VIDEO IPP: Senatorul Crin Antonescu are 0% voturi finale exprimate prin vot electronic in sesiunea parlamentara septembrie - decembrie 2011. Minoritatile si independentii - cea mai buna prezenta la lucrarile Camerei Deputatilor, PDL si UDMR la Senat

de Alina Neagu     HotNews.ro
Marţi, 21 februarie 2012, 18:16 Actualitate | Politic


Deputaţii minorităţilor naţionale şi cei independenţi au avut cea mai bună prezenţă la lucrările Camerei Deputaţilor  în sesiunea septembrie-decembrie 2011, in timp ce la Senat, grupurile PDL si UDMR sunt primele la capitolul "prezenta", potrivit bilanţului sesiunii parlamentare publicat, marţi, de Institutul pentru Politici Publice (IPP) si citat de Agerpres. Raportul IPP mai arată că în acest moment, cu un an înaintea alegerilor parlamentare, nu există deputaţi care să nu fi participat la niciun vot. In schimb, la Senat, Crin Antonescu - senator PNL de Bucuresti - are 0% voturi finale exprimate prin vot electronic (cartelă) în sesiunea septembrie - decembrie 2011. El este urmat de senatorul PSD Nicolae Moga, cu o prezenţă de 23%.

Pe prima poziţie în clasamentul prezenţei la lucrarile Camerei Deputatilor se află grupul minorităţilor cu 87%, urmat de grupul independenţilor cu 85,4%. Pe poziţiile următoare se află grupul PDL - 82,4%, grupul UDMR - 75,9%, grupul Progresist - 75,9%, grupul PNL- 69,9% şi PSD - 68,9%. Comparativ cu sesiunile anterioare, media prezenţei la Cameră între septembrie şi decembrie 2011 a fost în scădere cu 5%, ajungându-se la 78% grad de prezenţă raportat la cele 351 voturi finale exprimate în acest interval. Studiul mai arata ca media prezenţei parlamentarilor principalelor partide din opoziţie a scăzut cu aproximativ 5-10% in sesiunea septembrie - decembrie 2011.

În perioada monitorizată, pe ultimele poziţii ale clasamentului general al prezenţei se află, în ordine: deputatul PSD Viorel Hrebenciuc - 3% prezenţă la voturile finale, Florian Popa - PSD - 12% (acesta a participat exclusiv la două zile de vot electronic în Plenul Camerei Deputaţilor, respectiv pe 15 decembrie şi pe 20 decembrie 2011) şi Marin Bobeş - PSD - cu 18% prezenţă la vot.

În ceea ce priveşte prezenţa liderilor de grup, Mircea Duşa, liderul grupului PSD din Camera Deputaţilor conduce detaşat având cea mai mare rată de prezenţă în sesiunea trecută, 93%. Social-democratul este urmat de liderul UDMR, deputatul Máté András - Levente şi liderul PDL, deputatul Mircea Toader, fiecare cu 90%. Pe ultima poziţie continuă să se afle liderul grupului PNL, Călin Popescu-Tăriceanu cu 57% (deputatul a înregistrat însă o creştere cu 10 % faţă de prima sesiune a anului 2011).

La capitolul prezenta in Senat in perioada septembrie - decembrie 2011, aceasta este de 74,9% raportat la un număr de 218 voturi finale asupra proiectelor/propunerilor legislative din Plen. Procentul trebuie văzut ca reprezentând o creştere de peste 12% faţă de sesiunile anterioare, arată raportul IPP.

Pe prima poziţie în acest clasament se află grupul PDL cu 84%, urmat de cel al UDMR cu 79,7%, PSD - 74,5%, Progresist - 70,4% şi PNL - 66,2%.

Pe prima poziţie, cu cea mai bună prezenţă, rămâne senatorul PDL, Gheorghe David, alături de senatorii Dorel Borza - PDL, Mario Oprea - PNL, Tiberiu Bokor - UDMR, Sorin Fodoreanu - PDL şi Tiberiu Gunthner - UMDR.

La polul opus se află Crin Antonescu - senator PNL de Bucureşti care are 0% voturi finale exprimate prin vot electronic (cartelă) în sesiunea septembrie - decembrie 2011. El este urmat de senatorul PSD Nicolae Moga, cu o prezenţă de 23%.

Liderul grupului PDL din Senat, Cristian Rădulescu, are cea mai mare rată de prezenţă - 99%. Raportul IPP remarcă prezenţa în creştere la voturile finale din plen a liderului senatorilor liberali Puiu Haşotti cu 86%, cifra fiind cu 20% mai mare faţă de cea înregistrată în prima sesiune a anului 2011.

Raportul IPP mai consemneaza faptul ca in sesiunea parlamentară septembrie-decembrie 2011 nu au existat tensiuni majore între Putere şi Opoziţie.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















7857 vizualizari

  • +74 (76 voturi)    
    eu daca lipsesc 1-2 zile (Marţi, 21 februarie 2012, 18:25)

    cristi_an [anonim]

    foarte probabil sa fiu dat afara... De ce nu este taxat de societatea civila? De ce a fost platit in perioada respectiva?
    • +60 (62 voturi)    
      tu nu ai nici o sansa... (Marţi, 21 februarie 2012, 18:45)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      sa stai in greva intelectuala si sa fi platit...pentru asta tre sa fi ipocrin...
      • +42 (44 voturi)    
        Pe cine numesti intelectual? (Marţi, 21 februarie 2012, 20:04)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

        Sper ca nu vrei sa spui ca Antonescu ar fi intelectual.Nu poti gasi o comparatie privind comportamentul de mojic al lui Antonescu.
        • +18 (18 voturi)    
          doamna zoe petre zice:)) (Marţi, 21 februarie 2012, 21:29)

          popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui mircea

          si doamnele tusa si pocora...ca crin e cel mai destept...
      • +12 (12 voturi)    
        pe departe ... (Marţi, 21 februarie 2012, 21:47)

        Dragos.C [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

        pe departe cel mai bun comentariu din ultima perioada pe Hotnews.
    • +64 (66 voturi)    
      Ptr ca (Marţi, 21 februarie 2012, 18:54)

      Robert [anonim] i-a raspuns lui cristi_an

      - romanilor le plac smecherii care dau bine din gura si la tv
      - daca ii ceri unuia sa aiba bun simt si sa treaca la munca - se uita urat la tine si te ia de prost / idealist / etc
      - este visul impamantenit in Romania - sa ai bani / putere / si sa nu faci nimic ptr asta, sa ti se de-a, sa nu misti un deget !
      - fiecare viseaza sa doarma pana pe la 11-12 ziua , sa fie platit ptr asta !
      - "cine-i harnic si munceste, ori e prost ori nu gandeste !" - vorba romaneasca
      - poporului ii plac telenovelele si povestile de succes ! cati crezi ca admira pe unul ce munceste 16 ore pe zi? cati crezi ca admira pe unul ca "Belciug" becali?
      - sistemul de invatamant e la pamant si valorile morale sunt inecate in mizeria cotidiana, iar societatea e manelizata pe de-a intregul...
      -
      -
      - sa mai continui?
      • +44 (48 voturi)    
        ai perfecta dreptate (Marţi, 21 februarie 2012, 19:16)

        george [anonim] i-a raspuns lui Robert

        iar reactia foarte multor romani fata de Daniel Funeriu si de bacalaureatul corect organizat de el anul trecut confirma cele spuse de tine.
      • +13 (13 voturi)    
        Amin, fratioare ...... (Marţi, 21 februarie 2012, 21:52)

        SHEAPA [utilizator] i-a raspuns lui Robert

        Ar trebui puse toate astea ca drepturi inalienabile in Constitutia Romaniei ...... ca sa nu ne mai ascundem dupa deget ...... nu ne-am schimbat deloc de 2000 de ani .....
    • +28 (30 voturi)    
      Doar "fraieri " muncesc (Marţi, 21 februarie 2012, 19:03)

      falco [anonim] i-a raspuns lui cristi_an

      Tara lui papura voda , toti cei care muncim si ne platim taxele sintem "fraieri" noi nu putem lipsi ca "baieti destepti" nu mai au de unde fura , propun sa platim si noi darile la fel cum vine viitorul pretendent la presedentie la lucru adica deloc .

      "fraierii" se vor satura in schimb intr-o zi si aia doi de au fost impuscati au scapat ieftin fata de astia .
    • +33 (35 voturi)    
      Propunere: eliminarea din Parlament pt. absente (Marţi, 21 februarie 2012, 19:20)

      Iorest [anonim] i-a raspuns lui cristi_an

      Hotnews şi user-s, haideţi să ne mobilizăm şi să facem un document care să fie propus Parlamentului ca proiect legislativ:
      - eliminarea din Parlament pt. X absenţe într-o sesiune parlamentară. Pt. Y absenţe, pierderea dreptului de a mai candida în Parlament;
      - eliminarea din Parlament pt. absenţa totală a propunerilor legislative sau a voturilor, fără drept de realegere. Eliminarea din Parlament pt. o activitate/prezenţă mai mică de 75%.

      Noi, profanii, avem nevoie de cotaţii şi formare continuă ca să putem rămâne pe post. Parlamentarii, ca să poată rămâne pe post, trebuie să facă dovada prezenţei şi a activităţii.
      • +1 (1 vot)    
        sanctiuni parlamentari (Miercuri, 22 februarie 2012, 20:01)

        elena [anonim] i-a raspuns lui Iorest

        de acord
      • 0 (0 voturi)    
        corect (Joi, 23 februarie 2012, 6:33)

        doyna [utilizator] i-a raspuns lui Iorest

        Parlamentarii ne cer votul o data la patru ani iar noi nu avem nici un control supra lor. Daca tot i-am votat trebuie sa avem posibilitatea sa-i dam la o parte mai devreme de 4 ani daca suntem nemultumiti de activitatea lor. Ei sunt practic angajatii nostrii. Cind esti angajat te supui unor regulamente. Nu le respecti , pleci.
    • +24 (28 voturi)    
      visul lui Antenescu este sa ajunga presedintele (Marţi, 21 februarie 2012, 19:22)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui cristi_an

      Romanie,sa se inchida la Cotroceni si sa doarma frate,fara griji,5 ani !fraier sa fie sa iasa pe undeva prin tara,sau in exterior ,daca poate sa doarma fara teama ca va fi deranjat !
    • -23 (25 voturi)    
      Hmmm (Marţi, 21 februarie 2012, 20:37)

      MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui cristi_an

      Iar se trimit sute de comentarii+note de pe celebrul IP al tineretului pdl...
      PS.Nu am vazut in HotNews aceasta stire care clarifica aparitia acestor comentarii+notarea la norma...
      • +17 (19 voturi)    
        si care ar fi problema?? (Marţi, 21 februarie 2012, 21:30)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        nu poate Crin sa mai doarma de grija? ii taie cineva leafa? sau nu mai pot antenele sa isi prezinte programul de mahala?
      • +6 (8 voturi)    
        DUREROASA LIPSA DE INTELIGENTA (Miercuri, 22 februarie 2012, 13:14)

        carat [utilizator] i-a raspuns lui MRSmrs

        politologul britanic Tom Gallagher nu face parte din tineretul PDL pe care-l acuzi de *notare la norma*, dar are un articol in RL intitulat *deficient de inteligenta* in care vorbeste printre altele de: * DUREROASA lipsa de inteligenta a omului politic Antonescu*. Ce spui de aceasta realista caracterizare ?

        http://www.romanialibera.ro/opinii/comentarii/deficit-de-inteligenta-254298.html
        • -1 (1 vot)    
          lipsa de inteligenta (Joi, 23 februarie 2012, 2:43)

          jos antonescu [anonim] i-a raspuns lui carat

          inclusiv la Tomita Gallagerul. Daca ati ajuns sa va goliti incarcatoare intr-o jalnica repetitie (pe foc automat) de acum, ce veti mai zice in 2014 ? Ati inteles care sunt cei lipsiti de inteligenta ?
    • -6 (10 voturi)    
      asa (Marţi, 21 februarie 2012, 22:38)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui cristi_an

      *** am scris sus sa vada toti, sa iau portia de minusuri ***
      0% si-a ajuns preferat in fata lui basescu.
      in cazul asta, despre basescu, ce mai e de zis?
      apropo, daca nu schimba rolurile cu ponta, va fi chiar presedinte!
      • +7 (9 voturi)    
        Doar in mintea ta prietene (Miercuri, 22 februarie 2012, 0:34)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui ioan

        doar in mintea ta...
      • +3 (3 voturi)    
        ..... (Miercuri, 22 februarie 2012, 12:35)

        pepy [utilizator] i-a raspuns lui ioan

        Are toate sansele Ponta sa ajunga presedinte , doar pentru 5 min. cum a fost si geoana !! :D
        • -5 (5 voturi)    
          te cred (Miercuri, 22 februarie 2012, 12:50)

          ioan [anonim] i-a raspuns lui pepy

          istoria/statistica iti da dreptate. in preferintele electoratului era si geoana mai bine clasat. in ultimul moment s-a intamplat ceva. probabil stii, sau doar banuiesti c-o sa se intample si acum. mari sanse. deci: te cred.
          • +1 (1 vot)    
            da... (Miercuri, 22 februarie 2012, 15:36)

            Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui ioan

            s-a intamplat ceva...cretinul s-a dus cu trei zile inainte de alegeri la mogul, dupa ce ala a tipat toata campania MOGULIII, MOGULII!!!

            Sincer, sper sa faca si asta la fel!
    • +16 (16 voturi)    
      "Egzista o esplicatie..." (Miercuri, 22 februarie 2012, 1:29)

      Fumi Gena [anonim] i-a raspuns lui cristi_an

      Conform unor surse de incredere ( mamele Omida, Palamida si Agurida) de vina e numa' Base !
      Asta il incuie in casa pe Antonexu si-i da drumu' numa' pe la 4 dupa amiaza. Desigur, ca sa-l compromita ca senator.
      In plus Base, cu ajutorul celor trei de mai sus si a flacarii violete, i-a demagnetizat omului banda magnetica de la cartela de vot asa incat daca cumva Anto reuseste sa sara gardu' si sa ajunga la Senat inainte de inchidere, poa' sa traga cartea prin cititor pana se aprinde ca tot nu poa' sa voteze.
      Va zic eu, Base e vinovatu'...
  • +32 (36 voturi)    
    Ca si concluzie (Marţi, 21 februarie 2012, 18:30)

    Berzelius [utilizator]

    Ca si concluzie, lasand la o parte minoritatile, se pare ca parlamentarii independenti sunt mai "muncitori" decat cei afiliati unor partide. Hmm... E logic. E in joc onoarea lor in fata cetatenilor, nu se ascund dupa interesele vreunui partid.
    • 0 (0 voturi)    
      mda... (Miercuri, 22 februarie 2012, 13:59)

      Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

      la asta ma uitam si eu...sa vad la urmatoarele alegeri daca gasesc vreun independent de dreapta cu care sa votez in colegiul meu...
    • 0 (0 voturi)    
      au fost alesi uninominal (Joi, 23 februarie 2012, 6:38)

      doyna [utilizator] i-a raspuns lui Berzelius

      La ultimele alegeri , parlamentarii au fost alesi uninominal nu pe liste , unii au uitat lucru asta altii nu. Daca ai fost ales pe lista nu-ti pasa , raspunde partidul, altfel trebuie sa dai tu seama iar unii chiar vor sa fie realesi pe munca nu pe gargara.
  • +20 (22 voturi)    
    Pai... (Marţi, 21 februarie 2012, 18:31)

    mercedes [utilizator]

    a lamurit, mobilizat si platit demonstrantii. Deci... a facut prezenta pe teren.
  • +45 (47 voturi)    
    Mi-e si jena sa citesc asa ceva (Marţi, 21 februarie 2012, 18:32)

    Cataleya [utilizator]

    Oare PNL-istilor chiar nu le este deloc rusine cu acest Antonescu?
    Ma refer la electorat , bineinteles.
    Ca din partea colegilor PNL din Parlament, nici vorba de rusine. Doar ei l-au ales!, sunt toti o apa si-un pamant.

    Oare individul asta chiar spera ca va ajunge vreodata presedintele Romaniei?
    Sa fie oare chiar atat de naiv?
    • +24 (26 voturi)    
      Naiv? Nu. (Marţi, 21 februarie 2012, 19:38)

      Ion B [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      Impertinent? DA!!!
      Oe multe ori m-am intrebat si am intrebat: Oameni buni, nu vedeti ca imparatu'i gol?
      O sa mai treaca multa apa pe Dambovita pana cand romanul nostru no sa mai creada promisiunile desarte ale unor astfel de politicieni.
      • +4 (8 voturi)    
        cu tot respectul (Marţi, 21 februarie 2012, 23:26)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

        o sa mai CURGA apa pe Dambovita
      • +5 (5 voturi)    
        decizia grevei parlamentare (Miercuri, 22 februarie 2012, 9:11)

        Nae [anonim] i-a raspuns lui Ion B

        Atunci cand am auzit ca USL o sa intre in greva parlamentara prima motivatie (a celor care au luat decizia) la care m-am gandit a fost ca Antonescu va scapa astfel de obligatia de a se duce la senat, transformand un lucru pasiv (absenta) in ceva activ (greva parlamentara).
  • +40 (42 voturi)    
    Antonescu , oficial un " zero" (Marţi, 21 februarie 2012, 18:32)

    ele [anonim]

    Rezultatele acestui raport nu fac decat sa confirme ca Dl. Antonescu nu este decat un impostor, un mare "zero".
    • -7 (11 voturi)    
      De pe minus pe plus (Marţi, 21 februarie 2012, 20:22)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui ele

      e obligatoriu sa treci prin zero! Un presedinte nulitate este piesa lipsa care trebuie musai adaugata, altfel puzzle-ul crizei ne va bantui pana il vom completa.
      • +11 (13 voturi)    
        Mai Constantin (Marţi, 21 februarie 2012, 21:13)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        Cheia e sa TRECI prin zero. Antonescu al tau a RAMAS acolo.

        Daca tot iti plac nuantele, rumega putin asta...
        • -4 (4 voturi)    
          Plusul ce-l vezi (Marţi, 21 februarie 2012, 22:05)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui Luk

          in oglinda mintii in realitate e minus, iar voi aici pe Hotnews inca nu realizati asta! Cheia este chiar zero pentru ca oglinda nu-l poate rasturna.
          • +3 (3 voturi)    
            Da Constantine (Miercuri, 22 februarie 2012, 13:09)

            Luk [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

            Adevarul este minciuna, libertatea este robie, razboiul este pace!

            Pune mana si citeste!
            • +1 (1 vot)    
              Din minciuna afli adevarul, (Miercuri, 22 februarie 2012, 14:47)

              Constantin [anonim] i-a raspuns lui Luk

              libertatea ti-o castigi din robie, iar pacea se naste din razboi. Totul se invarte in jurul lui zero iar orice plus induce automat un minus!
        • +7 (7 voturi)    
          singura sansa a lui Crin (Marţi, 21 februarie 2012, 23:48)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Luk

          sa scape de minus e sa umble in modul
          • +6 (6 voturi)    
            Adica intre gratii (Miercuri, 22 februarie 2012, 11:51)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui zaboo

            si cu costum dungat !?
  • +39 (41 voturi)    
    In paralel.... (Marţi, 21 februarie 2012, 18:35)

    Cataleya [utilizator]

    ..ar fi foarte interesant daca cineva ar monitoriza prezenta lui Antonescu in studiourile lui Felix.
    Cred s-ar ajunge la sute de ore!
    Oricum, de 100 de ori mai mult la Antene decat la locul de munca pt care a fost ales si de unde isi incaseaza banii de senator al Romaniei!

    Rusine dle Antonescu!
    RUSINEEEE!!!!!
    • +23 (25 voturi)    
      Antonescu este ipocrit! (Marţi, 21 februarie 2012, 19:53)

      vio [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      Atitudinea lui Antonescu este d neinteles!Pe mine chiar ma enerveaza persoana lui ,este ipocrit ,mi-a demonstrat de nenumarate ori.Este avid de putere si nu mi-a demonstrat nimic.Emisiunile in care este prezent sunt agresive si insuportabile.Pana acum nu mi-a demonstrat decat ca este un mare chiulangiu!
    • +15 (15 voturi)    
      Poate (Marţi, 21 februarie 2012, 20:36)

      dan tulceanu [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

      ca Voiculescu il plateste mai bine decat Parlamentul, asa ca de ce s-ar duce la Parlament ?
  • +31 (31 voturi)    
    presedinte (Marţi, 21 februarie 2012, 18:42)

    daniel [anonim]

    nesimtitul acesta vrea sa fie presedintele Romaniei?
    In orice top din ultimii 10 ani este mereu pe primul loc la chiulangeala.Nu stiu cum are un asa tupeu sa candideze la presidentie si sa latre pe la antene etc..
  • +29 (29 voturi)    
    nu are nicio apasare (Marţi, 21 februarie 2012, 18:42)

    macane [anonim]

    il doare la basca

    inclusiv de noi..de la care vrea voturi
  • +34 (34 voturi)    
    ? (Marţi, 21 februarie 2012, 18:43)

    George [anonim]

    Chiul Antenescu 0%!!! Asta vrea sa ajunga presedintele Romaniei? Pai n-a facut nimic toata viata lui inutila, chiulangiul asta. Vai de noi daca romanii il vor vota pe acest individ jalnic. De ce este platit un personaj precum Chiul Antenescu, daca acesta nici macar nu se duce la servici???? In ce tara traim?
  • +27 (27 voturi)    
    ... (Marţi, 21 februarie 2012, 18:44)

    anca [anonim]

    Pai sa returneze banii d-nul Crin Antonescu,nu ???
  • +31 (31 voturi)    
    Draga presa, (Marţi, 21 februarie 2012, 18:45)

    CosmiN [anonim]

    ... mai usor cu articolele astea ca-l treziti pe inchipuitul viitor presedinte al Romaniei :p. Is curios daca la antene o sa dea stirea asta :D
    • +4 (4 voturi)    
      un vis frumos (Marţi, 21 februarie 2012, 22:13)

      vasco [anonim] i-a raspuns lui CosmiN

      am vazut eu cand i-l tocau pe Antonescu la antena 3 si realitati....de mult nu m-am mai trezit asa fericit!!!!
  • +32 (32 voturi)    
    mi-ar fi rusine (Marţi, 21 februarie 2012, 18:47)

    andimi [utilizator]

    mie unul mi-ar fi rusine sa ma fac ca lucrez in Parlament, sa nu particip la dezbateri si la vot si apoi sa merg la Tv si sa palavragesc cit tine ziua de lunga! E o chestiune de bun-simt, acest om mai are pretentia sa candideze la presedintia Romaniei? Banuiesc ca stirea nu va ajunge si la Irealitati si Antene!
  • +27 (27 voturi)    
    antonel londa color (Marţi, 21 februarie 2012, 18:48)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    si manechinoidul tzaraceanu, pe primele locuri la chiul.
    Nimic surprinzator. Sa speram ca la vot va fi la fel, adica vor fi primii din coada.
  • +30 (30 voturi)    
    Cine l-a votat? (Marţi, 21 februarie 2012, 18:50)

    Gica Contra [anonim]

    De ce e platit Cretin Antonescu asta ? Si ce specie de idioti l-au ales din nou?

    Se stia de dinainte de ultimele alegeri parlamentare ca nu prea da pe la servici!
    Esti mai des pe la televizor, decat la munca! Evident e usor sa dai din gura ... asta poate face oricine!

    Cineva sa il traga de urechi!

    Rusine Cretine, rusine!
    • +18 (18 voturi)    
      Pai tocmai asta e ! (Marţi, 21 februarie 2012, 19:20)

      manusha [utilizator] i-a raspuns lui Gica Contra

      Cele mai multe voturi a avut Ionut Popescu, si nu Antonescu-fesa ! Cei care au votat au stiut cu cine au de-a face ! Un impostor ! Ma mir ca nu-i crapa obrazul ala gros de rusine. El vrea sa faca ordine si sa readuca democratia in tara, taman el s-a gasit !
  • -28 (30 voturi)    
    las' ca are Basescu (Marţi, 21 februarie 2012, 18:52)

    Bogdan [anonim]

    are 100% voturi exprimate prin marionetele sale in Parlament. Si vointa sa e lege si in Guvern si in DNA si in serviciile secrete si in toate institutiile de forta. D-aia il si iubim: jos Basescu!:)
    • +18 (20 voturi)    
      statistic, ai dreptate (Marţi, 21 februarie 2012, 19:53)

      eu cel mic [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      dar trebuie sa intelegi si tu, macar tu, ca opozitia nu se poate trezi la timp, mai ales acum ca sunt in greva

      daca vine si opozitia la "servici", crezi ca 100% ramane valabil?

      ref "marionete": si de la tine, ca si de la laurentiucat, de mai jos, inteleg ca te-ai saturat si tu de atatia parlamentari

      oricum, 0% e cel putin jenant.
      Ma feresc sa scriu frauda.
      Ops tocmai am scris
    • +7 (9 voturi)    
      jos Basescu? (Marţi, 21 februarie 2012, 21:02)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      si in locul lui il vrei pe Antonescu?
  • +33 (33 voturi)    
    Jugodia de Antonescu... (Marţi, 21 februarie 2012, 18:54)

    Ion Cuibar [anonim]

    Si cand ma gandesc ca filfizonul Antonescu vrea sa ajunga presedinte. Vreau un presedinte liberal da nu acest profesoras de doi bani ,nici ca sa merga la catedra nu putea sa se scoale, de aia s-a oplosit intr-un post odihnitor de muzeograf.Liberali treziti/va si dati cu el de pamant ,aveti destui oameni capabili sa/i ia locul . Ce v/a facut Tariceanu de l/ati inlocuit cu acest neica nimeni palavragiu .vedeti ca oratoria i/a propulsat si pe Lenin si pe Hitler iar consecintele le suporta omenirea si astazi.
    • +21 (21 voturi)    
      Te inseli amarnic (Marţi, 21 februarie 2012, 19:48)

      George [anonim] i-a raspuns lui Ion Cuibar

      In PNL chiar nu exista nici un om de valoare. Oricat ai incerca sa-l identifici si oricat de ingaduitor ai fi. In PNL, toti sunt niste slugoi care se complac in a executa ordinele pe care le da fuhrerul lor absolut, Crin Antonescu. Chiar nu sesizezi faptul ca in PNL, un partid care n-are absolut nici o legatura cu doctrina de dreapta, nu exista oameni competenti si morali. Cat despre Tariceanu, zau asa, individul asta e la fel de abject pe cat este si Crin Antonescu. E aceeasi Marie cu alta palarie. Tariceanu si-a meritat soarta asa cum si-o va merita si Antonescu. Amandoi vor ajunge, la pachet, la groapa de gunoi a istoriei. Repet, in PNL nu sufla nimeni.
  • +34 (36 voturi)    
    Hahaha!!! (Marţi, 21 februarie 2012, 18:55)

    George [anonim]

    Iata-o pe Crinutza in toata splendoarea ei de putoare! Ea e! Unica si inconfundabila. Votati chiulul si nemunca!!! Votati Chiul Antenescu!!!
  • -24 (26 voturi)    
    ce vrajeala ieftina... (Marţi, 21 februarie 2012, 18:56)

    laurentiucat [utilizator]

    decat harnic ca boc... mai bine ca antonescu. barem asta a fost cinstit si n-a pus pe altu sa semneze in locul lui sau sa voteze la doua cartele.
    iar ptr prezenta lui in politica o sa fie sanctionat la vot.
    asta cu prezenta unui lider de partid,care are alte sarcini politice decat sa stea in bancuta si sa ridice sau nu labutza, e o eticheta ieftina cu care se ocupa ipp.
    mai bine monitoriza puterea cum cheltuie banii cetatenilor, nu ca antonescu nu a votat legile pdl-iste,care si asta se vede ce efecte produc.
    as dori sa vad luari de pozitie in privinta fondurilor europene absorbite in luna ianuarie care sunt zero. sau luari de pozitie in privinta suspendarii a 3,5 miliarde de euro de la uniunea europeana.
    nu sa gireze un guvern sau o majoritate politica care
    ptr doua miliarde de euro a adus saracia in casele a milioane de cetateni.
    • +24 (26 voturi)    
      ba papagale (Marţi, 21 februarie 2012, 19:23)

      george [anonim] i-a raspuns lui laurentiucat

      omul asta are pretentia sa fie viitorul presedinte al Romaniei. Tu intelegi asta? Faptul ca a ramas de doua ori repetent nu e o intamplare. Daca a chiulit si la facultate la fel ca si in parlament normal ca a ramas repetent. Nu cred ca avem nevoie de un presedinte puturos si chiulangiu. Boc este de un milion de ori mai bun decat cretin antonescu. Nici nu poate fi vorba de vre-o comparatie.
      Saracia in casele romanilor a fost adusa de nastase sase case si de tradiceanu. nastase a jefuit Romania de peste 20 miliarde - petrolul 20 miliarde vandul pe 600 milioane, Bechtelul cateva miliarde paguba plus multe altele. trediceanu a concesionat campurile petrolifere din marea neagra pe nimic, a lasat o gaura de 20 de miliarde la buget - crestere economica 8% deficit 5% ; 13% din PIB = 15 miliarde. 3 miliarde din privatizare BCR disparute plus 5 miliarde datorii lasate guvernului Boc. In total in jur de 25 miliarde gaura la buget lasata de tradiceanu. Deci astia doi nenorociti au lasat o gaura de 50 miliarde in avutia romaniei
    • +19 (21 voturi)    
      Pentru ce a intrat in parlament? (Marţi, 21 februarie 2012, 19:34)

      paul155 [utilizator] i-a raspuns lui laurentiucat

      Un parlamentar este platit de votanti pentru activitati in parlament! Pentru activitati la partid sa-l plateasca partidul.Parlamentar prezinta in PARLAMENT interesul celor care la-u votat.Restul este VRAJEALA,gargara pentru fraieri care pun botul la mizeriile trepadusilor platiti de patronul mogul infractor,TURNATOR,ultimul care poate vorbi despre morala,conpasiune pentru cei saraci.
    • +15 (17 voturi)    
      dap (Marţi, 21 februarie 2012, 19:47)

      eu cel mic [anonim] i-a raspuns lui laurentiucat

      pai daca n-are omu' nepoata, el e de vina?

      ref "sa stea in bancuta si sa ridice sau nu labutza", eu inteleg ca esti de acord sa se reduca numarul parlamentarilor.

      Din ce imi aduc eu aminte, parlamentar inseamna unul care vorbeste, combate, nicidecum unul care sta pe tableta, internet, ziare, telefon.

      Bine, asta in cazul in care nu face greva sau ajunge totusi la parlament.
      Oricum, se aude in targ ca e mancarea 'eftina.
  • +27 (29 voturi)    
    Crin (Marţi, 21 februarie 2012, 19:01)

    ax [anonim]

    Dormi linistit, avem noi grija sa NU ajungi presedinte.
  • +25 (27 voturi)    
    ANTONESCU (Marţi, 21 februarie 2012, 19:08)

    IONICA [anonim]

    Ce aveti cu el fratilor! Asa trebuie sa fie un presedinte adevarat ! Sa nu DERANJEZE ! Asa il vor si alegatorii,zic sondajele,voi ce mai vreti ?
  • +19 (21 voturi)    
    De aci se vede (Marţi, 21 februarie 2012, 19:15)

    Lucianmotzul [anonim]

    Ca acest latrator pela TVuri nu are nimic de a face cu TARA ,pe el nu-l interesaza cum se fac legile ce se discuta si sa se faca ceva bine legiuit sa mearga Romania bine ,el paranoicul jos Basescu si sa avem alegeri sa es eu presedinte ,MAI chiulangiule cine crezi ca te va vota ,ai essit ls distribuire la alegerile trecute acum nu te va mai vota nimeniiiiiiiiii ,esti un ZERO BARAT si pacat ca ai distrus PNL , pacat ,poate se vor trezi si te vor schimba cit de urgent.
  • +21 (23 voturi)    
    Crin Antoenscu e in cantonament ( la Antene ) (Marţi, 21 februarie 2012, 19:17)

    Viq [anonim]

    De ce il ridiculizati pe viitorul presedinte CA ? El acum se pregateste sa devina presedintele nostru. Pentru asta trebuie sa invete macar o limba straina ( engleza cred ca e obilgatorie ) . Credeti ca e asa usor la varsta lui ?De ce nu apreciati eforul lui ? S-a chinuit cu facultatea dar a terminat-o, este cred si acum un stralucit doctorant al Doamnei Zoe . De orator nu mai vb. Aici e vb. de un adevarat geniu.
  • +16 (18 voturi)    
    sticla lui felix acum e opaca (Marţi, 21 februarie 2012, 19:21)

    duru curu [anonim]

    nu reflecta aceasta tiranie si ticalosenie.
    Ci tot base ar fi de vina cu absentele.
  • 0 (8 voturi)    
    Rusine si respect (Marţi, 21 februarie 2012, 19:36)

    klz [anonim]

    Munca in 4 ani:

    Rusine:
    http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.mp?idm=4&cam=1&leg=2008&pag=1&idl=1

    Luări de cuvânt: 18 (în 17 şedinţe)
    Propuneri legislative initiate: 15

    Motiuni: 8


    Respect:
    http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.mp?idm=5&cam=2&leg=2008&pag=1&idl=1

    Luări de cuvânt: 149 (în 124 şedinţe)
    Declaraţii politice: 97 (din care 25 consemnate conform materialului depus la secretariatul de sedinţă)
    Propuneri legislative initiate: 129

    Întrebari şi interpelari: 47


    Mentionez ca sunt de nationalitate romana (constantean) si am vrut sa arat ca sunt si oameni care muncesc in tara asta. Chiar si in parlament.
    • +7 (7 voturi)    
      respect? (Miercuri, 22 februarie 2012, 10:10)

      v. ragtan [utilizator] i-a raspuns lui klz

      Cu toate ca ai avut intentii bune, ti-ai ales prost omul. Din 129 de propuneri legislative au cca 70 au fost ori respinse, ori retrase, abia in jur de 10 au devenit legi.

      Tipul ii place sa se baga in seama. Cam toate comisiile sunt inabusite de propunerile lui, care dupa scorul de mai sus par sa fie o pierdere de vreme si de efort. Si de bani, pe care tu si eu o platim cu taxele noastre.
      • 0 (0 voturi)    
        mda... (Miercuri, 22 februarie 2012, 14:51)

        Laurentiu78 [utilizator] i-a raspuns lui v. ragtan

        poate ca ai dreptate, nu-l cunosc pe om, nu-i stiu motivele si daca ii place sa se bage in seama, dar chiar si asa din alea 10 legi una tot o fi buna?

        129 de initiative din care doar 10 au devenit legi> 0 voturi oricum te-ai uita la aceasta statistica? :P

        indiferent de motivatie macar munceste. Poate nu cu creier, dar munceste si-si merita banii cu care e platit. cel mai bine ar fi sa avem unul care munceste si cu creier, dar oricum e mai bine cu asta decat cu Crinulet!
  • +17 (19 voturi)    
    mai, eu zic (Marţi, 21 februarie 2012, 19:40)

    visio [anonim]

    ca aceste statistici au fost trucate....cum dracu, ma? voturi finale 0%? asta e magarie pe fata...de vina e basescu, e clar fara doar si poate....
    in atentia alegatorilor pnl: daca vreti sa va faceti rau nu aveti decat sa va taiati venele; insa pe noi, astialalti, lasati-ne l adrumul nostru...
  • +20 (22 voturi)    
    Antenescu (Marţi, 21 februarie 2012, 19:43)

    Ioan [anonim]

    Oare ce e mai valoros? 0% in Parlament sau 100% la Antena 3?
  • +13 (15 voturi)    
    ce treaba (Marţi, 21 februarie 2012, 19:50)

    iulian-bz [utilizator]

    are acest somnoros cu Parlamentul,il doare la basca,el ,in prostia lui,se crede un invingator,nu-si da seama cat de penibil este,apare zilnic pe posturile tv.insirind tot felul de aberatii,este principalul corespondent al latrinelor, specializat in contestatii la Curtea Constitutionala,este mesagerul celor care nu muncesc,care asteapta tot felul de pomeni,de ajutoare fara sa faca nimic,este cel care a facut sa dispara gandirea liberala,acceptind asocierea cu clanurile securisto-comuniste,adica cei care au distrus aceasta tara!!!
  • +16 (18 voturi)    
    chiul & greva (Marţi, 21 februarie 2012, 20:41)

    andrei [anonim]

    dupa 0% prezenta in sep-dec, in ianuarie a decis sa intre in greva parlamentara :))
  • +13 (15 voturi)    
    omul nu se mai schimba (Marţi, 21 februarie 2012, 21:04)

    MirceaA [utilizator]

    la varsta asta e prea tarziu. O viata intreaga a fost chiulangiu si repetent. O spoiala de om.
  • +6 (8 voturi)    
    omu vrea presedinte (Marţi, 21 februarie 2012, 21:11)

    mav [anonim]

    asta e cel care vrea sa fie presedintele romaniei........................
    • +4 (6 voturi)    
      Asta se vrea presedinte (Marţi, 21 februarie 2012, 22:57)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui mav

      ...in organigrama USL!

      Liberalii sunt in cadere libera dupa agrementul cu PSD si PC.
  • +12 (12 voturi)    
    Crin Lipsescu (Marţi, 21 februarie 2012, 21:43)

    Adrian [anonim]

    Ceea ce nu ţi se spune însă dar ţi-o spun eu, e că statul nu produce nimic, în concluzie, nu-ţi dă nimic de la el, ci de la ceilalţi semeni de-ai tăi de la care statul ia ca să-ţi dea ţie. Eşti surprins? Ştiai că există oameni de la care statul doar ia şi nu le dă niciodată nimic înapoi pentru că exişti tu, eternul asistat, eternul milog, revoltatul cu gura mare?”
  • -4 (6 voturi)    
    Si ce este cu asta? (Marţi, 21 februarie 2012, 21:46)

    cxc gjx cgj cxgjg [anonim]

    Daca se ducea sa voteze se schimba ceva ?
    Omul are dreptate, daca nu poate sa schimbe nimic atunci de ce sa mai voteze?
    • +5 (7 voturi)    
      - (Marţi, 21 februarie 2012, 22:19)

      aurel [anonim] i-a raspuns lui cxc gjx cgj cxgjg

      Ce mai cauta atunci in parlament? Putea sa care foarte bine roaba pe santier.
    • +6 (8 voturi)    
      Crin Absentescu (Marţi, 21 februarie 2012, 22:30)

      unu [anonim] i-a raspuns lui cxc gjx cgj cxgjg

      Pai daca crede ca nu poate schimba nimic de ce nu a ramas la muzeu ?
    • +6 (8 voturi)    
      :) (Marţi, 21 februarie 2012, 23:13)

      owl [anonim] i-a raspuns lui cxc gjx cgj cxgjg

      Pe logica asta ar trebui sa nu mai fie opozitie - daca nu pot schimba nimic, sa nu mai fie alesi. Sa stea acasa.

      Sa fim seriosi, nu are nici o scuza ca nu se duce la parlament.
  • -8 (10 voturi)    
    ... (Marţi, 21 februarie 2012, 22:37)

    BGS [utilizator]

    Pentru a raspunde unei alte postari...Nu ne este rusine cu domnul Crin Antonescu si il vom vota pentru a devenii Presedintele Romaniei!!
    Acum dam lectii de moralitate ca vezi doamne ce catastrofa inimaginabila a facut Antonescu, da nu a fost prezent...Dar decat sa fi fost prezent si sa doarma in sala cum fac altii de la PD-l...! Ar fi fost mai bine sa doarma la fel ca celanti...
    • +9 (9 voturi)    
      Pt. BGS (Miercuri, 22 februarie 2012, 1:56)

      Paul Atreides [anonim] i-a raspuns lui BGS

      Crin Antonescu e un distrus terminat, iar daca o sa fie votat de BGS si ai lui, sunt linistit...
      Eu zic sa formati un partid al scandalagiilor si sa va certati intre voi. Dar, va rog, faceti asta acolo unde nu va aude si vede nimeni!
      NOI, restul, ne-am cam saturat dupa cum se vede, de bla bla-uri sub forma de baloane de sapun sau de saliva, mai bine zis, emanate de mitocani parveniti model Crin Antonescu & Company.
    • +3 (3 voturi)    
      Trezeste-te.... (Miercuri, 22 februarie 2012, 11:47)

      Radu56 [utilizator] i-a raspuns lui BGS

      Dormi si tu ca si idolul tau....REPETENTUL.....Nu se scrie "celanti".... A-ti facut scoala impreuna??? DA... Se vede....
  • +8 (10 voturi)    
    La telejurnal (Marţi, 21 februarie 2012, 22:45)

    berger [anonim]

    De ce sa mearga in Parlament cand opozitia in Romania se face exclusiv la televizor; si cum sa fie altfel cand partidele de opozitie au televiziunile lor. Muncesc sa-si faca imagine, ca imaginea castiga alegerile. Cu cat ne holbam mai mult la Opozitia TV cu atat mai convinsi suntem ca ei, doar ei, vor trage prin tara conducta de lapte si miere. Inca nu am auzit in democratie notiunea de greva parlamentara, ce scuze jalnice isi mai gaseste individul acesta sub-abject ca sa isi ascunda lipsa de valoare? Auzi, greva parlamentara! E un NONSENS, Parlamentul ESTE tara, nu poti intra in greva de la a-ti reprezenta votantii! Muttilli, te rog eu, mai gandeste-te! In democratie daca nu ai majoritate, asta este, nu ai cum sa schimbi guvernul, dar asta inseamna ca trebuie sa subminezi Parlamentul, intreaga tara adica?? Rabdare si creier romanilor, Doamne!
  • +8 (8 voturi)    
    intrecere (Miercuri, 22 februarie 2012, 0:27)

    Baltaretu [utilizator]

    daca antescu are 0% de ce nu ar avea si ceilalti parlamentari USL 0% pentru inceputul acestui an.Frumos exemplu,deosebit MODEL. strasnica IINTRECERE SOCIALISTA specifica USLului
    Romani ! votati aceste MODELE si veti avea 0% rezultate asteptate
    • +4 (4 voturi)    
      Ar fi chiar foarte bine (Miercuri, 22 februarie 2012, 8:18)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Baltaretu

      daca politicienii ne-ar influenta cu 0%!

      Totusi, asa cum se prezinta politica romaneasca, este destul de greu de atins aceasta tinta de 0% ... dar nu imposibil, asa cu ne demonstreaza Antonescu.
  • +9 (9 voturi)    
    Presul chiulangiu (Miercuri, 22 februarie 2012, 0:47)

    Vizitiul [utilizator]

    Nu vreau raul nimanui dar abia astept sa i se infunde lu' asta! Inteleg, tot omul are nevoie s-o mai scalde dar nu in halul asta.
  • -6 (10 voturi)    
    nui scoala (Miercuri, 22 februarie 2012, 1:55)

    red devil [anonim]

    parca suntem la scoala si ne intereseaza numarul de absente. conteaza ca USL lupta ptr drepturile cetateanului nu ca parlamentarii care au 100% prezenta in parlament din care 99,9% le-a dormit
    • +4 (4 voturi)    
      Uoau... (Miercuri, 22 februarie 2012, 11:50)

      Radu56 [utilizator] i-a raspuns lui red devil

      Analfabetescu.....Prietenul lui Antenescu....Scursorile Romaniei...
  • +7 (7 voturi)    
    discriminare (Miercuri, 22 februarie 2012, 6:44)

    yellowdog [utilizator]

    toti chiulai din parlament trebuie dati in judecata pentru discriminare, vreau sa vad care angajator te plateste fara sa te duci la munca...
  • +3 (3 voturi)    
    Intr-un fel... (Miercuri, 22 februarie 2012, 7:06)

    John M. [utilizator]

    poate ca e mai bine ca acesti tembeli stau prin balcoane, pe la usi sau nu vin deloc ca cine stie ce legi tampite mai dadeau.
    Cred ca legea cu taxa de poluare si modificarile ei ulterioare -un cosmar care a adus pagube de sute de milioane la bugetul statului si care goleste buzunarele romanilor, total ilegal si irational, - este predata prin universitatile lumii ca una dintre cele mai aberante legi de la Nero incoace.
  • +6 (6 voturi)    
    Daca si ca presedinte al tarii va face la fel... (Miercuri, 22 februarie 2012, 10:07)

    Munch [utilizator]

    Nu are nici o scuza pentru lipsa de la locul de munca. A fost trimis de alegatori acolo sa ii reprezinte, daca nu avea timp sa se ocupe de functie trebuia sa ii lase locul la altii!
  • +4 (4 voturi)    
    absenti (Miercuri, 22 februarie 2012, 10:45)

    nicu [anonim]

    HOTI(,CIOCOI) la drumul mare ...Fratilor sa ne mobilizam si la noile alegeri sa votam numai nume noi de la partidul simpatizat.
    cei vechi sa ramina de caruta le ajunge cit si-au facut de capSta in puterea noastra sa eliminam acesti trintori.
    Hai sa le dam o lectie de bun simt !
  • +4 (4 voturi)    
    :)) (Miercuri, 22 februarie 2012, 11:00)

    Barbuta Ionut [anonim]

    Nu mai fiti mai rautaciosi, ce daca oamenii nu pot fi prezenti, au si ei acasa animale de hranit, de dat cu sapa in gradina, de facut curat la porci si alte treburi gospodaresti :))
  • +4 (4 voturi)    
    Nu putea sa-si schimbe obiceiurile (Miercuri, 22 februarie 2012, 11:42)

    Silvia [anonim]

    Nu inteleg ce este atat de suprinzator? Omul a fost si a ramas un chiulangiu notoriu. Din facultate! A repetat de 2 ori si a fost la un pas sa fie exmatriculat. A reusit sa scape semnand un contract de informator cu securitatea. Cum isi petrecea tot timpul prin crasme si pe la bautele din camin, securitatea avea nevoie de un derbedeu ca el. Ce nu stie Zoe Petre, adica cea care l-a protejat este ca baiatul a dat informatii si despre ea. Nu mai inteleg ca vad romanii care l-au votat asa ceva de spectacular la acest individ. In comparatie cu Ungureau, Antonescu nici macar student nu se poate numi. Poate fi insa la nivel de cunostiinte un elev derbedeu de clasa a VII-a. Ma intreb daca va avea vreodta curajul sa stea intr-un studio la o dezbatere despre istorie cu Ungureanu? Sau si atunci se va scuza cu marea functie de presedinte de partid?
  • +1 (1 vot)    
    Ii inteleg pe cei doi,tusea si jungiul! (Miercuri, 22 februarie 2012, 12:31)

    Gabi M [utilizator]

    Adica Tariceanu-prea ocupat sa agatze fete tinere si sa mearga prin cluburi iar Crinul Felixian-prea ocupat cu vodca si pokerul ca sa mai mearga si la munca in Parlament!Mai mare rasul daca nu as plange ca sunt platiti sidin banii mei!
    • 0 (0 voturi)    
      Colega (Miercuri, 22 februarie 2012, 23:11)

      berger [anonim] i-a raspuns lui Gabi M

      Hai sa nu exageram! Nu viciile precum femeile si bautura sunt problemele celor 2. Daca iti iei asa avant si te arunci prea tare risti sa cazi dincolo...Sa ii lasam pe satiristi sa se ocupe de vicii. Noi sa ne revoltam pentru treburi "mai" esentiale din activitatea lor, cum ar fi cheltuirea banilor publici in cazul lui musiu Tariceanu si ....ummmmm.....musiu Antenescu ce activitati presteaza???
  • 0 (0 voturi)    
    mare ghinion.... (Miercuri, 22 februarie 2012, 15:10)

    deutzaaa [anonim]

    numai domnului Crin ar fi putut sa i se intalmple acest lucru .
  • 0 (0 voturi)    
    O posibila situatie (Miercuri, 22 februarie 2012, 17:46)

    Funny [anonim]

    Daca Crin nu mai intra in parlament (data trecuta a intrat de pe locul III) ar mai fi el un candidat credibil la presedentie? Eu cred ca PDL-ul ar trebui sa-si centreze campania pe viciile si defectele lui Crin din colegiul unde va candida: chiulangiu, a luat banii saracilor degeaba, a fost un student repetent, nu se poate scula dimineata, nu stie limbi straine, este isteric.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by