Victor Ponta cere guvernului sa reduca pretul la carburanti

de R.M.     HotNews.ro
Duminică, 26 februarie 2012, 15:18 Actualitate | Politic


Victor Ponta cere Guvernului sa reduca pretul la carburanti, "inclusiv ca forma de solidaritate fata de romani". "Cer Guvernului sa nu mai fie pasiv si sa se implice in gestionarea acestei probleme, avand in vedere ca peste 50% din preturile la pompa sunt taxe si accize", scrie co-presedintele USL, intr-un mesaj postat pe site-ul sau.

Acesta noteaza ca, in ultimele zile, preturile la carburanti in Romania au crescut, urmand trendul mondial.

"Avem resurse si avem si puterea de a decide ca presiunea pe cetatean sa fie mai mica", sustine Ponta, care considera ca este necesara "o discutie in legatura cu scaderea tarifelor de transport pe conductele Conpet (societate de stat, aflata sub influenta Robertei Anastase - prin tatal sau) dar si o eficientizare din punctul de vedere al costurilor si al obligatiilor de constituire a rezervelor strategice, unde organizarea precara a Ministerului Economiei face sa creasca costurile platite pana la urma de consumatori".

De asemenea, Victor Ponta lanseaza "un apel catre companiile petroliere din Romania sa arate, in aceste momente economice dificile, solidaritate fata de romani si sa manifeste o politica prudenta in privinta preturilor".

"Nu cred in sisteme noi de suprataxare fiscala, pentru ca ele nu pot duce neaparat la scaderea preturilor, insa nici nu trebuie excluse daca se constata ca aceste cresteri nu sunt numai o consecinta a cresterii cotatiilor internationale, ci si o incercare a companiilor de a-si mari marjele de profit", avertizeaza el.

Presedintele PSD spune ca solicitarea sa nu este "un apel populist, ci un indemn foarte calculat, bazat pe analize care arata ca se poate, ca macar pentru o perioada, pretul la pompa, pentru consumator, sa scada".

"Oricat de putin, ar fi un gest de solidaritate absolut necesar", incheie Victor Ponta.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4021 vizualizari

  • +4 (6 voturi)    
    :) (Duminică, 26 februarie 2012, 15:23)

    Adrian [anonim]

    Ponta is back.

    Schimbarea lui Ponta a durat de joi pana mai apoi... S-a intors la poantele lui.
    • 0 (0 voturi)    
      mai are sa-i ceara Domnului sa ploua cu gogosi (Luni, 27 februarie 2012, 16:10)

      mai are sa-i ceara Domnului sa ploua cu gogosi [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      mai are sa-i ceara Domnului sa ploua cu gogosi
  • 0 (8 voturi)    
    Cine oare ? (Duminică, 26 februarie 2012, 15:28)

    Teodor [anonim]

    Cine o protejeaza atata pe Ro(a)berta ???
  • +5 (9 voturi)    
    apel populit (Duminică, 26 februarie 2012, 15:44)

    goto [anonim]

    ba acesta este chiar un apel populist pina la ultima virgula.stie foarte bine ca statul nu mai poate controla pretul benzinei din momentul in care i-au daruit petromul lui patriciu. companiilepetroliere nu numai ca nu au de gand sa scada pretul dar au anuntat chiar ca vor mari si mai mult preturile. degeaba scad taxele pt ca pretul nu va scadea. dovadda e data chiar de situatiile de pina acum can pretul petrolului scadea iar pretul benzinei crestea. si degeaba zic ca sunt taxele mari pt ca taxele sunt de obicei procent din pret, deci daca pretul ar fi mai mic automat si taxa e mai mica. si o alta dovada a nesimtirii benzinarilor o reprezinta si profitul nesimtit al petromului.
    deci domnu ponta, acest apel al dumneavoastra e doar unul populist, de fatada, asa cum ne-ati obisnuit.
    • -3 (5 voturi)    
      ! (Luni, 27 februarie 2012, 8:41)

      ghiula [utilizator] i-a raspuns lui goto

      dupa cum poate nu stii in statele non-UE pretul combustibilului e mult mai mic decat in UE si asta ptr. ca nivelul de taxare si accize pe combustibili e mult mai scazut. Ce te face sa crezi ca daca guvernul ar scadea taxarea pe combustibili pretul ar fi acelasi? Sigur, intrebarea e daca guvernul are voie sa reduca nivelul de taxare pe combustibili?

      Din pacate, asa suntem noi romanii, preferam sa platim mult ptr. niste idei proaste.

      Apelul lui Ponta poate fi unul populist insa in acelasi timp e si realist.
    • +3 (5 voturi)    
      hmm, din moment ce minti, sa te mai cred? (Luni, 27 februarie 2012, 9:31)

      marius [anonim] i-a raspuns lui goto

      petrom-ul nu a fost daruit lui patriciu ci a fost vandut catre omv.
  • +7 (7 voturi)    
    siguuuuur... (Duminică, 26 februarie 2012, 15:52)

    mircea [anonim]

    O, da ! Pupilul celui care a dat gratis rezervele naturale de petrol ale tarii spune este ingrijorat ca platim cam mult pentru acelasi petrol...
  • +7 (7 voturi)    
    pai sa puna el diferenta (Duminică, 26 februarie 2012, 15:53)

    zaboo [utilizator]

    cum a platit si amenzile infractorilor din strada! ca, de ani de zile, de cand Boc tot zice ca nu are, el striga ca are! sa scoata banu'!
  • +6 (6 voturi)    
    Ce usor e.... (Duminică, 26 februarie 2012, 15:58)

    Cataleya [utilizator]

    ...doar sa ceri.
    Hai si cu o solutie, coane Ponta.
    Bine ca a mai si specificat ca el nu este deloc populist )))
    • +2 (4 voturi)    
      cand faci populism nu ai nevoie de solutii (Luni, 27 februarie 2012, 9:34)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      dovada:

      - se da o cerere populista de marire a salariilor profesorilor cu 50%
      - se castiga alegerile pe baza acestei cereri nesimtite
      - dupa alegeri se dovedeste ca nu exista bani sa se mareasca salariile profesorilor cu 50%.
      - se trece la infierarea "grelei mosteniri".

      BONUS
      - se scad salariile profesorilor cu 25%
  • +6 (6 voturi)    
    DIP (Duminică, 26 februarie 2012, 15:59)

    bogdan [anonim]

    V Ponta ar trebui sa aiba o discutie profunda cu DIP si A Nastase despre meandrele concretului evolutiei industriei petroliere romanesti in ultimii 20 de ani si sinergia faptelor care au dus la peisajul actual.
    Restul e abureala. In context de piata.
  • +6 (6 voturi)    
    tupeu de borfas (Duminică, 26 februarie 2012, 16:03)

    Kuky [anonim]

    Trebuie sa dai dovada de un tupeu halucinant, intalnit in special la infractori si tigani, sa faci asemenea gesturi.
    Adicatelea ai facut parte din camarila lui Nastase care, in loc sa eficientizeze Petrom-ul si sa-l curete de coruptie, l-a vandut pe pretul unei Coca-Cola, dupa care ani de zile mai tarziu vii si ceri guvernului sa dispuna Petrom-ului reducerea preturilor.

    Poate gresesc, dar nu era Ponta in vremea aceea seful corpului de control al guvernului? (functie in care a ajuns din postura de politruc, ca nu avea nicio recomandare profesionala). Nu avea in atributii astfel de controale inclusiv la Petrom?
  • +5 (5 voturi)    
    victorash, copilash.... (Duminică, 26 februarie 2012, 16:05)

    soso [anonim]

    ce ar fi, sa-i ceri Guvernului & Co, sa-l aresteze odata ,sa-l judece si condamne pe Nastasel si amicii, pt grava eroare de a vinde pe o punga de pufuleti Petromul.....sti foarte bine, ca o reducere de taxe, se transforma automat in profitul producatorilor si nu in beneficiul consumatorilor...nu stiu cine te-a educat sa zici porcaria asta, dar vreau sa-ti zic ca cineva isi bate joc de naivitatea ta.......asa ca, revin.....sa scoata sefu'to din buzunare toate milioanele luate spaga de pe la OMV si restul carora ne-au vandut pe nimic!
  • +4 (6 voturi)    
    un prostovan (Duminică, 26 februarie 2012, 16:06)

    angel [anonim]

    Carburantii nu sint detinuti de guvern, ci de firme private care isi vand produsele la ce pret doresc. Intr-o economie de piata, doar cererea si oferta stabilesc pretul corect.
    Exceptia este atunci cind firmele s-au inteles intre ele sa tina un anumit pret. Degeaba exista Consiliu Concurentei, daca investigatiile dureaza ani de zile pana termin ei investigatiile.
  • +4 (4 voturi)    
    economie de paiatza (Duminică, 26 februarie 2012, 16:09)

    da si mieeeeee, da si mieeee [anonim]

    Bre, ce capitalism de cumetrie ne aduce ponta noua? lapte, carne, brinza, oo (viezure, minz). Daca tot poate statu' sa scada pretu' la carburantu', vreau si eu pachetele de primavara cu dolari, euroi si franci (atit elvetieni cat si yeni). Bine?
  • +6 (6 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Duminică, 26 februarie 2012, 16:14)

    [anonim]

  • +4 (4 voturi)    
    Cererea lui Ponta nu-i complecta. (Duminică, 26 februarie 2012, 16:25)

    mircea [anonim]

    Sa reduci accizele la carburanti,trebuie sa reduci de undeva cheltuielile.Ponta trebuia sa complecteze cererea cu propunerea ca indemnizatiile parlamentarilor USL(care si asa chiulesc) sa fie folosite pentru complectarea sumelor neincasate din reducerea pretului la carburanti.Prin asta provocau si parlamentarii PDL,UNPR,UDMR sa vina cu oferte asemanatoare.Asa cum este facuta ,cererea lui Ponta se aseamana cu ofertele lui Dan Diaconescu,adica tembele si imposibil de realizat.Propuneri facute pentru prosti.
    • 0 (2 voturi)    
      ! (Luni, 27 februarie 2012, 8:46)

      ghiula [utilizator] i-a raspuns lui mircea

      asa-i, nu e "complecta".

      Sigur, cresterea taxelor si accizelor pe combustibili e posibil de realizat insa scaderea lor e imposibila.

      Pe de alta parte, stie cineva ce se intampla cu amarul de bani colectati din taxarea combustibililor?
  • +5 (5 voturi)    
    Despre Petrom si pretul petrolului. (Duminică, 26 februarie 2012, 16:37)

    Justin [anonim]

    Am o intrebare. Cine rea la guvernare cand s-a vandut petrolul tarii. (Petrom) parca PSD, sau PSDR
    Atunci ce ai facut? De ce ai tacut.? Acum nu mai taci, ca vrei capital politic pentru campania electorala, Hai?
    Nici Obama nu va putea stopa cresterea pretului petrolului.

    http://www.a1.ro/news/economic/vanzarea-petrom-cea-mai-proasta-afacere-facuta-de-romania-169567.html#

    http://ro.news.yahoo.com/iran-revenire-economica-si-specula-fostul-vp-al-145000718.html
  • +4 (6 voturi)    
    Decizia e in mainile lui Ponta (Duminică, 26 februarie 2012, 16:52)

    seb [anonim]

    Preturile la carburanti sunt mari pentru ca PSD si Adrian Nastase au dat Petromul pe 500 milioane de euro austriecilor.

    Asa ca Ponta trebuie doar sa recunoasca ca au luat mita cand l-au vandut, contractul se anuleaza, profitul Petrom de miliarde de euro revine romanilor, la fel ca si petrolul si gazele. Iar pretul la pompa o sa scada.

    Deci Ponta, convinge-l pe tatal tau spiritual si politic Adrian Nastase sa recunoasca ca a luat mita cand a dat gratis Petromul OMV-ului.
  • +5 (5 voturi)    
    ordonaţi! (Duminică, 26 februarie 2012, 17:00)

    Alf [anonim]

    Şi dacă Le Pen îi cere imperios lui Sarkozy să diminueze preţul la stridii, ăla face pe el şi se conformează imediat, de frică? Limaxul de Ponta nu a auzit de piaţa liberă sau el trăieşte sau se visează că e politruc în Coreea de Nord?
  • +4 (6 voturi)    
    daca... (Duminică, 26 februarie 2012, 17:09)

    iulian [anonim]

    daca vii la guvernare faci asta?
    daca ai fi venit cu solutii reale as fi crezut... cuvinte goale pentru campanie electorala.
    o scadere a accizei ar creste profitul petrom, nu ar scadea pretul la pompa.
    esti naiv...
  • +5 (5 voturi)    
    Pret carburanti (Duminică, 26 februarie 2012, 17:17)

    Alexandru IONESCU [anonim]

    Din pacate, nu este altceva decat un indemn politicianist (vezi referirea la Conpet) ! Sa dea Domnul sa vina USL la guvernare si sa-i vad cum se bat ei cu marile corporatii din domeniul petrolului, cum ne vor explica ei cum e cu piata libera, cu concurenta, cu formarea pretului, etc., etc. !!
    Mai bine l-ati intreba pe A. NASTASE (cel cu n'spe case) de ce nu mai are Romania niciun cuvant de spus in pretul carburantilor, de ce cand creste pretul barilului a doua zi creste pretul la pompa in Romania, iar cand scade pretul barilului ni se explica ca vom vedea efectul, daca se mentine trendul, dupa minimum sase luni, de ce in America pretul carburantilor continua sa fie 25-33 % fata de cel din Romania, desi ambele tari importa cam aceeasi proportie din consum ??!!
  • +5 (5 voturi)    
    nu mai avem resurse (Duminică, 26 februarie 2012, 17:18)

    george [anonim]

    le-a dat bombonel pe de pomana omv-ului. sau ponta se face ca nu stie? cum poate guvernul sa ceara unei companii private sa reduca pretul la pompa?
  • +4 (4 voturi)    
    S-a revenit Ponta!!! Bate campii. (Duminică, 26 februarie 2012, 17:21)

    ALT DAN [anonim]

    Cine zicea ca s-a schimbat Ponta?!! Cu cata gratie bate campii!!
  • +4 (4 voturi)    
    si apoi .... (Duminică, 26 februarie 2012, 17:23)

    Aristofan [anonim]

    si apoi sa inchida granitele, pentru a stopa contrabanda capitalistilor verosi cu benzina ieftinita doar pentru romani.
  • +4 (4 voturi)    
    Benzina, USL, greva (Duminică, 26 februarie 2012, 17:33)

    Cluju [anonim]

    Companiile petroliere sunt responsabile cu acest jaf si nicidecum guvernul sau Basescu. Iar daca USL se afla in asa-zisa greva parlamentara ( fapt incredibil in lume) pe banii nostri, nici nu ar trebui sa li se mai ia vreo declaratie.
  • +4 (4 voturi)    
    ca viitor prim minstru,ponta ar trebui sa explice. (Duminică, 26 februarie 2012, 17:42)

    popcorn monta [utilizator]

    sa dea o solutie....cum poate guvernul sa reduca pretul la benzina...
  • +4 (4 voturi)    
    Demagogie socialista (Duminică, 26 februarie 2012, 18:05)

    florin [anonim]

    A imprumutat limbajul de lemn libidinos al progresistilor din vest, "solidaritate". Promite domnule Ponta, promisiunile si demagogia este gratuita. In plus ajutati sa cristalizati la romani mentalitatea de a cersi, de a primi, sa ajungem Grecia2, ca tot il simpatizati pe socialistii greci dv.

    "inclusiv ca forma de solidaritate fata de romani" cu alte cuvinte guvernul este chinez sau ce ?
  • +4 (4 voturi)    
    penibiiil (Duminică, 26 februarie 2012, 18:25)

    b [anonim]

    ce penibil e tonta asta!!! asta chiar ne ia e prosti....
    • +3 (3 voturi)    
      e noul Obama (Luni, 27 februarie 2012, 1:18)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui b

      pentru naivii romani
  • +3 (5 voturi)    
    ... și câte un salam la fiecare! (Duminică, 26 februarie 2012, 18:34)

    Wasile [utilizator]

    Da, bine, d-nule Ponta, da' un salam, un mic, o măslină la fiecare, să nu dea guvernul ăsta? Ca pe urmă să spuneți că face campanie electorală pe banii de buget?
    Câtă ipocrizie, chiar atât de proști suntem ca nație cât nenea ăsta să fie președintele unui partid? Aș înțelege o asemenea cerință de la un nene cu trei clase de pe stradă, dar de la cineva care a terminat măcar liceul, nu prea cred...

    Ce este interesant este că a găsit vinovatul: prețul pe transport în conducte. Dacă scădem de acolo, puf, lovim în Roberta Anăstase și arătăm vampirii care sug săngele poporului - direct din conducta ce-l transportă!

    România are cel mai mic preț la benzină. Încă. Știu problema cu salariile, nu vreau comentarii că noi câștigăm 10% față de un neamț... atât ne este productivitatea...
  • +4 (4 voturi)    
    Liberalizare la socialisti? (Duminică, 26 februarie 2012, 19:01)

    xan [utilizator]

    Oare sa fie adevarat? Socialistii sa ceara reducerea taxelor si accizelor?? Nu imi vine sa cred.
    Dar stai. Cum anume trebuie facut asta? zice mai jos cum: "...sisteme noi de suprataxare fiscala...nu trebuie excluse". Aha. Socialistii cer reducere taxelor prin ...suprataxare. M-am linistit, socialistii nu s-au dereglat, sunt bine mersi aceiasi.
  • +2 (4 voturi)    
    populism ieftin tip USL (Duminică, 26 februarie 2012, 19:03)

    george [anonim]

    Romania are CEL MAI MIC PRET din EUropa pt benzina si motorina tocmai pt ca STATUL (guvernul) il tine sub control.

    din moment ce firmele care distribuie carburanti sunt private iar petrolul vine de afara nu poate USL dicta preturile, cel putin nu intr-o democratie.

    e usor sa ceri cresteri de salarii si scaderi de preturi...
    • +1 (1 vot)    
      ? (Luni, 27 februarie 2012, 15:20)

      ghiula [utilizator] i-a raspuns lui george

      Desigur, si cele mai mici venituri din europa, poate nu stiai, nu?
  • +5 (5 voturi)    
    sa scada pretul si la LED-uri (Duminică, 26 februarie 2012, 19:14)

    desteptarea [utilizator]

    Vreau sa-mi cumpar si eu un TV LED Samsung de 106 cm. Daca ar putea guvernul sa se roage de Samsung sa mai scada pretul...
    • +1 (1 vot)    
      te ajut eu.. (Luni, 27 februarie 2012, 11:18)

      kkciosuldelahamangia [anonim] i-a raspuns lui desteptarea

      il taiem pe diagonala, si platim fiecare patea lui ..:))))
  • +4 (4 voturi)    
    Incalcarea legilor pietei libere (Duminică, 26 februarie 2012, 19:45)

    George Neagu [anonim]

    Asa o sa faca cualitia rosie cand va ajunge la putere: se duce la privati si le va batea cu pumnul in masa sa scada preturile ca asa vrea musiu Ponta?
  • +3 (3 voturi)    
    A. Nastase stie ?! (Duminică, 26 februarie 2012, 20:19)

    DEMA GOGU' [anonim]

    Adica "mentorul" Nastase dă Petromul rusilor de la OMV ,pe nimic si acum Ponta ţipa ca din gura de sarpe ,sa se micsoreze pretul carburantilor ?Nu e mai simplu Ponta ,cu bunic ukrainean ,sa dea un telefon la prietenii din rasarit....?Căta obraznicie ....
  • +3 (5 voturi)    
    dragu de tine (Duminică, 26 februarie 2012, 20:22)

    Ghita [anonim]

    ce te gandesti tu la bunastarea poporului asta. Pai in pastele matii cand nastase a dat petromu pe nimic ai tacut? Daca scad accizele din ce mama dracu ti se platesc tie alegatorii sinistrati ce nu au pus in viata lor mana pe o sapa sau pe o lopata de zapada? Cum dracu au ramas inzapezite fiefurile psd ce nu au facut licitatii publice cu firmele de deszapezire? Poate ar trebui iertati si de inchisoare unii, si amnistie fiscala pentru patriciu care nu e in stare sa faca un business daca nu e conectat la stat. Macar daca te voteaza astia si ajungem in iad sper sa ajungi odata cu ei.
  • -3 (5 voturi)    
    ponta (Duminică, 26 februarie 2012, 20:25)

    Rares [anonim]

    cred ca asta ii prima data cand aud ceva inteligent din gura ta!!
  • +4 (4 voturi)    
    !!! (Duminică, 26 februarie 2012, 21:19)

    Cris [anonim]

    PDSR a vandut petrolul si petromul rusilor si dupa ce si-au luat spaga, acum le cer celor de la putere sa micsoreze pretul combustibilului? Halucinant!

    Ce fata ciudata are coruptia din Romania!
    Trebuie atichetata altfel deoarece devine din ce in ce mai complicata!
  • +4 (4 voturi)    
    in Italia (Duminică, 26 februarie 2012, 21:25)

    gogu [anonim]

    a ajuns la1.8-1.9 eur!!!
  • +4 (6 voturi)    
    vorbesti serios d.le Ponta? (Duminică, 26 februarie 2012, 22:04)

    Baltaretu [utilizator]

    1. numai in comunism , statul stabilea preturi, deci nu te supara dar dupa cum gindesti acolo esti
    2. suprataxarea sa o practice PSD cind va ajunge la guvernare.Pana acum pe toate posturile Tv , tipi sa micsoreze taxele guvernul( si mai ales Basescu), si acum o intorci.Cind vorbesti serios.Ipocrizie totala
    3. cel mai indicat om , este A.Nastase care a privatizat Petromul pe ultima suta in 2004 fara conditii avantajoase Romaniei.
    4. Solidaritatea pompistilor de petrol? Crezi ca s-au prostit proprietarii PETROMULUI cum s-au prostit cei care l-au vindut? Curat murdar coane Ponta
  • -3 (5 voturi)    
    un mesaj echilibrat, nepopulist si corect (Duminică, 26 februarie 2012, 23:32)

    Madalina Apostol [anonim]

    Felicitari Victor Ponta! Un mesaj foarte corect.
  • +3 (5 voturi)    
    bai vitor tonta (Duminică, 26 februarie 2012, 23:43)

    ghita [anonim]

    tui crezi ca toti romanii sunt prosti si au memoria scurta. pentrolul romanesc a fost facut cadou de seful tau austriecilor de la omv, bineintes ca pentru comisioane uriase. asa ca guvernul nu mai are nici un control asupra pretului la pompa
    • -1 (3 voturi)    
      ! (Luni, 27 februarie 2012, 8:49)

      ghiula [utilizator] i-a raspuns lui ghita

      las'ca sefii tai vor face cadou aurul romanesc, asa ca sa fie echitabil.
      • +1 (1 vot)    
        bai (Luni, 27 februarie 2012, 11:51)

        ghita [anonim] i-a raspuns lui ghiula

        e vorba de 20 de miliarde jaful lui nastase. OMV-ul le-a pferit ungurilor 15 miliarde pentri Mol dar ungurii nu l-au dat. Si ungurii nu au nici pe departe atatea zacaminte de petrol, rafinarii si statii peco cat a avut Romania
        • 0 (0 voturi)    
          ? (Luni, 27 februarie 2012, 15:17)

          ghiula [utilizator] i-a raspuns lui ghita

          Perfect de acord.

          Totusi, ai vreo idee cat valoreaza aurul romanesc? Nu vorbesc de minereurile adiacente despre care se stie doar ca exista. Si acela va urma tot drumul petrolului romanesc, cum bine zici, dealtfel.

          Pe de alta parte, bai ghita, era vorba de o ironie adresata celor care nu vor cu nici un pret sa se ieftineasca combustibilul. Adica, sa se ieftineasca, dar nu ca urmare a apelului populist lansat de Victor Ponta.

          Ceea ce e foarte sigur e ca benzina & motorina e scumpa nu neaparat din cauza producatorului(daca ai sti cat e pretul de productie al benzinei te-ar bufni rasul) cat din cauza suprataxarii acestor combustibili, fiind cea mai lesne metoda a statului de a incasa bani nemasurati in scopuri doar de el stiute. Din aceasta cauza niciun guvern nu reactioneaza la scumpirile de la pompa ptr. ca se simte cu o mare musca pe caciula.

          In fine, daca am acceptat UE trebuie sa acceptam si preturile si directivele UE. Asta-i unul din preturi.
  • -2 (2 voturi)    
    CONPET - clanul Anastase! (Luni, 27 februarie 2012, 8:07)

    Victor [anonim]

    Ponta are dreptate. Hotiile de la CONPET trebuie oprite. Si ele se regasesc in preturile platite de consumatori.

    http://www.altphel.ro/2011/09/conpet-ploiesti-cuibusorul-de-nebunii-financiare-al-familiei-anastase/

    De ce Conpet nu e pe lista pentru management privat?
  • +1 (1 vot)    
    prostii (Luni, 27 februarie 2012, 11:50)

    sorin [anonim]

    O prostie mai mare nu am auzit de mult, pai daca reduci acciza, scade pretul o saptamana...dupa care Petromul aduce pretul la loc, diferenta de acciza mergand in buzunarul lor...si oricum avem printre cele mai mici accize la carburanti. Sa-l intrebe Ponta pe Nastase de ce a vandut Petromul pe nimic, de ce a stabilit cele mai mici redevente din lume...mie frica sa ma gandesc ce se va intampla daca ajunge Ponta prim ministru...la cata economie stie....la fel e si cu TVA-ul la alimente, ar fi o masura buna pe o piata normala si responsabila, la noi insa nu ar face decat sa mareasca profiturile producatorilor si a supermarketuri-lor.
  • 0 (0 voturi)    
    Poanta Draivarul Mongoloid e neschimbat ! (Luni, 27 februarie 2012, 13:28)

    martin [anonim]

    Individul a incercat prin discursul in parlament,prin calatoria in SUA fara multa laudarasenie, sa arate ca s-a maturizat si a devenit responsabil. Nu am avut incredere in aceasta schimbare cam rapida. In urma ordinelor lui Felix Voikulesco de la Grivco, Pontalacul sustine asa zisul protest parlamentar ,desigur cu pastrarea tuturor banilor ,scandalul protestatarilor deputati din balcon,ca in piata era inca frig. Si acum ca cireasa de pe tort, lanseaza propunerea demagogica, populista si iresponsabila , ca statul sa reduca din pretul carburantilor din taxe si accize. Daca va pune mana pe putere,cum doreste cu tot sufletul sau cam negru,sa fiti linistiti, ca nu va aplica asa ceva !


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by