Cine este Andreea Paul Vass, propunerea PDL pentru Ministerul Economiei: fost consilier al lui Theodor Stolojan si Emil Boc

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Marţi, 7 februarie 2012, 14:15 Actualitate | Politic


Andreea Paul Vass (33 de ani), propunerea pentru functia de ministru al Economiei, este doctor in economie, fost expert/consilier prezidential si consilier personal si pe probleme economice al premierului Emil Boc. Vass a intrat in politica prin functia de consilier al europarlamentarului Theodor Stolojan. In urma cu o saptamana, Vass a fost in centrul unui scandal mediatic, dupa ce premierul a numit-o in comisia de privatizare a Hidroelectrica. Controversa vine din faptul ca Dan-Viorel Paul, cumnatul Andreei Paul Vass, este broker la Bursa, acolo unde vor fi scoase la vanzare actiunile companiei.

Andreea Paul Vass, nascuta pe 10 septembrie 1978 in Zalau, judetul Salaj, a terminat in 2001 facultatea Facultatea de Relatii Economice Internationale din cadrul ASE, unde a obtinut si titulatura de doctor in economie in 2008.

Conform CV-ului, Andreea Paul Vass nu a lucrat niciodata in domeniul privat.

Intre 2001 si 2008, Vass a fost cercetator la Institutul de Economie Nationala al Academiei Romane.

Intre 2005 si 2007, Andreea Paul Vass a fost expert/consilier prezidential in cadrul Departamentului de Politici Economice si Sociale.

Din 2007 si pana in 2009, Vass a fost consilier in cadrul Parlamentului European pentru europarlamentarul Theodor Stolojan.

Din 2009 si pana in noiembrie 2010, Vass a indeplinit functia de consilier personal al premierului Emil Boc, iar din noiembrie 2010 si pana in februarie 2011, a fost Consilier de Stat pe probleme economice al prim-ministrului Emil Boc.

Potrivit CV-ului postat pe site-ul propriu, Vass are realizate studii de cercetare in Marea Britanie (London School of Economics, University of Essex, Sussex University, SPRU Research Center), SUA (Stanford University), Franta (Maison des Sciences de l'Homme) si Ungaria (IKU Research Center, Institute for World Economics).

Tot in CV apare mentionat faptul ca este autor pentru doua carti si co-autor pentru alte 6 publicatii. In 2011 a publicat o carte intitulata "Forta politica a femeilor".

Potrivit ultimei declaratii de interese, Andreea Paul Vass detine actiuni la Alro Slatina, BRD GSG, SIF Banat Crisana Arad, Transelectrica si Transgaz SA Medias.

Conform ultimei declaratii de avere, din 2011, Paul Vass (impreuna cu sotul) detine 2 apartamente in Bucuresti, o casa de vacanta si doua automobile. Familia Andreei Paul Vass detine si tablouri si obiecte de arta in valoare de 12.000 de euro, precum si 9 conturi deschise in banci in care sunt depusi in total peste 100.000 de lei, peste 18.000 de euro si 1.300 de dolari.

Membra PDL, Vass a iesit de multe ori in presa pe teme care tin de partid si de multe ori a fost criticata pentru declaratiile sale de catre unii membri de partid.

In toamna lui 2011, Adreea Paul Vass anunta ca intra in cursa pentru presedintia Organizatiei de Femei a PDL condusa de catre Sulfina Barbu. Vass a declarat atunci pentru agentia Mediafax ca a decis sa candideze pentru ca poate intari organizatia si poate aduce prospetime. Democrat liberala sustine ca numele de Vass inseamna in limba maghiara "fier" facand trimitere la Margaret Thatcher supranumita si "Doamna de Fier". Ulterior, Vass a renuntat si s-a multumit cu functia de prim-vicepresedinte al organizatiei femeilor din PDL.

Numita de Boc in comisia de privatizare a Hidroelectrica

Saptamana trecuta, numirea controversata a Andreei Paul Vass in comisia de privatizare a Hidroelectrica a fost puternic mediatizata.

Pe 1 februarie, Andreea Paul Vass, consilierul primului-ministru, a fost numita membru al Comisiei pentru Coordonarea procesului de privatizare a Hidroelectrica. Unul dintre rolurile acestei comisii va fi si cel de coordonare a procesului de selectare a intermediarului care se va ocupa de listarea pe bursa a companiei. Numirea Andreei Paul Vass in comisie este surprinzatoare avand in vedere ca Dan Paul, cumnatul acesteia, este broker si membru in Consiliul de Administratie al Bursei de Valori Bucuresti, adica locul unde va avea loc vanzarea actiunilor Hidreoelectrica.

Dan-Viorel Paul, cumnatul Andreei Paul Vass, este actionar cu 90,7% si administrator la firma de brokeraj Finaco Securities.

Colega de partid, Sulfina Barbu, a acuzat-o pe Vass s-ar afla intr-o stare de incompatibilitate.

"Nu este conflict de interese in niciun fel", a precizat Andreea Paul Vass. Potrivit acesteia, nu exista nicio legatura intre numirea ei in comisia de privatizare a Hidroelectrica si faptul ca Dan Paul este broker. "Prin aceasta numire, in acest proces voi fi ochiul vigilent al premierului", a precizat Vass.

Aceasta a adaugat ca rolul comisiei din care face parte este acela de a monitoriza intreg procesul de privatizare. "Iar procesul de privatizare se desfasoara prin selectarea unui intermediar care sa se ocupe de listare". Vass a mai spus ca din comisia de privatizare fac parte si ministrii, fiind condusa de ministrul economiei, Ion Ariton.

Vass a mai spus ca nu este prima numire de acest fel deoarece a facut parte si din comisia care s-a ocupat de vanzarea pe bursa a 10% din Petrom, actiune esuata in vara anului trecut.

Citeste si:


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















15247 vizualizari

  • +6 (20 voturi)    
    mda 3 (Marţi, 7 februarie 2012, 14:30)

    demaGOGU [anonim]

    imi propusesem sa nu mai revin....

    sa recapitulam totusi ce avem pana in acest moment urmand schema ' centru de putere - extensia sau prelungirea media:

    boc - c. baba
    a. boagiu - a. nazare
    t. stolojan - a. vass
    g. falca - c. boghicevici
    e. udrea - c. petrescu

    fara papusari la vedere (deocamadata)
    ?!? - b. dragoi
    ?!?- s. fuia
    ?!? - g. berca
    • -10 (24 voturi)    
      gogule, recunoaste (Marţi, 7 februarie 2012, 14:52)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      ca in afara de bombo, nu inghiti nimic!
      Vezi daca te uiti in latrine?
      Creierul tau nu se mai dezvolta si ajungi sa judeci cu... gadea, ciumpalacu' ala pe doua scaune,...
    • +5 (9 voturi)    
      B. Dragoi (Marţi, 7 februarie 2012, 15:04)

      KingSnake [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Dragoi e ala care se lauda zilele trecute ca reusit performanta sa indatoreze Romania pe o perioada de 10 ani cu 6,87% anual la dolar (adica doar vreo 103 milioane de dolari yield anual)
      • -3 (5 voturi)    
        B.Dragoi (Marţi, 7 februarie 2012, 16:20)

        Todo [anonim] i-a raspuns lui KingSnake

        Kink Snake vezi ca yield -ul se refera la rata dobanzii, nu la suma absoluta. Esti pe langa problema.

        Incearca sa intelegi ca banii respectivi se duc in rezerva BNR, nu in consum, si ca este vorba aici de o reintrare a Ro pe pietele externe

        Romania are datorie publica in PIB in jur de 38% vs Franta in jur de 90%, grecia in jur de 300%. Cum ti se pare?
        • +4 (4 voturi)    
          deci sa inprumutam (Marţi, 7 februarie 2012, 16:33)

          Leopoldo [utilizator] i-a raspuns lui Todo

          pana ii prindem din urma !
          • -1 (3 voturi)    
            deci sa imprumutam (Marţi, 7 februarie 2012, 16:43)

            Todo [anonim] i-a raspuns lui Leopoldo

            Nici un stat din lume nu este fara datorii. Spune tu unul. Daca te imprumuti pentru investitii e ok.

            A fost un conducator, Ceausescu, care a reusit sa plateasca toata datoria tarii lui, dar nu au dus-o prea bine atunci.
        • +3 (3 voturi)    
          ai dreptate (Marţi, 7 februarie 2012, 16:41)

          KingSnake [utilizator] i-a raspuns lui Todo

          Exprimarea a fost gresita. De fapt yield reprezinta randamentul, nu rata dobanzii, daca e sa ne legam de cuvinte. Dar valorile sunt corecte.
          Si tocmai, daca Romania are "cifre macro" atat de bune, de ce un randament asa de mare ? In plus, Romania a emis obligatiuni in lei de multe ori cu un randament sub 7%. Sa comparam rata inflatiei la leu si dolar ?
          Sau poate ca sunt eu pe langa problema si merita sa platim peste un miliard de dolari (dobanzi platite in total ) doar ca sa intram pe pietele externe.
          • -1 (3 voturi)    
            Ai dreptate (Marţi, 7 februarie 2012, 16:54)

            Todo [anonim] i-a raspuns lui KingSnake

            Exact, randamentul emisiunii. Rata dobanzii a fost de 6%, cererea a fost mai mare decat oferta, yieldul a fost de 5.75%. Dar nu asta e problema.

            Pur si simplu trebuie din cand in cand sa ridici bani din piata (toate tarile o fac, si SUA, si Franta, si Rusia etc) pt ca atunci cand ai nevoie, piata sa te finanteze. Sau pur si simplu sa refinantezi niste imprumuturi mai vechi, la un randament mai prost (sau mai scump). Adica castigi din diferentialul de dobanda.

            Romania nu are niste date macro extraordinare, dar sunt ok. Cel putin companrativ cu prapadul din jurul nostr (Grecia, Ungaria, Italia, Portugalia)
            • +2 (4 voturi)    
              Chiar asa ? (Marţi, 7 februarie 2012, 17:34)

              Marius [anonim] i-a raspuns lui Todo

              Prapadul din jurul nostru inseamna urmatoarele lucruri :
              Tara PIB/loc ($)
              Romania 12000
              Ungaria 18000
              Portugalia 20000
              Grecia 28000
              Italia 30000
              Deci unde e prapadul din jur ca eu nu-l vad. La noi e prapadul. Cica avem cifre macroeconomice bune. Pai eu as zice ca sunt superbe dar bune doar pentru FMI. Asa de bine e in Romania ca 2.5 mil au fugit cat au putut spre tarile alea unde e prapad. Poate nu stiai dar in Grecia in ultimii doi ani au emigrat 25000 de romani. Asa de mare prapadul e acolo. Deci lasati-o mai moale cu statisticile facute de niste economisti care n-au ce face prin institutele aparute peste tot si platite din banii pulici. Realitatea e ca dupa reformele lui Base , lumea fuge din Romania ca dintr-un lagar nazist.
            • +1 (1 vot)    
              6,87% randament (Marţi, 7 februarie 2012, 17:37)

              KingSnake [utilizator] i-a raspuns lui Todo

              Nu 5,75%. Te faci ca nu intelegi. Uite aici prapadul din Italia si Spania :

              http://www.bloomberg.com/news/2012-02-03/spanish-italian-10-year-government-bonds-decline-yields-advance.html

              Sau Egiptul, care a trecut printr-o "revolutie" si situatia e inca foarte instabila:

              http://www.bloomberg.com/news/2012-02-02/egypt-s-2020-dollar-bond-yield-rises-one-basis-point-to-6-99-.html

              6 si ceva randament e imens pentru o tara care se lauda ca are date macroeconomice mai bune decat restul Europei.
    • +4 (6 voturi)    
      Papusarul lui Dragoi - Videanu (Marţi, 7 februarie 2012, 15:09)

      KingSnake [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      http://stirileprotv.ro/stiri/politic/fiul-unui-apropiat-al-lui-adriean-videanu-posibil-secretar-de-stat.html
  • -6 (24 voturi)    
    Omul potrivit! (Marţi, 7 februarie 2012, 14:30)

    IDT [utilizator]

    O femeie desteapta, frumoasa si -sper eu- corecta. Bravo! Succes, stimata doamna!
    • +5 (5 voturi)    
      Stolojan o stie (Marţi, 7 februarie 2012, 16:35)

      Leopoldo [utilizator] i-a raspuns lui IDT

      mai bine pe doamna.
      Un cadru de nadejde pentru propasirea tarii !
    • +1 (1 vot)    
      Doar ca mi s-a parut uneori ca nu are toti boii (Marţi, 7 februarie 2012, 21:12)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui IDT

      acasa in sesnul ca are de multe ori o gandire cel putin ciudata. Ca ar putea fi corecta, eu nu am nici o speranta deja. Sunt curios cum o iesi programul de guvernare pe care dansa il "editeaza" in acest moment. O sa faca copy/paste din acordul FMI sau se renegociaza acordul?
  • -3 (21 voturi)    
    Am ascultat-o vorbind si stie ce spune (Marţi, 7 februarie 2012, 14:32)

    Ax [anonim]

    Eu am devenit mult mai atent la ce spun oamenii si cum o spun. Si Andreea Vass mi-a placut foarte mult cum vorbeste, argumenteaza. Iti trebuie bun simt, cunostiinte si inteligenta iar ea le are ca multi dintre noii ministri.

    Dar poate sunt doar eu, satul pana peste cap de ineptiile si manipularile celor din USL si televiziunile din ograda lor intre care a aterizat si protv-ul recent.
    • +6 (8 voturi)    
      Aiurea (Marţi, 7 februarie 2012, 16:12)

      JD [anonim] i-a raspuns lui Ax

      Numai de genul asta de economisti-politruci, cu creierul spalat, n-avea nevoie acum Romania. Individa asta va fi master of disaster la Economie.
  • 0 (18 voturi)    
    OARE NU MAI SUNT SI ALTII? (Marţi, 7 februarie 2012, 14:33)

    tutu cetateanu' [anonim]

    Se pare ca populatia Romaniei a scazut suficient de mult asa incat aceasi oameni trebuie "rotiti" ....
    Am vazut-o pe aceasta "duduie" de cateva ori pe la TV si, cinstit, in afara de aroganta nu am reusit sa observ nimic la ea in afara de faptul ca nu arata prea rau fapt care, corelat cu "vastele cunostinte" economice de care a dat dovada m-au facut sa-mi pun intrebarea cum si-a faurit cariera ... probabil pe "certe calitati".
    In plus, in toata tara Romaneasca nu exista nici un alt director de multinationala, tanar si cu competenta dovedita care sa fie promovat? Doar aceasta "duduie" cu pregatire doar "academica" .... cred ca romanii vor manca tratate de economie cat ea va fi ministreasa .... nu v-ati saturat de Elena? Acum vreti si o Andrea?
  • -1 (19 voturi)    
    pai, da... (Marţi, 7 februarie 2012, 14:33)

    Codruta N [utilizator]

    Cu asa consilieri a ajuns Boc sa scoata atatea legi cretine - si a ajuns economia Romaniei in halul in care a ajuns!
    Dati-i inainte, bajeti! ca inca n-ati distrus totul - da' cu putin noroc, poate pana la sfarsitul anului reusiti! >:)
    • +1 (1 vot)    
      Aia cu salarizarea unica e de pomina! (Marţi, 7 februarie 2012, 16:25)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

      Cine s-o fi gandit ca solutia pentru controlul bugetului de salarii al intregului stat este controlul fiecarui salariu in parte! E ca si cum ai numara fiecare pai pe care-l mananca magarul in fiecare zi ca sa-ti dai seama cate paie iti trebuie pana iese magarul din iarna ... si sa-ti faci provizia de fan numarand pai cu pai.
  • +8 (14 voturi)    
    nu a lucrat niciodata in privat (Marţi, 7 februarie 2012, 14:36)

    eu [anonim]

    de parca ar fi lucrat vreunul dintre cei noii propusi in privat?!?! SRL-urile proprii nu se considera munca la privat! As vrea sa vad in functii de ministru oameni in jur de 40 de ani dar cu experienta PRACTICA de 10-15 ani, de preferat in companii multinationale, care sa fi dovedit cu REZULTATE concrete ce au realizat pana acum. Diplome si titluri pompoase este usor sa obtii. Mai ales la universitatile din Romania. (de stat sau private). Avem nevoie de SPECIALISTI adevarati nu de marionete in mana politicienilor care ne-au condus si pana acum.
    • +4 (4 voturi)    
      Mare Adevar (Marţi, 7 februarie 2012, 14:54)

      tizano [anonim] i-a raspuns lui eu

      Cautati specialisti si nu fantome
    • -1 (7 voturi)    
      ... nu a lucrat niciodata in privat (Marţi, 7 februarie 2012, 15:07)

      A [anonim] i-a raspuns lui eu

      De ce ar veni cineva, asa cum spuneti unii si altii pe aici, cu experienta, succes, din mediul privat, intr-o asemenea pozitie?
      Eu nu prea gasesc argumente? Doar patriotismul si constiinta?
      In contrapartida ce este? Sa castige de x opri mai putini bani sau sa ii castige "altfel"..., sa fie balacarit de diversi si in diverse situatii, cum ar fi, de exemplu, chiar si pe aceasta pagina de internet...
      Greu... Schimbarea ar trebui sa fie structurala si nu cred ca se poate brusc la o remaniere, schimbare de guvern... etc.
      • +5 (5 voturi)    
        pentru ca daca (Marţi, 7 februarie 2012, 15:21)

        eu [anonim] i-a raspuns lui A

        nimeni nu va accepta sa faca vreodata acest sacrificiu, copii nostrii vor fi slugile acestor naparci de politicieni pe vecie.
  • +5 (13 voturi)    
    pacat ca nu a lucrat in privat niciodata! (Marţi, 7 februarie 2012, 14:37)

    jiji [anonim]

    ca si Basescu, alt fan al dreptei!
  • +4 (16 voturi)    
    !!! (Marţi, 7 februarie 2012, 14:44)

    catalin_mattei [utilizator]

    deci avem un domeniu care va merge prost si foarte prost.. cu acest "specialist" nu ai deschide nici butic. Doamna este subiect de glume printre cei ce cunosc economie si care se amuza copios la ce afirma ...
  • +3 (11 voturi)    
    O feminsta si atat... (Marţi, 7 februarie 2012, 14:47)

    Sting [utilizator]

    Btw, feminismul este o miscare extremista. PDL pierde din voturi daca cativa dintre acesti ministri propusi reusesc sa treaca.
  • +5 (9 voturi)    
    ... (Marţi, 7 februarie 2012, 14:57)

    sentenced [utilizator]

    Tara asta nu mai are niciun viitor, de asta ma conving tot mai mult pe zi ce trece.
    Dupa ce termin facultatea, sper sa fiu cat mai repede plecat de aici.
    • -4 (4 voturi)    
      foarte bine (Marţi, 7 februarie 2012, 15:25)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui sentenced

      Eventual treci pe la un Stanford, un Oxford, fa un MBA ceva si apoi te asteptam si pe tine ca ministru peste cativa ani.
      Succes!
      • -2 (4 voturi)    
        sau nu... (Marţi, 7 februarie 2012, 16:00)

        lol [anonim] i-a raspuns lui andrei

        eu nu inteleg de ce unii tin sa ne anunte pe noi cei care ramanem ca ei pleaca. Sa se duca si sa fie sanatosi.
        • +1 (1 vot)    
          Mda.. (Marţi, 7 februarie 2012, 17:50)

          sentenced [utilizator] i-a raspuns lui lol

          Raspund cu acest comentariu si lui Andrei si lui lol.

          Andrei: Nu pot sa merg la acele universitati din urmatorul motiv: nu sunt si nu voi fi la acel nivel de pregatire. Dar inteleg aluzia pe care o faci la noul premier, ideea e ca eu nu sunt evreu si nu pot sa merg la "St. Cross College Fellowship Centre for Jewish and Hebrew Studies" din cadrul Oxford, pe care Ungureanu a absolvit-o (sper ca intelegi sustinerea pe care a avut-o... Nu doar materiala)

          lol: Se numeste exteriorizare. Nu ma caracterizeaza dar din cand in cand o mai fac, pentru ca dorinta mea nu e sa plec, ci sa raman, dar nu in aceste conditii... Si sincer sa fiu, la orizont nu se vede schimbarea..
        • 0 (0 voturi)    
          Lol (Miercuri, 8 februarie 2012, 0:59)

          Zev [anonim] i-a raspuns lui lol

          Pai, sansele daca pleci chiar sunt sa fii mai sanatos, mai uite -te si tu pe statistici.
  • +7 (15 voturi)    
    Aolica (Marţi, 7 februarie 2012, 14:59)

    ViorelSandu1319195823917 [anonim]

    Am vazut-o de cateva ori la tv si era portretul perfect al politicianului janghinos: aroganta maxima, tupeu extraordinar si carte 0.
    A stat toata viata si a papat de la stat din mana shefilor.
    in mod sigur, o excelenta alegere...
    frate, plin de tehnocrati in pseudo-guvernul asta.
  • -8 (12 voturi)    
    Alta clasa! (Marţi, 7 februarie 2012, 15:01)

    O profesionista! [anonim]

    Am ascultat-o de multe ori si este una din cele mai pregatite persoane in materie de economie.
    • +3 (5 voturi)    
      clasa 1 (Marţi, 7 februarie 2012, 15:25)

      dana eugenia [anonim] i-a raspuns lui O profesionista!

      invatam sa scriem si sa citim din cartile celorlalti - ca sa ne dam doctoratul :)

      cum safaca asta politica fiscala a romaniei, cand ea nu stie cum e de cealalta parte a baricadei, care va fi impactul intr-o firma care 'face' bani si nu e srl-ul tu' tata sau cabinetul lui stolojan ?
      by the way - cine e tatal individei .... de unde pana unde a ajuns dansa DIRECT la cabinet europarlamentar stolojan ?!!?!
  • 0 (10 voturi)    
    Este nepoata lui Ghizela Vass- o bolsevica notorie (Marţi, 7 februarie 2012, 15:14)

    V Ion [anonim]

    Ghizela Vass, nascuta in Basarabia in 1912, decedata la Bucuresti la cativa ani dupa prabusirea regimului pe care l-a slujit cu infinita abnegatie vreme de decenii. Ilegalista din categoria dura, una dintre confidentele Elenei Ceausescu inca din anii 50, Ghizela Vass a beneficiat de o spectaculoasa longevitate politica, a participat la numeroase anchete politice si a controlat ani de zile toate relatiile internationale ale PCR. De profesie croitoreasa, provenind din mediile paupere ale micilor targuri de provincie, lipsita de alta cultura decat aceea a vulgatei staliniste, tanara Ghizela (nascuta Gitta) a activat la Chisinau, a fost arestata si a fost inchisa la Mislea si la Dumbraveni.

    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-10152902-cine-fost-ghizela-vass-despre-dosare-intrigi-anchete.htm
    • +4 (4 voturi)    
      Ioane, esti derutat complet (Marţi, 7 februarie 2012, 15:46)

      romaya [utilizator] i-a raspuns lui V Ion

      sau minti cu nerusinare... nu este nicio legatura intre Andreea Paul -Vass si Ghizela Vass ,inafara coincidentei de nume . Pentru informarea ta corecta si de necrezut : Bogdan Olteanu este nepotul Ghizelei Vass !
      • +1 (3 voturi)    
        Bogdan Olteanu (Marţi, 7 februarie 2012, 18:30)

        Traian [anonim] i-a raspuns lui romaya

        Ala pe care PNL-ul l-a propulsat ca viceguvernator la BNR? (apropo si de politizarea institutiilor statului de care face parada US-lasi)
      • 0 (0 voturi)    
        is verisori (Miercuri, 8 februarie 2012, 10:13)

        umoristu [anonim] i-a raspuns lui romaya

        Bogdanel si Andreea is verisori ..singe de cominternist si pnl-ist amestecat si imputit
        cauta pe net..exista google!
        • 0 (0 voturi)    
          "umoristu" manipulator (Miercuri, 8 februarie 2012, 10:53)

          romaya [utilizator] i-a raspuns lui umoristu

          Da, exista google dar vad ca tu te informezi din "zisele" lui CVT si a fituicii lui tricolore.

          Ia vezi aici si alta sursa :
          Andreea Paul says:
          April 3, 2011 at 9:54 pm

          N-am activat inveci in PCR. Am abia 32 de ani. Bogdan Olteanu este nepotul Ghizelei Vass si chiar nu am nicio legatura, darminte de rudenie, cu dansii.
    • +3 (5 voturi)    
      am citit link-ul (Marţi, 7 februarie 2012, 15:51)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui V Ion

      matale si tot nu vad legatura cu andreea. In afara de santajistul securist sorin rosca stanescu, nimeni nu mai sustine asa o prostie.
      Asa ca matale esti raspindac antenagiu. si atit.
    • +3 (5 voturi)    
      Vass (Marţi, 7 februarie 2012, 15:54)

      shadow [anonim] i-a raspuns lui V Ion

      Coincidenta de nume cu Ghizela , in schimb nepotul ei e unul Bogdan Olteanu daca nu ma insel , de pe la PNL , pus pe la BNR din ce imi amintesc .Al naibii sunteti ma , folositi orice, numai ca pe aici se mai si gandeste ( inca ) .
      • 0 (4 voturi)    
        Numele „Vass”... (Marţi, 7 februarie 2012, 20:20)

        High [utilizator] i-a raspuns lui shadow

        ...nu înseamnă, în maghiară, „fier”, așa cum se laudă purtătoarea lui blondă (și fără vină). Termenul maghiar pentru „fier” este „vas” (pronunțat „voș”), deci cu un singur -s. Cuvântul „vass” - pe care, simplă precizare, maghiara nu îl cunoaște - s-ar pronunța „vos” (regula e: s se pronunță ș, ss se pronunță s) și n-ar însemna... nimic, decât... vass. Adică, nu e maghiar și, mai important, nu înseamnă „fier”. Doamna Andreea Paul s-a lăudat degeaba. A dovedit ignoranță, dar și orgoliu nemăsurat. Cum era proverbul cu... unul care e nu-știu-cum până nu e și fudul...?
    • 0 (0 voturi)    
      spalata si aranjata (Marţi, 7 februarie 2012, 21:02)

      Bonno [anonim] i-a raspuns lui V Ion

      uite-o aicia spalata si aranjata

      http://www.cariereonline.ro/articol/exclusiv-andreea-paul-vass-despre-manifestarile-din-strada-si-cresterea-economica-romaniei
  • +2 (12 voturi)    
    vai de capul nostru blond (Marţi, 7 februarie 2012, 15:19)

    dana eugenia [anonim]

    premiera lu' peste nu a lucrat in domeniul privat pana acum - da' bine ca are doctoratul, ne era teama ca nu stie sa citeste cartile restului doctoranzilor din guvern ca sa ne faca sinteza
    cum face madam vos politica fiscala cand ea nu stie cum e de partea cealalta a baricadei ?
    • -3 (7 voturi)    
      esti rautacioasa.. (Marţi, 7 februarie 2012, 16:41)

      romaya [utilizator] i-a raspuns lui dana eugenia

      invidioasa sau complexata ?
      Te-ai straduit sa-i gasesti o hiba.. degeaba.Este o femeie tanara ,frumoasa, blonda/ desteapta ,cum sunt multe altele care ar trebui promovate in politica Dar se pare ca etalonul tau de femeie politician se rezuma la tanti Norica -poale-n cap ,Adina Valean sau Aura Vasile...
    • +2 (4 voturi)    
      Vai de capul tau de orice culoare o fi el! (Marţi, 7 februarie 2012, 17:17)

      Marius Gherasim [anonim] i-a raspuns lui dana eugenia

      Vai de caput tau, de orice culoare o fi, daca nu te doare din cauza urmatoarelor contorsiuni logice:
      1. Politica fiscala se cam face la Ministerul de Finante, nu la cel al economiei, asa cum intr-o firma cu finantele si partea fiscala se cam ocupa contabilii, directorii financiari, in timp ce altii se ocupa de dezvoltarea afacerii,gasire de noi piete, noi contracte, clienti, etc.

      2. Daca lipsa experientei lucrului in mediul privat este esentiala, atunci inseamna ca toti profesorii din ASE care si-ai petrecut timpul la catedra si nu au lucrat in multinatonale ar trebui sa se se lase dracului de meserie ca orcium nu stiu nimic...

      In concluzie: vai de capul tau!
  • +2 (12 voturi)    
    NICI CA SE PUTEA (Marţi, 7 februarie 2012, 15:30)

    db [anonim]

    o nominalizare mai proasta! (sau sa nu cobesc, ca am vazut ce rezerva de cadre are partidul). Oricum, cunostintele despre economie ale doamnei - existente - sunt grav umbrite de skills-urile sale de politruc pe model comunist, de capacitatea sa infinita de a spune ca albul e negru si negru e alb si de a manipula si interpreta conceptele economice pentru justificarea rezultatelor politicilor guvernamentale.
  • +5 (5 voturi)    
    :) (Marţi, 7 februarie 2012, 16:02)

    BB [anonim]

    Asta nu e aia de i-a scris oda lui EBA ? :)))))
    • +1 (3 voturi)    
      Carmaciu e in toate (Marţi, 7 februarie 2012, 16:34)

      Leopoldo [utilizator] i-a raspuns lui BB

      + afinii
  • +4 (4 voturi)    
    Ce chestie (Marţi, 7 februarie 2012, 16:40)

    Rali [utilizator]

    Eu sunt un tampit ca lucrez de 16 ani in privat.
    Trebuia sa raman bugetar ca o duceam mult mai bine.
  • +1 (3 voturi)    
    Scuze, dar votez CONTRA (Marţi, 7 februarie 2012, 16:50)

    Paul [anonim]

    Nu cred ca este a alegere buna si ar trebui gasit altcineva. Pentru acest post trebuie sa ai cateva skills-uri: sa te pricepi cat de cat la tehnologii moderne, sa cunosti preturi de piata atat pentru intretinere cat si pentru retehnologizare, sa ai minime cunostiinte despre tehnologiile de mediu. Ori d-na in afara de bune intentii (precum Boc) nu le prea are cu stiinta si business globalizat. Am ascultat-o adesea la TV in dezbateri dar am cunoscut-o si la Bruxelles. repet: e inimoasa, harnica dar nu are NIMIC din profilul unui ministru la industrii.
  • 0 (4 voturi)    
    Desteapta foc (Marţi, 7 februarie 2012, 17:25)

    Mitzza [anonim]

    Dupa cateva calcule simple, concluzionez: fatuca asta (desi is de o varsa cu ea deci si io is un mucea) ii desteapta foc ... pai daca la 22-23 de ani esti cercetator la Institutul de Economie Nationala al Academiei Romane inseamana ca ori ai facut 5 ani de facultate in 3 sau 4 ori informatia nu e corecta. Dar si asa o gramada de studii pe la diverse universitati de pe tot globul ... mai sa fie! Cand le-ai facut dragutzo?
  • -1 (5 voturi)    
    Ah NU ... (Marţi, 7 februarie 2012, 17:26)

    Bogdan [anonim]

    nu asta de-o copiaza pe Udrea la stransu' din buze... hai ca se poate mai bine, restul ministrilor par ok... da' cu asta nu facem nimic, e clar... mai e si la economie... Doamne Fereste!!
  • -1 (3 voturi)    
    hmm (Marţi, 7 februarie 2012, 20:46)

    anonim [anonim]

    Sunt surprins de valul de comentarii negative.
    In general am o parere buna despre dna Vass.
  • -1 (1 vot)    
    \'\' (Marţi, 7 februarie 2012, 20:46)

    anca [anonim]

    eu consider ca remanierea guvernului nu este solutia optima pentru romania.de ce sa schimbam oameni capabili care chiar au facut ceva pentru romania, cu oameni care nu stim daca vor face ceva pentru noi?astept variantele voastre. Multumesc.
  • 0 (0 voturi)    
    Cea mai potrivita... (Marţi, 7 februarie 2012, 22:56)

    01 [utilizator]

    O alegere perfecta, va garantez, am ascultat-o de multe ori in discursurile si concluziile sale si se prezinta ca o persoana extrem de pregatita in domeniu si in politica.. Iar cat despre economie are studii ample si o experienta vasta, contrar varstei... Bravo, totalmente bine meritat postul de ministru al economiei de catre Andreea Paul Vass...
  • -1 (1 vot)    
    pai.. (Miercuri, 8 februarie 2012, 10:12)

    umoristu [anonim]

    corect era sa incepeti cu >
    Andreea Paul Vass este Verisoara cu Bogdan Olteanu(PNL), care este nepotul lui Gizella Vass, fosta cominternista si NKVD-ista teleportata de la Moscova sa ne duca spre comunism in anii 50, membra a CC al PCR si luptatoare de frunte impotriva burghezo -mosierimii. Singele apa nu se face, si elita comunistoida ereditara e inca in toate, precum si Partidul unic.
    Cit e de economista si de priceputa si de colega si amica cu EBA, nici nu mai are rost.
    Tot ei si neamurilor lor si securistii si KGB-istii ne conduc, de 60 de ani...si inca urmatorii 60..


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by