VIDEO UPDATE Victor Ponta: Nu o sa fiu niciodata premierul lui Basescu. Nu sunt nici Boc nici Mihai Razvan Ungureanu

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 19 martie 2012, 10:36 Actualitate | Politic


Victor Ponta afirma ca presedintele Traian Basescu nu i-a propus niciodata "serios si oficial" postul de prim ministru, dupa ce seful statului sustinuse duminica seara, la B1 Tv, ca i-a oferit aceasta functie liderului PSD, in cadrul unor consultari care au avut loc la Palatul Cotroceni, si a fost refuzat.

"Ca raspuns la aceste acuzatii mincinoase si neserioase, co-presedintele USL Victor Ponta neaga in mod categoric existenta vreunei oferte serioase si oficiale facuta catre USL, de catre Traian Basescu, la aceste consultari", potrivit unui comunicat de presa al Uniunii Social Liberale.

"Vedem din nou cat de iresponsabila este abordarea presedintelui. Nu a existat niciodata o oferta clara si formala adresata USL cu privire la preluarea postului de premier. Numirea Premierului Romaniei nu se trateaza in gluma, ci in mod serios, cu respectarea Constitutiei si a procedurilor oficiale", spune Victor Ponta, citat in acest comunicat.

Acesta isi exprima convingerea ca USL va primi acest mandat din partea alegatorilor si va avea sansa de a forma "guvernul, dupa alegeri, cu sprijinul unui Parlament legitim".

"Atunci, il voi primi si il voi trata cu toata raspunderea. Constat insa, cu ingrijorare, ca presedintele Traian Basescu are, in mod clar, o lipsa de respect fata de mandatul pe care il vor da romanii", acuza Victor Ponta.

Presedintele PSD spune ca "de mult timp" nu mai ia in serios "jocurile acestui om": "Din pacate, este inca presedintele tarii, dar asta este o alta poveste. Nu va mai dura mult. Lumea lui Traian Basescu se va termina in curand", potrivit sursei citate.

UPDATE Victor Ponta: Nu o sa fiu niciodata premierul lui Basescu. Nu sunt nici Boc nici Mihai Razvan Ungureanu

VIctor Ponta a precizat, inaintea inceperii sedintei saptamanale a PSD, ca nu va accepta niciodata un post de prim ministru oferit de Traian Basescu.

"Eu nu vreau si nu o sa fiu niciodata primul ministru al lui Taian Basescu. Eu nu sunt nici Emil Boc si nici Mihai Razvan Ungureanu sa ma puna Traian Basescu in fucntie la misto, nici macar in bascalie sau in gluma", a comentat el.

Ponta a caracterizat din nou declaratiile sefului statului drept "absolut neserioase" si "bascalie".

"Bascalia este o chestie de neseriozitate si degradanta pentru cineva care se afla intr-o functie importanta a tarii", a subliniat el, solicitandu-i presedintelui sa publice toate stenogramele consultarilor de la Palatul Controceni, inclusiv cele cu partidele din coalitia de guvernare.

Victor Ponta a notat ca seful statului s-a intalnit cu opozitia in jurul orei 16,00, dupa ce discutase anterior cu puterea.



"Inteleg ca la 4 si jumate l-am refuzat pe dl Basescu si la 5 si jumatate a venit la Cotroceni Mihai Razvan Ungureanu (...) E un fel de nechezol, il chemi cand nu ai cafea naturala?", s-a intrebat Victor Ponta.

Liderul PSD a precizat ca Traian Basescu "intr-un fel a vrut sa-l si umileasca pe actualul premier".

Intrebat de ce nu a facut publica aceasta propunere, Victor Ponta a raspuns: "Eu nu pot sa vin sa va relatez bancurile proaste ale dl presedinte. Pot sa le relateze doamnele care ii sunt foarte apropiate".


"Am avut surpriza refuzului mandatului de prim-ministru cand l-am oferit, in negocierile din 6 februarie, USL-ului, lui Victor Ponta. De doua ori, in discutii, am spus, intr-o forma sau alta, 'il propun pe Victor Ponta prim-ministru'. Prima data nu am primit nici un raspuns, a doua oara am primit un refuz. I-am propus lui Victor Ponta functia de prim-ministru din partea USL. Victor Ponta nu a spus nimic, a raspuns Antonescu si a spus... ala micu'... Constantin", a afirmat duminica seara Traian Basescu.

Ulterior, Ion Cristoiu a prezentat, tot la B1 Tv, cateva fragmente din stenograma in care se discuta despre functia de premier.

Daniel Constantin: "Eu ma asteptam ca la inceputul discutiei noastre sa veniti cu o propunere, pentru ca pana la urma dumneavoastra ne-ati invitat la dicutii si dumneavoastra..."

Traian Basescu: "Eu v-am facut o propunere, desemnarea domnului Ponta ca prim ministru".

Daniel Constantin: "Am inteles. O notam ca pe o propunere. Mai devreme a fost o sugestie sau mai degraba..."

Traian Basescu: "Nu..."

Daniel Constantin: "O posibilitate. Am inteles ca este o propunere. Noi credem ca alegerile anticipate..."

Potrivit jurnalistului, pana la acest moment, liderul PSD Victor Ponta nu a intervenit in discutia referitoare la posibila sa numire in functia de premier.

Traian Basescu: "Stati numai o clipa va rog"

Victor Ponta: "Sa nu ne dati ceva decoratii"

Traian Basescu: "Nu, nu, dar pot sa va dau"

Victor Ponta: "Nu, nu, va multumesc, i-ati dat lui Vanghelie, e suficient... "


Citeste mai multe despre   
















7835 vizualizari

  • +49 (55 voturi)    
    cine e mincinosul? (Luni, 19 martie 2012, 10:45)

    catelu [utilizator]

    Acum micul Titulesc urmeaza sa zica ca a fost in cadru oficial si serios, dar a fost exprimata in engleza si Base nu se uita in ochii lui.
    De inteles reiese ca au inteles clar, pentru ca micutul lui Felix a "notat".
    • +34 (40 voturi)    
      oficial si serios (Luni, 19 martie 2012, 11:08)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui catelu

      Mai oficial si serios decat la consultari cu presedintele Romaniei, la Cotroceni, ce ar putea fi?
      Pai ar putea fi:
      1. Grivco, la Felix in barlog.
      2. in jacuzzi la SOV
      3. in dormitor la Crin, daca se discuta dimineata sau la pranz.
      • +24 (30 voturi)    
        Ponta e premierul lui Adrian Nastase (Luni, 19 martie 2012, 11:29)

        CalinM [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        El e doar clovnul pus de Adrian Nastase in fata PSD-ului ca sa nu se vada coruptia din spate.
    • +7 (9 voturi)    
      Alta minciuna... (Luni, 19 martie 2012, 13:21)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui catelu

      Daca USL ia 51% voturi, Basescu e obligat de Constitutie sa propuna un premier de la formatiunea castigatoare si o va face.

      Daca Ponta spune acum "Nu o sa fiu niciodata premierul lui Basescu", inseamna ca renunta anticipat la aceasta functie posibila, chiar si in cazul unei victorii in alegeri. Sau poate minte din nou...
    • +3 (9 voturi)    
      gura ... (Luni, 19 martie 2012, 13:35)

      alpha [utilizator] i-a raspuns lui catelu

      ...pacatosului adevar graieste ! ponta nu va fi premierul lui basescu,nici al lui antonescu,ambii "contrasi" vor parasi scena politica cu coada intre picioare.
  • +45 (51 voturi)    
    Pai unde voiai Ponta sa iti dea oferta? (Luni, 19 martie 2012, 10:50)

    GT2 [utilizator]

    La Antena 3 in direct unde stai tu?

    La o intalnire se spun aceste lucruri dar voi nu ati fost la intalniri ca aveti placa aia cu jos Basescu pus prost si repeta in continuu acelasi paragraf.

    Se vede ca sunteti pe langa tot ce se intampla in tara asta. Dormiti in direct acolo unde mergeti si stati in bancile voastre.
  • +32 (36 voturi)    
    haha (Luni, 19 martie 2012, 11:00)

    hot news [utilizator]

    Victor Ponta: "Nu, nu, va multumesc, i-ati dat lui Vanghelie, e suficient... "
    O adevarata armonie in PSD.
    • +9 (11 voturi)    
      Infantilism.. (Luni, 19 martie 2012, 12:55)

      soren [utilizator] i-a raspuns lui hot news

      Nici nu stii cum sa-ti faci autocritica atunci cand , de buna credinta ii bagi in seama pe de-alde astia, Ponta ,Antonescu &co. O sleahta de pacalici care se dau interesanti in fata unei natii intregi cu pretentia ca sunt formatori de opinie. In fapt nu sunt decat niste bieti scapatati intr-ale politicii, munca lor cea mai importanta a fost , ori sa bage oameni in puscarie ori sa stearga cartile de praf. Nimic rusinos daca aceste munci au fost facute cum trebuie insa important este ca acum in pozitiile pe care si le atribuie sa nu incerce sa ne arunce cu praf in ochi. Cred ca le acordam prea multa atentie .
  • +26 (32 voturi)    
    "serios si oficial" era daca (Luni, 19 martie 2012, 11:01)

    yellowdog [utilizator]

    ii propunea lui felix ca matalutza sa fi premier, am inteles
  • -22 (32 voturi)    
    Intrebare (Luni, 19 martie 2012, 11:04)

    catalin_mattei [utilizator]

    cand Traian Basescu a fost serios?.. cand afirma ca niciodata nu ii va incredinta lui Victor Ponta conducerea unui potential guvern caci este un om politic necopt sau acum ? Evident ca aceasta lipsa de continuitate in mesaj lasa ca orice declara sa fie interpretabila. Mai mult, il face pe presedintele roman greu de crezut caci domnia sa deja a intrat in rolul lui Petrica... aseara domnia sa s-a razboit cu toti si asta arata ca a ramas din ce in ce mai singur...
    • +15 (21 voturi)    
      Pentru catalin matei (Luni, 19 martie 2012, 11:36)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Pune evenimentele in ordine cronologica.
      Cand i-a fost facuta propunera lui Ponta?
      Cand a spus ca nu-l va propune Prim- Ministru ?
      • -7 (11 voturi)    
        ok (Luni, 19 martie 2012, 12:32)

        catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        conform cronologiei , in mod constant, dupa criza guvernamentala ce a fost creata ca urmare a caderii Guvernului Boc in 2009, T Basescu a afirmat acest lucru... In mod constant dl presedinte a adus in prim-plan neincrederea in capacitatea lui V Ponta iar multi dintre cei de aici i-au luat apararea considerand ca psd-istul nici nu are calitatile necesare unei astfel de functii.. o simpla trecere in revista a declaratiilor domnului Basescu la adresa lui V Ponta ( prin simpla cautare google) va va realiza o imagine corecta.. din pacate vad ca pdl-ul si t basescu se hranesc din manipulare.. daca nu as avea in coltul opus o Opozitie hamesita si plina de :bubosi penali" nu ar fi greu de ales.. nu doresc sa va atac dar modul acesta de a nu vedea in ansamblu lucrurile ma fac sa cred ca sunteti dintre cei care reprezinta electoratul dur al PDL
        • 0 (0 voturi)    
          Domnule Catalin Matei (Luni, 19 martie 2012, 17:12)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

          Nu reprezint electoratul dur.Am sa va fac o confidenta. La Consiliul Judetean nu voi vota PDL.Voi vota alt om care sa-mi inspire incredere.Sa vad ce apare. Inca nu a inceput campania electorala.
          La alegerile parlamentare ....mai e mult pana atunci.Cred ca voi vota PDL, dar daca imi apare un candidat pe care nu il agreez , nu il voi vota.
          Ma voi orienta atunci.
          Si acum un mic raspuns la raspunsul dumneavoastra.
          Ati spus ceva legat de Ponta si de anul 2009.
          Totusi Ponta era unn nimeni in 2009.Nu ?
  • +29 (33 voturi)    
    ce tonta! (Luni, 19 martie 2012, 11:05)

    Tom_Macaragiu [utilizator]

    Da cum ai fi vrut ma meseriasule sa iti faca propunerea? Cu vaselina sau cu margarina?
    Ce nu a fost clar?
    Uite, ala micu chiar a inteles si a si notat. Numai ca voi erati pe cai mari, banii de la grivco curgeau catre figurantii din piete, iar voi nu ati mers la consultari ci erati siguri ca mergeti sa il maziliti pe Base.
    Vulpoiu asta batran ti-a oferit scaunul de prim ministru, insa nu ai fost capabili sa realizati ca asta chiar se intampla sau mai degraba esti incapabil sa iti asumi responsabilitatile acestei functii.
    • -8 (14 voturi)    
      scoala bat-o vina (Luni, 19 martie 2012, 11:36)

      cosion [utilizator] i-a raspuns lui Tom_Macaragiu

      Va ma trebuiesc cel putin 2-3 clase ca sa terminati gimnaziul. Dupa aia puteti sa vorbiti.
  • +26 (30 voturi)    
    Romanii nu "dau mandat" executivului (Luni, 19 martie 2012, 11:10)

    hic sunt leones [utilizator]

    ci il dau presedintelui si legislativului.
    Constitutional, presedintele este singurul care are dreptul sa desemneze primul ministru din cadrul oricarui partid - indiferent ca acesta are 1% sau 99% - sau unul independent politic, Parlamentul fiind - la randul sau - singurul care ii poate acorda votul de incredere.
  • +26 (30 voturi)    
    ... (Luni, 19 martie 2012, 11:12)

    calamaru [anonim]

    Ponta s-a tampit intr-un asemenea hal incat contesta evidentele? Adica Basescu vine cu dovezi concrete si ciumpalacul asta inca il tine pe "Nu" in brate? Asta e o reactie de asteptat de la un copil de 5 ani, nu de la un individ care se vrea premier al Romaniei... Pubertarul Ponta a refuzat postul de premier pentru ca Romania inca nu a iesit din toate problemele in care PSD si PNL au bagat-o (adica vrea sa scoata castana fierbinte cu laba pisicii, mai pe sleau) si pentru ca ii e frica de reactia oamenilor fata de un nou acces la putere al comunistilor pedeseristi. Moarte PSD-ului!
  • +36 (40 voturi)    
    poanta... (Luni, 19 martie 2012, 11:13)

    sucaa [utilizator]

    conform constitutiei, presedintele propune premierul si parlamentul il voteaza. ti s-a facut propunerea la intalnirea presedintelui care avea tema de discutie exact desemnarea premierului.
    unde nu s-a respectat constitutia si ce proceduri oficiale mai vroiai? vroiai sa-ti prezinte garda de la cotroceni si onorul?
    daca ti s-a parut neserioasa, de ce nu ai pomenit nimic de ea cand ai iesit de la consultarile cu presedintele sa spui ca ai primit o oferta neserioasa si blabla-ul de riguare cu care suntem obisnuiti?
    basescu este om politic si va joaca cu vrea. va stie punctele slabe si tocmai de aceea a facut o propunere pe care STIA ca o veti refuza. cum tu n-ai avut flerul sa accepti si sa iesi dupa consultari sa spui ca accepti propunerea presedintelui se cheama ca habar nu ai ce inseamna politica.
    la cum tipati voi la el mereu pt tot ce spune, faptul ca a fost "neserioasa" propunerea era de asteptat sa iesiti si sa povestiti voi primi de acest lucru. cum ati tacut malc inseamna ca v-ati ferit de acest subiect ca dracu de tamaie. ma intreb oare de ce... :)
    cat despre restu' de postaci care incearca sa acopere gafa celor trei le spun ca deja devin penibili. astia si daca ar iesi crin&ponta cu mitraliera pe strada tot le vor gasi circumstante atenuante si vor da vina pe base ca din cauza lui au luat-o razna :)
    v-a spalat bine creieru un securist prin televiziuni...
    • -13 (21 voturi)    
      blestem (Luni, 19 martie 2012, 11:35)

      cosion [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Din pacate suntem condusi de indivizi cu rationament asemanator cu al dvs. Sa speram ca scapam cat mai repede de ei. Oricum in cazul dvs este perfect deoarece nu vi se poate spala niciodata creierul.
      • +2 (4 voturi)    
        exact, din pacate (Luni, 19 martie 2012, 14:02)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui cosion

        nu aduceti niciun argument decat atacuri la persoana. si culmea, vreti sa fi-ti luat in seama pe astfel de argumente? bine acum, nu ma asteptam ca la un sustinator usl sa aiba argumente, dar totusi.
        sun curios de rationamentul dvs, poate ajung si eu sa ma luminez :)
        nu de alta, dar chiar n-as vrea sa fim condusi de oameni care jignesc ca dvs chiar daca incearca sa fie subtil.
  • +29 (33 voturi)    
    Notat (Luni, 19 martie 2012, 11:20)

    MoiseSorin [anonim]

    E o sugestie? O posibilitate Ponta premier... Am notat ca propunere...dar in foaia cu care am venit aici scrie "Jos Guvernul, Jos Base, alegeri anticipate"...nu Ponta premier (ce surpriza)... deci nu-nu...ne bate "........" daca facem prostii...
    Oare cine le dicteaza la mocofanii astia 3, si cu ce mandat se duc ei in fata presedintelui?... vad precum caii inhamati doar inainte...
  • +29 (33 voturi)    
    ca de obicei ponta minte de ingheata apele (Luni, 19 martie 2012, 11:20)

    paolalaan [utilizator]

    Stenogramele spun clar ,propunerea a existat , doar ca acest mincinos si tantalau tonta nu a luat in serios propunerea fara sa mai vorbim de aversiunea lui fata de Base ,tineti minte cand repeta mereu cum ca el are misinuea sa ne scape de Base?Cred ca nu ati uitat!Si acum o da cotita , nu ca nu ar fi vrut dar ...propunerea venea din partea dusmanului !Base a vrut sa impace lucrurile si a incercat pacea sociala !Ei nu au vrut-o!DOVADA CAT SUNT DE PERVERSI SI DE MINCINOSI DOVADA,CA NU AU CHEF DE MUNCA ,CI DOAR DE BARFE, DOVADA CA -I DOARE UNDEVA DE BINELE TARII!Da ,las ca -i mai bine asa , cu Ungureanu !
  • -18 (28 voturi)    
    merite (Luni, 19 martie 2012, 11:22)

    zaphoss [utilizator]

    Felicitari d-le Ponta. Ati dat dovada de multa corectitudine cand ati procedat asa. Nu era corect sa veniti la guvernare si sa va asumati niste merite care nu erau ale d-voastra ci ale d-lui Boc. Lasati-i pe ei, pe PDL sa profite la maxim de rezultatele guvernarii.
    USL o sa vina la putere dupa alegeri si asta fiindca asa vrea poporul roman. Pana acum era o rocada putere-opozitie. Acum nu o sa mai fie rocada: o sa treaca opozitia la guvernare, iar actuala putere la puscarie.
    • -5 (15 voturi)    
      ave (Luni, 19 martie 2012, 11:32)

      cosion [utilizator] i-a raspuns lui zaphoss

      asa sa ne ajute Cel de Sus!
    • +14 (18 voturi)    
      O.K. zaphos (Luni, 19 martie 2012, 11:33)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui zaphoss

      A procedat corect, daca spui tu.
      Atunci de ce minte ca Basescu nu a facut aceasta oferta?
      Acum o da la intors, a facut oferta ,dar nu era o ofera serioasa.
      Nu observi cum se afunda in minciuni?
    • +18 (26 voturi)    
      Nu sunt nici Boc nici Mihai Razvan Ungureanu (Luni, 19 martie 2012, 11:39)

      Tase Rotta [utilizator] i-a raspuns lui zaphoss

      Si nici nu vei fi vreodata Vikroras. Esti si vei ramane la nivelul jucatorului cu galetusa in nisip!
      • -10 (14 voturi)    
        Ehei, vad ca-l contrazici pe sefu' base ! (Luni, 19 martie 2012, 13:10)

        Wizard of Oz [utilizator] i-a raspuns lui Tase Rotta

        Pai daca base zice ca e bun de prim ministru, cine esti tu sa zici ca nu-i bun?
        Daca l-a ales base inaintea lui MRU, inseamna ca l-a "reevaluat" si a gasit ca-i mai bun Ponta.
        Ori esti din secta martorii lu' Basescu ori nu esti...
        Doar ca Ponta nu a auzit propunerea lui Basescu...spusa printre hahaieli (apropos....hahaielile se trec in stenograme?
        Si cum sunt transcrise?).
        No si daca auzea si zicea da, ce urma?
        Votau PDListii, UNPRistii si UDMR ul un guvern USL?
        Hai, mai lasa-ma,de mishtouri in politica "mare" m-am saturat.....si ca mine, tot mai multi.
        • +5 (9 voturi)    
          Mai poti wizard? (Luni, 19 martie 2012, 13:43)

          denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Wizard of Oz

          Wizard, nu esti obosit? De astazi dimineata de la 9 ti-ai adus aminte ca esti membru hotnews si o tii continuu in postari?
          Cum e la PNL? Pana la 17? 8 ore/zi?
    • +12 (18 voturi)    
      tonta (Luni, 19 martie 2012, 11:55)

      st-an [utilizator] i-a raspuns lui zaphoss

      a ramas MUT, si tu zici ca a procedat corect, nici macar nu a putut sa dea un raspuns.
      • +7 (7 voturi)    
        Nu a ramas mut , (Luni, 19 martie 2012, 13:14)

        MalutanCosmin [anonim] i-a raspuns lui st-an

        Ar fi zis da , dar trebuia sa se consulte cu Iliescu , Nastase sau macar Felix , dar cum au fost singur in gura lupului s-a temut sa nu dea un raspuns ce nu le-ar fi fost pe plac respectivilor !
    • +13 (19 voturi)    
      Corect (Luni, 19 martie 2012, 11:58)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui zaphoss

      o fi procedat,dar de ce neaga?
      Ma,da' chiar toti stati prost cu logica?
  • -3 (31 voturi)    
    habemus praesidentem (Luni, 19 martie 2012, 11:22)

    Mazeta [utilizator]

    Presedintele Basescu a dovedit inca o data ca este un geniu politic. Va dati seama ca Ponta s-ar fi facut de ras in functia de premier si l-ar fi ajutat pe Basescu in sondaje. Ce conteaza ca tara ar fi dus-o rau? Urmeaza ca Basescu sa-i umileasca in acelasi fel pe Felix Voiculescu, Ovidiu Vantu, Bercea Mondialu, Oana si Pepe.
  • +16 (20 voturi)    
    Multe comentarii..dar toti ocolesc realitatea (Luni, 19 martie 2012, 11:28)

    GAC [utilizator]

    La fel ca la alegerile prezidentiale partidele se feresc sa fie la putere in campanie electorala cand tara este inca in dificultate. Era evident ca nu este in avantajul lui Ponta sa fie premier cu o "majoritate" dificila (daca se facea si aia)..nu avea nimic de castigat.
    Deci povestile astea ca Basescu se joaca etc..prostii. Era clar ce raspuns primeste la o propunere. Toata povestea a fost pentru a clarifica negru pe alb pozitia USL. NU VREM GUVERNAREA ACUM, ASA.

    Apoi vine Ungureanu..nici el nu are 70% in Parlament si totusi isi ia responsabilitatea conducerii guvernului.

    Acum ramane de vazut ce face pana la alegeri, dar concluzia care a fost urmarita e: Ponta, ti s-a oferit sansa sa arati ce poti face, nu ai vrut. Ungureanu a vrut si a facut asta asta asta..
  • +17 (21 voturi)    
    Oferat serioasa si oficiala vrea Ponta. (Luni, 19 martie 2012, 11:30)

    adrian88000 [utilizator]

    Pai daca s-a facut oferta in cadrul unui dialg oficial la palatul Cotroceni , nu inseamna ca a fost oficiala?
    Sau pentru Ponta , ar fi trebuit sa-l invita Basescu la o bere si in acest cadru oferta era cu adevarat oficiala ?
    Ofera facuta serios sau neserios.
    Basescu a facut o oferta. Nu a spus un banc cu pitici. Nu a ras dupa oferta. Atunci cum de Ponta a inteles ca e neserioasa oferta.
    Trebuia sa spuna " Da " , iar daca Basescu raspundea
    " Am glumit " , atunci Ponta putea spune ca a fost o oferta neserioasa.
    Asa cum s-a facut oferta, Ponat se afunda mai tare cu elucrubatiile lui.
  • -13 (19 voturi)    
    da (Luni, 19 martie 2012, 11:31)

    cosion [utilizator]

    "Lumea lui Traian Basescu se va termina in curand". Ce ne facem daca pana atunci portocalii fura tot? La modul in care sunt organizati, mare lucru sa mai scape ceva!!!
  • +20 (26 voturi)    
    "Nu voi fi niciodata..." (Luni, 19 martie 2012, 12:03)

    Costika [utilizator]

    Eu cred ca sefii USL turbeaza ! Mai intai acum spun ca totul a fost bascalaie , doar ca ei nu au spus nimic, nicodata, ca Basescu le-ar fi propus postul de PM !!! Apoi, tovarase Ponta, daca castigati alegerile , PM este nominalizat de presedinte , recte Basescu !!!Adica o sa refuzi DIN NOU? Pai nu tu te anunti PM? Ce sa inteleg ? Ca nici tu nu crezi? Stii tu mai multe si noi nu?
  • +18 (24 voturi)    
    O singura intrebare mai am (Luni, 19 martie 2012, 12:05)

    Luke [utilizator]

    Cum ramane acum cu eterna faza a liderilor usl ca ei nu merg la discutii cu Basescu ca acesta nu negociaza numai impune ce vrea el. Au folosit-o si cu aceasta ocazie si nenumrate altele.
    • -8 (8 voturi)    
      intrebare (Luni, 19 martie 2012, 12:50)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Luke

      Luke, de ce crezi ca Traian Basescu nu a facut aceste declaratii la acel moment? Este o intrebare indreptatita si care necesita un raspuns. Care ar fi expliucatia faptului ca T Basescu nu a venit imediat dupa intalnirea esuata si sa afirme aceste lucruri?.. T Basescu este recunoscut ca fiind genul de om extrem de vocal si tocmai de aceea cred ca trebuie sa raspunda la astfel de intrebari.. nici domnia sa si nici membrii PDL care acum declara in cor ca stiau de acest lucru nu au facut comentarii in acest sens chiar daca stim ca "pe surse" dinspre PDL se scurg cu usurinta informatii... Nu cumva acum este mai greu sa ne amintim detalii asupra dialogului la care se face citire? Chiar daca o sa fiu catalogat la postac rosu sau cine stie ce de tine sau altii, imi exprim punctul de vedere ca totul este o mizerie si ca arata cat de infecta este lumea politica romaneasca.. sau cum se spunea: " PDL, USL- aceasi mizerie".. o mizerie intretinuta de T Basescu
      • 0 (0 voturi)    
        pentru catalin (Luni, 19 martie 2012, 17:29)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

        Hai ca iti voi raspunde eu. Gandeste putin la psihologia maselor. Cum ar fi fost primit Ungureana de mase , daca Basescu anunta :
        -Am vrut sa-l nominalizat pe Ponta , dar a refuzat.
        Iar peste doua zile:
        -Am gasit altul care a acceptat. Il cheama Ungureanu.
        Iti imaginezi? Intelegi ca Ungureanu ar fi pornit cu un handicap? Ca lumea ar fi avut o incredere mult scazuta in el ?
  • +19 (21 voturi)    
    USL, scoateti carnetelele si reportofoanele... (Luni, 19 martie 2012, 12:24)

    soren [utilizator]

    notati si inregistrati pentru ca nici nu stiti ce pierdeti ! Aveti ce invata de la Presedintele Nostru. La cum va da lectii de-astea ar trebui sa stati numai pe langa el...
    Dragilor, n-o sa reusiti in veacul -vecilor sa-l depasiti ! Macar respectati-l ca va invata politica ! Poate ca veti avea nevoie... cine stie ?
    • +9 (9 voturi)    
      subscriu (Luni, 19 martie 2012, 12:58)

      nicoR [utilizator] i-a raspuns lui soren

      subscriu. Base e pe departe cu un cap deasupra la ce misca in politica azi in RO, atat profesional cat si politic. Tipul stie sa citeasca bugete, date economice, sa interfateze cu institutii, cu oameni, etc
      • +1 (1 vot)    
        Vreti sa aveti o zi mai placuta oriunde ati fi? (Luni, 19 martie 2012, 18:02)

        soren [utilizator] i-a raspuns lui nicoR

        Uitati-va la cate voturi pozitive sunt doar in pagina aceasta! Suntem aceia care judecam , muncim si credem ca nonvaloarea, oportunismul si proasta crestere ar trebui sa stea acolo unde le este locul , nu in varfurile decizionale. Este meritul Presedintelui si obligatia lui, totodata sa stimuleze aceste opinii. El are Datoria sa scoata , pe timpul mandatului lui tot ce este mai bun din acest neam.
  • -14 (16 voturi)    
    cum acoperim mizeria... (Luni, 19 martie 2012, 12:37)

    catalin_mattei [utilizator]

    interviu soc al lui T Basescu.. de ce acum? pt ca in urma cu doar una zi aparusera primele semne ale unor dezvaluiri ale unuia din cei mai cunoscuti anti-comunisti si anti-Securitate oameni din Romania actuala ( fost sustinator al presedintelui altfel) asupra activitatii presedintelui roman pe cand era la Anvers.. si asta dublat de un interviu audio dat de T Basescu in care recunoaste implicarea sa ca si capitan al vasului Arges in incendiul de la Rouen .. si sa nu uitam un alt document din 1991 pe care fostul premier P Roman ii cerea actualului presedinte sa rezolve situatia unui remorcher arestat in Suez .. document pe care scria ca T Basescu este direct implicat in incident si ca statul roman nu va da banii necesari rascumpararii pt a ascunde incompetenta si hotia... acesta este contextul in care are lor acest interviu.. pt a acoperi adevarata mizerie
    • +8 (8 voturi)    
      slabut , d-le (Luni, 19 martie 2012, 13:07)

      Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Mai bine spune-ne de ce nu a declarat Ponta la iesirea de la Cotroceni, nimic despre oferat prezi
      dentiala?

      Orice ar spune acum il umple de ridicol.
  • +8 (8 voturi)    
    bla (Luni, 19 martie 2012, 13:05)

    AnytaMarya [utilizator]

    Domnul Ponta intelege gresit aceasta functie de premier. Premierul este al Romaniei, nu al lui Traian Basescu. Sa nu se mai planga ca a fost o gluma propunerea presedintelui ca el l-a umilit foarte mult pe Traian Basescu!!!
  • +11 (13 voturi)    
    alaturi de presedinte (Luni, 19 martie 2012, 13:08)

    AnytaMarya [utilizator]

    Presupun ca domnul Ponta prefera functia de presedinte al Romaniei si nu cea de prim ministru!!! Trebuie sa recunoastem ca presedintele este bine pregatit in orice situatie, il felicit pentru asta!!!
  • +1 (1 vot)    
    scuze, dar am si eu o parere (Luni, 19 martie 2012, 19:46)

    alt destept [utilizator]

    Basescu, chiar daca a zis sub forma de gluma, a ramas in stenorame.
    Momentul in care a zis-o insa nu era de gluma.
    Partea hazlie este ca oricum ar fi raspuns ponta &co, era aiurea.
    Ca de obicei, ati furat-o iar.

    ponta:: "Eu nu pot sa vin sa va relatez bancurile proaste ale dl presedinte"
    Aici, ponta e cel putin copilaros: nu am uitat cand a spus ca-si cauta Base sticla de whisky.

    Uite, d'aia imi place mie Baselu, ca e fatat, nu ouat (am citat din Draga Olteanu Matei- Gaitele, Al Kiritescu- piesa de la National prin anii '80, nu filmul cu Tamara Buciuceanu- Botez)

    Base, go, go, go
  • 0 (0 voturi)    
    premiera!Ponta a spus un adevar! (Vineri, 23 martie 2012, 1:00)

    who [utilizator]

    "Gura pacatosului adevar graieste" !
    Normal ca nu este nici Boc si nici Ungureanu pentru ca nu este si nici nu va fi vreodata la nivelul celor 2.Ii sant mult prea superiori.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version