VIDEO UPDATE Consultarile dintre seful statului si partidele din coalitie s-au incheiat, opozitia a absentat de la intalnire. Partidele de la putere vor semna un protocol pentru sustinerea ratificarii de catre Romania a Tratatului UE de guvernanta fiscala. Protocolul va fi inaintat spre semnare si opozitiei

de Alina Neagu     HotNews.ro
Luni, 13 februarie 2012, 13:07 Actualitate | Politic


Partidele aflate la putere vor semna un protocol pentru sustinerea ratificarii de catre Romania a Tratatului UE de guvernanta fiscala, au anuntat luni liderii PDL, UDMR si UNPR, dupa consultarile de la Cotroceni cu presedintele Traian Basescu. Protocolul va fi inaintat spre semnare si partidelor din opoztitie, care au absentat luni de la consultarile cu seful statului.

Declaratiile lui Emil Boc (PDL):

Romania trebuie sa decida pana la 1 martie daca semneaza sau nu Tratatul privind stabilitatea, coordonarea si convergenta in Uniunea Economica si Monetara.

Decizia PDL este de a sustine ca Romania sa semneze acest tratat, care va da siguranta pe termen mediu si lung ca vom avea crestere economica si echilibru bugetar.

In ultimii 3 ani, Romania a luat exact acele masuri pe care UE le doreste prin acest tratat.

Foarte multi indicatori economici din tratat sunt respectati de Romania.

Avem sansa sa facem parte din tratat alaturi de cele mai importante tari din UE.

In cadrul coalitiei vom semna un acord pentru sustinerea ratificarii de catre Romania a acestui tratat. Acordul va fi inaintat spre semnare si celorlalte partide parlamentare din Romania, pentru ca este vorba de interesul national.

Romania are nevoie ca de aer de stabilitate economica si de stabilitate politica.

Mingea e in terenul opozitiei, noi ii invitam inca o data la dialog pe marginea semnarii tratatului dar si pe alte teme de interes public.




Declaratiile lui Kelemen Hunor (UDMR):


Consideram ca disciplina fiscala si bugetara este esentiala, de aceea am sustinu semnarea si ratificarea tratatului.

Fiind vorba despre interesul Romaniei pe termen mediu si lung si nu al partidelor sau al coalitiei, invitam si opozitia sa semneze acest protocol.

Cei care se afla la guvernare suntem cei care trebuie sa initiem dialogul cu opozitia si pe alte subiecte. Sunt convins ca este cale deschisa pentru un dialog intr-un an electoral.

Cred ca despre cele 15 puncte enumerate de domnul Ponta in Parlament se poate discuta oricand.

Niciun om responsabil nu va face un joc electoral si politic din acest acord privind guvernanta fiscala.

Starea de urgenta inseamna ca armata sa preia conducerea administratiei locale, nu cred ca s-a gandit domnul Ponta la asa ceva.




Declaratiile lui Cristian Diaconescu (UNPR):

Acest tratat este un document extrem de important care introduce rigoarea si seriozitatea pe palierul macro-economic al unui stat membru UE.

Ar reprezenta si o garantie de seriozitate a partidelor politice aflate la guvernare.

Indiferent de miscarile politice, un astfel de act asigura o stabilitate.


Opoziţia, care fusese invitată să participe la discuţii înaintea partidelor de la Putere, incepand cu ora 12:00, nu a dat curs invitaţiei. Liderul liberal Crin Antonescu a declarat luni dimineata ca ''Nu mergem la consultări la Cotroceni. Avem o agendă diferită de a preşedintelui. Nu subiectele propuse de preşedinte sunt pentru noi subiecte de agendă, ci aceste mari dificultăţi prin care foarte multi concetăţeni ai noştri trec".








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3785 vizualizari

  • +35 (43 voturi)    
    Opozitia (Luni, 13 februarie 2012, 14:05)

    Vizitiul [utilizator]

    A refuzat pentru ca este dictatura in tara si ei nu pot intelege cum pe timpul unei dictaturi sunt invitati la consultari!

    Electoratul PSD chiar nu vede ca astia refuza orice abordare constructiva? Nu zice nimeni sa faca cum zice Basescu, tocmai, veniti cu idei mai bune, constructive!

    In fine, nu poti avea pretentii de la lingai si securisti.
    • -19 (33 voturi)    
      nene vizitiule, matale parca erai peste hotare (Luni, 13 februarie 2012, 14:26)

      marius [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      ai dreptate, nu poti avea pretentii de la lingai (Boc, Udrea, Anastase) si securisti (El Base Maximo)
      • +22 (34 voturi)    
        Stilul USL-ist (Luni, 13 februarie 2012, 14:42)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui marius

        Sa mearga la consultari democratice refuza, sa mearga in Parlament ca tot sunt platiti pentru asta refuza, tot ce fac sunt manipulari si agresivitate la televiziunile care-i prostesc pe cei care se uita la ele.
    • -11 (23 voturi)    
      Pai ce consultari? (Luni, 13 februarie 2012, 14:46)

      George [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      Cand ai vazut tu ca a tinut Basescu cont de ceea ce zis, vreodata, opozitia? Tu daca tot ai vorbi cu un perete... pana la urma nu te-ai linisti? Si de ce sa mearga? Doar sa bifeze Basescu ca "s-a intretinut" si cu opozitia?
      Corecta atitudinea celor din opozitie. Iar ceialati... pupatorii... ce sa le ceri? De fapt, au avut ei vreo initiativa? Si de care Basescu sa fi tinut cont? Da-mi un exemplu... si iti dau un plus!
      • +20 (26 voturi)    
        Hai si invers :) (Luni, 13 februarie 2012, 15:05)

        ion [anonim] i-a raspuns lui George

        Spune-mi si dumneata o propunere constructiva facuta de opozitie, pe care a refuzat-o Basescu.

        P.S. Acum nu mai e vorba de caii verzi pe pereti ai lui Basescu. Trebuie ca pana pe 1 Martie sa ratificam in parlament Tratatului UE de guvernanta fiscala. Sau sa nu il ratificam, evident ca exista si optiunea asta. Dar e o chestie importanta si care are un termen clar pana sa luam o decizie: 1 martie 2012

        Problema e ca opozitia ar trebui sa aiba o pozitie clara fata de aceasta problema. ori laie, ori balaie.

        Crin Antonescu zice: ''Nu mergem la consultări la Cotroceni. Avem o agendă diferită de a preşedintelui. Nu subiectele propuse de preşedinte sunt pentru noi subiecte de agendă, ci aceste mari dificultăţi prin care foarte multi concetăţeni ai noştri trec"

        Sa inteleg ca o sa il vedem pe Antonescu ca pe Becali, calare pe 7 pluguri, prin Vrancea, la dezapezire?
        • -6 (12 voturi)    
          Stii ceva? (Luni, 13 februarie 2012, 15:15)

          George [anonim] i-a raspuns lui ion

          Basescu minte! Nu cred ca ratificarea aia are un termen asa de strans. Asta toamna cenise de la Brixelles spunandu-ne ca trebuie sa modificam repede-repede Constitutia pentru a introduce acolo limita de deficit bugetar, ca pana la urma sa se dovedeasca ca termenul este sfarsitul lui 2013 (dar el avea un interes, ca alaturi de modificarea impusa de UE, sa le puna si pe cele preferate... le stii si tu). Si nu e prima oara cand ni se spune "asa vrea UE", sau "asa vrea Comisia Europeana", etc... ca pana la urma sa se dovedeasca a fi baloane de sapun.
          Sa revin, ai sa vezi ca termenul asta de care zicit tu este doar unul... mobilizator!
          Dar, privind si altfel lucrurile, acordul asta ne face pe noi, tara care nu e in zona euro, sa facem eforturi pentru a le ajuta pe cele grav afectate din acea zona (Grecia, Portugalia, Irlanda, Spania si chiar si Italia), dar fara ca Romania sa aiba acces la hotararile celor din aceasta zona, singura consolare fiind ca... vor avea ei, odata si odata, grija de noi! Si nu uita ca astfel de acorduri nu vor fi semnate de Cehia si Polonia!
          • +10 (14 voturi)    
            a crede? si a te mantui! (Luni, 13 februarie 2012, 15:22)

            curios [anonim] i-a raspuns lui George

            textul tratatului e pe site. Citeste si apoi poti sa crezi (sau nu, daca e zi de simbrie la postaci)! Tot din text vezi cum te ajuta tratatul (nu cum zice instrcutorul tau de partid). Polonia semneaza (orice cunostinte de geografie ar fi la tine la partid, capitala Poloniei nu e la Londra). In Cehia se opune presedintele care este euro-sceptic si mai este cam vreo doi ani. Iar modif. Constitutiei este necesara (nu s-a schimbat aceasta cerere din decembrie 2011) si tot atat de lunga este procedura.
            • -1 (5 voturi)    
              Iata ce este cu termenul... (Luni, 13 februarie 2012, 15:52)

              George [anonim] i-a raspuns lui curios

              ... de 1 martie (citez din tratat): "- asistența financiară prin mecanismul european de stabilitate va fi acordată, începând cu 1 martie 2013, doar statelor care au ratificat tratatul".
              Ai observat? E vorba de 2013 nu 2012.
              Graba pleaca de la altceva. Tratatul intra in vigoare de la 1 ianuarie 2013, dar se poate si mai devreme, intrand in vigoare cand a fost ratificat de cel putin 12 state. Si... asa cum face Romania, ea vrea sa fie prima la orice! (Exemplul cel mai la indemana este acordul ACTA, de care, mai nou, se dezice chiar presedintele PE)
          • +7 (7 voturi)    
            foarte slab :) (Luni, 13 februarie 2012, 15:54)

            Adrian [anonim] i-a raspuns lui George

            sunt sigur ca poti mai mult.

            aici gasesti cateva informatii in plus despre acord: http://en.wikipedia.org/wiki/European_Fiscal_Union

            partea care te intereseaza pe tine mai mult este:

            "On 31 January 2012 after several weeks of negotiations, all EU leaders except those from United Kingdom and Czech Republic endorsed the final version of the fiscal pact at the European summit in Brussels,[28] though the Czech prime minister Petr Nečas said his country may join later.[29] The new treaty will be signed in early March and will come into force once it has been passed by the parliaments of at least 12 countries that use the euro. Ireland may require a referendum.[25]"

            La inceputul lui martie 2012 trebuie sa avem un vot (pozitiv sau negativ) din partea Parlamentului Romaniei.

            Faptul ca Basescu incearca sa introduca anumite prevederi ale acestui acord fiscal in Constitutie este un lucru pozitiv. Acest acord este varianta mai "dura" al unui acord similar care nu a fost respectat de unele tari UE. Obiectivul este sa se evite o noua "Grecie". Introducand unele reglementari in Constitutie, le va fi mai greu viitoarelor guverene romanesti sa il fenteze si in acelasi timp daca adoptam euro, BNR ar putea sa beneficieze de dobanzi mai mici.

            Daca Basescu va incerca sa introduca in Constitutie si elemente "noi" ce vor dezavantaja populatia, nu vad ce o impiedica pe aceasta din urma sa iasa in strada pentru a protesta?

            Cat despre avantul lui Basescu catre semnarea acestor documente:

            Americanii ne sunt prieteni, dar Europa ne este familia, daca reusesti sa intelegi sensul acestor cuvinte.

            O zi buna.
            • -1 (1 vot)    
              1 martie (Luni, 13 februarie 2012, 16:17)

              George [anonim] i-a raspuns lui Adrian

              Ii raspunsesem lui ion, care scotea in evidenta ca este un termen limita, de care Basescu se agata cu obstinenta. Da, nu e vorba de Polonia, ci de M.Britanie, dar nu eram departe de adevar, in Polonia sunt dezbateri aprinse, mai ales din cauza rolului secundar pe care il au tarile non-euro. Ai rabdare...
          • +4 (4 voturi)    
            Ce D-zeu retii din ce citesti? (Luni, 13 februarie 2012, 17:32)

            mircea [anonim] i-a raspuns lui George

            Cu cateva zile in urma a fost destul tapaj pe tema tratatului,in sensul ca,daca nu va fi semnat pana la data de 1 martie,tarilor respective li se suspenda pana la semnarea tratatului,acordarea fondurilor UE.Daca nu am avea nevoie de bani,nu ar fi nici-o graba,cum spui tu.Hai sa lasam rafuielile politice si sa ne urmarim si interesele nationale.Atitudinea ta,numai da nas unor politicieni ipocriti sa-si bata joc de noi.Sau esti politician?Atunci scuza-ma,dar ce cauti pe aici?Poti vorbi in Parlament pana obosesti si-i convingi pe colegi ca ai dreptate.
            • -1 (1 vot)    
              Citeste si tu mai bine! (Luni, 13 februarie 2012, 18:14)

              George [anonim] i-a raspuns lui mircea

              Ajutorul va curge (de fapt asistenta financiara) de la 1 martie 2013. Graba asta este doar pentru ca tratatul sa intre mai repede in vigoare (altfel, intra oficial pe 1 ianuarie 2013). Fiindca in momentul in care semneaza (ratifica) si ce-al 12-lea stat, gata, isi produce efecte. Romania, vrea sa fie "premiantul clasei", sa fie prima, sa dea impresia ca ea si face ce promite acolo, la Bruxelles sau Strasbourg, si mai ales, presedintele semnatar nu se face de bacanie cand promite ceva!
              Hei-rupismul nu e benefic, vezi si cazul acordului ACTA!
      • +5 (7 voturi)    
        de ce sa mearga ? (Luni, 13 februarie 2012, 15:35)

        cuchi [anonim] i-a raspuns lui George

        Pai sa mearga deoarece in democratie te duci , discuti iar majoritatea decide. Pentru asta am renuntat la dictatura, pentru dialog.
        • -2 (2 voturi)    
          Asa cum zici, in democratie... (Luni, 13 februarie 2012, 16:08)

          George [anonim] i-a raspuns lui cuchi

          ... poti sa discuti, poti sa te contrazici, dar poti sa iei si atutudine. Ei bine, asta este o atitudine. Adica tot asa cum fac parlamentarii puterii cand, prezenti in sala, nu voteaza (adica, doar iau atitudine).
          Dar ultima propozitie a ta ("Pentru asta am renuntat la dictatura, pentru dialog.") este hilara, fiindca... nu ti se pare a fi dictatura ceea ce se intampla acum la noi?
    • +3 (3 voturi)    
      nu uita sa (Luni, 13 februarie 2012, 18:40)

      lzrd [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      precizezi ca nu este prima data cand refuza dialogul!
      Opozitia sustine sus si tare ca nu se dialogheaza dar face tot posibilul ca de fiecare data sa lase pe cineva sa vorbeasca singur fie presedinte,(aduceti-va aminte,noi nu discutam decat....)fie premier ,fie membri ai guvernului.
      Salut atitudinea celor de la UDMR.
    • 0 (0 voturi)    
      au refuzat (Marţi, 14 februarie 2012, 11:08)

      lzrd [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      pentru ca ar fi trebuit sa raspunda cu da sau nu si sa argumenteze de ce asa sau asa;in plus asta ar fi declansat si modificarea constitutiei si ei nu vor 300 de parlamentari.
  • -15 (29 voturi)    
    BRAVO USL... (Luni, 13 februarie 2012, 14:07)

    berca [anonim]

    Frumoasa miscare din partea lui Antonescu si Ponta....in fond presedintele in loc sa fie interesat de situatia oamenilor afectati de ninsori....sa faca bai de multime cum facea altadata incearca sa dea lovituri pentru refacerea imaginii....a cam gresit-o...A DAT-O IAR IN BARA
    • +20 (30 voturi)    
      sigur? (Luni, 13 februarie 2012, 14:29)

      UglyKidJoe [utilizator] i-a raspuns lui berca

      cred da intra in atributiile primului ministru...si Crin nu a venit pentru ca nu a terminat de dat zapada din fata casei ca s-a trezit tarziu
      • -5 (13 voturi)    
        Dar pe vremuri... (Luni, 13 februarie 2012, 14:48)

        George [anonim] i-a raspuns lui UglyKidJoe

        ... nu tot in atributiunile primului-ministru intrau astfel de situatii? De ce atunci se ducea pe diguri, de ce se duce la Bruxelles, de ce el micsoreaza salariile, etc.? Stii bine ca toate astea sunt atributele Guvernului...
        • +7 (9 voturi)    
          ce instructor de partid ai? (Luni, 13 februarie 2012, 15:24)

          curios [anonim] i-a raspuns lui George

          ca e tare "neinformat"! Politica externa este atributul presed. Asa scrie in Constitutia aia cu care isi face vant vara seful tau de partid.
          • -1 (3 voturi)    
            Mai, dar esti dus de tot... (Luni, 13 februarie 2012, 15:56)

            George [anonim] i-a raspuns lui curios

            Ce priveste Uniunea Europeana, fiindca preponderent e vorba de probleme economice, reprezentarea se face la nivel de sefi de guvern, exceptie este Franta, care este o republica constitutional prezidentiala. Noi, avand un statut constitutional parlamentar, nu trebuie sa fin reprezentati de presedinte, dar, ce sa-i faci, doar avem un jucator la carma, nu? Nu uita, la un moment dat, la Bruxelles, a fost prezentat ca fiind d. prim-ministru Boc!
    • +16 (24 voturi)    
      Cand i-a chemat Felix s-au dus fuguta (Luni, 13 februarie 2012, 14:49)

      SS [anonim] i-a raspuns lui berca

      Pai nu poti raspunde prezent si la Grifco si la Cotroceni .
  • +19 (27 voturi)    
    prea devreme (Luni, 13 februarie 2012, 14:09)

    cetatean [anonim]

    Presedintele a gresit pentru ca a invitat opozitia la ora 12:00 . Refuzul acestora de a participa se bazeaza pe un motiv foarte simplu , acela ca , coliderul USL , cRINUTZ nu s-a trezit.
    • +9 (17 voturi)    
      De ce nu a fixat intalnirea... (Luni, 13 februarie 2012, 14:54)

      George [anonim] i-a raspuns lui cetatean

      ... la ora 18 sau 19 aseara, duminica, cand Antonescu era sigur treaz? Fiindca, daca era o problema asa spinoasa... zilele de odihna nu mai au valoare. Aaa, da, era la Predeal, la schi sau se dadea cu snowmobilul...
    • +10 (12 voturi)    
      Ai sa razi ! (Luni, 13 februarie 2012, 15:28)

      manusha [utilizator] i-a raspuns lui cetatean

      C. Antonescu era in direct la RFI la 9 jumate dim. Realizezi ca e de-a dreptul surmenat si ca in nici un caz pe asemenea fond de oboseala nu se putea duce la Cotroceni ! Recuperarea va dura zile bune de-acuma !
  • +17 (27 voturi)    
    Interesul national. (Luni, 13 februarie 2012, 14:27)

    bunicuta66 [utilizator]

    Nu ar trebui sesizata Curtea Constitutionala atunci cand opozitia boicoteaza analizarea unor masuri de interes national? Ei sunt reprezentantii unor cetateni care isi doresc, poate, sa se discute in mod democratic despre deciziile care trebuiesc luate. Cine sanctioneaza opozitia ca nu-si face treaba?
    De ce trebuie sa fie întodeauna ANTIdemocratie?? Cetatenii ii platesc sa fie acolo unde este nevoie de ei! La Parlament sau la consultari cu presedintele. Vor inghiti in sec daca nu le convine dar cand este vorba de interesul national al Romaniei,ar trebui sa se prezinte la discutii.
    • -7 (15 voturi)    
      Interesul national nu e cand se imprumuta 20 mld e (Luni, 13 februarie 2012, 14:32)

      niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui bunicuta66

      Acolo e procent ???
      Acolo e subminarea economiei nationale !
      • +10 (14 voturi)    
        Nu e buba cand iei banii, buba e cand faci datorii (Luni, 13 februarie 2012, 15:11)

        ion [anonim] i-a raspuns lui niculita30

        Nu, taicutzule..

        Nu cand iti intra banii in cont subminezi economia. Cand faci datoriile, atunci e momentul.

        Si daca nu crezi, ia uite aici:
        - in 2004 cheltuieli cu pensii, salarii si ajutoare sociale din veniturile bugetare: 45%
        - la final de 2008: cheltuieli cu pensii, salarii si ajutoare sociale din veniturile bugetare: 68%!!!

        Practic ai de sunt acum in opozitie (PNL sprijinit si impuns din umbra de PSD) au facut niste datorii babane in 2007-2008 si le-au facut PE TERMEN LUNG. Au promis pensii, salarii si ajutoare sociale mari si multe. Forever. Apoi au trecut in opozitie si le-au last pe altii sa le plateasca.

        Exact ca in povestea Vacaroiu-Ciorbea, acum am avut povestea Tariceanu-Boc.
    • -9 (17 voturi)    
      Si de ce crezi tu... (Luni, 13 februarie 2012, 14:50)

      George [anonim] i-a raspuns lui bunicuta66

      ... ca fiind in greva parlamentara nu ma reprezinta pe mine? Afla ca eu sunt de acord cu ei si ma simt intrutotul reprezentat!
      • +1 (5 voturi)    
        aoleu opozitia (Luni, 13 februarie 2012, 15:07)

        ilinois [utilizator] i-a raspuns lui George

        Pupa-i pe nas
        • +3 (3 voturi)    
          Ma bucur ca... (Luni, 13 februarie 2012, 15:19)

          George [anonim] i-a raspuns lui ilinois

          ... te doare, de te vaiti inca din titlu!
      • +2 (2 voturi)    
        Stau in greva si pe banii mei! (Luni, 13 februarie 2012, 18:00)

        bunicuta66 [utilizator] i-a raspuns lui George

        Asta e problema! Pe tine te reprezinta tot ce este anticonstructiv. De ce nu stau in greva fara salariu? Pe mine nu ma reprezinta nici Poanta nici Antenescu. Pentru ca nici unul nu a venit cu o solutie constructiva la problemele actuale. A incercat carlanul ceva dar a fost tras repede de urechi la GRIVCO. Astfel de oameni nu ma reprezinta nici pe mine nici pe cei din jurul meu si suntem multi care nu se mai lasa prostiti de manipurarea ordinara de pe televiziuni. Si ti-o spune cineva care a avut incredere in Antenescu... pe cand era liberal.
        • -2 (2 voturi)    
          Si mie imi pare rau... (Luni, 13 februarie 2012, 18:17)

          George [anonim] i-a raspuns lui bunicuta66

          ... ca pe banii mei unii conduc tara asta ca racul! Puteam sa zic si ca dracul, tot aia era!
          Deci nici pe mine nu ma reprezinta Basescu, Boc, Ungureanu sau... carlanii (vad ca-ti place termenul) astia din guvern! Ca sa nu mai vorbesc de turma votatoare din parlament...
          • +1 (1 vot)    
            Carlanii sunt in o pozitie!!! (Marţi, 14 februarie 2012, 10:34)

            bunicuta66 [utilizator] i-a raspuns lui George

            Din pacate pozitia lor este cu spatele la orice! Din pacate ,,o pozitia" lor ii face obtuzi si in gandire. Te faci ca nu stii cine sunt carlanii. Este ok. Iliescu i-a numit asa pe Poanta si Crin, trebuie sa-ti reamintesc si nu sunt in guvern, slava Domnului! Isi fac doar lista de prioritati la CRIVCO.
            Avand in vedere ca nu suntem singuri pe Pamant si problemele din Europa si din lume ne privesc si pe noi, vrand-nevrand, ma asteptam la un dialog civilizat privind interesele Romaniei.
  • -10 (18 voturi)    
    Pentru guvern s-a consultat 14 minute :))) (Luni, 13 februarie 2012, 14:31)

    niculita30 [utilizator]

    Pentru guvern s-a consultat 14 minute ,putea sa considere ca s-a consultat atunci si pentru acum!
    Pentru indatorarea tarii cu imprumutul de 20 de miliarde euro nu s-a consultat cu nimeni !!!
    Asa ca "baietii de serviciu" ciocu mic !
  • -6 (14 voturi)    
    'Consultari" (Luni, 13 februarie 2012, 14:59)

    un U [anonim]

    De ce dnul Presedinte nu se consulta cu electoratul ?E foarte ocupat (pe banii nostri) cu petrecerea la sfarsit de saptamana,banuiesc.
    • +4 (4 voturi)    
      O va face si s-ar putea sa ai surprize! (Luni, 13 februarie 2012, 18:05)

      bunicuta66 [utilizator] i-a raspuns lui un U

      S-ar putea sa ai surprize sa constati ca sunt destui oameni destupati la minte care sa judece corect cum stau lucrurile. Acesti oameni nu sunt indoctrinati de sloganuri anti, nu se lasa manipulati de media ci chiar le pasa de tara asta si gasesc solutii concrete.
  • -5 (9 voturi)    
    protocol (Luni, 13 februarie 2012, 15:06)

    bango [anonim]

    USL a propus din noiembrie, de la precedentele consultari, sa se incheie un astfel de protocol. Atunci, presedintele a refuzat, PDL a refuzat.
    Acum, cica, vine Puterea cu ideea protocolului.
    Astia chiar ne iau de prosti.
  • +5 (7 voturi)    
    USL e GRIVCO Guevarism (Luni, 13 februarie 2012, 15:12)

    tzambal [anonim]

    USL e GRIVCO Guevarism
  • -3 (3 voturi)    
    protocol? wtf??? (Luni, 13 februarie 2012, 15:20)

    costache [anonim]

    Ce e ala "protocol pentru sustinerea ratificarii"??? Vrei sa ratifici un tratat? Du-te in Parlament si ratifica-l!!! Sunt si unii care nu vor? Foarte bine, asta e esenta democratiei! Totul e sa ai majoritatea, nu? Iar daca nu o ai, te "intorci la popor"! Noi de-abia asteptam!!!
  • +6 (6 voturi)    
    Meciul Putere -Opozitie (Luni, 13 februarie 2012, 15:47)

    dorin bretan [anonim]

    Se joaca la televizor. Televizorul este stalpul credibilitatii la romani. Informatia mestecata si imbibata cu hormoni antibasescu se transmite pe toate posturile de ani buni de zile. Aici Puterea nu mai are putere , a pierdut meciul pentru ca nu si-a cumparat posturi de televiziune ! Degeaba sunt cativa care vad ce se intampla. Cohortele de tembelizati nu mai pot fi intoarse din drum . Din nou va trebuii sa alegem raul cel mai mic intre doua rele mari
    • +4 (4 voturi)    
      Nimeni nu mai crede in media! (Luni, 13 februarie 2012, 18:14)

      bunicuta66 [utilizator] i-a raspuns lui dorin bretan

      Am vazut ca oamenii sunt din ce in ce mai informati si cauta si alte pareri nu numai ce le este servit pe televiziuni. Cei care ii considera prosti sunt cei din tagma lui Iliescu si Voiculescu, pentru ca asa stiu ei ca se procedeaza. Din fericire romanii au mai invatat cate ceva si nu se mai lasa prostiti! Chiar am vazut comentarii destul de pertinente si fata de politica economica actuala si fata de strategia europeana. Din pacate nu au curaj sa iasa in fata de teama ca vor fi linsati de presa aservita. Si totusi... Desteptarea a inceput! Se dezmortesc spiritele PRO in Romania si cei care sunt mereu ANTI vor avea mari surprize la vot!
    • -2 (2 voturi)    
      De ce zici asa? (Luni, 13 februarie 2012, 18:23)

      George [anonim] i-a raspuns lui dorin bretan

      Doar Antena 3 se regaseste in descrierea ta. Uneori Realitatea (dar din ce in ce mai putin) si, uneori, RTV (rar de tot). In rest, toti trag cu puterea: B1, Giga, N24, TVR. ProTV, aparent neutru, nu critica puterea, nici cand trebuie. Asa ca... daca tu te simti dezamagit ca un post si jumatate conving o tara ca se merge pe un drum gresit de catre putere... inseamna ca ar trebui sa cazi pe ganduri, chiar asa, 60-70% din oameni pot fi prosti? Oare de ce aleg asa? De ce or fi anti-Basescu?
  • +2 (2 voturi)    
    0 (Luni, 13 februarie 2012, 22:42)

    ciprian [anonim]

    Acest tratat trebuie semnat pentru binele nostru al poporului in primul rand.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by