Presedintele CJ Neamt, democrat liberalul Vasile Pruteanu candideaza din partea USL

de L.P.     HotNews.ro
Marţi, 3 aprilie 2012, 12:42 Alegeri 2012 | Alegeri Locale


Presedintele Consiliul Judetean Neamt, democrat liberalul Vasile Pruteanu va candida din partea USL. Pruteanu a batut palma cu liberalii si urmeaza sa candideze din partea USL la sefia Consiliului Judetean Neamt. "Imi place aceasta constructie politica a USL si voi candida la presedintia CJ din partea acesteia. Este singura cu care pot continua proiectele la CJ", a declarat Vasile Pruteanu in conferinta de presa, citat de agentia Agerpres. Pruteanu este anchetat in prezent de Parchetul de pe langa Tribunalul Bacau dupa ce a fost declarat incompatibil de Agentia Nationala de Integritate. Prefectul Mihai Archip a semnat, marti, ordinul de incetare de drept a mandatului de presedinte al CJ Neamt a lui Vasile Pruteanu.

"In constructia politica actuala realizata de USL consider ca am cele mai mari sanse sa duc la indeplinire proiectele de la Consiliul Judetean. Vor fi probabil acuzatii de tradare, de traseism politic dar am avut un singur interes ca presedinte al CJ Neamt, acela al cetateanului.

Am colaborat de-a lungul timpului cu cei din PNL, am reusit patru ani de mandat de presedinte sa colaborez cu fiecare primar din judet. Nu am tinut cont de culoarea politica. Nu m-am inscris inca in PNL dar voi face acest lucru in cursul zilei de astazi. Restul, la timpul lor", si-a explicat Pruteanu decizia de a candida sub sigla USL.

Vasile Pruteanu urmeaza sa se inscrie in Partidul National Liberal, din care a plecat in anul 2007. Pruteanu a fost in perioada 2000-2004 prefect al PSD. In 2004, dupa ce a fost schimbat din functie, s-a incris in PNL, pe listele caruia a castigat un mandat de deputat.

Presedintele PDL Neamt, Gheorghe Stefan a declarat ca Vasile Pruteanu era incompatibil cu functia de presedinte al CJ Neamt. "Incearca sa scape de rigorile legii si cred ca s-a gandit ca avocatul Chelaru il poate ajuta. El este incompatibil dovedit de ANI si va fi cercetat de Parchet", a declarat primarul Gheorghe Stefan, citat de agentia Agerpres.

Presedintele Consiliului Judetean Neamt, Vasile Pruteanu (PDL) a fost cercetat de Agentia Nationala de Integritate (ANI) in 2011 si in urma evaluarilor s-a constatat ca se afla in conflict de interese. Inspectorii ANI au constatat ca Vasile Pruteanu ar fi aprobat, in calitate de presedinte al Consiliului Judetean Neamt, achizitii de medicamente si materiale sanitare in valoare de aproximativ 120.000 de euro, de la S.C. C&C Farm S.R.L., societate la care fiica sa, Pruteanu Iulia, era administrator.

Conform unui comunicat al ANI mai multe institutii subordonate Consiliului Judetean Neamt ar fi aprobat aproape 27 de contracte cu firma administrata de fiica lui Vasile Pruteanu. Inspectorii ANI au sesizat Parchetul de pe langa Tribunalul Bacau sa cerceteze daca se confirma si comiterea infractiunii de fals in declaratii.

Vasile Pruteanu este anchetat în prezent de Parchetul de pe lângă Tribunalul Bacău după ce a fost declarat incompatibil de Agenţia Naţională de Integritate.

Prefectul Mihai Archip a semnat, marţi, ordinul de încetare de drept a mandatului de preşedinte al CJ Neamţ a lui Vasile Pruteanu, la doar câteva ore după ce acesta a anunţat că pleacă din PDL la PNL. Prefectul Mihai Archip a invocat statutul aleşilor locali care prevede faptul că orice ales local care se înscrie în alt partid decât cel cu care a câştigat mandatul îşi pierde statutul de ales local.

"Domnul Vasile Pruteanu a anunţat că va candida la preşedinţia CJ Neamţ din partea USL, că s-a înscris în alt partid. De aceea, potrivit legii aleşilor locali, el îşi pierde calitatea de preşedinte al Consiliului Judeţean. Am semnat ordinul în acest sens', a declarat prefectul Mihai Archip, citat de agentia Agerpres.



















4144 vizualizari

  • +14 (16 voturi)    
    Asa (Marţi, 3 aprilie 2012, 13:04)

    Kpax [utilizator]

    Isi mentini unii niste privilegii si functii !!!!
    Va castiga cu USL si noi ne plangem ca ne conduc tot aia dinainte !!!
    Si mai sunt astfel de specimene !!
    • +7 (7 voturi)    
      .....si iar asa! (Marţi, 3 aprilie 2012, 14:12)

      translativus [utilizator] i-a raspuns lui Kpax

      Pai nu de asta si-au tras sistemul parlamentar cu care ne vrajesc de 22 de ani? Ei se joaca dea democratia iar noi platim.
      Dar nu ei sunt de vina ci sistemul.
      Sistemul permite accesul la ciolan, precum si migratia interpartinica spre locurile calde.
      Numai schimband sistemul, vom putea stopa ciolaniada.
    • +2 (2 voturi)    
      pai (Marţi, 3 aprilie 2012, 14:51)

      pai [anonim] i-a raspuns lui Kpax

      pai de alagatori depinde. vor trai asa cum isi astern...
      • -1 (1 vot)    
        ...ai dreptate (Marţi, 3 aprilie 2012, 15:19)

        ALTAN [utilizator] i-a raspuns lui pai

        ...exista alternativa-Noua Republica
  • +13 (15 voturi)    
    USL-ul (Marţi, 3 aprilie 2012, 13:07)

    catalin_mattei [utilizator]

    USL-ul spune , urla, striga.. schimbare si se vede ca face schimbarea unora cu aceasi oameni... este jignitor si arata ca sunt sanse putine catre o clasa politica mai curata.
    • +1 (3 voturi)    
      cine sa va mai inteleaga? (Marţi, 3 aprilie 2012, 14:18)

      Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Zilnic am citit aici pe Hotnews ca astia de ne conduc acum sunt cei mai buni.
      Acum cand, prin migratie politica, astia vor ramane la putere (sub alt steag, dar tot ei), nu va mai convine !
      Daca-s cei mai buni, de ce nu-i vreti mai departe?
      Am auzit ca si Basescu o sa-si dea demisia, trece la USL si-l pun aia prim ministru la toamna (Ponta presedinte, Antonescu....mai vedem).
      Toata lumea pe Hotnews o sa fie fericita.....sau nu?
      • +1 (1 vot)    
        Mda... Vrajitorii uslasi se tin de vrajeli... (Marţi, 3 aprilie 2012, 17:44)

        George [anonim] i-a raspuns lui Wizard of Oz

        Tot o dai dupa cires ca un veritabil proletar uslas... Asa te-au invatat stapanii tai din Kiseleff, n-ai ce face... Saracu' de tine. Rau e sa n-ai personalitate si sa gandesti cu mintea ta mai vrajitorule... Stai calm, ca la tine ma refer.
  • +9 (13 voturi)    
    Mda... (Marţi, 3 aprilie 2012, 13:11)

    George [anonim]

    Alt traseist dezgustator... Ce principii? Ce doctrina? Aiurea!!! Ciolanul cu orice pret. Oportunistii astia isi schimba partidele ca pe ciorapi... Putin le pasa de ceea ce cred oamenii despre ei. Fraieri sunt aia care-i voteaza. Sa le fie rusine!
    • 0 (0 voturi)    
      profesor de istorie (Marţi, 3 aprilie 2012, 20:38)

      apolodor [utilizator] i-a raspuns lui George

      Pruteanu mi-a fost profesor de istorie in liceu... era un tip placut, putin mistocar, si destul de exigent la notare... Per ansamblu, a fost un profesor OK, dar nu credeam ca poate fi traseist... :)
      • 0 (0 voturi)    
        moralitate (Joi, 5 aprilie 2012, 1:31)

        roznovanu [anonim] i-a raspuns lui apolodor

        profesorul Pruteanu a fost pe rand convins(PCR),nationalist convins( Romania Mare), social democrat(PDL), liberal(PNL) si in final PDL-ist "convins". Un om care si-a schimbat convingerile in functie de bataia vantului a educat copii. Esecul generatiei tinere este determinat si de faptul ca oameni ca acest profesor au educat. Ce sa invete de la el un copil? Sa nu-si respecte cuvantul?
        Sa fie inconsecventi?
        Sa nu isi asume responsabilitati?
  • +10 (12 voturi)    
    Fiecare natie are conducatorii pe care-i merita (Marţi, 3 aprilie 2012, 13:13)

    Co&Co [anonim]

    Daca de 20 si de ani se tot joaca acesti "distinsi" cu noi de-a alba neagra si le-a mers,....cum sa nu persiste in jocul asta de-a politichia.
    Cand apar pe la TV-uri zici ca-s toti doctoranti la OXFORD dar,......tin cartea-n mana cu susu-n jos.

    Si cu asta am spus tot.
  • +4 (4 voturi)    
    Pfaaa (Marţi, 3 aprilie 2012, 13:39)

    vanatorul [anonim]

    Cum bat ei palma manca-i-ar tata, si totul merge uns.
  • +2 (4 voturi)    
    inca unul (Marţi, 3 aprilie 2012, 13:40)

    evoque [utilizator]

    "Imi place aceasta constructie politica a USL si voi candida la presedintia CJ din partea acesteia. Este singura cu care pot continua proiectele la CJ"
    Mda, cu asta a spus totul.
    Ce io place la constructia asta politica nu stiu sau nu inteleg.
    Ramane de vazut si modul in care electoratul o sa aprecieze traseismul.
  • +3 (5 voturi)    
    inca unul (Marţi, 3 aprilie 2012, 13:40)

    evoque [utilizator]

    "Imi place aceasta constructie politica a USL si voi candida la presedintia CJ din partea acesteia. Este singura cu care pot continua proiectele la CJ"
    Mda, cu asta a spus totul.
    Ce io place la constructia asta politica nu stiu sau nu inteleg.
    Ramane de vazut si modul in care electoratul o sa aprecieze traseismul.
  • +2 (4 voturi)    
    pai.... (Marţi, 3 aprilie 2012, 13:46)

    marcel [anonim]

    ....domnul Antonescu declara ca "Oameni care au fost elemente sau instrumente arhicunoscute in ceea ce a insemnat politica regimului Basescu, Boc, Ungureanu nu au cum, la spartul targului, sa treaca de partea poporului".....iar Ponta sustinea "ca le-a spus acestora "ca nu are nevoie la PSD"
    Sa inteleg ca presedintele CJ Neamt nu a fost "element sau instrument arhicunoscut"?....sau de el "este nevoie"?
  • +6 (6 voturi)    
    Ciolanarii.......... (Marţi, 3 aprilie 2012, 13:47)

    icu [utilizator]

    Iata de ce trebuie schimbata aceasta clasa politica in care majoritatea sant niste oameni fara caracter si demnitate , ,,ciolanari sadea" care-si vand si mama pt un pumn de bani !!!!!!!!!!!!! Acest gunoi numit Pruteanu este un las fara dram de barbatie cu care sa-si asume aceasta guvernare si masirile care s-au luat, [ dure ]' dar fara care tara era acum in colaps iar istoria iiva arunca la gunoi !!! Ca doar gunoaie sant !!!! NU ???
    • 0 (6 voturi)    
      Aha, acum sunt ciolanari, dar pana acum (Marţi, 3 aprilie 2012, 14:07)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui icu

      le cantai osanale ca ne modernizeaza. Bine ca le vezi si tu caracterul in ceasul al 12-lea. Ne-au modernizat de ne-au rupt astia din PDL.
  • 0 (4 voturi)    
    E o greşeală să părăseşti acum PDL-ul! (Marţi, 3 aprilie 2012, 13:59)

    Alin [anonim]

    Pe mine mă miră faptul că acum când PDL este dat în creştere în toate sondajele (vezi sondajul recent în care PDL are peste 18% şi USL doar 48%) şi, mai cu seamă după crunta lovitură dată pe arena politică prin încheierea alianţei istorice cu PNŢCD, unii mai părăsesc încă partidul Preşdintelui Traian Băsescu, Conducătorul nostru Înţelept!
    • +2 (2 voturi)    
      Prost prost dar spune adevarul (Marţi, 3 aprilie 2012, 14:21)

      tyty [anonim] i-a raspuns lui Alin

      Fara sa vrea Alinuta chiar spune adevarul. Cei ce raman acum in PDL au ocazia de a ocupa pozitii solide. Si cum pana acum a fost plin de fripturisti au ocazia de a recladi in opozitie (unde e mai comod si mai cald ca la guvernare) un partid onorabil. Chiar e un moment bun de a ramane in PDL - pentru un politician adevarat - nu un fripturist de provincie.
      • +1 (1 vot)    
        fara rabdare? (Marţi, 3 aprilie 2012, 17:11)

        naiv [anonim] i-a raspuns lui tyty

        a trecut Pruteanu la USL fara sa aiba rabdare sa vada ce e cu ancheta? Care cum e sub ancheta cum trece la USL! Astioa chiar cred ca se desfiinteaza DNA si ANI?
  • +3 (5 voturi)    
    vai de mama noastra! (Marţi, 3 aprilie 2012, 14:00)

    sorin [anonim]

    Sa inteleg ca dupa alegeri nu ne putem astepta la schimbari din moment ce o sa ne conduca tot astia care ieri erau pdl-isti si maine vor vi usl-isti
    vai de mama noastra!
  • +2 (4 voturi)    
    Dezgustator. (Marţi, 3 aprilie 2012, 14:01)

    well [anonim]

    Este cat se poate de dezgustator acesta migratie spre "ciolan" Si sa mai mergi la vot??? Pe cine dracu sa votezi, tot pe cei vechi de care suntem lamuriti cine sunt? Este o aberatie in lumea politica din Romania de azi, toti se repliaza ca sobolanii cand simnt pericolul ca pierd bucata de sunca de care au avut parte pana acum.
    Votati fratilor si tot aia va fi ca si pana acum, nu va fi nimic nou sub soare...
    Bafta la vot.
    • 0 (0 voturi)    
      nu sti cu cine sa votezi? (Marţi, 3 aprilie 2012, 18:26)

      Buz [utilizator] i-a raspuns lui well

      Pai voteaza si tu cu DD & Poporu poate se intimpla vreo schimbare in bine. Daca nu mai bine cu Dracu ca pe ala il sti cai negru, nu-i mascat ca PDL-u.
  • +1 (3 voturi)    
    presedinte cj (Marţi, 3 aprilie 2012, 14:14)

    anonim [anonim]

    dlor pdl. ati dat cu piciorul la o situatie rarisima. sa ramaneti in istorie ca un partid care a reformat romania. din pacate va placut mult sa furati decat sa reformati. comunicare a fost dezastroasa. n-ati rezolvat nimi cu masurile de austeritate. mai e putin si veti da socoteala cu mandatul. ce se poate spune despre dul nicola de la galati. cum sa instalat la putere cum a facut-o pe masa constructor de autostrazi. dna udrea si toti primarii au cheltuit fara discernamant si fara sa dea socoteala. dul hora alta poama. de legile de austeritate vor beneficia usl. alti politicieni care si-au batut joc de romania. in loc sa beneficiati dvs. nechibzuinta se plateste. mai ales in politica.
    • +2 (2 voturi)    
      Ei, (Marţi, 3 aprilie 2012, 14:45)

      Lache [anonim] i-a raspuns lui anonim

      ciorditorii au plecat acolo unde noul lor sef de partid fost procuror ii poate apara de justite ,mai ales ca,alauri de el il are pe un alt mic jurist numit DS . Amandoi s-au facut de ras prin schimbarea lui Geoana de la conducerea senatului si apoi prin pierderea acesteia ! Halal oameni !
  • 0 (0 voturi)    
    Dezgustator (Marţi, 3 aprilie 2012, 14:20)

    A_Radu [utilizator]

    Sincer, acesti politicieni fara coloana vertebrala atenteaza la insasi idee de democratie. Cum sa mai aiba oamenii incredere in democratie , in votul liber exprimat care sa le dea increderea ca pot schimba ceva pentru ei cand genu asta de personaje se schimba dintr-o barca in alta, alegatoru de rand nemaistiind ce sa aleaga ... Probabil la alegeri nu ar trebui sa primeasca vot nici una din formatiuni, PDL sau USL ... in cele 2 mari grupuri politice se gaseste putregaiul clasei politice romanesti si oricare din ea ar veni la putere nu se va schimba nimic. Votati cu totul altceva inafara de cele 2 partide!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Sobolanii parasesc barca (Marţi, 3 aprilie 2012, 14:39)

    Traseistul politic [anonim]

    Cand totul se scufunda si nu mai pot ajunge la struguri sobolanii politici se duci oriunde pot manca din nou. Nu conteaza pentru ei nimic si nici pentru cei care ii primesc. Poate se va destepta si acest popor si la alegeri procentele sa fie: PDL = 0% USL = 0%
  • +3 (3 voturi)    
    un asemenea tarator (Marţi, 3 aprilie 2012, 14:56)

    paolalaan [utilizator]

    dintr-un partid in altul este agreat de usl ?desigur lor le plac gunoaiele umane si dejectiile poilitice si spera cu asta sa castige!e cercetat de ani sigur ca spera ca daca va trece la cei corupti de tip pnl usl astia vor castiga si el scapa de pedeapsa! ati citi cum acest personaj s a miscat dupa cum batea vantu?ati sesizat ca are prb cu dna?deci toti hotii si traseistii carieristii de doi bani mincinosii incearca doar sa si apere pielea singurul lor gand e sa i dea jos pe actualii ca daca castiga ei gata cu ani gata cu dosare de coruptie va fi lumea lor! sa speram ca romanii vor fi indeajuns de intelepti sa vada acest adevar !!!doamne fereste ne de talharii usl!!!!!!!!!!!!!!
    • +1 (1 vot)    
      pres CJ (Marţi, 3 aprilie 2012, 18:54)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui paolalaan

      ai dreptate cu un mic dar mare amendament. usl-istilor le plac gunoaiele pt ca ei insisi sunt advarate gunoaie. sa-i vezi ce vor arata cu degetul in urma. vor beneficia insa de legile dure dar necesare. vor dansa ca isaia pe cadavrul pdl. vor face insa planuri obscure dar marete cum sa schimbe legile in asa fel incat sa poata fura numai ei. dupa modelul mentorului guvern nastase.
  • +3 (3 voturi)    
    toate-s vechi si noua-s toate (Marţi, 3 aprilie 2012, 15:10)

    ember [utilizator]

    "In constructia politica actuala realizata de USL consider ca am cele mai mari sanse sa raman la robinetul banilor ce se indreapta spre Consiliul Judetean. Vor fi probabil acuzatii de tradare, de traseism politic dar am avut un singur interes ca presedinte al CJ Neamt, acela de a nu ma imi dezamagi mafia care ma impinge in functie si care huzureste din contractele cu statul."

    de fapt asta a declarat el
  • +1 (1 vot)    
    Ce-i de facut? (Marţi, 3 aprilie 2012, 15:17)

    FMAGEREANU [anonim]

    SISTEMUL este creat de asemenea politicieni, care desigur ca nu-l vor schimba. Noi nu avem nici-o putere legislativa, care sa impuna Sistemului o alta configuratie.
    Dar POLITICIENII sunt alesi de NOI. Daca vom alege in continuare oameni de aceasta calitate, vom avea Sistemul pe care si-l impun ei.
    Pentruca sa alegem oameni de valoare avem nevoie de :
    -cerinte morale, fata de noi si fata de altii. Oricat de multe ar fi facut (desigur nu numai pentru noi) asemenea traseisti, nu ar trebui sa-i mai alegem
    - judecata rece si hotarare. Daca un politician a fost mincinos sau ineficient pentru noi, atunci mai bine alegem unul nou, care poate va face ceva mai mult. In orice caz, mai bine ii schimbam noi pe ei, decat sa-i lasam sa ne ignore interesele si chiar sa-si bata joc de noi mai multe mandate la rand
    -intelepciune (pentru care nu-i nevoie de inalte studii universitare). Acei oameni care promit mult sau incearca sa ne cumpere votul cu tot felul de daruri trebuie respinsi.
    -curaj. Sa nu ne lasam timorati de amenintarile cohortei de mercenari si slujbasi ai acestor oameni.
    -sa ne cunoastem drepturile si legile care ni le apara. Chiar daca greu, pana la urma legea ne va apara interesele.
    Deci, sa alegem in interesul nostru si, atunci, ne va fi mai bine.
    Multi dintre noi sunt usor de amagit sau varsta i-a transformat in victime. Daca ei sunt majoritatea atunci NOI vom alege asa cum va gandi si simti aceasta majoritate dezarmata si umilita. Mecanismele democratice ne obliga sa ne supunem vointei majoritati. Asa a venit bolsevismul .Prin vointa majoritatii (in limba rusa cuvantul bolsinstvo=majoritate).
  • +1 (1 vot)    
    Vasile Priteanu - Năsosu (Marţi, 3 aprilie 2012, 15:42)

    Dana [anonim]

    Usl-iştii se compromit, rău de tot, acceptând asemenea LOAZĂ să mai candideze la CJ Neamţ.
    Ar face bine să-i respingă validarea la congresul din 7 aprilie.
    Atenţie USL-uşti, selectaţi-vă cu atenţie candidaţii. Dintre toţi potentaţii, să-i alegeţi pe cei mai PENALI - nr.1 - Pruteanu Vasile, boşorog, avid de putere, îngânfat, perfid. . . (umpleţi voi punctele goale).
    Cu ce se laudă personajul ăsta ? Că a instaurat TEROAREA - la propriu, în instituţiile de cultură, ce le-a patronat ? Că a instalat mare manager în cultură o piţipoancă- PLAGIAT cu concursul căreia a zdrobit o instituţie deosebit de performantă, pe care a terfelit-o în noroiul şi putreziciunea ce îi caracterizează? Iar Prefectu - pozează corectitudinea, la comanda lu' Pinalty. Miii SCÂRBĂ . Hai sictir. Ptiu Drace.
  • +1 (1 vot)    
    CIOLANARI DIN TOATE ZARILE UNITI-VA! (Marţi, 3 aprilie 2012, 18:18)

    GRIGORE [anonim]

    Daca USL-ul va continua sa adune pe toti "ciolanarii" portocalii, risca sa se decredibilizeze intr-un mod catastrofal si ireversibil! Si asa o mare parte a electoratuli este debusolata de jocurile "de glezne" ale asa zisilor politicieni! Se stie ca in RO se castica alegerile pe voturile "contra"! In ultimii 22 de ani, nici un partid si nici o coalitie nu a castigat pe voturile "pentru"! Isi imagineaza tripleta ANTONESCU - PONTA - CONSTANTIN ca isi "maximizeaza" sansele "importand" traseistii profesionisti, "gloabele" si "caii morti" ai actualei coalitii de guvernamant?! ATENTIE LA CAII TROIENI!!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri