Candidatura lui Silviu Prigoana - motiv de tensiuni intre Elena Udrea si Cristian Preda, Teodor Baconschi si Theodor Paleologu

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Miercuri, 21 martie 2012, 16:53 Alegeri 2012 | Alegeri Bucuresti


Silviu Prigoana
Foto: Agerpres
Anuntul lui Silviu Prigoana privind renuntarea la candidatura pentru pentru primaria Capitalei din partea PDL a generat tensiuni intre conducerea PDL Bucuresti si intelectualii democrat liberali care l-au atacat pe acesta. Europarlamentarul Cristian Preda a publicat, miercuri, pe blogul personal o informare venita de la organizatia de Bucuresti condusa de Elena Udrea in care se interzic atacurile la adresa lui Silviu Prigoana. "Intelectualii" din partid trebuie sa respecte regulile jocului politic(...) Silviu Prigoana sta cel mai bine in sondaje (...) Orice lovitura aplicata celui care se afla primul in sondaje cu scopul de a-l decredibiliza este un atac la adresa partidului si a intereselor sale", se arata in informarea primita si postata de Preda pe blog.

Deputatul PDL Silviu Prigoana a anuntat miercuri ca nu mai candideaza din partea PDL la alegerile pentru Bucuresti, fiind nemultumit ca "greii partidului" Teodor Baconschi, Cristian Preda si Theodor Paleologu nu il considera "suficient de intelectual" ca sa reprezinte partidul.

"Am spus ca nu mai candidez din partea PDL la alegerile pentru Bucuresti datorita faptului ca greii intre ghilimele ai partidului Theodor Baconschi, Cristian Preda si Theodor Paleologu au o campanie impotriva mea, ca nu pot reprezenta partidul. Ei nu considera ca e corect sa fie reprezentati de un cetatean care si-a facut notorietate cu pliciul in Can-Can.

Am decis ca las intelectualii sa reprezinte partidul, sa fac partie, daca eu nu sunt suficient de intelectual sa-i reprezint, daca notorietatea nu conteaza", a explicat Silviu Prigoana, citat de agentia Mediafax.

Silviu Prigoana este sutinut puternic de Elena Udrea si cotat drept cel mai bun candidat pentru primaria Capitalei.

Surse democrat liberale au declarat pentru HotNews.ro ca in interiorul PDL Bucuresti au existat discuti aprinse pe strategia pe care o va aplica organziatia in alegeri. O pare din democrat liberali printre care Cristian Preda, Teodor Banconschi, si Teodor Paleologu au pledat pentru un candidat opus total lui Sorin Oprescu care sa reprezinte coerent si activ Bucurestiul.

Acestia au cerut un candidat din randul intelectualilor, fie in persoana Monicai Macovei fie Cristian Preda care si-a exprimat disponibilitatea in acest sens si prin declaratii publice. Totodata, acestia au refuzat un protocol cu UNPR pentru Capitala nefiind de acord cu asocierea PDL cu partidul lui Gabriel Oprea.

Potrivit surselor citate acestia au argumentat ca "o asociere cu un UNPR plin de oameni compromisi ar aduce un deficit de imagine partidului si ca va fi principala arma de ataca a opozitiei in campania electorala".

Cristian Preda:
"Afland ca e (inca) in carti pentru candidatura la Primaria Capitalei, Silviu Prigoana a crezut de cuviinta sa se exprime politic, propunand reintroducerea pedepsei cu moartea. Probabil ca dl Prigoana nu stie ca Belarus e singurul stat din Europa care are inca pedeapsa capitala in legislatia sa (...)

Daca Victor Ponta s-a putut desparti de Dan Sova pentru declaratiile sale negationiste, nu vad de ce noi am mentine in cursa pentru Bucuresti pe cineva care si-ar dori sa traiasca mai degraba la Minsk" (blogul personal, 8 martie)

Teodor Baconschi: "Inteleg ca Silviu Prigoana e bine plasat in sondajele de etapa. Nu vad de ce nu am merge si pe alte variante la Primaria Capitalei. Logica mea e urmatoarea: in cazul ca Sorin Oprescu nu poate fi batut, ar trebui sa avem un candidat care sa nu-i semene lui Sorin Oprescu si care sa reprezinte Bucurestiul activ economic, Bucurestiul companiilor multinationale, Bucurestiul educat, Bucurestiul care vrea o politica edilitara si urbanistica in sfarsit coerenta, nu proiecte futuriste, autostrazi suspendate sau alte stadioane care costa de patru-cinci ori cat ar fi fost cazul sa coste" (Radio RFI, 16 martie)

De partea cealalta, conducerea organizatiei PDL Bucuresti in frunte cu Elena Udrea merge pe sustinerea lui Silviu Prigoana la primaria Capitalei si pe un protocol cu UNPR. "Scopul acestui protocol este castigarea a cat mai multe primarii de sector si a Consiliului General al Capitalei de la USL. Impreuna cu UNPR putem castiga cel putin 4 primarii de sector si sa infrangem USL in Bucuresti", au explicat sursele democrat liberale.

Alianta negociata de Udrea cu UNPR prevede candidati si liste comune pentru posturile de primari de sector, viceprimari si consilieri locali. Astfel in protocolul de sustinere candidaturile pe sectoare ar urma sa fie impartite in mod egal, astfel primariile 1, 3 si 6 ar reveni democrat liberalilor iar UNPR va nominaliza candidati la 2, 4 si 5. Primarii in functie Liviu Negoita (sectorul 3) si Cristian Poteras (sectorul 6) vor fi sustinuti pentru un nou mandat iar pentru primaria sectorului 1 ca varianta este luata in calcul candidatura deputatului Teodor Paleologu.

UNPR ii sustine pe Neculai Ontanu la sectorul 2 si Cristian Popescu Piedone la 4 iar pentru sectorul 5 cu sanse bune impotriva lui Marian Vanghelie este cotat Corin Romanescu, conform sondajelor interne.

Anuntul facut de Prigoana privind renuntarea la candidatura a creat un adevarat scandal in interiorul organizatiei PDL Bucuresti. In timp ce Cristian Preda si Teodor Paleologu au salutat prin declaratii publice, decizia lui Prigoana, in interiorul organizatiei s-a creat un adevarat scandal. 

Potrivit surselor HotNews.ro, Elena Udrea ar fi incercat sa-l convinga pe Prigoana sa nu renunte la candidatura si asta pentru ca organizatia nu are un alt candidat credibil. Organizatia PDL Bucuresti a trimis un mesaj electronic in care ii avertizeaza pe "intelectualii" partidului sa nu mai atace membrii PDL si sa respecte deciziile organizatiei.

Europarlamentarul PDL Cristian Preda reda pe blogul personal mesajul transmis de organizatia de Bucuresti.

"Dezbaterea privind candidatii PDL este o incercare de abatere a atentiei de la tensiunile din USL. Se discuta prea mult despre candidaturile PDL la Bucuresti. Acestea urmeaza un fagas firesc. Deja partidul a anuntat ca s-au stabilit candidatii la sectoare si, in principiu, si la Primaria Generala.

O posibila alianta PDL-UNPR cu siguranta va castiga mai multe sectoare decat USL."Intelectualii" din partid trebuie sa respecte regulile jocului politic. Unii colegi din societatea civila inca nu au inteles ca deciziile luate in interiorul partidului trebuie respectate. Atunci cand majoritatea hotaraste intr-un fel, a critica decizia este total contraproductiv. In orice cultura organizationala functionala, o decizie luata trebuie respectata.

Alegerile locale nu se castiga prin biblioteci, ci in strada, convingand oameni."Intelectualii" trebuie sa inteleaga ca alegerile sunt un joc in care cel mai important lucru sunt voturile.

Silviu Prigoana sta cel mai bine in sondaje. Deputatul Silviu Prigoana este in continuare membru al organizatiei de Bucuresti a PDL. Nu a plecat din partid, fiind in continuare un membru extrem de activ si avand prima sansa pentru obtinerea candidaturii la Primaria Generala. Mai mult decat atat, Silviu Prigoana este, conform tuturor sondajelor de opinie, cel mai bine plasat in cursa electorala pentru Primaria Generala.

Orice lovitura aplicata celui care se afla primul in sondaje cu scopul de a-l decredibiliza este un atac la adresa partidului si a intereselor sale. PDL este un partid in care opiniile tuturor conteaza, dar, in momentul in care s-a luat o decizie, ea trebuie respectata".

Preda comenteaza mesajul primit de la organizatia PDL Bucuresti : "Constat ca, sub semnatura PDL Bucuresti, sunt concepute si difuzate atacuri la adresa unuia dintre membri. Nu e vorba despre un comentariu individual, ci despre unul asumat de o filiala.(...) Constat ca aceste atacuri sugereaza ca in interiorul organizatiei PDL Bucuresti s-ar fi luat o decizie, cand de fapt nu s-a luat niciuna. Minciuna aceasta sprijina indemnul la o critica a intelectualilor demna de retorica fesenista din primavara lui 1990. Intelectualii au redevenit o categorie al carei nume trebuie scris cu ghilimele", comenteaza Preda.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3044 vizualizari

  • +4 (12 voturi)    
    ciolaniada (Miercuri, 21 martie 2012, 18:20)

    meeecali [anonim]

    Deci asta e singurul criteriu, scorul la alegeri? Ati pune pe oricine are scor mare? Ce diferenta mai e atunci intre partide? Intrebare retorica, desigur ca nu mai e niciuna, daca a fost vreodata. Sa va stea ciolanul in gat, parazitilor.
    • 0 (6 voturi)    
      Localele din Bucuresti (Miercuri, 21 martie 2012, 20:39)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui meeecali

      reprezinta cheia legislativelor din toamna! Toti romanii, cu ceva exceptii de prin Ardeal si Banat, ii vor urma precum oile pe bucuresteni, asa ca de inteles de ce sunt asa de interesate partidele de scorul din Capitala.
  • 0 (6 voturi)    
    CIRC (Miercuri, 21 martie 2012, 18:30)

    cetateanulsurmenat [utilizator]

    Si noi ne asteptam ca oamenii acestia sa adopte o politica coerenta? Mi-e teama ca astfel inteleg ei politica. In loc sa isi rezolve problemele in interiorul partidului, prefera sa se balacareasca prin presa.
    • -1 (5 voturi)    
      circ (Miercuri, 21 martie 2012, 19:38)

      ginel de obor [anonim] i-a raspuns lui cetateanulsurmenat

      madam lvinia face circ la b1. am schimbat canalul pentru ca nu mai puteam suporta.
      o zarzavagioaica din piata obor este pui de o zi, comparand cu lavinia.
      unpr a adunat toate zarzavagioaicele din politichia romaneasca.

      la buda, tiokiesh a facut specatacol, se pare, legat de tg.mures.
      cu aliatii astia, pedele are toate sansele sa treaca in opozitie.
  • -1 (5 voturi)    
    disperarea din PDL !!! Scapam de PDL !!!!!!! (Miercuri, 21 martie 2012, 18:57)

    costica [anonim]

    Europarlamentarul PDL se declară indignat de faptul că "sub semnătura PDL Bucureşti, sunt concepute şi difuzate atacuri la adresa unuia dintre membri".
    "E a doua oară când mi se întâmplă, aşa că nu mai pot trece cu vederea.Acum câteva minute, am primit sub semnătura «PDL Bucureşti» un mesaj electronic care cuprinde un comentariu destinat membrilor PDL ce urmează să se pronunţe public, la tv, în gazete etc.. Un punctaj, cum i se spune în jargonul de partid", scrie Preda pe blogul său în postarea intitulată "Un partid bine organizat".
    Cristian Preda a prezentat și propria sa interpretare a conținutului mesajului primit de la organizația PDL București:
    "Mă voi mulţumi să fac patru scurte observaţii referitoare la partea care mă vizează direct:
    1. Constat că, sub semnătura PDL Bucureşti, sunt concepute şi difuzate atacuri la adresa unuia dintre membri. Nu e vorba despre un comentariu individual, ci despre unul asumat de o filială.
    2. Constat că aceste atacuri conţin diferenţieri nejustificate, între “colegi din societatea civilă" şi restul lumii, între “intelectuali" răi şi duşmănoşi, respectiv “majoritate care decide".
    3. Constat că aceste atacuri sugerează că în interiorul organizaţiei PDL Bucureşti s-ar fi luat o decizie, când de fapt nu s-a luat niciuna. Minciuna aceasta sprijină îndemnul la o critică a intelectualilor demnă de retorica fesenistă din primăvara lui 1990. Intelectualii au redevenit o categorie al cărei nume trebuie scris cu ghilimele.
    4. Constat că alegerile sunt descrise ca “joc". Sugestia despre caracterul ludic al competiţiei electorale contrastează cu tonul grav, ameninţător, al restului mesajului care e conceput să susţină atacul conceput de Silviu Prigoană împotriva mea, a lui Teodor Baconschi şi a lui Toader Paleologu.
    Aşa cum spuneam, am mai păţit o dată aşa ceva, şi anume să primesc un mesaj de la PDL în care sunt îndemnat să susţin public atacuri… chiar la adresa mea."
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/cristian-preda-depre-un-mesaj-intern-al-p
  • +4 (8 voturi)    
    Ajunge cu tot felul de 'rebuturi', gasiti altul! (Miercuri, 21 martie 2012, 19:14)

    Colette [utilizator]

    Prigoana sa se mai potoleasca si sa-si vada de afacerile lui... ca si el poate fi 'cautat' pe la documente. Sa lase candidaturile, e clar ca nu are sanse... doar daca asta si vrea, sa se aleaga iar Oprescu, cine stie?
  • 0 (6 voturi)    
    dna udrea (Miercuri, 21 martie 2012, 19:30)

    rica venturiano [anonim]

    lucreaza pentru campania lui mitica oparescu.
    asa se pare.

    prigoana este carne de tun pentru mitica de cartier.
  • -1 (5 voturi)    
    Supeeeeeeeeeeeeerb (Miercuri, 21 martie 2012, 19:51)

    Sandibell [utilizator]

    E bine daca au ajuns sa se manance intre ei! Astea inseamna ca PDLul e pe sfarsite.In ceea ce-l priveste pe Prigoana, candideaza si el in lipsa de preocupatie.
  • +2 (6 voturi)    
    Prigonirea dlui. Prigoană, ptiu... (Miercuri, 21 martie 2012, 20:11)

    Andrei George [anonim]

    Uite că dau și eu dreptate o dată Elenei Udrea. Nu de alta, dar dacă unul din ”telectualii” citați ar fi în stare să înjure atât de artistic ca dl.Oprescu- ar merita cu sigurană primăria. DIn păcate, nu se poate...
    • 0 (6 voturi)    
      Are Oprescu bube in cap (Miercuri, 21 martie 2012, 20:23)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Andrei George

      dar Prigoana e unul din simbolurile jenante ale Romaniei postdecembriste, alaturi de Gigi Becali.

      Mai degraba cred ca Oprescu s-a aranjat cu inca un mandat.
    • -1 (3 voturi)    
      Cate fetze are Prigoana? (Joi, 22 martie 2012, 8:46)

      IDT [utilizator] i-a raspuns lui Andrei George

      Dar "greii", de ce nu l-au prigonit la timpul potrivit, daca stiau cu cine au de-a face? Doar nu-lstiau de azi, de ieri... Si cati or mai fi ca el! Stiti vorba aia: cine nu casca ochii...
  • -1 (3 voturi)    
    Off-topic (Miercuri, 21 martie 2012, 22:13)

    titicu [anonim]

    Ma distreaza la nebunie sintagma 'intelectualii' PDL, ai zice ca ceilalati sunt instalatori si fermieri...in frunte cu superBase
    • +1 (1 vot)    
      Pai sunt (Joi, 22 martie 2012, 17:03)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui titicu

      Niste neciopliti, fosti strungari, mesteri, ciobani. Boierimea, greii, afaceristii, cum vrei sa le spui sunt doar niste ciocoi ajunsi in zorii revolutiei la putere fara sa o merite. Niste inculti care ne trag in jos de 20 de ani.
  • +4 (6 voturi)    
    plici plici (Miercuri, 21 martie 2012, 22:17)

    Ciprian_Marius [utilizator]

    Chiar daca si-a facut cu publicitate cu pliciul, Prigoana are calitati de om gospodar si un politician aproape de oameni.
  • +3 (5 voturi)    
    PDL să-l susțină pe Nicușor Dan (Miercuri, 21 martie 2012, 22:21)

    Alex Danila [utilizator]

    M-aș bucura mai degrabă dacă PDL ar încerca să-și asocieze imaginea cu Nicușor Dan; îl ajută să cîștige, și după aia încearcă și ei să profite de pe urma lui ca imagine. Evident, aș vrea ca Nicușor Dan să rămînă independent și să nu întoarcă favorurile PDL în vreun fel (și aș mai vrea și un ponei roz).
  • -2 (2 voturi)    
    o regie ieftina a piedei de teatru pdl-iste (Joi, 22 martie 2012, 10:31)

    karl zeiss [anonim]

    Dupa o saptamana se trezeste si Prigoana "sa se supere"? Sa fim seriosi, aceasta piesa de teatru tragi-comica a pedelistilor nu o mai crede nimeni. Daca Prigoana ar fi fost copia lui Oprescu asa cum au spus in prima faza, nu ii mai interziceau sa candideze la primarie, ci l-ar fi trimis in lupta pentru ca asta ar fi insemnat ca are sanse. Sunt constienti, insa, ca sansele lor la primarie tind spre 0. Cu oricice ar candida...
  • 0 (2 voturi)    
    Nu (Joi, 22 martie 2012, 12:03)

    Gabi M [utilizator]

    de acord cu Dl.Preda.Orice nemultumiri are,nu inteleg de ce Dl.Preda nu- si exprima opiniile in cadrul partidului si tot agita apele.Nu tin cu PDLul dar pe Prigoana l-as vota .A dovedit ca stie sa gestioneze o afacere deci va fi un bun gospodar al Bucurestiului nu ca acest libidinos batran de Oprescu,fost medic!Si,in plus,nici Dna Macovei(din pacate!) nici C.Preda si nici Paleologu nu ar avea absolut nicio sansa!Bucurestenii sunt o categorie aparte de romani,adunatura de prin toate regiunile tzarii,misztocari,smecheri si neseriosi.Nu prea iubesc ei intelectualii.Vorbesc de marea majoritate a bucurestenilor!PDL trebuie sa aleaga sau un independent sau pe Prigoana!Ar fi bun si Videanu dar i-au atarnat de coada bordurile(desi a fost o minciuna) si deci nu are sanse!
    • +1 (1 vot)    
      Da (Joi, 22 martie 2012, 17:04)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Gabi M

      Daca bucurestenii sunt o adunatura de neseriosi inculti, nu inteleg de ce primarul trebuie sa fie la fel ca ei.

      Nu inteleg de ce nu impingem la varf valorile, ca si asa avem putine.
  • 0 (0 voturi)    
    Primari ca ONTANU (Joi, 22 martie 2012, 13:56)

    Cosmin M [anonim]

    Ontanu a promis 6000 de locuri de parcare in sector si a facut peste 10.000. De astfel de primari avem nevoie in capitala!!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    : (Joi, 22 martie 2012, 14:17)

    Mony [anonim]

    Diplomatia nu este argumentul forte al Domnului Prigoana dar ar fi excelent la carma Bucurestiului. Este omul potrivit. M-as bucura sa ajunga pentru ca ar schimba mult acest oras si ar rivaliza cu alte capitale.
  • 0 (0 voturi)    
    prigoana (Joi, 22 martie 2012, 15:05)

    alexandru [anonim]

    sunt satul de tot felul de intelectuali care cand ajung intr-o functie nu mai stiu ce sa faca.prigoana sa ai succes in alegeri ca sunt sigur ca il poti invinge pe oprescu.esti tare!!!
  • 0 (0 voturi)    
    !!! (Joi, 22 martie 2012, 15:34)

    Crina R. [anonim]

    orice ati spune din punctul meu de vedere doar Ontanu ar trebui votat again. din cate am auzit are la activ cele mai multe blocuri reabilitate termic, parcuri/spatii verzi si multe altele...
  • 0 (0 voturi)    
    Ontanu e imbatabil! (Joi, 22 martie 2012, 15:36)

    Cosmin M [anonim]

    ONTANU va castiga detasat si un al patrulea mandat la PRIMARIA sectorului 2 pentru ca este singurul primar care a facut ceva pentru cetateni:parcurile, spatiile verzi, locurile de parcare, blocurile reabilitate, programele after school si multe altele !!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    .. (Joi, 22 martie 2012, 16:11)

    luca [anonim]

    cum poti sa spui ca pdl-ul te indeamna sa te ataci singur, oricum udrea este o femeie puternica si foarte tare, si mi se pare normal sa spuna sa nu il mai atace atata pe prigoana pentru ca nu are de ce.
  • 0 (0 voturi)    
    .. (Joi, 22 martie 2012, 18:39)

    laura [anonim]

    este nasol daca pdl-ul te indeamna sa te ataci singur, si toti dati vina numai pe udrea , mereu pentru orice chestie udrea e de vina.
  • 0 (0 voturi)    
    .. (Joi, 22 martie 2012, 19:28)

    didi [anonim]

    este grav daca crezi ca pdl-ul te indeamna sa te ataci singur, si toti cum nu va convine ceva dati vina numai pe udrea, udrea este de vina pentru orice...dar nu e asa,acuzati aiurea.
  • -1 (1 vot)    
    locuitoare (Joi, 22 martie 2012, 20:16)

    roxana n [anonim]

    Nu pot sa imi dau cu parerea despre altii, dar eu sunt locuitoare a sectorului 6 si spun ca domnul Poteras e potrivit sa ocupe postul de primar si viitorul mandat. Ceilalti promit, dar or sa faca? Poteras a facut ceva si avem dovezi: parc moghioros, patinoar, parcari, caini etc
    • -1 (1 vot)    
      ai dreptate (Vineri, 23 martie 2012, 7:28)

      stefan g [anonim] i-a raspuns lui roxana n

      Poteras a adus proiecte interesante pentru sectorul 6. Unele sunt in curs de desfasurate si cred ca dansul e singurul in masura sa le finalizeze.
  • -1 (1 vot)    
    are sanse (Joi, 22 martie 2012, 20:32)

    rares [anonim]

    Prigoana are ambitie si prin ceea ce face are sanse reale de a castiga.
  • -1 (1 vot)    
    ... (Joi, 22 martie 2012, 21:18)

    rebecca [utilizator]

    prigoana e un tip mai mult decat decat pregatit si nu mai este un mister pentru nimeni ca este un om gospodar care stie sa gestioneze afacerile astfel incat sa aiba succes
  • -1 (1 vot)    
    fara hoti (Joi, 22 martie 2012, 21:24)

    Eduard C. [anonim]

    bucurestii nu mai au nevoie de primari ca Vanghelie sau insipidul de dan cristian popescu .... 2 borfasi
  • -1 (1 vot)    
    lllll (Joi, 22 martie 2012, 21:30)

    Cipirica mtz [anonim]

    Ontanu castiga sigur la sectorul 2. Chiar Tariceanu zicea ca are peste 70% in sondaje. Si la sectorul 4 e aceeasi situatie. PIEDONE SI ONTANU CEI MAI TARI
  • 0 (0 voturi)    
    pacat (Joi, 22 martie 2012, 22:30)

    marius [anonim]

    pacat ca s-a retras Prigoana, poate facea putina curatenie si la Primarie, s-au adunat acolo mai multe gunoaie decat pe strazi
  • 0 (0 voturi)    
    SECTORUL 6 (Joi, 22 martie 2012, 23:37)

    Napoleon [anonim]

    In sectorul 6 alegerile vor fi castigate sigur de Cristian Poteras, actualul primar. Este cel mai in masura sa conduca sectorul si este foarte apreciat aici datorita proiectelor pe care le-a realizat, de restul sectoarelor nu stiu ce sa zic.
  • 0 (0 voturi)    
    Dl. Ontanu primar competent (Vineri, 23 martie 2012, 15:31)

    C. Robert [anonim]

    Primarul sectorului 2, dl. Neculai Ontanu, va castiga detasat, indiferent de aranjamentele politice care se vor face.
  • 0 (0 voturi)    
    da (Vineri, 23 martie 2012, 19:54)

    Monalisa [anonim]

    este atat de usor sa dai vina pe altii...Ontanu si Poteras sunt singurii primari capabili, care au resit sa schimbe in bine sectoarele lor.
    • 0 (0 voturi)    
      de acord (Vineri, 23 martie 2012, 21:37)

      burebista [anonim] i-a raspuns lui Monalisa

      Sunt de acord cu monalisa, sunt locuitor al sectorului 6 si sunt foarte multumit de primarul meu. Se vad lucrarile facute de acesta in sector.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by