VIDEO Vasile Blaga a fost numit sef peste campania electorala a PDL, la propunerea lui Emil Boc

de R.M., L.P.     HotNews.ro
Luni, 2 aprilie 2012, 15:14 Actualitate | Politic


Vasile Blaga si Elena Udrea
Foto: AGERPRES
Dupa ce spatamana trecuta, conducerea PDL s-a confruntat cu o criza de autoritate generata de demisia lui Sorin Frunzaverde si mai multi lideri ai PDL au cerut revenirea in prim plan al tripletei Blaga-Videanu-Berceanu, luni democrat liberali au decis sa-l numeasca pe Vasile Blaga sef de campanie. Astfel, Vasile Blaga va conduce campania electorala a PDL pentru alegerile locale. Potrivit surselor Hotnews.ro, propunerea ca Blaga sa coordoneze campania electorala a fost facuta de Emil Boc in sedinta conducerii partidului. De asemenea, numirea lui Blaga apare in contextul in care Guvernul a anuntat, tot luni, ca va aloca fonduri pentru proiectele locale, dupa ce, in urma cu o saptamana, premierul Ungureanu acuzase presiuni politice din partea coalitiei de guvernare.

Surse democrat-liberale spun ca numirea lui Vasile Blaga in functia de coordonator al campaniei electorale reprezinta o concesie fata de aripa care-l contesta pe Emil Boc in partid.

Totodata, decizia vine dupa ce guvernul a anuntat, tot luni, ca va aloca fonduri pentru proiectele locale, dupa ce, in urma cu o saptamana, premierul Ungureanu acuzase presiuni politice din partea coalitiei de guvernare.

Presedintele PDL a sustinut ca Vasile Blaga este "cea mai buna solutie" a PDL pentru acest post. "Avand in vedere experienta pe care o are in conducerea campaniei  electorale, dar si tinand cont de faptul ca o parte din membrii comisiei de alegeri candideaza in alegerile locale, cea mai buna solutie pe care am propus-o BPN este ca, la fel ca si in campaniile anterioare, Vasile Blaga sa conduca si campania electorala pentru alegerile locale", a explicat Emil Boc.



Sapatamana trecuta dupa demisia lui Sorin Frunzaverde, nemultumirile liderilor PDL din teritoriu din cauza banilor si lipsa unei strategii coerente pentru campania electorala au amplificat tensiunile din PDL. O parte din democrat liberali au atacat actuala conducere PDL, pe seful Guvernului, Mihai Razvan Ungureanu si au cerut public revenirea greilor PDL Blaga-Videanu-Berceanu la butoanele partidului.

De asemenea, Blaga s-a declarat dezamagit de modul cum actuala conducere a PDL a gestionat plecarea lui Frunzaverde la PNL. Pentru a evita demiterea in bloc, conducerea PDL in frunte cu Emil Boc a lansat oferta de pace: rezolvarea problemei banilor si implicarea garzii vechi in campania electorala.

Totodata, BPN al PDL a decis, la inceputul lunii ianuarie, infiintarea unei Comisii privind organizarea alegerilor, sub coordonarea lui Emil Boc. Din aceasta comisie faceau parte Roberta Anastase, Gheorghe Flutur, Ioan Oltean, Elena Udrea si Vasile Blaga.

Comisia urma sa se ocupe cu elaborarea strategiei electorale a partidului pentru anul electoral 2012.

Tot luni, Biroul Permanent National al PDL i-a numit presedinti interimari ai organizatiei Caras Severin, decapitata dupa plecarea lui Sorin Frunzaverde, pe primarii din Otelul Rosu si din Herculane.

De asemenea, senatorul Mihai Nita va conduce organizatia PDL Olt si va pregati alegerile locale, dupa ce fostul primar al municipiului Slatina, Darius Valcov, a demisionat saptamana trecuta din PDL si a trecut la PSD.

 Citeste si:


Citeste mai multe despre   




















2033 vizualizari

  • +9 (9 voturi)    
    fb (Luni, 2 aprilie 2012, 15:19)

    paolalaan [utilizator]

    foarte binenici nu mai au nevoie de animalul ala pervers de piedone ok
  • +5 (7 voturi)    
    Sa speram ca "pentru alegerile locale" (Luni, 2 aprilie 2012, 15:20)

    CezarN [utilizator]

    Caci, pana astazi, doamna Elena Udrea parea sa conduca aceeasi campanie, insa nu pentru, ci impotriva alegerilor locale.
  • -1 (11 voturi)    
    "experienta" lui Blaga.. (Luni, 2 aprilie 2012, 15:24)

    costica [anonim]

    Adica Boc este cam incapabil, nu are nici o sansa PDL cu el, adica Incompetent !!!!!
    Schimbati-l naiba, voi nu vedeti ca va duceti la fund de tot cu Boc al vostru !!!
  • -3 (7 voturi)    
    dl Boc (Luni, 2 aprilie 2012, 15:37)

    catalin_mattei [utilizator]

    .. a ajuns la mana lui Blaga.. probabil ca daca acesta era presedinte al pdl ar fi avut si acest partid acum macar un 25%
    • +7 (9 voturi)    
      Nu cred ca merita Boc sa fii ... (Luni, 2 aprilie 2012, 16:00)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Nu-ti plac oamenii cuminti si cu bun simt.Pacat,pentru-ca ,in ultimul timp in politica romaneasca este o explozie de comportament"necivilizat"si asta se va rasfrange pana la urma asupra populatiei.Cine-i nesimtit in exprimare,nu-l va intelege pe cel necajit.
      • +2 (4 voturi)    
        Mircea (Luni, 2 aprilie 2012, 16:56)

        catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        nu ajunge sa ai bunul simt pentru a conduce campanii electorale si mai ales pt a le conduce... E Boc este cu siguranta un ardelean simtit si cinstit dar destul de naiv si nu are competentele necesare pt a conduce o campanie electorala si nici a conduce un partid. Degringolada in care este acum PDL nu va conduce doar la un scor electoral slab dar si la situatia in care USL-ul va butea gratie unei majoritati confortabile sa faca cam tot ce ii place.. trebuie sa existe un echilibru intre fortele politice si asta pt binele tuturor. V Blaga este la randul sau un om al dialogului si cred ca poate tine in frau aceste purtari care "omoara" PDL-ul...
        • 0 (0 voturi)    
          erata (Luni, 2 aprilie 2012, 17:22)

          catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

          am scris aiurea "nu ajunge sa ai bunul simt pentru a conduce campanii electorale si mai ales pt a le conduce" in loc de " nu ajunge sa ai bunul simt pentru a conduce campanii electorale si mai ales pt a le castiga"
  • -4 (4 voturi)    
    porcul nu se ingrasa in ajun... (Luni, 2 aprilie 2012, 15:46)

    bancher [anonim]

    Si numirea lui Blaga este tardiva. Cu sau fara Blaga, PDL-ul se duce la fund,...nu au ce sa mai schimbe in 2 luni si jumatate pana la alegerile locale.
    • +4 (6 voturi)    
      nici (Luni, 2 aprilie 2012, 16:05)

      nici [anonim] i-a raspuns lui bancher

      nici noua nu ne prea convine. am fi preferat oameni noi, mai tineri, mai deschisi, mai putin din "vechea garda". dar intelegem ca e o solutie de compromis. nu este ora de lupte intestine acum, este ora de strans randurile si de castigat alegerile.

      altminteri, Romania va mai avea parte de un deceniu de comunism bolsevic si de jaf securist.
      • +1 (5 voturi)    
        LOL (Luni, 2 aprilie 2012, 16:32)

        HP [utilizator] i-a raspuns lui nici

        "Castigat alegerile" ?

        Daca singurul motiv pe care ni-l dati spre a vota PDL e vrajeala cu deceniul de comunism bolsevic, inseamna ca nu meritati puterea.

        Daca PDL ar fi facut pe placul votantilor la timp (masurile dure economice, de dreapta, eliminarea coruptilor, reforma totala a partidului) acum nu avea aceste probleme.

        PDL = USL.
        • -2 (2 voturi)    
          da (Luni, 2 aprilie 2012, 17:45)

          da [anonim] i-a raspuns lui HP

          da, ai dreptate. PDL nu este idealul unui partid de dreapta, a facut si multe greseli si, din punct de vedere economic, a tot stat pe dunga, intre masuri de stanga si de dreapta.

          dar, cand il compari cu "alternativa", recte usl... incepe sa semene cu o Alba ca Zapada.

          as vrea si eu ca PDL sa fie un partid de dreapta, autentic dar, pana una-alta, este cel mai de dreapta dintre cate sunt.

          care ar fi alternativa? sa renuntam si sa ne predam? sa ne lasam calcati in picioare?
          • 0 (0 voturi)    
            Alternativa (Miercuri, 4 aprilie 2012, 16:50)

            HP [utilizator] i-a raspuns lui da

            Ar fi sa votezi candidati mai cinstiti, chiar daca nu au sanse. Astfel votul tau nu merge sa ingroase randurile coruptilor din PDL sau USL.

            Sugerez Noua Republica.
      • +1 (1 vot)    
        Lupte intestine (Luni, 2 aprilie 2012, 17:43)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui nici

        Lasa ma ca purtati voi lupte intestine cu comunistii, minerii si mogulii :))

        In fiecare zi ii multumesc lui D-zeu c-am ajuns sa fiu condus de Basescu, Udrea, Boc, Videanu, Berceanu, Blaga, Prigoana :X
        • 0 (0 voturi)    
          stai (Luni, 2 aprilie 2012, 23:16)

          stai [anonim] i-a raspuns lui gigi

          stai sa fi vazut cealalta "galerie": catalin voicu, marean vanghelie, norica nicolai, adrian nastase, crin antonescu, ion iliescu...

          de menajeria asta ce mai zici?
    • +6 (8 voturi)    
      zicale romanesti (Luni, 2 aprilie 2012, 16:08)

      gelu [anonim] i-a raspuns lui bancher

      "Cainele moare de drum lung si prostul de grija altora !"
      Romanii nu sunt asa de prosti precum credeti voi. Lumea s-a mai desteptat, mai citeste...si vede ce s-a facut si pe glorioasele vremuri PSD-iste, PNL-iste si ce se intampla acum in lume si contextul in care a guvernat PDL-ul.
      Vedeti sa nu va imbatati ca geoana la alegeri !
      • +1 (1 vot)    
        eeeeee (Luni, 2 aprilie 2012, 17:52)

        me [anonim] i-a raspuns lui gelu

        lume noua...
        au aparut aplaudacii portocalii ca dimineata nu erati...

        comentariul celui de mai sus NU se referea la geoana sau psd sau pnl ... si la pdl.... ok?
        pdl e un partid de 2 lei plin de hoti si tampiti...
        ca psd si pnl sunt la fel este ALTA discutie!!!
  • 0 (4 voturi)    
    Vasile Blaga (Luni, 2 aprilie 2012, 15:56)

    voltaren [utilizator]

    Prin votul de azi impotriva lui Cristian Preda si-a pierdut credibilitatea .
    • 0 (0 voturi)    
      Erica (Luni, 2 aprilie 2012, 17:01)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui voltaren

      Cristi Preda este unul din intelectualii de marca ai PDL-ului ( sau a fost ).. ceea ce trebuie insa sa intelegem este ca nu poti fi pe o corabie in mijlocul oceanului si sa arunci cu grenade pe vapor pt ca nu iti place unul sau altul din echipaj caci risti sa inneci pe toata lumea. Dincolo de niste calitati ale domnului Cristi Preda trebuie sa recunoastem ca la modul in care este structurat in acest moment electoratul domnia sa nu are sanse . Este cumva ca in cazul liceelor: cei destepti dar porecliti tocilari pot fi felicitati, pot fi dati ca exemplu dar ca rege si regina a balului vor fi tot cei populari indiferent de cat de gaunosi ar fi. Este trist dar asta este adevarul...
      • 0 (0 voturi)    
        raspuns Erica (Luni, 2 aprilie 2012, 23:38)

        bobimorcov [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

        Cu toata inteligenta lui Preda i sa aranjat plecarea din pdl,aici nu au ce cauta oameni destepti aici e loc doar pentru oameni de nimic,hoti,mincinosi,tilhari,banditi.Pacat ca cei din gruparea usl se compromit sii acepta pe uni dintre banditi in rindul lor.Facind aceasta miscare ei spera ca vor scapa de judecata poporului.
  • 0 (0 voturi)    
    Sper ca dl Blaga va pune lucrurile la punct (Luni, 2 aprilie 2012, 16:28)

    Gabriela [anonim]

    Sunt constienta ca fac parte dintr-o minoritate, de 5 10% care si-a pus sperantele in PDL, si care a parcurs alaturi cu dezamagiri si sperante tot ceea ce s-a putut face. Ca sa i-au decizia asta a contat prestatia unor oameni (Sever Voinescu, Cristian Preda, Monica Macovei, Teodor Paleologu si inca multi altiii). Excluderea lui Cristian Preda este o gafa de proportii care duce in derizoriu tot ce ati realizat pana acum. Inteleg este mai bun Prigoana decat Oprescu, (pentru ca nu e inca vremea sa votam cu inima). Asta nu ma impiedica sa gandesc mai departe
    si sa fiu de acord cu ce a spus Cristian Preda.
    Nu cred ca Udrea are dreptul de a manipula, calari partidul in halul asta.
  • 0 (0 voturi)    
    ca sa vezi... (Luni, 2 aprilie 2012, 17:05)

    MIRCEA [anonim]

    Ce-a facut Preda in politica de 2 ani deciond e europarlamentar?Si-a criticat partiodul la greu,a dat in premier mai ceva decit opozitia,s-a folosit de blog pt a infiera tot ce misca la partidul sau.L-ati vazut vreodata sa promoveze vreo lege a guvernului,macar legea educatiei ca e profesor?Nu ,din contra l-a atacat pe Funeriu de pe margine.I s-a propus sa candideze la sect4 si a refuzat sa-si asume responsabilitati,ba mai mult sustine candidatul advesr.Nici nu-si da seama cit este de penibil.Vrei beneficiile unui partid dar faci pe nesimtitul si-l ataci.Acum s-a facut dreptate.D-le Preda ,ramii cu blogul .Pleaca din PE ca nu ai caracter.Cind ai fost pus pe lista ,in fruntea ei nimeni n-a vociferat desi erau destui tineri pedelisti c are puteau fi in locul tau.Habar n-ai de politica.Du-te la alt partid sa vedem daca misti in front.Demisia.!
    • 0 (0 voturi)    
      nu (Luni, 2 aprilie 2012, 23:18)

      nu [anonim] i-a raspuns lui MIRCEA

      nu cred ca e rau intentionat preda (cristian), dar este un imatur in cautare de utopii, nu de oameni. e bun de filozof, dar nu de politician. politica inseamna sa te gandesti in prmul rand la oameni, nu sa sacrifici oamenii de dragul unor utopii, ca trotkistii.
  • 0 (0 voturi)    
    da da da (Luni, 2 aprilie 2012, 17:50)

    me [anonim]

    preferati la primarie gunoieri in loc de intelectuali (si in partid dealtfel)
    vindeti mine de cupru cu 10% din valoarea reala
    dati ungurilor tot ce vor...
    asta sunt "faptele" voastre... campania nu o sa va ajute!
    • 0 (0 voturi)    
      sunt oameni (Luni, 2 aprilie 2012, 20:20)

      gelu [anonim] i-a raspuns lui me

      care pot face din gunoi, aur si altii care fac din aur, gunoi (recte oprescu).
      Cristian Preda este un intelectual de marca si asta nu i-o poate lua nimeni. Problema este ca, din pacate, bucurestenii prefera gura mare si marlania lui oprescu. O sa trebuiasca sa mai treaca ceva timp pentru ca un "Cristian Preda" sa fie apreciat si votat.
      Aici nu e vorba de orgolii ci de statistici !
  • 0 (0 voturi)    
    felicitari (Luni, 2 aprilie 2012, 22:59)

    Ciprian_Marius [utilizator]

    Felicitari!D-l Blaga are experienta necesara pentru a conduce aceasta Campanie si pentru a fi aproape de oameni.
  • 0 (0 voturi)    
    s (Marţi, 3 aprilie 2012, 2:25)

    adrian [anonim]

    O bila alba pentru aceasta decizie...Vasile Blaga e un " lider care nu are nevoie de stampila" MULT SUCCES!
  • 0 (0 voturi)    
    aaa (Joi, 5 aprilie 2012, 23:12)

    a [anonim]

    Asa foarte bine . Boc stie ce face


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version