Dan Voiculescu: Cand UDMR santajeaza Guvernul, Opozitia ar putea sa-si suspende protestul in mod exceptional

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 13 martie 2012, 11:35 Actualitate | Politic


Presedintele fondator al Partidului Conservator, senatorul Dan Voiculescu, considera ca, in timp ce "UDMR santajeaza Guvernul, opozitia ar putea lua in calcul sa-si suspende "in mod exceptional" protestul parlamentar, pentru a lasa fara obiect "santajul UDMR", relateaza Agerpres.

Potrivit senatorului PC, "santajul UDMR, care refuza sa mai participe la actiunile Parlamentului pentru a forta infiintarea unei facultati in limba maghiara la Targu Mures, este tipic pentru actuala coalitie de guvernare".

"Santajul este liantul care, pana astazi, a adunat si a tinut impreuna pe Traian Basescu, PDL, UNPR si UDMR. Foarte probabil, PDL va ceda acestui santaj, asa cum a facut-o, de exemplu, in cazul predarii geografiei si istoriei in limba maghiara. Pentru a-si asigura supravietuirea, Traian Basescu este dispus la orice compromis, a dovedit-o sistematic in ultimii 7 ani", argumenteaza el.

Voiculescu sustine ca, in schimb, USL "a respins constant ipoteza unei intelegeri oculte cu UDMR si orice forma de compromis cu valorile nationale".

Iar astazi, cand UDMR santajeaza Guvernul din care face parte si nu se mai prezinta in Parlament, consider ca Opozitia democrata ar putea evalua oportunitatea ca, in mod exceptional, sa-si suspende temporar propriul protest parlamentar, pentru a lasa fara obiect santajul UDMR. Evident, USL nu ar sprijini Guvernul, ci doar ar demonstra ca Parlamentul Romaniei nu poate fi blocat oricand isi doreste UDMR", a precizat Dan Voiculescu, intr-o postare pe blogul personal.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4983 vizualizari

  • +10 (18 voturi)    
    de ce acum si nu mai devreme (Marţi, 13 martie 2012, 11:41)

    un domn [anonim]

    pentru ca pece este l alimita de subzistenta in ceea ce priveste sondajele de opinie, si asa Felix, Tov Felix spera/gandeste ca ar lua ceva electorat moca..daca aduna oile usele in parlament....de asemena ar fi un test si un pariu de vazut ..daca usele se conformeaza ordinelor lui Puss in Bootsa este q.e.d...adica se dovedeste cine e stapanu inelelor in usele...daca nu..inseamna ca usele mai are un pic de verticalitate s anu se amesteca in ciorba altuia
    • +6 (10 voturi)    
      Voiculescu si strategia (Marţi, 13 martie 2012, 12:57)

      CalinM [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Are algoritmi nenea turnatorul, nu gluma
      • -5 (9 voturi)    
        trebuie sa recunoastem (Marţi, 13 martie 2012, 14:08)

        arlechino [anonim] i-a raspuns lui CalinM

        ca are logica si gandeste bine
        • -1 (1 vot)    
          totul porneste de la discriminare (Marţi, 13 martie 2012, 19:41)

          Roua [utilizator] i-a raspuns lui arlechino

          pe care maghiarii o folosesc in favoarea lor. Basescu le da lor mai mult, pentru a-i reusi jocul politic, decat tuturor romanilor.
      • -2 (4 voturi)    
        voiculescu e bazat (Marţi, 13 martie 2012, 14:44)

        Bre [anonim] i-a raspuns lui CalinM

        daca face chestia asta
      • -1 (1 vot)    
        e corect ce spune Voiculescu (Marţi, 13 martie 2012, 19:40)

        Roua [utilizator] i-a raspuns lui CalinM

        maghiarii s-au invatat sa li se satisfaca toate cerintele, sa se bucure de privilegii in defavoarea romanilor.
    • +8 (10 voturi)    
      Ba nu! (Marţi, 13 martie 2012, 13:03)

      traian [anonim] i-a raspuns lui un domn

      Nu sunt de acord cu punctul dumneavoastra de vedere! Eu cred ca tovarasul Felix dorecte pur si simplu binele tarii sau incearca pur si simplu sa schimbe barca!Din nou!Miaaaauuuu...
      • +7 (9 voturi)    
        sa devina vargat (Marţi, 13 martie 2012, 13:19)

        un domn [anonim] i-a raspuns lui traian

        ca si GArfield ?
        • +4 (4 voturi)    
          ? (Marţi, 13 martie 2012, 13:43)

          traian [anonim] i-a raspuns lui un domn

          Ca care GArfield!? Ala de la evz!
      • -4 (6 voturi)    
        ce barca sa schimbe? (Marţi, 13 martie 2012, 14:09)

        arlechino [anonim] i-a raspuns lui traian

        toate se scufunda, omul nu e capos ca altii si incearca sa gaseasca o solutie
      • +4 (6 voturi)    
        O fi vazut ultimul sondaj? (Marţi, 13 martie 2012, 14:59)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui traian

        E clar, El Crin nu se simte prea bine. Inca vreo doua crize de nervi si-l intrece la scor si Piedone.
        • -1 (1 vot)    
          Voiculescu si USL stau bine in sondaje (Marţi, 13 martie 2012, 20:10)

          Roua [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

          spre deosebire de Basescu, MRU, PDL, UNPR etc.
      • -1 (1 vot)    
        voiculescu semnaleaza o problema (Marţi, 13 martie 2012, 20:03)

        Roua [utilizator] i-a raspuns lui traian

        pe care o vedem cu totii
      • +1 (1 vot)    
        pe bune? (Marţi, 13 martie 2012, 21:51)

        gigel [anonim] i-a raspuns lui traian

        adicatelea vrei sa zici ca felics are oarece ginduri de defectare?
        de trei ori miau! o sal bage pe crinisoru muntilor in rudotele
        valeu bre!
    • -2 (4 voturi)    
      are dreptate (Marţi, 13 martie 2012, 14:07)

      arlechino [anonim] i-a raspuns lui un domn

      opozitia trebuie sa faca ce e mai bine intr-o astfel de situatie, ungurii daca vad ca se poate normal ca incearca
      • +2 (4 voturi)    
        ai argumente ? (Marţi, 13 martie 2012, 14:26)

        un domn [anonim] i-a raspuns lui arlechino

        sau e doar sa spun un fler de al tau ?
    • +4 (6 voturi)    
      Le da voie? (Marţi, 13 martie 2012, 14:56)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Daca a zis nea Voiculescu ca la da voie, cred ca revin repede in pparlament! E bine sa stim la cine e telecomanda!
      • -1 (1 vot)    
        Voiculescu a venit cu ideea (Marţi, 13 martie 2012, 20:13)

        Roua [utilizator] i-a raspuns lui Dianora

        PDL se cam supune maghiarilor.
    • -2 (4 voturi)    
      o propunere buna (Marţi, 13 martie 2012, 15:36)

      eddy [anonim] i-a raspuns lui un domn

      Propunerea dl.Voiculescu este una bine venita. Acesti unguri trebuie sa plece.
  • +10 (16 voturi)    
    I-a trasat deja (Marţi, 13 martie 2012, 11:41)

    Gabi M [utilizator]

    linia de urmat Crinului socialist acest turnator!
    • +5 (9 voturi)    
      Acest Felix (Marţi, 13 martie 2012, 13:25)

      lzrd [utilizator] i-a raspuns lui Gabi M

      poate a realizat greseala pe care a facut-o cand a cerut PNL sa nu intre la guvernare alaturi de PDL.Ar fi o dovada de ceva simt politic din partea lui,dar este de neiertat felul in care isi foloseste televiziunile pentru a manipula in interes propriu populatia.
      • -1 (1 vot)    
        pentru ca stiu ca il preocupa (Marţi, 13 martie 2012, 13:33)

        un domn [anonim] i-a raspuns lui lzrd

        pe GArfield ce si cum, si l a pus pe vuvuzeaua cu ochelari sa spuna cu o voce tremuranda ca..sunt numai 71 de semnatari..poti sa adaugi plusvaloare...evident persoanelor din link http://www.petitieonline.ro/petitie/02529049/
  • +9 (13 voturi)    
    trist (Marţi, 13 martie 2012, 11:44)

    riti piti [anonim]

    ce ne mai jucam de-a politica( vino tu ca plec eu!!!) .
    noroc ca vin alegerile in scurt timp.
    votul uninominal si reducerea numarului de alesi ar fi la fix, mai ales ca la referendum s-a votat asta.
  • +14 (20 voturi)    
    Zat motane! (Marţi, 13 martie 2012, 11:45)

    gog [anonim]

    S a gasit securistu sa vorbeasca... ca el stie cum e cu santaju ... si etaju de la vila din Corbeanca...
  • +18 (22 voturi)    
    Dle Felix (Marţi, 13 martie 2012, 11:47)

    nano2k [utilizator]

    Va multumim pentru nota informativa.
  • +15 (21 voturi)    
    Felix asta, nu rateaza nici o ocazie (Marţi, 13 martie 2012, 11:49)

    Marius O. [anonim]

    Oportunist nu alta ... (ce sa-i faci, greu sa te dezveti de obiceiurile bune).
    • -8 (14 voturi)    
      mi se pare ca Voiculescu (Marţi, 13 martie 2012, 12:51)

      Virgula [anonim] i-a raspuns lui Marius O.

      si USL sunt in mod sincer impotriva erapajelor UDMR.
  • +14 (20 voturi)    
    Exact asta mai lipsea! (Marţi, 13 martie 2012, 12:01)

    Cataleya [utilizator]

    Urmeaza sa-si spuna parerile "geniale" si Iliescu si Nastase.
    ca astia sunt "de serviciu" de fiecare data.
    pe ale lui Ponta si Porumbacu le stim deja.
    • -4 (6 voturi)    
      Voiculescu e mai (Marţi, 13 martie 2012, 13:42)

      virgula [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      echilibrat decat ceilalti lideri vechi.
    • 0 (2 voturi)    
      dar tu ce parere ai? (Marţi, 13 martie 2012, 13:55)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      eu vreau sa stiu ce parere ai tu despre infiintarea de catre Guvern a unei sectii in limba maghiara la UMF Cluj ca urmare a santajului UDMR.

      Lasa-i pe mascaricii aia, spune tu daca esti de acord cu ceea ce a facut PDL-ul.
      • +4 (4 voturi)    
        Sa-ti spun un secret, (Marţi, 13 martie 2012, 15:04)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui marius

        stiut de toti: Sectia exista deja, scandalul e pe posturi intre profesori: mai vor niste decani, prodecani etc. Adica vorba batranului Marx, economicul determina politicul
  • -8 (16 voturi)    
    pare o atitudine (Marţi, 13 martie 2012, 12:10)

    virgula [anonim]

    mai demna si mai ferma, asa trebuie facut politica de fapt.
    • +6 (8 voturi)    
      Demn? (Marţi, 13 martie 2012, 12:47)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui virgula

      Un turnator?
      Ce sistem de valor ai... cratimo!
      Gramatica lasa de dorit!
      Eh, te compenseaza minusurile!
      Sa/ti traduc?
  • -5 (7 voturi)    
    Tactica (Marţi, 13 martie 2012, 12:15)

    hot news [utilizator]

    Fac pe nationalistii si revin in parlament, reparandu-si greseala. 2 dintr-o lovitura.
  • +9 (11 voturi)    
    De la Felix? (Marţi, 13 martie 2012, 12:41)

    Observatot [anonim]

    ...era o vorba (e drept, cam... greceasca :-) ) "Timeo danaos..."

    Lasa, Felix, nu te mai obosi, fii varan cuminte si stai la soare... Cit mai poti!
  • +9 (11 voturi)    
    Miau! (Marţi, 13 martie 2012, 12:51)

    Esquire [utilizator]

    Hopa, a ieşit Felix Turnătoru Doveditu de sub pat! A ţipat un MIAAAAAU hotărât, iar acum Victoraş şi Crinuţa au primit un ordin. Ia să vedem noi cum se vor descurca... Gata cu chiulul pe bani?! Sau vor veni la locul de muncă înarmaţi cu vuvuzele şi tromboane în care să sufle pe la balcoane...
  • +1 (11 voturi)    
    Exista legi dar trebuie adaptate (Marţi, 13 martie 2012, 13:01)

    zoli [anonim]

    Ceea ce face UDMR este santaj,iar asta ar trebui pedepsita de lege.
    Eu sunt ungur. La vremea mea am facut scoala in limba maghiara.Dar nu accept ca niste idioti sa santajeze Guvernul Romaniei pentru ca presupun ei ca asta este in beneficiul nostru,al celor care vorbim aceasta limba.
    Cred sincer ca trebuie trasi la raspundere.
    Nu exista lege care sa permita acest lucru,trebuie facuta.
    UDMR tot incearca sa acrediteze ideea ca tot ce fac este spre binele nostru,al maghiarimii di aceasta tara.
    Nimic mai fals,si ma astept ca societatea civila sa reactioneze,si sa nu permita astfel de situatii.
    • +6 (6 voturi)    
      re: exista legi dar trebuie adaptate (Marţi, 13 martie 2012, 13:50)

      robertcj [utilizator] i-a raspuns lui zoli

      si eu sunt maghiar insa ceea ce face UDMR nu este altceva decat adaptarea maghiarilor la regulile politicii dambovitene asta ca sa nu se zica ca nu suntem romani:) Santaj la nivel inalt este ceva la ordinea zilei...santajul USL impotriva Parlamentului Romaniei cum poate fi denumit?
  • +5 (5 voturi)    
    ce strategie (Marţi, 13 martie 2012, 13:30)

    iulian-bz [utilizator]

    interesanta,acum e momentul sa aplici varianta ''dama cu camelii'',suna un prieten sau intreaba publicul,ai grija la interceptarea telefoanelor,,prietenii stiu de ce!!!!
  • -3 (5 voturi)    
    Bravo (Marţi, 13 martie 2012, 14:02)

    Liviu [anonim]

    Daca reusiti sa aruncati UDMR afara de la guvernare jur ca votez cu USL , PC PNL sau PSD. Nu ma mai intereseaza ca romanii se sfasie dupa aceea intre ei . Dar scapam de unguri .
    • +4 (4 voturi)    
      Ei au adus ungurii la guvernare. (Marţi, 13 martie 2012, 14:23)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Liviu

      Nu fi fraier.UDMR disparea de mult daca cei din USL nu tradau si paraseau guvernarea.Si PSD si PNL au tradat fiecare,pe rand,cauza natiunii romane.PDL a fost lasat cu spatele la zid,sa fie santajat de UDMR.Mai bine am creste voturile PDL sa poata avea o majoritate care sa-i permita sa guverneze fara santajul UDMR si fara nesimtirea nationala a USL(PSD si PNL).PC ne se pune la socoteala si tocmai ,pentru-ca un partid care nu ar fi existat daca nu era luat la remorca de PSD si acum de PNL,acestia ar trebui pedepsiti pentru tradare.Sa nu mai fie votati.USL nu merita mai mult de un 15% la alegeri.Sa se invete minte.
      • +1 (3 voturi)    
        e corect ce spui, dar (Marţi, 13 martie 2012, 17:23)

        alt destept [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        nu as fi cedat.
        Ce se putea intampla? Cadea guvernu si coalitia.
        Iti dai seama ce voturi lua PDL daca nu ceda?
        Venea frumos si zicea:
        baieti, noi nu am vrut, dar uite USL e in greva, UDMR nu mai vine la sedinte si blocam senatul si camera deputatilor.
        Oricum, pentru mine, liberalii sunt o mare dezamagire.
        Nu uitati cand au pus conditia de a numi primul ministru ei vand 15-20%.
    • +1 (1 vot)    
      ruleta ruseasca ;) (Marţi, 13 martie 2012, 15:36)

      Liviu [anonim] i-a raspuns lui Liviu

      P.S.
      Sunt mult mai prost decat credeam...
  • -2 (2 voturi)    
    Voiculescu (Marţi, 13 martie 2012, 18:27)

    costel [anonim]

    Iata o propunere foarte buna,care trebuie aplicata ori de cite ori UDMR se opune unor masuri de modernizare a Romaniei.USL ar cistiga mai mult daca ar anihila UDMR.
  • -1 (1 vot)    
    singura data cand sunt de acord cu felix (Marţi, 13 martie 2012, 21:53)

    andrei [anonim]

    e singura data cand sunt de acord cu Felix. trebuie odata politicienii astia sa isi dea mana peste interesele de partid in privinta ungurilor si sa dea un semnal clar><Pana aici.!Asta este limita concesiilor pe criterii etnice> Dar daca acum nu se da acest semnal, PDL va ceda santajului ,iar lucrurile nu vor mai fi date inapoi si U.D.M.R. va mai face un pas mic dar suficient spre autonomie.
    oricum, daca PDL va ceda , va fi vina lor si nu a celor din opozitie
    Consider insa ca este mai bine pt interesele nationale, chit ca pentru unii e mai mult o chestie de oportunism sau imagine, ca sa se elimine santajul UDMR. Este timpul pentru un mesaj dat maghiarilor!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by