Sebastian Lazaroiu, la RFI: USL va obtine un esec rasunator la locale. Romanii nu vor mai vota dupa principiul Soarele rasare, Iliescu apare!

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 23 martie 2012, 11:32 Actualitate | Politic


PSD si PNL vor merge separat la alegerile parlamentare, dupa ce USL va inregistra un esec rasunator la locale: in jur de 37%. PDL va obtine un scor cu 2 in fata, daca va candida singur la locale. Democrat-liberalii au facut o mare greseala ca nu au decis sa candideze intr-o alianta la locale, eventual cu UNPR. Declaratiile au fost facute, la RFI, de sociologul Sebastian Lazaroiu, fost consilier prezidential si fost ministru al Muncii.

Va ajunge USL la guvernare, dupa alegerile parlamentare din 2012? Sebastian Lazaroiu crede ca nu.

"Doar PSD-ul il vad la guvernare, USL-ul nu. Nici nu va exista USL la parlamentare, o sa vedeti, pentru ca de fapt esecul PDL-ului, care va lua cu 2 in fata, ceea ce pentru un partid mare nu e neaparat un succes, va fi cu mult umbrit de esecul USL-ului. Dar esecul USL-ului si l-au definit ei singuri, e un esec care vine din constructie. Cand ai spus: "facem USL-ul, sa luam 50% plus 1" si la locale iei, nu stiu, eu zic in jur de 37%, acesta-i un esec rasunator. Va fi atat de rasunator, incat nici nu mai conteaza ca PDL-ul ia 22%, ca UNPR-ul ia 4%", afirma fostul consilier prezidential.

Sebastian Lazaroiu crede ca dupa alegerile locale din acest an, "PSD si PNL vor redeveni rationale".

Continuarea pe www.rfi.ro.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2822 vizualizari

  • +3 (13 voturi)    
    Perfect adevarat ! (Vineri, 23 martie 2012, 11:46)

    Andy Latimer [utilizator]

    Sa vedeti sleahta de dementi, de la Latrina 3 ce va zbiera ! Pai nebunul de Vadim are macar simtul umorului...Daca vrei sa ai o zi proasta , te uiti, doar un minut la Jigodiile varanului voiculescu ! O sa crape fierea-n ei de ciuda :))) Iar distractia totala va incepe cand hienele peneliste se vor sfasia intre ele...Se pare ca Ponta s-a mai inteleptit, totul e...poarte pantofi cu varful ascutit si sa-i azvarle peste bord pe descreieratii guvernului tariceanu-obrazniceanu... Bazele intrarii Romaniei in criza au fost puse de Lepadaturile PNL, in frunte cu Guzganianul inconstient si cu restul juntei : nicolaescu, adomnitei, chiuariu, norica nicolai, toti cu baroni de prestigiu la rever, cum e vestitul camarad al lui vantu de la iasi : fenechiu ! Hingherii vor avea multa treaba cu "dulaii" astia...
    • 0 (10 voturi)    
      intrebare (Vineri, 23 martie 2012, 12:02)

      tot eu [anonim] i-a raspuns lui Andy Latimer

      Ma intreb cand va deveni si Lazaroiu rational
      • +2 (6 voturi)    
        Lazaroiu...ce grad are, oare, Lazaroiu? (Vineri, 23 martie 2012, 14:02)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui tot eu

        Dupa toate cate a facut individul asta, este aproape sigur ca este unul din creierele alea infierbantate care isi inchipuie ca decid politica din tara asta, un fel de Iluminati de Dambovitza...
        Serviciile secrete se cred si ele buricul pamantului si au decis sa ne conduca ele ca noi suntem prea prosti.
        Si Basescu s-a scapat o data ca ne face bine chiar cu forta....
        Democratia? Este asa...o lozinca pentru fraieri, da bine in discursuri...dar nu vom lasa noi plebea sa voteze cum vrea ea...o directionam, corectam, sa iasa "bine"..
        Radem noi de caraghiosul asta, dar nu stim ce are in spate...o armata ca el, care nu sta degeaba...
      • +1 (3 voturi)    
        nu e o chestiune care tine de rational.... (Vineri, 23 martie 2012, 14:03)

        lol [anonim] i-a raspuns lui tot eu

        Lazaroiu este un punct de inflexiune in politica romaneasca care depaseste ratiunea. Despre oricine vorbeste el de bine, il paste ghinionul si despre oricine vorbeste de rau, va avea putin noroc.Nu ar fi de mirare ca la un prag estimat de 49.9% pentru USL, avand in vedere ca Lazaroiu a fost cel care le-a cantat esecul sa iara miraculos la alegeri cu 50.1%. Daca va uitati in urma, orice declaratie despre un subiect care putea in egala masura sa se dezvolte in doua directii diferite, intotdeauna miraculos acesta a mers pe calea opusa decat cea prevazuta de Lazaroiu.
        • -1 (1 vot)    
          Dar (Vineri, 23 martie 2012, 18:47)

          Sabrrrina [utilizator] i-a raspuns lui lol

          Ma intreb cum e sa vorbesti din postura de ministru executat. Cam cat de carecte pot fi previziunile tale? ... In alta ordine de idei , ce sanse are USL-ul? Parerea mea e ca destul de mari avand in vedere ca lumea s-a saturat de actuala guvernare.
    • 0 (6 voturi)    
      Corect (Vineri, 23 martie 2012, 12:05)

      doru [anonim] i-a raspuns lui Andy Latimer

      Corect. Subscriu.
    • +2 (6 voturi)    
      bine ca esti "antifanatic"! (Vineri, 23 martie 2012, 12:20)

      mama omida2 [anonim] i-a raspuns lui Andy Latimer

      oare cum arata postul tau daca chiar erai "fanatic"!
    • +1 (5 voturi)    
      usl trebuie terminat in alegeri (Vineri, 23 martie 2012, 14:12)

      Darius [anonim] i-a raspuns lui Andy Latimer

      Lazaroiu are mare dreptate, trebuie sa invinga noua alianta PDL, UNPR ptr Bucuresti.
      Sunteti speranta noastra sa ne scapati de banditii din opozitie de turnatori cu acte ca Felix, de haznalele lor, de cei mai mari baroni din PSD, de tot cancerul care-l raspandesc acesti lenesi si chiulangii, acesti NEbarbati de tot rasul.......
      De Oprescu alt mare bandit care iata ce mai pune la cale!! inca un bum!
      Prigoana, trebuie sa-l invinga pe maharul de Oprescu!
      Bucurestenii, trebuie sa se trezeasca si sa caute informatia despre el, sa nu se mai lase amagiti de promisiunile lui desarte, irealizabile...
      A iesit la suprafata o afacere necurata a lui Oprescu cu sotia omului de afaceri Adamescu, care vrea sa construiasca un parcaj subteran cu Primaria Capitalei!
      Eheee ce de bani negrii au curs aici si cat o fi fost de mituit Oprescu si ai lui consilieri adusi de acasa, ca sa voteze asa ceva!!!
      • +2 (2 voturi)    
        Vrabia Mihai Viteazu... (Vineri, 23 martie 2012, 15:08)

        Mai mult de un neuron [utilizator] i-a raspuns lui Darius

        Și marmoțica învelea ciocolata direct în staniol. Ce-mi place mie să citesc texte din gânditorii PD-Liști triști...dar zău că triști...
    • 0 (2 voturi)    
      Marele profet (Vineri, 23 martie 2012, 16:00)

      me_mihai [utilizator] i-a raspuns lui Andy Latimer

      De cate ori a prezit Lazaroiu ceva si s-a intamplat? Nicioadata. Eu nu stiu de ce il mai luati in considerare pe acest mascarici care nu are nici o treaba cu realitatea.
  • +1 (3 voturi)    
    Si restul? (Vineri, 23 martie 2012, 11:47)

    gigi [anonim]

    Calcul: 37+22+4=63%. Restul cine le ia?
    • +1 (5 voturi)    
      Nu e imposibil (Vineri, 23 martie 2012, 12:00)

      daniel2111p [utilizator] i-a raspuns lui gigi

      PP-DD are sanse sa ajunga la 15% dupa cum merge. E singurul care capitalizeaza deocamdata lipsa de adaptare la cerintele electoratului a partidelor traditionale. UDMR-ul si eventual partidul maghiar nou mai iau vreo 5%. Restul se imparte intre verzi, Becali, Vadim, etc.
      • +1 (3 voturi)    
        15% (Vineri, 23 martie 2012, 12:37)

        rica venturiano [anonim] i-a raspuns lui daniel2111p

        e, asa, un bau bau.

        dar sa presupunem ca au procentul asta de babe si analfabeti.
        astia 15% sunt imprastiati aproape egal, in toata populatia, mai putin in ungurime.
        daca in fiecare sat, cinspe procente voteaza catindatu' pp-dd, ce sanse are cineva, sa castige o primarie, cu procentul asta, in uninominal, dintr'un tur.
        e nevoie de cel putin 30% sa poti spera.
        e posibil sa ia niscai locuri, cateva de consilieri.
        fara primarii, la parlamentare vor fasai sub 15%.
        si chiar cu procentele alea, prea putin sa aleaga un parlamentar, intr'o circa.
        partidele politice mai vechi, au fiefuri, bazine electorale.
        teleormanul, gorjul, doljul, sunt pesediste fara tagada.
        transilvania este fieful pdl, etc.
        deci, electoratul usl, pdl, udmr, este mai grupat, pot realiza peste 40-50% intr'o circa electorala, pot alege parlamentari.

        cat despre usl, nu cred ca se vor rupe dupa locale.
        nici nu cred a vor face o majoritate clara.
        ruperea se va produce numai, formal, daca, sa zicem ca psd obtine un loc, doua peste pdl.
        atunci, poate ridica pretentii, cum a fost in cazul numirii lui boc, ca sunt partidul cu cele mai multe locuri in parlament.
        daca nu, base va numi premierul sau.
        atunci, s'ar putea sa apara si parlamentari ai unpr. :))
    • 0 (4 voturi)    
      Rusine! (Vineri, 23 martie 2012, 12:01)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Ce faci, uslasule, insulti postacii PDL?
    • 0 (2 voturi)    
      multi si marunti (Vineri, 23 martie 2012, 12:07)

      precaut [anonim] i-a raspuns lui gigi

      vorbim de LOCALE (asa ca nu e prag de 5%). Lista potentiala cuprinde: FDGR, cele trei partide maghiare, ceva independenti (mai ales la comune mici), PRM, PNG, dizidenti de la PSD sau PDL, si ar mai fi. Sunt totusi 3200 de primari si cam 40 000 de consilieri.
    • 0 (0 voturi)    
      corect (Vineri, 23 martie 2012, 23:09)

      sofocle [anonim] i-a raspuns lui gigi

      corect
      deci ar trebui sa credem ca PP DD ia cel putin 30-34%? (ca mai exista si UDMR...)
      hai ca-i gogonata...
      se cheama wishful thinking sau minciuna sau prostie!
  • -1 (5 voturi)    
    procente aiurea (Vineri, 23 martie 2012, 11:48)

    apolodor [utilizator]

    Bine mai Lazaroiule-mama-Omida...
    deci:
    cazul 1 - pesimist pentru PDL:
    37% USL + 20% PDL = 57%

    cazul 2 - optimist pentru PDL:
    37% USL + 29% PDL = 66%

    Cine ia restul de 34% - 43%??
    • 0 (2 voturi)    
      nu uita! (Vineri, 23 martie 2012, 12:09)

      aritmos [anonim] i-a raspuns lui apolodor

      UDMR + 2 partide maghiare, PRM+PNG, minoritati, FDGR, dizidenti de la vreun partid mare, independenti. Vorbim nu numai de 3200 primari ci si de 40 000 consilieri. Un primar de la partidul A cu un consiliu de la adversari rezolva ZERO!
    • -1 (3 voturi)    
      CRIZA DE SISTEM (Vineri, 23 martie 2012, 12:14)

      bogdan [anonim] i-a raspuns lui apolodor

      Pai hai sa calculam: 7-8% minoritatorile, vreo 10-13% PPDD, dupa care vin astia mici gen vadim, becali, verzii etc. Se aunge usor la 100%. Tragic e ca cei care ne vor guverna vo reprezenta o farama aproape infima din populatia cu drept de vot din Romania. Pentru ca la vot probabil se vor prezenta reo 30 si ceva la suta de oameni, iar de guvernat vor guverna aliante care aduna 20 si ceva la suta din optiunile exprimate. Matermatica mea de balta imi spune astfel ca 15% din populatia cu drept de vot decide pentru toata tara asta. Nu credeti ca ar trebui pur si simplu schimbat tot sistemul? ADICA FARA PARTIDE POLITICE?
    • -1 (3 voturi)    
      Restul (Vineri, 23 martie 2012, 12:17)

      Un stelist [anonim] i-a raspuns lui apolodor

      Ai auzit de PP-DD, PRM+PNG, UNPR, UDMR, independenti? La locale nu e ca la parlamentare, parafrazandu'l pe domnul Presedinte ...
      • +1 (1 vot)    
        Doua la primarie... (Vineri, 23 martie 2012, 12:38)

        Christian [anonim] i-a raspuns lui Un stelist

        ... doua la prefectura, etc.

        Vezi ca ai pus UNPR-ul inca o data pe langa sociologul de servicii, scuzati, de serviciu.

        Intamplator, pentru mine un singur UNPR este deja mai mult decat pot digera.
    • 0 (0 voturi)    
      aia sunt indecisii (Vineri, 23 martie 2012, 13:25)

      ginel din obor [anonim] i-a raspuns lui apolodor

      sau aia care, la vrajeala, se dau cu dd sau prm.

      cand se va ajunge la urne, va fi alta poveste.
      atunci vor vota cu primarii, cu pungile, cu verii si cumnatii, sau impotriva alora de nu le'au dat.

      mai scade si 7% unguresti, ramai la cca 25%, pentru care se da batalia.
      cine trage mai multi din astia.
      daca nu cumva or ramane si aia acasa si vor bulversa matematica lui lazaroiu ispirescu.:)

      in iunie incepe perioada de concedii, gratare, manele, munte.
      au mai pus'o si duminica.
      la locale si parlamentare poti vota numai de acasa. ca prin telefon sau corespondenta, nu se pune.
      esti in vilegiatura, nu votezi.
      sa vedem cati bucalezi vor fi pe valea prahovei, a telejenului si a doftanei...
  • +2 (6 voturi)    
    Soarele rasare, comunismul apare! (Vineri, 23 martie 2012, 11:53)

    dan [anonim]

    Cred ca si dupa 20 de ani de la moartea lui Iliescu o sa mai vina propagandistii sa zica ca sa fim atenti cum votam, sa nu cumva sa ne conduca Iliescu, un batranel de 100 de ani, mereu cu mintea tanara, care o sa readuca comunismul in Romania.
    Partea proasta este ca in Romania sunt o gramada de prosti care sa creada asta. Daca le-o bagi pe asta cu Iliescu, plus o galeata si o punga de faina si un ulei, succesul este garantat, locul in parlament si primarii este asigurat.
    • -1 (1 vot)    
      Multumim din inima minerilor (Vineri, 23 martie 2012, 13:28)

      Torp [anonim] i-a raspuns lui dan

      Eu inca il mai tin minte pe Iliescu multumind minerilor, merci mult. Daca ai uitat, e grav.
  • -1 (3 voturi)    
    Cu scorul asta evident se vor destrama (Vineri, 23 martie 2012, 11:55)

    Constantin [anonim]

    dupa locale. Insa si un scor prea mare, de 60%, le face la fel de rau deoarece se vor culca pe-o ureche si vor lua bataie in prelungirile din toamna. Scorul care tina in priza si unit USL este putin sub 50% la locale.
  • 0 (4 voturi)    
    Sunt curios... (Vineri, 23 martie 2012, 11:55)

    Christian [anonim]

    ... daca domnul Lazaroiu abereaza in mod constient sau sufera de delir structurat. Insumand procentajele emanate de catre dumnealui rezulta putin peste 60% la cele trei partide. O sa ia UDMR-ul si DD restul de 40%...?

    Domnul Lazaroiu emite periodic din putul gandirii afirmatii transante intr-un stil care l-ar fi putut face invidios pana si pe raposatul domn Brucan...
  • -1 (7 voturi)    
    Știe dl. Lăzăroiu ce-ar vrea dl.Băsescu... (Vineri, 23 martie 2012, 11:56)

    Mai mult de un neuron [utilizator]

    Din fericire, cred că PD-Lul va sta pe tușă vreo 50 de ani , după care probabil dl.Lăzăroiu, ajuns la vârsta înțelepciunii, îl va reînființa.
  • 0 (4 voturi)    
    slab lazaroiu ...slab (Vineri, 23 martie 2012, 12:15)

    gfadsfgf [anonim]

    cu astfel de texte nu convingeti pe nimeni
  • +1 (7 voturi)    
    asa zic si eu.... (Vineri, 23 martie 2012, 12:20)

    costica [anonim]

    Abia steapta romanii sa voteze cu PDLul vostru !!!
    Se vede ca asta crede PDL din disperarea de la Bucuresti, unde NU sunt in stare sa gaseasca un contracandidat la Oprescu !!!!
    Chiar daca nu inspira nici USL, dar macar majoritatea covarsitoare a romanilor s-a saturat definitiv si pentru totdeauna de PDLul corupt, mincinos, clientelar si incompetent!!
    Nici macar la Bucuresti nu aveti un om competent care sa CONVINGA electoratul sa-l aleaga impotriva populistului Oprescu!
    Cum credeti ca daca la Bucuresti NU aveti, in restul tarii de unde sa aveti oameni competenti care sa convinga electoratul, ca e si mai jale in PDLurile locale decat la Bucuresti!
    Uitati-va la PDL Cluj, decimat efectiv dupa arestraile lui Apostu si Bica, ca tremura efectiv Dl Boc la gandul candidaturii de frica unui esec rasunator si umilitor !
    Nu mai purtati grija USLului, vedeti-va de PDL ca este pe farasul alegatorilor, ati ajuns sa faceti Alianta cu traseistii lui Oprea, alde Miki Spaga, Liliana Minca si Lavinia Sandru, plus marele Sef al Mafiei personale a lui Adrian Nastase, traseistul minsitru analfabet Dl Oprea!!
    Cu astia sperati voi sa obtineti voturile romanilor ?!
    Mai va lipseste DD si G Becali, si ce fauna o sa vedem in viitorul Parlament si in viitorul guvern !!
    Succesuri !!!
    • +1 (3 voturi)    
      Până la urmă PD-Lul își va da cinstea pe rușine... (Vineri, 23 martie 2012, 12:34)

      Mai mult de un neuron [utilizator] i-a raspuns lui costica

      Și acolo unde se va putea, îl va pupa călduros și pe dl.DD pe lângă care Vadim și Becali par niște academicieni recent spălați și îmbăiați în parfum.
    • -1 (1 vot)    
      Daca (Vineri, 23 martie 2012, 12:55)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui costica

      PDL-ul pierde puterea in toamna,o va castiga la anul,cand USL-ul va fi maturat de la putere de proprii votanti.
      Ma,voi credeti ca a trecut criza,ma?
    • -1 (1 vot)    
      macar un an! (Vineri, 23 martie 2012, 13:20)

      curios [anonim] i-a raspuns lui costica

      ne scutesti de ale tale daca cumva Lazaroiu nu greseste grav? sau simbria de postac te obliga sa scrii?
  • -1 (3 voturi)    
    Lazaroiu (Vineri, 23 martie 2012, 12:32)

    costel [anonim]

    PSD,PNL,PC si UDMR au jefuit tara in anii 2007,2008.PSD a jefuit tara tntre anii 1990-2004.De 20 de ani romanii cer sa nu fie mintiti de politicieni iar acum cind s-a gasit un sef de stat si un partid sa le spuna adevarul,ei sa voteze USL?Nu pot sa cred.De 20 ani erau romini care aveau o pensie de 10 lei vechi,iar PDL si Basescu a marit aceasta pensie la 350 lei noi,sau 3.500.000 lei vechi.Din 1990 PSD,PRM,PNL,PC,UDMR au promis celor care au lucrat in conditii grele si deosebite ca le va lua in considerare grupele 1 si 2 de munca.N-au facut nimic.Singurul partid care a rezolvat aceasta problema de existenta a fost PDL.Si romanii sa voteze USL?Eu nu cred asa ceva!
    • 0 (2 voturi)    
      Nea Costele din Băneasa, (Vineri, 23 martie 2012, 13:05)

      Mai mult de un neuron [utilizator] i-a raspuns lui costel

      Ăia de erau cu 10 lei vechi n-au cotizat niciodată la CAS. Asta ca să ai și matale idee despre ce vorbim. Iar faptul că Băsescu le-a dat 350 de lei a fost o mare porcărie- mai ales că a făcut-o din banii noștri. N-am nimic cu țăranii dar nu înțeleg de ce să plătescu eu ca un bou 32 de ani CAS și să ia un țăran care n-a plătit niciodată nimic să ia pensie ?
  • -1 (1 vot)    
    I know what you watched last evening. (Vineri, 23 martie 2012, 12:33)

    eee [anonim]

    Dude, te-ai uitat aseara la Badea, de acolo ti-a venit cu soarele rasare...
  • +1 (3 voturi)    
    Mama omida (Vineri, 23 martie 2012, 12:35)

    evoque [utilizator]

    a pdl-ului vine cu noi predictii.
    Dupa vrajeala cu alba ca zapada cine naiba mai crede un individ aruncat din stanga in dreapta care are pretentii de vizionar.
    Bineinteles ca au sarit repede niste ghiolbani de portocalii pe aici sa se bucure de predictia nebunului, insa nu au observat ca de la sperantele cu 3 in fata au ajuns la sperante cu 2 in fata.
    Cred ca de fapt tara asta are nevoie mai mult ca orice tara de modelul islandez.
    Sa vezi atunci ce de ficati crapati de oftica ai propagandistilor idioti ramasi fara painea lingaului.
  • +2 (4 voturi)    
    lazaroiu (Vineri, 23 martie 2012, 13:00)

    anti -securistii de servici [anonim]

    ce uita ghertoiu de Lazaroiu sa spuna esta cum scade in sondaje pedeleul si asta nu numai in urma ultimilor penali dscoperiti ci din cauza faptului ca odata cu primavara le vine mintea la cap oamenilor,mai putin oligofrenilor basisti care sunt basisti ptr ca ori sunt idioti,ori au afaceri cu statul ei sau cineva din neamul lor sau sunt securisti!in toate cazurile ei nu reprezinta mai mult de 9 la suta din populatie deci exista motive sa speram ca baseii nu vor mai intra in parlament ci poate la puscarie ,unde le e locul ptr cit au furat!Alba ca zapada se pare ca e cam jegoasa in sondaje ,iar cei care traiesc din pupatul kurului basist nu prea vad ce o sa faca dupa alegeri!
  • -3 (3 voturi)    
    USL in declin (Vineri, 23 martie 2012, 13:02)

    Matei [anonim]

    Inca de la infiintare USL-ul a pornit pe o panta descendenta. Scaderea procentului lui in sondaje se intampla in continuare, indiferent daca raman sau nu in alianta.
    • 0 (0 voturi)    
      Vorbe in vant (Vineri, 23 martie 2012, 20:28)

      Sandibell [utilizator] i-a raspuns lui Matei

      Vine Lazaroiu si iar ne spune baliverne. USLul e in declin doar cand apar sondajele comandate de PDL, sa fim seriosi este alianta care va prelua guvernarea, care va schimba ceva in tara asta.
  • -2 (2 voturi)    
    Da (Vineri, 23 martie 2012, 13:08)

    mihai [anonim]

    Alianta USL intitulata pe drept "struto-camila" a pornit la drum optimista. Pe parcurs au facut o greseala dupa alta, in frunte cu Ponta si Antonescu. Totul a culminat cu greva lor parlamentara. Esecul lor va fi rasunator intr-adevar.
  • 0 (4 voturi)    
    Obiectiv vorbind (Vineri, 23 martie 2012, 13:28)

    Ghe [anonim]

    Sa fim obiectivi. Cred ca USL va lua peste 55 % la locale, iar la parlamentare in jur de 65 %. Sper ca dupa alegerile locale, Lazaroiu sa isi ceara macar scuze pentru manipulare. Sau pentru incompetenta si lipsa de fler, daca prefera asa. Eu cred totusi ca e vorba de manipulare din partea domnului Lazarescu
    • +2 (2 voturi)    
      Pronosticul meu pentru USL (Vineri, 23 martie 2012, 13:54)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Ghe

      este 48% la locale si 53% la parlamentare. Sunt pe muchie de cutit cu majoritatea la urne datorita liderilor pe care-i au si au mare noroc ca PDL e fara locomotiva. Un partid cu locomotiva ar iesi net evidenta la vot.
    • +3 (3 voturi)    
      Dacă nu cumva dl.Lăzăroiu va trece la USl grațios. (Vineri, 23 martie 2012, 14:04)

      Mai mult de un neuron [utilizator] i-a raspuns lui Ghe

      Pentru că, nu-i așa, numai boul este consecvent. Acuma dacă ne întrebăm din ce fonduri (europene) s-a transformat TVRM-ul în 2 TV și ce are un bătrân dinozaur comunist ca Bondrea de împărțit cu un june de dreapta ca dl.Lăzăroiu- vom constata că, spre binele nostru, o anumită instituție încă este activă, și dacă din motive care nu țin decât de context dl.Lăzăroiu a trebuit să plece de la Președenție/Ministerul Muncii- el este extrem de capabil la Spiru Haret-ul -fabrică de diplome- a lui Bondrea. Și dacă ne întrebăm care va fi televiziunea cea mai fățiș pro-băsistă în cursul campaniei electorale, televiziune care va avea dureri de conștiință post-post-partum în respectarea legilor electorale , poate că n-ar mai trebui să ne întrebăm, pentru că nu se știe de unde răsare un absolvent de USH...
  • +1 (3 voturi)    
    La locale merge cu sacosa (Vineri, 23 martie 2012, 13:43)

    Nicolae [anonim]

    Intrucat primarii grofi din pdl si-au umplut buzunarele cind le dadea Udrea (cu ea merge: Udrea apare - soarele dispare) bani cu lopata ca sa dea milioane de euro pe flori si bancute de 2 lei. Toti primarii gen Pinalti au bani de dat prostimii si o sa fie multi bizoni care o sa muste la prosteala pedelista. Deja au bani javrele astea sa umple Bucurestiul cu bannere de rahat. Sa-si puna bannere cu hotii de Videanu, Berceanu, Boc, Anastase, Udrea, Cocos + alti interlopi de genul Boldea - Mircea Toader. Sa-si puna pe banner - Noi, la PDL ne trezim devreme ca sa furam la greu!! Garantat Udrea!
  • 0 (0 voturi)    
    da (Vineri, 23 martie 2012, 14:49)

    pop [anonim]

    Lazaroiu are dreptate in ceea ce a afirmat.USL nu are nici o sansa.
  • 0 (0 voturi)    
    lazaroiu si localele (Vineri, 23 martie 2012, 15:35)

    nae [anonim]

    Bine-ar fi ,dar pe ce te bazezi Lazaroiule !?
  • 0 (0 voturi)    
    ...soarele rasare (Vineri, 23 martie 2012, 15:48)

    vero [anonim]

    da, bai adormitule, ai dreptate, romanii nu vor mai vota pe principiul "soarele rasare, Iliescu apare". Romanii vor vota ORICE in afara de pdl! Vor vota impotriva pdl!
  • 0 (0 voturi)    
    For your eyes only... (Vineri, 23 martie 2012, 17:16)

    John M. [utilizator]

    Nu va fi o "infrangere rasunatoare", cum si-ar dori Lazaroiu & Co., ci va fi un procent mult mai mic decat necheaza "carlanii" lui Iliescu.
    Linia frontului dintre cele doua tabere urmeaza, in mare, aceeasi geografie ca la ultimele alegeri.
  • +1 (1 vot)    
    regret (Vineri, 23 martie 2012, 17:31)

    El Condor [anonim]

    D-le Lazaroiu, cand am vazut ca ti-ai dat demisia din functia in care ai fost pus, am zis ca esti integru; atunci cand, insa, ai aparut cu idei pro EBA - iste nou partidiste, mi-am dat seama ca umbli cu salamul in varf de bat si te doare in staif de viitorul copiilor pe care trebuia sa-i educi. E adevarat ce spui de perioada ILIESCU si-mi pare rau ca trebuie sa gasesc o formulare asemanatoare pentru cea de acum : " SOARELE APUNE ; pd - l RAPUNE ". Succesuri la scoala.
  • +1 (1 vot)    
    Cand il vad pe acest individ... (Vineri, 23 martie 2012, 18:52)

    codrutz [utilizator]

    ...mi se face greata. Acest slugoi reprezinta chintesentza a tot ce este mai lipsit de caracter si de scrupule in politica romaneasca. Acest individ perfid impreuna cu Elena Udrea, Talmaceanu, Boldea, Anastase, Hoara, EBA, Placinta, Prigoana, etc, etc arata slaba calitate umana a PDL. Pacat ca aceste nulitati sunt cautzionate de persoane onorabile precum: Monica Macovei, Cristian Preda, Voinescu, Cezar Preda si alti cativa.
  • +1 (1 vot)    
    serios? (Vineri, 23 martie 2012, 20:42)

    J. [anonim]

    Ma gandesc cam cat de mare va fi esecul domnului Lazaroiu daca USL va merge la parlamentare impreuna. Intradevar, nu prea mare pentru ca nu intereseaza pe nimeni aceste speculatii.Poate ati avea mai mare noroc cu aceste speculatii la pariurile sportive.
  • 0 (0 voturi)    
    .... (Vineri, 23 martie 2012, 22:31)

    Gheo [anonim]

    PNL -ul si PSD-ul nu o sa mai aiba aceleasi rezultate ca-n campaniile trecute. Acuma vor scadea foarte tare in sondaje. Lumea s-a convins cu PSD-ul, o grupare de comunisti.
  • 0 (0 voturi)    
    ..... (Vineri, 23 martie 2012, 22:38)

    Violeta [anonim]

    USL a fost cea mai proasta alianta creata pana acuma. Probabil si liderii PNL si PSD si-au dat seama. Ambele partide vor scadea in sondaje si vor pierde multe primarii.
  • 0 (0 voturi)    
    comentariu (Duminică, 25 martie 2012, 18:56)

    robert [anonim]

    Sebastian Lazaroiu are perfecta dreptate, romanii nu mai sunt asa de usor de manipulat cu aliante gen usl, cu televiziuni controlate politic de personaje gen felix informatorul voiculescu!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by