Andrei Marga compara guvernarea actuala cu Germania lui Hitler si Italia lui Mussolini

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 10 februarie 2012, 18:03 Actualitate | Politic


Rectorul Universitatii ''Babes-Bolyai'', Andrei Marga, afirma ca este "complet ilegitim" ca o guvernare care nu are sustinere in randul populatiei sa dea "legi pentru toata lumea", facand analogie cu Germania anilor in care Hitler a preluat puterea, desi fusese votat de doar 28% din electorat, relateaza Agerpres.

"La noi s-a vazut bine, cel putin in zilele astea, ca o putere care are cel mult 24-25% da legi pentru toata lumea. (...). Evident ca situatia este grava din acest punct de vedere. (...) Guvernarea a obtinut la alegerile parlamentare cred ca vreo 28%, partidul care guverneaza, sa zicem 30%, dintr-o participare la vot de 40%. Aceasta guvernare (...) adopta legi prin asumarea raspunderii, ceea ce este complet ilegitim. Nu poti sa asumi raspunderea sau trebuie sa o asumi cu atat mai putin cu cat ai mai putina populatie in spatele tau, populatie care s-a prezentat la alegeri. Sa fac o analogie rapida. Aceeasi situatie a fost in Germania anilor '30. Hitler ajunsese la 28% in electorat, la alegeri, in ianuarie 1933.(...) Fac aceasta analogie pentru ca sa se vada mai bine cum sta aceasta problema", a precizat rectorul universitatii clujene, la Zalau, intr-o conferinta intitulata 'Alternativele Europei'.

Acesta a subliniat ca "se reiau tacit tehnici de exercitare sau de dobandire a puterii pe care toti le credeam depasite".

In opinia sa, Europa este intr-o criza 'ramificata' ale carei solutii nu pot insa evita "sa nu treaca, pana la urma, prin decizii politice".

"Europenii se feresc, mai ales intelectualii europeni, de politica. Ei considera ca politica e ceva murdar. Evident ca este foarte murdara in anumite locuri, dar nu este solutie la problemele Europei, nu este solutie la problemele noastre, care sa nu treaca, pana la urma, prin decizii politice. Putem ignora politicienii, putem ignora partidele, dar nu e solutia. (...) Politica este inevitabila", a precizat Andrei Marga.

Potrivit rectorului clujean, Europa are cateva atuuri, insa are, la ora actuala, si numeroase probleme.

Astfel, argumenteaza Andrei Marga, Europa este cea care, prin personalitatile sale, a pus bazele stiintei la nivel mondial, dar si ale comportamentului economic ghidat de randament (principiul randamentului).

De asemenea, acest continent a promovat ideea ca deciziile statului trebuie sa se sprijine pe dezbateri cu publicul larg, dar si sistemul de drept care are la baza drepturile individului.

Cei trei 'piloni' pe care se sprijina continentul european sunt, potrivit rectorului Universitatii ''Babes-Bolyai'', Ierusalimul - pentru partea de religie, Atena - pentru stiinta si Roma - pentru drept si organizare institutionala.

Pe de alta parte, Europa se confrunta, actualmente, cu dificultati majore, precum un grav declin demografic, dublat de patrunderea pe continent a unor alte nationalitati, o grava criza de lideri, cresterea saraciei si discrepantelor intre clasele sociale, teama fata de viitor (futurism negativ), apatie civica si politica si scaderea nivelului profesional comparativ cu China, America sau Japonia.

Andrei Marga crede ca Europa trebuie sa aiba in vedere o 'reasumare a democratiei', acceptand ca si minoritatile pot avea dreptate, dar si clarificari asupra statului social, care nu poate fi abandonat, dar care are nevoie de identificarea unor resurse noi.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















5165 vizualizari

  • +24 (34 voturi)    
    acest marga este foarte vocal de la o vreme (Vineri, 10 februarie 2012, 18:08)

    cristi [anonim]

    il tot vad la televiziuni, are interventii foarte abrazive...
    cumva se viseaza iarasi ministru? ar fi pacat.
    • +13 (15 voturi)    
      :) (Vineri, 10 februarie 2012, 20:14)

      ion voicu [anonim] i-a raspuns lui cristi

      ce-i drept, pina acum a fost mai mult instrumental...
      :P
    • 0 (2 voturi)    
      Legea lui Godwin: (Sâmbătă, 11 februarie 2012, 1:15)

      godwin [anonim] i-a raspuns lui cristi

      http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin%27s_law
      Cu cat o discutie devine mai lunga, probabilitatea unei comparatii cu Hitler si nazistii tinde spre 1.
    • +1 (1 vot)    
      si Marga e Fernandel (Sâmbătă, 11 februarie 2012, 22:45)

      haralamb [anonim] i-a raspuns lui cristi

      adica un nene de care poti doar sa razi...inchipuiti-va ce ministru am avut la Educatie!
      Cum l-or tine profesorii de la Cluj pe-un asemenea rector??
  • +34 (44 voturi)    
    Marga e o rusine (Vineri, 10 februarie 2012, 18:08)

    doh [anonim]

    Individul asta nu a facut decat sa-si bata joc de invatamantul romanesc cat timp a fost ministru al Educatiei. Acum se mai baga in politica, cu declaratii de om narcotic.

    USL-istii astia se coboara mult prea jos si arata ce dezastru sunt!
    • +19 (25 voturi)    
      Nu e singurul! (Vineri, 10 februarie 2012, 20:31)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui doh

      Printre cei care au nenorocit invatamantul ma sunt si abramburica si pacaliciul cu mai multe stele pe steagul UE - adomnitei!
      Cat despre fosila asta, marga, care numai nume de barbat nu are (e mai tare Gigi Marga decat asta) poate spune ca dupa ce ca este... mai face si in drum!
      Dar, prostul pana nu/i fudul, chiar si cu diplome, nu/i prost destul!
  • +34 (42 voturi)    
    Halal rector ! (Vineri, 10 februarie 2012, 18:12)

    Idealistu [utilizator]

    Pina si Gogu de la carciuma stie mai bine ce inseamna reprezentarea parlamentara. Ce este tragic si comic la acest personaj este seninatatea cu care manipuleaza informatiile si in final minte !
    Ce exemplu ofera el studentilor ?
    • +19 (25 voturi)    
      ai spus seninatate ? (Vineri, 10 februarie 2012, 20:08)

      toma [anonim] i-a raspuns lui Idealistu

      eu as zice SENILITATE !
      sau poate inceput de alzhaimer ?
      si astea ar fi motive (nu numai varsta de pensionare) sa fie tras pe dreapta !
      nici el nici abramburica nu recunosc cat rau au facut invatamantului romanesc !
      dimpotriva , ei zic ca au fost cei mai buni...
  • +21 (25 voturi)    
    ... (Vineri, 10 februarie 2012, 18:12)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    eu cred ca Marga are probleme ... mari ... cu realitatea majoritatea ...
    • +7 (9 voturi)    
      Are probleme cu realitatea constitutionala (Vineri, 10 februarie 2012, 22:27)

      eugenrc [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Au cazut in cap toti cei din USL ?
      Daca ar fi sa ma iau dupa logica lor , alegerile nu trebuie organizate conform constitutiei din 4 in 4 ani . Ele trebuiesc organizate ori de cate ori sondajele de opinie numai sunt in corespondenta cu componenta parlamentului.
      Presupunand prin absurd ca USL castiga alegerile cu 50% , daca peste doi ani USL ajunge la 25% se va apuca sa organizeze alegeri anticipate pentru ca numai au 50%.
      Chiar ne iau de prosti ?
  • +28 (34 voturi)    
    ehei (Vineri, 10 februarie 2012, 18:13)

    ehei [anonim]

    ehei, domnule marga, cum oi fi ajuns dumneata profesor si, mai rau, ministru?

    se vede ca habar nu ai de germania nazista sau de italia fascista.

    sau, daca ai habar, atunci ai o moralitate teribil de indoielnica.

    numai un necultivat sau un rauvoitor poate trasa asemenea "paralele".

    dumitale nu iti e mila de detinutii politici si de oamenii morti sub regimurile lui hitler si mussolini?

    ti se pare ca jertfa lor este atat de nesemnificativa incat sa iti bati joc de ea?

    de ce nu afirmi si ca holocaustul a fost mai rau decat ce se intampla astazi? are sa creada lumea ca holocaustul a fost doar o plimbare la picnic si, dupa vreo cateva zile de greva, evreii aia s-au intors acasa veseli si fericiti.

    imi este rusine ca sunteti concetatean cu mine, domnule marga. tare rusine. rusine de rusinea dumneavoastra.

    inteleg ca sunteti antisemit, dar sa va coborati la asemenea degradare morala si sa justificati, prin comparatie cu un regim democratic, asemenea regimuri criminale ca cele ale lui hitler si mussolini face din dumneavoastra, in cel mai bun caz, un absurd. pacat de spoiala de diplome pe care o aveti, se vede ca bunul simt nu s-a intalnit cu cariera dumneavoastra.

    sunteti jalnic. un neo-nazist mascat si jalnic.

    rusine!
    • +2 (2 voturi)    
      continuand logica marga (Sâmbătă, 11 februarie 2012, 14:18)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui ehei

      unde basescu=hitler
      romania=auschwitz
      marga+abramburica=MENGELE al invatamantului romanesc
    • +3 (3 voturi)    
      De acord (Sâmbătă, 11 februarie 2012, 17:18)

      aurel [anonim] i-a raspuns lui ehei

      Total de acord cu dvs.Este ciudat ca un om cu functia de rector acum,fost ministru al educatiei,sa compare regimul de azi ales cu regimul nazist.Ranchiuna si ura il imping pana acolo incat sa mistifice pana si intelesurile unor alegeri democratice ,baza lor.L-am auzit jignindu-l profund pe Funeriu la radio.Funeriu a intrbat-o pe moderatoare:"la telefon este chiar d-l profesor Marga?D-l profesor nu poate vorbi asa".Cred ca asta a invatat inca de pe vremuri.Aversiune si ura.
  • +28 (34 voturi)    
    Marga.... (Vineri, 10 februarie 2012, 18:13)

    Balthazar [anonim]

    Totdeauna am spus şi am dovedit ceea ce am spus că Marga are un caracter de jigodie !
  • +23 (29 voturi)    
    Asta-i scrie (Vineri, 10 februarie 2012, 18:13)

    Luk [utilizator]

    discursurile lui Antonescu?

    Rector?

    Penibil!
  • +20 (26 voturi)    
    prostia si lipsa simtului ridicolului (Vineri, 10 februarie 2012, 18:14)

    vali.d [anonim]

    Prostia si lipsa simtului ridicolului e contagioasa in zilele astea in pnl. Daca distinsul domn Manrga, spunea ceea ce spune astazi, pe vreme lui Hitler, sau a lui Mussolini, acum ar fi vazut cum sta treaba cu "arbeit macht frei", pe cind in "dictatura basesciana" el inca practica arbeit-ul in functia de rector.
  • +22 (26 voturi)    
    el se aude? (Vineri, 10 februarie 2012, 18:14)

    johndoe [anonim]

    cred ca nu. tipul nu mai poate sta in fruntea UBB-ului din cauza acestei guvernari ilegitime si nereprezentative si evident ca tot, dar absolut tot, ce debiteaza coalitia de guvernare este fals, impropiu, ireal, nedemocratic etc....
    Personal ma deranjeaza comparatia cu Germania si Italia (dar nu cele din zilele noastrea, pentru ca m-as fi simtit putin mandru) din perioada neagra 1932-1945. Pacat ca am fost facuti nazisti fara sa cunoastem limba germana. Oricum am pune problema, Hitler a condus Germania 13 ani (1932-1945) dar ilustrul nostru conducator UBB a condus institutia putin mai mult (1996-2012, 1997-2000 ministru cu mana dreapta in treburile UBB-ului, 2004-2008 primul presedinte de universitate din Romania cu atributii similare sau chiar mai mari decat Rectorul Bocsan - un fel de papusa vulgara de prin zona). Ca si concluzie poate ca are dreptate micul nostru Fuhrer de Cluj, doar el a fost carmaci la cel mai mare angajator din Cluj si institutia cu cel mai mare buget din judet (mai mare ca si primaria si altele). ich liebe der Fuhrer, ich liebe UBB. Lasa-ne si du-te in concediu sabatical un an pe banii statului. Bafta la scris memoriile.
  • +24 (30 voturi)    
    Romania lui Marga a murit (Vineri, 10 februarie 2012, 18:15)

    buncrestin [utilizator]

    E de inteles reactia furibunda a celor ca Marga: soarele lumii lor se afla la asfintit, Romania lasa in urma perioada tranzitiei si devine un stat tot mai modern. Vremea criptocomunistilor a trecut si e normal ca ultimele lor zvacniri sa fie pline de isterie, ura, venin. Cand comunistii urla dictatura, e semnalul ca lucrurile merg in sfarsit in directia buna. Romania lui Marga a murit. Adio!
  • +21 (25 voturi)    
    crede (Vineri, 10 februarie 2012, 18:15)

    coax [utilizator]

    Ceea ce crede Andrei Marga este mai putin important, ceea ce a facut , este important. Si stim cu totii ce mare contributie a avut la reforma invatamantului.... asa ca mai putin cu declaratiile , opinia lui nu are girul actiunilor intreprinse atunci cand putea face ceva!
  • +21 (27 voturi)    
    eu credeam... (Vineri, 10 februarie 2012, 18:16)

    Aramis [utilizator]

    ca un universitar ca Marga gindeste ceva mai mult ca Voiculescu sau alti gainari, dar din pacate ma inselam, toti la fel
  • +20 (22 voturi)    
    Frustrat (Vineri, 10 februarie 2012, 18:16)

    Fram [anonim]

    ... si invidios.
  • +31 (33 voturi)    
    super, mega, extra (Vineri, 10 februarie 2012, 18:17)

    eugeni [anonim]

    Dom' Marga,

    Pai atunci bag sama ca PNL pe vremea lui Tariceanu, care a fost votat de mai putin de 24% , si dadea legi, era super, mega , extra Hitler si Mussolini la un loc. Nu este asa?. Uffff , te apuca disperarea cateodata......
  • +30 (32 voturi)    
    Ce idiot ! (Vineri, 10 februarie 2012, 18:18)

    Thor [anonim]

    Bine zicea cineva ca unde este carte multa este la fel de multa prostie !
    Asta , dinozaurul asta comunistoid , care se dadea drept mare tzaranist iar acum se crede liberal , este distrus de faptul ca nu mai poate sa ramina boss la Universitatea Babes-Bolyai , unde facea milionul de euro pe an , numai din spaga si aranjamente cu banii europeni !
    De fapt , un hozt batrin , imoral , cu aere de universitar doct !
  • +11 (13 voturi)    
    Frumos in general... (Vineri, 10 februarie 2012, 18:19)

    Nenea Iancu [utilizator]

    dar cam bate campii.
  • +26 (28 voturi)    
    comunistul Marga (Vineri, 10 februarie 2012, 18:19)

    niki [anonim]

    Iar eu il compar pe Marga cu Stalin caci in vremea in care condus UBB s-au facut cele mai mizerabile aubuzuri. Huo comunistule!
  • +22 (24 voturi)    
    asta iara a luat-o pe aratura (Vineri, 10 februarie 2012, 18:19)

    neuronu'stingher [anonim]

    nenea Marga...pana una alta-UBB-ul matale nu apare in top 500...mai bine ti-ai vedea de gradina, ca de plecat acasa, mai greu.
  • +16 (18 voturi)    
    Cu tot respectul (Vineri, 10 februarie 2012, 18:19)

    Camelia [anonim]

    Domnule Marga,nu ar fi mai bine sa va vedeti de treburile de la Universitatea pe care o conduceti si sa lasati lansarea ideilor "marete" care va trec prin cap ?
  • +16 (18 voturi)    
    ce vorbesti? (Vineri, 10 februarie 2012, 18:21)

    ura [anonim]

    esti dus nebea marga!

    si ciudos
  • +21 (23 voturi)    
    aberatii (Vineri, 10 februarie 2012, 18:21)

    georgia [anonim]

    paralela asta cu Hitler si Mussolini e total aberanta! pe ce lume traiti domnule profesor?????
  • +23 (23 voturi)    
    aiureli (Vineri, 10 februarie 2012, 18:21)

    Red [anonim]

    Cum poate un rector sa debiteze asemenea aberatii?? In primul rand participarea la vot e irelevanta, pe absenti nu-i intereseaza cine si ce legi da. Mergand pe logica asta cam toate guvernele din lume ar fi ilegitime. Coalitia a avut majoritatea voturilor iar in toate tarile democratice partidele de guvernamant scad adesea in sondaje uneori chiar sub 25% cum pretinde dl. Marga ca ar fi cazul in Romania, dar niciun om responsabil nu face comparatii imbecile cu Hitler si Mussolini. E penibil ca un intelectual de talia d-lui Marga se raliaza unui cor iresponsabil. Rusine!
    • +8 (8 voturi)    
      "intelectual de talia d-lui Marga"? (Vineri, 10 februarie 2012, 22:09)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui Red

      Cu scuzele de rigoare, dar acest "dinozaur" al invatamantului ceausist nu face, defel, dovada unui intelectual de marca, respectabil, responsabil. Este doar o caricatura de intelectual - oportunist, depasit, vetust, retrograd, imund.
  • +19 (21 voturi)    
    asa profesori, asa viitor! (Vineri, 10 februarie 2012, 18:22)

    moatira [anonim]

    Profesore, nu va mai onorati numele; ganditi adanc si vedeti daca pozitia asta extremista si nedemna se datoreaza fricii de a pierde niste beneficii, deci banilor, argintilor, cum se spunea odata.Pentru mine, profesore, sunteti o mare dezamagire pentru ca nu mai aveti idealuri, doar interese.
  • +16 (18 voturi)    
    probabil (Vineri, 10 februarie 2012, 18:23)

    daniel [anonim]

    Este o paradigma a transcendentei aplicarii noii legi a educatiei prin care Marga va trebui sa renunte la post aceasta declaratie
  • +23 (25 voturi)    
    Marga=Hitler (Vineri, 10 februarie 2012, 18:24)

    Aurel [anonim]

    Acest profesor de la Cluj, a inceput sa devina o epava. Un marxist, un leninit sau un stalinist. Are mari frustari, daca poate afirma asa ceva. PDL a intrat la guvernare cu un scor de aproape 40%, BAsescu cu 50%. Legea tarii, constitutia spune ca 4 ani sau presedintele 5. Ce vrea domnul MArga Anarhie.Un om care nu se respecta pe el, ce sa mai respecte pe altii, doreste safie rector la cluj pe viata. Halal om, ministrul al educatiei nu va mai fii cat e lumea lume. Asa ca scuteste-ne domnule hitlerist, stalinist , mult stimate MARGA
  • +14 (16 voturi)    
    Care este procentul legitim??? (Vineri, 10 februarie 2012, 18:24)

    Bubu [anonim]

    Dar regimul lui Iliescu care a castigat alegerile cu 90% dupa o lovitura de stat a fost mai legitim??!
  • +18 (22 voturi)    
    Va faceti de ras (Vineri, 10 februarie 2012, 18:25)

    old man [utilizator]

    Domnule Marga, va faceti de ras cu aceste comparatii. Treziti-va!!!
  • +19 (23 voturi)    
    pacat (Vineri, 10 februarie 2012, 18:25)

    florin [anonim]

    imi pare rau ca am crezut despre acest domn ca este inteligent
  • +18 (22 voturi)    
    Dictaturile fasciste (Vineri, 10 februarie 2012, 18:27)

    Ştefan Brăgărea [anonim]

    Dl. Prof. Marga începe să o ia razna! Vârsta şi privilegiile, deh!
  • +22 (24 voturi)    
    Tariceanu-Mussolini?!?! (Vineri, 10 februarie 2012, 18:27)

    alan [utilizator]

    Nu inteleg de ce te intorci atata de mult in istorie domnule Marga,cand aveai un exemplu in Romania anului 2007-2008 cu guvernul din care mataluta faceai parte guverna minoritar cu 20% sau mai putin,si era condus de manechinul Tariceanu!!!Comparatia cu Hitler si Mussolini mi se pare arhaica si exagerata.
    • +11 (13 voturi)    
      memoria (Vineri, 10 februarie 2012, 20:37)

      Bazil [anonim] i-a raspuns lui alan

      Am un unchi de 90 ani. Nu este vina lui, dar nu isi aduce aminte ce a mancat azi, in schimb isi aduce aminte tot ce i s-a intamplat in tinerete. Nu se stie ce o fi in mintea d-lui Marga.
  • +15 (17 voturi)    
    Marga (Vineri, 10 februarie 2012, 18:29)

    vasilache [anonim]

    fara indoiala ca Marga este o personalitate a mediului universitar. problema e ca in ultima vreme a luat-o razna bine de tot. asta cu cei 3 piloni era valabila acum cateva sute spre mii de ani. plus ca o centreaza bine de tot inafara continentului.
    referitor la partea cu reprezentativitatea, discursul asta e total nedemocratic - guvernare nu se face pe baza sondajelor de opinie ci pe baza ultimelor alegeri legitime. aici partidul domniei sale ar pica examenul cu brio din moment ce a guvernat 3 ani pe baza a mai putin de 20% din numarul de parlamentari - atunci ce a fost.
    furatul asta de curent ma lasa perplex!
    • +15 (17 voturi)    
      "personalitate a mediului universitar"??? (Vineri, 10 februarie 2012, 18:46)

      neuronu'stingher [anonim] i-a raspuns lui vasilache

      Pai ce Romania are mediu universitar, cu 0 universitati in top 500 mondial??
  • +13 (17 voturi)    
    Cine-i Andrei Marga? (Vineri, 10 februarie 2012, 18:30)

    Dorel cu targa [anonim]

    ... Ala care n-a facut nimic in perioada in care a fost ministru al invatamantului?

    Ma asteptam ca un profesor universitar sa nu-si murdareasca blazonul cu astfel de declaratii... dar, deh... de unde nu-i... nici Dumnezeu nu cere...
    • -7 (7 voturi)    
      cred!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Vineri, 10 februarie 2012, 22:57)

      TEODOR [anonim] i-a raspuns lui Dorel cu targa

      Andrei Marga a fost cel mai bun ministru al invatamantului dupa Spiru Haret,cu el a inceput reforma in invatamant.
  • +19 (23 voturi)    
    marga cam tont... (Vineri, 10 februarie 2012, 18:35)

    popcorn monta [utilizator]

    un profesor universitar sa compare pe hitler cu basescu,inseamna lipsa de cele mai minime cunostinte despre istorie...pai daca traia in germania si il critica pe hitler, nu cred ca il mai vedeam la teve sa-si dea cu parearea...nu stiu cum a ajuns asta profesor ca dupa cate vad istorie nu cunoaste...daca traia in germania,gestpo il arunca la gazare...
  • +20 (24 voturi)    
    Ha??? (Vineri, 10 februarie 2012, 18:38)

    Razvan A [anonim]

    Tataie, cand iesi la pensie? Din cauza dinozarimii de teapa matale nu iese Romania din crize. Cine decide cine conduce? ALEGERILE. Cum s-a votat la alegeri? Pai e vina mea ca 50% nu s-au prezentat? Sau e vina guvernantilor? NU. Politicienii fac aliante si formeaza majoritati. Deocamdata asumarile se fac pe mana unei majoritati parlamentare deci ciocul mic. Daca erau uslasii faceau la fel, desi nici ei nu reprezinta poporul. Asha ca...jog de glezne, dom' comunist.
  • +16 (18 voturi)    
    dezinformat.... (Vineri, 10 februarie 2012, 18:38)

    leo [anonim]

    tov marga,sau poate intentionat (mai sigur)dezimformeaza ,avand probleme cu justitia,ca mai toti cei care apar in fiecare seara la tv...
    sa faci asemenea comparatii dupa ce guv, tariceanu a condus cum stie toata lumea,de s-a ajuns la haos in sist, bugetar (din cauza caruia ne-am intors cu multi ani in urma), e ca si cum ti-ai bate joc de toti ramanii (inclusiv de votantii lor,care o sa-si dea seama mai tarziu)...
  • +10 (12 voturi)    
    Chiar credeti ce spuneti ? (Vineri, 10 februarie 2012, 18:46)

    kansas [anonim]

    Oare dascalii nu spun intotdeauna adevarul ?...
  • +9 (13 voturi)    
    Dupa geolog si istoric urmeaza Marga (Vineri, 10 februarie 2012, 19:06)

    HIHIHI [anonim]

    Bine zice proverbul ca unde-i carte multa e si prostie multa.Invoc acest proverb desi sunt convins ca sta pe tastatura multor persoane ce-si exprima opinia aici,Pare aproape de necrezut ca oameni cunoscuti alta data ca dublu licentiati si rector al rectorilor sau istorici urmasi de academicieni sa aiba niste iesiri in public care sa aminteasca de dezechilibre intelectuale majore.Este adevarat ca mesajul genetic al fiecaruia dintre noi este cel mostenit dar la unele persoane pare ca dementa senila se instaleaza mult prea timpuriu.Doamne fereste!Sa nu fie totusi nimeni prin preajma lor care sa-i mai traga de maneca?
  • -14 (18 voturi)    
    Desi ... (Vineri, 10 februarie 2012, 19:12)

    nety [anonim]

    ... nu prea cred eu ca acest comentariu va fi postat, nu ma pot abtine sa nu spun cateva lucruri.
    1. Scriu despre Marga unii care nu au reusit sa citeasca atat cat a scris dansul.
    2. Actualul si fostul papa (Benedict si Ioan Paul) l-au gratulat pe cel pe care il scuipa niste neica nimeni cu distinctii onorante. Benedict l-a condus pe Marga pana la iesirea din resedinta (lucru pe care nu il face decat cu oaspeti de mare calitate).
    3. Postacii care il scuipa sunt sigur basescieni, adica adepti ai unuia care nu prea stie citi, dar sa mai si scrie ceva.
    Numai acestea cateva lucruri si ne dau imaginea acestei tari debusolate: valorile sunt marginalizate, puse la zid, nonvalorile sunt la mare cinste. Pana nu vom reusi sa trecem de o astfel de etapa, nu avem nici o sansa.
    • +14 (18 voturi)    
      valoarea mea (Vineri, 10 februarie 2012, 19:38)

      valabill [utilizator] i-a raspuns lui nety

      De cand ma rog presedintele Basescu e sef de scoala filosofica si a mai facut si adepti? Si unde e legatura cu Marga care se baga singur in vorba ca mararul in ciorba? Pentru toti cei care ii dau inainte cu (ne)stiinta de carte a lui Basescu,aveti idee cat de greu se ia un brevet de capitan de cursa lunga? Dar nu trebuie sa comparam mere cu pere.Domnul Marga greseste enorm fata de victimele totalitarismelor secolului XX comparand regimul lui Basescu cu o epoca in care milioane au murit nevinovati.
    • -8 (10 voturi)    
      Dar desi (Vineri, 10 februarie 2012, 19:42)

      gege [anonim] i-a raspuns lui nety

      De acord cu dumneata. Dar, trebuie sa recunosti: comparatia lansata de laudatul nostru e cam ..laturalnica. hai cu totii s-o uitam repede... dar, dupa rostitor.
    • +3 (7 voturi)    
      Dar (Vineri, 10 februarie 2012, 19:48)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui nety

      tu cum comentezi afirmatiile d-lui prof. Marga?
      Ca de asta se vorbeste aici.
      Te rog,sa nu scuipi!
    • -7 (11 voturi)    
      nulitati (Vineri, 10 februarie 2012, 19:50)

      zaphoss [utilizator] i-a raspuns lui nety

      Corect ce ai spus. Din pacate acestea sunt nulitatile ce conduc Romania. Ei nu stiu sa faca nimic constructiv. Ei se pricep doar sa distruga, sa fure,sa minta, sa santajeze. Cred ca dupa alegeri avem nevoie de un proces de genul celui de la Nürnberg in care sa fie judecati tradatorii si criminalii acestei tari!
    • +7 (9 voturi)    
      care e mesajul? (Vineri, 10 februarie 2012, 19:55)

      eu cel mic [anonim] i-a raspuns lui nety

      o fi scris, daca a scris la fel de aberant, fireste ca nu-l citeste nimeni.
      Pe de alta parte, nu inteleg ce vrei sa ne transmiti cu Benedict si Ioan Paul ( in locul tau, nu m-as baga la acest nivel)
      Pana la urma si Ceausescu a fost plimbat cu caleasca regala a reginei Elisabeta a II-a a Marii Britanii?
      Si?
    • +10 (12 voturi)    
      naşul universităţilor particulare (Vineri, 10 februarie 2012, 19:56)

      elena [anonim] i-a raspuns lui nety

      Adică a dat legislaţia prin care au apărut fabricile de diplome.

      Prin comparaţie cu asta eu zic că nu mai contează nici producţia în kilograme de scrieri pentru uz intern universitar, nici atitudinea pro sau anti-Băsescu, nici faptul că l-a petrecut pontiful până-n stradă, eventual l-a pupat şi l-a întrebat de neamuri.
  • +10 (14 voturi)    
    Marga (Vineri, 10 februarie 2012, 19:31)

    Andrei [anonim]

    Domnul profesor pierde niste beneficii de pe urma reformelor binevenite ale guvernarii Boc. In consecinta, acesta este demonizat cu fiecare ocazie. Zilele trecute aparea in "Ziua de Cluj", ziar local, un articol cu parerea mai multor personalitati clujene. ( http://ziuadecj.realitatea.net/eveniment/clujul-despre-boc-se-intoarce-la-primarie--83582.html ) Daca cititi articolul, se vede clar ca numai Marga iese din tipar, dupa modelul antonescian. Rusine, domnule Marga ! Iar in ceea ce priveste Germania lui Hitler daca deschideai gura erai pe loc ridicat de Gestapo ! In schimb pe Crin Antonescu l-am auzit preluand pasaje din discursul lui Hitler, probabil s-a inspirat din opera acestuia "Mein Kampf" in razboiul lui cu Traian Basescu...
  • +6 (10 voturi)    
    marga (Vineri, 10 februarie 2012, 19:40)

    ady [anonim]

    un dinozaur dintr-o era apusa...
  • -9 (13 voturi)    
    postacii (Vineri, 10 februarie 2012, 19:42)

    zaphoss [utilizator]

    ... iarasi stau postacii pdl pe metereze? amr putin si scapam de voi odata cu desfiintarea adunaturii numita pdl. Ha ha...
  • +12 (16 voturi)    
    cine va impiedica? (Vineri, 10 februarie 2012, 19:44)

    eu cel mic [anonim]

    citez: "La noi s-a vazut bine, cel putin in zilele astea, ca o putere care are cel mult 24-25% da legi pentru toata lumea"

    Daca au asa putin, de ce nu va duceti ( era sa scriu, dracului) la serviciu sa votati contra?

    Ca n-ar mai da legi. Sunteti in greva parlamentara, dar banii ii luati.

    Ma doare fix in pian ca-i donati. Dar de unde ii luati?
    Veniti cu ei de acasa?

    Parlamentarii lu' peste au alt statut de munca?

    Va plac banii? Munciti (dracului) pentru ei.
    Ca marea masa (pulimea) asa face.
  • +12 (12 voturi)    
    andrei marga (Vineri, 10 februarie 2012, 19:48)

    ion popescu [anonim]

    Domnule profesor, nu sondajele ci voturile (parlamentarii in final) dau o majoritate sau alta. Aveti putintica rabdare, nu stiu cum se vota pe vremea lui Musolini sau Hitler, dar in noiembrie romanii vor avea ocazia sa valideze o noua majoritate.
  • +6 (10 voturi)    
    Andrei Marga compara guvernarea actuala cu Germani (Vineri, 10 februarie 2012, 19:53)

    Stefan [anonim]

    Domnule Rector Marga, eram foarte mandra cand la un moment dat PNTCD v-a propulsat in conducere, pacat ca l-ati debarcat definitiv.Uitati-va in jurul dvs, vedeti ce copii frumosi cresteti, e normal sa va depaseasca, accesul la informatii si documentare e cu totul alta.De buni ani toti ( cei capabili) isi fac studii si masterate afara.Cunostintele se cumuleaza din primii ani de scoala, avem copii inteligenti care stiu sa ridice stacheta pe care noi nu o mai putem sari, ne strecuram pe langa, pe sub...Lasati-i sa zburde sa gandeasca si sa munceasca....noi am cam obosit.Putem sa dam un sfat, sa consiliem daca avem adepti, sa scriem o carte ( depinde cine o va citi), lasati tinerii cu putere de munca sa munceasca sa ne duca unde trebuie.
  • +7 (9 voturi)    
    Venit (Vineri, 10 februarie 2012, 20:00)

    vic [anonim]

    D-le Rctor care este venitul dumneavoastra lunar?Cati postdoci sau programe ue coordonati?
  • +8 (12 voturi)    
    domnule Marga, (Vineri, 10 februarie 2012, 20:18)

    leopold [anonim]

    nu v-ar strica un control la bibilica.Poate actualul ministru introduce obligativitatea controalelor psihiatrice pentru cadrele didactice.
    Daca presedintele Basescu ar fi fost Hitler,demult craniul dvs ar fi fost lampadar si pielea dvs fina era sugativa.....
    Rusine!
  • +7 (11 voturi)    
    Cand sarpele este calcat pe cap... (Vineri, 10 februarie 2012, 20:21)

    Lalaila [utilizator]

    arunca cu venin.
    Serpii din viata publica romaneasca vor arunca cu venin din ce in ce mai mult pe masura ce Romania se modernizeaza. Depinde numai de electorat sa-i trieze prin vot democratic la termen (aspect care-i scapa personajului fost ministru-lipsit-de-merite, legile democratiei fiind rasucite si violate pe logica stramba ca o scadere in sondaje in timpul mandatului anuleaza validitatea voturilor date la scrutinul precedent. Urmand aceasta logica viata politica romaneasca este creionata de agentiile de sondare a opiniei publice ce fac sondaje pe mia de locuitori. Aberant.
    Toata aceasta hidosenie este ambalata intr-o referire la Germania lui Hitler, o exagerare care nici nu mai merita comentata, dar care denota cel putin un tupeu grotesc.
    Cel mai mult imi doresc ca la alegerile de anul asta electoratul celebral, electoratul activ, electoratul ce se informeaza din multiple surse, electoratul rational, ancorat in realitate sa-si exprime optiunea oricare ar fi ea.
  • +7 (11 voturi)    
    nu are ce cauta in invatamant (Vineri, 10 februarie 2012, 20:25)

    Marcelino [anonim]

    Cu asemenea idei Marga asta nu are ce cauta in invatamant , poate sa predea eventual talibanilor afgani , sa compari democratia din Romania cu dictatura lui Hitler trebuie sa fii cu capu
  • +8 (12 voturi)    
    pacat! (Vineri, 10 februarie 2012, 20:33)

    gabriela [anonim]

    Daca tacea, filosof ramanea!. Desi, mi-e teama ca nu ramanea nici atunci, ca nu poti sa ramai ceva ce n-ai fost niciodata!
  • +6 (10 voturi)    
    CUM? (Vineri, 10 februarie 2012, 20:46)

    aac [utilizator]

    Cum reușește domnul Marga să măsoare așa precis susținerea guvernării actuale?

    Din cîte știu eu n-au mai fost alegeri de vreo 3 ani.

    Domnul Marga, este singura mea presupunere, vizitează o ghicitoare.

    Domnu Marga sînteți victima unei escrocherii. Cereți-vă banii înapoi.
  • +9 (11 voturi)    
    an sabatic (Vineri, 10 februarie 2012, 21:12)

    Dan [anonim]

    Domnule Marga, anul acesta ati fortat legea si in loc sa va pensionati v-ati trecut in "sabatic"ca sa mai prindeti niste prelungiri poate. Nu cred ca mai aveti calitatea de a da sfaturi. Vad ca va cam incurcati cu aritmetica - sa stiti ca guvernul actual e legitim, oricat manipulati dumneavoastra cifrele. De aia sunt alegeri la 4 ani ca sa surprinda schimbarile in preferintele electoratului. Ca sa iei in calcul pe cei care nu au votat e o aberatie. Nu au votat ca nu au vrut, in acest caz parerea lor nu conteaza. Daca vor vota la toamna vocea lor va fi auzita. Ca sa numarat cele cateva sute de protestatari de prin piete si sa aplicam apoi algoritmi complicati emanati de antene pentru a decide ca "poporul vrea ..."e o aberatie si antidemocratic. Poporul va avea ocazia sa se manifeste la algeri. ATAT. Nu schimbam guvernul de fiecare data cand ies cateva sute de oameni in strada. Dar e prea complicat pentru un politruc sa inteleaga asta. Pacat. V-am apreciat ca ministru, dovada ca toti gresim. Macar unii isi recunosc greseala ulterior.
  • +9 (13 voturi)    
    Uite asa aflam care dintre noi ne injura. (Vineri, 10 februarie 2012, 21:15)

    mircea [anonim]

    Pacat.Nu stiam ca mai traieste oportunistul de Marga.Ii spundrum bun,care batuta.Are locul rezervat la umbra.La varsta lui ar trebui sa fie mai cumpatat si mai inteligent.De unde nu-i ,nici D-zeu nu cere.Sa fim cinstiti ,Vanghelie da replici mai inteligente decat Marga.
  • +7 (9 voturi)    
    Corectati-ma daca gresesc (Vineri, 10 februarie 2012, 21:18)

    Cristi [anonim]

    dar Hitler a castigat alegerile din 1933 cu 45% nu cu 29% din cate tin eu minte. Desi a avut majoritate si era cancelar, nu a indraznit sa treaca peste Hindenburg care era presedintele Germaniei la acea vreme...Halal dictatura...halal comparatie!!!
  • +4 (8 voturi)    
    marga (Vineri, 10 februarie 2012, 21:38)

    radu [anonim]

    Domnule profesor,calitatea pe care o aveti dar pe care nuprea o onorati nu-mi da voie sa ma adresez dupa cum meritati.In calitatea politica pe care ati avut-o in trecut i-au determinat pe multi sa va critice ,sa va aduca diverse acuz,etc,etc.Acum pupati mana acelora care v-au injurat,mai mult ati trecut de partea celor care se fac vinovati de adevarutul genocid din '89.Sa fie oare un semn al apocalipsei ???? Nu cred,dar sunt convins ca ati gresit usa si directia .Pacat ,mare pacat.Dumnezeu te va judeca dupa cum vor fi judecate si VUVUZELELE lui Felix.Asa sa nu ajute Dumnezeu !
  • +5 (7 voturi)    
    acest batran (Vineri, 10 februarie 2012, 21:41)

    vera [anonim]

    nu vede ca e un expirat? Sa-i spuna cineva. i-ar face un bine.
  • +5 (5 voturi)    
    fara a fi carcotas (Vineri, 10 februarie 2012, 21:57)

    visio [anonim]

    ma intreb daca marga stie treaba cu limba romana: "...pentru ca sa se vada...."
    alo, nenea marga, in mesajele publice (mai sunt si sms-urile) e nevie de idei clare exprimate coerent; expresia matale, pentru ca sa se, puteai sa o spui si altfel: pentru case sociale, noi furam cu sarg...
    apropo, hitler nu a avut 28% sa ajunga la putere, desi i-a fortat mana imparatului sau presedintelui sau ce-o fi fost ala batranu; e drept ca l-a conditionat, insa nu a fost primul santaj si nici nu va fi ultimul din istoria speciei umane...revenind la lucruri sfinte, nenea marga, ce ai facut mata cat ai fost ministru? mai nimic; stii de ce? pentru ca parintii matale s-au nascut gata saraci.....daca intelegi ce vreau sa spun...
    citind un clasic in viata, pentru ca sa se stie cu de la mine vestire, vesnica odihna psd-ului,...sa le fie tarana usoara, ca daca ar fi grea am cadea in gropi....
  • +4 (4 voturi)    
    Istorie (Sâmbătă, 11 februarie 2012, 0:41)

    FLORIN [anonim]

    Problema istoriei este ca mereu este interpretata cand ea ar trebui sa fie reprezentata de date seci.
    Intrebarea pentru domnul Marga este de ce s-a ajuns in situatia in care Hitler a ajuns la putere si care a fost concursul dat de predecesori.
    Capcana este posibila, dar oare nu tine pana la urma si de gradul de civilizatie ( as spune alt cuvant dar nu vreau sa jignesc pe nimeni ) al celor care voteaza ? Statistica spune ca absenteismul se manifesta indeosebi in randul tineretului. De nota acest fapt o lipsa de educatie civica ? Dv. dl. Marga daca sunteti atat de vizioanar ( si poate ca aveti dreptate! ) ce a-ti facut pe acest palier cand a-ti detinut portofoliu invatamantului ?
    Suna putin tipic romanesc cand putem face ceva nu facem dar cand trebuie sa faca alti tipam din gura de sarpe si plangem de ca va urma.
  • +3 (3 voturi)    
    motiv (Sâmbătă, 11 februarie 2012, 4:15)

    cazmaforjata [utilizator]

    Acesta este motivul pentru care nu avem nicio universitate in top 500 mondial. Cu asemenea conducatori de universitati nici nu vom avea vreo data.
    O zi faina si spor la treaba.
  • +4 (4 voturi)    
    Ana Pauker (Sâmbătă, 11 februarie 2012, 9:06)

    nica [anonim]

    Inteleg ca domnii Marga si Ion Mircea Pascu sunt la aceasta ora trompetistii de serviciu ai USL. Nu stiu de ce , dar , atacurile lor imi amintesc de Ana Pauker.
  • +4 (4 voturi)    
    marga (Sâmbătă, 11 februarie 2012, 9:48)

    dascalu [anonim]

    E dus cu pluta saracul.Se demonstreaza ca rautatea si prostia sint surori gemene.
  • +4 (4 voturi)    
    calaul invatamantului romanesc (Sâmbătă, 11 februarie 2012, 10:53)

    mrsilk [anonim]

    trage cu dintii de scaunul de rector al ubb dupa ce a adus impreuna cu androneasca invat.rom la cel mai scazut nivel calitativ din ultimii 22 ani (pe Adomnitei de la pnl iasi nu l-a contestat ! )are tupeul sa mai comenteze,mi-e scarba
  • +2 (2 voturi)    
    rade harb de oala sparta (Sâmbătă, 11 februarie 2012, 11:36)

    lazar [anonim]

    Domnule Marga ,nici dumneavoastra nu va e straina dictatura nu prea vreti sa va desprindeti de functia de rector. Nu ca il apar pe basescu si lacustele lui dar asta este adevarul .
  • +1 (1 vot)    
    Mi se parea.. (Sâmbătă, 11 februarie 2012, 21:44)

    Parol [anonim]

    Ca numai incultii repeta papagaliceste Base = Hitler.
    Acestor inculti , evident se alatura si alte victime ale crizei - mai cu carte(profesori, medici ).
    Dar acest Marga , care a pus umarul la prabusirea sistemului de educatie sau cel putin a fost incapabil sa il imbunatateasca de ce trancane?
    Ce nu ii covine?
    Raspunsul pt acesti politicieni indobitociti nu ii surprinde niciodata:
    Nu ne intereaseaza ca e democratie sau dictatura! Vrem salarii, case, vacante, siguranta, sanatate, educatie. Dintotdeauna vrem asta desi inca va surprinde.
    Asa ca sa vina Hitler daca nu poate Tepes si sa va stranga.
  • 0 (0 voturi)    
    surpriza (Duminică, 12 februarie 2012, 11:06)

    mica [anonim]

    Partea buna e ca marele filozof a auzit de Hitler...partea rea e ca noi auzim prea des despre acest infumurat Marga care a distrus cat a putut invatamantul si trage in continuare sforile la Cluj. De fapt, e orasul tuturor posibilitatilor....Funar, Apostu, Marga...
  • +1 (1 vot)    
    Unii imbaranesc urat (Duminică, 12 februarie 2012, 12:12)

    Danelius [anonim]

    Sa compari actuala coalitie cu fascismul si nazismul e o dovada in plus ca senilitatea ii ajunge pe unii din urma.
    Dar acea coalitie care a guvernat intre aprilie 2007 si dec. 2008 cu sprijinul a 20 % din Parlament cat de legitima era, profesorasule.
    Surprinzator e ca Profesorii de UBB Cluj mai vor ca acest profesoras ce a distrus invatamantul post liceal si vocational sa le mai fie rector .
    Mai bine l-ar lasa sa mearga la pensie...
    Unii imbatranesc urat..........
  • -1 (1 vot)    
    Sunt profund ... (Duminică, 12 februarie 2012, 15:34)

    vitanis [anonim]

    ... surprins de multimea celor care nu vad mai departe de propriul nas: pentru ca Prof Marga il critica pe basescu (cu temei, ia vedeti ce a facut cu tara asta marinarul), sunt in stare sa arunce cu noroi in orice. Nu isi mai amintesc ca dna cancelar a venit in Romania la invitatia Senatului UBB, la sugestia profesorului Marga (un valoros germanist), si s-a dus la Bucuresti numai din politete. Pentru postacii basescieni un om apreciat in lume este inaintea unuia care se plimba pierdut printre sefii de stat si de guvern din Europa, cautand pe cineva cu care ar putea vorbi (va mai amintiti postacilor ce gest a facut Sarckozi cand a incercat sa-l abordeze? Cum spunea cineva mai sus, cu Marga au conversat doi suverani de la Vatican, d-a Merkel l-a onorat cu acceptul invitatiei la Senatul pe care il conducea, si tot nu eeste destul. Rau am mai ajuns!
  • 0 (0 voturi)    
    Marga vs Base (Duminică, 12 februarie 2012, 16:06)

    Marius [anonim]

    Daca Base ar face atatea ilegaliti cate a facut Marga numai sa ramana in fruntea UBB ar fi fost demult diferit Curtii Europene. Raman uimit sa vad atata rautate la un batran comunist frustat ca imbatraneste si va fi scos din istoria UBB ca fiind ultimul Hitler universitar al Romaniei. Sa fii invitat la un chat Hotnews si sa faci numai copy-paste si sa nu raspunzi intrebarilor dovedeste halul in care a ajuns! Daca vrea sa-si incerce forta persuasiva sa candideze la Primaria din Cluj. Are curaj?
  • 0 (0 voturi)    
    @vitanis (Duminică, 12 februarie 2012, 17:11)

    Parol [anonim]

    Dupa logica ta sa inteleg ca eu ,daca am un prieten german sau o masina germana sau am invitat vai Doamne pe madam cancelar la noi , imi da o avizare atotputernica si am dreptate indiferent ce as spune despre Fuhrer?
    Nu. Nu spun ca Base nu ar fi tiran , dictator , nenorocit , violator si ce mai vreti voi si nici nu spun ca ar fi dar cine poate compara pe Base cu Adolf este un tampit / incult sau repeta prostia altora in speranta ca ii creste salariul. Mai mult , un profesor universitar afiliat politic si cu siguranta neafectat de reducerea de 25%, care sustine asa ceva, nu poate fi acuzat de prostie ci de minciuna si de instigare nationala.
    Mai pe intelesul tau: tu esti prost, iar Marga un smecher care instiga la revolta prostilor care au aflat din filme de Hitler sau din nota aia de 5 de la istorie.
    Prostul iese in strada sa il dea pe Hitler jos , sa vina Marga. Ciolanul se muta la Marga . Prostul ramane prost , eventual oftand ca era mai bun Hitler. Si se repeta scena. Si la alti vajnici revolutionari care vor vrea si altadata sa ii mai aduca iar la putere pe copiii lui Iliescu, vei urla de pomana ca nu sunt o optiune.
    Intelegi acum ce e si cu democratia / dictatura / etc ?
    Nu intelegi? Iesi afara si dati javra ordinara jos si sa va vad ce mai comentati dupa ce ati intors un partid de criminali la putere si viata tot de rahat o sa va fie. Si un alt aspect: Sunteti asa de indoctrinati ca binele universal e cu Base dat jos incat lasati in urma si postacii cu carte de munca. Spor la comentat. Pt fiecare comentariu impotriva lui Base va creste salariul cu 10bani!
  • 0 (0 voturi)    
    andrei marga (Duminică, 12 februarie 2012, 17:24)

    misu [anonim]

    Domnul Marga este unul din cei doi fosti ministri ai educatiei (celalalt este E Andronescu)care au distrus
    invatamintul din 1989 incoace.Acum se zbate ca sa ajunga sa distruga ceea ce amai ramas.
  • 0 (0 voturi)    
    Domnule Marga (Duminică, 12 februarie 2012, 20:12)

    Andrei [anonim]

    Domnule Marga, sunt sigur ca daca, prin absurd, in Romania s-ar instala vreodata o putere de tipul celei exercitate de Hitler in Germania, ati face tot ce v-ar sta in putere pentru a obtine, chiar si de la o astfel de putere, maximul de foloase pentru Dvs. si anturaj!
  • 0 (0 voturi)    
    Cum este posibil...?! (Duminică, 12 februarie 2012, 21:09)

    Vigilante [anonim]

    ...ca intr-o tara europeana si pe un site cu pretentii elitiste si intelectuale sa apara atatea mizerii si comentarii negative la adresa unui om de calibrul Profesorului si Rectorului Marga? Cred ca Romania si romanii sunt in cadere libera daca nu s-au gasit cativa "lideri de opinie" sa se opuna acestui suvoi portocaliu de mizerii.( In paranteza fie spus, in politica romaneasca, culoarea portocalie se murdareste si devine... maronie).
    Cu tot respectul pentru Dan Tapalaga, care a postat cele mai multe dintre comentariile mele contra-basescu si anti-PDL, trebuie sa spun ca Hot News isi pierde din prestanta daca nu-si spune punctul de vedere in legatura cu acest gen de atacuri demente la adresa unei personalitati de rangul d-lui Marga... Daca dl Tapalaga insususi nu va spune ce crede despre "calitatea" comentariilor postacilor portocalii, inseamna ca le aproba... tacit. Eu nu cred ca Dl Tapalaga este de acord cu cei care improsca cu noroi un om de talia si valoarea Profesorului-Rector Andrei Marga. Sau poata ma insel?!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by