USL va depune pe 17 aprilie o motiune de cenzura care va consemna "cedarea premierului in fata UDMR" si "cedarea in fata intereselor straine de a vinde ce a mai ramas din resurse"

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 1 aprilie 2012, 13:03 Actualitate | Politic


USL va depune, pe 17 aprilie, o motiune de cenzura care va consemna nu doar "cedarea premierului Ungureanu in fata UDMR" in chestiunea UMF Targu Mures, ci si "cedarea in fata intereselor straine de a vinde ce a mai ramas din resurse", a anuntat duminica liderul social-democrat Victor Ponta, citat de Mediafax: "De maine incepand, avand in vedere noile realitati de la Camera si de la Senat, vom pregati motiunea de cenzura, care va fi depusa imediat dupa Paste, pe 17 aprilie".

Victor Ponta a mai spus ca spera ca la motivele acestei motiuni de cenzura sa nu se adauge "cedarea in fata dorintei baronilor care inca au ramas la PDL".

Liderul PSD Victor Ponta i-a adresat o scrisoare deschisa premierului Mihai Razvan Ungureanu, in care ii solicita, in contextul informatiilor privind aprobarea unei HG privind alocarea de fonduri catre primariile PDL, sa nu cedeze "santajului exercitat de liderii PDL" asupra sefului Guvernului.

Hotararea de guvern, aprobata in sedinta de marti a Executivului, privind infiintarea liniilor maghiare de studii la UMF din Targu Mures a fost publicata, joi seara, in Monitorul Oficial, avandu-i ca si contrasemnatari pe ministrul Educatiei, dar si pe presedintele Agentiei Romane de Asigurare a Calitatii in Invatamantul Superior. Actul normativ stabileste ca la Universitatea de Medicina si Farmacie din Targu Mures va fi infiintata o noua Facultate, cu programe in limbile romana, maghiara si engleza.

















2531 vizualizari

  • +24 (32 voturi)    
    USL e prins in menghina (Duminică, 1 aprilie 2012, 13:11)

    ned [anonim]

    va strange menghina in care este prin USL-ul lui nea Nelu:
    1- daca demit guvernul Ungureanu, nu le va fi usor..de ce ar demite POnta un premier cu o cota de incredere in crestere? ..deci vor pierde
    2- daca guvernul Ungureanu va reusi sa performeze pana in noembrie, de ce ar prelua Ponta guvernul? mai ales ca ponta este in fruntea unei constructii care apara coruptia fara ascunzisuri ( vezi manifestatia pentru apararea presedintelui CJ Arges), si mai ales perioada lui Nastase cand coruptia era politica de stat.
    • -7 (23 voturi)    
      MRU un produs toxic (Duminică, 1 aprilie 2012, 14:24)

      manole [anonim] i-a raspuns lui ned

      Au trecut doar 2 luni de la investirea "poliglotului" MRU la sefia Guvernului Romaniei si omul si-a dat arama pe fata. Doar cateva dintre "ispravile" care il definesc:
      1. Cinismul - prin blocarea in subteran a 200 de mineri ca sa-si faca "vizita de lucru"
      2. Duplicitatea - folosita ca instrument in toate privatizarile strategice, instarinand resursele nationale, si ma refer la secretizarea contractului oneros cu americanii venali de la Chevron, in conditiile in care parte in contract este statul roman, nu o companie privata oarecare.
      3. Se adauga pericolul reprezentat de interesele obscure ce vizeaza instrainarea Cuprumin la 10% din valoarea zacamantului, precum si tendinta de a ceda santajului abject al mafiei masonice mondiale de a vinde zacamantul de aur de la Rosia Montana pe nimic.
      • +4 (4 voturi)    
        Daca (Duminică, 1 aprilie 2012, 21:47)

        Jar [anonim] i-a raspuns lui manole

        eu iti vand cu 2 lei un zacamant care valoreaza 100de lei,iar ca sa-l valorifici,pe tine te costa 102 lei,am vandut ieftin..?
        La tot ce face ala ca sa scoata cuprul din pamant si sa-l vanda,plateste 24%TVA,45%impozite pe salarii,16%impozit pe profit,iar ca sa plece acasa cu dividende mai plateste 16% din ce-a ramas,daca i-a ramas ceva.
        Toxine va toarna in cap antenele si RTV-urile,ciocoflendurilor comuniste!
        • -1 (1 vot)    
          what? (Duminică, 1 aprilie 2012, 23:27)

          Adrian [anonim] i-a raspuns lui Jar

          TVA-ul il plateste cel care achizitioneaza bunul nu cel care il produce.

          Profitul depinde de cate smecherii contabile vor face. nu m-as baza prea tare pe faptul ca il vor marca in Romania.

          Acelasi lucru si despre dividente. Firma fiind de paravan, nu vor pupa prea multi bani nici din acei 16%.

          Mai raman doar cei 45% de la salarii.
        • 0 (0 voturi)    
          mai pune mana pe carte (Luni, 2 aprilie 2012, 12:26)

          Xu [anonim] i-a raspuns lui Jar

          Inainte sa vorbesti tampenii mai citeste si tu despre vastul domeniu al economiei. Daca tot esti acolo, da-i si lu' mru al tau de citit ca am observat ca nu intelege prea bine anumiti termeni (CAS angajat/angajator).

          Ce TVA vere? Ce impozite pe salarii (45% DIN CE)? Ce 16% pe profit si inca 16% pe dividende? Asta pentru tine inseamna ca firma plateste 101% (!?!) taxe? Nu iti dai seama de ineptiile pe care le spui?

          Pune mana pe carte inainte sa ii acuzi pe altii ca li se toarna toxine in cap... In capul tau nu pare a mai exista altceva din pacate...
    • +9 (13 voturi)    
      Face parte din mascarada USL (Duminică, 1 aprilie 2012, 15:00)

      calin [anonim] i-a raspuns lui ned

      Ei incearca sa-i faca pe ponta si antonescu sa-l ajunga pe MRU.
    • +12 (16 voturi)    
      corect! (Duminică, 1 aprilie 2012, 15:05)

      prudent [anonim] i-a raspuns lui ned

      acest Ponta, dupa vizita la Washington si la Bruxelles si dupa Petrom, are curaj sa zica de vanzare "strainilor"??? pute a marxsim leninism discursul lui (sa vedem si motiunea ca aceea e documnet SCRIS)! o fi scris Ilici textul?
    • -4 (14 voturi)    
      ce sa mai performeze ? (Duminică, 1 aprilie 2012, 15:33)

      nu conteaza [anonim] i-a raspuns lui ned

      a inceput bine de tot: tg mures, cupru min, chevron.
      papa ungureanu
    • +13 (17 voturi)    
      Unde erai Ponta cand Adi vindea pe nimic Petrom? (Duminică, 1 aprilie 2012, 16:10)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui ned

      Adita, zis si Bombonel, mentorul gibonului comunist Victor Ponta, a dat toate resursele nationarle ale Romanie pe nimic pentru Romania, dar pentru o spaga de 800 de milioane de euro pentru privatizarea Petrom. Javra de Ponta, nu-si aduce aminte de Petrom, iar de Bombonel nici atat, cu atat mai mult ca este condamnat la inchisoare. Bate campii cu gratie, disperat ca va fi lasat sa fie sfasiat de sacalii din PSD cand vor afla ca stau pe bara alti 20 de ani, desi pana atunci vor disparea ca partid.
      • +2 (2 voturi)    
        asa e (Duminică, 1 aprilie 2012, 20:01)

        ned [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        unde era Ponta cand tovarasul Nastase vindea petrolul? problema lui ponta si a camarilei USL-iste este ca daca ajung la putere si nu mai au ce sa fure, nu-i mai intereseaza!
  • +26 (34 voturi)    
    suna cu "nu ne vindem tara din 90" (Duminică, 1 aprilie 2012, 13:13)

    mav [anonim]

    asta suna ca sloganul bolsevist " nu ne vindem tara" lansat de nea Nelu in 90..ce a urmat dupa aceea stim cu totii.
    • +15 (15 voturi)    
      Da, am vandut societati falimentate voit (Duminică, 1 aprilie 2012, 14:15)

      Creator [utilizator] i-a raspuns lui mav

      Si care acum produc miliarde de euro pt straini..
    • +11 (13 voturi)    
      Perfect adevarat! (Duminică, 1 aprilie 2012, 15:29)

      IDT [utilizator] i-a raspuns lui mav

      Dar memoria unora este asa de scurta! Si acum se mai crede ca, daca Iliescu apare, soarele rasare... Vai de steaua noastra! Inca mai sper ca nustimea sa voteze oameni curati si nu partide murdare! Vom vedea curand...
      • +2 (2 voturi)    
        100% de acord (Duminică, 1 aprilie 2012, 20:52)

        GMI [anonim] i-a raspuns lui IDT

        Cred ca cea mai mare eroare pe care o poate face
        poporul roman este sa dea votul acestor comunisti!
        De 4 ani nu a facut altceva decat au infranat tot ce
        se putea face ceva bun pentru tara,au isinuat si au
        spus tot felul de minciuni care nu aveau niciun fel de suport,ca sunt prosti,hoti, dand cifre astronomice numai ca sa manipuleze populatia,acoperindu-i pe baronii lor si sa arunce vina numai pe cei dela putere,sunt in stare sa creeze o dictatura de care greu vom putea scapa
        pentruca au toata media de partea lor.Sa vedeti
        atunci laude ce fac ei,si justificari de nereusite din
        cauza celor pe care a reusit sa-i detroneze.Insasi
        vocabularul folosit tot timpul ne arata ca nu pot
        oferi decat jos Basescu jos Roberta,jos..jos..acum
        si PM.Aceasta a doua Dumineca a orbului va fi
        fatala pentru -bietii romani- asa cum se exprima el
        (ponta ) in toate prezentarile lui.Singura noastra
        speranta este ca populatia sa fi observat intradevar,despre raul care o paste,daca vor veni
        ei la puere.Dumnezeule,fereste poporul roman de
        o nenorocire asa de mare.
    • -3 (13 voturi)    
      upgrade (Duminică, 1 aprilie 2012, 15:34)

      gabi [anonim] i-a raspuns lui mav

      pe atunci era "nu ne vindem tara" si se privatiza pe 2 lei...acum e cu "casa parinteasca nu se vinde" dar se cedeaza resursele naturale pe doua parale...care o fi diferenta intre ilici si betivanul de astazi???
  • +21 (27 voturi)    
    Ha,ha,ha...e 1 aprilie! (Duminică, 1 aprilie 2012, 13:15)

    Tase Rotta [utilizator]

    ....si Viktoras incearca sa ne pacaleasca!
  • +20 (20 voturi)    
    ce a mai ramas? (Duminică, 1 aprilie 2012, 13:28)

    translativus [utilizator]

    Sa intelegem ca daca USL vine la putere va nationaliza resursele naturale ale Romaniei? Va denunta legislatia care a permis vanzarea lor si va demasca toti profitorii?
    Daca Parlamentul este singura institutie care reprezinta dorintele cetatenilor, de ce a permis prin lege vanzarea resurselor? A fost aceasta, dorinta populatiei?
    Ipocrizia sistemului parlamentar si a celor care profita de pe urama lui, nu are margini.
    Daca pastram sistemul, nu avem nicio sansa.
    • -4 (14 voturi)    
      MRU un produs toxic (Duminică, 1 aprilie 2012, 15:44)

      manole [anonim] i-a raspuns lui translativus

      Au trecut doar 2 luni de la investirea "poliglotului" MRU la sefia Guvernului Romaniei si omul si-a dat arama pe fata. Cateva dintre "ispravile" sale:
      1. Cinismul - prin blocarea in subteran a 200 de mineri ca sa-si faca "vizita de lucru"
      2. Duplicitatea - folosita ca instrument in toate privatizarile strategice, instarinand resursele nationale, si ma refer la secretizarea contractului oneros cu americanii venali de la Chevron, in conditiile in care parte in contract este statul roman, nu o companie privata oarecare.
      3. Se adauga pericolul reprezentat de interesele obscure ce vizeaza instrainarea Cuprumin la 10% din valoarea zacamantului, precum si tendinta de a ceda santajului abject al mafiei masonice mondiale de a vinde aurul pe nimic.
      De ce si cui vinde MRU de fapt ceea ce a mai ramas din Romania?
      • +4 (4 voturi)    
        Alte intrebari (Duminică, 1 aprilie 2012, 16:54)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui manole

        De ce si cui au vandut alesii resursele tarii?
        Conteaza cine a vandut mai mult?
        Ne multumeste faptul ca ai nostrii au vandut mai mult ca ai lor?
        Cine sunt cei care pierd?
        ETC.
      • +5 (5 voturi)    
        curat murdar, monser... (Duminică, 1 aprilie 2012, 17:03)

        thebblack [utilizator] i-a raspuns lui manole

        1. sunt convins ca MRU a dat ordinul sa ii blocheze pe mierii aia. in nici un caz vreun directoras de la compania respectiva, aia sunt oameni de treaba...

        2. "Au trecut doar 2 luni de la investirea "poliglotului" MRU", si dupa cum stim, absolut toate privatizarile strategice din tara asta au fost facute in ultimele 2 luni...

        daca sunt americani, sunt venali, si neaparat contractul e oneros.
        si logic vorbind, cum ai vrea sa secretizeze primul ministru contractul dintre 2 companii private? sau asta deja e prea de finete ca sa o intelegi...

        3.si marmota invelea ciocolata in staniol. stim. dar sa nu ii uitam pe zionisti si pe oculta mondiala. si mai ales pe mayasi cu calendarul lor cu tot.
    • +10 (10 voturi)    
      Sigur, da! (Duminică, 1 aprilie 2012, 15:46)

      IDT [utilizator] i-a raspuns lui translativus

      Novatorule, ti-e gura aurita! Da' , "prablema" e, cine te baga in seama? Ai? Cati cred ca noi si cati din astia ar putea schimba ceva? Sistemul ala ticalosit e de vina bre, n'auzi? Doar nu stii de ieri, de azi... Si daca nici presedintele nu a mai incearcat sa-l sparga (se pare ca fara succes), cum crezi ca vor reusi trei "lulule" ca noi, fara de putere? Gandeste-te ca, mai nou, pana si "micutul Titulescu" pomeneste sistemul... Ei, asta da, abureala!
      • +2 (2 voturi)    
        putin optimism (Duminică, 1 aprilie 2012, 17:05)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui IDT

        Aveti dreptate. Presedintele a incercat sa sparga sistemul, eu vreau sa il desfintez.
        Daca acum suntem doar "trei lulele" este pentru ca lumea inca nu a aflat de alternativa.
        Cu timpul, se va afla iar "lulelele" din "trei", vor deveni milioane topind actualul sistem cu jarul lor.
        Este o chestiune de timp.
  • +20 (26 voturi)    
    vorbiti ? (Duminică, 1 aprilie 2012, 13:38)

    dorel [anonim]

    voi vorbiti ?, psd ?, voi ati vandut resursele tarii pe nimica, mai ales nastase, petrom, etc, daca nu le-ati vandut strainilor pe nimica, ati luat voi, psd-isitii, pe nimica, prin coruptie si hotie institutionalizata, ponta, fost procuror, doctor in drept penal, fara un program anticoruptie, esti un politician si jurist penibil
    • -4 (12 voturi)    
      Esti orb !!!??? (Duminică, 1 aprilie 2012, 15:17)

      TEODOR [anonim] i-a raspuns lui dorel

      Daca esti orb te inteleg,nu vezi ce au facut nemernicii de PEDELISTI,dar nu cred ca esti si surd sa nu auzi glasul poporului care nu-i mai poate rabda .8 % pentru PDL e ca si PNTCD ,.in groapa ....ISTORIEI.,, Ma bucur '' !
  • +6 (14 voturi)    
    Nu trebuie privatizat nici 1% (Duminică, 1 aprilie 2012, 13:48)

    dan [anonim]

    Nu trebuie privatizat nici 1% din HIDROELECTRICA si ROMGAZ.
    HIDROELECTRICA = Portile de fier.

    ROMGAZ detine cele mai mari rezerve de gaze din Romania. Cautati pe site-ul romgaz.
    Daca va fi privatizat dupa modelul PETROM va fi jale.
    Tara care va pune mana pe gaze, poate fi tot Austria, va exporta gazele romanesti ieftine in tara lor. Iar romanii vor lua din import la pret triplul.
  • +19 (25 voturi)    
    Penal (Duminică, 1 aprilie 2012, 13:50)

    Vizitiul [utilizator]

    Le e frica ca nu mai au ei ce vinde daca ajung la putere. Eu unul nu am vazut nimic constructiv de la astia.
  • -5 (15 voturi)    
    Ar mai fi inca una plus ceva intrebari ! (Duminică, 1 aprilie 2012, 14:01)

    Prostu [anonim]

    SRI , SIE , DIA pe cine apara ?
    Poporul si tara de borfasii interni si externi ?
    Sau pe borfasi de popor ?

    Intrebari valabile pentru toate structurile !
  • -5 (17 voturi)    
    doar atat (Duminică, 1 aprilie 2012, 14:09)

    Mar [anonim]

    doar atat, motiune? sa faca si sesizare penala pentru tradare, furt, neglijenta.
    • -4 (12 voturi)    
      scapati-ne va rog (Duminică, 1 aprilie 2012, 15:16)

      kunkan [utilizator] i-a raspuns lui Mar

      trebuie sa scapam de pdl cat mai repede cu putinta. Ei stiu ca mai au cateva luni de viata (vor disparea pt.multi ani) si vor face prapad in tara. Un fost "postac portocaliu" pana mai acu 2 luni. Trebuie sa recunosc ca mi s-a luat urat de tot de pdl. amin
  • +6 (16 voturi)    
    flavius (Duminică, 1 aprilie 2012, 14:44)

    fla [anonim]

    Asa , motiune de cenzura ! Sa dam jos si unul din putinii premieri capabili ai tarii asteia !

    Si lasati-o moarta cu "nu ne vindem tara" , cine a prins anii 90` nu mai cade in plasa . Si la treaba cu UDMR-u , poate sa imi aminteasca cineva cat timp a condus partidul asta alaturi de PSD ? Poate sa imi spuna cineva sub ce guvernare au fost introduse placutele biligve si multe alte concesii de genu ?


    Adevaratul motiv al motiunii sa fie oare cresterea constanta in credibilitate a lu` Ungureanu ? Sau poate valurile de arestari ? Sau poate degringolada generala din PDL de la momentu asta ? Hm...
  • +10 (10 voturi)    
    Chiar e adevarat (Duminică, 1 aprilie 2012, 14:46)

    Andrei [anonim]

    Ce ne povesteste Ponta. Baronii Locali inca ramasi in pdl... Ai dreptate directore, ceilalti sunt s-au prostituat pentru ceva garantii ca nu intra la mititica si au venit la voi... Si uite asa acum usl este uniunea sacalilor locali. Mai si spuneti ce valoare au, cat de mult are usl de castigat ca vine ala si ala. Folositi un pic de clor si sunt baietii curati ca lacrima.
  • +10 (12 voturi)    
    ...gura pacatosului adevar graieste... (Duminică, 1 aprilie 2012, 14:53)

    ALTUN [anonim]

    ...bine spus : ''ce a mai ramas din resursele tarii"...a uitat sa completeze :'dupa ce noi PSD(urmasii FSN) am lichidat industria,agricultura,cercetarea stiintifica.invatamintul, sanatatea...si tot ce am apucat ,pina in 2009...(luam in calcul faptul ca am sustinut cu indirjire acest proces de lichidare si in timpul guvernarii PNL-Tariceanu''...asa sa va ajute Dumnezeu !!!
  • -5 (9 voturi)    
    sa vanda asigurari (Duminică, 1 aprilie 2012, 15:01)

    Goe [anonim]

    Draga Ungurenu Mihai, guvernul e pus sa gesioneze in mod eficient (EFICENT) economia si resursele tarii.

    In caz ca nu stii sa faci asta nu trebuie sa le vinzi, ci sa lasi pe altii mai competenti. Mai bine te-ai face agent de asigurari, ca vad ca altceva nu stii sa faci.
  • +5 (9 voturi)    
    "baronilor care inca au ramas la PDL" (Duminică, 1 aprilie 2012, 15:07)

    thebblack [utilizator]

    face victoras ce face si ma scoate cate una gogonata.

    dupa aia cu "La PDL sistemul de fraudare a funcţionat MAI bine", acum "baronilor care INCA au ramas la PDL". pentru ca e anormal sa fii baron local si sa nu fii la usl.
  • +6 (10 voturi)    
    populism ieftin (Duminică, 1 aprilie 2012, 15:23)

    Vlad-I [utilizator]

    Nu stiu de ce ne miram, din murdaria morala din psd, ce campanie putea sa iasa ? Ponta, pt. consumul intern vad ca joaca si cartea nationalista, cumva UDMR-ul nu este legal ?
  • +4 (4 voturi)    
    Strainii investesc. (Duminică, 1 aprilie 2012, 17:45)

    Anonimul [anonim]

    Cat poate fi de prost acest Tonta. Strainii vor investi prin listarea la bursa a (perlelor) companiilor din energie, asta inseamna PRIVATIZARE, inseamna ca alesii USL nu mai pot avea contracte cu preturi dedicate, inseamna ca statul va avea profit, inseamna ca aceste companii nu vor mai putea fi furate de alesii USL. inseamna ca Felix pierde milioane de euro. Asta il ingrijoreaza pe Tonta si nu numai. Asa ca MRU nu se va lasa santajat de USL . Ca nu va folosi fondul de rezerva in favoarea PDLului ca si in favoarea USLulu este altceva, alta branza in alta traista. Tonta ar trebui sa lase guvernul si pe primul ministra sa lucreze, dar ce interes are mongoloidul asta?
  • +1 (1 vot)    
    Motiune de cenzura USL (Duminică, 1 aprilie 2012, 18:12)

    costel [anonim]

    Risul lumii.PSD a instrainat petrolul si gazele,a dat degeaba toate combinatele siderurgice,a dat de pomana toata industria Romaniei si acum introduce motiune de cenzura pentru instrinarea bogatiilor ce au mai ramas Romaniei,dupa jaful dement si organizat al PSD,PNL,PC si UDMR.
  • 0 (0 voturi)    
    Romania ati vandut-o voi toti...Romania e amintire (Duminică, 1 aprilie 2012, 20:27)

    jango cage [anonim]

    .
  • 0 (0 voturi)    
    ha, ha, asta-i buna!!! (Duminică, 1 aprilie 2012, 23:40)

    who [utilizator]

    Ce motiune?Ce cedare?Ma intreb oare, este chiar atat de "vai mama" sau il hipnotizeaza aia si ii baga porcarii in cap,apoi il trimit in lume sa le imprastie?
  • 0 (0 voturi)    
    de ce pe 17 aprilie (Luni, 2 aprilie 2012, 3:36)

    Baltaretu [utilizator]

    1.pentru ca nu au fost la votarea guvernului in parlament, deci nu-l recunoaste ca premier pe MRU, tov Ponta: CIOCU MIC/ Nu ai nici-un drept mai ales ca lipsesti de la serviciu
    2.Motiune , reprezinta LIPSA DE OCUPATIE sa mai auda lumea de opozitie
    3.pana la 17.04.2012 ce fac? Cui vopseste ouale? Ghic! cine are gainarie la Cornu?
    4 daca pica guvernul, iar te pune Basescu premier cu ministri din coalitie si atunci refuzi a 2 a oara BINGO, AUT pina ma inveti sa respecti munca oamenilor
  • 0 (0 voturi)    
    victoras, de ce nu va puneti slogan de campanie (Luni, 2 aprilie 2012, 6:42)

    yellowdog [utilizator]

    "Noi furam mai putin ca PDL"

    macar atat, si veniti cu date concrete, cat a furat PDL-ul si cat va propuneti sa furati voi si ce frimituri ne lasati (asta optional, eu si famila ne umpleti de bucurie cat de bine va indestulati din munca noastra). Eu zic ca asa ar fi corect!
  • 0 (0 voturi)    
    ........ (Joi, 5 aprilie 2012, 22:51)

    aaa [anonim]

    USL va abera din nou


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version