VIDEO PDL va imparti fluturasi cu parlamentarii Opozitiei care "chiulesc de la serviciu" / Mihai Voicu (PNL): Sa vedem cine ii crede!

de A.N.     HotNews.ro
Vineri, 17 februarie 2012, 15:12 Actualitate | Politic


Afisele critica opozitia
Foto: Captura Content Channel
Secretarul general al Partidului Democrat Liberal (PDL), Ioan Oltean, care este presedintele filialei Bistrita-Nasaud a partidului, a anuntat vineri ca in judet vor fi impartite afise si fluturasi cu parlamentarii Opozitiei care "chiulesc de la serviciu" si pentru care statul cheltuie in total, pe luna, 1,4 milioane de euro, transmite Agerpres. Oltean a afirmat ca actiunea urmeaza sa fie extinsa la nivel national. Comentand initiativa anuntata de politicianul democrat-liberal, purtatorul de cuvant al PNL, Mihai Voicu, a declarat: "Sa fie sanatos, sa vedem cine il crede!".

Potrivit Mediafax, pe afise apar pozele parlamentarilor Opozitiei si mesajele "El este unul dintre chiulangii!" si "Ei fac greva de lux pe banii tai!".

"PDL a decis sa declanseze o actiune de informare corecta a opiniei publice legata de greva parlamentara si vom distribui materiale in teritoriu, si mai ales in colegiile respective, pentru a afla oamenii (...) ca aceia pe care i-au votat sunt chiulangii. In loc sa vina la serviciu, ei chiulesc de la serviciu, statul roman suportand in fiecare luna 1,4 milioane euro pentru acest chiul. (...) N-a mai auzit nimeni de chiulangii alesi, de chiulangii platiti. Este un fenomen politic pe care noi il condamnam si mi se pare firesc ca poporul sa stie", a declarat Oltean.

Liderul PDL a afirmat ca afisele au fost tiparite pe banii partidului sau, intr-un numar "suficient de mare", si vor fi impartite in special in colegiile in care au fost alesi cei trei parlamentari ai Opozitiei din Bistrita-Nasaud.

"Trebuie sa va spun - si o fac cu maxima responsabilitate - ca nu este o stare de confort pentru Putere de a lucra in Parlament in absenta Opozitiei. (...) PDL respinge in mod categoric acest santaj al Opozitiei si ii cere sa dea dovada de responsabilitate si sa vina la lucru, pentru ca de aceea este platita opozitia parlamentara. Niciun deputat si niciun senator nu a renuntat nici macar la un leu pe aceasta perioada. Toti vin si semneaza prezenta ca sa fie beneficiarii inclusiv ai indemnizatiei de sedinta si ai diurnei de deplasare, dar, in acelasi timp, sunt in greva", a declarat Oltean, adaugand ca parlamentarii Opozitiei ar trebui sa se intoarca la munca din "bun simt", deoarece sunt beneficiarii unor facilitati si favoruri platite din bani publici.



"Am verificat ieri, toti parlamentarii si-au ridicat sumele forfetare - 70, 80, 90 de milioane. Toti parlamentarii si-au luat indemnizatiile, salariile. Toti parlamentarii isi vor lua saptamana viitoare diurnele si indemnizatiile de sedinta. Toti parlamentarii Opozitiei stau bine-mersi la Marriot sau in alta parte, la Hotel Bucuresti - sigur, si ai Puterii, dar ai Puterii vin la serviciu. Toti parlamentarii calatoresc cu avioane pe banii statului. Toti parlamentarii Opozitiei, aflati in greva, isi folosesc masinutele, nu vezi pe unul dandu-se cu bicicleta, nici renuntand la salariu. Or, mie mi se pare de bun simt ca, fiind beneficiarul tuturor acestor avantaje si facilitati, sa vii la serviciu", a spus Ioan Oltean.

Liderul PDL a mentionat ca, in eventualitatea in care Opozitia nu renunta la aceasta forma de protest, ar putea exista modificari legislative care sa permita sanctionarea celor care lipsesc de la sedinte, chiar daca personal s-a declarat convins ca "ca nu trebuie sa mergem pana acolo".

Mediafax relateaza ca, pe fiecare afis scrie, pe fundal rosu, cu litere albe: "Parlamentarii PSD+PNL+PC au intrat in greva de lux!", iar cu litere negre ingrosate: "Nu vor sa munceasca, dar vor sa primeasca: indemnizatii, masini, cazare la hoteluri, sume forfetare si diurne" si, cu litere mai mici: "In total, parlamentarii PSD+PNL+PC cheltuiesc din banii statului 1,4 milioane de euro lunar! Atat te costa pe tine, romanul de rand, sa ii intretii pe deputatii si senatorii care prefera sa faca greva decat sa-si faca treaba in Parlament".

Pe fundal rosu scrie "Ei fac greva de lux!", impreuna cu fotografia parlamentarului, numele sau, colegiul in care a fost ales si mesajul "El este unul dintre chiulangii!".

Afisele format A3 nu au nimic pe verso, dar pe cele mici, pe verso, este o caricatura cu Dan Voiculescu, Victor Ponta si Crin Antonescu, catarati pe acelasi fotoliu, avand o pancarta cu "Greva parlamentara". Caricatura este insotita de mesajul "Greva LOR te costa pe TINE 1,4 milioane de euro pe luna!". 

Comentand initiativa anuntata de politicianul democrat-liberal, purtatorul de cuvant al PNL, Mihai Voicu, a declarat: "Sa fie sanatos, sa vedem cine il crede!".

Reamintim ca, la 1 februarie, Parlamentul a intrat in prima sesiune ordinara din acest an, sub semnul grevei parlamentarilor USL care nu participa la sedintele celor doua camere. Practic in Parlament vor ramane sa legifereze doar parlamentarii puterii.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















4008 vizualizari

  • +51 (59 voturi)    
    Evident ca este de crezut! (Vineri, 17 februarie 2012, 15:19)

    Constantin1 [utilizator]

    Este evident ca este de crezut ca opozitia chiuleste, cand Nr.1 al coalitiei USD, Crin Antonescu este cel mai mare chiulau din parlament.
    Si de altfel este si un proverb romanesc: ,,Cum e turcu-i si pistolul,,!
    • -16 (22 voturi)    
      Europa blochează plăţile POSDRU. România riscă să (Vineri, 17 februarie 2012, 16:58)

      CRISTI [anonim] i-a raspuns lui Constantin1

      Europa blochează plăţile POSDRU. România riscă să piardă 3,5 mld. euro....RASPUNDE PDL PT ASTA???
      • +20 (26 voturi)    
        nu PDL trebuie sa raspunda pentru asta (Vineri, 17 februarie 2012, 17:11)

        instabil [utilizator] i-a raspuns lui CRISTI

        Ai idee cine sunt responsabilii? Sau la antene zice ca basescu e de vina pentru orice se intampla?
        • -3 (3 voturi)    
          Ministrul Muncii e responsabil (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 10:21)

          Roua [utilizator] i-a raspuns lui instabil

          Daca vrei sa spunem de Basescu, da are partea lui de vina pentru ca a permis harababura de la Guvern.
      • +10 (12 voturi)    
        Spre stiinta (Vineri, 17 februarie 2012, 17:25)

        Traian [anonim] i-a raspuns lui CRISTI

        Directorul General al DG EMPL va emite o decizie de întrerupere a termenului de plată pentru cererile in curs. Întreruperea va fi ridicată de îndată ce Autoritatea romană de audit confirma că deficienţele au fost remediate, conform prevederilor Regulamentelor pentru Fonduri structurale .
        • -1 (1 vot)    
          va dura pana vom putea accesa fondurile (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 10:24)

          Roua [utilizator] i-a raspuns lui Traian

          Incompetentii n-au ce cauta in functii de conducere. Dar nu cred ca a fost vorba doar de asta, e clar ca a existat si vointa mai mult sau mai putin politica..
          • +3 (3 voturi)    
            Ai dreptate (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 19:59)

            Traian [anonim] i-a raspuns lui Roua

            Incompetentii n-au ce cauta in functii de conducere. Se vor elimina singuri.
            Nici parlamentari chiulangii nu au ce cauta in Parlamentul Romaniei. Cum scapam de ei?
      • +9 (11 voturi)    
        MA MIR. (Vineri, 17 februarie 2012, 18:07)

        Constantin1 [utilizator] i-a raspuns lui CRISTI

        Ma mir ca nu ati inteles de fapt si care este problema POSDRU.
        O sa va explic simplu, poate o sa intelegeti.Autoritatile de audit romanesti (deci ale stataului roman) au constata nereguli in proiectele POSDRU, mai simplu nu coincideau totalurile cu insumarea cheltuielilor de exemplu si aaceste aspecte sunt verificate oricum de autoritatile europene.Deci de fapt nu institutiile statului sunt de vina ci menegeri de proiect care majoritatea sunt institutii private.
        Sa nu acuzam in necunostinta de cauza.
        • +17 (21 voturi)    
          S-a intors roata in favoarea PDL! (Vineri, 17 februarie 2012, 19:20)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Constantin1

          Interventia total neinspirata a lui Crin Antonescu la emisiunea "Un talk show pacatos" in care Capatos a difuzat un film cu Emil Boc dezbracat, a avut acelasi efect ca "Pixelul albastru", filmuletul trucat in care Traian Basescu "lovea" un copil. O reactie de totala respingere care a resetat toate optiunile de pana acum ale electoratului, PDL si noul guvern avand numai de castigat!
          Acest lucru coroborat cu fiasco-ul vizitei lui Ponta in USA care nu s-a intalnit nici macar cu vicepresedintele Joe Biden, nici cu secretarul de stat doamna Rodman Hillary Clinton fiind total ignorat, cu aceasta greva de lux pe banii contribuabililor romani, cu numirea guvernului in frunte cu MRU, un Basescu mai rafinat, mai cult si totodata mai periculos, aduce pe USL mult sub cei 50% care a ramas un vis!
          Multumim Dan Voiculescu si USL!
          VREAU VOTURILE CELOR CARE SUNT DE ACORD CU MINE!
          • +2 (4 voturi)    
            Minus (Vineri, 17 februarie 2012, 21:05)

            Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            Pentru cersit voturi! In rest, foarte de acord cu ce spuneti.
          • +8 (8 voturi)    
            Nu trebuie sa va faceti griji! (Vineri, 17 februarie 2012, 21:51)

            Constantin1 [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            Sunt de acord cu cele comentate de d-vostra.
            Sunt insa cateva aspecte la care ar trebui sa va ganditi:
            -Antonescu desi a candidat la Bucuresti a iesit pe locul 3;
            -Poate va aduceti aminte ce bine statea in sondaje partidul lui Becali, PNG,la alegeri nu a intrat in parlament;
            -Desi era la guvernare, PNL-ul a facut tot soiul de pomeni, aveau de partea lor aproape toata mass media, au marit salarii, au marit numarul de angajati bugetari micsorand procentul de someri, tot pe locul 3 au ramas.
            De fapt ideea este ca in fata urnelor totusi acest popor judeca si apar tot soiul de surprize. Mai ales daca opozitia este cum este si sub presiunea oportunitatilor nu mai are rabdare si orice graba este daunatoare, chiar si in politica..
          • +3 (3 voturi)    
            sant de acord (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 8:53)

            bunajeni [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            USL isi sapa singuri groapa
            • 0 (0 voturi)    
              A (Duminică, 19 februarie 2012, 18:02)

              Gabriel [anonim] i-a raspuns lui bunajeni

              Asa este...atata timp cat nu exista cooperare intre partide,tara va avea mereu bete-n roate
          • -4 (4 voturi)    
            PDL nu mai castiga nici mila (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 10:27)

            Roua [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            ca asta vad ca-si doreste. Portocaliii merg din rau in mai rau, iar romanii nu vor uita pana la alegeri cine le-a taiat banii de la pensii, salarii, indemnizatii, nici cine le-a marit taxele.
            • +2 (2 voturi)    
              Roua, deci u nici acum nu ai inteles ... (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 13:41)

              pepy [utilizator] i-a raspuns lui Roua

              ca aceste masuri de taiere a pensiilor , salariilor , indemnizatiilor .... au fost luate in majoritatea tarilor europene ....dar dupa spusele tale am impresia ca esti un sustinator al opozitiei....
              Sper ca toata lumea sa traga concluzii , din discursul neutru sustinut de Ponta si de " chiulul opozitiei de la servici "... Ca opozitia este formata numai din oameni marsaviti...Eu unu nu i as sustine nici daca m ar platii......
            • +1 (3 voturi)    
              Pensii ? (Duminică, 19 februarie 2012, 14:52)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Roua

              De ce minti ? Pensiile nu au fost taiate, Curtea Constitutionala nu a permis si din acet motiv s-a marit TVA-ul.
          • -3 (3 voturi)    
            CERSETORULE! (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 14:23)

            evoque [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

            De ce cersesti voturi?
            • +1 (1 vot)    
              Evoque , (Duminică, 19 februarie 2012, 14:58)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui evoque

              nu fi rau. El nu cersete voturi ci le vrea doar pe ale celor care ii impartasesc in totalitate convingerile. Nu vrea voturile celor care il simpatizeasau sau care sunt PARTIAL de acord cu el. E un fel de sondaj de opinie , nu o cersetorie.
      • -3 (3 voturi)    
        Multumim Barbu, Lazaroiu, Botis (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 10:20)

        Roua [utilizator] i-a raspuns lui CRISTI

        Sulfina Barbu, Sebastian Lazaroiu, Ioan Nelu Botis sunt ultimii 3 pedelisti care s-au perindat pe la Ministerul Muncii si au permis neregulile de la AM POSDRU.
    • +16 (18 voturi)    
      In justitie (Vineri, 17 februarie 2012, 17:02)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Constantin1

      Daca ne-am strange mai multi sa dam statul in judecata sa ni se reduca impozitul tuturor cu valoareapoportionala din salariu ce reprezinta salatiile chiulangiilor. Stiu ca suma e simbolica dar trebuie sa le aratam ca nu mai vream sa platim chiulangii.
    • +6 (8 voturi)    
      o mica greseala (Vineri, 17 februarie 2012, 17:12)

      Bebita [anonim] i-a raspuns lui Constantin1

      permiteti`mi sa va corectez cu privire la acronimul folosit referitor la termenul " USD" , este de fapt "USL" , o zi frumoasa in continuare .
      • +8 (8 voturi)    
        Va multumesc (Vineri, 17 februarie 2012, 18:14)

        Constantin1 [utilizator] i-a raspuns lui Bebita

        Uneori mai tastez si eu gresit si cand corectez nu observ greseala, dar vad ca majoritatea a inteles corect.Multa sanatate.
    • -2 (6 voturi)    
      hotie (Vineri, 17 februarie 2012, 20:38)

      Roby [anonim] i-a raspuns lui Constantin1

      cica "afisele au fost tiparite pe banii partidului sau". il crede cineva? pedelistii astia mai au chef de tot felul de actiuni pe banii nostri ... rusine sa le fie!
      • +1 (3 voturi)    
        rock (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 0:49)

        rica [anonim] i-a raspuns lui Roby

        fa plangere la procuratura
      • -3 (3 voturi)    
        afise platite din banii nostri (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 10:29)

        Roua [utilizator] i-a raspuns lui Roby

        da, asta pot crede. Tara arde si baba se piaptana, cam asa e si cu actiunile pedelistilor.
    • +3 (5 voturi)    
      rock (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 0:41)

      rica [anonim] i-a raspuns lui Constantin1

      eu as pune si niste papusi gonflabile in scaunele parlamentului, si as duce niste table cu pozele lor si cu ceva text in genul WANTED -chiuleste de la lucru si e platit - de altfel e buna campania -conditiile impuse sunt imposibile - chiar ei au recunoscut
    • 0 (0 voturi)    
      Sa vedem cine risca! (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 9:35)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Constantin1

      Punem pariu ca opozitia se intoarce in Parlament in max. 2 saptamani?
    • -2 (2 voturi)    
      si pedelistii chiulesc (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 10:13)

      Roua [utilizator] i-a raspuns lui Constantin1

      de ce nu si-i sanctioneaza pe-ai lor?
  • +41 (47 voturi)    
    Foarte bine (Vineri, 17 februarie 2012, 15:20)

    dan [anonim]

    Noi mergem ca prostii la servici, iar parlamentarii USL si-au luat vacanta cu de la sine putere. Sa-si ia cata vacanta vor, dar nu pastrandu-si avantajele, cabinetele, rudele angajate, masinile etc etc pe banii nostri!!
  • -40 (48 voturi)    
    sunt glumeti (Vineri, 17 februarie 2012, 15:21)

    natural [anonim]

    E de ras ce face puterea.Cat au furat la Legea pensiilor,nu se pune?Ca sa numai vorbim de asumarile de raspundere,luand in deradere opozitia.
    • +23 (25 voturi)    
      rock (Vineri, 17 februarie 2012, 15:45)

      rica [anonim] i-a raspuns lui natural

      te distrezi tu acum -treaba e serioasa -creaza precedent periculos activitatea parlamentara - si sa nu uitam cu 0.001%(1 vot) mai putin de 50% si nu mai datzi voi prim ministru -
    • +30 (32 voturi)    
      Gogu (Vineri, 17 februarie 2012, 15:48)

      miki [anonim] i-a raspuns lui natural

      Banuiesc ca si gindesti cind faci afirmatii;daca tu iesi din sala cind sa se voteze legea in batjocura ,eu care am majoritate ce sa fac ,mi-o asum neavind alt mijloc..Asta este situatia, cei din opozitie sunt cei care isi bat joc de putere si de votantii acesteia prin tot felul de magarii.Pe linga faptul ca nu pot recunoaste esenta democratiei-minoritatea se supune majoritatii.Aici este simburele disputei din parlament.Intotdeauna puterea -cea care are mai multi reprezentanti-isi impune punctele de vedere,bune sau rele,pentru ca tot ea raspunde in fata electoratului.Puterea nu va asculta nicicind vocea opozitiei pentru ca nu ea conduce administrativ tara.Opozitia doar critica greselile puterii-constructiv daca poate,ceea ce la noi nu este cazul.
      • -3 (3 voturi)    
        care majoritate?? (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 10:37)

        Roua [utilizator] i-a raspuns lui miki

        aia formata din tradatori si dezertori? Aia ar fi trebuit sa fie deja inlaturati din Parlament.
        "Puterea nu va asculta nicicind vocea opozitiei pentru ca nu ea conduce administrativ tara." - se poate, doar e recunoscut regimul dictatorial in care traim!!!!!
    • +27 (29 voturi)    
      Eu sa stii ca ii cred. (Vineri, 17 februarie 2012, 15:58)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui natural

      PNL au ajuns cea mai de caricatura forta politica.Niste borfasi si proxeneti ,ahtiati de senzatie si scene porno.A zis bine Ponta ca in jurul lui Antonescu sunt niste curteni care il lauda mereu,iar Ludovic Orban ia numit corect"tucar".Mihai Voicu este "tucaru-l "sef care-i pupa nesimtirea lui Antonescu.PNL o gasca de golani infiltrata in politica romaneasca.
    • -2 (2 voturi)    
      sunt ridicoli, nu glumeti (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 10:33)

      Roua [utilizator] i-a raspuns lui natural

      toate greselile si intentiile lor ne-au saracit si din punct de vedere economic, dar si din punct de vedere democratic. Democratia e mai subreda acum decat inainte de 2000.
  • -28 (36 voturi)    
    SI (Vineri, 17 februarie 2012, 15:22)

    evoque [utilizator]

    cu ai vostri care nu merg cum faceti, ii treceti pe fluturasi?
    Argatul este obisnuit sa ii duca pe ai lor cu arcanul cand au nevoie de voturi. Oricum imaginea in care argatul olteanu' verifica modul in care voteaza portocalii investirea guvernului spune totul despre obedienta din pdl.
    • -2 (2 voturi)    
      greva parlamentara a USL (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 4:53)

      giulesteanu [anonim] i-a raspuns lui evoque

      Puterea face ce vrea in parlament.Bazandu-se pe o falsa majoritate si pe aparatul de furat voturi, nu mai are ce sa discute cu opozitia.
      Cat priveste prezenta deputatilor PDL la votul unor legi sau motiuni poate cei ce se leaga de USL isi vor aminti faptul ''daca mircea toader, zambaretul sef de clan, nu ridica degetul, deputatii raman in banci hipnotizati, nu voteaza nici pentru a sustine guvernul lor. Si atunci, astia de ce isi iau banii?
      • -2 (2 voturi)    
        ce poti spune (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 14:34)

        evoque [utilizator] i-a raspuns lui giulesteanu

        //
        Care majoritate? O majoritate construita pe un partid(PDL) de sub 18% sustinere in randul populatiei, O majoritate cu un partid de sub 1% in sindaje(UNPR), format din traseisti politici si o majoritate cu un udmr format din conducatori santajati de basescu pentru tunurile trase cu lemn si altele.
        Sa fim seriosi, sunt penibili cei care in aceasta situatie cred ca pot prezenta o garantie morala pentru o asa zisa majoritate.
        Argatul asta de olteanu incearca sa astupe cu asta abseteismul celor din pdl pe care ii aduc la sedinte doar cu arcanul.
        Este DEZGUSTATOR.(editat de HotNews.ro)
  • +25 (29 voturi)    
    daaa (Vineri, 17 februarie 2012, 15:26)

    ciankanel [anonim]

    Geniala ideea ! Dar sa o si puna in practica! Pe asta se bazeaza domnii parlamentari ca prostimea nu are habar cu ce se ocupa dinsii ,prin ce delegatii de lux umbla si pe cheltuiala cui!
  • +36 (42 voturi)    
    Mihai Voicu, esti bestial... (Vineri, 17 februarie 2012, 15:28)

    denvarel [utilizator]

    "sa vedem cine ii crede.."
    Cum ai ajuns la concluzia ca nu-i va crede nimeni? Poate din faptul ca pe toate televiziunile apareti ca muncind?
    PDL-istii s-au gandit sa se duca si la tara cu stirea ca voi sunteti in "greva". Pe acolo e mai greu cu stirile astea.
    Poate unii tarani credeau ca daca ati intrat in greva nu mai luati nici bani. Ca niste domni ce sunteti :).
    Aia nu o sa-i creada pe PDL-isti? Aia care cred ca voi sunteti gentelmeni? Pai, mai Mihai, aia sunt putini rau.
    • +23 (25 voturi)    
      ce tupeu!? (Vineri, 17 februarie 2012, 16:09)

      Lucky [anonim] i-a raspuns lui denvarel

      Asta este politica cu care usl intetioneaza sa castige alegerile si sa ia conducerea tarii: mint cu tupeu, acuza fara sa motiveze acuzele, etc...
      De fapt asta este practica stabilita impreuna cu pc/antele lui voiculescu, prin care imping lucrurile dincolo de absurd, si au repetat aceasta metoda de atatea ori incat a devenit "fireasca", asa ca acum declaratia acestui voicu vine automat, fara ca autorul ei sa-si mai puna macar problema ca toata lumea stie ca usl absenteaza de la lucrarile Parlamentului...
      Daca-i iei bine la scarmanat, nu vezi, la acesti indivizi, altceva decat tupeu, un tupeu urias...
  • -40 (44 voturi)    
    Praf in ochi (Vineri, 17 februarie 2012, 15:31)

    cetateanx [anonim]

    Alt praf in ochii opiniei publice pentru a acoperi marsaviile puterii.... De unde provin banii pentru tiparirea acestor materiale instigatoare? Din buzunarele PDL-ului? Nuuu, desigur ca nu, din banii nostri, ai contribuabilor... Dar voi care furati tot ce producem noi, si incheiati contracte frauduloase intre stat si firmele voastre nu furati? Banii pentru dezapezire nu sunt tot in buzunarele voatre? Voturile cu numaratoare preferentiala nu reprezinta tot furt?
    • +25 (27 voturi)    
      Cetateanx, iti lipseste simtul masurii (Vineri, 17 februarie 2012, 15:52)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui cetateanx

      Imi aduc aminte de experimente in care unui grup de studenti li se cerea sa estimeze, fara calculator, cam cate galeti de apa sunt necesare ca sa umple o cada de 800 litri.
      Si raspunsurile variau de la 10 pana la 1000, este drept ca majoritatea se invarteau pe la 80 dar mai era cata o studenta care credea ca 10 galeti sunt de ajuns.
      Asa si cu tine, n-ai simtul proportiilor. Pai cum poti sa compari costul de a tipari cateva mii, hai 1 milion de fluturasi cu cheltuielile de dezapezire, sau cu aia 1,4 milioane euro platite lunar "grevistilor".
      Nu realizezi ca ar iesi 1.4 euro/fluturas? Adica de vreo suta de ori mai mult decat costa el?
      • -21 (23 voturi)    
        Poate (Vineri, 17 februarie 2012, 16:29)

        cetateanx [anonim] i-a raspuns lui denvarel

        Hai sa nu incepem sa despicam firul in patru... ca sunt multi bani sau putini nu are relevanta...banii pe fluturase+putin din dezapezire+putin din contracte + putin din alte parti se face putin MAI MULT... Daca le pasa intr-adevar de oameni, trimiteau cei 1.4 euro/fluturas catre sinistrati... Sau sinistratii nu merita pt ca sunt betivi si stau in carciumi conform PDL -ului si premierului Ungureanu?
        De asta este preocupata puterea, de tiparirea fluturasilor cand tara e sub troiene si in curand sub ape in urma topirii zapezii...

        Acestea sunt problemele urgente ale alesilor din PDL, sa tina socoteala opozitiei, cand romanii sunt ingropati sub zapada... Intr-adevar, o activitate inaltatoare! Bravo, PDL!!! Bravo, domnule Olteanu!!!

        PS. Pot sa iti dau exemple concrete de actiuni umanitare ale opozitiei care e in tara, alaturi de sinistrati, si strang alimente si medicamente pentru oameni, fara a face din asta o propaganda electorala sau fara a arunca cu noroi in putere!
        • +20 (22 voturi)    
          Inca o data: putin cu putin da putin mai mult (Vineri, 17 februarie 2012, 16:54)

          denvarel [utilizator] i-a raspuns lui cetateanx

          Cand marja ta de eroare nu este dublul, triplul sau inzecitul ci insutitul lasa-ma sa mor cu convingerea mea ca nu stii despre ce vorbesti.
          Exact asta a fost si politica adoptata de antene:
          Sa-ti aduc aminte: Pe Ritzi o urmaresc pentru 30-40 000 euro. Un mizilic!
          Numai la afacerea "Matusa Tamara", la care Nastase a fost achitat, nevasta-sa nu putea justifica 1 000 000 adica de 25 de ori mai mult decat Ritzi.
          Acum intelegi ca de fapt nu numarul ala de putin cu putin este relevant cat cantitatea totala de la final. Doar tie Antena ti-a inchis ochii putin cate putin pana ai ajuns sa umbli chior si sa vezi pisica mare cat oaia.

          PS cam atat inseamna "de 25 de ori mai mare": o pisica e de app 25 de ori mai mica decat o oaie.
        • +15 (17 voturi)    
          Aceiasi placa... (Vineri, 17 februarie 2012, 16:59)

          sucaa [utilizator] i-a raspuns lui cetateanx

          Daca tara e sub zapada atunci trebuie sa inchidem ochii la chiulul celor platiti din banii nostri, nu?
          Datoria alesilor rste si aceea de a face institutiile statului sa functioneze iar parlamentul nu prea functioneaza pt ca unii nu au chef sa tine cont de regulile democratiei. Asta este tot o datorie a lor si este foarte bine ce fac.
          Asta trebuia facut insinte de "greva" oficiala. Trebuia facut de cand crinutul trece prin parlament dupa ora 14 si asta o data pe saptamana... Chiulul era si pana acum in patlament, numai ca acum v-a manipulat si l-a oficializat.
          Foarte bine le face.. Sa stie lumea ce sa voteze in viitor :)
        • +16 (18 voturi)    
          Un exemplu de "mult" (Vineri, 17 februarie 2012, 17:11)

          denvarel [utilizator] i-a raspuns lui cetateanx

          La exemplele tale de putin cate putin care face un mare putin eu iti dau un singur contraargument:
          Bancorex =2 miliarde dolari gaura.
          Adica 100$ de la fiecare cetatean, bebelus, student, muncitor sau bunic.
          Si tu vi sa-mi scoti ochii cu trei sute de conserve stranse de PSD? Nu ti-e rusine? Chiar nu vezi diferenta?
          Alt exemplu: Petromidia
          Altul: Petromul
          Altul: Sidex
          Altul: CFR
          Sa mai continui? Nu stiu cum poti sa afirmi ceva bun despre opozitia de astazi.
        • +12 (14 voturi)    
          Am urmarit rationamentul. (Vineri, 17 februarie 2012, 18:01)

          Constantin1 [utilizator] i-a raspuns lui cetateanx

          Am urmarit rationamentul d-vostra, insa va amintesc ca de fapt problema semnalat in articol era chiulul.Si de fapt expertul in chiul (3% prezente) este liderul USL Crin Antonescun si sa nu uitam ca de fapt pentru chiul a repetat 2 ani de facultate!
          Nici chiar vadim Tudor nu chiulea in asemenea hal.
    • +3 (3 voturi)    
      cetateanx.... (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 13:50)

      pepy [utilizator] i-a raspuns lui cetateanx

      sa fim seriosi ....cui nu i-ar convenii sa stea aksa fara nici un stres , sa bea un " VIN ROSU " si salariu sa-i mearga in continuare ..?!?!
      Asa ca nu mai vb ... ca puterea fura , astia din opozitie fura si acum , dar daca ajung la puteree ( cum ar fii dupa mintea ta ) ar fura mai mult ca orcine si oricand ....
  • +30 (32 voturi)    
    Gogu (Vineri, 17 februarie 2012, 15:31)

    miki [anonim]

    Ce ar fii daca si noi pulimea am face greva fiscala si nu am mai achita impozitele si taxele,ei din ce o sa mai ia indemnizatii,diurne ,benzina si asa mai departe?Noi nu putem protesta sub nici o forma la batjocura pe care o suportam pe bani nostri?Pe cine reprezinta gunoaiele astea de parlamentari PC+PNL+PSD?Pai sa vedem PC 2%-nu au mai mult de 4-5 parlamentari,PNL -majoritatea intrati acolo de pe locul2,3 si chiar 4 deci avortoni,PSD-mare parte puscariasi sau viitori puscariasi,cu dosare la DNA in lucru.Despre ce vorbim de ingineri,economisti,juristi ratatii ajunsi parlamentari
    pleava societatii ajunsa la bani si butoane.Tot mai mult cred ca manifestul celor din piata este indreptatit si vadit contra modului de a face politica.
    • +15 (19 voturi)    
      bravo!!! (Vineri, 17 februarie 2012, 15:50)

      iulian-bz [utilizator] i-a raspuns lui miki

      sunt de acord cu tine,ar trebui sa nu mai platim impozite,sa vada si ei cum este sa traiesti cu bani limitati,eu unul intai imi platesc impozitele,ratele la banca si daca-mi mai ramane ceva bine,nu-mi permit sa intru in greva,sa dau declaratii pe la tv.,sa ma plimb prin SUA,mai aveti tupeu sa declarati ,ca donati salariile,niste mincinosi,impostori,m-am saturat de voi!!!
  • +10 (16 voturi)    
    Chiar asa... (Vineri, 17 februarie 2012, 15:32)

    solar [utilizator]

    Chiar asa, sa vedem cine nu-i crede ca adevarul este exact acesta!! Sa vedem si noi cine este atat de subiectiv cu escrocheriile de tip securisto-comunist in Romania!!!
  • -12 (14 voturi)    
    Cheltuiti banii mai cu folos! (Vineri, 17 februarie 2012, 15:33)

    catalin_mattei [utilizator]

    Sa scrii pe niste biletele ca intreaga Opozitie lipseste?.. Pai nu este anuntat public acest lucru?.. este mai de folos ca acei bani ce ar trebui sa mearga catre o casa de orfani. Oricum Puterea si Opozitia sunt in stadiul de jocuri copilaresti "tampitele"
    • +15 (17 voturi)    
      Ha! (Vineri, 17 februarie 2012, 16:08)

      George [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      In ce tara civilizata parlamentarii opozitiei isi iau jucariile si pleaca acasa? Si mai sunt si platiti pentru chiul. Ia sa auzim tovarase mattei? Iti reamintesc faptul ca parlamentarii sunt functionari publici si se supun legilor in vigoare. Iar neachitarea datoriilor si atributiunilor de servici sunt prevazute ca infractiune in codul penal. Ia mai studiaza tu nitel. Nu vin la servici? Sa fie concediati! Sa-si dea demisia din parlament si sa se organizeze alegeri partiale! Dar, deh, asta nu le convine chiulangiilor pentru ca-si pierd sursa de venit.
      • -4 (4 voturi)    
        George esti dovleac (Vineri, 17 februarie 2012, 19:33)

        radu [anonim] i-a raspuns lui George

        cum sa fie mai baiete alesul un functionar public? Ce citesti tu nu stiu dar cred ca citesti doar cancan si rahaturi de trei lei. Faci pe inteligentul dar vai de steaua ta. Daca tu poti afirma ca aia sunt functionari publici inseamna ca si singurul tau neuron, si ala vopsit portocaliu, este in moarte clinica.. sunteti penibili astia din pdl.. prostia cand se crede de academie.. asa sunteti voi.. vai de steaua voastra
        • 0 (0 voturi)    
          Radule (Duminică, 19 februarie 2012, 16:30)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui radu

          Spune tot ce stii. Ce sunt de fapt parlamentarii ? Deci, nu sunt functionari publici , dar sunt.... Ce ?
    • +2 (2 voturi)    
      Nu ! (Duminică, 19 februarie 2012, 16:28)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Se fac fluturasi cu poza si numele chiulangiului. Ca sa-i voteze doar cei ce iubesc chiulul.
      Singura temere a mea este ca in Romania numarul potentiailor chiulangi sa nu fie prea mare. Poate ca multi nu chiulesc de frica ca ii da afara de acolo de unde lucreaza si nu mai au bani de bautura si tigari. Ca daca le-ar zice patronul:
      - "Cine vrea sa vina la munca bine cin e nu vrea , poate sta acasa. La sfarsitul lunii TOTI primesc acelasi salariu !"
      Oare cati ar veni la munca si cati ar sta acasa ?
  • +19 (21 voturi)    
    Foarte bine! (Vineri, 17 februarie 2012, 15:37)

    Cataleya [utilizator]

    La urma urmei, nu este vb de o calomnie ci de purul adevar.
    Parlamentarii nu isi achita sarcinile de serviciu pt care sunt platiti.
    ca ei ii spun greva sau boicot, protest sau nemultumire...asta este irelevant.
    Relevant este doar faptul ca statul cheltuieste in continuare sume considerabile pt niste servicii care nu sunt prestate!
    Cine citeste acei fluturasi, e liber sa-si formeze propria parere si sa voteze cum crede de cuviinta, la viitoarele alegeri!
    • -11 (13 voturi)    
      Tot adevar (Vineri, 17 februarie 2012, 16:06)

      DA [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      este si faptul ca au taiat salarii si pensii in timp ce le-au crescut averile.Sa imparta fluturasi si cu pozele celor care au votat majorarea TVA-ului si inchiderea spitalelor pentru a nu calomnia pe cineva pe nedrept
      • +6 (8 voturi)    
        STIM.... (Vineri, 17 februarie 2012, 17:10)

        oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui DA

        ...cine a votat si pt, ce s-a votat si e normal sa faca asta, pt, echilibrarea bugetului incarcat de cheltueli partinice pe timpul guvernarii tariceanu( pnl+psd),as ca,......lasati macanitul si mergeti la treaba,eventual daca toti sunteti in greva(stati degeaba),mergeti la dezapezit.
        • -6 (8 voturi)    
          SI MAI STIM (Vineri, 17 februarie 2012, 17:41)

          DA [anonim] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

          ca guvernul si PDL-ul si-a echilibrat doar bugetul personal ca din al nostru al celor multi a avu grija doar sa taie ,pe el icarcandu-l cu cheltuielile partinice gen telegondole cu care nu merge nimeni si terenuri de fotbal in panta
          • +3 (5 voturi)    
            SI MAI STIM (Vineri, 17 februarie 2012, 21:04)

            mercedes [utilizator] i-a raspuns lui DA

            Ca Romania este printre putinele tari cu crestere economica in plina criza mondiala iar telegondolele merg din fonduri europene nu din pensia ta.
            • -2 (4 voturi)    
              CE NU STII (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 0:27)

              DA [anonim] i-a raspuns lui mercedes

              Este ca as prefera sa nu avem crestere economica dar sa traim mai bine ca in multe alte tari (nu e ciudat ca traim din ce in ce mai rau cu toata cresterea economica ?) , iar fondurile europene nu pica din Marte ci se strang din taxele platite de noi cetatenii europeni (cu care sincer as prefera sa se faca ceva mai util)
              • +2 (4 voturi)    
                Am obosit sa aud si sa citesc (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 21:02)

                Nationalistu' [anonim] i-a raspuns lui DA

                mereu despre faptul ca toti traim din ce in ce mai rau! Haideti fratilor! Reveniti-va! Apucati-va de munca, de afaceri, de orice va face sa o duceti mai bine! Mai putin de furat... Eu unul nu cred ca un tanar ar trebui sa se planga, ci ar trebui sa invete sa-si croiasca propriul drum! Hai curaj! Si,,,. sa traiti bine!
      • 0 (2 voturi)    
        fa apel la memorie ! (Duminică, 19 februarie 2012, 16:31)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui DA

        Daca nu, intreaba un prieten. Cum a fost cu marirea TVA-ului ?
  • +15 (17 voturi)    
    Datorita UNOR (Vineri, 17 februarie 2012, 15:40)

    Ana [anonim]

    parlamentari tara asta a ajuns in halul acesta! Nesimtire, ignoranta! si ne arata batranii infometati si fara medicamente si cu zapada cat casa si ei isi iau milioanele...ca sa nu mai vorbim de alte contracte ...acestia sunt romanii care ne reprezinta...si ne miram de ce avem gropi in asfalt si de ce avem legi competitive si logice! pentru ca unii stau pe la amate si altii trebuie s amunceasca in locul lor...abia astept si eu un fluturas ...dar sa fie corect si cu date exacte si da-te acolo la SATE sa vada romanii!
    • -2 (2 voturi)    
      tara e pe butuci din cauza guvernantilor (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 10:41)

      Roua [utilizator] i-a raspuns lui Ana

      nu parlamentarii decid cum se guverneaza tara. Ceea ce face PDL acum e risipire de bani publici, pentru ca opozitia si-a asumat greva parlamentara.
      • 0 (0 voturi)    
        Daca stiti (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 22:54)

        Ana [anonim] i-a raspuns lui Roua

        cazuri concrete de risipire a banului public aveti DATORIA morala si Constitutionala sa sesizati PARCHETUL si sa fie aduse probe clare si astfel eliminam coruptii...dar de vorbe suntem satui! si apropo NU este suficient numai la Parchet ci insusi Parchetul in Instanta sa aiba probe clare pentru Instanta....! Ideea este ca astia care fura ar cam trebui s-o lase mai usor deoarece dorim UR dorim fonduri UE dorim transparenta si dorim cheltuirea banului public cu responsabilitate! PDL nu face nimic ci OAMENII FAC ...si oamenii sa raspunda! De generalizat suntem satui! ....! In orice partid sunt oameni capabili si oameni incapabili...corupti si mai putini corupti...eu prezentasem o idee generala de 21 de ani Parlamentari care nu-si asuma raspunderea in schimb ajungem ca tara cu datorii f mari si lor chiar NU LE PASA! unora...
  • -8 (8 voturi)    
    mda... (Vineri, 17 februarie 2012, 15:46)

    me [anonim]

    usl chiuleste...
    dar si pdl a chiulit in draci pe ai lor nu-i numare?!
    atata timp cand nu dai decat in dusman nu e decat o lupta de 2 lei 100% politica!

    toti ciulesc si pdl si usl si udmr etc...
    • +5 (7 voturi)    
      Nu mai plange copilas. (Vineri, 17 februarie 2012, 16:01)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui me

      Auzi tu exprimare"daca dai numai in dusman".Am sa vorbesc cu prietenii tai sa iti traga cateva suturi in cur.Observ ca simti nevoia ca prietenii sa te injure si sa te pocneasca.Bravo tie.Esti masochist.
  • +9 (9 voturi)    
    Ce taree (Vineri, 17 februarie 2012, 15:55)

    Bre [anonim]

    Nea Voicu...Eu cred ce zicea nenea ala ...dar nu datorita fluturasilor ci pentru ca o zis'o mai marele vostru Crin. Nu el o zis ca intrati in greva pana la alegeri??? Oricum replica lu' matale e tare...
  • -10 (10 voturi)    
    ha ha (Vineri, 17 februarie 2012, 15:58)

    zaphoss [utilizator]

    Cei de la pdl se incurajeaza singuri ca o sa fie bine dar se inseala. Sunt disperati nenorocitii.
    • -2 (2 voturi)    
      Disperati ? (Vineri, 17 februarie 2012, 18:17)

      ha ? [anonim] i-a raspuns lui zaphoss

      E putin spus din moment ce emigreaza spre partidul TOMBERON-DD care imediat dupa ce o gaseste pe Elodia intra presedinte :))
  • -6 (6 voturi)    
    comic este acest domn Mihai Voicu (Vineri, 17 februarie 2012, 16:02)

    Bebita [utilizator]

    aceasta actiune nu ar acoperi nici macar 50% din "prezenta" domnilor din PDL care "participa la serviciu" sau care intreprind alte actiuni , cum ar fi vizionarea altor genuri de filmulete , in care le poti atribui usor un titlu incepand cu "seria" : xxx
  • +11 (11 voturi)    
    O initiativa binevenita (Vineri, 17 februarie 2012, 16:04)

    George [anonim]

    Chiulangii astia de la USL trebuie sa fie facuti cunoscuti in toata tara. Nu se duc la servici dar isi incaseaza nejustificat salariile. Revoltator. Toarsu' Voicu, n-avea dumneata grija, ceea ce faceti voi uslinosii este evident pentru toata lumea. Va bateti joc de o tara intreaga. Nesimtirea voastra este evidenta. Acum ati pus si conditii ca sa va intoarceti la servici. Infantililor! Sa va fie rusine!
  • +6 (6 voturi)    
    Daca aduc si dovezi ... (Vineri, 17 februarie 2012, 16:06)

    sile231 [utilizator]

    Pina acum nu a fost publicat nici un sondaj care sa raspunda la intrebarea: credeti ca e corecta greva parlamentare a opozitiei? Rezultatul acestui sondaj ar trebui sa intereseze mult opoziti pentru a nu a avea surpriza vacii albe dintr-un banc vechi. Taurul o f pe aia vinata.O zi buna !
  • -8 (8 voturi)    
    Mai bine chiulangiu decat sa furi la vot! (Vineri, 17 februarie 2012, 16:10)

    Xiel [anonim]

    Or fi astia din Opozitie chiulangii dar si au fost si sunt nevoiti de circumstante - oricum mai bine asa decat sa furi la vot ca Anastase...
    Ma mir ca nu le este rusine celor de la Putere care au adoptat legi prin lipsa la vot - adica suntem in sala dar nu mergem sa votam, ne bucuram de un viciu juridic.
    Ei bine una peste alta abia acum au reusit si astia din Opozitie sa faca ceva creativ. Jos palaria!
    Si inca ceva desteptilor care se leaga de bani, diurne si alte cele oferite moca parlamentarilor - dragilor de la Putere - am votat un amarat de referendum - am decis ca sunteti suficienti 300 - Basescu a aprobat si el votul - ce mai asteptati sa votati asta, mai ales ca nu aveti nevoie de Opozitie. Si daca ramaneti numai 300 vor scadea si cheltuielile.
    • +7 (7 voturi)    
      Nu crezi ca-i tot hotie si chiulul? (Vineri, 17 februarie 2012, 16:33)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Xiel

      Si cei care chiulesc fura din buzunarul nostru.Dupa ce ne-au cersit votul,spunand ca vor sa fie parlamentari acum fac misto de noi,facand chipurile greva.De fapt ,inca nu au gasit o definitia la prostia lor,fiind ceva de domeniul varfului prostiei si hotiei.O forma de perfectiune in a prosti lumea.Nu mai fac nimic ,pentru-ca protestez.Si fiind reprezentantii nostri in parlament,inteleg ca protesteaza fata de noi.Dar ce le-am facut Doamne?
      • -1 (1 vot)    
        A protesta inseamna democratie! (Vineri, 17 februarie 2012, 22:41)

        Xiel [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Nici eu nu as lua parte la simulacru de democratie ce are loc in acest moment in Parlament.

        1. Sa fim seriosi guvernul Boc a promovat inadmisibil de multe legi prin asumarea raspunderii si acestea au trecut fara a fi votate - stim toti cred de acel viciu procedural in care nimeni nu vota pentru. Acum intrebare: care mai este rolul ParlamentuluI cand actuala Putere a reusit sa-l scurtcircuiteze de n ori?
        Concluzie - ce nevoie mai au cei de la Putere de parlamentarii de la Opozitie?

        2. 300 de parlamentari - acesta este numarul votat de romani. Si ca sa te citez - "Ce le-am facut Doamne" de nu ne aud macar cei de la Putere?

        3. Nu confunda chiulangiul cu hotul. Sper ca stii diferenta.
    • +9 (9 voturi)    
      Si cine vorbeste de furat voturi? Mihai Voicu? (Vineri, 17 februarie 2012, 16:53)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Xiel

      Pai Mihai Voicu a fost unul dintre cei doi numaratori de voturi de la celebra lege. Al doilea a fost Sever Voinescu. Cei doi au "comunicat" rezultatul catre Anastase.

      Deci e cam asa: si chiulangiu si furator de voturi.

      Asta e mult mai rau
      • -1 (1 vot)    
        Mai citeste o data textul tau...e genial! (Vineri, 17 februarie 2012, 22:52)

        Xiel [anonim] i-a raspuns lui ion

        Ion tu spui ca Mihai Voicu si Sever Voinescu au numarat gresit iar Anastase a comunicat rezultatul? Las-o incolo de treaba. Ce mai tura-vura se vedea cu ochiul liber cati sunt in sala - mai ales ca lipseau tocmai cei de la Putere.
        Oricum jos palaria pt. modul in care gandesti - deci daca la acea mascarada a participat si unu de la Opozitie - acesta se califica drept - citez - "si chiulangiu si furator de voturi" - atunci ceea ce a facut Voinescu si mai ales Anastase - asta cum se transpune in fapt...si as vrea sa folosesti macar aceeasi oca.
        Inca ceva - a protesta e democratic. Si tu ai acest drept - si-l poti exercita in fel si chip..insa cel mai bine la vot.
        • +1 (1 vot)    
          Tare intoxicat mai sunteti! (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 12:07)

          Gabi M [utilizator] i-a raspuns lui Xiel

          Dupa ce s-au numarat acele voturi(gresit sau nu),legea pensiilor a fost intoarsa in parlament si s-a votat din nou,corect de data asta!Deci o alta minciuna a USLinosilor)
          • 0 (0 voturi)    
            Cred ca ai nevoie de ochelari de cal! (Duminică, 19 februarie 2012, 9:36)

            Xiel [anonim] i-a raspuns lui Gabi M

            Aici nu e vorba de intoxicare - ci pur si simplu am subliniat faptul ca nu poti spune despre cineva din Opozitie ca este furator de voturi si sa nu folosesti aceeasi masura si vizavi de ceilalti partasi la acea scena patetica de democratie - si ma refer aici desigur la Server Voinescu si Roberta Anastase, care atentie este pres. Camerei Deputatilor.
            Acum referitor la intoarcerea legii in Parlament - tu ai dori sa treaca o lege care e trecuta cu ajutorul a 80-90 de parlamentari si se anunta ca au fost 170 care au votat? Eu nu, deoarece indiferent de culoarea politica - PDL, PUNR, UDMR, USL etc. - inseamna un atentat la democratie.
            Si atunci cum facem sa-i responsabilizam pe parlamentari? Eu zic ca o prima masura benefica ar fi sa avem doar 300 de parlamentari - asa cum am decis prin referendum. De ce nu face aceasta propunere PDL, PUNR si UDMR? Sunt sigur ca ar fi adoptata cu brio!
  • +10 (10 voturi)    
    Greva platita ? (Vineri, 17 februarie 2012, 16:25)

    adrian88000 [utilizator]

    Poate de sindicat daca au asa ceva. Eu cred ca masura cu fluturasii e buna ,dar insuficienta. Nu trebuie sa primeasca nici un ban pe perioada " grevei"!

    Si daca semnneaza condica fals este o problema de competenta Procuraturii, nu ?
  • -3 (9 voturi)    
    Oamenii au inteles mesajul USL (Vineri, 17 februarie 2012, 16:29)

    Filip [anonim]

    V-a fi cu siguranta o actiune ratata, populatia este bine informata de mess-media cu privire la avantajele sau dezavantajele tarii in conditiile date de greva parlamentara a celor de la USL si sunt convinsi oamenii ca aceasta este una din putinele solutii prin care ar putea da un semnal celor de la putere ca asa nu se mai poate, trebuie o schimbare asa cum oamenii din strada cer!
  • +8 (8 voturi)    
    PDL (Vineri, 17 februarie 2012, 16:33)

    alexx [anonim]

    Foarte bine face PDL ca sa vada lumea ce puturosi se ridica cu pretentii
  • +7 (7 voturi)    
    Frectie la picior de lemn (Vineri, 17 februarie 2012, 16:33)

    Radu [anonim]

    Mult mai corect ar fi sa se aplice cu strictete regulamentele Parlamentului. Exista acolo sanctiuni legate de lipsa de prezenta. Le e insa frica probabil sa creeze un precedent.
  • -7 (7 voturi)    
    S-a lamurit toata planeta cine e marele carmaci ! (Vineri, 17 februarie 2012, 16:36)

    gv [utilizator]

    Prestigioasa agenţie de ştiri Reuters a făcut un portret al pre­şedintelui Traian Băsescu într-o ma­nieră atipică. Pentru că se în­tâmplă extrem de rar ca reporterii acestei instituţii să renunţe la tonul sec, detaşat, sobru, în favoarea foiletonului. Şi pamfletului. Fără nici un fel de exagerare, acuzaţiile pe care Reuters i le aduce preşedintelui Traian Băsescu şi maniera în care este redactat portretul şefului statului român ne întorc în urmă cu 25 de ani, când, într-un mod ase­mă­nător, era "tratat" ga­ze­tă­reşte şi Nicolae Ceauşescu. Este un semnal umilitor pentru români, de care ar trebui să ţinem seama. Şi, până la urmă, cine ne umileşte? Agenţia Reuters? Sau propriul preşedinte?
    Nimic din ceea ce este esenţial nu le scapă reporterilor de la Reuters. Cine este, în viziunea lor, şeful statului român? Un fost căpitan de navă comercială, care a colaborat cu Securitatea şi, odată ajuns la putere, a făcut în aşa fel încât numele său să fie şters de pe listă. Un personaj agresiv, contondent şi caracterizat prin derapajele sale de la litera şi spiritul Constituţiei, pentru respectarea cărora a jurat. Un şef de clan, a cărui progenitură a fost împinsă forţat până în Parlamentul European. Un conducător al unui stat membru UE şi NATO, dar care este total diferit, ca mod de comportare, de ceilalţi şefi de state.
    • +5 (7 voturi)    
      rock (Vineri, 17 februarie 2012, 17:30)

      rica [anonim] i-a raspuns lui gv

      atit ? bine -noapte buna
    • +7 (7 voturi)    
      Va doresc un presedinte in frigider! (Vineri, 17 februarie 2012, 17:38)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui gv

      Asa doresc USL-ului, un presedinte pus la congelat pe care sa-l scoateti cand trebuie sa va semneze ceva. In rest sa stea acolo congelat si voi sa va faceti de cap. Iar voi cei care veti fi votati de 1000 de oameni sa conduceti precum Mazare din reviste Play Boy. Postacii antenelor, caci aud ca ei sunt PR-ul, ar trebui mai intai sa-si judece securistul sef de Felix si abia apoi pe Base. Daca lucrurile ar sta asa cum le prezinti, ar trebui ca Base sa fi fost demult declrat persona non-grata in Consiliu Europei si de institutiile financiare internationale. Dar sapati baieti ci ochi albastri pana Felix va surpa malul peste voi. Sa nu va uitati tevile....
  • -6 (8 voturi)    
    sa fie atenti (Vineri, 17 februarie 2012, 16:54)

    smen [anonim]

    pedelisti cand impart fluturasele sa nu o ia pe cocoase
    • -3 (3 voturi)    
      Foarte atenti (Vineri, 17 februarie 2012, 18:27)

      Stele verzi [anonim] i-a raspuns lui smen

      Probabi o sa imparta fluturasii doar intre ei ca la majoritatea populatiei daca vin cu fluturasii au sa vada fluturi de toate culorile
  • -9 (9 voturi)    
    Degeaba (Vineri, 17 februarie 2012, 16:55)

    gabriela [anonim]

    Greva parlamentara este modalitatea democratica de protest:Oricum Puterea are majoritate si face ce vrea ea in Parlament, iar acum a decis sa risipeasca banii pe astfel de afise. Rusine sa le fie PDL-istilor.!Cand e vorba despre mariri de pensii sau salarii, nu gasesc banii necesari. Ei gasesc bani doar pentru astfel de campanii si pentru clientela lor politica care traieste din contracte grase cu statul.
  • -8 (8 voturi)    
    Degeaba (Vineri, 17 februarie 2012, 17:01)

    gabbriela [anonim]

    Greva parlamentara e o modalitate democratica de protest. Oricum Puterea are Majoritate si face ce vrea ea in Parlament. Si sa ne spuna de unde au gasit banii pentru astfel de campanii. Cand e vorba despre mariri de pensii si salarii nu gasesc resurse necesare, doar pentru clientela politica care traieste din contracte grase cu statul.Rusine sa le fie PDL/istilor!
    • +6 (6 voturi)    
      USLasii (Vineri, 17 februarie 2012, 18:07)

      Traian [anonim] i-a raspuns lui gabbriela

      Greva parlamentara e o modalitate democratica de protest.? Este prevazuta in Constitutie?
      Greva e o modalitate democratica de protest pentru angajati. Parlamentarii sunt alesi. Greva opozitiei este o prostie. Ce te poti astepta din partea unor USLasi.
  • +2 (4 voturi)    
    mincinosilor (Vineri, 17 februarie 2012, 17:06)

    red_devil [anonim]

    cine va mai crede in ziua de azi cand noi mintiti si cand dormiti prin parlament pe banii nostri
  • +1 (1 vot)    
    E prea putin (Vineri, 17 februarie 2012, 17:31)

    Terente [anonim]

    Se dovedeste inca odata ca imaginatia si diabolismul nu fac casa buna cu PDL-ul. Asta o puteau face si galeriile de fotbal, sa imprastie fluturasi. Parlamentul care este institutia fundamentala a statului ar trebui sa se adreseze Curtii Constitutionale pe chestiuni foarte punctuale:
    - este legal/constitutional ca un grup parlamentar care lipseste sa fie platit?
    - este constitutional ca majoritatea sa fie constituita dintre parlamentarii care nu sunt in greva?
    Fiind o actiune de blocaj, ca rezultat al unei actiuni de sabotare numai CC ar putea sugera atat solutiile legale cat si pe cele operationale. CC s-a amestecat prea mult in chestiunile de politica interna incat acum a devenit o institutie JUCATOARE pierzandu-si calitatea de mediere. Cu siguranta ca daca USL ar fi fost la putere ar fi gasit o chichita juridica cu care Parlamentul sa functioneze si fara opozitie. Partea cea mai proasta este ca daca CC nu reglementeaza problema acum si PDL-ul va face la fel atunci cand USL-ul (spart) va fi la putere.
  • -2 (4 voturi)    
    Furt (Vineri, 17 februarie 2012, 17:41)

    Johann [anonim]

    Dar de ce nu spun si de FURTUL lui Voinescu-Cotoi Sever si Anastase Roberta-Alma de la legea pensiilor?
  • -1 (3 voturi)    
    PDL va rugam sa chiuliti si voi :D (Vineri, 17 februarie 2012, 17:47)

    deceneus [utilizator]

    Rugaminte de la un cetatean pentru PDL: nu vreti sa chiuliti si voi? Pentru totdeauna daca se poate!

    Patria va va fii recunoscatoare.
    • -3 (3 voturi)    
      cum stie pedeleu' sa'si dea singur la gioale (Vineri, 17 februarie 2012, 19:04)

      ginel cotroceanu [anonim] i-a raspuns lui deceneus

      ei n'au nevoie sa chiuleasca, ei dorm.
      sau vad filme porno, citesc cancan sau libertatea, singurele jurnale ce le pricep.

      daca o iau asa, inseamna ca n'au inteles nimic, o tin langa talanga pe vechea atitudine.

      ionica de la bistrita( unde e cea mai buna palinka ), n'a inteles si nici nu cred ca poate.
      el este ramas din marea adunare nationala.
  • +6 (6 voturi)    
    trebuia facut demult (Vineri, 17 februarie 2012, 17:59)

    dorel [anonim]

    treaba asta trebuia facut demult, apropos in centrul pozei sa fie antonescu, ca sa stie lumea pe cine voteaza, ca sa stie cat de naivi, suntem, noi, romanii
  • +5 (5 voturi)    
    usl-chiulangii (Vineri, 17 februarie 2012, 18:15)

    Magda [anonim]

    In aceste momente -daca ar sti, ca mai bine de jumatate de tara ,ii sustin , cei de la putere ar trebui sa voteze o lege , prin care sa le suspende retributiile banesti si toate avantajele - pe timpul grevei lor.
    Din pacate suntem in Romania, unde prostimea e condusa de antena 1-3 si realitatea si nu vad lupta celor de la usl pentru a prelua puterea; sunt turbati sa vina mai repede la putere!
  • +3 (3 voturi)    
    au lucrare si din cauza asta lipsesc (Vineri, 17 februarie 2012, 19:35)

    iuli [anonim]

    ar trebuie sa le fie rusine ca primesc niste retributii banesti si tot felul de avantaje datorita pozitiei castigate datorita oamenilor care i-au votat si acum se joca dea greva pt a freca menta pe acasa.
  • +2 (2 voturi)    
    panaramele USL (Vineri, 17 februarie 2012, 20:56)

    ADELA [anonim]

    fac greva de parca ii tine cineva cu forta acolo ,ei s-au rugat de cetateni sa ii voteze.daca nu le place afara ,demisia,mincinosilor
  • +2 (2 voturi)    
    USL are un singur plan ! (Vineri, 17 februarie 2012, 21:12)

    Fisherman [utilizator]

    Subminarea stabilității politice și sociale a României.
    Nu contează prin ce mijloace.
    Astăzi, mai mult ca oricând, trădătorii care subminează normalitatea în România visează că se apropie de momentul victoriei.
    Nu mai există fabricile și uzinele care asigurau locurile de muncă de dinainte de 1989 iar forța de muncă bine calificată a emigrat. Nu mai suntem 22 de milioane, am rămas doar 18.
    Ceea ce mai funcționează în România sunt afacerile cu capital străin care valorifica unele nișe în care există piață de desfacere în ciuda crizei. În curând nu vor mai fi nici astea (vezi cazul Nokia).
    Banii aduși la buget de munca cinstită a afacerilor productive private sunt sifonați cu nerușinare de căpușele sistemului. (exemplele scoase la iveală de criza viscolului sunt edificatoare).
    În așteptarea epuizării vitalității afacerilor private, singurele care mai contribuie la zestrea bugetului, vitalitate pe cale de extenuare datorită crizei financiare, a prăbușirii piețelor mondiale, a crizei resurselor energetice, a degradării tinerei generații prin lipsa celor șapte ani de acasă și lipsa de perspective, trădătorii neamului românesc lucrează intens la menținerea unui climat de instabilitate politică și socială, de neîncredere în forțele proprii, astfel încât orice tentativă de redresare și reformă să fie înnăbușită.
    Una dintre metode este folosirea cozilor de topor, amăgindu-le cu te miri ce și mai nimic. În schimbul unor iluzorii avantaje acești inconștienți fac jocul criminal al dușmanilor neînțelegând farsa uriașă la care participă.
    De idioți care se visează viitori păstori al neamului au avut mereu parte românii. Idioți care au trăit, sumar și ignobil, clipe de efemeră glorie, incapabili să vadă cursa mizerabilă în care erau atrași, precum fluturii de lumina lămpii.
    Oprirea acestor trădători nu se poate face decât prin mijloace democratice.
    Ceea ce a făcut Ioan Oltean reprezintă o ripostă corectă. În fiecare zi, orice român care mai crede în viitor trebuie riposteze !
  • 0 (2 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 17 februarie 2012, 21:32)

    [anonim]

  • +3 (3 voturi)    
    Gropile singuri,Olteanu trage pamant peste. (Vineri, 17 februarie 2012, 23:28)

    HIHIHI [anonim]

    Bravo domn Olteanu! Cu chiulaii nu trebuie sa te porti cu manusi.Las ca si-au sapat singuri groapa dumneata doar trebuie sa le tragi pamantul deasupra.Hai un ultim si generos efort vino cu lopetile de final de musuroi! Succes!
  • -2 (2 voturi)    
    PDL un partid de mascarici (Vineri, 17 februarie 2012, 23:31)

    magda1 [utilizator]

    Ca de obicei PDL este un partid de mascarici....oare de unde au luat banii pentru acele pliante?? nu cumva i-au furat de la noi???
  • +1 (1 vot)    
    Afise PDL (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 10:07)

    costel [anonim]

    Initiativa PDL este buna,dar mai bine ar fi ca sa nu li se achite niciun fel de drepturi banesti.Este culmea nesimtirii sa incasezi bani pe stat degeaba,mai ales ca faci parte din organul legiuitor al tarii.Rusine!
  • -1 (1 vot)    
    Activitatea PDL (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 11:57)

    Dana [anonim]

    PDL-ul a semnat Tratatul(DICTATUL) de Uniune fiscala,cedand suveranitatea statala Germaniei,asa ca hotie mai mare ca a lor nu exista.Datorita prezentei lor in parlament si activitatii lor,rodul este
    disparitia statului suveran.
    Ne-au facut colonie germana,saraca si plina de sclavi.
    Pot imprastia fluturasii,in cateva luni,va fii revolutie si oamenii ii vor trata cu ura si furie!
  • -1 (1 vot)    
    Toti sunt slugoi,fara exceptie ! (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 12:01)

    Dana [anonim]

    Toata clasa politica actuala e plina de tradatori.
  • -1 (1 vot)    
    Tara asta n-are niciun viitor ! (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 12:03)

    Dana [anonim]

    In rest...aberatii !
  • +1 (1 vot)    
    Foarte bine face PDL-ul! (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 12:17)

    Gabi M [utilizator]

    Probabil ca USLinosii ducandu-se doar pela TV isi inchipiue ca prostii care i-au votat cred ca ei sunt la munca!Iar incompetentul ala de Voicu cum sa nu credem afisele cand Chiulangiul comentator de funduri goale,AntEnescu, urla la mitingul din Joia Neagra a USlului:"Parlamentarii USL isi dau demisia" iar mai apoi "intra in greva".La fel au tipat pela TV si Tariceanu(in Parlament) si M.Campeanu.Ca si Fenechiu si alti liberali rosii!
  • +1 (1 vot)    
    O idee foarte buna .... (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 13:05)

    pepy [utilizator]

    Dl. Mihai Voicu , declaratia Dv. "Sa fie sanatos, sa vedem cine il crede!" ..... nu ar trebui sa va linisteasca.
    Daca este nevoie de mai multa credibilitate pe langa poze se va mai scrie si mesajul ....

    "Deputatii coalitiei de guvernare au facut marti, in sedinta de plen a Camerei Deputatilor, un apel la colegii din Opozitie sa se intoarca la lucrarile parlamentare, dar acestia au refuzat din nou, relateaza Agerpres."
  • -1 (1 vot)    
    Penibil!!!! (Sâmbătă, 18 februarie 2012, 19:54)

    unguru [anonim]

    Cata penibilitate, tara arde si baba se piaptana.
    Hai sa impartim fluturasi si intre timp s amai privatizam ce a ramas din tarisoara noastra:posta ,electrica, etc.
  • 0 (0 voturi)    
    iresponsabilitate parlamentara (Luni, 20 februarie 2012, 0:37)

    maria [anonim]

    Ideia este FOARTE BUNA ,Ar trbui sa vedem si cum am putea recupera banii . Dupa ce si-au permis ,sa cheltuiasca pentru intretinerea lor ca intr-o perioada de inflorire economica , opozitia o face si cind este in greva .Domniile lor nu au auzit de operatiunea "strangerea curelei".
    Da ,doamnelor si domnilor parlamentari ati pierdut ocazia sa va faceti mai " supli ,mai frumosi moral"incat sa va placem la alegeri
    .Afirmatia D-lui Voicu (PNL) (din titlul articoluli ) este stupefianta ,asa cum a fost si raspunsul unui alt domn senator PNL care la intrebarea pusa intr-o emisiune tv, daca nu ar fi normal intr-o situatie de criza sa renunte la cazarile luxoase si costisitoare , a raspus plin de revolta ,tot cu o intrebare (STUPIDA) "dar ce vreti ca NOI PARLAMENTARII sa fim cazati in gara sau in cort ?."
    Dau si eu un raspuns : da D-le senator ,cu conditia sa nu coste si aceasta prea mult pentru cata treaba faceti .
    .Mai este o problema :SUNTETI PREA MULTI SI INEFICIENTI .


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by