012, 9:21)

    eci [anonim]

    ar fi bine ca demnitarii sa nu fie nevoiti sa apeleze la medici care nu stiu limba romana,asa cum multe femei au plecat sa nasca in ungaria si vipuri sa se trateze la viena sau in alte tari.
  • 0 (0 voturi)    
    avem ciunga-n par? (Joi, 19 aprilie 2012, 23:39)

    vio.w [anonim]

    Se pare ca domnul Ponta si restul de nehaliti ne iau de peste picior, de tot vorbeste de privatizari abuzive nefolositoare Romaniei, cand chiar ei au vandut tara jumatate si toti bani le-au intrat in buzunare.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă